Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2018

Αφρικανός βασιλιάς βαπτίστηκε Χριστιανός στο Άγιο Όρος (ΦΩΤΟ)


   Συγκινητικές στιγμές και πνευματική ανάταση για όλους όσοι παραβρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Άγιο Όρος. Στο «περιβόλι της Παναγιάς» έλαβε χώρα μια ιδιαίτερη βάπτιση! Ένας από τους αφρικανούς βασιλιάδες από την Ακτή του Ελεφαντοστού (φυλετικός βασιλιάς Tchiffi Zae Jean Gervais από τους οπλαρχηγούς Krou στην Ακτή του Ελεφαντοστού) εντάχθηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία με το 

Μήπως είναι καιρός, αντί για εναντίωση στο θείο θέλημα και προσκόλληση σε πρόσωπα, να ακολουθήσουμε με ταπείνωση το παράδειγμα των Αγίων;


"Π.Π.": Λάβαμε τὴν παρακάτω ἀπάντηση σὲ σχόλιο τοῦ κ. Κερμενιώτη ποὺ δημοσιεύσαμε ἐδῶ.

Απάντηση στον κ. Β. Κερμενιώτη

Του Ιωάννου Ρίζου

Ο κύριος Κερμενιώτης, δημοσίευσε ένα σχόλιο στο άρθρο μου «Η πυξίδα των αγίων», το οποίο και παραθέτω:
«Αγαπητέ (πρώην) φίλε Γιάννη, αποκρύπτεις να γράψεις μια πληροφορία που όμως δεν είναι ασήμαντη  λεπτομέρεια αλλά κεφαλαιώδες και κρίσιμο σημείο που αναδεικνύει την πλάνη όχι μόνο τη δική σου αλλά και όλων των ομοφρόνων σου της Υποχρεωτικής Αποτείχισης: Ο Μέγας Βασίλειος στην επιστολή που παρέπεμψες αναφέρεται σε όσους επικοινωνούν με τους αιρετικούς Αρειανούς. Ο Αρειανισμός, όμως καταδικάστηκε από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο δέκα (10) χρόνια ΠΡΙΝ ...γεννηθεί ο Άγιος!!! Μετά την καταδίκη αυτή οι Αρειανοί επίσκοποι εξέπεσαν του αρχιερατικού τους αξιώματος και καταστάθηκαν άκυρα τα μυστήρια που τελούσαν. Ωστόσο, επειδή είχαν με το μέρος τους την πολιτική εξουσία ταλαιπώρησαν πολύ και για πολλά χρόνια την Εκκλησία γιατί συνέχισαν να κατέχουν θρόνους. Δεν μπορεί λοιπόν να γίνει αναγωγή στο σήμερα γιατί δεν είναι ίδιες οι συνθήκες. Ο Βαρθολομαίος, ο Ζηζιούλας, ο Μεσσηνίας κ.λ.π. δεν έχουν καταδικαστεί από καμμία Σύνοδο. Στο ίδιο τραγικό λάθος υπέπεσε και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Στο σε Η πυξίδα των Αγίων.
                                     ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ
»

        Κύριε Κερμενιώτη,

       Ή έχετε άγνοια της εκκλησιαστικής ιστορίας ή επιλεκτική (δηλαδή πονηρή) κρίση!
       Λέτε ότι πλανιέμαι και πλανώ τους «ομοφρόνους» μου γιατί «αποκρύπτω» κ.λπ.,  κ.λπ. Είστε από τους πρώτους στην Ελλάδα που έδωσα το βιβλίο μου που μελετά την Αποτείχιση. Αν είχατε «ευθεία καρδιά» προς την αλήθεια, θα σας έπειθαν τα πολλά παραδείγματα που παραθέτω από περιπτώσεις κορυφαίων αγίων που αποτειχίστηκαν πριν κάποια Συνοδική καταδίκη της αίρεσης. Ανοίξτε το βιβλίο. Ίσως υπάρχει ακόμα ελπίδα.
Οι ρήσεις του Μ. Βασιλείου και Ι. Χρυσοστόμου που παρέθεσα εκφράζουν, όχι μια περιστασιακή, αλλά την διηνεκή θέση της Ορθοδοξίας σε ότι αφορά την ευθύνη μας στον μολυσμό δια της κοινωνίας με αιρετικούς, που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν οι ημι-αρειανοί. Μπλεχτήκατε με ημερομηνίες και χάσατε την διδαχή των Πατέρων σχολιάζοντας άλλα αντί άλλων.
Θα σας δώσω δύο ακόμα παραδείγματα από την εποχή που αναφέρεστε για να δείτε αυτό που φαίνεται εύκολα στον υγιή πνευματικό οφθαλμό.
1. Ο Ωριγένης πέθανε το 251 μ.Χ. Οι θεολογικές του θέσεις καταδικάστηκαν και ο ίδιος αναθεματίστηκε  302 χρόνια μετά, δηλαδή το 553 μ.Χ. στην Ε΄ Οικουμενική Σύνοδο.
Όλα αυτά τα 302 χρόνια όμως, όλοι οι άγιοι μας αρχίζοντας χρονολογικά από τους πιο κοντινούς σε αυτόν (Παχώμιος, Μ. Αθανάσιος, Μ. Αντώνιος κ.α.) και μέχρι αυτούς του 6ου αιώνος θεωρούσαν αιρετικούς τους Ωριγενιστές, τους αναθεμάτιζαν και έκαιγαν τα συγγράμματα του. Πως λοιπόν λαός και κλήρος τον θεωρούσε αιρετικό πριν τον καταδικάσει η Ε΄ Οικουμενική;
Αν τότε ζούσατε κι εσείς, σίγουρα θα ονομάζατε πλανεμένους και σχισματικούς τους αντι- Ωριγενιστές αγίους Πατέρες!

2. Οι αιρετικές πλάνες των Γνωστικών άρχισαν σχεδόν από το 50 μ.Χ. επι Σίμωνος του Μάγου και συνέχισαν με τον Κήρινθο, τους Νικολαΐτες, τον Σατουρνίλο, τον Βασιλείδη, τον Βαλεντίνο, τον Μάνη, τον Μαρκίωνα κ.α. 
Οι Αποστολικοί  Πατέρες Ιγνάτιος Αντιοχείας και Πολύκαρπος Σμύρνης, αλλά κυρίως οι Επιφάνειος Κύπρου, Ειρηναίος Λουγδούνου και Ιππόλυτος Ρώμης πολέμησαν τους Γνωστικούς ως αιρετικούς χωρίς να έχει συνέλθει καμία καταδικαστική Σύνοδο εναντίον τους. Και μάλιστα ούτε στην Α΄Οικουμενική δεν καταδικάστηκαν.
Αν ζούσατε κι εσείς τότε, σίγουρα θα λέγατε πλανεμένους και σχισματικούς τον αντι- Γνωστικούς αγίους Πατέρες!
Μάλιστα ο Β. Στεφανίδης γράφει ότι: «Οι Γνωστικοί κατ΄αρχάς δεν απεσπώντο της Εκκλησίας, αλλά συνήρχοντο σε παρασυναγωγάς».

Με άλλα λόγια, οι αιρετικοί, όταν τους πολεμούσαν οι άγιοι μας ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, όπως και σήμερα οι οικουμενιστές. Παρέμεναν όμως στη συνείδηση της Εκκλησίας ως αιρετικοί, γι' αυτό και όλοι οι άγιοι μας δίδασκαν στον κόσμο χρησιμοποιώντας την ίδια προτροπή: «να τους αποφεύγετε». Tο έλεγαν έτσι γιατί οι αιρετικοί ήταν ήδη μέσα στην Εκκλησία.

Η απλή συναναστροφή με αιρετικούς Οικουμενιστές δεν επιτρέπεται. Ασφαλώς! --Η κοινωνία, όμως, από τα χέρια αυτών που τους μνημονεύουν, έχει μικρότερη ή μεγαλύτερη βαρύτητα;

Ἀπὸ katanixis

Άγιος Λουκάς ο Ιατρός: Να μην συναναστρέφεστε με αιρετικούς!


Την πρώτη Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής η Αγία μας Εκκλησία πανηγυρίζει το θρίαμβο της Ορθοδοξίας, της ορθής πίστεως, η οποία καταπάτησε όλες της αιρέσεις και στερεώθηκε για πάντα. Γι' αυτό η Κυριακή αυτή καλείται Κυριακή της Ορθοδοξίας. Οι αιρέσεις φάνηκαν ήδη απαρχής του χριστιανισμού. Οι ίδιοι οι  Απόστολοι του Χριστού προειδοποιούσαν τους συγχρόνους τους, και μαζί τους και εμάς, για τον κίνδυνο από τους ψευδοδιδασκάλους.

Ο  Άγιος Απόστολος Πέτρος στη Β' Καθολική επιστολή γράφει το εξής: «Εγένοντο δε και ψευδοπροφήται εν τω λαώ, ως και εν υμίν έσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οίτινες παρεισάξουσιν αιρέσεις απωλείας, και τον αγοράσαντα αυτούς δεσπότην αρνούμενοι, επάγοντες εαυτοίς ταχινήν απώλειαν, και πολλοί εξακολουθήσουσιν αυτών ταις ασελγείαις, δι' ους η οδός της αληθείας βλασφημηθήσεται» (Β' Πετ. 2, 1-2).

Με τους επιμένοντας στην αιρετική επιλογή της αγαμίας των κληρικών, μας ενώνουν οι Οικουμενιστές!

Παραίτησις των 34 παπικών «επισκόπων» της Χιλής λόγω σκανδάλων

Χιλή: Οι ρωμαιοκαθολικοί επίσκοποι υπέβαλαν παραιτήσεις στον πάπα Φραγκίσκο εξαιτίας σκανδάλων παιδεραστίας

Νέα σκάνδαλα συγκλονίζουν τον Παπισμόν και οδηγούν τον Πάπαν να παραδεχθή ότι ο ίδιος έχει ευθύνας όπως και το όλον «σύστημα». Συμφώνως προς άρθρον του Andrea Tornielli εις την ιστοσελίδα vaticaninsider.it της 3ης Μαΐου 2018:

«Εκείνοι που παρακολούθησαν την συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης (2 Μαΐου 2018) του Juan Carlos Cruz, του James Hamilton και του Jose Andres Murillo, των τριών θυμάτων του χιλιανού παιδοφίλου ιερέα Φερνάντο Καραντίμα, οι οποίοι έγιναν δεκτοί πρόσφατα από τον Πάπα Φραγκίσκο, έλαβαν αποτρόπαιες αλλά διαφωτιστικές απαντήσεις (σχετικώς με την όλη υπόθεση).

Σύναξη Υπεραγίας Θεοτόκου εν τω «άδειν»:


 η παράδοση από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ

του ύμνου «Άξιον Εστίν»





     + ήσας Γαβριήλ πριν το Xαίρε τη Kόρη,
άδεις δε και νυν, άξιόν σε υμνέειν.

     H Σύναξις αύτη και εορτή του Aρχαγγέλου Γαβριήλ ηκολούθησεν εν τω Aγίω όρει του άθω, εις ένα κελλίον του Mοναστηρίου του Παντοκράτορος, επονομαζόμενον «άξιόν εστιν», εν τόπω καλουμένω άδειν. Ηκολούθησε δε, διά το εξής ρηθησόμενον θαύμα. Kατά την Σκήτιν του Πρωτάτου, την ευρισκομένην εις τας Kαρεάς, εκεί πλησίον εν τη τοποθεσία της Iεράς Mονής του Παντοκράτορος, είναι λάκκος μεγάλος, όστις έχει κελλία διάφορα. Eις ένα λοιπόν των κελλίων τούτων, επ’ ονόματι τιμώμενον της Kυρίας Θεοτόκου της Kοιμήσεως, εκατοίκει ένας Iερομόναχος γέρων και ενάρετος, μετά άλλου υποτακτικού. Eπειδή δε ήτον συνήθεια να γίνεται αγρυπνία κάθε Kυριακήν εις την ρηθείσαν Σκήτιν του Πρωτάτου, κατά το εσπέρας ενός Σαββάτου, θέλωντας να υπάγη ο προρρηθείς γέρωντας εις την αγρυπνίαν, λέγει τω μαθητή αυτού.

"Οταν γογγύζουμε κατα του Θεού, αυτό σημαίνει ότι Τον θεωρούμε άδικο"

 Ἁγίου Λουκᾶ Ἀρχιεπισκόπου Κριμαίας


   Τὴν προηγούμενη Κυριακὴ προσπάθησα νὰ ἀποκαλύψω τὸ μεγαλεῖο καὶ τὸ βάθος τοῦ λόγου τοῦ ἀποστόλου Παύλου ποὺ τὸν ἑαυτὸ του ὀνομάζει σπονδὴ στὴ Θυσία. Σᾶς ἔλεγα γιὰ τὶς ἀμέτρητες συμφορὲς καὶ τὰ βάσανα ποὺ ὑπόφερε σ' ὅλη τὴ ζωή του γιὰ τὸν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό, ὁ ὁποῖος προσφέρθηκε Θυσία γιὰ τὶς ἁμαρτίες ὅλου τοῦ κόσμου. Συμπληρώνοντας αὐτὰ ποὺ σᾶς ἔλεγα τότε, γιὰ τὰ παθήματα τοῦ μεγάλου αὐτοῦ ἀποστόλου, θὰ σᾶς πῶ τώρα καὶ τί ὑπέφερε σὲ μία πόλη τῆς Μακεδονίας, στοὺς Φιλίππους, γιὰ τὸ κήρυγμά του.
     Μὲ τὴν καταγγελία κάποιων, ποὺ δὲν τοὺς ἄρεσε τὸ κήρυγμά του, οἱ ἄρχοντες τῆς πόλης ἔδωσαν διαταγὴ νὰ τὸν ραβδίσουν καὶ μετὰ τὸν ἔριξαν στὴ φυλακὴ καὶ ἔσφιξαν τὰ πόδια του στὸ τιμωρητικὸ ξύλο. Ἔχασε τότε τὸ θάρρος του ὁ ἀπόστολος; Ἄρχισε νὰ κλαίει; Ἀσφαλῶς ὄχι.

Η πυξίδα των Αγίων

Τοῦ κ. Ἰωάννου Ρίζου

 
Μια παροιμία λέει: «Όπου ο Θεός χτίζει εκκλησία, ο διάβολος χτίζει παρεκκλήσι». Αν λοιπόν η Αγία μας Εκκλησία, δια των αγίων και Θεοφόρων Πατέρων δίδαξε την Αποτείχιση ως φυγή και αποκοπή από την κοινωνία με τους κακοδόξους και αιρετικούς, ο διάβολος διδάσκει  και σήμερα με τα κατάλληλα πρόσωπα όπως δίδαξε κάποτε και την Εύα: «Αν φάτε από τον καρπό της γνώσεως δεν θα πάθετε τίποτα, δεν θα πεθάνετε» (Γεν. γ΄ 4).
Σήμερα  κάποιοι κηρύττουν: «Μη φοβάστε, όλα είναι καλά, δεν θα πάθετε τίποτα αν συνεχίσετε να έχετε κοινωνία με “ευσεβείς” και “ορθοδόξους” κληρικούς έστω κι αν δια της “αγίας” υπακοής και της μνημόνευσης των κακοδόξων προϊσταμένων τους δεν αντιμάχονται την  αίρεση».

Το κήρυγμα αυτό, που ήδη έχει διαμορφωθεί και  θα επισημοποιηθεί στην επικείμενη Ημερίδα του π. Θεοδώρου Ζήση, αποτελεί όχι σημάδι, αλλά επιβεβαίωση της τελικής προδοσίας. Αν στο θέατρο της Γατζέας παιζόταν για  17-18 χρόνια  η ίδια παράσταση, εγκλωβίζοντας ερμητικά και απονευρώνοντας τις πιο ζωτικές δυνάμεις του λαού του Θεού, που ήταν πρόθυμες να πολεμήσουν εναντίον της αιρέσεως, η επικείμενη κακόδοξη διδασκαλία θα παίζεται μέχρι το τέλος του κόσμου.
Γιατί και όταν έρθει ο Αντίχριστος το κήρυγμα θα είναι το ίδιο που σήμερα κηρύττει ο οικουμενισμός, και οι τότε ιεροκήρυκες θα καθησυχάζουν τους ανοήτους: