Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017

ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ… ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΧΡΙΣΤΟ


Cami kubbesinde "Hazreti İsa ve havari" figürleri

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Σίγουρα κανείς δεν θα το πίστευε αν δεν έβλεπε το δημοσίευμα-ομολογία της τουρκικής εφημερίδας, Aksam, με την πραγματικά πρωτοφανή και συνάμα εκπληκτική φωτογραφία όπου προβάλλεται ένας Τούρκος ιμάμης να αναγινώσκει περικοπές από το Κοράνι στους μουσουλμάνους υπό… την σκέπη του Παντοκράτορα Ιησού Χριστού. Σημεία των καιρών ;
Το εκπληκτικό αυτό γεγονός έγινε στην περιοχή της Αμάσειας, μια περιοχή που πριν από την ανταλλαγή των πληθυσμών κατοικούσε πυκνός ελληνορθόδοξος πληθυσμός καθώς και πολλοί κρυπτοχριστιανοί που άλλοι μεν διασώθηκαν φεύγοντας για την Ελλάδα ή την Ρωσία, πολλοί όμως και με τις ίδιες τις τουρκικές μαρτυρίες παρέμειναν και ίσως εξακολουθούν να ζουν, (οι απόγονοι τους), στα μέρη εκείνα όπου γράφτηκαν πολλές μαρτυρικές σελίδες του ηρωικού Πόντου.
Σύμφωνα λοιπόν με την τουρκική εφημερίδα στην περιοχή της Αμάσειας και

(1) Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓ. ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Α΄ μέρος

(Ἀπὸ POWER POINT - Παρουσίαση και Βίντεο

ΕΙΣΗΓΗΣΗ
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ


και ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ (ΠΟΠΟΒΙΤΣ)

ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
(ΜΟΝΗ ΤΣΕΛΙΕ ΣΕΡΒΙΑΣ, 1-5-2017) –

ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ: Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ


(2) Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓ. ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Β΄ μέρος

(3) Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓ. ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Γ΄ Μέρος



ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ (ΠΟΠΟΒΙΤΣ), ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ), ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ, ΕΚΔΟΣΗ "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ", ΑΘΗΝΑ 1971
https://drive.google.com/file/d/0B2MIhqeftC46T3pRY2FONlJldzQ/view


ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ (ΠΟΠΟΒΙΤΣ), ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ 1977 ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ [(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ), ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ 18 (2016) 20-32]
https://drive.google.com/file/d/0B2MIhqeftC46Um1iVEREY2hjbkk/view




Η "νέα θρησκεία", με τις άοκνες προσπάθειες της "νέας εκκλησίας", είναι εδώ!

ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ




Στις 12 Μαίου, σύσσωμες οι θρησκευτικές κοινότητες της Αλβανίας 

''πρωταγωνίστησαν'' από κοινού σε μια θεατρική, οικουμενιστική παράσταση 

περίσσιας και γαλαντόμικης  ''αγάπης και ευαισθησίας'' 

σχετικά με την πολιτική κατάσταση της χώρας. 

Εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση, 

για να δείξουν ακριβώς, 

πως ο θρησκευτικός συγκρητισμός και η 

ομογενοποίηση πασών των θρησκειών  

είναι εδώ 

και περιμένει να υποδεχθεί το μεγάλο ποίμνιο 

των πλανεμένων και αποίμαντων προβάτων 

για να συγκεραστούν στον ετοιμαζόμενο, νεοποχικό

''αρχιποιμένα'' τους.

  Σύμφωνα με το ρεπορτάζ: κοινή δήλωση των θρησκευτικών κοινοτήτων σχετικά με την πολιτική κατάσταση της χώρας. ''Εμείς, η θρησκευτική κοινότητα της Αλβανίας, -Μουσουλμανική Κοινότητα, Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία, η Καθολική Εκκλησία και η Ευαγγελική Αδελφότητα- σύμφωνα με τη φύση της αποστολής μας, αισθανόμαστε μια μεγάλη πνευματική και ηθική ευθύνη έναντι των πιστών των κοινοτήτων μας και για το σύνολο της αλβανικής κοινωνίας. Μέσα από αυτή την κοινή έκκληση, λαμβάνοντας ένα σύνθημα από την πρόσφατη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη χώρα, κάνουμε έκκληση προς την πολιτική τάξη και όλους εκείνους που έχουν θεσμικές ευθύνες για το καλό της χώρας, όπως έχουμε κάνει και άλλες φορές στο παρελθόν''. Έτσι αρχίζει το έγγραφο που μόλις κυκλοφόρησε από τις θρησκευτικές κοινότητες που βρίσκονται στην Αλβανία, για την πολιτική κατάσταση. ''Δεν είναι καθήκον μας να βρούμε ή να παρέχουμε συγκεκριμένες λύσεις στα προβλήματα της χώρας: αυτό είναι το καθήκον της πολιτικής, που έχει λάβει ακριβώς μια δημοκρατική εντολή από το λαό.'' ''Από την πλευρά μας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Κύριο για τα πολλά καλά πράγματα που έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν, καθώς και με τη σοβαρότητα που εργάζονται ακούραστα και συχνά μυστικά, για το δίκαιο και το καλό της κοινωνίας.'' ''Την ίδια στιγμή κάποιοι διακατέχονται από έλλειψη προθυμίας για διάλογο για την επίλυση των εθνικών προβλημάτων και πάνω απ' όλα στο ζήτημα των εκλογών, που είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τη δημοκρατία μας. Η βίαιη και περιφρονητική ρητορική που συχνά μεταδίδεται από εκείνους που κατέχουν σημαντικές δημόσιες θέσεις μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα προκαλεί σημαντική ζημιά στον πληθυσμό και το μέλλον της χώρας''.

Γ. Δ.

Ως προς την υποδοχή των Λειψάνων της Αγίας Ελένης στην Ελλάδα

Λοϊζος Λ. για Λείψανα Αγ. Ελένης στην Ελλάδα 


Ως προς την υποδοχήν Λειψάνων της Αγίας Ελένης



Δοξολογία για την υποδοχή του ιερού λειψάνου της Αγίας Ελένης

Του Αρχιμ. Νεκταρίου Ζιόμπολα

Τελικά, μετά την επίσημη υποδοχή των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας προ διετίας  καὶ η επίσημη υποδοχή των όποιων λειψάνων της Αγίας Ελένης, δευτερώνει το «σύρτα φέρτα» μετά των Παπικών.
Και τώρα αβίαστα τίθεται το ερώτημα: Πως ιστορικά και πνευματικά συνδέεται «Κων/λη – Βενετία – Αθήνα»; Πως χαρακτηρίστηκε η αναμενόμενη «υποδοχή Τιμίου Ξύλου και Ιερού Σκηνώματος Αγίας Ελένης της Ισαποστόλου»; Μάλιστα ως «ένα κορυφαίο γεγονός

Η "σέκτα" του Οικουμενισμού αποκαλεί τους Ορθόδοξους "σέκτα"! --Τι να περιμένει κανείς από τον αιρετικό της "διηρημένης" Εκκλησίας Χρυσόστομο Σαββάτο; --Πάντως σφόδρα τους ενοχλεί η αποτείχιση, που με τη στάση τους -δυστυχώς- ναρκοθετούν οι π. Ζήσης-Μανώλης-Βεζύνιας

.

Ξεσάλωσαν οι Οικουμενιστές στην Κρήτη!


ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ:


Ξεσάλωσαν κατά της “αγία ανυπακοής” οι υπακούοντες στις βουλές του Φαναρίου -Σκληρές εκφράσεις από Μητροπολίτες και καθηγητές


Υμνογραφία και “αποθέωση” της Συνόδου του Κολυμπαρίου αποτέλεσε η Τρίτη Παγκρήτια Ιερατική Σύναξη στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης με πολλά καρφιά για όσους έχουν επιλέξει την “αγία ανυπακοή” αντιδρώντας στα οικουμενιστικά σχέδια του Φαναρίου.

Σέκτα αποκάλεσε τους απόντες και αντιδρώντες στη Σύνοδο ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας. Κόλαση την ακοινωνησία ο Μητροπολίτης Κισσάμου υποστηρίζοντας πως η Εκκλησία έχει ανάγκη από σωτήρες, ο δε καθηγητής κ. Γιάγκου υπογράμμισε την ύπαρξη ενός κύκλου λαϊκισμού, που αποτελείται από ανθρώπους παραπληροφορημένους με ελλιπή κατάρτιση!

Άκρως επιθετικός και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας που έκανε λόγο και για “νεοζηλωτικούς κύκλους που δείχνουν ασέβεια προς τον ιερό συνοδικό θεσμό και πολυλογούν ατεκμηρίωτα, όντας εγκλωβισμένοι στον πειρασμό της αυτοπροβολής τους”, ενώ για τους απόντες σχολίασε πως «η μη συμμετοχή των τεσσάρων εκκλησιών στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, ήταν ένας μετεωρισμός ανορθόδοξος και εκκλησιολογικώς επικίνδυνος».
Σαφέστατη ήταν και η σφοδρή κριτική του για την Ρωσική Εκκλησία καθώς είπε ότι «οι ύβρεις κατά της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου είναι εσκεμμένες και κατευθυνόμενες και επιδιώκουν την κατάκτηση του Οικουμενικού Θρόνου από τη λεγόμενη “Τρίτη Ρώμη”, με την απειλή της “αποτείχισης” εις

Εσείς, πάτερ Νικόλαε, ξεχνάτε ότι καταργείτε Αγιογραφικές Εντολές περί απομακρύνσεως από τους αιρετικούς!

 

(Τὰ λόγια σας, μετὰ τὸ 10ο λεπτό, ἐδῶ,:

Το άρθρο της Τετάρτης:


Θεομάχοι μητροπολίτες καταργούν Ιερούς Κανόνες λόγω... παλαιότητας!



Εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης*
Άρθρα για το "Ιστολόγιο Κατάνυξις" 2017
Αφορμή για το παρόν άρθρο έλαβα από περιστατικά που συνέβησαν το τελευταίο διάστημα και που με πόνο ψυχής δύο αδελφοί μου ιερείς που υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες μου τα διηγήθηκαν. Αποδεικνύουν περίτρανα και είναι πολύ λυπηρό, πως πολλοί ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος, διακατέχονται από αλλότριο Πνεύμα, από δαιμονικό, όσον αφορά τη  σχέση τους με την ιερά Παρακαταθήκη της Πίστεως για την οποία ορκίστηκαν ενώπιον Θεού και ανθρώπων πως θα την διαφυλάξουν ακέραια.  Αντ' αυτού, καταπατούν τους ιερούς Κανόνες των αγίων Οικουμενικών Συνόδων αλλά

Δημόσια απάντηση στο δημόσιο κατάπτυστο άρθρο του π. Γεωργίου Τσέτση:


Σκιαγράφημα τῶν «ου κατ΄επίγνωσιν» νεο-ζηλωτών 


(http://www.amen.gr/article/skiagrafima-ton-ou-katepignosin-neo-ziloton)



Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Ξαναχτύπησε ἕνας ἀπὸ τοὺς πιὸ πιστοὺς καὶ πιὸ γνωστοὺς ὑπερασπιστὲς τοῦ Φαναρίου δὴ τοῦ οἰκουμενισμοῦ: Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Τσέτσης, ἀρνητὴς τοῦ Ἁγίου Φωτός, ἀρνητὴς τῆς Ἁγιοπατερικῆς Παράδοσης, τῆς ἀπὸ τὸν λλο μεγαλοαιρεσιάρχη Ἐπίσκοπο . Ζηζιούλα ἀποκαλουμένης «παλαιᾶς πολεμικῆς Θεολογίας», ἀρνητὴς τῶν . Κανόνων καὶ τῶν ἀγώνων τῶν Ἁγίων.


Καὶ αὐτὴ τὴν φορὰ σοβαροφανῇ καὶ αὐστηρῇ μὲν τῇ ὄψει πεφροντισμένῃ δὲ τῇ κόμῃ ὡς δοκησίσοφος οἰκουμενιστής, τοῦ δἀπὸ στόματος χολῆς πικρότερος ῥέεν αὐδὴς καὶ ὡς ἕτερος καινονολόγος μὴ φροντίζων «ποῖον ἔπος φύγεν ἔρκος ὀδόντων» ξεχνάει τὸν Ἅγιο Θεόφιλο Ἀντιοχείας ὁποῖος γιὰ τέτοιες

Άγιος νεομάρτυς Βουκασίνος ο φρικτώς σφαγιασθείς από τους παπιστές Ουστάσι


34-image002

    Ο Άγιος νεομάρτυρας Βουκασίνος ήταν ένας Σέρβος ορθόδοξος αγρότης τον οποίον δολοφόνησαν με φριχτό τρόπο οι παπιστές Ουστάσι.

Γεννήθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα στο χωριό Κλέπτσι στην Βοσνία -Ερζεγοβίνη.Στις αρχές του Β Παγκοσμίου Πολέμου τον συνέλαβαν μαζί με χιλιάδες άλλους Σέρβους και τους πήγαν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του