Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Χρειαζόμαστε Τόμο για επαφές με Καθολικούς και Προτεστάντες.

Εκπρόσωπος ψευδο-Πατριάρχου Φιλαρέτου:

Χρειαζόμαστε Τόμο για επαφές με Καθολικούς και Προτεστάντες


  
σ.σ. Έπεσε στην αντίληψή μου αυτό το μικρό σε μέγεθος άρθρο το οποίο είναι όμως βόμβα μεγατόνων. Η δήλωση αυτή έγινε στις 23 Οκτωβρίου του 2018. Δείτε πως θα επιχειρήσουν να εφαρμόσουν στην πράξη την απόφαση της ψευδοσυνόδου:
«Η Ορθόδοξος Εκκλησία αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών».
Ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Κιέβου, Eustratiy Zoria, εξήγησε γιατί οι σχισματικοί χρειάζονται πραγματικά τον Τόμο.
Ο Τόμος  θα επιτρέψει την συμμετοχή σε επίσημες επαφές με τις Καθολικές και Προτεσταντικές Εκκλησίες, δήλωσε ο

Η πιστή των απλών πιστών. (Η Χάρις δίδεται όπου υπάρχουν θυσίες)

 H λιτανεία των 180 χιλιομέτρων προς τιμήν της θαυματουργής εικόνας του Αγ.Νικολάου Βελικορέτσκυ

Στις 29 Ιουλίου στη Ρωσία εορτάζεται «Η λιτάνευση της εικόνας του Αγ.Νικολάου Βελικορέτσκυ από τη Βιάτκα στο Βελικορέτσκυ»
Η Βιάτκα είναι μια πόλη της Ρωσίας η οποία από το 1934 μετονομάστηκε σε Κίροφ και βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Βιάτκα,ενώ το Βελικορέτσκυ είναι ένα χωριό το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 180 χιλιομέτρων από τη Βιάτκα.



Η λιτάνευση της θαυματουργής εικόνας του Αγ. Νικολάου Βελικορέτσκυ χρονολογείται από τον 14ο αιώνα. Ο Άγ. Νικόλαος ζήτησε η εικόνα του να μεταφέρεται ετησίως στο χωριό στο οποίο ανακαλύφθηκε από έναν χωρικό (σ' ένα πεύκο).
Η επιθυμία του αγίου εκφράστηκε με τον ακόλουθο τρόπο: Θέλοντας να πάρουν την εικόνα στη Βιάτκα,αυτή δεν μετακινούνταν με κανέναν τρόπο. Τότε με δυνατή φωνή υποσχέθηκαν να την φέρνουν κάθε χρόνο στο «σπίτι» της.
Ο αριθμός των προσκυνητών είχε πέσει δραματικά κατά την κομμουνιστική περίοδο, όμως τώρα βρίσκεται σε συνεχή αύξηση και κυμαίνεται μεταξύ 3000 και 20000 πιστών.
Η απόσταση είναι 180 χιλιόμετρα και διασχίζουν δάση και

Διαγράφει τον Χριστό! Επιμένει: Η θρησκεία κι όχι ο Χριστός είναι "η ειρήνη ημών", κατά τον Βαρθολομαίο!


Βαρθολομαίος από Κορέα:

Δεν μπορεί να υπάρξει ειρήνη δίχως τη συμβολή της θρησκείας

     "Η ειρήνη δεν είναι το προφανές αποτέλεσμα της οικονομικής ανάπτυξης, του βιοτικού επιπέδου και της προόδου σε επιστήμη και τεχνολογία. Δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί ειρήνη δίχως τη συμβολή της θρησκείας αλλά και όπως έχω πει διαμέσω του διαλόγου μεταξύ των θρησκειών".

Ρεπορτάζ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE

Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στον Καθεδρικό του Αγίου Νικολάου στη Σεούλ.
Ο Παναγιώτατος επεσήμανε τον σημαντικό ρόλο της θρησκείας ως παγκόσμια δύναμη, για την ιστορία και τον πολιτισμό.
Σήμερα η θρησκεία καλείται να συνεισφέρει στην ειρήνη κάνοντας το πρώτο βήμα με το να επιτευχθεί ειρήνη μεταξύ των θρησκειών.
Η βία και ο πόλεμος στο όνομα της θρησκείας είναι κατ' ουσίαν πόλεμος κατά της θρησκείας.
Συμπλήρωσε πως ο αληθινός διάλογος δεν έχει νικητές και ηττημένους, υπογραμμίζοντας πως ΄΄για εμάς ο διάλογος είναι ένα μέσο αλληλεγγύης.
Η Εκκλησία προσπαθεί να υπερασπιστεί τον άνθρωπο από τους κινδύνους που υπάρχουν στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογικής ανάπτυξης.

Τέλος κάλεσε όλους να προσευχηθούν για την κατάσταση στην Κορεάτικη Χερσόνησο.
Πηγή

"Η μισθοδοσία των κληρικών είναι στον αέρα"!

ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΟ ORTHODOXIA.INFO:

Δεν υπάρχει στο τραπέζι συνταγματική εξασφάλιση της συμφωνίας για την μισθοδοσια


ORTHODOXIA.INFO | Ανδρέας Λουδάρος  Στην αποκάλυψη πως η όποια συμφωνία προκύψει μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για το θέμα της μισθοδοσίας του Κλήρου και της Εκκλησιαστικής Περιουσίας θα κυρωθεί στο σύνολο της από τη Βουλή στο μοντέλο των διακρατικών συμφωνιών προχώρησε σήμερα ο υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Γαβρόγλου σε συνέντευξη που παραχώρησε στο orthodoxia.info.
Ο υπουργός που ξεκαθάρισε πως η πρόταση για συνταγματική διασφάλιση της συμφωνίας «δεν είναι στο τραπέζι» σημειώνοντας πως «Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει τους φόβους και την έλλειψη εμπιστοσύνης που έχει ο κόσμος στο δημόσιο» αλλά και πως «Δεν μπορούν όλα να εξασφαλίζονται στο Σύνταγμα» υπεραμύνθηκε της

Σκέψεις για έγκυρα-άκυρα μυστήρια (Γ΄ μέρος)

Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Ἔγκυρα καὶ ἄκυρα μυστήρια

Γ΄ μέρος  
Βέβαια εἶναι φανερὸ ὅτι δὲν ἔχει σκοπὸ ἡ παροῦσα μελέτη νὰ παρουσιάσει τὶς Δογματικὲς διαφορὲς ποὺ ἐξετάστηκαν στὴ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, γι’ αὐτὸ καὶ δὲν γίνεται ἀναφορὰ σ’ αὐτές. Σκοπὸς εἶναι νὰ παρουσιάσουμε τὸ κλίμα ρευστότητος ποὺ ὑπῆρχε, τὴν βασανιστικὴ γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους συνύπαρξη μὲ τοὺς αἱρετικούς. Τὴν προσπάθεια τῶν Πατέρων διὰ τῆς ἀπομακρύνσεως, δηλαδὴ τῆς μὴ κοινωνίας (αὐτὸ ποὺ ἀργότερα καθιερώθηκε μὲ τὸν ὅρο ἀποτείχιση) νὰ ἀποφύγουν τὸν μολυσμὸ καὶ τήν διὰ τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικούς ἀπομάκρυνσή τους ἀπὸ τὸ Θεό (ἀφοῦ οἱ αἱρετικοὶ εἶναι ἐχθροὶ τοῦ Θεοῦ), καὶ βέβαια νὰ ἀντιμετωπίσουν καὶ δι’ αὐτοῦ τοῦ τρόπου τὴν αἵρεση. Δὲν βλέπουμε νὰ ἀσχολοῦνται ἢ νὰ ἀποφαίνονται οἱ Πατέρες καὶ οἱ πιστοὶ γιὰ τὸν ὅτι ὁ τάδε ἢ ὁ τάδε ἔχει ἢ δὲν ἔχει μυστήρια. Ὅσοι ἦσαν συνειδητοὶ πιστοί, ἀρκοῦνταν στὴ στάση τῆς μὴ κοινωνίας ἀποτειχίσεως διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν. 

ν τῷ μεταξὺ ὁ Μ. Κων/νος ἀποφάσισε -τελικῶς- τὴ σύγκληση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς συνόδου στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας (325). Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ Μ. Κων/νος, πρὶν κἂν βαπτισθεῖ Χριστιανός, προσπάθησε νὰ φέρει εἰρήνη στὴν αὐτοκρατορία καὶ στὴν Ἐκκλησία ποὺ ἐταλαιπωρεῖτο ἐξ αἰτίας τῆς αἱρέσεως τοῦ Ἀρείου. Γι’ αὐτὸ καὶ κάλεσε τοὺς Ἐπισκόπους στὴν Νίκαια τῆς Βιθυνίας γιὰ νὰ πάρουν μέρος σὲ Σύνοδο. Κι αὐτοὶ ἀνταποκρίθηκαν καὶ προσῆλθαν στὴν Νίκαια γιὰ τὴν διεξαγωγὴ τῆς Συνόδου.
Αὐτὴ ἡ Σύνοδος ἀρχικὰ εἶχε προταθεῖ νὰ γίνει στὴν Ἄγκυρα τελικὰ ἔγινε στὴν Νίκαια καὶ εἶναι ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος.
Γράφει ὁ Κάλλιστος Νικηφόρος: «Τῶν γοῦν ἐκκλησιῶν ἁπασῶν, αἳ τὴν Εὐρώπην ἅπασαν, Λιβύην τε καὶ τὴν Ἀσίαν ἐπλήρουν, ὁμοῦ συνῆκτο τῶν τοῦ Θεοῦ λειτουργῶν τὰ ἀκροθίνια (=οἱ πρῶτοι σὲ ἀρετή, ἁγιότητα)· εἷς τε οἶκος εὐκτήριος… ἔνδον ἐχώρει κατὰ τὸ αὐτὸ Σύρους τε καὶ Κίλικας, Θρκες καῖ Μακεδόνες, Ἀχαιοί τε καὶ Ἠπειρῶται» (P.G. 146, 60CD).
Μαζὶ μὲ αὐτούς, ὅμως, ἦσαν παρόντες ὡς μέλη τῆς Συνόδου καὶ ἀρειανίζοντες, τοὺς ὁποίους μὲ σθένος ἀντιμετώπιζε ὁ Μ. Ἀθανάσιος: «Τῇ γε Ἀρείου δόξῃ πλεῖστοι προσέκειντο. Μάλιστα δ’ αὐτὴν συνεκρότουν Εὐσέβιος ὁ τῆς Βηρυτοῦ μὲν πρότερον, εἶτα δὲ καὶ τῆς Νικομηδείας ἡγησάμενος· Θέογνίς τε ὁ Νικαεύς, καὶ αὐτῆς Νικαίας ἐπίσκοπος ὤν, καὶ Μάρις… Πρὸς οὓς γενναίως ἀντεφέρετο Ἀθανάσιος, τοῦ χοροῦ μὲν τῶν διακόνων ἐν Ἀλεξανδρείᾳ ἡγούμενος» (P.G. 146, 61C).

Και πάλι οι ..."δικαιοδοσίες"!

 Ουκρανικό: Ο Βαρθολομαίος καλεί Ονούφριο


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος απέστειλε επιστολή προς τον Μητροπολίτη Κιέβου Ονούφριο, με την οποία τον καλεί να λάβει μέρος στην ενωτική σύνοδο της 15η Δεκεμβρίου.
Ο Οικ. Πατριάρχης καλεί και προτρέπει τον Κιέβου Ονούφριο να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να συμμετάσχει στη σύνοδο ζητώντας του να συνεισφέρει από πλευράς του για την ενότητα της Εκκλησίας και θα στηρίξει την Αυτοκεφαλία.
Μάλιστα ο Πατριάρχης θεωρεί πως ο Κιέβου Ονούφριος μπορεί «ασφαλώς» να θέσει υποψηφιότητα για την θέση του Προκαθημένου!
Παραθέτουμε εδώ ολόκληρο το Πατριαρχικό Γράμμα, που αποκτά πλέον ιστορικό

Βανδαλισμοί στη Θεολογική του ΑΠΘ

Έγραψαν συνθήματα σε εικόνες (βίντεο)

Εικόνες καταστροφής άφησε πίσω της η κατάληψη της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ η οποία αποτέλεσε το ορμητήριο των ατόμων του αντιεξουσιαστικού χώρου στα χθεσινά επεισόδια που έλαβαν χώρα στη Θεσσαλονίκη.
Οι άγνωστοι κατέστρεψαν ό,τι υπήρχε στη Θεολογική, από τις υποδομές μέχρι και τον εξοπλισμό της Σχολής. Μάλιστα βεβήλωσαν και εικόνες γράφοντας πάνω τους συνθήματα.

Σπασμένες τζαμαρίες, ξηλωμένες καρέκλες, κατεστραμμένα

Κάλλιστος Βλαστός για την καταδίκη των αιτίων του σχίσματος



    Μετὰ δὲ τὸ σχίσμα τῶν Ἐκκλησιῶν κατέστησαν καὶ αἱ καινοτομίαι τῶν Λατίνων καὶ πρὸ πάντων ἡ ἐν τῷ Ἁγίῳ Συμβόλῳ προσθήκη «καὶ ἐκ τοῦ Υἱοῦ», τὴν ὁποίαν ὁ ἁγιώτατος Φώτιος κορωνίδα τῶν κακῶν ὀνομάζει καὶ ἐν ὅσῳ τὸ κακὸν τοῦτο ἔξω τοῦ θρόνου τῆς Ρώμης διεδίδετο, ἐσκανδάλιζε μὲν τοὺς Ἀνατολικούς, ἀφ᾿ οὗ ὅμως διασπαρεῖσα ἡ αἵρεσις αὕτη προσεχώρησεν ἑπομένως καὶ εἰς αὐτὸ τὸ κέντρον τῆς Ρώμης, ἐν ᾗ εὗρε πολλοὺς ὀπαδοὺς καὶ δὴ τοὺς Ἐπισκόπους αὐτῆς, οἵτινες διὰ φιλοδοξίαν καὶ φιλαρχίαν ἠσπάσθησαν τὴν αἵρεσιν ταύτην, καίτοι οἱ λοιποὶ Πατριάρχαι καὶ οἱ τῶν Ἐκκλησιῶν πρόεδροι πολλάκις ἐνουθέτησαν αὐτοὺς καὶ ἐξήλεγξαν διὰ τὴν κακὴν ταύτην καινοτομίαν, τὴν ἐν τῷ Ἁγίῳ Συμβόλῳ προσθήκην, τελευταῖον ἀπὸ τὰ ἱερὰ δίπτυχα ἀπέξεσαν τὰ ὀνόματα αὐτῶν καὶ ἀνεθεμάτισαν αὐτοὺς ὡς ἀμέσως κατωτέρω θέλει καταδειχθῆ…

Αδίστακτος!

oikoymeniks unufrios 1

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

Τρισέλιδη επιστολή προς τον Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Ονούφριο της Κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας, απέστειλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.
Δέκα ημέρες πριν από την σύγκληση της λεγόμενης "Ενωτικής Συνόδου" στον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Σοφίας Κιέβου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος με επιστολή του ενημερώνει τον Μητροπολίτη Ονούφριο για την επόμενη ημέρα.
Ο Πατριάρχης από τις πρώτες γραμμές τις επιστολής, ξεκαθαρίσει