Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

H νέα πρόταση του Αγιορείτη μοναχού Δαμασκηνού, ή ο τετραγωνισμός του κύκλου!




ἁγιορείτης μοναχὸς Δαμασκηνός, ἢ εἶπε μιὰ τεράστια «μπαροῦφα», ἢ διέκρινε μιὰ λεπτομέρεια τεράστιας σημασίας, ποὺ λύνει τὴν διαφωνία μεταξὺ ἀποτειχισμένων καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστῶν.
Μήπως, ὅμως, μπορεῖ νὰ μᾶς τὴν κατοχυρώσει μὲ πατερικὰ κείμενα, γιατὶ ἔτσι, ὅπως τὴν διατύπωσε, χωρὶς καμιὰ ἱστορικὴ Πατερικὴ μαρτυρία, καὶ γυμνὴ ἀποδείξεων, δικαίως, ὅσοι ἔχουν μελετήσει τὸ θέμα, ἀναλύοντάς το καὶ στηρίζοντάς το σὲ κείμενα Ἁγίων Πατέρων, θὰ τὸν κατηγορήσουν γιὰ αὐθαιρεσία ὁλκῆς! Περιμένουμε τὴν κατάθεση τῶν πατερικῶν κειμένων.
Γράφει σὲ σχόλιό του ὁ π. Δαμασκηνός: (ἐδῶ)
«Ἀνωτέρω, πήντησε Χριστοΰφαντος τι “τό φρόνημα, τακτική καί διδασκαλία τν Πατέρων τς κκλησίας εναι νά μάχονται δίχως διακοπήν κκλησιαστικς κοινωνίας”.
Σέ ατό, νά προσθέσω στήν πάντησή της τό ατονόητο “.... δίχως διακοπήν κκλησιαστικς κοινωνίας μέ τόν αρετίζοντα πίσκοπο, λλά ταυτόχρονα χωρίς νά χουν κοινωνία μέ τήν αρεση”.
Καί τοτο, διότι μόνον τσι παρέχεται κκλησιαστική δυνατότητα νά τεθ σέ σχύ ΙΕ Κανών τς Πρωτοδευτέρας.
Διατηρντας κκλησιαστική κοινωνία μέ τόν αρετίζοντα πίσκοπο, λλά ταυτόχρονα διακόπτοντας τό μνημόσυνό του, κατά τό πνεμα το Κανόνος καί κριβς πειδή αρετίζει, το δείχνομε τι μες παραμένομε μέν στήν κλησία, λλά δέν χομε κοινωνία μέ τήν αρεση στήν ποία κενος χει παρασυρθ. τσι νήργησε τό γιον ρος ταν διέκοψε πί τριετίαν τό μνημόσυνο το θηναγόρα.
Διακόπτοντας μως κοινωνία μέ τήν κκλησία, στήν ποία λειτουργε πεπλανημένος καί αρετίζων πίσκοπος, τιθέμεθα ατομάτως κτός κκλησίας καί καταργομε τήν δυνατότητα χρήσεως καί φαρμογς το νωτέρω Κανόνος, ποος προτρέπει νά τόν φαρμόσουν ο ντός κκλησίας ερισκόμενοι, κριβς γιά νά τούς προστατεύσει πό τήν πλάνη το πισκόπου των.
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ».

Ποιά η σχέση του υπουργού ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ με τους ILLUMINATI και τη ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ;

Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ILLUMINATI ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ


Η Αθέατη γνώση έψαξε και βρήκε ποιά είναι αυτή η εταιρεία - και το διευθύνων πρόσωπο του οποίου ανατέθηκε ο ρόλος του χρηματοικονομικού συμβούλου για την Χώρα μας από τον εντολοδόχο Νεοταξίτη Υπουργό Οικονομίας Γιάνη Βαρουφάκη.

Στην εταιρεία Lazard, είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ο Kenneth M. Jacobs από τις 16 Νοεμβρίου του 2009. Η Lazard είναι μια εταιρεία χρηματοοικονομικών συμβούλων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. 

Ο Kenneth M. Jacobs (Ασκενάζι Εβραίος) Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Lazard, είναι επίσης (εντελώς τυχαία) και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Ομάδας Μπίλντερμπεργκ.

Οι 300, είναι μια ομάδα που λαμβάνει τις αποφάσεις για ολόκληρο τον κόσμο, και αποτελείται...
Η συνέχεια ἐδῶ.

Με τις ίδιες διαδικασίες που "τιμώρησαν" τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, επιχειρούν να φιμώσουν τον π. Νικόλαο Μανώλη!

Πηγή: "Κατάνυξις"

ΣΟΚ! 

ξεκινάει η πρώτη επίσημη δίωξη αντιοικουμενιστή κληρικού στην πρόσφατη εκκλησιαστική μας ιστορία ;



Ενώ παραμένει επιδεικτικά αναπάντητη η επιστολή που απέστειλαν 1052 πιστοί στον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.   

Η πληροφορία μας μεταφέρθηκε από πολύ αξιόπιστη πηγή εντός του Μητροπολιτικού μεγάρου, πως ξεκίνησε η δίωξη κατά του πατρός Νικολάου Μανώλη, εφημερίου του Ι.Βυζ.Ν. Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης, με τελικό σκοπό την καθαίρεσή του. Στη μαχητική ομιλία του πατρός Νικολάου την Τετάρτη 4/2/2015 στις 7μμ θα είμαστε όλοι παρόντες και θα απαιτήσουμε να επιβεβαιώσει τις θλιβερές εξελίξεις.

Ο πατήρ Νικόλαος κλήθηκε εσπευσμένα να απολογηθεί ενώπιον του Παναγιωτάτου. Αυτός χωρίς να κρατήσει τα προσχήματα, έσπευσε να συμπεριλάβει στο κατηγορητήριο τη φωτογραφική απόφαση της Δ.Ι.Σ. για την ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο.

Βρισκόμαστε ένα βήμα προ του Επισκοπικού Δικαστηρίου, την Παρασκευή  6-2-15 και ώρα 13:00 στο Επισκοπικό Μέγαρο, ο πατήρ Νικόλαος απολογείται αντιμετωπίζοντας για πρώτη φορά συγκεκριμένες κατηγορίες που είναι οι εξής:

Α. Φατρίαν,
Β. Εξύβρισιν και συκοφαντίαν,
Γ. Απείθειαν και καταφρόνησιν της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής,
Δ. Σκανδαλισμόν των πιστών.
Οι ενορίτες, τα πνευματικά τέκνα, οι ακροατές των ομιλιών στο διαδίκτυο και η Κατάνυξη, αντιδρούμε στην προσπάθεια που γίνεται να δικαστεί και να καταδικαστεί ο πατέρας Νικόλαος Μανώλης εν κρυπτώ, με ταχύτατες διαδικασίες, και με "κατάλληλες" κατηγορίες.
  • Καμία δίωξη δεν είναι νόμιμη, χωρίς διεξαγωγή ανάκρισης

Λόγος του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην Υπαπαντή του Ιησού Χριστού


Λόγος του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην Υπαπαντή του Ιησού Χριστού



Λόγος εις την Υπαπαντήν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και εις την Θεοτόκον και εις τον Συμεών
...«Όταν λοιπόν συμπληρώθηκαν οι ημέρες του καθαρισμού σύμφωνα με τον νό­μο του Μωυσέως» — καίτοι δεν υφίστατο τέτοια ανάγκη για την Παρθένο, αλλ' όμως εκπληρωνόταν ετσι ο νόμος — «τον ανέβασαν στα Ιεροσόλυμα, για να τον προσφέρουν στον Κύριο, όπως έχει γραφή στον νόμο του Κυρίου»...
«Και να, υπήρχε ένας άνθρωπος στην Ιερουσαλήμ που ωνομαζόταν Συμεών. Και ο άνθρωπος αυτός ήταν δίκαιος και ευλαβής και το Πνεύμα του Θεού ήταν ­επάνω του. Αυτός είχε λάβει αποκάλυψι από το Άγιο Πνεύμα ότι δεν θα τελείωνε την ζωή του προτού δη τον Χριστό τον Κυρίου». Γέροντας ήταν ο Συμεών και πε­ρίμενε την εκπλήρωσι της υποσχέσεως. Έμενε στον ναό μέσα και μονολογούσε: Όπου και να γεννηθή, οπωσδήποτε εδώ θα παρουσιασθή.
«Αυτός ήλθε κατ' έμπνευσιν του Πνεύματος στον ναό» εκείνη την ώρα που οι γονείς έφερναν εκεί το παιδί. Διότι βέβαια πολλές φορές ερχόταν, αλλά με δική του πρόθεσι. Τότε όμως οδηγημένος από το Άγιο Πνεύμα στην κατάλληλη στιγμή, έρχεται, για να λάβη την εκπλήρωσι της υποσχέσεως.
«Αυτός δέχτηκε στην αγκαλιά του τον Ιησού και ευλόγησε τον

Μ. Βασίλειος: Μεγαλύτερη η φθορά από την κοινωνία με αιρετικούς, από εκείνη με τους ηθικώς αμαρτάνοντες.

Οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς (καὶ δὴ οἱ τῶν Ἀδελφοτήτων) ρίχνουν ὅλο τὸ βάρος τοῦ Νόμου στὴν στενὴν ἔννοιαν τῆς ἠθικῆς καὶ προσέχουν τὴν κοινωνία μετὰ τῶν παρεκτρεπομένων ἠθικῶς. Ἀδιαφοροῦν, ὅμως, διὰ τὴν κοινωνίαν μετὰ τῶν αἱρετικῶν, κάνοντες ἕναν ἀδιανόητον διὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρας διαχωρισμὸν τῶν αἱρετικῶν· τοὺς διαχωρίζουν εἰς ἐκείνους ποὺ ἔχουν καταδικασθεῖ ὑπὸ Συνόδου καὶ εἰς ἐκείνους πού, ἂν καὶ πεισμόνως κηρύττουν αἱρετικὲς κακοδοξίες, δὲν ἔχουν εἰσέτι καταδικασθεῖ, παρόλο ποὺ ὑπὸ ἁγίων ἀνδρῶν χαρακτηρίζονται ὡς παναιρετικοί.
Ἔτσι μὲ τοὺς μὲν πρώτους ἀποφεύγουν τὴν κοινωνίαν, μὲ τοὺς δευτέρους δέ (τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους ἐν προκειμένῳ) ἐπικοινωνοῦν, καὶ συλλειτουργοῦν, καὶ ἐπιτρέπουν ὡς πνευματικοί, νὰ ἐπικοινωνοῦν καὶ νὰ εὐλογοῦνται τὰ πνευματικά τους παιδιὰ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς αὐτούς. Διαγράφουν ἔτσι τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων, καὶ ἀπὸ μιὰ κακὴ νοοτροπία (ἀπόδειξη ὅτι ἔχουν προσβληθεῖ ἀπὸ τὸν οἰκουμενιστικὸ ἰό)  ἀγωνίζονται κατὰ τῆς αἱρέσεως, τὴν ὁποία φέρουν μεθ’ ἑαυτῶν.
Εἶναι δὲ ἀξιοσημείωτον, ὅτι στὸ παρατιθέμενο κείμενο τοῦ Μ. Βασιλείου, ὁ Ἅγιος θεωρεῖ περισσότερον ἐπικινδύνους τοὺς αἱρετικούς, ἀπ’ ὅ,τι τοὺς ἠθικῶς ἁμαρτάνοντας!
Πρὸς ἐνημέρωσή τους καὶ ἀφορμὴ ἀφυπνίσεως καταθέτουμε τὸ σχετικὸ κείμενο τοῦ Μ. Βασιλείου. Ἀναλογιζόμενοι τὴν εὐθύνη τῶν ψυχῶν ποὺ καθοδηγοῦν καί, φυσικά, τῆς δικῆς τους ψυχῆς, ἂς

Οι "αντι-Οικουμενιστές π. Ιωήλ Κωνστάνταρος και "Χριστοΰφαντος" προπαγανδίζουν μια ΝΕΑ "διηρημένη" Εκκλησία!



προκάλυπτα, πλέον, κάποιοι ἐκλεκτοὶ «ἀντι-Οἰκουμενιστικοὶ» κάλαμοι, ἀντὶ νὰ πορεύονται μὲ κριτήριο τὴν «συμφωνία τῶν Πατέρων», διαιροῦν τὴν Ἐκκλησία, ὅπως φαίνεται καὶ μὲ τὰ νέα κείμενα καὶ σχόλιά τους. Εἰσάγουν διάκριση παλαιῶν καὶ συγχρόνων Ἁγίων! Δηλαδή, οὐσιαστικὰ ὁμιλοῦν γιὰ Παλαιὰ καὶ Νέα Ἐκκλησία! Γιὰ Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ Ἐκκλησία τῶν Νέων Ἁγίων καὶ τῶν συγχρόνων Γερόντων!
Ὅμως ΟΛΟΙ οἱ Ἅγιοι καὶ ΠΑΝΤΟΤΕ ἐπορεύοντο στηριζόμενοι καὶ ἐπικαλούμενοι τοὺς προηγούμενους Ἁγίους καί, βέβαια, ὅσους συγχρόνους τους συμφωνοῦσαν μὲ τοὺς Παλαιοὺς Ἁγίους, καὶ ἔτσι ἔδειχναν ὅτι ὑπάρχει ἑνότητα στὰ τῆς Πίστεως. Οὐδεὶς ἔκανε αὐτὸν τὸν διαχωρισμό. Οἱ τυχὸν διαφορετικὲς θέσεις ὀφείλονται, κυρίως, σὲ κάποια πρόσκαιρη «οἰκονομία» τῶν Ἁγίων –ποὺ ὅταν ἐξέλιπε ὁ λόγος τῆς οἰκονομίας ἐπανήρχοντο στὴν Ἀκρίβεια– ἢ σὲ κάποιο ἀνθρώπινο λάθος. Οἱ περιπτώσεις εἶναι γνωστὲς καὶ ἂν χρειαστεῖ νὰ τὶς ἐπαναλάβουμε θὰ ἐπανέλθουμε.
Σήμερα, ὅμως, οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστές», ἐνῶ μὲ Συνέδρια, βιβλία, δεκάδες κείμενα καὶ ἑκατοντάδες ὑπογραφές τους, ὑποστήριξαν τὴν διακοπὴ κοινωνίας μὲ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἀποδίδοντας αὐτὴν τὴν θέση τους στοὺς Ἁγίους Πατέρες, στὴν συνέχεια ἀναδιπλώθηκαν. Καὶ τώρα ὑποστηρίζουν ὅτι ἡ ἀποτείχιση εἶναι ...ἔξοδος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία!
Καὶ ποῦ στηρίζουν τὴν νέα θέση τους; Στοὺς συγχρόνους τάχα Ἁγίους.
Ἔτσι, μετὰ τὴν Χριστοΰφαντο (καὶ τοὺς Πατέρες τῆς «Συνάξεως» ποὺ τὴν προβάλλουν στὰ ἔντυπά τους), ἡ ὁποία ἔγινε σύμβουλος καὶ μόλις χθὲς μᾶς ἐδίδασκε παπικότατα ὅτι «Τό φρόνημα, ἡ τακτική καί ἡ διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας εἶναι νά μάχονται δίχως διακοπήν ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας»(!!!), σήμερα καὶ ὁ π. Ἰωὴλ Κωνστάνταρος μὲ σχόλιό του κάτω ἀπὸ τὴν παραπάνω συμβουλὴ καὶ ἀκολουθώντας τὸν Τελαβάντο, τάδε ἔφη:
«Οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν θα πέσουμε στην παγίδα του διαβόλου ώστε να αποκοπούμε από το Σώμα της Εκκλησίας, με αποτέλεσμα συν τοις άλλοις να δημιουργούνται σχίσματα και να αποδυναμώνει το γνήσιο και αυθεντικό αντιοικουμενιστικό μέτωπο, το οποίο και υπολογίζουν οι οικουμενιστές. Εμείς δεν θα καταντήσουμε την Ορθοδοξία έναν ιδιότυπο Προτεσταντισμό.
Οδηγοί μας είναι και θα παραμείνουν οι σύγχρονοι Άγιοι της Εκκλησίας μας. Ο Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης, ο Παϊσιος ο Αγιορείτης και τόσοι άλλοι που τελικώς παρέμειναν, αγωνίσθηκαν και αγίασαν εντός των τειχών και ουδέποτε διέκοψαν την Εκκλησιαστική κοινωνία, παρά τις κατά καιρούς έντονες διαμαρτυρίες τους.
Αγώνας εντός και μόνο εντός Εκκλησίας. Ουδέποτε δικοπή της Εκκλησιαστικής κοινωνίας
Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος.
Ιεροκήρυξ. Γεν. Αρχ. Επίτροπος
Ι. Μ. Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης».
Καὶ καλὰ τὸ ἔντεχνο ψέμα ὅτι ὁ ἅγιος Παΐσιος δὲν ἔκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς Πατριαρχικούς, ἀλλὰ μόνο διαμαρτυρήθηκε, τὸ ἀφήνουμε πρὸς τὸ παρόν
Ὅμως τοὺς μὴ συγχρόνους Ἁγίους, Χριστοΰφαντε καὶ π. Ἰωήλ, τί τοὺς κάνετε; Τοὺς θανατώνετε σὰν τὰ γέρικα ἄλογα; Πετᾶτε τὰ συγγράμματά τους στὰ σκουπίδια; Αὐτό, πάτερ μου, σὲ τί διαφέρει ἀπὸ τὴν μεταπατερικὴ θεολογία! Σὲ τί δαφέρει ἀπὸ τὴν περὶ «διηρημένης» Ἐκκλησίας θεωρία τοῦ Μεσσηνίας;
Γιὰ ἐξηγεῖστε μας. Τί ἐννοεῖ ὁ ἅγιος Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος, ὁ χορὸς πάντων τῶν Ἁγίων, ὁ ΙΕ’ Κανόνας τῆς ΑΒ Συνόδου, ὁλόκληρη ἡ Παλαιὰ καὶ ἡ Καινὴ Διαθήκη, ὅταν διδάσκουν νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς κακῶς περιπατοῦντας, ὅτι πρέπει νὰ τοὺς θεωροῦμε «ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ», ὅτι «χρὴ αὐτοὺς βδελύττεσθαι», «παραιτεῖσθαι».
Τί ἐννοοῦσε ὁ π. Θεόδωρος καὶ οἱ ἑκατοντάδες πατέρες ποὺ μᾶς δίδαξαν τὰ προηγούμενα χρόνια τὴν ἀποτείχιση; Ποὺ τὴν εἶχαν ἀποφασίσει στὸ Μελισσοχώρι (Θεσσαλονίκη), καὶ ὑπὸ τὰ χειροκροτήματα τους, μὲ προεξάρχοντες τὸν π. Γ. Μεταλληνὸ καὶ τὸν π. Θ. Ζήση μᾶς προέτρεπαν νὰ πηγαίνουμε ἐκεῖ νὰ τελοῦμε τὰ Μυστήρια; Ζήτησαν ποτὲ συγγνώμη, σὰν ἔντιμοι ἄνθρωποι, ἂν τότε ἔκαναν λάθος, σὲ ὅσους εἶχαν παρασύρει στὸ λάθος τους;
 Γιὰ ἐξηγεῖστε μας, πάτερ. Τί ἐννοοῦσε ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδώροπουλος ὅταν ἐπαναλάμβανε τρεῖς ἢ τέσσερις φορὲς στὸ βιβλίο του τὰ παρακάτω:
« ποτείχιση εναι, «κανονικν δικαίωμα... Ο ερο Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου το αρετικς διδασκαλίας κηρύσσοντος πισκόπου Πατριάρχου... ν τις, χρησιμοποιν τ δικαίωμα ατο, παύσ τ μνημόσυνον, καλς ποιε (π. πιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τ Δύο κρα», σελ. 90).
Μήπως ὁ «σύγχρονος γέροντας» π. Ἐπιφάνιος, θεωρεῖ ἐκτὸς Ἐκκλησίας αὐτοὺς ποὺ «καλῶς ποιοῦν» ἀποτειχιζόμενοι; Μήπως τοὺς κατηγορεῖ γιὰ σχίσμα;
Γιατί, ἐσεῖς, πάτερ, δὲν κάνετε αὐτὴ τὴν ὀρθὴ Διακοπὴ κοινωνίας, ποὺ διδάσκουν οἱ Πατέρες, γιὰ νὰ μᾶς διδάξετε κι ἐμᾶς;
Σχίσμα, πάτερ, ἀπεργάζεσθε ἐσεῖς, διαιρώντας τοὺς πιστοὺς της Ἐκκλησίας σὲ Παλαιοὺς καὶ Νέους Ἁγίους καὶ βγάζοντας ἐκτὸς Ἐκκλησίας ὅσους τοὺς ἀκολουθοῦν (μὲ τὰ τυχὸν λάθη τους, ποὺ παρακαλέσαμε καὶ παρακαλοῦμε καὶ περιμένουνε νὰ τὰ διορθώσετε μὲ πατερικὸ λόγο).
Συνέλθετε. Ἡ εὐθύνη σας εἶναι μεγάλη. Γιατί, ἀπορρίπτετε τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ κάνετε τοῦ κεφαλιοῦ σας. Καὶ μετὰ διδάσκεται ἐκκοπὴν τοῦ ἰδίου θελήματος στοὺς πιστούς! Καὶ ὑπακοή! Καὶ μετάνοια!
Ἐφόσον βγήκατε νὰ ὑποστηρίξετε μία θέση, πρέπει νὰ τὸ κάνετε μὲ θεολογικὸ τρόπο καὶ ἦθος. Ὄχι στηρίζοντας τὶς ἀστήριχτες (καὶ ὡς ἐκ τούτου κακόδοξες) θέσεις τῆς «νεοΜητέρας» Χριστοϋφάντου. Τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων εἶναι ἐδῶ. Ἀμετακίνητα. Ὡραῖα, ἀληθινὰ καὶ σκληρὰ σὰν Διαμάντια.
Ἀφῆστε, λοιπόν, τὶς δικές σας ἑρμηνεία καὶ διδασκαλίες, μὴ χρησιμοποιεῖτε τοὺς συγχρόνους Ἁγίους καὶ Γέροντες ἀποκομμένους ἀπὸ τοὺς Παλαιούς, ἀπὸ τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας. Μὴ διαιρεῖτε, μὴ χωρίζετε τὴν Ἐκκλησία στὰ δύο. Δὲν σᾶς καλοῦμε νὰ ἀκολουθήσετε, παρὰ μόνον τοὺς Ἁγίους. Ἡ διδασκαλία τους εἶναι κρυστάλλινη. Σᾶς ξαναπαραθέτουμε κάποιες θέσεις τους, τὶς ὁποῖες ἐμεῖς σεβόμαστε καὶ ἀκολουθοῦμε.
Στέλνουμε τὸ ἄρθρο μας αὐτὸ καὶ στὸ ἱστολόγιο «Χριστοΰφαντος». Ἂν ἔχει ἐπιχειρήματα Πατερικά, ἐλπίζουμε ὅτι θὰ τὸ δημοσιεύσει γιὰ νὰ ἀνατρέψει μὲ τὴν ἄνεσή της, τὶς δικές μας τυχόν λανθασμένες τοποθετήσεις. Ἂν δὲν τὸ κάνει, ἂς συνεχίση τὸ μονόλογό της καὶ τὸ ἄχαρο ἔργο διασπάσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος. Πρὸς ἄφατη χαρὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν!
«Εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1:8-9)·
«Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; … διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).
 «Εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν, καί χαίρειν αὐτῷ μή λέγετε· ὁ γάρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (Ἰω. Β΄, 10-11).
«λοι νεξαιρέτως ο διδάσκαλοι τς κκλησίας, λες ο θεες γραφές, μς προτρέπουν ν φεύγουμε τος τερόφρονες κα ν μ χουμε κοινωνία μ ατούς» (P.G. 160, 1097AB, 105C).
Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος λέγει: «πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος· τίς γάρ κοινωνία φωτί πρός σκότος;».
Ὁ Μέγας Βασίλειος λέγει: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101).
γ. Θεοδώρου Στουδίτου: «χθρος γρ Θεο Χρυσόστομος, ο μόνον τος αρετικούς, λλ κα τος τος τοιούτοις κοινωνοντας, μεγάλ κα πολλ τ φων πεφήνατο»!
Παναγιώτης Σημάτης