Κυριακή 4 Μαΐου 2014

"Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ": Η "ΛΟΓΙΚΗ" ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ!



   Πάλι, οἱ ἴδιοι καὶ οἱ ἴδιοι κύκλοι (ὡς φαίνεται) τῶν σιγονταρο-Οἰκουμενιστῶν, μὲ τὴ θέλησή τους εἰσέρχονται καὶ σχολιάζουν ἀτεκμηρίωτα καὶ προκλητικὰ κάποιες ἀναρτήσεις μας. Σχολιάζουν, χωρὶς νὰ συνεισφέρουν στὴ συζήτηση (στὴν ὁποία ἐλεύθερα συμμετέχουν) κάποιες ἁγιοπατερικὲς μαρτυρίες, ποὺ νὰ ἀντιμάχονται τὴν «συμφωνία τῶν Πατέρων» (κι ὄχι μόνο τὸν ΙΕ΄ Κανόνα) ὡς πρὸς τὸ θέμα τῆς στάσεώς μας ἀπέναντι στοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ τοὺς ἀνεχομένους καὶ κοινωνοῦντας μὲ αὐτούς. Ἐκείνο ποὺ παραθέτουν εἶναι ἡ ὀρθολογικὴ γνώμη τους, πρὸς δικαίωση ἑαυτῶν καὶ τῶν πνευματικῶν τους Πατέρων, ποὺ τοὺς κρατοῦν σὲ κοινωννία μὲ τὴν αἵρεση.
  Ἄλλη μιὰ φορά, λοιπόν, θὰ τοὺς παραθέσουμε (συγκεντρωτικὰ τώρα) τὴ διαχρονικὴ θέση τῆς Ἐκκλησίας κι ὁ «Θεὸς κι ἡ ψυχή τους»!
   Πάντως κάνουν ἕνα καλό· γίνονται ἀφορμὴ νὰ παρατεθεῖ ἄλλη μιὰ φορὰ ἡ Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση γιὰ τὸ θέμα.


Β' Κανὼν τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου:
«Μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις, μηδὲ κατ᾽ οἴκους συνελθόντας συνεύχεσθαι τοῖς μὴ τῇ ἐκκλησίᾳ συνευχομένοις, μηδὲ ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ ὑποδέχεσθαι τοὺς ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ μὴ συναγομένους. Εἰ δὲ φανείῃ τις τῶν ἐπισκόπων, ἢ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων, ἤ τις τοῦ κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι, ὡς ἂν συγχέοντα τὸν κανόνα τῆς ἐκκλησίας».
γιος Θεόδωρος Στουδίτης γράφει δι’ κείνους, ο ποοι πλς κοινωνον μέ τούς αρετικούς: «χθροὺς γὰρ το Θεο, Χρυσόστομος, ο μόνον τοὺς αρετικούς, λλὰ καὶ τοὺς τος τοιούτοις κοινωνοντας μεγάλ καὶ πολλ τ φων πεφήνατο» (P.G. 99, 1049 Α).
Οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες (1272 μ.Χ.) ποὺ βασανίστηκαν γιὰ τὴν Πίστη καὶ ἁγίασαν, ἔγραφαν πρὸς τὸν Παλαιολόγο: «Ἂν ἡ κοινωνία αὐτῶν ᾖ πρόδηλος, καὶ ἐν ἑνὶ τοῦ ὀρθοῦ ἔκπτωσις καὶ ἀνατροπή; ὁ γὰρ αἱρετικὸν δεχόμενος, τοῖς αὐτοῦ ὑπόκειται ἐγκλήμασι· καὶ ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (Ἐπιστολὴ ἁγιορειτῶν πρὸς τὸν Βασιλέα Μιχαὴλ τὸν Παλαιολόγον, Δοκίμιον Ἱστορικὸν Μοναχοῦ Καλλίστου Βλαστοῦ, ἐκδ.1896, σελ. 97-107).
Καὶ ἀλλοῦ: «Καὶ πῶς ταῦτα ἀνέξεται ὀρθοδόξου ψυχὴ καὶ οὐκ ἀποστήσεται τῆς κοινωνίας τῶν μνημονευσάντων αὐτίκα..., ὅτι μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία, ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐτόν, κἂν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων» (V. LAURENT -  J. DARROUZES, DOSSIER GREC. DE L’ UNION DE LYON (1273-1277, Παρίσι 1976, σ. 399).
γιος Μᾶρκος Εγενικός γράφει: «Φεύγετε καὶ ὑμεῖς ἀδελφοί, τὴν πρὸς τοὺς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καὶ τὸ μνημόσυνον τῶν ἀμνημονεύτων». Ἴδε ἐγώ Μᾶρκος ὁ ἁμαρτωλός λέγω ὑμῖν, ὅτι ...λατινοφρονῶν μετά τῶν Λατίνων κριθήσεται καί ὡς παραβάτης τῆς πίστεως λογισθήσεται» (P.G. 160, 1097D, 1100Α).
«Κοινωναν γομαι κατ τ ργον, ταν λλλοις π τ ατ σκοπ συλλαμβνωνται πρς τν νργειαν· κατ δ γνμην, ταν συγκατθητα τις τ διαθσει το ποιοντος, κα συναρεσθ. τρα δ κοινωνα τος πολλος λανθνουσα μφανεται τ κριβολογίᾳ τς θεοπνεστου Γραφς· ταν μτε συνεργασμενος, μτε συγκαταθμενος τ διαθσει, γνος δ τν κακαν τς γνμης φ' ς ποιε, φησυχσ, κα μ λγξ...» (Μ. Βασιλείου, Περ Βαπτίσματος, Λόγος Β΄, ρωτ. θ΄).
Ἀριστινός: «...καὶ ἀκοινωνήτω κοινωνῶν ἔσται ἀκοινώνητος».
Ζωναρᾶς: «...καὶ τὸ μὴ ἐξεῖναί τινι κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις... Τοὺς δὲ τοῖς τοιοῦτοις συνευχομένους, ἢ ὑποδεχομένους αὐτοὺς εἰς ἐκκλησίαν, ἀκοινωνήτους κἀκείνους εἶναι...».
Βαλσαμῶν: «...ἀκοινωνήτους εἶναι τοὺς ἐπισκόπους καὶ λοιποὺς ἱερωμένους τοὺς συνευχομένους τοῖς ἀκοινωνήτοις».
Μ. Βασίλειος: «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν» (Βλ. Ν. Βασιλειάδη, Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς καὶ ἡ Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν, Ἔκδ. «Σωτήρ», Ἀθῆναι, 1972, σελ. 95).
Ἐνισχυτικὸ τῶν παραπάνω καὶ τὸ τοῦ Μ. Φωτίου: «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί· φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ (ἄρα δὲν πρόκειται γιὰ κάποιον ποὺ ἔχει ἤδη καθαιρεθεῖ, ἀλλὰ περὶ κάποιου ποὺ διδάσκει κακοδοξίες)· φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως...· φεύγειν οὖν παντί σθένει διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους» (ΕΠΕ 12, 400,31).
Ἀλλὰ καὶ γιος νατόλιος τς πτινα (+1927), στάρεστς τς Ρωσικς κκλησίας, προφητεύει διὰ τὴν ποχήν μας: «Θὰ ξαπλωθον παντο αρέσεις... λίγοι θὰ ντιληφθον τὴν πανουργία το χθρο.... Ο αρετικοὶ θὰ πάρουν τὴν ξουσία στὰ χέρια τους.... Θὰ τοποθετήσουν παντο δικούς τους πηρέτας. Θὰ μεταχειρίζωνται βίαν... Ο μονάζοντες θά καταπιέζωνται καὶ σοι θὰ εναι συνδεδεμένοι μὲ τὰ λικὰ θὰ ποταχθον στοὺς αρετικούς...  Ο δαίμονες διὰ τς αρέσεως θά εσέρχωνται ες τά Μοναστήρια, τὰ ποα θὰ παραμείνουν μόνον τοχοι, χάρις θὰ χει φύγει...».
Ἀξιομνήνευτο γιὰ τὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ κάθε κακία, πάθος καὶ αἱρετικὸ φρόνημα τὸ παρακάτω κείμενο τοῦ ἁγίου Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου:
«Τότε, φιλόχριστοι, ἐρευνᾶται ἑνὶ ἑκάστῳ ἡ σφραγὶς τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἣν ἔλαβεν ἕκαστος ἐν τῇ ἁγίᾳ Ἐκκλησίᾳ διὰ τοῦ βαπτίσματος, καὶ ἀπαιτεῖται ἕκαστος τὴν πίστιν ἀμίαντον καὶ ἀνεπίμικτον πάσης αἱρέσεως, καὶ τὴν σφραγῖδα ἄθραυστον καὶ τὸν χιτῶνα ἀμόλυντον...
Πλὴν κἂν μέγας, κἂν μικρός, ἐπ' ἴσης πάντες τὴν πίστιν ὡμολογήσαμεν καὶ τὴν τιμίαν σφραγῖδα ἐλάβομεν, καὶ πάντες τῷ Διαβόλῳ ἀπεταξάμεθα, ἐμφυσήσαντες αὐτόν, καὶ πάντες ὁμοίως τῷ Χριστῷ συνεταξάμεθα, προσκυνήσαντες αὐτῷ· εἰ ἄρα ἐνοήσατε τὴν δύναμιν τοῦ μυστηρίου τῆς κολυμβήθρας καὶ τῆς ἀποταγῆς τοῦ ἀλλοτρίου. Παρακαλοῦμεν μαθεῖν τὴν δύναμιν τῆς ἀποταγῆς. Ἡ ἀποταγή, ἣν ἕκαστος ἐπὶ τοῦ ἁγίου βαπτίσματος ποιούμεθα, μικρὰ μὲν φαίνεται λεγομένη, νοουμένη δὲ καὶ πάνυ ἐστὶ μεγάλη ...ἣν ὁ ἰσχύσας φυλάξαι, τρισμακάριστός ἐστι· διὰ γὰρ ὀλίγων ῥημάτων πᾶν κακὸν ὀνομαζόμενον, ὃ μισεῖ ὁ Θεός, ἀποτασσόμεθα.
...ἀποτάσσομαι, φησί, τῷ Σατανᾷ καὶ πᾶσι τοῖς ἔργοις αὐτοῦ. Ποίοις ἔργοις; Ἄκουσον! Πορνείαν, μοιχείαν, ἀκαθαρσίαν, ψεῦδος, ...θυμόν, ὀργήν, βλασφημίαν, ἔχθραν, ἔριν, ζῆλον. ...Ἀποτάσσομαι τοῦ σχολάζειν κύβοις, ἤγουν τοῦ ταυλίζειν, καθὼς καὶ οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι τοὺς ποιοῦντας τοῦτο ἀκοινωνήτους εἶναι προστάσσουσι εἰς τοὺς κανόνας αὐτῶν, ἐὰν λαϊκοὶ εἰσί, εἰ δὲ κληρικοὶ εἰσίν, ἵνα καθαιρῶνται. Ἀποτάσσομαι εἰδωλοθύτου καὶ αἵματος καὶ πνικτοῦ καὶ θνησιμαίου. Καὶ τί πολλὰ λέγω; Τούτοις πᾶσι καὶ τοῖς ὁμοίοις τούτων ἀποτασσόμεθα ἐν τῇ τοῦ ἁγίου βαπτίσματος ἀποταγῇ...
Φανερὸν οὖν ἐστιν ὅτι οἱ λόγοι ἡμῶν, ἢ κατακρίνουσιν ἢ δικαιοῦσιν ἡμᾶς ἐν τῇ ὥρᾳ ἐκείνῃ. Ποίῳ δὲ τρόπῳ ἐρωτῶνται; Ἐπερωτῶνται ποιμένες, ἤγουν ἐπίσκοποι, καὶ περὶ τῆς ἰδίας πολιτείας καὶ ὑπὲρ τῆς ποίμνης αὐτῶν, καὶ ἀπαιτεῖται ἕκαστος τὰ λογικὰ πρόβατα, ἅπερ παρέλαβε παρὰ τοῦ ἀρχιποίμενος Χριστοῦ. Ἐὰν δὲ ἐξ ἀμελείας τοῦ ἐπισκόπου ἀπολείψῃ πρόβατον, τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῶν χειρῶν αὐτοῦ ἀπαιτεῖται. Ὁμοίως δὲ καὶ πρεσβύτεροι δώσουσι λόγον ὑπὲρ τῆς ἐκκλησίας αὐτῶν· ἅμα δὲ καὶ οἱ διάκονοι καὶ πᾶς δὲ πιστὸς ὑπὲρ τοῦ οἴκου αὐτοῦ, ὑπὲρ τῆς γυναικὸς καὶ τέκνων καὶ παιδίων καὶ παιδισκῶν δώσει λόγον, εἰ ἐξέθρεψεν αὐτοὺς ἐν παιδείᾳ καὶ νουθεσίᾳ Κυρίου, καθὼς παραγγέλλει ὁ Ἀπόστολος...
Οὐαὶ τοῖς ἀδίκως δικάζουσι· τοῖς δικαιοῦσι τὸν ἀσεβῆ καὶ τὸ δίκαιον ἐκ τοῦ δικαίου αἴρουσιν. Οὐαὶ τοῖς μιαίνουσι τὴν ἁγίαν πίστιν ἐν αἱρέσεσιν, ἢ τοῖς αἱρετικοῖς συγκαταβαίνουσιν».
(Ἐφραὶμ ὁ Σύρος: Ἐρωτήσεις καὶ ἀποκρίσεις, T.L.G., Page 80, line 3).
Π.Σ.

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/5/14, 11:21 μ.μ.

    Οι αναφερόμενοι Αγιοι, αλλά και άλλοι ακόμη, είχαν υποχρέωση ως ποιμένες να προφυλάξουν το ποίμνιο τους, από την επαφή με τους αιρετικούς, για να μην παρασυρθή πρός την αίρεση.
    Σήμερα, έχουμε μερικούς λαικούς, οι οποίοι αφού γνωμάτευσαν ότι υπάρχει αίρεση, κατόπιν χαρακτήρισαν Ορθόδοξους κληρικούς σαν αιρετικούς, και καλούν και άλλους να συμμεριστούν την άποψη τους.
    Είναι φανερό, ότι πρόκειται για δύο διαφορετικά πράγματα, και η συνείδηση των πιστών το αντιλαμβάνεται, και παραμένει στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/14, 1:56 π.μ.

      Το κακοπροαίρετο του σχολίου σου φαίνεται από μακριά.
      Δυστυχώς για σένα, η πραγματικότητα είναι άλλη. Δεν "γνωμάτευσαν μερικοί λαϊκοί ότι υπάρχει αίρεση", αλλά ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο πρ. Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος (μερικά αντιπροσωπευτικά ονόματα) και πολλές χιλιάδες Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Φαίνεται ότι εσύ δεν ανήκεις σ' αυτούς.
      Μάλιστα ο π. Θεόδωρος Ζήση, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ο π. Κύριλλος του Μελισσοχωρίου, ο π. Σαράντης κ.λπ., αλλά και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς προέτρεπαν σε απομάκρυνση από τους αιρετικούς. Τα κείμενά τους υπάρχουν. Μάλιστα οι πρώτοι όρισαν και ημερομηνία Αποτείχισης, αλλά δυστυχώς δεν την τήρησαν. Ο π. Τρικαμηνάς, αντίθετα, όχι μόνο προέτρεψε με λόγια και με συγγραφές στην Αποτείχιση, αλλά και την πραγματοποίησε. Εγώ είμαι ένας από εκείνους που παρακινήθηκε στην Αποτείχιση από τον π. Θεόδωρο Ζήση και τη Σύναξη της Γατζέας. Ακόμα κι όταν αποφάσισαν πως δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν αυτό που δίδασκαν, δεν με εμπόδισαν να την ακολουθήσω, αλλά μου είπαν πως καλά κάνω, στον ίδιο δρόμο βρίσκονται και αυτοί!
      Αυτά για να μαθαίνεις την αλήθεια των γεγονότων και να μη τα παραποιείς.
      Επίσης δεν χαρακτηρίσαμε τους Ορθόδοξους ως αιρετικούς, αλλά τους κακόδοξους.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    2. Διαβάζω :"Σήμερα, έχουμε μερικούς λαικούς, οι οποίοι αφού γνωμάτευσαν ότι υπάρχει αίρεση "

      Το 2002 μέχρι την Κυριακή των Αγίων Πάντων ζούσα στην "κοσμαρα" μου απόλυτα ξένος με όσα γινόταν γύρω μου .Πασης αμαρτίας μέτοχος και κάθε αρετής ξένος το μόνο που κοίταζα ήταν η πάρτη μου .Κάθε πρωϊ έλεγα στον εαυτό μου ολοι σώζονται εσύ όχι
      Ο Κύριος σου εργάζεται για τη σωτηρία σου κάμε και σύ κάτι ...
      Και κάθε βράδυ έβλεπα οτι πράμα καλό δεν έκανα αντέ να δώ τι κάνουμε αύριο ...
      Βλέπεις πριν χρόνια σε ένα ατύχημα πήγα και ήρθα η μνήμη του Θανάτου μου με έχει κάνει να ζω με τα κόλλυβα μου στη τσέπη μου . Ζωντανό νεκρό λέω τον εαυτό μου που ζει μια παράταση μια δεύτερη ευκαιρία .
      Κάπου διάβασα οτι είπε ένας δεν κατάλαβα οτι έγινε δικτατορία γιατί διάβαζα και τον περιγελούσαν . Δεν γέλασα μαζί του Εγω είχα τόσο ζόρι που δεν κοίταζα πράμα άλλο
      Και εκεί ξαφνικά ήρθαν όλα αναπάντεχα ...είχα έντονες πνευματικές ενοχλήσεις
      Εβλεπα σαν βίντεο οτι είχε γίνει στην Ραββένα ,μου έδειχναν τα μαρτύρια τους ,μου δείχνανε συνόδους , μου δείχνανε βιβλία ... εζησα καταστάσεις που 1000 ζωές δεν φτάνουν να ιστορήσω γιατί έζησα τις ζωές τους έζησα τις συζητήσεις τους .... και απο την άλλη έβλεπα σαν στάβλο τον ενοριακό ναό και βρώμα τα μυστήρια που σιχάθηκα και αποστράφηκα που έτρεξα έξω να μη κάνω εμετό ... Τι να κάνω ? Απο το γιατρό πήγα στον πνευματικό που με έστειλε στον Κισσάμου και αυτός στον Κυδωνίας Τρείς φορές το ίδιο σκηνικό ... το ίδιο έργο ..τα ίδια δρώμενα .
      Με τις ευλογίες τους σύμφωνα με την πίστη που απο τους ίδιους παρέλαβα , γραφτή και προφορική ,σύμφωνα με το βάπτισμα , σύμφωνα με όσα διαβάζονται στις εκκλησιές και μαλιστα με το συνοδικό της Κυριακής της ορθοδοξίας , σύμφωνα με των Αγίων μου τις Διδαχές και μάλιστα του Πατροκοσμά που έλεγε τον Παπα να αναθεματίζετε ... σύμφωνα με αυτά τους φώτισε ο Θεός και έκριναν και οι τρείς , ο καθένας ανεξάρτητα απο τον άλλο οτι τον ίδιο θεό έχουν Πάπας Βαρθολομαίος (και οι ίδιοι που τον μνημονεύουν ) , οι Πρωτεστάντες οι Ραβίνοι και Χοτζαδες κτλ οτι την θρησκεία του ίδιου θεού διδάσκουν , οτι με τα μυστήρια τους με τον ίδιο θεό ενώνουν τους πιστούς τους οτι την ίδια ιεροσύνη έχουν ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΙΜΗΣ είναι άξιοι
      που λέει ο Πατροκοσμάς .

      Ετσι τους Αναθεμάτισα γιατί αυτή είναι η τιμή που λέει ο Πατροκοσμας , και το συνοδικό της ορθοδοξίας και το βάπτισμα μου και τους θεωρώ του σατανά .

      Ναι το συνοδικό αναθεματίζει τους αιρετικούς και τους μη αναθεματίζοντες .
      Εσεις τους αναθεματίζετε ? Οχι ? Ε αναθεμα σας !
      Ναι ο Πατροκοσμάς και οι Αγιοι αναθεματίζουν
      Εσεις τους αναθεματίζετε ? Οχι ? Ε αναθεμα σας !
      Ναι οι συνοδοι ... αναθεματίζουν
      Εσεις τους αναθεματίζετε ? Οχι ? Ε αναθεμα σας!
      Ναι το βαπτισμα , ναι η χειροτονία σε ιερέα σε επίσκοπο αναθεματίζουν αίρεση
      Εσεις τους αναθεματίζετε ? Οχι . Ε αναθεμα σας !
      Ετσί δε μου τα μάθατε ?
      Ναι ετσι στα μάθαμε αλλά τα αλλάξαμε .Τωρα δεν αναθεματίζουμε ..
      Τα άλάξατε ? Τι λέει η γραφή εδώ ... ανάθεμα σε όποιο αλλάζει ? Ε ανάθεμα σας !
      Ναι δικιο εχεις αλλά νεες αποφάσεις .. Τί αλλά ?Ανάθεμα σας και για τις νέες αποφάσεις σας και την νέα πίστη σας . Ανάθεμα σας !
      Κάπως έτσι στο περίπου ήταν οι διάλογοι .
      Πως γίνεται μια δίκη σε πρωτο δευτερο και τρίτο βαθμό και τελεσιδικεί ? Ετσι και εδώ !
      Πρώτη και δεύτερη κατ ιδίαν σε εξομολόγηση ιδιωτικά την τρίτη σε δημόσια στο Ραδιο Μαρτυρία
      Και μετά με οδηγία του ιδίου του επισκόπου σηκώθηκα την εορτή των 3 Ιεραρχών και επανέλαβα τα ίδια και ολιγο εμπλουτισμένα οτι δωσανε την κοινωνία στα παπικά σκυλιά και στα πρωτεσταντικά γουρούνια κτλ κτλ
      Οταν κατέβηκα απο το βήμα πέσανε πάνω μου Ιερείς φίλοι μου να με επικρίνουν
      και πλησίασε ο Κισσάμου και έφραξε το στόμα του ιερέα που μου μιλούσε
      και έλεγε οτι σε όλα την αλήθεια λέω και του Θεού το θέλημα και ένα ζητά όπως τόσα χρόνια τον είχα πνευματικό και κοινωνούσα απο το χέρι του να αντιστραφούν τώρα οι ρόλοι ...
      Πέθανε σε κοινωνία με την αίρεση ... ανάθεμα τον .

      Διαγραφή
    3. Χάχαχα!!!Ανάθεμα=αφορισμός η αναθεμα=καταρα;Γιατρε είσαι κληρικός και αναθεματιζεις;Ο αγιος Κοσμας δεν λεει αναθεμα(ουτε καταρα στον Παπα),ο Ιωαννης Κώλεττης μας το πάσαρε! Τα αναθεματα του Σ.της Ορθοδοξιας είναι για τους αρχαιους φιλ.κ. λπ.-

      Διαγραφή
    4. Απάντηση στον 5/5/14 - 4:08 μ.μ.
      Ανάθεμα με την έννοια του Κύριος κρινεί σε ,με την έννοια της αφιέρωσης στον Δικαιοκρίτη Κύριο για επέλευση της Θεϊκής Δικαιοσύνης την οποία επικαλούμεθα και δεν αυτοδικούμε για την ασέβεια ή την αμαρτία που καταγγέλλουμε .

      Εσυ θα σαι νέοςκαι δεν θα έχεις ποτέ πεί ανάθεμα , ανάθεμα , ανάθεμα την Κυριακή της Ορθοδοξίας μαζί με όλο το εκκλησίασμα .
      Μήτε θα έχεις ακούσει οτι παλιά στην βάπτιση ο νονός σαν εκπρόσωπος του βαπτιζομένου και αποτασόταν και έφτυνε και αναθεματιζε κάθε αιρεση του σατανα απαντώντας σε ερωτήσεις στην είσοδο της εκκλησίας .
      Και το ίδιο γινότανε με τις ακολουθίες πχ ο επισκοπος εδινε διαβεβαίωση οτι ευλογει όσα η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζει όσα η ορθοδοξία αναθεματίζει . Σε όλους τους αιρετικούς ανάθεμα έλεγε .
      Σύμφωνα με αυτά που με μάθανε αυτοί οι ίδιοι , σύμφωνα με τα αναθέματα που διαβάζαν αυτοί οι ίδιοι οταν τους χειροτονούσαν , σύμφωνα με τα αναθέματα που διαβάζαν και την Κυριακή της Ορθοδοξίας σύμφωνα με αυτά που οι ίδιοι μας μάθανε απο άμβωνος και μας παροτρύνανε να αναθεματίζουμε .
      Τωρα τα έχουνε αλλάξει αλλά αυτοί μας μάθανε να αναθεματίζουμε και μας παρότρυναν σε αυτό . Ηταν μεσα στο τυπικό της λειτουργικής ζωής της εκκλησίας . Αν πχ δεν αποτασόσουν αν δεν έφτυνες αν δεν αναθεμάτιζες το σατανα και πάσα τη συνοδεία του όλους τους αιρετικους δεν έμπαινες σαν νονός στην εκκλησία .
      Σαν δάσκαλοι ήταν πολύ καλοί . Και εγώ σαν καλός τους μαθητής εφάρμοσα οτι μου μάθανε .Για αυτό δεν παραπονέθηκαν και είπαν την Αλήθεια λέει και το Θέλημα του Θεού κάνει όταν αναθεμάτισα αυτούς τους ίδιους .Γιατί οι ίδιοι με μάθανε πρώτα το Θεό να αγαπώ και μετά τη μάνα μου και τον πατέρα μου .
      Και όταν μας μαθαίνανε οτι πρέπει να ξέρει το παπαδάκι μας λέγανε να ακούμε τι μνημονεύει ο Παπάς και να λέμε "ποιο δυνατά " κτυπώντας το ποδαράκι μας στο έδαφος αν δεν ακούγαμε , και ρωτούσαν και τι θα κάνεις αν μνημονεύσει τα αμνημόνευτα ...
      Άγγελος αν διορθώσει παπά κολάζεται λέγανε , Παπαδάκι αν του ξεφύγει παπάς να μνημονεύση τα αμνημόνευτα και δεν σταματήσει την λειτουργία κολάζεται και αυτό και όλο το εκκλησίασμα .
      Και το εξετάζανε . Αμα δεν χτυπούσες με παρρησία το παδάρι χειροθεσία δεν είχε . Αλλά και ανάμεσα στα "sos" που ρωτούσε ο Κυδωνίας Νικηφόρος πριν την χειροθεσία του αναγνώστη ήταν το " Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος· και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ..." και το " ΕΙ ΤΙΣ ΟΥ ΦΙΛΕΙ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, ΗΤΩ ΑΝΑΘΕΜΑ. .." και το ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.
      Ετσι μας τα μάθανε ...Τι να πούνε ?
      Αν δεν τα μάθαινα ... αν ήμουν απο τους κακούς μαθητές να πούνε
      Μα καλώς τα έμαθα . Τι να πούνε ?
      Εσύ γελάς και λες εξυπνάδες . Νομίζεις οτι γελάς με μένα και την ανοησία μου, μα στην ουσία γελάς με τον Θεό μου και την πίστη μου . Ο Θεός μου να σε ελεήσει παιδάκι μου κατά την ευσέβεια σου και να σε φωτίζει κατά το θέλημα Του . Χριστός Ανέστη .

      Διαγραφή
    5. Οι εξυπνάδες ειναι του π. Ειρηναιου Δεληδημου του Εδεσσαίου!Το γέλιο είναι μονο για την τελευταία πρόταση!Τα παιδιά δεν εχουν άσπρα γένια κ. Ζουλιδη!Αληθος Ανέστη(να με συμπαθάς)!!!-

      Διαγραφή
    6. Λές : "Τα παιδιά δεν εχουν άσπρα γένια κ. Ζουλιδη "
      Και άνθρωπος με άσπρα γένια λες κ. Ζουλίδη τον Ζουρίδη ?
      Και άνθρωπος με άσπρα γένια δεν ξέρετε τι είναι ανάθεμα ?
      Και άνθρωπος με άσπρα γένια δεν ξέρετε ότι η εκκλησία 2000 χρόνια αναθεματίζει τους αιρετικούς ? Και οτι επίσης αναθεματίζει του μη αναθεματίζοντες
      Και άνθρωπος με άσπρα γένια γελάτε με το "Πέθανε σε κοινωνία με την αίρεση ... ανάθεμα τον"
      Χμ! " Οι εξυπνάδες ειναι του π. Ειρηναιου Δεληδημου του Εδεσσαίου! "
      Αυτό το λες κατα το "Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν" ?
      Πρό καιρού έπεσε μπροστά μου το https://www.youtube.com/watch?v=bUEZBIYs-2s#t=102
      Ανθρωπος ποιου Θεού λέει σηκώστε το χέρι σας και δώστε μία μούνζα ?
      Ανθρωπος ποιου Θεού απορεί για τοις κοινές αρετές λαϊκών μοναχών και δή της υπακοής ?
      Ο ανθρωπος του Θεού διδάσκει συμφωνα με το
      13Ὑποτάγητε οὖν πάσῃ ἀνθρωπίνῃ κτίσει διὰ τὸν Κύριον, εἴτε βασιλεῖ, ὡς ὑπερέχοντι, 14εἴτε ἡγεμόσιν, ὡς δι’ αὐτοῦ πεμπομένοις εἰς ἐκδίκησιν μὲν κακοποιῶν, ἔπαινον δὲ ἀγαθοποιῶν· 15ὅτι οὕτως ἐστὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ἀγαθοποιοῦντας φιμοῦν τὴν τῶν ἀφρόνων ἀνθρώπων ἀγνωσίαν· .....Ὁμοίως αἱ γυναῖκες ὑποτασσόμεναι τοῖς ἰδίοις ἀνδράσιν....

      Οι εξυπνάδες ειναι του π. Ειρηναιου Δεληδημου του Εδεσσαίου οι εξυπνάδες και τα Χάχαχα!!! του τοιούτου απορρέουν απο την εθελοθρησκεία του
      Βασή του χριστιανισμού είναι το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου».
      είναι το Προς Φιλιππησίους 2:5-11 ....το Κατά Ματθαίο 26:36-39, 42 και μάλιστα το Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, ας παρέλθει από μένα αυτό το ποτήρι. ΟΜΩΣ, ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ, ΑΛΛ’ ΟΠΩΣ ΕΣΥ... αν δεν είναι δυνατόν να παρέλθει από μένα τούτο το ποτήρι, χωρίς να το πιω, ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ."

      Ο τοιούτος δάσκαλος είναι του χαχαχα ... στο "Πέθανε σε κοινωνία με την αίρεση ... ανάθεμα τον " Χαχαχα στην αίρεση .... χαχαχα στο Πέθανε σε κοινωνία με την αίρεση ... χαχαχα στο ανάθεμα τον .
      Αυτό του μάθανε το χαχαχα αυτό διδάσκει
      Α ! Και την μουτζα !
      Μη ξεχάσουμε και αυτή .

      Διαγραφή
    7. Έλεγε ο Αθηναγόρας για τους θεολόγους: " Εγώ δεν είμαι θεολόγος. Οι θεολόγοι είναι κακοί. Τους θεολόγους τους απεχθάνομαι, διότι αυτοί λόγω των δογματικών των απόψεων, εις ας επιμένουν , ενσπείρουν την διχόνοια και εμποδίζουν την ένωσιν των Εκκλησιών "
      Ελεγε " Θα σας κλείσω όλους τους θεολόγους σ’ ένα νησί, θα σας ταΐζω φασιανούς, και θα σας ποτίζω ουίσκι να μας αφήστε ήσυχους, να κάνουμε τη δουλειά μας "
      Τόπε και στην ουσία το έκανε . Ετσι μας βγήκαν γλυκούληδες του "μωρε" και της "μουνζας" που συνάμενοι κουνάμενοι οτι παπική κούνια τους κούναγε και ξαναγράφουν την ιστορία για να κάνουν το ασπρο μαύρο . Εδω βγάλανε τον Αγ Μαρκο τον Ευγενικό φιλοπαπικό τον πατροκοσμά δεν θα βγάλουνε ?
      Οτι είναι του σατανά το δείχνουν το ΤΩΡΑ
      Για πόσες χιλιάδες παιδεραστίες για πόσους χιλιάδες βασανισμούς μικρών παιδιών ευθύνονται οι φίλοι σας στο Βατικανό ? ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ. ! Για πόσες παιδεραστίες έχεται δόσει αποζημειώσεις στις ΗΠΑ ?
      Ποσες εκτρώσεις έχουν στο λαιμό τους οι "πνευματικοι" σας που με την αιρετική θεωρία της εξεικόνησης και τα χαχαχουχα του στυλ " οικογενιακός προγραματισμός είναι δεν είναι φόνος " χαϊδεύουν τα αυτιά των γυναικών ?
      Πόσες παπαδιές έχουν κάνει έκτρωση ? Ποιος Παπάς μετά την έκτρωση = φόνο που έβαλε ή άφησε την παπαδιά να κάνει τιμωρήθηκε και σταμάτησε να ιερουργεί ?
      Κάθε δέντρο απο το καρπό του το κρίνουμε και αυτά τα έργα είναι του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ .

      Διαγραφή
  2. Με τα λόγια του Αγίου Βασιλείου θα πώ στους "κατανυκτικούς" :
    Εἴτε οὖν βαρὺς ὁ πειρασμός, ἀδελφοί, ὑπομείνωμεν τὰ ἐπίπονα: οὐδεὶς γὰρ μὴ πληγεὶς ἐν ἀγῶσι, μηδὲ κονισάμενος, στεφανοῦται. εἴτε κοῦφα ταῦτα τοῦ διαβόλου τὰ παίγνια, καὶ οἱ ἐπιπεμφθέντες ἡμῖν, ὀχληροὶ μέν, διότι τούτου εἰσὶν ὑπηρέται, εὐκαταφρόνητοι δέ, ὅτι τῇ πονηρίᾳ αὐτῶν ὁ Θεὸς ἀδυναμίαν συνῆψε, φυλαξώμεθα τὴν κατάγνωσιν, ὡς ἐπὶ μικροῖς παθήμασι μεγάλα ὀδυρόμενοι. ἓν γάρ ἐστιν ὀδύνης ἄξιον, ἡ αὐτοῦ ἐκείνου ἀπώλεια, τοῦ τῆς προσκαίρου ἕνεκεν δόξης ῾εἴπερ οὖν δόξαν χρὴ λέγειν τὸ δημοσίᾳ ἀσχημονεῖν̓ τῆς αἰωνίας τῶν δικαίων τιμῆς ἑαυτὸν ἀποστερήσαντος. τέκνα ὁμολογητῶν, καὶ τέκνα μαρτύρων ἐστέ, τῶν μέχρις αἵματος ἀντικαταστάντων πρὸς τὴν ἁμαρτίαν. [p. 424] τοῖς οἰκείοις ἕκαστος χρησάσθω ὑποδείγμασι πρὸς τὴν ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας ἔνστασιν. οὐδεὶς ἡμῶν πληγαῖς κατεξάνθη, οὐδενὸς οἶκος ἐδημεύθη, οὐ τὴν ὑπερορίαν ᾠκήσαμεν, οὐ δεσμωτήριον ἐγνωρίσαμεν. τί πεπόνθαμεν δεινόν; εἰ μὴ τάχα τοῦτο λυπηρόν, ὅτι μηδὲν πεπόνθαμεν, μηδὲ ἐνομίσθημεν ἄξιοι τῶν ὑπὲρ Χριστοῦ παθημάτων. εἰ δὲ ὅτι ὁ δεῖνα τὸν οἶκον κατέχει τῆς προσευχῆς, ὑμεῖς δὲ ἐν τῷ ὑπαίθρῳ προσκυνεῖτε τὸν οὐρανοῦ καὶ γῆς Δεσπότην, τοῦτο ὑμᾶς ἀνιᾷ, ἐνθυμήθητε, ὅτι οἱ μὲν ἕνδεκα μαθηταὶ ἐν τῷ ὑπερῴῳ ἦσαν ἀποκεκλεισμένοι, οἱ δὲ σταυρώσαντες τὸν Κύριον ἐν τῷ περιβοήτῳ ναῷ τὴν Ἰουδαϊκὴν λατρείαν ἐπλήρουν. Ἰούδας γὰρ τὸν δἰ ἀγχόνης θάνατον τοῦ μετ̓ αἰσχύνης ζῇν προτιμήσας, ἔδειξε τάχα τῶν νῦν ἀπερυθριασάντων πρὸς πᾶσαν ἀνθρώπων κατάγνωσιν, καὶ διὰ τοῦτο ἀναιδῶς πρὸς τὰ αἰσχρὰ διακειμένων, ἑαυτὸν αἱρετώτερον. Μόνον μὴ ἐξαπατηθῆτε ταῖς ψευδολογίαις αὐτῶν ἐπαγγελλομένων ὀρθότητα πίστεως. Χριστέμποροι γὰρ οἱ τοιοῦτοι, καὶ οὐ Χριστιανοί, τὸ ἀεὶ αὐτοῖς κατὰ τὸν βίον τοῦτον λυσιτελοῦν τοῦ κατ̓ ἀλήθειαν ζῇν προτιμῶντες. ὅτε ἐνόμισαν κτᾶσθαι τὴν κενὴν ταύτην ἀρχήν, προσέθεντο τοῖς ἐχθροῖς τοῦ Χριστοῦ: ὅτε εἶδον τοὺς λαοὺς ἀγριαίνοντας, σχηματίζονται πάλιν τὴν ὀρθότητα. οὐκ οἶδα ἐπίσκοπον, μηδὲ ἀριθμήσαιμι ἐν [p. 426] ἱερεῦσι Χριστοῦ τὸν παρὰ τῶν βεβήλων χειρῶν ἐπὶ καταλύσει τῆς πίστεως εἰς προστασίαν προβεβλημένον. αὕτη ἐστὶν ἡ ἐμὴ κρίσις. ὑμεῖς δὲ εἴ τινα ἔχετε μεθ̓ ἡμῶν μερίδα, ταὐτὰ ἡμῖν φρονήσετε δηλονότι. εἰ δὲ ἐφ̓ ἑαυτῶν βουλεύεσθε, τῆς ἰδίας γνώμης ἕκαστος κύριός ἐστιν, ἡμεῖς ἀθῶοι ἀπὸ τοῦ αἵματος τούτου. ταῦτα δὲ ἔγραψα, οὐχ ὑμῖν ἀπιστῶν, ἀλλὰ τὸ τινῶν ἀμφίβολον στηρίζων ἐκ τοῦ γνωρίσαι τὴν ἐμαυτοῦ γνώμην, ὡς μὴ προληφθῆναί τινα εἰς κοινωνίαν, μηδὲ τῆς χειρὸς αὐτῶν ἐπιβολὴν δεξαμένους, μετὰ ταῦτα εἰρήνης γενομένης, βιάζεσθαι ἑαυτοὺς ἐναριθμεῖν τῷ ἱερατικῷ πληρώματι. πάντα τὸν κλῆρον, τόν τε κατὰ τὴν πόλιν καὶ τὸν ἐπὶ τῆς παροικίας, μετὰ παντὸς τοῦ λαοῦ φοβουμένου τὸν Κύριον, ἀσπαζόμεθα δἰ ὑμῶν.
    Basil, Saint, Bishop of Caesarea.


    http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A2008.01.0637%3Achapter%3D240

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεει ο αγιος Ιωαννης ο Σιναιτης οτι μπορούν οι δυνατοί στην πίστη να συντρωγουν με αιρετικους! Ο κ. Σηματης συμφωνει με τον αγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/14, 1:33 π.μ.

      Ασφαλώς και συμφωνώ με τον Άγιο, με σένα δεν συμφωνώ, γιατί με την ερώτησή σου δεν συμφωνεί ο Άγιος.
      Διάβασε λοιπόν σε τί συμφωνώ με τον Άγιο. Αντιγράφω από το βιβλίο «Η Πατερική Στάση στους Θεολογικούς Διαλόγους», το οποίο συνέστησε ο π. Θεόδωρος στη Σύναξη Μοναχών, ο δε πρώην Γραμματεύς του «Κοσμά Φλαμιάτου» (κ. Β. Κερμενιώτης) πρότεινε να μοιραστεί στους φοιτητές της θεολογικής.
      Τὸ κείμενο αυτό τῆς Κλίμακος Ἰωάννου για το οποίο ρωτάς, το ίδιο χρησιμοποίησε ο Πατριάρχης το 2004 παρερμηνευμένο (φαίνεται ότι σε επηρέασε, εκτός αν υποθέσω -Ανώνυμος εξάλλου είσαι- η ερώτησή σου είναι προβοκατόρικη), έχει δε ολόκληρο ως ἑξῆς:
      «Λόγος ΛΑ΄. Πρὸς τὸν Ποιμένα. ξε΄. Ἀσθενεῖς μέν, αἱρετικοῖς μὴ συνεσθιέτωσαν, καθὼς ἐν τοῖς κανόσιν εἴρηται• δυνατοὶ δὲ ἐν Κυρίῳ ἐὰν ὑπὸ ἀπίστων ΠΙΣΤΕΙ προτρέπωνται, καὶ θέλωσι πορεύεσθαι, πορευάσθωσαν πρὸς τὴν τοῦ Κυρίου δόξαν». Ἡ μτφρ. τῆς Ἱ. Μ. Παρακλήτου: «Οἱ ἀδύνατοι ἂς μὴ συντρώγουν μὲ αἱρετικούς, ὅπως ἔχει ὁρισθῆ ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς κανόνας. Ὅσοι ὅμως μὲ τὴν χάριν τοῦ Κυρίου εἶναι δυνατοί, ἐὰν προσκαλοῦνται μὲ ἐμπιστοσύνη καὶ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΙ ἀπὸ αὐτούς, καὶ θέλουν νὰ ὑπάγουν, ἂς πηγαίνουν πρὸς δόξαν Κυρίου».
      Τὸ β’ κείμενον τῆς Κλίμακος «Λόγος κϚ΄. Περὶ Διακρίσεως εὐδιακρίτου», εἶναι τὸ ἑξῆς: « Ἐν τοῖς μὲν τοῖς ΚΑΚΟΘΕΛΩΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙΣ ἡμῖν ἀπίστοις, ἢ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΙΣ, “μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν παυσώμεθα”• πρὸς δὲ τοὺς μαθεῖν βουλομένους τὴν ἀλήθειαν, τὸ καλὸν ποιοῦντες ἕως αἰῶνος μὴ ἐκκακῶμεν• πλὴν κατὰ τὸν στηριγμὸν τῆς καρδίας ἡμῶν ἀμφοτέροις χρησώμεθα». Καὶ ἡ μετάφραση τῆς Ἱ. Μ. Παρακλήτου: «Τοὺς ἀπίστους ἢ τοὺς αἱρετικοὺς ποὺ μᾶς ἐπιτίθενται μὲ κακότητα, ἂς τοὺς ἀφίνουμε «μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν» (Τίτ. γ´ 10). Στοὺς ἐπιθυμοῦντας ὅμως νὰ μάθουν τὴν ἀλήθεια, «τὸ καλὸν ποιοῦντες ἕως αἰῶνος μὴ ἐκκακῶμεν» (Γαλ. ς´ 9). Ἀλλὰ καὶ στὶς δυὸ περιπτώσεις ἂς εἶναι ἡ συμπεριφορά μας ἀνάλογη μὲ τὴν ψυχική μας δύναμι καὶ ἀντοχή».
      Εσύ, τώρα που έμαθες τί λέγει ο Άγιος συμφωνείς μαζί μου; Ή μήπως βλέπεις ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ στους ΠΑΠΙΚΟΥΣ και τους ημέτερους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/5/14, 1:27 μ.μ.

      Δεν είναι σωστό ότι, η ερώτηση του Π. Κ. δεν συμφωνεί με τον Αγιο.
      Το σωστό είναι ότι η ερώτηση του Π. Κ. συμφωνεί με τον Αγιο, ενώ ο μεταφραστής και ο Π. Σ.δεν συμφωνούν με τον Αγιο, διότι έχουν προσθέσει την φράση "και ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ", στο κείμενο του Αγίου, που δεν υπάρχει.
      Με την προσθήκη αυτή στα λόγια του Αγίου, ο Π. Σ. διατυπώνει την ερώτηση στο τέλος του σχολίου του, προσπαθώντας να δικαιώση τον εαυτό του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/5/14, 6:08 μ.μ.

      Φίλε μην εκτίθεσαι και μην επιβεβαιώνεις την κακοπιστία σου. Ποιός άραγε είσαι, καὶ θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο από τον μεταφραστή της Ι. Μ. Παρακλήτου; Αποκάλυψέ μας το όνομά σου ή κάποιον ἐγκυρο μεταφραστή του Αγ. Ιωάννη της Κλίμακος στον οποίο στηρίζεσαι, που να διαφωνεί με αυτή την μετάφραση.
      Ο μτφρ. ερμηνεύει το "ἐὰν ὑπὸ ἀπίστων ΠΙΣΤΕΙ προτρέπωνται" με την έκφραση: "προσκαλοῦνται μὲ ἐμπιστοσύνη και ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΙ". Δηλ. ο Άγιος δεν επιτρέπει ΟΥΤΕ να συμφάγει ένας Ορθόδοξος με αιρετικούς, (πόσο μάλλον να συμπροσευχηθεί και να τελέσει ιερή Ακολουθία), όταν είναι κακής Πίστεως άνθρωπος. Βλέπεις εσύ -ξαναρωτώ- ότι οι Παπικοί και οι Οικουμενιστές είναι άνθρωποι καλής πίστεως και διαθέσεως;
      Περιμένω το όνομά σου και την αξιόπιστη πηγή της ερμηνείας της Κλίμακος, για να δημοσιεύσω τυχόν νέο σχόλιό σου. Σεβόμαστε την ανωνυμία, αλλά όχι την επιμονή στην αγραμματωσύνη, την ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ και την επίδειξη πνεύματος. Και επί πλέον δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
  4. Διαβάζω την ερώτηση διαβάζω και τις απαντήσεις ....το να συντρώγουν είναι το πρόβλημα ? Μας δουλεύετε ?

    Εδω δίνουν την θεία ευχαριστία στα παπικά σκυλιά απο τη Ραββένα μνημονεύουν Πάπα και τα Σόδομα φαίνονται αθώα μπροστά τους ...
    Το ερώτημα δεν είναι κύριε ΠΚ στο εστιατόριο , οτι και εκει κακώς συντρώγουν Αλλά το πρόβλημα είναι στο ναό οτι συντρώγουν αλλά και τι κάνουν ΚΑΙ επί της τραπέζης .

    Μια και λογιστής δεν πρόκειται ποτέ να κάνει έλεγχο ... δεν μας λέει ο Εφραίμ ο χαρισματούχος ο Βατοπεδινός ή ο αλλος της Αμερικής .... αν είναι αλήθεια οτι πλήρωσαν 8 000 000 δολάρια και κατι σαν αποζημιώσεις αυτοί στις ΗΠΑ για παιδεραστία ? και αν ναι πόθεν τα βρήκαν ? Οι αδελφοί σας οι Παπικοί για πόσες χιλιάδες παιδεραστίες και βασανιστήρια παιδιών και σε πόσες χώρες ?

    Και με όλο το σεβασμό :

    στην προς Εφεσίους υποστηρίζει τα ίδια πράγματα λέγοντας «ΤΟΥΤΟ ΓΑΡ ΕΣΤΕ ΓΙΝΩΣΚΟΝΤΕΣ, ΟΤΙ ΠΑΣ ΠΟΡΝΟΣ Η ΑΚΑΘΑΡΤΟΣ Η ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΣ, ΟΣ ΕΣΤΙΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ ΟΥΚ ΕΧΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΝ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ».
    Ενώ στην Αποκάλυψη αναφέρεται «ΤΟΙΣ ΔΕ ΔΕΙΛΟΙΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΙΣ ΚΑΙ ΕΒΔΕΛΥΓΜΕΝΟΙΣ ΚΑΙ ΦΟΝΕΥΣΙ ΚΑΙ ΠΟΡΝΟΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΑΙΣ ΚΑΙ ΠΑΣΙ ΤΟΙΣ ΨΕΥΔΕΣΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΝ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗ ΚΑΙΟΜΕΝΗ, ΕΝ ΠΥΡΙ ΚΑΙ ΘΕΙΩ, Ο ΕΣΤΙΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ» (ΑΠΟΚΛ.21,15).
    Και ο Κύριος λέγει ΄τι «ΠΑΝ ΡΗΜΑ ΑΡΓΟΝ Ο ΕΑΝ ΛΑΛΗΣΩΣΙΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΠΟΔΩΣΟΥΣΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΛΟΓΟΝ ΕΝ ΗΜΕΡΑ ΚΡΙΣΕΩΣ» (ΜΑΤΘ.12,36).

    Και όποιος δεν καταλαβαίνει τι θέλω να πώ παραθέτοντας τα χωρία ξεκαθαρίζω οτι εχει σημασία τι συντρώγουν . Αν είναι κοινωνία Ιησού η κοινωνία σατανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καποιοι λένε : " .....Βέβαια, οι αιρετίζοντες δεν έχουν κριθεί ακόμα από Σύνοδο, αφού αυτοί έχουν τα «κλειδιά» της Συνόδου, όπως επί αγίου Μαξίμου. Και πριν κριθούν από Σύνοδο είναι ισχυρά τα μυστήρια που τελούν και άρα οι χειροτονίες τους...."

    Τους απαντώ : Δεν είναι αιρετίζοντες αλλά αιρετικοί προσχωρήσαντες στην Παπική αίρεση , μνημονεύσαντες τον Πάπα σαν πρώτο επίσκοπο , πατερά , ποιμενάρχη , προσκυνητές της παπικής παντόφλας του Αντίχριστου . Δέστε το παράδειγμα του Αγ Μάρκου του Ευγενικού .
    Οι σύγχρονοι του προδοτες είχαν καταδικαστεί από συνοδό ?
    Όχι! Αλλά είχαν την πλειοψηφεια της ληστρικης συνόδου .

    Είχαν Ιησού στο ποτήρι τους ή σατανά ? Τα μυστήρια τους είχαν Θεό η σατανά ? Γιατί ο Αγ. Μάρκος απείχε εάν είχαν Χριστό ?

    Ο Ναυπάκτου στο «Γέννημα – θρέμμα Ρωμηοί» λέγει Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αγιος Μάρκος δεν έχει υπόψη του όσους προέρχονταν από τους Λατίνους και τηρούσαν εξωτερικά τα ήθη, τα έθιμα και τις Παραδόσεις των Ορθοδόξων, αλλά εκείνους που, ενώ ήταν γεννημένοι και βαπτισμένοι Ορθόδοξοι, ανεγνώριζαν τον Πάπα και είχαν κοινωνία μαζί του. Προτρέπει, λοιπόν τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας να τους αποφεύγουν.
    «Φεύγετε ούν αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν». Και αυτό, γιατί είναι «ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι είς αποστόλους Χριστού». Τους ονομάζει διακόνους και δούλους του Σατανά . Και αφού «αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός», δεν είναι παράδοξο «εί και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης, ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών». Χρησιμοποιεί διάφορα αγιογραφικά χωρία για να τους χαρακτηρίσει και να καθορίσει την στάση των Χριστιανών απέναντί τους, όπως το χωρίο του Αποστόλου Παύλου προς τους Φιλιππησίους «βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτες, βλέπετε την κατατομήν», και το χωρίο του ιδίου Αποστόλου προς τους Γαλάτες: «ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ό παρελάβετε, καν άγγελος εξ ουρανού ανάθεμα έστω».

    Για δέστε εδω http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_1437.html
    Ποια ειναι η διαφορα μεταξυ του ποτηριου του ο Ουνίτη "επίσκοπου" των Αθηνών κ. Δημήτριου Σαλάχα και του επίσκοπου των Αθηνών κ Ιερωνυμου ?
    Συνλειτουργος του παπικου Βαρθολομαιου ο ενας
    Συνλειτουργος του παπικου Βαρθολομαιου και ο αλλος ...
    Απο τον παπικο Βαρθολομαιο ποτηριο ο ενας
    Απο τον παπικο Βαρθολομαιο ποτηριο και ο αλλος ...
    Ουνιτης ο ενας Ουνιτης και ο αλλος

    Ξερουν να λενε "Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση.
    Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.
    Δεν πρόκειται βέβαια να φύγουμε από την Εκκλησία, να προκαλέσουμε σχίσμα. Η Εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός πατριάρχου και κανενός αρχιεπισκόπου και επισκόπου. Φεύγουν από την Εκκλησία όσοι κοινωνούν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι."

    Το λενε οι ιδιοι συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία...
    ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ
    Οι ιδιοι λενε ". Φεύγουν από την Εκκλησία όσοι κοινωνούν με την πλάνη, πλανώντες και πλανώμενοι".

    Και συνεχίζουν να μνημονεύουν Βαρθολομαίο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβαζω στο http://orthodoxia-agiapisti.blogspot.com/2008/01/porto-alegre-2006.html
    Ένατη Συνέλευση του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών (ΠΣΕ)

    Porto Alegre Βραζιλίας, 14-23 Φεβρουαρίου του 2006 "...2. Οι Εκκλησίες που είναι μέλη του ΠΣΕ, παραμένουν αφοσιωμένες η μία στην άλλη στον δρόμο προς την επίτευξη πλήρους ορατής ενότητας. Αυτή η αφοσίωση είναι ένα δώρο του ελεήμονος Κυρίου μας. Η Ενότητα είναι ταυτόχρονα και ένα θείο δώρο και θεϊκή κλήση. Οι εκκλησίες μας έχουν διαβεβαιώσει ότι η ενότητα για την οποία προσευχόμαστε, ελπίζουμε και εργαζόμαστε δεν είναι παρά «μια κοινωνία δεδομένη και εκπεφρασμένη δια της κοινής ομολογίας της Αποστολικής Πίστεως, μια κοινή μυστηριακή ζωή στην οποία εισερχόμαστε δια του ενός βαπτίσματος, και στην οποία μετέχουμε μέσα στις ευχαριστιακές μας συνάξεις, μια κοινή ζωή στην οποία τα [απλά] μέλη και οι ιερωμένοι χαίρουν αμοιβαίας αναγνώρισης και συμφιλίωσης και μια κοινή αποστολή η οποία δίδει μαρτυρία για το ευαγγέλιο της χάριτος του Θεού, σε όλους τους ανθρώπους και υπηρετεί συγχρόνως την δημιουργία στην ολότητά της». Έτσι νοείται η κοινωνία την οποία καλούνται να βιώνουν οι κατά τόπους εκκλησίες και να είναι σε θέση να αποδέχονται ενδεχομένως η μία την συμβουλή της άλλης. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας, εφ’ όσον μαζί επιδιώκουμε να αντιληφθούμε το νόημα της ενότητας και καθολικότητας καθώς και την σημασία του βαπτίσματος...."
    Διαβαζω :http://aktines.blogspot.com/2009/07/blog-post_5406.html
    "Επιτέλους, με ποιές "Εκκλησίες" συνομιλούμε στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών;

    Λεσβία η επίσκοπος Στοκχόλμης. Είναι λουθηρανή και συζεί με μια ιερέα η οποία είναι μητέρα παιδιού ..."
    ===============================================================
    Τα μυστήρια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του είναι της ίδιας ποιότητας με τα μυστήρια των "εκκλησιων του ΠΣΕ"

    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Βαρθολομαιο ΚΑΙ την επίσκοπο Στοκχόλμης Εύα Μπρούνε
    Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο
    Και μη νομιζεται οτι ταχα μου οτι ο Μητροπολίτης Πειραιώς η οποιος αλλος επισκοπος που μνημονευει Βαρθολομαιο εχει κατι διαφορετικο στο ποτηριο του απο τον Βαρθολομαιο
    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

    ....Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο ...
    Εαν Α=Β εαν Β= Γ τοτε Α=Β=Γ

    Γνωρίζοντας λοιπόν ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι αιρετικη μεταλαβια
    Καταλαβαίνει ο κάθε ένας ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι η μεταλαβια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.