Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου 2017

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ κατά της Διακοπής Μνημοσύνου από τον «Ορθόδοξο Τύπο»!


  Κατὰ καιροὺς ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ἐπανέρχεται μὲ δημοσιεύσεις συνεργατῶν του, γιὰ νὰ τορπιλίσει τὴν ἁγιοπατερικὴ ἀγωνιστικὴ διάθεση πιστῶν, ποὺ εἴτε ἔχουν ἀποτειχιστεῖ, εἴτε ἔχουν κατανοήσει τὴν ἀνάγκη ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὅσους συμπορεύονται μαζί τους καὶ προετοιμάζονται γιὰ νὰ προβοῦν σ’ αὐτὴ τὴ σωτήρια καὶ ἐπαινούμενη ἀπὸ τοὺς Ἁγίους μας πράξη.
     Τὸ ἴδιο κάνει ὁ "Ο.Τ." καὶ στὸ ὑπ’ ἀριθ. 2185 φύλλο τῆς 27/10/2017 μὲ τὰ ἄρθρα ἑνὸς πρωτοπρεσβύτερου καὶ ἑνὸς Ἁγιορείτη μοναχοῦ. Τὸ ἕνα, μὲ τίτλο «Ἀντιαιρετικοὶ οἱ Ἅγιοί μας», εἶναι τοῦ π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ. Καὶ τὸ ἄλλο, μὲ τίτλο «Τὸ θέμα τῆς Θεσσαλονίκης» εἶναι τοῦ μοναχοῦ Ἰωσήφ Διονυσιάτου.
   Μᾶς θλίβουν ἰδιαίτερα αὐτὲς οἱ νέες καὶ ἀτεκμηρίωτες ἕως διαστρεβλωτικὲς τῆς ἀλήθειας ἐπιθέσεις· τοῦ μοναχοῦ Ἰωσήφ (ποὺ δὲν τὸν γνωρίζουμε), ἀλλὰ περισσότερο ἡ ἐπιμονὴ τοῦ π. Γεώργιου (ποὺ γνωρίσαμε καὶ γιὰ ἕνα διάστημα συνεργαστήκαμε κατὰ τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν) νὰ ἐπιτίθεται εὐκαίρως ἀκαίρως κατὰ τῆς ἁγιοπατερικῆς ἀποτειχίσεως, μὲ λογικοκρατικὰ παραπλανητικὰ καὶ πάντως ΟΧΙ ἁγιοπατερικὰ ἐπιχειρήματα!
     Παραθέτουμε τὸ ἄρθρο του καὶ τὸ σχολιάζουμε. (Στὴ συνέχεια

Ποιά Πίστη; Επιδίωξη Πρωτείων, επίδειξη δύναμης, αλλά και ενεργή παρουσία στα Οικουμενιστικά δρώμενα!

rwsos.jpg

Επίδειξη δύναμης του Πατριάρχη Μόσχας με το βλέμμα στο Φανάρι: 
180 εκατομμύρια παγκοσμίως ανήκουν στην Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία
Του Άγγελου Ρούσσου
  Όσο ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος βρισκόταν στην Αθήνα για την Διάσκεψη για την Μέση Ανατολή εκπροσωπώντας -υποτίθεται- σύσσωμη την Ορθόδοξη Χριστιανοσύνη, το αντίπαλον δέος , ο Πατριάρχης Μόσχας έκανε επίδειξη δύναμης στην λογική του ότι οι Ρώσοι ουσιαστικά δεν αναγνωρίζουν τον Οικουμενικό Πατριάρχη ως…. οικουμενικό. Από την άλλη το Φανάρι αρέσκεται να παρουσιάζει ως ποίμνιό του την παγκόσμια ορθόδοξη κοινότητα, εξ ου και οι μόνιμες αναφορές του κ. Βαρθολομαίου στα διάφορα ταξείδια του περί «μητρός Εκκλησίας».
Από το Βουκουρέστι όπου βρέθηκε ο κ. Κύριλλος δήλωσε πως

«Ανεκτικότητα»: Μια κοινή θέση Καμπαλισμού, Μασονίας καί Οικουμενισμού. --Τουτέστιν, «Επαναφορά της "Γαλιλαίας των εθνών»!



   «Εἰρηνική συνύπαρξη τῶν λαῶν μπορεῖ νά ὑπάρξει, εἰρηνική συνύπαρξη τῶν θρησκειῶν ποτέ… Τό κήρυγμα τοῦ Εὐαγγελίου ἀναγκαίως ἐπιφέρει σύγκρουση μεταξύ τῶν θρησκειῶν, τῆς ἀληθινῆς ἀπό τή μιά καί τῶν ψευδῶν ἀπό τήν ἄλλη»!


Ἐν Πειραιεῖ 31-10-2017


ἐφημ. Ἱ. Ν. Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου-Παναγίας Ὀδηγητρίας Λόφου Βώκου
   Στήν ἐποχή μας διοργανώνονται πολύ συχνά διαθρησκειακές συναντήσεις καί διασκέψεις μέ θέματα τήν εἰρήνη, τήν ἐξάλειψη τῆς βίας, τῆς πενίας καί τήν εἰρηνική συνύπαρξη θρησκειῶν.
    Μία τέτοια συναντήση ἦταν καί ἡ Β΄ Διεθνής Διάσκεψη Ἀθηνῶν γιά τόν «Θρησκευτικό καί Πολιτιστικό Πλουραλισμό καί τήν Εἰρηνική Συνύπαρξη στή Μέση Ανατολή», πού πραγματοποιήθηκε στίς 30/31-10-2017, καί διοργανώθηκε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν τῆς Ἑλλάδος, ὕστερα ἀπό πρωτοβουλία τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν κ. Νίκου Κοτζιά.
    Σ’ αὐτή συμμετεῖχαν ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμος Β΄, ὁ Σεβ. Μητρ. Σύρου κ. Δωρόθεος, ὁ Σεβ. Μητρ. Περιστερίου κ. Χρυσόστομος, ὁ Σεβ. Μητρ. Ἰλίου κ. Ἀθηναγόρας, ὁ Θεοφ. Ἐπίσκοπος Θερμοπυλῶν κ. Ἰωάννης, ὁ Θεοφ. Ἐπίσκοπος Μεθώνης κ. Κλήμης, ὁ Θεοφ. Ἐπίσκοπος Σαλώνων κ. Ἀντώνιος, ὁ Πρωτοσύγκελλος τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν Παν. Ἀρχιμ. Συμεών Βολιώτης, ὁ Παν. Ἀρχιμ. Ἰγνάτιος Σωτηριάδης, ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ὁ Σεβ. Μητρ. Κυδωνιῶν κ. Ἀθηναγόρας, ὁ Σεβ. Μητρ. Τορόντο κ. Σωτήριος, οἱ Πατριάρχες Ἱεροσολύμων κ. Θεόφιλος Γ΄ καί Ἀλεξανδρείας κ. Θεόδωρος, ὁ Σεβ. Μητρ. Κωνσταντίνης κ. Ἀρίσταρχος, ὁ Σεβ. Μητρ. Γουϊνέας κ. Γεώργιος, ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος, ὁ Σεβ. Μητρ. Βολοκολάμσκ κ. Ἱλαρίων, ὁ ἔξαρχος τοῦ Παναγίου Τάφου στήν Ἑλλάδα Παν. Ἀρχιμ. κ. Δαμιανός, ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Εἰρηναῖος, ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀλβανίας κ. Ἀναστάσιος, ὁ Ἐξοχ. Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος, ὁ ὑπουργός Ἐπικρατείας τῶν Ἡνωμένων Ἀραβικῶν Ἐμιράτων (ΗΑΕ), ἁρμόδιος γιά τήν Ἀνεκτικότητα Σεΐκχ Ναγιάν μπιν Μουμπάρακ ἀλ Ναχιάν, ἡ πρέσβης τῆς Αὐστρίας στήν Ἑλλάδα Ἀντρέα Ἰκίτς Μποχμ, οἱ ὑπουργοί Ἐξωτερικῶν τῆς Αἰγύπτου Σάμεχ Σούκρι, τῆς Κύπρου κ. Ἰωάννης Κασουλίδης καί τῆς Παλαιστίνης Ριάντ Μάλκι, ὁ ὑφυπουργός τοῦ Βατικανοῦ, ὁ Μεγάλος Μουφτής τῆς Αἰγύπτου, Μονοφυσῖτες, ἀντιπροσωπεῖες ἀπό τό σύνολο τῶν χωρῶν τῆς Μέσης Ἀνατολῆς καί τῆς Μεσογείου, καθώς καί θρησκευτικοί ἡγέτες ἀπό τόν μουσουλμανικό καί ἑβραϊκό κόσμο, πού ἐκπροσώπησαν τό σύνολο σχεδόν τῶν θρησκευτικῶν καί πολιτιστικῶν κοινοτήτων στήν εὐρύτερη περιοχή τῆς Μέσης Ἀνατολῆς.
    Οἱ ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων οἰκουμενιστές στίς ὁμιλίες τους ἔκαναν λόγο γιά ἁρμονική καί εἰρηνική συνύπαρξη, γιά διαθρησκειακό διάλογο μεταξύ Χριστιανῶν, Μουσουλμάνων καί Ἑβραίων, γιά ἀνεκτικότητα, γιά θρησκευτικό πλουραλισμό, γιά ἑνότητα μέσα ἀπό τήν διαφορετικότητα, γιά εἰρηνική συμβίωση τῶν πιστῶν τῶν διαφόρων θρησκειῶν, γιά προβολή τῶν στοιχείων, πού ἑνώνουν τίς θρησκεῖες, παρά ἐκείνων πού τίς χωρίζουν, καί γιά πρόταξη τῶν κοινῶν ἀξιῶν τῶν διαφόρων θρησκειῶν, παρά τῶν ἀντιλήψεων ἐκείνων περί θρησκευτικῆς ἀνωτερότητας, πού ὑπονομεύουν την ἀνοχή στό διαφορετικό[1].
     Ὁ ὅρος «ἀνεκτικότητα» γνώρισε μεγάλη δημοτικότητα κυρίως ὅταν χρησιμοποιήθηκε ἀπό τόν Βολταῖρο καί ἔγινε ἡ κυρίαρχη ἠθική καί πολιτική ἰδέα τῆς πολιτισμένης Εὐρώπης. Ἄν, ὅμως, προσπαθήσουμε νά ἀνιχνεύσουμε τήν προέλευση καί τήν πρώτη ἐμφάνιση αὐτοῦ τοῦ ἄγνωστου πρίν ἀπό τόν 17ο αἰώνα ὅρου, θά καταλήξουμε ὅτι προέρχεται ἀπό τήν καμπαλιστική φιλολογία. Βασική θέση τῆς Καμπάλα εἶναι πώς ὑφίσταται μιά κοινή ἀποκάλυψη τῆς ἀλήθειας σέ ὅλες τις θρησκεῖες. Αὐτό εἶναι καί τό δόγμα τοῦ σύγχρονου οἰκουμενισμοῦ καί τῆς παγκοσμιοποίησης
    «Ἀνατριχιαστική» εἶναι και ἡ διαπίστωση πώς ἡ κυρίαρχη σήμερα παγκοσμίως ἀντίληψη περί ἀποδοχῆς τῶν πάντων ἔχει καμπαλιστική προέλευση. Μέ μιά δόση ἴσως ὑπερβολῆς θά

Οι Άγιοι συχαινόντουσαν και μισούσαν την αίρεση και δεν κοινωνούσαν με τους αιρετικούς!


Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Ἑρμηνιγγέλδου.
                             Στίχοι
Ἑρμηνίγγελδος ἐκπλυθεὶς βαφὴν πλάνης,
Σφαγὴν ὑποστάς, βάπτεται λύθρου κόχλῳ.

Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου


   Οὗτος ὁ Ἅγιος, ἐγεννήθη μὲν ἀπὸ πατέρα καλούμενον Λιουβίγγελδον (ὅστις ἦτον ρήγας τῶν Οὐϊσιγότθων, ἢ ἔσω Γότθων, ἔχων τὴν αἵρεσιν τοῦ Ἀρείου ὁμοῦ μὲ ὅλον τὸ ἔθνος του), ἐδιδάχθη δὲ τὴν Ὀρθόδοξον πίστιν ἀπὸ τὸν Λέανδρον Ἐπίσκοπον τῶν Ὀρθοδόξων. Ὁ δὲ πατὴρ αὐτοῦ μαθῶν τὴν μεταβολὴν ταύτην τοῦ υἱοῦ του, βαρέως τοῦτο ὑπέφερεν. Ὅθεν καὶ ἐμεταχειρίζετο εἰς αὐτὸν καθ’ ἑκάστην ἡμέραν διαφόρους κολακείας καὶ ὕβρεις. Ἀλλ’ ὁ υἱός του ἐπειδὴ ἐστέκετο εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν ἀκλινὴς καὶ ἀσάλευτος, τούτου χάριν, ἐστερήθη μὲν ἀπὸ τὴν κληρονομίαν τοῦ πατρός του καὶ ἀπόκληρος ἔγινε. Δεθεῖς δὲ χείρας καὶ πόδας, ἐκλείσθη μέσα εἰς σκοτεινὴν φυλακήν. Ὅταν δὲ ἔφθασεν ἡ τοῦ Πάσχα ἡμέρα, ἔστειλεν ὁ πατήρ του εἰς τὴν φυλακὴν τὸν ἱερέα τῶν Ἀρειανῶν, διὰ νὰ ἐπιχειρισθῆ νὰ πείση τὸν Ἑρμινίγγελδον, εἰς τὸ νὰ δεχθῆ νὰ κοινωνήση τὰ μυστήρια τῶν Ἀρειανῶν. Ἐκεῖνος δὲ δὲν ἐπείσθη, ἀλλὰ καὶ σιγχανθεῖς καὶ ἀποστραφεῖς αὐτόν, τὸν ἔστειλεν ὀπίσω ἄπρακτον.
     Τοῦτο δὲ μαθῶν ὁ σκληρότερος καὶ ἀπὸ τὰ θηρία πατήρ του, ἐπρόσταξε νὰ θανατώσουν τὸν υἱόν του, σιδηροδέσμιον ὄντα εἰς τὴν φυλακήν. Τούτου δὲ γενομένου, ἐπέμφθησαν ἀπὸ τὸν Θεὸν λαμπάδων φωτοχυσίαι, καὶ μελωδίαι Ἀσωμάτων καὶ Ἀγγελικῶν Δυνάμεων, τριγύρω εἰς τὸ σῶμα τοῦ μακαρίου Ἑρμινιγγέλδου. Ὅθεν τὸ παράδοξον αὐτὸ θέαμα, τοὺς μὲν Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ἐπαρακίνει εἰς εὐχαριστίαν καὶ δοξολογίαν Θεοῦ, τὸν δὲ φονέα πατέρα του, ἔκαμνε νὰ θαυμάζη καὶ νὰ ἐκπλήττεται, καὶ ἐβίαζεν αὐτὸν νὰ μετανοῆ διὰ τὸν ἄνομον φόνον ὁπού ἐποίησε. Δὲν ἐπέρασε καιρὸς πολύς, καὶ ἦλθε μία ἀσθένεια εἰς τὸ ἔθνος τῶν Γότθων, καὶ πολλοὺς ἀνθρώπους διέφθειρε. Ὅθεν ἐκ τούτων ἀναγκασθεῖς ὁ πατὴρ τοῦ Λιουβίγγελδος, καλεῖ τὸν ἀνωτέρω Ἐπίσκοπον τῶν Ὀρθοδόξων Λέανδρον, καὶ ἀφ’ οὐ ἀνηγόρευσε βασιλέα τὸν μεγαλίτερον υἱὸν τοῦ Ρεκχάδερον, παρακαλεῖ τὸν Ἐπίσκοπον νὰ διδάξη καὶ αὐτόν, καὶ νὰ τελέση, ὅσα ἐδίδαξε καὶ ἐτέλεσε καὶ εἰς τὸν πρῶτον υἱὸν τοῦ Ἅγιον Ἑρμινίγγελδον, καὶ ταῦτα εἰπῶν, ἐτελεύτησεν. O δὲ Ρεκχάδερος δεχθεῖς τὰ σπέρματα τῆς Ὀρθοδοξίας, ἔπεισε καὶ τοὺς ὑπηκόους του νὰ γένουν Ὀρθόδοξοι καὶ αὐτοὶ ὅλοι. Καὶ βλέπε ἐδῶ, ὢ ἀναγνώστα, πρόνοιαν Θεοῦ, διότι ὁ Θεός, ἐσυγχώρησε μέν, νὰ θανατωθῆ ὁ Ἅγιος Ἑρμινίγγελδος διὰ τὴν εὐσέβειαν, διὰ μέσου δὲ τοῦ θανάτου ἐκείνου, μετέβαλεν ὅλον τὸ ἔθνος του εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν.
(Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Συναξαριστὴς τῶν Δώδεκα Μηνῶν τοῦ Ἐνιαυτοῦ. Τόμ. Α΄). 

"Να μη φοβήσαι τις θλίψεις, αλλά την ολέθριον αίρεσιν"


      Νὰ μὴ φοβῆσαι τὶς θλίψεις, ἀλλὰ μᾶλλον νὰ φοβῆσαι τὴν ὀλέθριον αἵρεσιν, διότι αὐτὴ εἶναι ποὺ μᾶς γυμνώνει ἀπὸ τὴν Θεία Χάρη καὶ μᾶς χωρίζει ἀπὸ τὸν Χριστόν!



Στάρετς Ἀνατόλιος τῆς Ὄπτινα


  «Νὰ φοβῆσαι τὸν Κύριον, παιδί μου. Νὰ φοβῆσαι μήπως ἀπολέσεις τὸν στέφανο ποὺ ἑτοιμάστηκε γιὰ σένα. Νὰ φοβῆσαι μὴν ἀποβληθεῖς παρὰ τοῦ Κυρίου εἰς τὸ σκότος τὸ ἐξώτερον καὶ τὴν αἰώνιαν κόλασιν. Στέκε ἀνδρείως εἰς τὴν πίστιν καὶ ἐὰν εἶναι ἀναγκαῖο νὰ ὑπομένεις διωγμοὺς καὶ ἄλλες θλίψεις,διότι ὁ Κύριος θὰ εἶναι μαζί σου καὶ οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες καὶ Ὁμολογητὲς θὰ βλέπουν μὲ χαρὰ τοὺς ἀγῶνες σου. Ὅμως ἀλλοίμονον στοὺς μοναχοὺς σ'αὐτὲς τὶς ἡμέρες ποὺ θὰ εἶναι δεμένοι μὲ ὑπάρχοντα καὶ πλούτη,οἱ ὁποῖοι ἕνεκα τῆς ''ἀγάπης'' καὶ τῆς ''εἰρήνης'' θὰ εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποταχθοῦν στοὺς αἱρετικούς. Αὐτοὶ θὰ ἀποκοιμίζουν τὴ συνείδησή τους μὲ τὸ νὰ λένε...''Ἐμεῖς συντηροῦμε καὶ σώζουμε τὸ μοναστήρι καὶ ὁ Κύριος θὰ μᾶς συγχωρέσει''. Οἱ ταλαίπωροι καὶ τυφλοί,δὲν ἀντιλαμβάνονται ὅτι διὰ μέσου της αἱρέσεως οἱ δαίμονες θὰ εἰσέρχονται στὸ μοναστήρι,τὸ ὁποῖον δὲν θὰ εἶναι τότε πλέον ἕνα ἅγιο μοναστήρι,ἀλλὰ γυμνοὶ τοῖχοι ἀπὸ ὅπου ἡ χάρις θὰ ἀποχωρεῖ»...«Ὁ Θεὸς ὁπωσδήποτε εἶναι ἰσχυρότερος ἀπὸ τοὺς ἐχθροὺς καὶ ποτὲ δὲν θὰ ἐγκαταλείψει τοὺς ὑπηρέτας του. Ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ θὰ εὑρίσκονται ἕως τέλους τοῦ αἰῶνος τούτου,μόνο ποὺ θὰ προτιμοῦν νὰ ζοῦν σὲ ἀπομακρυσμένους καὶ ἐρημικοὺς τόπους. Νὰ μὴ φοβῆσαι τὶς θλίψεις,ἀλλὰ μᾶλλον νὰ φοβῆσαι τὴν ὀλέθριον αἵρεσιν,διότι αὐτὴ εἶναι ποὺ μᾶς γυμνώνει ἀπὸ τὴν Θεία Χάρη καὶ μᾶς χωρίζει ἀπὸ τὸν Χριστόν».