Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Ο κ. Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΑΘΩΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΑ ΒΕΚΚΟ



Ο κ. Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΑΘΩΩΝΕΙ
ΤΟΝ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΑ ΒΕΚΚΟ
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ
ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Γιατί ἄραγε; Γιὰ νὰ ἀθωώσει καὶ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος χρησιμοποιεῖ γιὰ τοὺς Παπικοὺς τὸν ὅρο «ἀδελφὴ Ἐκκλησία», δικαιολογούμενος ὅτι αὐτὸν τὸν ὅρο τὸν χρησιμοποίησε πρῶτος ὁ αἱρετικὸ Πατριάρχης Βέκκος;



Μερικοί, ἀγνοοῦντες (στὴν πράξη) τὸ consensus patrum (Συμφωνία τῶν Πατέρων) ἀνακαλύπτουν κάθε τόσο κάποια θέση ἁγίου Πατρός ἢ κάποιο γεγονός στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ὁποῖα κατὰ τὴν γνώμην τους, ἢ καὶ πράγματι, δὲν συνταιριάζει μὲ τὸ ὅλο πνεῦμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ κραδαίνουν ὡς ὅπλο, γιὰ νὰ ὑποστηρίξουν Οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς Πατριαρχῶν καὶ Ἐπισκόπων.

Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς εἶναι καὶ ὁ κ. Ἰωάννης Καρδάσης, ὁ ὁποῖος γιὰ πολλοστὴ φορὰ κατέθεσε σχόλια στὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση», διὰ τῶν ὁποίων ὑποστηρίζει τήν θέση ὅτι ὁ Βέκκος δὲν ἦταν λατινόφρων.
    Αὐτὴν τὴν θέση, βέβαια, τὴν ἀποδίδει στὸν ἅγιο Νεκτάριο, παραπέμποντας σὲ κείμενα τοῦ Ἁγίου. Κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο σπέρνει τὴν ἀμφιβολία σὲ ψυχὲς τῶν πιστῶν, ἀντὶ νὰ οἰκοδομήσει. Σὲ πολλοὺς δὲ ἀπὸ αὐτούς, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ ἐρευνήσουν, προκαλεῖ σύγχυση καὶ κρημνίζει μέσα τους τὴν βεβαιότητα ὅτι, οἱ Ἅγιοί μας, μᾶς διδάσκουν τὴν ἀλήθεια· κλονίζει τὴν βεβαιότητα ὅτι ἔχουν πάρει σωστὲς ἀποφάσεις π.χ. γιὰ τὸν αἱρετικὸ Βέκκο. Καὶ ἀντὶ νὰ προσπαθήσει, ὅπως τοῦ εἶχε ὑποδείξει παλαιότερα ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, νὰ ἐξηγήσει ποῦ ὀφείλεται μιὰ ἀντίφαση ποὺ τυχὸν παρατηρεῖται μεταξὺ τῶν Ἁγίων (ὅπως ἔκαναν οἱ Ἅγιοι Πατέρες), συνεχίζει νὰ ἐπισημαίνει αὐτὲς τὶς πραγματικὲς ἢ φαινομενικὲς ἀντιφάσεις, συνεχίζει δηλαδὴ τὸ διαλυτικὸ ἔργο τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν.

Ἡ θέση αὐτή, ὅμως, τὴν ὁποία διετύπωσε ὁ ἅγιος Νεκτάριος, εἶναι θέση ποὺ διετύπωσε ἐπηρεασθεὶς ἀπὸ ἱστορικὲς πηγές (ὅσες εἶχε πρόσφορες στὴν ἐποχή του), οἱ ὁποῖες πιθανὸν δὲν ἦσαν ἀκριβεῖς. Μήπως, γι’ αὐτές, πρέπει νὰ ἀφαιρεθεῖ και ὁ τίτλος τοῦ Ἁγίου ἀπὸ τὸν Ἅγιο Νεκτάριο Αἰγίνης; Θὰ χαρεῖ, ἄραγε, ὁ κ. Καρδάσης, ἂν -ὅπως ζητᾶ- τοῦ ἀποδείξουμε ὅτι ὁ Ἅγιος ἔσφαλε; Αὐτὸ εἶναι τὸ ζητούμενο;

Ὁ ἴδιος εἶναι ἐρευνητής, καὶ ὅπως εἴδαμε στὸ διαδίκτυο (παρότι ἐπιστήμων χημικός) ἔχει γράψει πολλὰ καὶ καλὰ θεολογικὰ δοκίμια ἢ ἄρθρα. Γιατί δὲν μελετᾶ καὶ τὸ θέμα αὐτὸ περισσότερο, ἀλλὰ μένει στὴν πρώτη ἐπισήμανση, παρότι τοῦ ἔγραψαν ὅτι προσεγγίζει τὸ θέμα μὲ λάθος τρόπο; Καὶ χρόνο ἔχει γι’ αὐτό, ἀλλὰ καὶ ἱκανότητες. Δύσκολο τοῦ ἦταν, νὰ ἐρευνήσει καὶ νὰ βρεῖ τί γράφουν οἱ Ἅγιοι ποὺ ἔζησαν πλησιέστερα στὴν ἐποχὴ τοῦ Βέκκου, ὅπως ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς; Δύσκολο τοῦ εἶναι νὰ δεῖ τί ἀποφάσισαν οἱ Σύνοδοι τῆς ἐποχῆς τοῦ Βέκκου; Δὲν γνωρίζει ὅτι μία ἀναγνωρισμένη ἀπὸ τὴν συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας Σύνοδος, ὑπέρκειται τῆς γνώμης ἑνὸς Ἁγίου; Ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὡς σῶμα Χριστοῦ εἶναι ἀλάθητος κι ὄχι ἕνας Ἅγιος, τοῦ ὁποίου κάποια θέση-ἐκτίμηση (ἱστορικῆς μάλιστα ὑφῆς) μπορεῖ νὰ εἶναι λανθασμένη;

Ἡ τοποθέτησή του δέ, ποὺ τὴν περιφέρει ὡς δικαιολογία (ἐπισημαίνοντας ὅτι αὐτὰ ποὺ γράφει δὲν εἶναι δική του θέση, ἀλλὰ τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου), εἶναι ἡμαρτηρμένη καὶ ἀπαράδεκτη, διότι ὄφειλε (ἐφ’ ὅσον οἱ συγγραφές του δείχνουν ὅτι γνωρίζει πολλὰ πράγματα ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία) νὰ ἐρευνήσει ὡς ἐξοικειωμένος μὲ αὐτή, καὶ νὰ μᾶς παρουσιάσει τὴν θέση τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὸν Βέκκο, κι ὄχι ἑνὸς μεμονωμένου Ἁγίου. Καὶ ὄφειλε νὰ τὸ κάνει, γιατὶ ἀπὸ τότε ποὺ πρωτόγραψε γιὰ τὸ θέμα καὶ προκάλεσε σκανδαλισμό, πέρασαν πολλοὶ μῆνες· εἶχε λοιπόν τὸν καιρὸ (ἂν ἤθελε) νὰ ἐρευνήσει.

Παρακάτω παραθέτουμε κάποια στοιχεῖα περὶ τοῦ θέματος, ποὺ ἀποδεικνύουν ὅτι καλα τὰ λέει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης (τὸν ὁποῖο ἔμμεσα ψέγει) καὶ ἡ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας ποὺ θέλει τὸν Βέκκο αἱρετικό, καὶ πιστεύουμε (ἂν ἐνδιαφέρεται γιὰ τὴν ἀλήθεια ὁ κ. Καρδάσης) ὅτι θὰ ἐρευνήσει πλέον ἐνδελεχῶς τὸ θέμα, γιὰ νὰ μᾶς διαφωτίσει θεοφιλῶς κι ἐμᾶς, ποὺ δὲν ἔχουμε τὸ δικό του ἐλεύθερο χρόνο, ὥστε νὰ ἄρει ἔτσι τὴν σύγχυση ποὺ ὁ ἴδιος προκάλεσε μὲ τὴν ἐπιμονή του νὰ ἐπανέρχεται στὸ θέμα μὲ αὐτὴν τὴν ἀντιπατερικὴ νοοτροπία, διὰ τῆς ὁποίας προκλητικὰ σπρώχνει τοὺς ἀγνοοῦντες πιστοὺς στὸ δίλλημμα: ἢ ὁ ἅγιος Νεκτάριος κάνει λάθος ἢ ἡ Ἐκκλησία ποὺ καταδίκασε τὸν Βέκκο.

Πρῶτα δημοσιεύουμε ἕνα τμῆμα ἀπὸ τὸ τελευταῖο σχόλιο τοῦ κ. Καρδάση.

Γιὰ νὰ δεῖτε ὁλόκληρο τὸ σχόλιό του, ἀλλὰ καὶ ἄλλα παλαιότερα σχόλιά του γιὰ τὸ ἴδιο θέμα μπορεῖτε νὰ ἀνατρέξετε στὶς διευθύνσεις:




 Διαβάζουμε στὸ σχόλιο τοῦ κ. Καρδάση: 
«Καταγράφει ο π. Νικόλαος Μανώλης: "Μα το πνεύμα του πατριάρχου Ιωάννου του Βέκκου το δαιμονικό είναι αυτό το οποίον κατευθύνει τα βήματά μας;".

Δεν γνωρίζουμε αν τα έλεγε ξεκάθαρα ο π. Νικόλαος, πάντως βρίσκεται να είναι σε πλήρη αντίθεση με τον άγιο Νεκτάριο, ο οποίος όχι μόνον δεν αναφέρει τον Βέκκο ως αιρετικό, αλλά τουναντίον τον επαινεί, ως ορθοδοξότατο!
   Γράφει ο άγιος Νεκτάριος, στο βιβλίο του: Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Β:

«Λέγουσι περί του Βέκκου ότι «ώσπερ κύων επί τον ίδιον επέστρεψεν έμετον» οι λέγοντες αδικούσι τε μεγάλως τον άξιον ανωτέρας φήμης Βέκκον, και ανιστόρητα λέγουσιν. Ο Βέκκος ουχί παλινωδήσας αύθις επάπισεν, αλλά γενναιόφρων ων ανήρ δεν ηνείχετο να διαπράττωνται υπό των άκρως ζηλωτών δήθεν του δόγματος αδικίαι, να εξορίζωνται και διώκωνται αρχιερείς και ιερείς (οι ομόφρονες του Βέκκου)...

Καλόν είναι να μεταδίδουμε κάθε βράδυ παρακλητικούς κανόνες για τον άγιο Νεκτάριο, αλλά ακόμη καλύτερα είναι να μελετούμε τα έργα του (πράγμα σπάνιο) και εάν βρίσκουμε παράδοξα πράγματα να τα σχολιάζουμε.

Επομένως είτε ο π. Νικόλαος έχει δίκιο και ο Βέκκος έχει δαιμονικό πνεύμα και είναι αιρετικός, είτε ο άγιος Νεκτάριος έχει δίκιο και ο Βέκκος είναι ορθοδοξότατος και ευσεβέστατος. Πάντως και οι δυο αποκλείεται να έχουν δίκιο. Απομένει λοιπόν να διαλέξουμε».



ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. Ι. ΚΑΡΔΑΣΗ



Τοῦ κ. Οἰκονόμου Χρήστου Σεϊταρίδη



«H εκπόρευση του Αγ. Πνεύματος

κατά τους συγγραφείς του ΙΓ΄ αιώνα»


Τα αποτελέσματα της συνόδου επιβεβαιώνουν για μία ακόμη φορά την εμμονή των δυτικών στο  filioque. Σύμφωνα με τη διδασκαλία της συνόδου η εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος και εκ του Υιού δεν εισάγει δύο αίτια, αλλά ο Πατήρ είναι το πρώτο και το αρχικό αίτιο. Οι αποφάσεις της συνόδου σχετικά με το filioque είναι όσα μέχρι τότε είχε αναπτύξει ο Αυγουστίνος, τα οποία αποτέλεσαν και την επίσημη διδασκαλία της Δυτικής Εκκλησίας. Αυτήν άλλωστε αποδέχθηκαν και οι Λατινόφρονες του ΙΓ΄ αι. με πρώτο τον Πατριάρχη Κων/πόλεως Ιωάννη Βέκκο.

Τα μετά τη Β΄ σύνοδο της Λυώνος γεγονότα κρίνονται ιδιαίτερα θερμά και κρίσιμα. Ο πατριάρχης Ιωσήφ αντέδρασε έντονα στις ενωτικές προσπάθειες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την έκπτωσή του από τον Πατριαρχικό θρόνο και την άνοδο του λατινόφρονα Ιωάννη Βέκκου.

Με διάφορες κινήσεις του ο Βέκκος διαβεβαίωνε τον Πάπα Γρηγόριο Ι΄ ότι οι αποφάσεις της Λυώνος έγιναν αποδεκτές από την Ανατολή. Είχε μάλιστα την κάλυψη και υποστήριξη του αυτοκράτορα Μιχαήλ του Η΄. Η στάση του αυτή είχε ως αποτέλεσμα τις πιο έντονες αντιδράσεις των ορθοδόξων και τον κίνδυνο σχίσματος. Μπροστά σε αυτήν την κατάσταση ο Βέκκος προέβη σε παραίτηση χωρίς ωστόσο να γίνει αποδεκτή από τον αυτοκράτορα.

Η άνοδος ωστόσο του ανθενωτικού αυτοκράτορα Ανδρονίκου Β΄ άλλαξε άρδην το σκηνικό και τις μέχρι τότε ενωτικές κινήσεις. Ο Ανδρόνικος απομάκρυνε τον Βέκκο και επανέφερε τον Πατριάρχη Ιωσήφ στο θρόνο. Συγκάλεσε μάλιστα και δύο συνόδους στις Βλαχερνές προς επιβεβαίωση αυτών των ενεργειών του.

Η Α΄ Σύνοδος των Βλαχερνών συνεκλήθη το 1283. Οι αποφάσεις ήταν κυρίως εκκλησιαστικές και αφορούσαν την αντιμετώπιση λατινοφρόνων και κυρίως του Ιωάννη Βέκκου. Της συνόδου προήδρευσε ο Αθανάσιος Αλεξανδρείας λόγω ασθενείας του Πατριάρχου Ιωσήφ. Ο Βέκκος κλήθηκε σε απολογία για αλλοίωση των δογμάτων και αποδοχή της ενώσεως. Στις κατηγορίες αυτές ο Βέκκος κατέθεσε, σύμφωνα με τον Γρηγόριο Κύπριο, λίβελλο. Η σύνοδος πλέον αποφάσισε την καθαίρεση του όπως και άλλων λατινοφρόνων κληρικών. Προχώρησε μάλιστα και σε αφορισμό λαϊκών σκληρύνοντας τρόπον τινά τη στάση των Ορθοδόξων.

Η εμμονή του Ιωάννη Βέκκου στις λατινόφρονες απόψεις στις λατινόφρονες απόψεις περί εκπορεύσεως του Αγ. Πνέυματοςκαι εκ του Υιού προκάλεσε τη σύγκληση της Β΄ συνόδου των Βλαχερνών το 1285. Με την παρουσία του αυτοκράτορα Ανδρονίκου του Β΄, του Πατριάρχου Γρηγορίου του Κυπρίου και του Πατριάρχου Αλεξανδρείας Αθανασίου ξεκίνησε η σύνοδος, στις πρώτες συνεδρίες της οποίας ανέπτυξαν τις θέσεις τους οι λατινόφρονες Ιωάννης Βέκκος, Κωνσταντίνος Μελιτηνιώτης και Γεώργιος Μετοχίτης. Οι σύνεδροι βλέποντας ότι οι λατινόφρονες εμμένουν στις θέσεις των προχώρησε σε αφορισμό και αποκλεισμό τους στη μονή του Κοσμιδίου. Με εντολή της συνόδου ο Γρηγόριος Κύπριος συνέθεσε “Τόμον Πίστεως” ο οποίος αποτέλεσε την επίσημη διδασκαλία της συνόδου.


Ἄλλη ἀπάντηση ἀπὸ τὸ Ἰντερνετ:








Καὶ ἕνα σχόλιο ποὺ ἐστάλη καὶ εἶναι δημοσιευμένο σὲ ἄλλη ἀνάρτησή μας, τὴν παρακάτω.





Σύνοδος, τον Ιανουάριο του 1283 τον καταδίκασε τον Βέκκο σας ως αιρετικό και τον εξόρισε στην Προύσα. Νέα Σύνοδος, που συνεκλήθη στο παλάτι των Βλαχερνών το 1285 επανέλαβε την καταδίκη του . Εσείς κύριε ξέρετε συνοδική απόφαση που τον αθωώνει? ΕΙΣΤΕ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ? Και αρνητές όντες , και αιρούμενοι μόνο τα ευάρεστα σε εσας είστε αιρετικοί?
Ο Αγ Νεκτάριος με τα σχόλια του δεν αναιρεί απόφαση ιεράς συνόδου. Αν βεβαίως όντως το έγραψε και δεν είναι πλαστογραφία των τσιρακιών του παπικού Βαρθολομαίου, του αιρεσιάρχη του εχθρου του Θεού. Οχι απλά δεν αγιάζει ένας άνθρωπος αλλά ουτε απλά σώζεται αν δεν αναθεματίζει οσα η ορθοδοξία αναθεματίζει. Αν Ο Αγιος Νεκτάριος δε διάβαζε κανονικά τους αναθεματισμούς του συνοδικού της ορθοδοξίας δεν θα αγίαζε. Και να ξέρεις εσύ που προκαλείς οτι ακόμα και αν είχε άλλη γνώμη στα γραφτά του η ΥΠΑΚΟΉ μετρά στην λειτουργική πράξη. Ο Αγιος Νεκτάριος δεν σταμάτησε να αναθεματίζει ΠΑΠΑ και φυσικά ο Αγιος Νεκτάριος ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΠΑΠΑ. Είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στον ΠΑΠΑ!
Αλλά είναι τόσο το θράσος των κοπελιών του παπικού Βαρθολομαίου, του αιρεσιάρχη του εχθρου του Θεού που θέλουνε να κάνουνε το άσπρο μαύρο. Και μας παρουσιάζουνε Αντιπαπικούς Αγίους και τον Αγιο Νεκτάριο και τον Αι Μαρκο τον Ευγενικό σαν φιλοπαπικούς! Παπάκια χάνεται τον κόπο σας! Λεει αντίθετα στο ευαγγέλιο ο Πάπας και μείς αναθεματίζουμε τον Αντίχριστο τον Παπα και όποιον τον μνημονεύει οπως κανει ο κακορίζικος ο πατριαρχης σας ο νέος Βεκκος ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ βρείτε γραμμένο ακόμα και αν μας φέρετε άγγελο απο τον ουρανό να σας υποστηρίξει.

14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/2/14, 10:33 π.μ.

    Δεν πρέπει να διαμαρτύρεσθε, επειδή ο κ. Καρδάσης επιλέγει έργα του Αγίου Νεκταρίου, και βγάζει συμπεράσματα. Εσείς του δίνετε το παράδειγμα, όταν έχετε κάνει σημαία τον Αγιο Θεόδωρο Στουδίτη, και κανέναν άλλον, για να δικαιολογήσετε την αποχώρηση σας από την Εκκλησία.
    Είστε οι πρώτοι διδάξαντες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/14, 12:51 μ.μ.

      Οι συκοφάντες, όπως εσύ, θα δώσουν λόγο στο Θεό, Ανώνυμε 12:33. Ερεύνησε και ίδε ότι στις αναρτήσεις μας, στα βιβλία του π. Ευθυμίου κ.λπ., περιέχονται όλα τα κατάλληλα χωρία της Αγίας Γραφής, όλα τα σχετικά χωρία των Πατέρων, κι όχι (όπως μας συκοφαντείς) μόνο ο Άγιος Θεόδωρος. Μακάρι να μπορούσες κι εσύ να έβρισκες ένα Άγιο, ο οποίος να μας διδάσκει να κάνουμε παρέα με Οικουμενιστές. Ούτε εσύ, ούτε ο π. Ιωήλ, ούτε ο π. Θεόδωρος, ούτε ο Πειραιώς μας παρουσίασαν ένα χωρίο Αγίου που να λέει ότι μπορούμε να παραμένουμε δίπλα σε αιρετικούς, πόσο μάλλον στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του Οίκουμενισμού.
      Παύσε λοιπόν να είσαι κακοπροαίρετος και συκοφάντης, παύσε να είσαι υβριστής των Ιερών Κανόνων, γράφοντας ότι η εφαρμογή της εκκλησιαστικής μας Παραδόσεως και του ΙΕ Κανόνος σημαίνει "αποχώρηση από την Εκκλησία" και κοίταξε την δική σου επικοινωνία με τους Οικουμενιστές. Και το χειρότερο: ότι αυτή η επικοινωνία σε κάνει να παραλογίζεσαι, να συκοφαντείς και να υπερασπίζεσαι τους Οικουμενιστές.
      Κ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/14, 2:29 μ.μ.

      Υπαρχει ο αγιος Ιωαννης,ο οποιος μας λεει να συντρωγουμε!Γιατι;Μπορεις να απαντησεις;

      Διαγραφή
  2. Περί του θέματος έχει γράψει ο αείμνηστος π. Θεοδώρητος:
    http://www.scribd.com/doc/58025155/%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A0%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91-%CE%9C%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%A7%CE%9F%CE%A5-%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A7%CE%97%CE%A3
    (σελ. 57-64)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατι φοβαστε να πειτε σαν απαντηση οτι εκανε λαθος ο αγιος Νεκταριος,και τερμα;Αυτο παλι τι ειναι,να του δινετε την μπαλα του βολει για να κανει σερβις;Εσεις εχετε δουλεια,αυτος οχι!Γιατι κατηγορειται τον Καρδαση και οχι τον Αγιο;Γιατι συκοφαντειτε τον Καρδαση,αφου αυτος ψαχνει για το ποιος εχει το δικιο;Το σχολοιο του sotirio ειναι γελοιο,τι το βαζετε;Πρεπει να απαντησετε στον Αγιο.Για αλλα εχετε ωρα!Ο Καρδασης δεν αθωωνη τον Βεκκο.Τον αθωωνη ο αγιος Νεκταριος!Ο Καρδασης λεει οτι αν ο Αγιος εχει δικιο στα εργα του,τοτε ειναι και Μεγαλος Πατερας της Εκκλησιας.Ερευνα κανει ο ανθρωπος και γιαυτο τα γραφει.Μας ξεδιαλυνει την κατασταση και δεν μας σκανδαλιζει.Συνοδος καθαιρεσε και τον π.Ευθυμιο.Δηλαδη εμεις που δεν δεχομαστε την Συνοδο ημαστε αιρετικη(sotirio);Η Συνοδος μπορει να εχει και λαθος.Αυτο ψαχνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/14, 4:59 μ.μ.

      Παρακολούθησες "ποία" "Σύνοδος" καταδίκασε τον π. Ευθύμιο???? Παρακολούθησες την αμέριστη δικαιοσύνη και δημοκρατία όπου κυριαρχούσε μέσα στην αίθουσα του Συνοδικού Δικαστηρίου???? Ωιμέ ταλαίπωροι!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ και ΑΓΡΥΠΝΕΙΤΕ ότι Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!!!
      Βέβαια μεγάλα μαθήματα απείρου κάλλους έδωσε ο υπέργηρος πρόεδρος τον οποίο καθοδηγούσε ο Καβάλας.... Και ο Καβάλας μεγάλο δείγμα φασισμού και επιδειξιομανίας... Έλεος πιά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/14, 6:59 μ.μ.

      Αν το Συνοδικό Δικαστήριο αθώωνε τον π. Ευθύμιο, θα έλεγες τα ίδια ?

      Διαγραφή
  4. Ορθόδοξος είναι όποιος ευλογεί όσα η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζει οσα η ορθοδοξία αναθεματίζει . Και όποιος δεν αναθεματίζει κατά που τους πρέπει τους αιρετικούς είναι του ιδίου αιρετικού φυράματος .... και πόσο μάλλον όταν κάνει οτι τάχα μου δεν βλέπει την μνημόνευση του Παπα και δεν αναθεματίζει τον Παπικό Βαρθολομαίο ... Απο την στιγμη που ο Βαρθολομαιος μνημονευσε Παπα ως πρώτο επίσκοπο ,πατερα και ποιμεναρχη και εχει επικοινωνια μυστηριακη μαζι του υπάγεται στην κατεγνωσμενη Παπικη αιρεση και δεν χρειάζεται σύνοδο. Για το τι γίνεται αν μνημονεύσει Πάπα υπάρχει προηγούμενο στην εκκλησιαστική ιστορία . Το προηγούμενο του "ορθοδοξου πατριάρχη μας " Βεκου και των οσιομαρτύρων που μαρτύρησαν για να μην τον μνημονεύσουν .
    Ποσο ορθόδοξοι είναι αυτοί οι "ορθοδοξοι ερευνητες" και οι "Ορθόδοξος Καθηγητές" οσο και αυτοί οι "ορθοδοξοι καθηγητές "και "ορθοδοξοι ερευνητες" που στον καιρό του Βεκου μνημόνευαν Βέκο ... Τα λόγια είναι αξιόπιστα μόνο όταν η πράξη τα υπογράφει .

    Γελοία την πίστη μου την είπανε και άλλοι . Γιατί ? Γιατί ευλογώ όσα η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζω οσα η ορθοδοξία αναθεματίζει . Και επώνυμα και δημόσια . Και άλλοι είπανε τι του δίνετε βήμα να μιλά . Γιατί ? Γιατί ευλογώ όσα η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζω οσα η ορθοδοξία αναθεματίζει . Και επώνυμα και δημόσια . Και όχι μονο αυτό ... απο την "ευλογία " της "αγαπης" τους μου δώσανε και τόσο ξύλο μεχρι να αλληθωρίζω . Γιατί ? Γιατί ευλογώ όσα η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζω οσα η ορθοδοξία αναθεματίζει . Και επώνυμα και δημόσια .

    Ετσι εχω το προνόμιο το να ματι μου να βλέπει τον ψεύτη τον ντουνιά και το άλλο τον Θεό . Δόξα να εχει ο Θεός .Αυτή είναι η περπατησιά μου και αυτή είναι η ματιά μου. Και οπως το βλέπω αιρετική σύνοδος δεν καθαιρεί Ορθόδοξο που την ελέγχει .Τιμή του ο διωγμός απο αιρετικούς Και οπως το βλέπω είναι αιρετικός όποιος απορρίπτει ορθόδοξη σύνοδο ή δέχεται αιρετική . Τωρά εσύ με το ψευδώνυμο " Παλαιος" δεν ξέρω ποιά σύνοδο απορρίπτεις . Αν η σύνοδος είναι της εκκλησίας είσαι αιρετικός . Αμα δεν είναι της εκκλησίας του Χριστού αλλά των αιρετικών ληστρική καθήκον σου είναι να την απορρίπτεις . Αιρετικών και σχισματικών ουκ εστί σωτηρία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι οικουμενιστές και οι μνημονεύοντες τον Βαρθολομαίο "αντιοικουμενιστές" μιλάνε για συνοδικότητα και αναφέρονται στην ανάγκη συνόδου που ταχα θα βάλει τα πράγματα στην θέση τους και οτι δεν είναι τάχα μου αιρετικός ο Παπικός Βαρθολομαίος αν δεν καταδικαστεί απο σύνοδο και μέχρι να καταδικαστεί έχει ιεροσύνη και άλλα φαιδρά . Και απο την αφενός μεν δεν δέχονται (και δεν εφαρμόζουν ) τις αποφάσεις των Αγίων συνόδων της εκκλησίας μας αλλά προπαγανδίζουν (και εφαρμόζουν ) τις θέσεις των ληστρικών συνόδων . Εφτασαν να "αποκαταστήσουν" και να τιμούν σαν αγίους τους αρχιαιρεσιάρχες που αναθεμάτισε και ονομαστικά η εκκλησία μας , τον Ευτυχή και Διόσκορον τον Σεβήρον και Πέτρον και την πολυβλάσφημον αυτών αλληλόπλοκον σειράν Εφτασαν να κοινωνούν με τους μονοφυσίτες ....
    Πολλαπλά συνοδικά καταδικασμένος ο Αντίχριστος πάπας και όποιος τον μνημονεύει . Αρνητές αυτοί πλήθος συνόδων τον μνημονεύουν τον Πάπα ως πατέρα και ποιμενάρχη πάνε και κάνουν μεταπτυχιακά "ορθοδοξίας" στου σατανικού Βονιφάτιου του Μομφερρατικού τη σχολή και μου γίνονται "ερευνητές " να ξεθάβουν απο τα πίσω ράφια κάθε αιρετική κοτσάνα να τις "ξαναζεστάνουνε " και να τις σερβίρουν σαν "ερευνα" "εργασία" "μεταπτυχιακό" " .Πράμα καινούργιο δεν είπε μηδε ο Ζηζούλας μηδε ο Βαρθολομαίος παρά αναμασάνε ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΣ αιρέσεις , ξαναζεσταμένη σούπα σερβίρουν απο "θεολογίες " ληστρικών συνόδων . ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΘΈΛΕΤΕ ΤΗΝ ΣΎΝΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ οταν αρνείστε ( στην θεωρία και πράξη ) τις Αγιες Συνόδους και δέχεστε ( στην θεωρία και πράξη ) τις ληστρικές ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ ! Τό εργο το έχουμε ξαναδεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για πέστε μου εσεις που έχετε " πνεύμα Βέκκου" και μνημονεύεται τον Παπικό Βαρθολομαίο Ο Βεκκος το Φεβρουάριο του 1274 δεν υπέγραψε ομολογία πίστεως προς τον Πάπα ? Και μετά για να γίνει αυτός ο Βεκκος πατριάρχης δεν υποχρεώθηκε να παραιτηθεί ο Ιωσήφ Α΄ ο άγιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως που η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του στις 30 Οκτωβρίου που ηταν ανθενωτικός και αντιτάχθηκε στην απόφαση του Αυτοκράτορα Μιχαήλ Η΄ Παλαιολόγου να στείλει εκπρόσώπους στη Σύνοδο της Λυών το1274 ? Και μετά στις 2 Ιουνίου 1275 δεν χειροτονήθηκε ο Βέκκος ? Τον Ιανουάριο του επόμενου έτους δεν συγκάλεσε σύνοδο και κήρυξε την ένωση με την Εκκλησία της Ρώμης, ενώ παράλληλα προέβη σε αφορισμό όσων ήταν αντίθετοι σε αυτή.? Το 1276 ο Πατριάρχης Ιωάννης Βέκκος, δεν συλλειτούργησε και συμπροσευχήθηκε στη Ρώμη με τον αιρετικό ΠΑΠΑ καταπατώντας τους Ιερούς Κανόνες ? Όταν επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη οι επίσκοποι και όλοι οι ιερείς διέκοψαν το μνημόσυνο του χαρακτηρίζοντας τον ως προδότη της ορθοδοξίας? Ο Πατριάρχης δεν άρχισε σκληρούς διωγμούς, εξορίες, αποσχηματισμούς και φυλακίσεις εναντίον τους ? Με διαταγή του Αυτοκράτορα και καθ’ υπόδειξη του Πατριάρχη δεν πήγε στρατός στο Άγιο Όρος και όσοι μοναχοί δεν τον μνημόνευαν, τους θανάτωσε?
    Και το ποιό ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ! Τί είπε τότε η Παναγία η Προαναγγελόμενη ? Ποιούς τους είπε ο έρχεται ? Τι να κάνουν οι μοναχοί ? ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ? Στο Πρωτοτάτο και στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου τους δεν κρέμασε και δεν τους απαγχόνισε, στην Ιερά Μονή Ζωγράφου δεν τους έκαψαν ζωντανούς, στην Ιερά Μονή Ιβήρων τους δεν τους έπνιξαν στη θάλασσα? Η μόνη Ιερά Μονή που τους υποδέχθηκε, συλλειτούργησε και μνημόνευσε τον Πατριάρχη δεν ήταν η Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας ? Τους ιερομόναχους που μνημόνευσαν το Λατινόφρωνα Πατριάρχη Ιωάννη Βέκκο κατά την εκταφή τους, δεν τους βρήκαν Αδιάλυτους, Τυμπανιαίους, γεμάτο όλο το σώμα τους με τρίχες και με δυσώδη οσμή ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και να σωπάσει στο όρος κάθε αντι Παπική φωνή και απο άκρη σε άκρη να μνημονεύεται ο εχθρός του Ιησού ο παπικός Βερθολομαίος δεν θα είναι η πρώτη φορά . Εχει ξαναγίνει επι Βέκκου ! Και τι έγινε τότε ? «Ἐὰν ἡμεῖς σιωπήσωμεν, οἱ λίθοι κεκράξονται» (Λουκ. 19, 40).
    Και να σωπάσει στο όρος κάθε αντι Παπική φωνή και απο άκρη σε άκρη να μνημονεύεται ο εχθρός του Ιησού ο παπικός Βαρθολομαίος ο αιρεσιάρχης ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ που δεν πιάνει χιόνι όσο και να χιονίζει θα μαρτυρά βαμένη απο αίμα Αγίων Ομολογητών ! Και η φωνή της πέτρας αυτής θα νικά στον ΑΙΩΝΑ τις παπικές σοφιστείες και τις αιρετικές μπουρδολογίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενημερωτικά αναφέρω οτι στον κ Ι . Καρδαση είναι πολλοστή φορά που απαντώ επι του ιδίου θέματος .Απάντησα Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013 στο http://apotixisi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2703.html με πολλαπλές δημοσιεύσεις και μετα απάντησα ξανά επι του θεματος http://www.apotixisi.blogspot.gr/2014/02/blog-post_2379.html#comment-form ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/2/14, 10:40 μ.μ.

      Oπως φαίνεται, κανείς δεν δίνει σημασία στα κείμενα σου. Μήπως αυτό πρέπει να σε προβληματίσει ?

      Διαγραφή
  9. Παιδάκι με είχε στείλει ο δικός μου να φωνάζω σε ένα νεκροταφείο . Οσο ακούνε οι νεκροί θα ακούνε και στο καιρό της αποστασίας οι πνευματικά νεκροί μου είχε πεί .
    Ο Βοών στην έρημο στον Θεό μιλά . Οχι στην έρημο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.