Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Ένα ένα κατεδαφίζονται όλα τα εμπόδια για την Πανθρησκεία της Νέας Εποχής!

Ανακοίνωση του ΙΕΠ για την απόφαση της Ιεραρχίας για τα Θρησκευτικά





Αθήνα, 27 Ιουνίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

     Το ΙΕΠ εκφράζει την ικανοποίησή του για τη σημερινή απόφαση της Ιεραρχίας που αψήφησε τις ακραίες φωνές ορισμένων κληρικών και λαϊκών και αποδέχθηκε ομόφωνα τα νέα προγράμματα σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών στην Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
    Τα νέα προγράμματα σχεδιάστηκαν από την Ειδική Επιστημονική Επιτροπή του ΙΕΠ και, σύμφωνα με την εντολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου, συζητήθηκαν εκτενώς με την τριμελή επιτροπή της Ιεραρχίας.
    Το προϊόν αυτού του διαλόγου, που αποτυπώθηκε σε συγκεκριμένες βελτιώσεις των προγραμμάτων, έγινε αποδεκτό σήμερα από την Ιεραρχία.
Και εις άλλα με υγεία!

Σχόλιο: Ανώνυμος είπε... Η Ιεραρχία όπως συνήθως, πολύ κατώτερη των περιστάσεων!Κρίμα! Ένα ένα κατεδαφίζονται όλα τα εμπόδια για την Πανθρησκεία της Νέας Εποχής! 

Απάντηση στον Καλαβρύτων Αμβρόσιο που συνεχίζει να απειλεί με μηνύσεις

  
Ιστολόγιο Καλαβρύτων Αμβρόσιου mkka.blogspot.gr:

«Μετανόησε ηλίθιε, βλάκα, σατανά θεολόγε…, γιατί το αίμα σου θα βάψει το κέντρο της Ομόνοιας»!


    Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος γέρασε καὶ ξεχνᾶ. Τολμᾶ νὰ ἀπειλεῖ μὲ μηνύσεις συνεργάτη μας θεολόγο γιὰ μιὰ ἀξιολογικὴ κρίση ποὺ ἔγραψε· τὴν ἑξῆς:
«Ὁ Μητροπολίτης ποὺ δήλωσε: «Ποτὲ δὲν θὰ σᾶς διδάξω ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι αἵρεση. Εἶναι Ἐκκλησία μὲ μυστήρια καὶ ἱερωσύνη», τώρα γιὰ λόγους ἐντυπώσεων …ἔρχεται νὰ πεῖ τὰ ἀντίθετα, κοινωνώντας μὲ ὅλους ὅσους κατηγορεῖ καὶ χωρὶς νὰ ἔχει μετανοήσει καὶ ζητήσει συγγνώμη γιὰ τὰ προηγούμενα, καὶ γιὰ ὅσα μετὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου ἔβλαψε τὴν Ἐκκλησία!»!
    Αὐτὴ ἡ ἐκτίμηση ἐνόχλησε τὸν κ. Ἀμβρόσιο ποὺ δὲν ἔχει ἀφήσει κάποια τάξη πολιτῶν καὶ ἀρχόντων ποὺ νὰ μὴν ἔχει κριτικάρει καὶ κάποιους ἔχει μάλιστα καὶ δημοσίως ὑβρίσει!
     Γι’ αὐτὸν ποὺ εἶχε ὑποβιβάσει τὸ ἱστολόγιό του (ὅπως καταγγέλλει ὁ κ. Σημάτης), σὲ «Blog πνευματικῶν σκουπιδιῶν, ὀχετὸ ὕβρεων, αἱρετικῶν θέσεων ἀλλὰ καὶ σὲ ἐξαπόλυση ἔμμεσων ἀπειλῶν ἐναντίον του!
     Γι’ αὐτὸν ποὺ ἐπέτρεψε  καὶ  ἔγραφε ὁ «“vasiliaς tou dasous” ἐπὶ μῆνες δεκάδες σχόλια στὸ ἱστολόγιο τοῦ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου (μὲ τὴν ἄδεια ἀλλὰ καὶ ἐπαίνους(!) τοῦ μητροπολίτη-διαχειριστή). Ποὺ ἐπέτρεψε νὰ ἀναρτηθεῖ στὸ ἱστολόγιό του μεταξὺ ἄλλων ἀκόμα καὶ ἀπειλὴ κατὰ τῆς ζωῆς τοῦ θεολόγου ἀπὸ κάποιον «“vasilia tou dasous” Ιωάννη» ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ καὶ νὰ καταδικάσει, ἔστω ἐκ τῶν ὑστέρων τὸ …συγκεκριμένο σχόλιο, καὶ ἀσφαλῶς ἐκείνη τὴν περίοδο μετὰ τὸν ἀφορισμὸ καὶ τὰ ἄλλα ὑβριστικὰ σχόλια δημιουργοῦσε ἐντάσεις καὶ φόβους στὸν ἴδιο καὶ στὴν οἰκογένειά του καὶ τὸ ὁποῖο σχόλιο εἶναι τὸ ἑξῆς:

   «Παναγιώτη έρχεται ταχιά και η δηκιά σου ώρα…  Σατανά θεολόγε. μετανόησε ηλίθιε βλάκα σατανά. το σπαθί τις αληθείας του λαού προς τον Παναγιώτη θεολόγο και σε κάθε θεολόγο Σημάτη εγώ είμαι ο σατανάς καθήκια Ηρώδιδες το αίμα σας τα χέρια του Ιωάννου θα βάψει στο κέντρο της Ομόνοιας…»!



    Κι ἐνῶ ὅλα αὐτά συνέβησαν, καὶ παρότι ὁ κ. Σημάτης ἔστειλε στὴν Ἱ. Σύνοδο καὶ στὸν Μητροπολίτη πολυσέλιδο ἔγγραφο, μὲ ὅλες αὐτὲς τὶς ὕβρεις, ἡ μὲν Σύνοδος …ἀδιαφόρησε καὶ ὁ Μητροπολίτης συνέχιζε νὰ ἐπιτρέπει σχόλια ὑβριστικὰ καὶ συκοφαντικὰ ἐναντίον τοῦ θεολόγου, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ ἀπὸ τὸν «“vasilia tou dasous”! Καὶ ποιος εἶναι ὁ «Βασιλιᾶς τοῦ δάσους», τὶς αἱρετικὲς θέσεις τοῦ ὁποίου τότε τὶς ἐπεσήμανε, ἀλλὰ ὁ κ. Ἀμβρόσιος συνέχισε νὰ τὸν ἔχει φίλο του στὸ ἱστολόγιο;  Πρόσφατα τὰ αἱρετικά, κι ὄχι μόνο, κατορθώματα τοῦ «Βασιλιᾶς τοῦ δάσους» ἀπασχόλησαν τὸν Τύπο (ρεπορτάζ γιὰ τὸ θέμα αὐτὸ ὑπάρχει στὸ τέλος τῆς ἀνάρτησης).

    Ἀναδημοσιεύουμε ἀπὸ τὸ προσωπικὸ ἱστολόγιο τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ τὴν σχετικὴ ἀνάρτηση (ἐδῶ).

  
μητροπολίτης Καλαβρύτων δημοσίευσε τὴν Δευτέρα, 12 Ἰουνίου 2017 χωρὶς νὰ μοῦ τὸ ἀποστείλει γιὰ νὰ πράξω τὰ δέοντα (ἴσως γιατὶ νομίζει, ὅτι καθημερινή μας ἔννοια εἶναι ἡ ἐπίσκεψη στὸ ἱστολόγιό του!) τὴν ἀπειλὴ ὅτι ἂν δὲν δικαιολογήσω ἢ ἂν δὲν ἀνακαλέσω τὴν φράση «Ὁ Μητροπολίτης ποὺ δήλωσε: “Ποτὲ δὲν θὰ σᾶς διδάξω ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι αἵρεση …χωρίς να έχει μετανοήσει και ζητήσει συγγνώμη  για όσα μετά του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου έβλαψε την Εκκλησία!”» θὰ μοῦ ὑποβάλλει μήνυση στὰ πολιτικὰ δικαστήρια (ἐδῶ)! Κάποιος φίλος (10 μέρες μετὰ τὴν ἀνάρτησή του) μὲ πληροφόρησε γιὰ τὸ ἄρθρο αὐτὸ καὶ τὴν περὶ μηνύσεως ἀπειλή, καὶ ὡς ἐκ τούτου ἀναγκάστηκα νὰ συντάξω αὐτὴ τὴν ἀπάντηση.
   Ἤδη τοῦ εἶχα ἀπαντήσει ἐπαρκῶς καὶ δικαιολόγησα μὲ στοιχεῖα τὴν ἐν λόγῳ φράση (ἐδῶ) https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/05/blog-post_32.html, ἀλλὰ τὴν ἀπάντηση ἐκείνη δὲν τὴν θεώρησε ἱκανοποιητική. Ἐπιμένει νὰ «ξεκαθαρίσει -ὅπως γράφει- τοὺς λογαριασμούς» του μαζί μου στὰ δικαστήρια!
  Ἀναμένοντας τὴν τελική του ἀπόφαση θὰ καταθέσω μὲ τὸ ἄρθρο αὐτὸ κάποια στοιχεῖα, σὰν μιὰ ἀπολογία στὸ «δικαστήριο τῆς κοινωνίας», ἀλλὰ καὶ τῆς συνειδήσεώς του, ἔχοντας ἀμυδρὴ ἐλπίδα, ὅτι τουλάχιστον γιὰ λόγους ἠθικῆς καὶ ἐρχόμενος σὲ κάποια αὐτογνωσία, θὰ σταθμίσει καὶ πάλι τὰ γεγονότα καὶ δὲν θὰ προχωρήσει στὴν κατάθεση τῆς μήνυσης.
   Ἔχουμε ἄλλες ὑποθέσεις ποὺ προηγοῦνται, κι ὁ Σεβασμιώτατος κι ἐγώ σὰν ἀτελεῖς ἀπὸ τὴν φύση τους ἄνθρωποι, ποὺ εἶναι σοβαρότερες: εἶναι τὰ κοινωνικά, ἐθνικὰ  καὶ ἐκκλησιαστικὰ προβλήματα, ἀλλὰ καὶ ὅ,τι ἔχει σχέση μὲ τὴν προσωπική μας μετάνοια καὶ τὴν σωτηρία μας, μιὰς καὶ γιὰ τοὺς δυό μας πλησιάζει, λόγω ἡλικίας, ὁ καιρὸς ποὺ θὰ παρουσιαστοῦμε μπροστὰ στὸ φοβερὸ βῆμα τοῦ Θεοῦ. Προσωπικά -ὅπως τὸ ἔχω κάνει πάλι στὰ τόσα χρόνια ποὺ μὲ κατατρέχει- ζητῶ συγγνώμη γιὰ ἐκεῖνα ἐξ ὅσων ἔγραψα, καὶ αὐτὸς τὰ θεωρεῖ ἄστοχα ἢ λανθασμένα ἢ ἐμπαθῆ γιὰ τὸ πρόσωπό του.
    Ἀλλὰ δὲν μπορῶ νὰ συμφωνήσω μαζί του γιὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως. Ἐκεῖ μᾶς χωρίζει ὠκεανὸς καὶ ἀπόσταση τόση, ὅση ὑπάρχει μεταξὺ Οἰκουμενισμοῦ καὶ Ἐκκλησίας, ὅση ὑπάρχει μεταξὺ αἱρέσεως καὶ Ὀρθοδοξίας.
  Ἐξ ἄλλου ὅσα ἔγραψα καὶ ἐνόχλησαν, προέρχονται ἀπὸ ὑπακοὴ στὶς παρακαταθῆκες τῶν Ἁγίων καὶ ἐξ ἀγάπης πρὸς τὸ πρόσωπό του καὶ πρὸς τὴν Ἐκκλησία. Ἐφαρμόζω, δηλαδή, χρόνια τώρα, αὐτὸ ποὺ πρόσφατα (23η Νοεμβρίου 2016) ὁ κ. Ἀμβρόσιος ἔγραψε: «Οπότε όστις αγαπά ειλικρινώς κάποιον πλανηθέντα, είτε Πατριάρχην, είτε Αρχιεπίσκοπον, η Μητροπολίτην, η Συγγενή, η Φίλον η Συνεργάτην κλπ., οφείλει να του υποδείξη με αγάπην το σφάλμα! Πολλώ μάλλον εάν αγαπά την Μητέρα

Καλό το χειρουργείο σου, πάτερ, με το ευλογημένο νυστέρι. Αλλά ...μνημονεύεις τον αιρετικό! Ποια η ενότητά σου με την αλήθεια των Πατέρων "που μας παραδόθηκε"; Εσύ πότε θα δεχθείς το ευλογημένο νυστέρι;

Καθηγούμενος της Ι.Μ. Δοχειαρίου Γέροντας Γρηγόριος:

«Μέσα σ᾽ αὐτὸ τὸ κλίμα, μὲ αὐτοὺς τοὺς πρωτοπαπάδες, πῶς μποροῦμε νὰ μιλᾶμε γιὰ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ἐν τῇ θείᾳ Εὐχαριστίᾳ;»



Τι λέει για Επισκόπους και Ιερείς

Ἡ ἑνότης ἐν τῇ Εὐχαριστίᾳ

Τὰ τελευταῖα χρόνια οἱ τὰ πάντα καλῶς θεολογοῦντες ὁμιλοῦν ὅτι ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι στὴν Εὐχαριστία καὶ ὑπάρχουν συγγραφὲς οἱ ὁποῖες ἀναπτύσσουν τὸ θέμα αὐτό. Δὲν ἀρνούμαστε αὐτὴν τὴν φοβερὴ ἀλήθεια καὶ δεχόμαστε μετὰ πάσης πίστεως καὶ φόβου Θεοῦ ὅτι μέσα σ᾽ αὐτὸ τὸ φοβερὸ μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας φαίνεται ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως πολὺ σωστὰ τονίζει καὶ ἐπισημαίνει ἐπίσημα ἡ σύνοδος τῶν προκαθημένων ἐν τῇ νήσῳ τῇ καλουμένῃ Κρήτῃ. Παρακολουθώντας ὅμως καὶ συμμετέχοντας στὸ ὕψιστο αὐτὸ μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας, ὅλοι διερωτώμεθα: Ποιά θεία Εὐχαριστία; Αὐτὴ ποὺ τελεῖται ἀπὸ ἕναν ἁπλὸ λευΐτη στὰ ἀπομακρυσμένα χωριὰ τῆς χώρας μας ἢ αὐτὴ ποὺ ἐπιτελεῖται ἀπὸ σμῆνος ἀρχιερέων σὲ πανηγύρια καὶ ὀνομαστήρια; Σ᾽ αὐτὲς τὶς Λειτουργίες πῶς νὰ φανῆ ὁ Χριστὸς μέσα ἀπὸ τὰ χρυσοποίκιλτα στέμματα, ἄμφια, κινήσεις καὶ φωτογραφίσεις; Ποιός κάνει στὴν ἄκρια ἀπὸ τοὺς δεσποτάδες νὰ

Έφτασε στο “δι΄ ευχών” ο κόσμος με την παθητική στάση της Εκκλησίας για τα Θρησκευτικά


 –Μια αποτίμηση της συνεδρίασης της Ιεραρχίας




Του Μάνου Χατζηγιάννη

Δεν υπάρχει λογική εξήγηση για το πως είναι δυνατόν σε δηλώσεις τους όλες τις προηγούμενες ημέρες πριν από την χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση της Ιεραρχίας, Μητροπολίτες να μιλούν για εμπαιγμό της κυβέρνησης (π.χ.  Κερκύρας Νεκτάριος) και να σηκώνουν τους τόνους και μετά το πέρας αυτής να διαπιστώνεται για μια ακόμη φορά η παθητική στάση της διοικούσης Έκκλησίας για τα Θρησκευτικά…

Ακόμη και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος είχε μιλήσει αυστηρά στην προ λίγων ημερών συνεντευξή του σημειώνοντας: “Τι ζητάμε εμείς; Αυτήν την ύλη να την επεξεργαστούμε κι εμείς, να δώσουμε τις απόψεις μας και να ληφθεί η απόφαση μετά”.
Για την διδασκαλία του μαθήματος είχε πει πως η Πολιτεία ζητάει η διδασκαλία να γίνει με τον τρόπο που υπαγορεύει εκείνη, αλλά υπάρχουν και παιδιά που είναι μουσουλμάνοι οπότε αναρωτήθηκε “θα μπορέσει η Πολιτεία να πει ότι σε κάποια σημεία το Κοράνι κάνει λάθος, τα βλέπει αλλιώς, οπότε πρέπει να αλλάξετε το Κοράνι και να το διδάξετε κατά θέληση της Πολιτείας; Το ίδιο για τα Ελληνόπουλα που είναι Εβραίοι, Καθολικοί κλπ. Όμως σε αυτούς η Πολιτεία λέει ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ. Άρα εμείς είμαστε σε μειονεκτικότερη θέση; Δεν έχουμε ισονομία;”
Μετά την χθεσινή Ιεραρχία και την ενημέρωση από τους συμμετέχοντες στην Επιτροπή Ιεράρχες, δηλαδή καλύφθηκε για όσα ζήτησε στην συνέντευξη;
Δυστυχώς οι Ιεράρχες έχουν χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία…. Τουλάχιστον στην προηγούμενη -πάλι ανούσια- Ιεραρχία υπήρχε

«Ορθόδοξες αντιστάσεις …έναντι της παναιρέσεως του οικουμενισμού».



«ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»

(Απ. Παύλος – Εφεσ.  γ΄, 9-11)


Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
  


Ο άνθρωπος ιδωμένος ως ποίημα του Τριαδικού Θεού είναι συνδεδεμένος –δυνάμει– και με την Εκκλησία.
Λέγοντας Εκκλησία εννοούμε πάντα την κατά Ανατολάς Ορθόδοξη Εκκλησία.
Η υλιστική–γεώδης αντίληψη της ζωής και η συνεχής εκκοσμίκευση του εκκλησιαστικού χώρου, έχουν ελαχιστοποιήσει την εκκλησιαστικότητα της συνείδησης των σημερινών Ορθοδόξων Χριστιανών.
Όλα τα όργανα των αντιθέτων  αντίθεων δυνάμεων (οικουμενισμός, υλισμός, αστική φιλοσοφία) επιδρούν στις συνειδήσεις των πιστών όχι μόνο αρνητικά αλλά και «θετικά», ως μορφή θετικής ενέργειας (ειρήνη, αγάπη, ενότητα).
Έτσι, περπατώντας στο κέλυφος των εννοιών αυτών, μακρυά από τον ορθόδοξο πυρήνα τους, προσλαμβάνουν στοιχεία πνευματικού θανάτου.
Γνωρίζουμε (Αγ. Γραφή), ότι από της ιδρύσεώς της η Εκκλησία βρίσκεται σ’ ένα συνεχή πόλεμο, που εντείνεται εσχατολογικά.
Στη μνήμη των Αγίων Αποστόλων (30/6) ευλαβικά θυμόμαστε, ότι η

Μέθοδοι εξουδετέρωσης των αντιπάλων της Ν. Τάξης (και του Οικουμενισμού): Χαρακτήρισέ τους: “ζηλωτές”, “ρατσιστές”, “ομοφοβικούς”, “συνωμοσιολόγους”, “τρελλούς”... και πέτυχες!

 Wag the Dog: Το μεταμοντέρνο “όπιο του λαού”



Σχολιάζει ο Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης*
Πριν από σχεδόν δύο αιώνες, ο Κάρολος Μαρξ είχε διατυπώσει την διάσημη ρήση του, “η θρησκεία είναι το όπιον του λαού”. Το έγραψε το 1843, στην εισαγωγή ενός έργου του φιλοσοφικής κριτικής, το οποίο δεν εκδόθηκε ποτέ. Μετά τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όταν ο,τιδήποτε μαρξιστικό έγινε του συρμού, ενσωματώθηκε αυτός ο αφορισμός στο λαϊκό λεξιλόγιο.
Σήμερα, 174 χρόνια μετά, που οι κοινωνίες είναι σε μεγάλο βαθμό κοσμικές και “ανοιχτές” και ειδικά στην Δύση η θρησκευτική πίστη έχει καταρρεύσει, το ερώτημα τίθεται ξανά: ποιο είναι το όπιο του λαού; 'Η καλύτερα, αν τα θρησκευτικά δόγματα λειτούργησαν στο

Βρέθηκε παρεκκλήσιο για να λειτουργεί ο αποτειχισθείς π. Φώτιος!

 Αποκλειστικές φωτογραφίες! Να πως βρέθηκε και πως αγοράστηκε το πανέμορφο (ιδιωτικό) παρεκκλήσιο (κοντά στη λίμνη Κερκίνη) για να τελούνται ακολουθίες για όσους έχουν ΔΙΑΚΟΨΕΙ την μνημόνευση.



Επιλέγοντας την διακοπή μνημόνευσης (του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των επισκόπων που τον μνημονεύουν), γνωρίζαμε ότι ο δρόμος θα ήταν ανηφορικός
Γνωρίζαμε ότι οι λιγοστές αρχικές επευφημίες θα αραίωναν. 
Ότι θα μας απομόνωναν, ότι θα δεχόμασταν κατηγορίες, ειρωνείες και χλευασμούς. 
Ο δρόμος του Γολγοθά, όσο ωραίος κι αν μοιάζει ως εικόνα, δεν παύει να είναι μοναχικός, επίπονος και  μαρτυρικός.

Ο Κύριος μας όμως δίνει πάντα σημάδια της παρουσίας Του. 
Για να μας απαλύνει τον σταυρό, για να παίρνουμε κουράγιο και θάρρος.


Η διακοπή μνημόνευσης του π. Φωτίου Τζούρα

Όπως γράψαμε (εδώ), πριν 1 βδομάδα περίπου (Κυριακή 18/6/2017), ένας ευλαβής ιερέας ενός μικρού χωριού της Μακεδονίας (δίπλα στη λίμνη Κερκίνη), ο π.Φώτιος Τζούρας, ανακοίνωσε την διακοπή μνημόνευσης του τοπικού μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριου (ο οποίος υπενθυμίζουμε ότι συμμετείχε στην ψευδοΣύνοδο της Κρήτης και υπέγραψε τις αποφάσεις της). 

Άμεσα (την ίδια ημέρα), ο μητροπολίτης Μακάριος (με προφορική εντολή) του απαγόρευσε να λειτουργεί και στη συνέχεια -χωρίς κανένα έγγραφο- απαίτησε και έλαβε -κατά τη διάρκεια "πανηγυρικού εσπερινού" απουσία ενοριτών αλλά παρουσία 20-25 παπάδων του- τα κλειδιά και τα χρήματα από το παγκάρι της εκκλησίας.

Πως όμως βρέθηκε αυτό το όμορφο παρεκκλήσιο, όπου θα λειτουργεί ο εκδιωχθείς π.Φώτιος;


Εδώ και καιρό τον π. Φώτιο απασχολούσε η διακοπή μνημόνευσης. Που όμως θα λειτουργούσε αν παρανόμως του στερούσαν την πρόσβαση στον ναό του χωριού του; Που θα πήγαιναν οι πιστοί; 

Πριν μερικούς μήνες πληροφορήθηκε από ευλαβείς πιστούς που

Οι Οικουμενιστές απτόητοι συνεχίζουν το έργο τους, και οι αντι-Οικουμενιστές απτόητοι συνεχίζουν να κοινωνούν μαζί τους!


    μητροπολίτης στὰ πλαίσια τοῦ θρησκευτικοῦ τουρισμοῦ(!) ὑποδέχεται ὁμάδα αἱρετικῶν ἀπὸ τὴν Γερμανία (στὰ πλαίσια τοῦ θρησκευτικοῦ τουρισμοῦ, ποὺ κι αὐτὸς συνεργεῖ στὴν ἐξίσωση καὶ συγχώνευση αἱρέσεως καὶ Ὀρθοδοξίας, ὑπηρετώντας τὰ σχέδια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) μὲ τὸν ἐπικεφαλή τους «ἱερέα» καὶ τοὺς προσφωνεῖ:
     «Θέλω πρωτίστως νὰ εὐχαριστήσω τὸ Θεὸ καὶ νὰ ἐκφράσω τὴ χαρά μου, ποὺ ὑποδεχόμεθα στὸν ἱερὸ αὐτὸ χῶρο ἀδελφοὺς στὴν πίστη τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἐπιδεικνύουν ἰδιαίτερο σεβασμὸ καὶ ἐνδιαφέρον στοὺς τόπους ὅπου ἐπάτησαν οἱ ὡραῖοι πόδες ἐκείνων ποὺ εὐαγγελίσθησαν τὴν πίστη».
    Δὲν ξέρουμε τί θὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι τοὺς εἶπε ἰδιωτικά, ἀλλὰ δημόσια ἔδωσε τὸ μήνυμα ὅτι εἴμαστε ἀδελφοὶ στὴν πίστη μὲ τοὺς αἱρετικούς, καταργώντας καὶ τὴν ἐντολὴ γιὰ τὸν Εὐαγγελισμό τους καὶ τὴ μετάνοιά τους.

 Ιδού το χάλι και της Καβάλας

screenshot-www.youtube.com-2017-06-28-07-57-08.png

Ο Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Προκόπιος στον Ζυγάκτη ποταμό στη Λυδία Καβάλαςόπου βαπτίσθηκε η πρώτη ευρωπαία, χριστιανή Λυδία η Φιλιππησία. Δίπλα αριστερά στον ψευδοϊερέα στην αρχή, η Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα. Ενδιαφέρον έχει ο λόγος του επισκόπου μετά από το τέλος αυτού που τέλος πάντων έκανε ο κουστουμάτος.