Παρασκευή, 25 Αυγούστου 2017

"Αιρετικός ο Μητροπολίτης Φλωρίνης".


Σταματήστε την αίρεση για να σας μνημονεύουμε.

Αποδέχεστε την Σύνοδο της Κρήτης;

τότε  ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ  ΟΡΙΣΤΙΚΑ……!!!!!

\
Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος   vafkanast@gmail.com

  Πάνε και έρχονται οι επιστολές –ανακοινώσεις–αναφορές κλπ από την Μητρόπολη Φλωρίνης προς την Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής, και αντίστροφα…   
Πίσω δεν κάνει κανένας, και το σίγουρο είναι πως οι εκπρόσωποι του Μοναστηριού της Αγαπητής και Θαυματουργής Αγίας Παρασκευής θα το πάνε μέχρι τέλους…!!!! Με έναν ανεξήγητο τρόπο, οπλίζονται καθημερινά με δύναμη και υπομονή, που δείχνουν ανεξάντλητοι….!!!
Σκληρά λόγια κατά του Μητροπολίτη Φλωρίνης εξαπολύουν στην ανακοίνωση τους, ότι αποδέχεται στο έπακρο όλες τις αιρετικές αποφάσεις της συνόδου της Κρήτης, καθώς και ότι τρέμουν τον αιρεσιάρχη όλων των εποχών,,, τον Βαρθολομαίο….  Τους δίνουν στεγνά δηλαδή…


Διαβάστε την ανακοίνωση της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου…

Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου

                    Μηλοχώριο Εορδαίας

25-8-2017


Προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο

(εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού [ο οποίος είναι Παναίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αποστόλους (και ιδίως τους Αποστόλους Ιωάννη και Παύλο), από τις Οικουμενικές Συνόδους και από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας], με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» και τις λοιπές πέντε (5) αποφάσεις της, η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ιδίως ως προς την παρερμηνεία των Άρθρων του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,
όπως
ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή  ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας, αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού)

…………………………………………………….     

Κατόπιν της από 4-8-2017 επιστολής σας προς το Ηγουμενοσυμβούλιο της Ιεράς μας Μονής, την οποία επιστολή σας δημοσιεύσατε στο διαδίκτυο, μετά άλγους καρδίας και εμείς, Σεβασμιώτατε (κατά την ανωτέρω έννοια), χαίρετε εν Κυρίω.
Ο κανονικός Επίσκοπος που έχει αρμοδιότητα εποπτείας της

Όταν ο ένοχος Ποιμένας επιχειρεί να ενοχοποιήσει ανόητα τους αθώους!



ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΝ* ΕΠΙΣΚΟΠΟ
ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΠΑΣΣΑΛΗ


ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017
ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Με πόνο καρδιάς και με αναφορά στον θρήνο του Ιερεμία ο επίσκοπος Φλωρίνης έγραψε και δημοσίευσε επιστολή προς τους μοναχούς της Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας.
Ο Φλωρίνης που διώκει Ορθοδόξους μοναχούς, τον ηγούμενο π. Μάξιμο, τον αρχιμ. Ιγνάτιο και τον μοναχό Ευδόκιμο, επικαλείται το όνομα ενός μεγάλου Προφήτη της Παλαιάς Διαθήκης, του Ιερεμία, του οποίου η ζωή ως γνωστόν «κατέστη ένα διαρκές μαρτύριο με συλλήψεις, επιβουλές κατά της ζωής του, φυλακίσεις, απαγορεύσεις επισκέψεων στο ναό, κάψιμο των έργων του»[1].
Ω, της υποκρισίας του Δεσπότη! Όλες οι διώξεις του προφήτη, συν την αποστασία του λαού που ερμητικά έκλεισε τα αυτιά του στο κήρυγμα μετανοίας, γέμισαν τον καιρό εκείνο με θλίψη την καρδιά του και επηρέασαν βαθύτατα την ψυχολογία και έκαναν πράγματι τον λόγο του να είναι συνυφασμένος με τον θρήνο. Ο Φλωρίνης όμως για ποιο λόγο θρηνεί; Ας είδωμεν…

ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ  ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΝ* ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΠΑΣΣΑΛΗ
Ω, της υποκρισίας του καλουμένου επισκόπου που από τη μια θρηνεί και μιλάει για ΑΡΧΟΜΕΝΟ ΣΧΙΣΜΑ και από την άλλη ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ όλους τους αποτειχισμένους πατέρες: «ΣΑΣ συμβουλεύω, ἐκεῖ στὸν λάκκο τοῦ γκρεμοῦ τῶν δαιμονικῶν λεόντων, ποὺ φθάσατε, νὰ διαβάσετε ἕνα τελευταῖο κείμενο τοῦ Γέροντος Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μονῆς Δοχειαρίου Γρηγορίου ἀρχιπελαγίτου»[2], θαρρείς και ο ίδιος σπούδασε κάτι τι από τις προηγούμενες επιστολές του Αρχιπελαγίτου, ειδικά «Το τρίτο παράθυρο στη Σύνοδο της Κρήτης». Ο Γρηγορίος Καθηγουμένος της Ι. Μ. Δοχειαρίου υποσχέθηκε να ανοίξει το παράθυρο αυτό -που ο Φλωρίνης το “σφράγισε”- και άσχετα εάν λέγει: «Τὸ ὑποσχέθηκα καὶ πρέπει νὰ τὸ ἀνοίξω. Δὲν μπορῶ νὰ προσδιορίσω ἂν αὐτὸ τὸ παράθυρο εἶναι τοῦ δεξιοῦ ἢ τοῦ ἀριστεροῦ χοροῦ τῆς Ἐκκλησίας. Εἶναι ὅμως παράθυρο, ποὺ δὲν μπορῶ νὰ τὸ κρατήσω κλειδαμπαρωμένο»[2], ο Φλωρίνης το άφησε ορθάνοιχτο για να μπουν οι λύκοι στο μαντρί μέρα μεσημέρι…
Επιτέλους αδελφοί, η αποτείχιση (πριν ακόμη γίνει συνοδική καταδίκη της αίρεσης!) από τέτοιον επίσκοπο δεν ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΧΙΣΜΑ!
«Η αποτείχιση αυτή δεν προκαλεί σχίσμα, διότι δεν αποτειχίζεται κανείς από την Εκκλησία, αλλά από την αίρεση· δεν αποτειχίζεται από ορθόδοξο επίσκοπο, αλλά από δήθεν επίσκοπο, από «τον καλούμενον επίσκοπον εαυτούς αποτειχίζοντες», τον οποίο στη συνέχεια ο κανών [ο 15ος της ΑΒ επί Μεγάλου Φωτίου] αποκαλεί «ψευδεπίσκοπο» και «ψευδοδιδάσκαλο» (π. Θεόδωρος Ζήσης)[3]…
Από την επιστολή του Δεσπότη φαίνεται καθαρά ότι ο ίδιος αυτό-καταδιώκεται! Καταδιώκεται; Ναι καταδιώκεται, αλλά από τη συνείδησή

Προφητειες του αγιου Κοσμα του Αιτωλου

 (Ομιλια του Μητροπολιτου Φλωρινης Αυγουστινου)


Προφητείες του αγίου Κοσμά

Αγιος-Κοσμας

    Θὰ προσπαθήσω, ἀγαπητοί μου, νὰ μιλήσω ἁπλᾶ, ὥστε νὰ μὲ καταλάβῃ κ᾽ ἕνα παιδί.
   Τὰ θέματα εἶνε πολλά. Ἀπ᾿ ὅλα τὰ θέματα δια­λέγω, μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, νὰ σᾶς μιλήσω γιὰ μερικὲς μόνο ἀπὸ τὶς προφητεῖες τοῦ ἁγίου.

* * *

  Ἐμεῖς οἱ ἄνθρωποι, ἀδελφοί μου, ὅσα γράμ­ματα κι ἂν μάθουμε, δὲν ξέρουμε τί θὰ γίνῃ ὕ­στερα ἀπὸ μιὰ ὥρα· εἴμαστε σὰν τοὺς τυφλο­πόντικες, δὲν βλέπουμε πιὸ πέρα. Ὁ ἅγιος Κο­σμᾶς εἶχε μάτια πνευματικά. Πετοῦσε ψηλά, ἔβλεπε μακριὰ σὰν ἀετός, καὶ προεῖδε πράγμα­­τα, ποὺ ἔγιναν ὕστερα ἀπὸ 100 – 200 χρόνια, πρά­γματα ποὺ γίνον­ται στὶς ἡμέρες μας. Ἦ­ταν πράγματι ἅγιος μὲ χάρισμα προφητικό.
   Προεῖδε ὅτι θὰ ᾿ρθοῦν ἡμέρες δύσκολες, ὅ­τι θὰ ᾿ρθῇ μεγάλο κακὸ στὸν κόσμο. Καὶ ποιό εἶνε αὐτὸ τὸ μεγάλο κακό· ὅτι οἱ ἄνθρωποι θὰ πάψουν νὰ ἀγαποῦν τὸ Θεό. Καὶ πῶς θὰ γίνῃ αὐτό, πῶς οἱ ἄνθρωποι θὰ φύγουν ἀπὸ τὸ Θεό; ποιά θὰ εἶνε ἡ αἰτία;
  ➧  Τὸ λέει ὁ ἅγιος Κοσμᾶς· «Τὸ κακὸ θὰ σᾶς ἔρ­­­θῃ ἀπὸ τοὺς διαβασμένους» (ἐπισκ. Αὐγ. Καντιώτου, Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ᾽Αθῆναι 201331, πρ. 54, σ. 308), ἀπὸ τὰ ἄθεα γράμματα. Καὶ τὸ εἴδαμε αὐτό. Δὲν κατηγορῶ τὰ σχολεῖα, ἀλλὰ μερικοὶ μάθαιναν λίγα γράμμα­τα καὶ κατόπιν γύριζαν στὰ χωριὰ κι ἄνοιγαν τὸ στόμα τους κ᾽ ἔλεγαν πὼς δὲν ὑπάρχει Θεὸς καὶ πὼς αὐ­τὸ τὸ ἀπέδειξε τάχα ἡ ἐπιστήμη. Μεγά­λο ψέμα. Οἱ ἀληθινοὶ ἐπιστήμονες πιστεύουν στὸ Θεό. Κάθε σπίτι ἔχει τὸν κατασκευα­στή του, καὶ τὸ μεγάλο αὐτὸ σπίτι τοῦ σύμπαντος τὸ

Φέτος και την Κόνιτσα κατείχαν οι Οικουμενιστές! --Ο άγιος ΚΟΣΜΑΣ ήταν ΑΠΩΝ!!!


Δυστυχώς φέτος ο Άγιος Κοσμάς,

ΔΕΝ τιμήθηκε στην Κόνιτσα

Με θλίψη βλέπουμε τις φωτογραφίες από τον φετινό εορτασμό στην Κόνιτσα,  προς τιμήν του Αγίου Κοσμά: 

Ο μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος, που ΠΗΡΕ ΜΕΡΟΣ και ΠΡΟΣΥΠΕΓΡΑΨΕ τις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης, ΠΑΡΟΝ, προσκεκλημένος του δεσπότη Κονίτσης Ανδρέα...

(Ἐδῶ) "Π.Π."



Ο διώκτης του ευλαβούς πατρός Φώτιου Τζούρα (δείτε εδώ), ΠΑΡΟΝ και στον εσπερινό και στην Θεία Λειτουργία. 
2 ρεπορτάζ του romfea.gr, με κείμενο και "φωτογραφίσεις".