Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

Οι προφήτες "είδαν" την επικράτηση της διαφθοράς ως σημείο των εσχάτων!


Καταργούνται οι όροι «μητέρα» και «πατέρας» στη Μάλτα

– Νομιμοποιείται ο γάμος των ομοφυλόφιλων




Τον γάμο ομοφυλοφίλων νομιμοποιεί η Μάλτα και στο πλαίσιο αυτό καταργεί όρους που υποδηλώνουν φύλο, αντικαθιστώντας τους με ουδέτερους.
    Με το νομοσχέδιο καταργούνται όροι που παραπέμπουν στα δύο φύλα, όπως είναι «μητέρα», «πατέρας», «husband» (ο σύζυγος) και «wife» (η σύζυγος) και θα αντικατασταθούν από άλλους, ουδέτερους.
  Πρόκειται για την τελευταία μιας σειράς μεταρρυθμίσεων, που αποσκοπεί στην ισότητα.
  Η Μάλτα θα συνεχίσει να ασχολείται με θέματα της LGBT κοινότητας και τις πολιτικές ελευθερίες, ώστε να γίνει πρότυπο για τον υπόλοιπο κόσμο, δήλωσε στο BBC ο πρωθυπουργός της χώρας Γιόζεφ Μούσκατ.
  Όπως αναφέρει ο Indepedent, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη χώρα, με βουλευτές να προτείνουν να διατηρηθούν οι παραδοσιακές αναφορές που αφορούν το φύλο και να προστεθούν νέες ορολογίες.
Πηγή


ΙΣΠΑΝΙΑ: Θέλουν να βάλουν φυλακή τον ιερέα που είπε ότι «η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία»


Η Εισαγγελία της Καταλονίας στην Ισπανία, έχει ξεκινήσει μια διαδικασία που επιδιώκει την επιβολή ποινικών κυρώσεων κατά του π. Custodio Ballester, ο οποίος, στα πλαίσια του εορτασμού του λεγόμενου «Gay Pride» στη χώρα, είπε

Η Πολιτική Διάσταση του Μαθήματος των Θρησκευτικών



Πανθρησκεία:

Το κύριο μήνυμα του νέου μαθήματος των θρησκευτικών

της Ράνιας Γάτου

20 Ιουνίου 2017

  Έντονες διαστάσεις αρχίζει να παίρνει η προσπάθεια της πολιτείας να χειραγωγήσει την εκκλησία στο μάθημα των θρησκευτικών. Στις 27 Ιουνίου ημέρα Τρίτη 2017, συνέρχεται η ιεραρχία της εκκλησίας της Ελλάδος με θέμα το μάθημα των θρησκευτικών. Ήδη με επιστημονικά έγκυρο τρόπο έχει αποκαλυφθεί ο σχετικιστικός χαρακτήρας του μαθήματος που οδηγεί στην αποδόμηση όχι μόνον της ορθοδοξίας, αλλά και κάθε μορφής θρησκείας αντικαθιστώντας τη προτεραιότητα του πνευματικού με υλιστικούς συναισθηματισμούς που κάνουν τα παιδιά ικανά να λειτουργούν μόνο σαν καταναλωτές στις αγορές.
     Όλα αυτά εξανάγκασαν τους γονείς να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να εκδώσουν μια έκκληση προς την εκκλησιαστική ιεραρχία της Ελλάδος.
     Κατόπιν αυτού έντονος παραμένει ο προβληματισμός για το αν τελικά και ποιος θα υποκύψει πρώτος σε αυτά τα πισώπλατα χτυπήματα εις βάρος της ανυπεράσπιστης νεολαίας. Ήδη μετά τη

Φιλολογικές, χαρτοπολεμικές ασκήσεις επί χάρτου!


Σχόλιο για σύσταση αταραξίας και εφησυχασμού από το Άγιον όρος




ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ


Εν Πειραιεί τη 6η Ιουλίου 2017


      Το Άγιον Όρος ήταν εδώ και δέκα αιώνες το προπύργιο της Ορθοδοξίας, όπου οι αγιορείτες μοναχοί «φύλαγαν Θερμοπύλες». Υπήρξε ο ισχυρός κυματοθραύστης, όπου έσπαγαν και διαλύονταν τα μανιασμένα κύματα των διαχρονικών πλανών και κακοδοξιών. Ο Αγιώνυμος Άθως ήταν συνώνυμος με τον αγώνα κατά των διαχρονικών επίβουλων της αμώμητης και σώζουσας πίστεως των Πατέρων μας. Αυτή η τραχιά, αλλά αγιασμένη, χερσόνησος είναι, σπιθαμή προς σπιθαμή, ποτισμένη από ποταμούς αιμάτων από

Το λάθος σχίσμα και η σωστή αποτείχιση! Του π. Νικ. Μανώλη

 Το άρθρο της Τετάρτης:

Κατά την Ι. Μ. Θεσ/νίκης
ο π. Ν. Μανώλης είναι σχισματικός!


Το άρθρο της Τετάρτης, Κατά την Ι.Μ. Θεσσαλονίκης ο π.Νικόλαος Μανώλης είναι σχισματικός.jpg
γράφει ο π. Νικόλαος Μανώλης



Εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης*

Άρθρα για το "Ιστολόγιο Κατάνυξις" 2017

  Στα σκαλοπάτια του μητροπολιτικού μεγάρου της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, λίγες εβδομάδες πριν, γινόταν ένας έντονος διάλογος μεταξύ ενός ιερωμένου και ενός λαϊκού. Ο ιερωμένος, υπάλληλος σε κάποιο γραφείο της μητρόπολης, με στόμφο, ειρωνικός και αρκετά αναιδής, διατείνονταν πως ο π. Νικόλαος Μανώλης είναι σχισματικός. Έλεγε πως επειδή διέκοψε το μνημόσυνο του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης, αυτό από μόνο του αποτελεί Σχίσμα. Επίσης πως όλοι στη μητρόπολη

Η στάσις των Ορθοδόξων πρός τούς κηρύσσοντας αίρεσιν Επισκόπους.

Ἡ πρακτική ἐφαρμογή τοῦ 15ου Κανόνος

τῆς ΑΒ Συνόδου διαχρονικά.


Τοῦ π. Εὐθυμιου Τρικαμηνᾶ


   Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο:
   
    Τό σημεῖον εἰς τό ὁποῖον ἔχει φθάσει ἡ μικρά αὐτή μελέτη εἶναι τό σημαντικώτερο, διότι πρέπει ἐν τέλει νά παρουσιασθῆ ὅλη, κατά τό δυνατόν, ἡ ὀρθόδοξος Παράδοσις διαχρονικά, διά νά καταδειχθῆ ἡ συμφωνία τῶν ἱερῶν Κανόνων μέ αὐτήν, καί συγκεκριμένα τοῦ ὑπό ἐξέτασιν ΙΕ΄ τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου καί ὅτι οἱ ἱεροί Κανόνες κατέγραψαν τήν ἱεράν Παράδοσιν, ἡ ὁποία προϋπῆρχε καί δι’ αὐτό ὀνομάζεται Ἀποστολική. Ὡς ἐκ τούτου οἱ ἱεροί Κανόνες κατέγραψαν τήν ἱεράν Παράδοσι καί περιφρουροῦν αὐτήν, ἡ δέ ἱερά Παράδοσις εἶναι ἀπόλυτα σύμφωνος μέ τήν ἁγ. Γραφή, ἡ ὁποία εἶναι ἡ πηγή πού ἀντλεῖται ἡ πίστις καί ἡ ζωή στήν Ἐκκλησία.
    Τό ὅτι ἡ ἁγ. Γραφή καί ἡ ἱερά Παράδοσις εἶναι ἰσόκυρα εἰς τήν Ὀρθοδοξία σημαίνει ὅτι ἡ ἱερά Παράδοσις ἐκφράζει πλήρως την ἁγ. Γραφή καί ἐπίσης πώς ὅ,τι δέν εἶναι σύμφωνο μέ την ἁγ. Γραφή δέν ἀποτελεῖ ἱερά Παράδοσι. Κατ’ αὐτόν τον τρόπο ἡ ἁγ. Γραφή, ἡ ἱερά Παράδοσις καί οἱ ἱεροί Κανόνες ἀποτελοῦν ἕνα ἑνιαῖο σύνολο ὁμοιόμορφο καί ὁμοιότροπο, τό ὁποῖο πρέπει νά εἶναι, θά λέγαμε, ὁ καταστατικός χάρτης καί ὁ ὁδηγός τῆς ζωῆς τῶν Ὀρθοδόξων.
   Οὕτως λοιπόν ἐχόντων τῶν πραγμάτων πρέπει κατ’ ἀρχάς νά ἀναφέρωμε τά ἁγιογραφικά χωρία, τά ὁποῖα ὁμιλοῦν διά τήν στάσι τῶν Ὀρθοδόξων ἀπέναντι στούς αἱρετικούς καί μάλιστα τούς Ἐπισκόπους καί ποιμένες καί τά ὁποῖα ἀπετέλεσαν τήν βάσι διά νά δημιουργηθῆ ἡ ἀνάλογος Παράδοσις καί ἐν συνεχείᾳ νά κατοχυρωθῆ διά τῶν Κανόνων.

1. Ἡ Καινή Διαθήκη διά τήν στάσι τῶν πιστῶν ἀπέναντι στούς αἱρετικούς.

    Τό πρῶτο καί βασικό χωρίο τῆς ἁγ. Γραφῆς εἶναι τό Γαλ. 1,8, τό ὁποῖο λέγει: «ἀλλά καί ἐάν ἡμεῖς ἤ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζεται ὑμῖν παρ’ ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω· ὡς προειρήκαμεν και ἄρτι πάλιν λέγω · εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζηται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω». Ἐδῶ πολύ ἐπιτακτικά ὁ Ἀπόστολος τῶν ἐθνῶν θεσμοθετεῖ ὅτι οὐδείς ἔχει δικαίωμα νά ἀλλάξη τό παραμικρόν εἰς τήν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου. Τό ὅτι μεταξύ αὐτῶν συγκαταλέγει τούς Ἀποστόλους, καί τους ἀγγέλους ἀπό τόν οὐρανό, τοῦτο σημαίνει, ὅτι πολύ περισσότερο δέν ἔχει δικαίωμα νά ἀλλάξη καί τό ἐλάχιστον ὁ Ἐπίσκοπος· ἐφ’ ὅσον δέ ὁ οἱοσδήποτε Ἀρχιερέας κάτι ἀλλάζει στήν εὐαγγελική διδασκαλία, εἶναι ἀναθεματισμένος.
   Ἡ ἀναφορά ἐπίσης τοῦ ἀναθεματισμοῦ σημαίνει ὅτι, διά τούς κηρύσσοντας αἵρεσι, ἰσχύει ὁ ἀναθεματισμός τοῦ ἀποστόλου Παύλου καί δέν χρειάζεται ἄλλη ἀπόφασι Συνόδου παρά μόνο πρός κατοχύρωσι τῶν Ὀρθοδόξων.
   Τό δεύτερο χωρίο τῆς ἁγ. Γραφῆς εἶναι τό Τίτ. 3,10, το ὁποῖο λέγει: «αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδώς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος και ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος». Ἐδῶ ὁ ἀπ. Παῦλος παραγγέλλει νά φεύγωμεν μακριά ἀπό τούς αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι παραμένουν οἰκειοθελῶς στήν πλάνη των. Καί ἐδῶ τό «αὐτοκατάκριτος» σημαίνει τήν αὐτόματη ἀποκοπή τοῦ αἱρετικοῦ ἀπό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, χωρίς ἀπόφασι Συνόδου. Ἡ αἵρεσις δηλαδή μᾶς ἀποκόπτει ἀμέσως ἀπό τήν Ἐκκλησία.
   Τό τρίτο χωρίο εἶναι τό Β΄ Ἰωάν. 10 τό ὁποῖο λέγει: «εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν οὐ φέρει, μη λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν καί χαίρειν αὐτῳ μή λέγετε· ὁ γάρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς». Πολύ αὐστηρότερα ἐδῶ τοποθετεῖ τήν ὀρθόδοξον πίστιν ὁ μαθητής καί ἀπόστολος τῆς ἀγάπης. Ἀπαγορεύει καί τόν ἁπλό χαιρετισμό καί οἱανδήποτε ἐπικοινωνία εἰς αὐτόν πού μᾶς πλησιάζει, ὄχι γιά κάποια καθημερινή ἀνάγκη, ἀλλά μέ τρόπο ἐκκλησιαστικό, χωρίς ὅμως νά ἔχη την ὀρθόδοξον πίστι καί τήν εὐαγγελική διδασκαλία ἀνόθευτον.

Να, λοιπόν, πάλι σπέρνουν ελπίδες, χωρίς μετάνοια και με φόντο τον Πάπα και το Π.Σ.Ε.!

Ανάγκη νέου διαλόγου Κοπτών–Ορθοδόξων


Του Γεωργίου Αθ. Τσούτσου


  Η πρόσφατη επίσκεψη στην Αίγυπτο του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεοδώρου, του Πάπα Φραγκίσκου, αντιπροσωπίας του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και εκατοντάδων υψηλόβαθμων κληρικών σε ένδειξη συμπαράστασης στα θύματα των εξτρεμιστών, αλλά και η προηγηθείσα επίσκεψη στην Ελλάδα του Πατριάρχη των Κοπτών Θεοδώρου επανέφεραν στο προσκήνιο τις σχέσεις Κοπτών – Ορθοδόξων.

  Έκτοτε, δυστυχώς, το κύμα βίας εναντίον των Κοπτών συνεχίζεται, χωρίς να διαφαίνεται αχτίδα φωτός στον ορίζοντα. Η θερμότητα των σχέσεων μεταξύ των Κοπτών (μονοφυσιτών Αιγυπτίων) και των Ορθοδόξων, αλλά και η γενικότερη θερμότητα των σχέσεων των Αιγυπτίων, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, με τους Έλληνες επιβάλλουν τις κατά το δυνατόν στενότερες επαφές

«Παιδί μου ἐσὺ δὲν εἶσαι ἀπ’ αὐτὸν τὸν κόσμο. Παιδί μου, ἐσὺ εἶσαι ἕνας ἄγγελος»



    Στὸ παρὸν ἀπόσπασμα ὁ Ὁμότιμος καθηγητὴς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν κ. Κρουσταλάκης περιγράφει τὸ μέγεθος τῆς ὑπακοῆς τοῦ μακαριστοῦ Γέροντα Ἐφραὶμ Κατουνακιώτη. Ἡ ὑπακοὴ τοῦ ἦταν τέτοια ποὺ θεωρεῖται ἀπὸ τοὺς σύγχρονους μοναχούς του Ἁγίου Ὅρους ὡς ὑπόδειγμα ὑποτακτικοῦ.
    Ἡ ὁμιλία πραγματοποιήθηκε τὴν Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στὸ θέατρο Ἀριστοτέλειο, Ἐθν. Ἀμύνης 2, στὴ Θεσσαλονίκη μὲ ἀφορμὴ τὴν ἐπέτειο συμπλήρωσης 19 ἐτῶν ἀπὸ τὴν κοίμηση τοῦ μακάριου Γέροντα Ἐφραὶμ Κατουνακιώτη (1912 – 14/27 Φεβρουαρίου 
1998).

Ἡ ὁμιλία τοῦ Ὁμότιμου Καθηγητῆ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν Γεωργίου Κρουσταλάκη εἶχε θέμα: «Γέρων Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης, ὁ Θεολόγος καὶ Παιδαγωγὸς τῆς Ἐρήμου».