Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2018

Η πυξίδα των Αγίων

Τοῦ κ. Ἰωάννου Ρίζου

 
Μια παροιμία λέει: «Όπου ο Θεός χτίζει εκκλησία, ο διάβολος χτίζει παρεκκλήσι». Αν λοιπόν η Αγία μας Εκκλησία, δια των αγίων και Θεοφόρων Πατέρων δίδαξε την Αποτείχιση ως φυγή και αποκοπή από την κοινωνία με τους κακοδόξους και αιρετικούς, ο διάβολος διδάσκει  και σήμερα με τα κατάλληλα πρόσωπα όπως δίδαξε κάποτε και την Εύα: «Αν φάτε από τον καρπό της γνώσεως δεν θα πάθετε τίποτα, δεν θα πεθάνετε» (Γεν. γ΄ 4).
Σήμερα  κάποιοι κηρύττουν: «Μη φοβάστε, όλα είναι καλά, δεν θα πάθετε τίποτα αν συνεχίσετε να έχετε κοινωνία με “ευσεβείς” και “ορθοδόξους” κληρικούς έστω κι αν δια της “αγίας” υπακοής και της μνημόνευσης των κακοδόξων προϊσταμένων τους δεν αντιμάχονται την  αίρεση».

Το κήρυγμα αυτό, που ήδη έχει διαμορφωθεί και  θα επισημοποιηθεί στην επικείμενη Ημερίδα του π. Θεοδώρου Ζήση, αποτελεί όχι σημάδι, αλλά επιβεβαίωση της τελικής προδοσίας. Αν στο θέατρο της Γατζέας παιζόταν για  17-18 χρόνια  η ίδια παράσταση, εγκλωβίζοντας ερμητικά και απονευρώνοντας τις πιο ζωτικές δυνάμεις του λαού του Θεού, που ήταν πρόθυμες να πολεμήσουν εναντίον της αιρέσεως, η επικείμενη κακόδοξη διδασκαλία θα παίζεται μέχρι το τέλος του κόσμου.
Γιατί και όταν έρθει ο Αντίχριστος το κήρυγμα θα είναι το ίδιο που σήμερα κηρύττει ο οικουμενισμός, και οι τότε ιεροκήρυκες θα καθησυχάζουν τους ανοήτους:

«Μη φοβάστε, όλα είναι καλά, δεν θα πάθετε τίποτα αρκεί να  συνεχίσετε να έχετε κοινωνία με “ευσεβείς” και “ορθοδόξους” κληρικούς έστω κι αν μέσω των  κακοδόξων προϊσταμένων τους συμπορεύονται με την αίρεση»… «Η εκκλησία γνωρίζει και φροντίζει… Μη κάνετε σχίσμα»…, «πάνω από όλα η αγάπη»…,  «μη βγαίνετε από το μαντρί της εκκλησίας γιατί θα σας φάει ο λύκος».

Το μόνο που θα αποκρύπτουν τότε όπως και τώρα θα είναι ότι  ο λύκος δεν είναι πλέον έξω από το μαντρί αλλά μέσα. Ο λύκος είναι πλέον ο ίδιος ο τσομπάνος, και μόνο η έξοδος από το μαντρί σώζει.
Αυτό το μικρό κήρυγμα που λέει «μείνετε μέσα στο μαντρί», αποτελεί ευθεία άρνηση και πλήρη ανατροπή της διδασκαλίας της αγίας Ορθοδοξίας. Αυτή η προτροπή, είτε ονομαστεί «οικονομία», είτε «παρα-οικονομία», είτε «μακρο-οικονομία», αποτελεί μία διαστρέβλωση άρα μια νέα αίρεση της σωτηριώδους διδασκαλίας.
Θα δούμε χάριν συντομίας ένα παράδειγμα από τον Μ. Βασίλειο για να διαφανεί ποιος μας σώζει και ποιος μας εξαπατά.

 Ο Μ. Βασίλειος, λοιπόν, «εκφραζόταν απαξιωτικά για τους κακοδόξους επισκόπους και συνιστούσε στους κληρικούς και λαϊκούς της Νικοπόλεως να μην έχουν καμία κοινωνία με τον φιλαρειανό επίσκοπο Φρόντωνα. Τους εφιστά μάλιστα την προσοχή στο ότι δεν πρέπει να εξαπατηθούν από το ότι κάποιοι επίσκοποι εμφανίζονται να έχουν ορθότητα πίστεως».
Αυτές οι πέντε γραμμές κειμένου είναι ικανές να ανατρέψουν την Νεοπατερική θεολογία του π. Θεοδώρου Ζήση (παρόλο που ο ίδιος τα γράφει αυτά σε κείμενο του[1]!!!) η οποία συνοψίζεται στο ότι:
α) Υπάρχουν «ευσεβείς» και «ορθόδοξοι» επίσκοποι και κληρικοί έστω κι αν δεν διέκοψαν εκκλησιαστική κοινωνία με τους συμπορευόμενους με το Κολυμπάρι.
β) Η λεκτική διαφωνία κάποιου με τον οικουμενισμό, αρκεί για να τον κατατάξει στους σωζομένους ορθοδόξους, ακόμα κι αν συνεχίσει να έχει εκκλησιαστική κοινωνία με κακοδόξους.
γ) Δεν ισχύει η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων. Δηλαδή η μεταφορά μολυσμού-αμαρτίας  από ένα κακόδοξο πρόσωπο σε κάποιο  άλλο μέσω της εκκλησιαστικής κοινωνίας.

Παρατηρούμε, πρώτον: ότι ο Φρόντωνας, δεν ήταν αρειανός δηλ. φανερός αιρετικός, αλλά φιλο-αρειανός. Δηλαδή είτε απλώς φιλικά προσκείμενος, είτε και μνημονεύων αρειανούς επισκόπους. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει η πλειοψηφία των επισκόπων της Ελλάδας. Όποιο όμως από τα παραπάνω και να ίσχυε, για τον άγιο ο Φρόντωνας ήταν απορριπτέoς.
Δεύτερον: Ο άγιος συνιστά διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με τέτοιους επισκόπους.
Τρίτον: Το γεγονός ότι εμφανίζονται τέτοιοι επίσκοποι να έχουν ορθότητα πίστεως δεν αρκεί, δεν πείθει και δεν γίνεται αποδεκτό τελικά από τον άγιο.

O M. Βασίλειος γράφει σε επιστολή του: «Μέσω της κοινωνίας με αυτόν που αμαρτάνει εισέρχεται ο μολυσμός και σε μας»[2]. Αλλά και ο Ιερός Χρυσόστομος γράφει το ίδιο: «Όχι μόνο οι αμαρτάνοντες αλλά και εκείνοι που επαινούν τους αμαρτάνοντες, θα υποστούν την ίδια ή και χειρότερη τιμωρία»[3].
Και μόνο αυτή η ρήση των αγίων θα αρκούσε για να επιβεβαιώσει την θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων και να κλείσει τα στόματα αυτών  που προσπαθούν να νομιμοποιήσουν την «παραοικονομία» της συνέχισης της εκκλησιαστικής κοινωνίας. Όλοι οι επίσκοποι, κληρικοί και αγιορείτες σήμερα επαινούν τον αιρεσιάρχη κ. Βαρθολομαίο καθώς και τους άλλους οικουμενιστές επισκόπους με λόγια, έργα και τιμές.
Σε όλους αρμόζει η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ, διαφωνούν με τον άγιο Βασίλειο και ιερό Χρυσόστομο και με όλους τους άλλους αγίους. (Τα παραδείγματα είναι πάμπολλα).

Αυτοί οι διδάσκαλοι, διδάσκουν αυτά που ο κόσμος θέλει να ακούσει κι όχι αυτά που σώζουν όποιον θέλει να σωθεί. Φαινομενικά καθοδηγούν τον κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα ο κόσμος τους καθοδηγεί στο πόση αλήθεια και πόσα ψέματα θα διδάξουν. Και υιοθετούν και υπερασπίζονται αυτή τη στάση από ανθρωπαρέσκεια, για να μη χάσουν το κύρος και τις τιμές προς τα πρόσωπα τους κι όχι από αγωνία για την σωτηρία των άλλων. Θυμάμαι τον μακαριστό Επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη, όταν ανέβαινε στον άμβωνα για να κηρύξει έλεγε: «Έχω δύο τσέπες, στην αριστερή  έχω αλήθειες, στην δεξιά  έχω ψέματα. Από πού θέλετε να σας δώσω σήμερα;». Φυσικά δεν έβγαζε ποτέ από την δεξιά τσέπη!
Οι σημερινοί βγάζουν με τέχνη και από τις δύο τσέπες, για αυτό και είναι πολύ δύσκολη η αντιμετώπιση τους. Είναι πολύ εύκολο να αντιμετωπίσεις το ψέμα ενός κακού και παρά πολύ δύσκολο να αχρηστεύσεις το ψέμα ενός ευσεβούς και σεβάσμιου. Και αυτή τους την κατάπτωση να βγάζουν κι από τις δύο τσέπες την ονομάζουν «οικονομία χάριν του ποιμνίου».
Ποιού ποιμνίου;
Του ποιμνίου που ζει για να σωθεί; ή του ποιμνίου που θρησκεύει για να έχει μια λιγότερο βαρετή ζωή και με λιγότερους  εφιάλτες;  



[1] Πρωτοπρ. Θεοδώρου Ζήση, Αγία υπακοή… σ. 30.
[2] Επιστολή 287, Ανεπίγραφος περί εκδικητού.
[3] Εκλογαί και Απανθίσματα Λόγος ΚΔ΄, 40, εκδ. Ματθ. Λαγγή.

20 σχόλια:

  1. Απο τα καλυτερα που εχω διαβασει,φυσικα κατω απο μισο μετρο αρθρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ (πρώην) φίλε Γιάννη, αποκρύπτεις να γράψεις μια πληροφορία που όμως δεν είναι ασήμαντη "λεπτομέρεια" αλλά κεφαλαιώδες και κρίσιμο σημείο που αναδεικνύει την πλάνη όχι μόνο τη δική σου αλλά και όλων των ομοφρόνων σου της "Υποχρεωτικής Αποτείχισης":
    Ο Μέγας Βασίλειος στην επιστολή που παρέπεμψες αναφέρεται σε όσους επικοινωνούν με τους αιρετικούς Αρειανούς. Ο Αρειανισμός, όμως καταδικάστηκε από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο δέκα (10) χρόνια ΠΡΙΝ ...γεννηθεί ο Άγιος!!! Μετά την καταδίκη αυτή οι Αρειανοί επίσκοποι εξέπεσαν του αρχιερατικού τους αξιώματος και καταστάθηκαν άκυρα τα μυστήρια που τελούσαν. Ωστόσο, επειδή είχαν με το μέρος τους την πολιτική εξουσία ταλαιπώρησαν πολύ και για πολλά χρόνια την Εκκλησία γιατί συνέχισαν να κατέχουν θρόνους. Δεν μπορεί λοιπόν να γίνει αναγωγή στο σήμερα γιατί δεν είναι ίδιες οι συνθήκες. Ο Βαρθολομαίος, ο Ζηζιούλας, ο Μεσσηνίας κ.λ.π. δεν έχουν καταδικαστεί από καμμία Σύνοδο.
    Στο ίδιο τραγικό λάθος υπέπεσε και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Στο βιβλίο του "Αντιμετώπισις της αιρέσεως του Οικουμενισμού κατά τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη" αποκρύπτει να πληροφορήσει τον αναγνώστη ότι οι Εικονομάχοι είχαν ήδη καταδικαστεί από την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο αρκετά χρόνια πριν εκείνος γράψει τις επιστολές του που προέτρεπαν σε πλήρη ακοινωνησία και με τους αιρετικούς εκείνους αλλά και με όσους επικοινωνούσαν μαζί τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Κερμενιώτη, αν και με συγκεκριμένες θέσεις του κ. Ρίζου διαφωνώ κάθετα, στο συγκεκριμένο θέμα για το οποίο τον εγκαλείτε έχετε άδικο. Στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο καταδικάστηκε ο Αρειανισμός ως διδασκαλία και ο Άρειος προσωπικά (μαζί με δυο-τρεις επισκόπους μόνο, ομόφρονές του). Όμως οι πολυποίκιλες ομάδες των, λεγόμενων Αρειανοφρόνων, επισκόπων (Ανόμοιοι, Όμοιοι, Ομοιουσιανοί κλπ.) ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ καταδικάστηκαν στην Β΄ Οικουμενική Σύνοδο! Ψάξτε το καλύτερα.
      Υ.Γ. Στα περί π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και Οσίου Θεοδώρου Στουδίτου συμφωνούμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/6/18, 5:50 μ.μ.

      Πλήρης διαστροφή της αλήθειας κ.Κερμενιώτη! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

      Οι αιρέσεις με τις οποίες μας φέρνουν σε κοινωνία οι Οικουμενιστές ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ!

      Για κάνε τον κόπο να ρίξεις μια ματιά στις ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ που έχουν ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ στις κατά τόπους συναντήσεις τους οι Οικουμενιστές στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ!

      Σε όλα αυτά τα προδοτικά κείμενα υπέγραφε και η αντιπροσωπεία της εκκλησίας της ελλάδος!

      Στα προδοτικά αυτά κείμενα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ,κυριολεκτικά ΕΞΙΣΩΝΟΥΝ την Ορθοδοξία με τις αιρέσεις,θεωρώντας την "κομμάτι" της αλήθειας,όπως ακριβως και οι άλλες αιρέσεις(ομολογίες υποτίθεται)!

      Άσε τον Βαρθολομαίο και τον Ζηζιούλα και κοίτα τις προδοσίες και την κατάντια των αρχιερέων της εκκλησίας της ελλάδος! Που την κατάντησαν "Οικουμενιστική Εκκλησία της Ελλάδος" με τις υπογραφές τους και ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ δεν τολμάει να βγει και να πει ΟΧΙ!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/6/18, 6:33 μ.μ.

      Ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τον π. Ευθύμιο, ο οποίος με μεγάλη αυταπάρνηση και αυτοθυσία μέχρι της σήμερον, πάλεψε για μην ενδώσει ο ίδιος προσωπικά στα ύπουλα σχέδια των "αντιοικουμενιστών" και να προδώσει την ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΙΣΤΗ!!!
      Ποιοί είμαστε εμείς που χρησιμοποιούμε τους Γεροντάδες μας για το ίδιο συμφέρον και την ικανοποίηση του εγωισμού μας;;;;
      Ποιοί είμαστε εμείς που θέλουμε να ξέρουμε τόσα πολλά για την Αποτείχιση, την Ομολογία, για τον Οικουμενισμό κτλ, γινόμαστε ιθύνοντες σε όλα αυτά τα ζητήματα, ανεβαίνουμε οχι την Κλίμακα των Αρετών, αλλά ανεβαίνουμε στην έπαρση, στη φιλαυτία και γινόμαστε χειρότεροι από αυτούς τους οποίους κρίνουμε....
      Ας βρούμε πρώτα ομόνοια και συνενοήση και αγάπη μεταξύ μας κάτων από την υπακοή του Γέροντά μας, και ας κοιτάξουμε μέσα μας μήπως τελικά έχουμε προδώσει προτού προλάβουμε να προδώσουμε....
      Όποιος θεωρεί ότι κατέχει τα πρωτεία σε ο,τιδήποτε χρήζει ενδόμυχης ανάλυσης και μελέτης......
      (αφιερωμένο στους διαχειριστές αυτού του μπλοκ).....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος11/6/18, 7:01 μ.μ.

      Κύριε Κερμενιώτη καταπιάνεστε με θεματα που ούτε καταλαβαινετε ούτε έχετε τις απαραίτητες γνωσεις για να καταλάβετε. Περιοριστείτε σε αρθράκια που άπτονται του κουτσομπολιού και των προσωπικών απόψεων σας και αφήστε τα μεγαλοπιάσματα με τα Πατερικά κείμενα για ανθρωπους που το κατεχουν το ζητημα. Εσεις απο οτι θυμόμαστε όλοι θεωρείτε οτι το να φιλατε το χέρι των διωκτών σας ιερωμένων(όπως κάνατε οταν φιλήσατε το χέρι του αρχιερατικού επιτρόπου π. Νικηφόρου οταν ανεβηκε να διώξει τους πατερες της Ι.Μ.Μηλοχωρίου) δειχνει οπως ισχυριστηκατε οτι "δεν έχετε κάτι προσωπικό μαζί τους" ! Λες και φιλάμε το χέρι του παπα για να του δειξουμε την συμπάθειά μας! Λες και οσοι αγωνιζονται εναντιον των Οικουμενιστων και Οικονομιστων το κάνουν γιατι έχουν προσωπικές διαφορές μαζί τους!
      Εντρυφήστε πρωτα στην διδαχή των Αγιων Πατερων και μετά μετέφερατέ μας την άποψή τους και όχι την δική σας.

      Α.Να.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος11/6/18, 9:19 μ.μ.

      α) κ. Κερμενιώτη για πολλοστή φορά κάνετε λάθος. Για πολλοστή φορά ούτε αναφέρετε πατερικές πηγές για τα λεγόμενα σας αλλά και ούτε μεταφέρετε σωστά αυτά που σας λένε. Στην προσπάθεια σας ως πιστό φερέφωνο να ικανοποιήσετε αδιακρίτως τους καινούργιους φίλους σας, αδικείτε κατάφορα τους «πρώην». Ο κ. Μάννης έχει απόλυτο δίκιο με αυτά που σας παραθέτει περί των Συνόδων. Η Β΄ Οικουμενική συγκλήθηκε με κύριο σκοπό «να εξαλείψει τα λείψανα του βία επιβληθέντος Αρειανισμού δια της αναστηλώσεως του κύρους της Α΄ οικουμενικής συνόδου και ολοκληρώσεως του Τριαδικού δόγματος κατά του οποίου εστρέφοντο οι ετερόδοξες ομολογίες» και να αποσαφηνίσει τον «λαβύρινθο εκθέσεων» από τη μεγάλη δογματική σύγχυση που είχε επέλθει (Ιωάννου Καρμίρη, Τα ΧκΣΜτΟΚΕ, Τόμος 1ος, Αθήνα, 1960, σελίς 126). Ακούτε; Αν είχε καταδικασθεί οριστικά ο Αρειανισμός, τότε γιατί υπήρχε σύγχυση; Άρα αυτά που γράφετε είναι λανθασμένα. Εκτός όμως αυτού:

      α) Το 372 ο Μέγας Βασίλειος ανέλαβε να ειρηνεύσει τους επισκόπους της Μικράς Αρμενίας και να χειροτονήσει νέους στις κενές έδρες. Τότε στάθηκε αντιμέτωπός του ο Επίσκοπος Νικοπόλεως Θεόδοτος, ο οποίος δεν τον δέχθηκε καν σε κοινωνία. Ο λόγος ήταν ότι ενώ ο Μέγας Βασίλειος είχε πεισθεί από τον Σεβαστείας Ευστάθιο περί της σταθερής πίστεώς του στην Ορθοδοξία, ο Θεόδοτος επέμενε ότι ο Ευστάθιος ήταν αιρετικός. Τελικά αποδείχθηκε ότι δίκιο είχε ο Θεόδοτος Νικοπόλεως και ο Μέγας Βασίλειος το παραδέχθηκε με ταπείνωση. Ακούτε κ. Κερμενιώτη: Ο Θεόδοτος διέκοψε το μνημόσυνο του Αγίου μόνο και μόνο επειδή υποστήριζε τον Ευστάθιο που μάλιστα ήταν κρυφός αιρετικός.
      Το 376 γίνεται Επίσκοπος Νικοπόλεως (μετά το θάνατο του Θεόδοτου) ο Αρειανός Φρόντων, ευνοούμενος του, επίσης Αρειανού, Επισκόπου Σεβαστείας Ευστάθιου. Η πλειοψηφία του κλήρου και του λαού της Νικοπόλεως αντέδρασε στην τοποθέτηση του Φρόντωνα, αυτός όμως (έχοντας επίσημα τη δικαιοδοσία) κατέλαβε τους ναούς της περιοχής. Τότε οι πιστοί και οι κληρικοί, μην έχοντας άλλο τρόπο αντίδρασης, άρχισαν να τελούν τη θεία λειτουργία έξω στην ύπαιθρο.
      Ο Μέγας Βασίλειος απευθύνθηκε σ’ αυτούς τους υπερασπιστές της Ορθοδοξίας με την προς Νικοπολίτες Πρεσβυτέρους επιστολή, όπου μεταξύ άλλων γράφει:
      «Τέκνα ομολογητών και τέκνα μαρτύρων εστέ, των μέχρις αίματος αντικαταστάντων προς την αμαρτίαν. Τοις οικείοις έκαστος χρησάσθω υποδείγμασι προς την υπέρ της ευσεβείας ένστασιν. Ουδείς υμών πληγαίς κατεξάνθη, ουδενός οίκος εδημεύθη. Ου την υπερορίαν ωκήσαμεν, ου δεσμωτήριον εγνωρίσαμεν. Τι πεπόνθαμεν δεινόν; Ει μη τάχα λυπηρόν ότι ουδέν πεπόνθαμεν μηδέ ενομίσθημεν άξιοι των υπέρ Χριστού παθημάτων.
      Ειδε ότι ο δείνα τον οίκον κατέχει της προσευχής, υμείς δε εν υπαίθρω προσκυνείτε τον ουρανού και γης Δεσπότην τούτο υμάς ανιά ενθυμήθητε ότι οι μεν ένδεκα μαθηταί εν τω υπερεώ ήσαν αποκλεισμένοι, οι δε σταυρώσαντες τον Κύριον εν τω περιβοήτω ναώ την ιουδαϊκήν λατρείαν επλήρουν. Ιούδας γαρ τον δι’ αγχόνης θάνατον του μετ’ αισχύνης ζην προτιμήσας έδειξε τάχα των νυν υπεριθραυσάντων προς πάσαν ανθρώπων κατάγνωσιν και δια τούτο αναιδώς προς τα αισχρά διακειμένων εαυτόν αιρετώτερον.
      Μόνον μη εξαπατηθήτε ταις ψευδολογίαις αυτών επαγγελλομένων ορθότητα πίστεως. Χριστέμποροι γαρ οι τοιούτοι και ου χριστιανοί, το αεί αυτοίς κατά τον βίον τούτο λυσιτελούν του κατ’ αλήθειαν ζην προτιμώντες».
      Για διαβάστε πάλι κ. Κερμενιώτη τα εγκώμια του Αγίου προς το ποίμνιο της Νικοπόλεως και μετά ασχοληθείτε με την συνείδηση σας και όχι με την αυλική υπεράσπιση ανθρώπων που στο κάτω κάτω δεν την χρειάζονται και μάλιστα με τόσα λάθη, που εσείς κάνετε.

      Β) Που βλέπετε εσείς ότι ο 15ος Κανών προϋποθέτει μόνο ύπαρξη συνόδου για να εφαρμοστεί, όταν μιλάει και για αίρεση που την κατέδειξαν Πατέρες και αναφέρει ξεκάθαρα την αποτείχιση προ συνοδικής διαγνώσεως; Πότε θα σταματήσετε να διαστρεβλώνετε τόσο ασυνείδητα την διδασκαλία της Εκκλησίας; Καλύτερα να μείνετε στον «καλοκάγαθο και ορθόδοξο» διώκτη των μοναχών της Αγ. Παρασκευής και να φιλάτε το χέρι των κληρικών που εισβάλουν στην μονή.
      Αδαμάντιος Τσακίρογλου

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος11/6/18, 12:13 μ.μ.

    Στον εν Χριστω αδελφο ομολογητη συστρατιωτη και ομοψυχο κυριο Ιωαννη Ριζο.Η κατακομβη Ποσειδωνιας Κορινθου θελει δημοσια να σας ομολογησει ως ανδρα ασυμβηβαστο αλυγιστο και ακαμπτο και ακρως ερωτικο του μαρτυριου της αποτειχισεως.Να ξερεται οτι τα βιβλια σας και γενικα οι συγκραφες σας εχουν φτασει και στην πιο απομακρη καλυβα της Ελλαδος.Ας ειναι ευλογημενη και μακαρια η κοιλια που σας εβαστασε και οι μαστοι που σας εθηλασαν.Εμεις εδω εχουμε για συντροφια μονο την καντηλα δεν μας φοβιζει η μοναξια.Σου στελνουμε τις ευχες μας και ενα ταπεινο δακρυ απο τη μακρινη Κατακομβη Ποσειδωνιας Κορινθου.Χριστος Ανεστη.Αξιος Αξιος Αξιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερά αληθινό και Ορθοδοξοτατο το άρθρο σας κύριε Ρίζο.Ο Χριστός πάντοτε να είναι μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/6/18, 3:27 μ.μ.

    Πίσω από την λέξη "οικονομία" που προωθεί ο Ζήσης και γενικότερα οι Οικονομιστές,κρύβεται ο ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ!

    Προδοσία και κατάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/6/18, 4:33 μ.μ.

    Ο μαθηματικός τύπος του Ζήση:

    παθητικός Οικουμενισμός + προσωπείο χαρτοπόλεμου + επίκληση της λέξης "οικονομία"
    = Αγία Ορθοδοξία!

    Μέγας πατήρ Ζήσης,ο εφευρέτης της δεκαετίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλο ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ κειμενο ..Κυριε ΡΙΖΟ απλα συγχαρητηρια...Φτανουμε πια στις 16 ΙΟΥΝΙΟΥ που στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΘΕΙ (οπως γραφετε) απο την ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΖΗΣΗ η καινουρια ΝΕΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ .Δυστυχως !!!! Το πλευρισμα των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ για πληγη στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ βρηκε ΣΥΜΜΑΧΟ τον ""πολυμηχανο καθηγητη" που κατασκευασε τον ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ και τον ονομασε ""οικονομια""..Μονο που η ΤΡΟΙΑ αυτην την φορα ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ γιατι ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ της ειναι Π Α Ν Τ Ο Δ Υ Ν Α Μ Ο Σ!!!!!Και προστατευει το λογικο μικρο ποιμνιο Του που ΕΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ τηρει τους ΚΑΝΟΝΕΣ Του..Το ΣΑΒΒΑΤΟ λοιπον , το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ , ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ,μια καινουρια ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ μεσα στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ,για να μας προστατεψει απο αυτην , και να μας υποδειξει τον τροπο αποφυγης της...ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/6/18, 5:28 μ.μ.

    Γιατί τότε ο π. Τρικαμηνάς συνιστά τους πιστούς να κοινωνούν εκεί που λειτουργεί ο πατήρ Θεόδωρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Ευθύμιος έχει εκφράσει γραπτά και προφορικά την διαφωνία του με τις θέσεις του π. Θεοδώρου. Αλλά πάντα ενωτικός, συνιστά σε πιστούς που δεν έχουν δυνατότητα να εκκλησιάζονται στις Σταγιάτες, να πηγαίνουν στους αποτειχισμένους ιερείς κι όχι στους οικουμενιστές.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος11/6/18, 5:38 μ.μ.

    1.Πιστεύεται ότι θα υπάρξει αναλαμπή της Ορθοδοξίας? που θα αναθεματίσει την ληστρική σύνοδο της Κρήτης,και την καθαίρεση των επισκόπων που την υπέγραψαν,με μία άλλη αληθινή Αγία π ανορθόδοξη οικουμενική σύνοδο, όταν και η Ρωσία αποδέχτηκε τον παπισμό ώς εκκλησία και άς μην συμμετείχε στην σύνοδο αυτή, συμμετέχοντας όμως στο Π.Σ.Ε. και στην ανταλλαγή Αγίων Ορθόδοξων λειψάνων.
    2. Ζούμε στους έσχατους χρόνους? όπου ο πανσεξουαλισμός τα γκέι πάρτι και η παν θρησκεία είναι στην επικαιρότητα των Μ.Μ.Ε. στα σχολεία και στα συνέδρια των παγκοσμιοτήτων, ή μήπως πλανώμαι? ότι δεν ζούμε στους έσχατους χρόνους, αλλά θα ΄ρθει καιρός που ο κόσμος θα μετανοήσει και θα υπάρξει η αναλαμπή της Ορθοδοξίας. Ποιο από τα δύο ερωτήματα είναι το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/6/18, 7:14 μ.μ.

    Ο όρος "Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος" ανήκει στο παρελθόν.Τώρα πλέον υπάρχει "Οικουμενιστική Εκκλησία της Ελλάδος".Χάρη στις υπογραφές των αντιπροσώπων της πάνω στα κείμενα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και την προδοτική ανοχή των αρχιερέων της.

    Ξέρεις τι σημαίνει -ΥΠΟΓΡΑΦΗ- του -ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ- σου επάνω σε ένα γραπτό -ΚΕΙΜΕΝΟ- ομολογίας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/6/18, 4:50 μ.μ.

      Όποιος αρχιερέας της εκκλησίας της ελλάδος δεν ήταν σύμφωνος,όφειλε να το δηλώσει ΓΡΑΠΤΩΣ και να ζητήσει την ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ!

      Κανένας από τους αρχιερείς δεν εξέφρασε την αντίθεσή του με τα κείμενα!

      Με την υπογραφή ενός κειμένου ομολογίας που καταπατεί τις αρχές και τα δόγματα της Ορθοδοξίας δεν γίνεσαι απλώς ΚΟΙΝΩΝΟΣ στο κρίμα και την αμαρτία της αίρεσης!Γίνεσαι ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!

      Με την υπογραφή ενός κειμένου ομολογίας που εξισώνει τον χριστιανισμό με τις άλλες θρησκείες,ΑΡΝΕΙΣΑΙ την πίστη σου!

      Με την υπογραφή ενός γραπτού κειμένου ομολογίας,ακόμα και την ψυχή σου μπορείς να πουλήσεις!

      Διαγραφή
  11. Κύριε Κερμενιωτη σταματήστε πλέον με την αμάθεια σας ή καλύτερα την ημιμαθεια σας να διαστρεβλώνετε την διδασκαλία του Οσίου Θεοδώρου του Στουδιτου. Σας εξήγησα και στο παρελθόν ότι ο Όσιος είχε διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία αρχικα εξαιτιας της μοιχειανικης αίρεσης η οποία δεν είχε καταδικασθει από Σύνοδο αλλά συνίστατο στην παράβαση μιας ευαγγελικής εντολής. Αυτό αποδεικνύεται από πλείστες επιστολές του Οσίου σε ηγουμένους, μοναχούς και μοναχές. Αν διαβάζατε καλοπροαίρετα τα βιβλία του π. Ευθυμίου θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε το μαύρο από το άσπρο. Τώρα σας έχει τυφλώσει η προσωπολατρεία, η εμπάθεια, η μνησικακία κι ο εγωισμός. Σας εκλιπαρώ συνέλθετε, διότι είναι τραγικό ο ζήλος σας για την υπεράσπιση της πίστεως τον οποιο καποτε θαυμαζα να καταντήσει εις κατάκριση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/6/18, 11:15 μ.μ.

    Στην Παπική Εκκλησία όποιος διακόπτει την Κοινωνία του με τον Πάπα της Ρώμης θεωρείται αυτόματα εκτός της Καθολικής Εκκλησίας και όσες Εκκλησίες, όπως για παράδειγμα η Ορθόδοξη, δεν έχουν Κοινωνία με τον Πάπα θεωρούνται Εκκλησίες ελλειπείς και ουσιαστικά εκτός του Σώματος της Καθολικής Εκκλησίας. Η θεολογική αυτή αρχή στους Παπικούς ισχύει πάντα ανεξάρτητα των ορθών ή μη φρονημάτων, κατά την Πίστη των Παπικών, του εκάστοτε Πάπα Ρώμης. Σε εμάς τους Ορθοδόξους δυστυχώς αυτή η θεολογική ουσιαστικά Κακοδοξία έχει μεταφερθεί, από την επίδραση της Δύσεως, με μία μόνο διαφορά, την θέση του Πάπα παίρνει το Επισκοπάτο. Όποιος διακόπτει την Κοινωνία με το Επισκοπάτο αυτόματα θεωρείται εκτός της Ορθόδοξης Εκκλησίας ( Σχισματικός ή και Αιρετικός) ανεξάρτητα εάν ή όχι το Επισκοπάτο φρονεί την Ορθόδοξη Πίστη και Πράξη ( Παράδοση ) και για να αποφευχθούν τα παρατράγουδα απέναντι στους φιλοοικουμενιστές Επισκόπους και τους συνοδοιπόρους τους που έχουν στα χέρια τους την Διοίκηση της Εκκλησίας εφευρέθηκε το τέχνασμα της δήθεν δυνητικής Αποτείχισης με σαφή προτροπή από τον Πατέρα αυτής της πλανεμένης θεωρίας να αποφεύγεται ει δυνατόν και αυτή η δυνητική διακοπή μνημοσύνου για να μην δημιουργούνται Σχίσματα. Δηλαδή αντιγραφή στην ουσία της ίδιας λανθασμένης θεωρητικής βάσης με τους Παπικούς, μόνο που εκεί διοικεί ένας, έστω και Αιρετικός, στον οποίο όλοι οφείλουν υπακοή, ενώ εδώ διοικούν ομαδικά περισσότεροι, στους οποίους οφείλεται ομοίως υπακοή ανεξάρτητα εάν έχουν ή όχι Ορθόδοξα φρονήματα. Η Ορθοδοξία ουδέποτε αποδέχθηκε ή δίδαξε αυτές τις θεωρίες και οι Άγιοι και οι Πατέρες Της Ορθόδοξης Εκκλησίας ουδέποτε μας άφησαν τέτοιες δόλιες παρακαταθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/6/18, 7:06 π.μ.

    Μην προτρεχετε αδελφοί. Ας περιμένουμε την πραγματοποίηση της Ημερίδας στη Θεσσαλονίκη και κατόπιν ας βγάλουμε τα συμπεράσματα μας. Πολλές Συνοδοί στην ιστορία της Εκκλησίας μας αποδείχθηκαν ληστρικές. Ίσως καταγραφουν και ληστρικές ημερίδες. Κάνετε λίγη υπομονή και όλοι θα αποκαλύψουν το πραγματικό τους πρόσωπο κι εμείς που υποστηρίζουμε την υποχρεωτική αποτειχιση θα μπορούμε να μιλάμε με ασφάλεια πλέον χωρίς να κινδυνεύουμε να μας κατηγορούν για δημιουργία σχίσματος και πλάνης. Περιμένουμε τα πορίσματα τους, όχι μόνον εμείς αλλά και η ΙΣΤΟΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.