Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

Τα βλέπει, τα βλέπουμε, αλλά μένουμε δεμένοι στα πάθη μας και στον Οικουμενισμό!


Τεράστιο σοκ από τη δημόσια παραδοχή του Πατριάρχη Ρωσίας:

«Πλησιάζει το τέλος του κόσμου

– Οι τρομερές στιγμές της Αποκάλυψης έφτασαν»!


Εσχατολογικές προβλέψεις από τον ανώτατο  θρησκευτικό άρχοντα της Ρωσίας  προκαλούν ρίγη ανησυχίας παγκοσμίως για πιθανό επικείμενο παγκόσμιο πόλεμο, Ρωσίας –ΗΠΑ.

Ο Πατριάρχης κκ. Κύριλλος  της Μόσχας και πασών των Ρωσιών έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας «ότι η ανθρωπότητα, ζει μέσα στην διαφθορά και την αμαρτία, πλησιάζοντας ακόμα πιο κοντά το τέλος του κόσμου.
Ο Μεσσίας θα έρθει, και  η Αμερική θα καταρρεύσει»: το τέλος του κόσμου και η μοίρα της Ρωσίας είναι μέσα στις «προφητείες».

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, όλοι οι άνθρωποι που αγαπούν την πατρίδα τους πρέπει να είναι ενωμένοι, επειδή η ανθρωπότητα μπαίνει σε μια «κρίσιμη περίοδο αναταράξεων » και αυτό το βλέπουμε  με γυμνό μάτι.
«Κάποιος πρέπει να είναι τυφλός για να μην δει την προσέγγιση των τρομερών στιγμών της ιστορίας, που αναφέρονται στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αποστόλου και Ευαγγελιστή Ιωάννη», είπε ο Πατριάρχης μετά τη Θεία Λειτουργία στην εκκλησία του Σωτήρος Χριστού.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι, σύμφωνα με το χριστιανικό δόγμα, το τέλος του κόσμου εξαρτάται από τον ίδιο τον λαό. Κάλεσε όμως όλους να συνειδητοποιήσουν την ευθύνη της Ρωσίας για ολόκληρη την ανθρώπινη φυλή ζητώντας να σταματήσει «το ολίσθημα  στην άβυσσο του τέλους της ιστορίας».
Ο επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι τώρα η αμαρτία εμφανίζεται με τον πιο ελκυστικό τρόπο. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό συμβαίνει μέσω του κινηματογράφου και του θεάτρου. Ο πατριάρχης επεσήμανε επίσης ότι η τέχνη, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εμπλουτίσει την προσωπικότητα, μετατρέπεται σε βάρος που δεν επιτρέπει σε ένα άτομο να «ανέλθει πνευματικά».
«Δεν εννοώ καθ’ ολοκληρία  την τέχνη, αλλά αυτή την νέα μόδα  που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο, για να δελεάσει τον λαό, και να μπερδέψει  τους ανθρώπους», τόνισε ο πατριάρχης.
Κατά την άποψή του, πολλοί εκπρόσωποι της διανόησης επαναλαμβάνουν το λάθος των προκατόχων τους, «όταν έφεραν την χώρα στο χείλος  των επαναστατικών γεγονότων» του 1917. Ο Πατριάρχης προέτρεψε τους πιστούς να μην «πέσουν άβυσσο των ανθρώπινων παθών», επειδή οι άνθρωποι βιώνουν ήδη μια  μόνιμη αρνητική επιρροή, «καταστρέφοντας την πνευματική ζωή τους».
Έτσι είναι πρώτα έρχεται η ηθική και πνευματική κατάπτωση και μετά έρχονται όλα τα άλλα.

 Πηγή

ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

 Ομιλία του Γέροντα Σάββα του Λαυριώτη με θέμα την

ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ



Φωτογραφία της Άννα Βαρουδάκη.

ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Ο ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ την ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ και Ώρα 18.00 θα πραγματοποιήσει ομιλία στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ με θέμα την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.

ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ --π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ


Ὅποιος παλεύει μέ τά πάθη του ἐκπληρώνει τίς ἐντολές τοῦ Κυρίου



Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος

 Ὁ δρόμος τοῦ χριστιανοῦ εἶναι γεμᾶτος ἐμπόδια, πού γίνονται ὁλοένα καί πιό πολλά. Ἀγωνισθεῖτε λοιπόν μέ ἀνδρεία καί ἡρωϊσμό, ἀκολουθώντας τόν Ἀπόστολο Παῦλο. Ὅποιος παλεύει μέ τά πάθη του ἐκπληρώνει τίς ἐντολές τοῦ Κυρίου. Ἀνάλογα μέ τόν ἀγῶνα του ἐξαγνίζεται. Καί ἀνάλογα μέ τόν ἐξαγνισμό του πλησιάζει τόν Κύριο, πού ὑποσχέθηκε ὅτι: «ἐλευσόμεθα καί μονήν ποιήσομεν» (Ἰωάν.14, 23) στήν καθαρή καρδιά».

 «Ὅταν ψυχραίνεται ὁ ζῆλος γιά τήν πνευματική ζωή πρέπει μέ κάθε τρόπο νά τόν θερμαίνουμε καταφεύγοντας μέ φόβο καί τρόμο στόν Θεό. Ἡ ραθυμία, ἡ ἀκηδία, ἡ ἀθυμία, ἡ κατάθλιψη τοῦ πνεύματος καί τοῦ σώματος θά μᾶς ἔρχονται καί καμιά φορά θά μᾶς ταλαιπωροῦν ἀρκετό καιρό. Δέν πρέπει νά δειλιάζουμε. Θά παραμένουμε σταθεροί καί ἀνδρεῖοι στίς ἀρχές μας, ἐκτελώντας μέ ὑπομονή τά καθήκοντά μας .
 Ας μην πιστεύουμε ότι θα έχουμε πάντοτε εσωτερική θέρμη ή ότι θ’ απολαμβάνουμε διαρκώς εσωτερική γλυκύτητα. Αυτό μην το ελπίζετε. 
 Αντίθετα, να περιμένετε συχνά ξαφνικές μεταπτώσεις. Γι’ αυτό όταν σας πολεμά η ακηδία και η κατάθλιψη, να τις αντιμετωπίζετε σαν κάτι συνηθισμένο στην πνευματική ζωή. Δεν επιτρέπεται να γογγύζουμε. Ας κάνουμε υπομονή την περίοδο αυτή και θα έρθουν φωτεινές ημέρες. Έχετε θάρρος

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ


Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἔκδοση δύο βιβλίων
(κατὰ σειρὰ χρονικῆς ἐμφάνισης)

Τοῦ βιβλίου:

«Οὐ βουλόμεθα ζῆν ψευδολογοῦντες»

τοῦ κ. Ἰωάννου Ρίζου,



καὶ τοῦ βιβλίου:

«Τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ ἡ διαχρονική του στάση ἔναντι τῶν αἱρέσεων»

τοῦ Ἁγιορείτου π. Χαρίτωνος, Ἱερομονάχου



    Τον Μάϊο του 2017 δημοσιεύσαμε  (ἐδῶ), τὴν ἀναγγελία τῆς ἐκδόσεως τοῦ βιβλίου «Οὐ βουλόμεθα ζῆν ψευδολογοῦντες».
Τὸ βιβλίο πολεμήθηκε ἔντονα, τόσο παρασκηνιακά, ὅσο καὶ δημόσια ἀπὸ τὴν ὁμάδα Ἁγιορειτῶν, σύσσωμες τὶς παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις καὶ ἀπὸ πολύχρωμους σχολιαστές. Καὶ τί δὲν εἶπαν γιὰ τὸν συγγραφέα! Ἀπὸ τὸ ὅτι εἶναι πλανεμένος, δαιμονισμένος, συκοφάντης ἕως ὅτι διασπᾶ τὸν ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ ἀγώνα! Ὅτι εἶναι οἰκουμενιστής,  ἐγκάθετος ἢ ἀκόμα ὅτι, συνέγραψε τὸ βιβλίο, χωρὶς νὰ «πάρει εὐλογία» ἀπὸ τούς …Ἁγιορεῖτες, μὲ τοὺς ὁποίους εἶχε τακτική (ἕως τότε) ἐπικοινωνία!
Καὶ ἐνῶ, ὁ συγγραφέας συνεργαζόταν μὲ τοὺς Ἁγιορεῖτες Πατέρες ποὺ εἶχαν τὴν εὐαισθησία νὰ ἀκολουθήσουν τὶς ἀποτειχίσεις τῶν ἐν τ κόσμῳ καὶ οἱ Ἁγιορεῖτες διατηροῦσαν στενὴ σχέση καὶ συνεργασία μαζί του, τὸ βιβλίο αὐτὸ ἔγινε ἀφορμὴ νὰ ἀλλάξουν στάση ἀπέναντί του.
Ἀπορούσαμε γιὰ τὸ γεγονός! Ἡ πληροφορία ὅτι αἰτία αὐτῆς τῆς ἀλλαγῆς στάσεως τῶν Ἁγιορειτῶν ἦταν τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ κ. Ρίζος δὲν «πῆρε εὐλογία»(!) γιὰ τὴν συγγραφὴ τοῦ βιβλίου, φαινόταν ὑπερβολική, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ διότι γιὰ θέματα αἱρέσεως, Πίστεως, ἀκόμα κι ἂν δὲν δίδεται εὐλογία, ἡ συνείδηση καθενὸς εἶναι ὑπεύθυνη ἀπέναντι στὸν Θεό, ἂν θὰ ὁμολογήσει καὶ πῶς θὰ ὁμολογήσει.

Ὅταν ὅμως κυκλοφόρησε τὸ βιβλίο τοῦ π. Χαρίτωνος,  τότε καταλάβαμε τὴν αἰτία αὐτῆς τῆς στάσεώς τους ἀπέναντι στὸν κ. Ρίζο. Διαπιστώσαμε ὅτι δυστυχῶς τὸ βιβλίο τοῦ π. Χαρίτωνος (ποὺ προλογίζει καὶ ἐπαινεῖ ὁ π. Σάββας Λαυριώτης) εἶναι διαμετρικὰ ἀντίθετο μὲ τὶς θέσεις ποὺ ἐξέθετε τὸ βιβλίο τοῦ κ. Ρίζου, στὰ θέματα τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου!
Συγκεκριμένα· τὸ βιβλίο τοῦ π. Χαρίτωνος, ὄχι μόνο δὲν ἀποδέχεται τὰ ἀδιάσειστα ἱστορικά-ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα τοῦ

«Λόγος εις τα Εισόδια της Θεοτόκου»

 Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ 



(νεοελληνικὴ ἀπόδοση)

    ὰν τὸ δένδρο ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τὸν καρπό, καὶ τὸ καλὸ δένδρο παράγει ἐπίσης καλὸν καρπὸ (Ματθ. 7, 16. Λουκ. 6, 44), ἡ μητέρα τῆς αὐτοαγαθότητος, ἡ γεννήτρια τῆς ἀΐδιας καλλονῆς, πῶς δὲν θὰ ὑπερεῖχε ἀσυγκρίτως κατὰ τὴν καλοκαγαθία ἀπὸ κάθε ἀγαθὸ ἐγκόσμιο καὶ ὑπερκόσμιο; Διότι ἡ δύναμις ποὺ ἐκαλλιέργησε τὰ πάντα, ἡ συναΐδια καὶ ἀπαράλλακτη εἰκὼν τῆς ἀγαθότητος, ὁ προαιώνιος καὶ ὑπερούσιος καὶ ὑπεράγαθος Λόγος, ἀπὸ ἀνέκφραστη φιλανθρωπία κι᾽ εὐσπλαγχνία γιὰ χάρι μας ἠθέλησε νὰ περιβληθῇ τὴν ἰδική μας εἰκόνα, γιὰ νὰ ἀνακαλέσῃ τὴν φύσι ποὺ εἶχε συρθῇ κάτω στοὺς μυχοὺς τοῦ ἅδη καὶ νὰ τὴν ἀνακαινίσῃ, διότι εἶχε παλαιωθῆ, καὶ νὰ τὴν ἀναβιβάσῃ πρὸς τὸ ὑπερουράνιο ὕψος τῆς βασιλείας καὶ θεότητός του.
   Γιὰ νὰ ἑνωθῇ λοιπὸν μὲ αὐτὴν καθ᾽ ὑπόσταση, ἐπειδὴ ἐχρειαζόταν σαρκικὸ πρόσλημα καὶ σάρκα νέα συγχρόνως καὶ ἰδική μας, ὥστε νὰ μᾶς ἀνανεώσῃ ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς ἴδιους, ἐπὶ πλέον δὲ ἐχρειαζόταν καὶ κυοφορία καὶ γέννα σὰν τὴ δική μας, τροφὴ μετὰ τὴ γέννα καὶ κατάλληλη ἀγωγή, γινόμενος πρὸς χάριν μας καθ᾽ ὅλα

«Ο πνευματικός κατήφορος των εραστών του Οικουμενισμού δεν έχει τέλος»

Μην είστε Καζαντζακηφοβικοί


Πατριάρχης Αλεξανδρείας:
''Ο Καζαντζάκης ήταν ένας ταξιδευτής''
katanixis.gr: "Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί". Η μαρτυρία αύτη εστίν αληθής. Δι' ην αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως, ίνα υγιαίνωσιν εν τη πίστει, μη προσέχοντες Ιουδαϊκοίς μύθοις και εντολαίς ανθρώπων αποστρεφομένων την αλήθειαν.
Τα παραπάνω σημαίνουν τα εξής σε ελεύθερη απόδοση:
Οι Κρητικοί πάντα ψεύτες, κακά θηρία, στομάχια που θέλουν να τρώνε πολύ χωρίς να εργάζονται. Για το λόγο αυτό, να τους ελέγχεις απότομα, ώστε να κρατούν την υγεία τους στην πίστη, και να μην προσέχουν Ιουδαϊκούς μύθους και εντολές ανθρώπων που γυρίζουν την πλάτη στην αλήθεια.
Σε συνέχεια του σχολίου μας για τη στάση της Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης και της Βατοπαιδινής Πεμπτουσίας, στην επιχειρούμενη αθώωση του βλάσφημου και αιρετικού Καζαντζάκη, ήλθε να αποκαλυφθεί απροκάλυπτα και ο κατά τα άλλα Ορθόδοξος Πατριάρχης Αλεξανδρείας.

"Δεν ημπορώ να χορτάσω τους επαίνους των μεγαλείων σου!"


 Ω γλυκυτάτη, και πράγμα και όνομα, Μαριάμ, δεν ημπορώ να χορτάσω τους επαίνους των μεγαλείων σου!

 

 

ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

Από την "Ερμηνεία εις την ενάτην
Ωδήν της Παρθένου και Θεοτόκου Μαρίας"

Ω γλυκυτάτη, και πράγμα και όνομα, Μαριάμ, τι πάθος είναι τούτο, όπου αισθάνομαι εις τον εαυτόν μου; Εγώ δεν ημπορώ να χορτάσω τους επαίνους των μεγαλείων σου! Όσον γαρ περισσότερον τα επαινώ, τόσον περισσότερον τα ορέγομαι, και ο πόθος μου επ' άπειρον προβαίνει, και η επιθυμία μου ακόρεστος γίνεται· διό και πάλιν επιθυμώ να τα επαινέσω. Τοσούτον είναι θαυμαστά τα μεγαλεία σου Θεοτόκε, ώστε όπου όλοι, οι περί τας λογικάς τέχνας και επιστήμας καταγινόμενοι, θεωρούντες νοερώς ταύτα εφιλοτιμήθησαν, ο καθ' ένας εξ αυτών να σε επαινέση με τα της τέχνης και επιστήμης του ίδια. Και οι μεν Γραμματικοί σε ονομάζουν, μετά του Υιού σου, Άλφα και Ωμέγα· αρχήν των του Θεού θαυμάτων και τέλος των αυτού διδαγμάτων· οι δε λογικευόμενοι σε καλούν μέσον όρον των ιδικών τους συλλογισμών. Διότι, καθώς εν εκάστω συλλογισμώ αποδεικνύεται εν καθ' ετέρου δι ετέρου, τοιουτοτρόπως και δια μέσου σού απεδείχθη το εν, ήτοι ο υπερούσιος Λόγος και Θεός, καθ' ετέρου, ήτοι μετά της ανθρωπίνης φύσεως, και εν πρόσωπον και μία υπόστασις μετ' αυτής εχρημάτισεν. Οι ρήτορες εσένα ονομάζουν πολυσύνδετον ζωντανόν και έμψυχον επίλογον και ανακεφαλαίωσιν όλων των αρετών και χαρισμάτων, όσα εμοιράσθησαν εις όλα τα κατά μέρος κτίσματα, ουράνια και επίγεια. Οι Αριθμητικοί εσένα λέγουν ότι πλουτείς την κατ' αυτούς αναλογίαν· διότι, ον λόγον και σχέσιν έχει ο ουράνιος Πατήρ προς τον Χριστόν, τον αυτόν έχεις και συ, η επίγειος Μήτηρ, προς τον αυτόν Χριστόν. Εσένα οι Γεωμέτραι νοούν κύκλον ευρυχωρότατον· επειδή εχώρησας εν τη αγιωτάτη κοιλία σου όλον το τρίγωνον, ήγουν αυτήν την υπερούσιον και αχώρητον Τριάδα, με το να έγινες Μήτηρ μιας των αυτής Αγίων Υποστάσεων· αλλά και κέντρον οι αυτοί σε ονομάζουν, εν ω στήσας τον διαβήτην του ο νοητός ευκλείδης και αριστοτέχνης Λόγος, εγύρισε παγκάλλιστα όλην την