Εἶναι γνωστὸς ὁ σύνδεσμος τῶν ἀνθρώπων τοῦ ἱστολογίου μὲ τὸν π. Εὐθύμιο.
Γνωρίζουμε ὅτι ὁ π. Εὐθύμιος λαμβάνει γνῶσιν ὅσων κατ’ αὐτοῦ γράφονται συνήθως
μὲ καθυστέρηση κάποιων ἡμερῶν, καὶ οἱ ἀσχολίες του, ἡ μὴ χρῆσις ὑπ’ αὐτοῦ τοῦ internet ἢ ὑπολογιστὴ καὶ ἄλλων μέσων
ἐπικοινωνίας, δὲν ἐπιτρέπουν (ἀκόμα καὶ ὅταν λαμβάνει γνῶσιν τῶν γραφομένων) νὰ
δακτυλογραφηθοῦν καὶ νὰ κυκλοφορήσουν ἄμεσα οἱ ἀπαντήσεις του.
Γι’ αὐτό, χωρὶς νὰ προκαταλαμβάνουμε τὶς ἀπαντήσεις του, ἐνίοτε δίνουμε
ἀπαντήσεις δικές μας σὲ θέματα ἐπίκαιρα. Ἀπαντᾶμε καὶ σὲ αὐτὴ τὴν ἀτυχέστατη «μικρὴ
ἁγιολογικὴ μελέτη» τοῦ κ. Νούση (ὅπως ὁ ἴδιος τὴν χαρακτήρισε) καὶ ἂν καὶ ὅταν
ὑπάρξει ἡ ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθύμιου, θὰ τὴν ἀναρτήσουμε. Τὸ ἄρθρο-ἀπάντηση τοῦ
κ. Νούση δημοσιεύτηκε μὲ τίτλο: «ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ» στὴν διεύθυνση:
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4.html
Ὁ προκατειλημμένος μιλᾶ γιὰ προκατάληψη καὶ γράφει:
Κ. Νούσης: «Όταν ξεκινάς
έναν διάλογο για τέτοια ζητήματα, ευθύς αμέσως προβληματίζεσαι για το
ατελέσφορον αυτού, τη στιγμή που προγνωρίζεις την προΰπαρξη συγκεκριμένης και
προκατειλημμένης στάσης από την αντίπερα όχθη».
Ὁ π. Εὐθύμιος μετὰ ἀπὸ μελέτη πλέον τῶν εἴκοσι
χρόνων ἐπάνω στὸν Χρυσόστομο Σμύρνης, διατυπώνει μία θέση, τὴν ὁποία ἔχει
ἐπαρκῶς ἀποδείξει. Ὁ κ. Νούσης ποὺ ξεκίνησε αὐτὴ τὴ συζήτηση μαζί του, γιατί
τὸν κατηγορεῖ γιὰ «προκατειλημμένη στάση», χωρὶς νὰ ἔχει μελετήσει, ὅσα μελέτησε ὁ π. Εὐθύμιος, πρὶν ἀποδείξει μὲ στοιχεῖα τὸ ἀντίθετο, πρὶν πάρει τὶς ὅποιες ἀπαντήσεις ἀπὸ τὸν π. Εὐθύμιο (ἀφοῦ ἡ ἀντιπαράθεση στοιχείων συνεχίζεται) καὶ μετὰ ἀπὸ τὴν ἀνταλλαγὴ ἑνὸς μόνο
ἄρθρου; Ποιός λοιπόν εἶναι ἐξ ἀρχῆς
προκατειλημμένος καὶ ἐμπαθῶς διακείμενος; Ἡ ἐμπάθεια φαίνεται σὲ πολλὰ σημεῖα,
ἀλλὰ καὶ στὴν ἀμέσως ἑπόμενη φράση τοῦ κ. Νούση.
Κ. Νούσης: «Ωστόσο, επειδή»
δεν έχω
«ουδεμία προκατάληψη κατά του π. Ευθυμίου», θα
προβώ «σε απάντηση επιστολής» του προς εμέ, όχι «σαν αφορμή εκτόνωσης προσωπικών παθών και
προσπάθεια αυτοδικαίωσης» (σ.σ. ἄριστη ἀλλ’
ὑπολανθάνουσα αὐτοκριτική), αλλά ως μια μικρή αγιολογική μελέτη,
αποδεικτική της άκυρης, άλογης, σφοδρής, άκοσμης,
αδικαιολόγητης, αθέμιτης, βλάσφημης, (αγιομάχου) και (από εκκλησιολογική υποχονδρία) επίθεσης
που δέχεται τα τελευταία χρόνια ο Άγιος, καθώς και των σκοτεινών, δαιμονιωδών,
δυσσεβών
και άνομων
(εξ αγνοίας ή όχι) προθέσεων των μετά θάνατον διωκτών και
νεοφανών “δημίων” του».
Ὁ π. Εὐθύμιος, στὸ δικό του πρῶτο ἄρθρο πρὸς
τὸν κ. Νούση, δὲν διετύπωσε κανένα χαρακτηρισμὸ κατὰ τοῦ κ. Νούση, ἁπλῶς μὲ
εὐγένεια τὸν προσκάλεσε νὰ «καταθέσει
ἀνάλογα στοιχεῖα σχετικά μέ τήν προσωπικότητα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τά ὁποῖα
νά συνηγοροῦν ὑπέρ τῆς ἁγιότητός του ἤ νά διαψεύδουν τά ἰδικά μας». Ἐδῶ,
ὅπως βλέπουμε, ὁ κ. Νούσης στὴν ἴδια παράγραφο δηλώνει μὲν ἀπροκατάληπτος καὶ
ἀπαθής, καὶ στὴ συνέχεια περιλούει τὸν π. Εὐθύμιο μὲ πληθώρα ἄμεσων καὶ ἔμμεσων
κοσμητικῶν ἐπιθέτων ἀφάνταστα ὑβριστικῶν! Εἶναι καὶ αὐτὰ μέρος τῆς "μικρῆς του ἁγιολογικῆς μελέτης";
Κ. Νούσης: «Ένα ακόμα επί της ουσίας καίριο
και χρήζον άμεσης απάντησης ερώτημα είναι πλέον το κατά πόσο ο π. Ευθύμιος
γνωρίζει την ηθική ποιότητα των ιστολογίων που φιλοξενούν τα κείμενά του... Τον
προκαλώ να μας ξεκαθαρίσει δημόσια τη θέση του απέναντι στους απαράδεκτους
ιστότοπους με τον διαχωρισμό της θέσης του» από το «φονταμενταλιστικό
ιστολόγιο» (σ.σ. τὸ δικό μας) «και από έτερο πάντη χυδαίο και συκοφαντικό, στο
οποίο έχει χαθεί όχι απλά κάθε έλεγχος και αιδώς, αλλά και η υποτιθέμενη
χριστιανική του ταυτότητα».
Ἐδῶ σηκώνουμε τὰ χέρια ψηλὰ καὶ δὲν μποροῦμε νὰ μὴ ἐπισημάνουμε τὴν
αὐταπόδεικτη τυφλότητα, τὸν ἀμοραλισμό, τὴν ὑποκρισία, τὸν φαρισαϊσμὸ καὶ τὴν
ἐμπάθεια τοῦ κ. Νούση. Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι εἶναι σωστὸς ὁ χαρακτηρισμός του γιὰ
τὸ ἱστολόγιό μας. Πῶς καλεῖς, κ. Νούση, νὰ διαχωρίσει τὴ θέση του ἀπὸ τὸ
ἱστολόγιό μας, τὴ στιγμὴ ποὺ ἐσὺ γράφεις σὲ ἕνα ἱστολόγιο, ποὺ διακινεῖ
«ὁμοφυλοφιλικὲς» ἰδέες, εἰκόνες καὶ ἦθος; Δὲν γνωρίζεις ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία
θεωρεῖται ἀπὸ τὸν Θεὸ ὡς τὸ αἰσχρότερο ἁμάρτημα, ὡς ἐκφράζον ψηλαφητὸ καὶ
σκοτεινότατο βάθος ἐγωϊσμοῦ; «Τί δὲ
βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ
δοκὸν οὐ κατανοεῖς;» (Λουκ. 6, 41).
Κ. Νούσης: «Ισχυρίζεται ο
π. Ευθύμιος ότι η “ἁγιοποίησις αὐτή εἶναι ...ἀσυμβίβαστη κατά πάντα μέ ὅλο τό
Ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο”. Αλλά προφανώς δεν έχει δίκιο, διότι αν του παραθέσω
αδρομερώς και απλώς ενδεικτικά μερικές “σκανδαλώδεις” αντίστοιχες ή και
“χείριστες” περιπτώσεις, είμαι σιγουρότατος ότι δεν θα έχει να απαντήσει. Ποιον
να πρωτοθυμηθώ; Τον Μ. Κωνσταντίνο; Και δεν αναφέρομαι απλά στο θέμα των
εγκλημάτων που τον βαρύνουν αναπόφευκτα ως Ρωμαίο αυτοκράτορα, αλλά και στο
ζήτημα της βάπτισής του πιθανώς υπό
αρειανιστή Επισκόπου». Στὴ συνέχεια ἀναφέρεις καὶ περὶ τοῦ Ἁγίου
Αὐγουστίνου, .
Νά, λοιπόν, κ. Νούση ποιός εἶναι ἁγιομάχος
καὶ προσβάλλει τοὺς Ἁγίους, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἀποδείξει τὶς ἀρρωστημένες
θέσεις του. Ἐσύ, ποὺ παραθέτεις ἀνακρίβειες γιὰ αἰωνόβιους Ἁγίους! Καὶ μόνο
αὐτὸ σὲ καθιστᾶ ἀναξιόπιστο. Λές, πὼς τάχα δὲν ἀναφέρεσαι στὰ «ἐγκλήματα ποὺ
βαρύνουν τὸν ἅγιο Κωνσταντῖνο», ἀναφέρεις ὅμως αὐτὲς τὶς ἱεροκατηγορίες ἀθέων ἐναντίον τοῦ Ἁγίου,
γιὰ νὰ λειτουργήσει αὐτὸ συνειρμικὰ ὡς ἡ πρώτη ἔμμεση μομφὴ κατὰ τοῦ Ἁγίου καὶ νὰ
στηρίξει τὴν ἀμέσως ἑπόμενη ἀστήρικτη ἀναφορά σου, ὅτι «ὁ Ἅγιος ἐβαπτίστη πιθανῶς ὑπὸ ἀρειανιστὴ Ἐπισκόπου». Ἐφ’
ὅσον λοιπόν αὐτό, ὁ ἴδιος τὸ θεωρεῖς ἁ π λ ῶ ς πιθανό,
ἐφ’ ὅσον ξέρεις ὅτι διὰ τοῦ βαπτίσματος ἐκαθαρίσθησαν ὅλα τὰ ἁμαρτήματα τοῦ ἁγίου Κωνσταντίνου, γιατί ἀναφέρεις
αὐτό τὸ παράδειγμα; Ποιός λοιπὸν προσβάλλει τὴ μνήμη τῶν Ἁγίων;
Πρόσεξε τολμητία κ. Νούση, γιατὶ μὲ αὐτὸ προσβάλλεις
ἕναν καταξιωμένο Ἅγιο μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ὑπερασπισθεῖς τὸν κατασκευασμένο
«ἅγιο» τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τῶν Μασόνων!
Παραθέτω πρόχειρα σημερινὸ σχετικὸ σχόλιο
τοῦ ἄρθρου σου ἀπὸ τὸν «sotirio»:
«Λέει ο κ. Νούσης “Ερωτώ,
λοιπόν, και πάλι: ο Μ. Κων/νος πώς είναι Άγιος, αφού βαπτίστηκε από αρειανιστή
Επίσκοπο;”. Η απάντηση στην ερώτηση του εκ του Αγίου
Νικοδήμου Αγιορείτου: “Ου λέγει όμως ο Δοσίθεος, ότι εβάπτισε τον Άγιον
Κωνσταντίνον ο Aρειανός Ευσέβιος. Όχι. Καθότι ουδέ αυτός ο Ευσέβιος αναφέρει
τούτο. Ει γαρ αυτός εβάπτισε τον Μέγαν Κωνσταντίνον, βέβαια ήθελεν ειπή τούτο
εις καύχημά του. Αλλ’ ουδέ εν Νικομηδεία εβαπτίσθη, αλλ’ εν προαστείω της
Νικομηδείας, υπό της κοινότητος των Επισκόπων. Ήτις ουκ ην αιρετική, αλλ’
ορθόδοξος και ομόπιστος αυτώ. Και μάλιστα οι έγκριτοι των εν Κωνσταντινουπόλει παρευρεθέντων
Επισκόπων ήσαν οι ακολουθήσαντες αυτώ....”.
Και για το ερώτημα του κ. Νούση: “Πώς κρατάει η Εκκλησία έναν Άγιο Αυγουστίνο με τόση κακόδοξη
προβληματική;”. Η απάντηση είναι απλή! Ο Θεός τους φώτισε
και αποτειχίστηκαν και όταν παρέδωσαν το πνεύμα δεν ήταν αιρετικοί. Ο δε Άγιος
Αυγουστίνος ναι μεν έσφαλε σε θεολογούμενο ζήτημα πλήν όμως επι αυτού του
ζητήματος δεν είχε καταγνωστεί ως αίρεση. ΕΝΩ η αναθεματισμένη μασωνία είχε
καταγνωστεί πριν την καταστροφή της Σμύρνης.
Λέει ο κ. Νούσης “Θα πρόσθετα εδώ ένα επιπλέον
στοιχείο συγκριτικά υπέρ του Σμύρνης: δεν είχε επισήμως και συνοδικώς
καταγγελθεί εισέτι η “φιλανθρωπική” οργάνωση της Μασονίας”. Σε απάντηση
αναφέρω: Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία στό ἑλληνόφωνο τμῆμά της, ἔλαβε ἐνωρίς θέση
ἀπέναντι στόν Τεκτονισμό, ὑπογραμμίζοντας τόν σκοτεινό ρόλο του καί τήν
ἀντιχριστιανικότητά του. Ἡ πρώτη θεωρητική καταδίκη τοῦ Τεκτονισμοῦ στό κλίμα
τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἔγινε σχεδόν σύγχρονα μέ τήν ἵδρυση Στοῶν στήν “καθ᾽
ἡμᾶς Ἀνατολήν”. Μαρτυρία
ἁγιορειτικοῦ χειρογράφου ἀναφέρει τήν ἔκδοση συνοδικοῦ καταδικαστικοῦ γράμματος
κατά τῆς Μασονίας τό 1745”.
Αρα ΠΡΙΝ την καταστροφή της Σμύρνης...».
(apotixisi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3675.html#comment-form).
Ὑπάρχει ὅμως καὶ ἀφορισμός–καταδίκη κατὰ τῆς Μασονίας τοῦ Ἐθνομάρτυρος Ἀρχιεπισκόπου
Κύπρου Κυπριανοῦ (ἀπαγχονισθέντος ὑπὸ τῶν Τούρκων στὴ Λευκωσία τὸ 1821) ὁ ὁποῖος
κατεδίκασε κι ἀφώρισε τὴν Μασονία τὸ 1815 (2 Φεβρουαρίου) καὶ τὸν ὁποῖο παρεμπιπτόντως
δὲν ἁγιοκατέταξαν, ἀκριβῶς διότι ἦτο κατήγορος τῆς σατανικῆς φαρμασονίας (καὶ κρυφιομύστου διδασκαλίας
τοῦ διαβόλου σύμφωνα μὲ τὰ λεγόμενά του) στὴν ἐποχή του.
Καὶ συνεχίζει ὁ κ. Νούσης: «Ο
Ευθύμιος προβάλλει “λογικά” και πομπώδη επιχειρήματα. Ημείς το κατά δύναμιν “υπερλογικά”,
θεολογικά... (Στὸν π. Εὐθύμιο) δεν υφίστανται οι ορθόδοξες θεολογικές υπερβατικές και υπερλογικές
προϋποθέσεις του αποφατισμού και της χαρισματικής εμπειρίας, καθώς και η
εσχατολογική θεώρηση και οντολογία της αγιότητας, κάτι για το οποίο μίλησε πολύ
ωραία και ικανά ο επί πολλών κατηγορούμενος Περγάμου...».
Ὅλο τὸ μυστικὸ εἶναι ἐδῶ. Ὁ π. Εὐθύμιος δὲν ἔχει «προϋποθέσεις καὶ ἐπιχειρήματα “υπερλογικά”, θεολογικά», ἀντίθετα δυσσεβῆ και άνομα (κατὰ τὸν κ. Νούση), ἐνῶ ὁ κ. Νούσης, ὅλα αὐτὰ τὰ κατέχει ἢ τὰ κατανοεῖ ἄριστα καὶ τὰ βιώνει! Καὶ αὐτὸ
εἶναι εὐεξήγητο. Ἔχει αὐτὲς τὶς «πνευματικὲς» ἐπιδόδεις ὁ κ. Νούσης, γιατὶ ὁ κ.
Νούσης ἔχει μαθητεύσει καὶ τροφοδοτεῖται ἀπὸ τὸν θεωρητικὸ τῆς παναιρέσεως τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ Ζηζιούλα, ὁ ὁποῖος
διαθέτει καὶ διδάσκει τὴν «εσχατολογική θεώρηση και
οντολογία της αγιότητας»!
Ἄρα, ὅλα τὰ βλέπει ὁ κ. Νούσης κάτω ἀπὸ τὸ ἐσχατολογικὸ πρῖσμα τῆς Παναιρέσεως
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πρᾶγμα ποὺ ὁ π. Εὐθύμιος δὲν διαθέτει! Ὅτι ἔτσι εἶναι τὸ πρᾶγμα
τὸ λέει ξεκάθαρα ἀμέσως παρακάτω ὁ κ. Νούσης. «Φαίνεται
όμως ότι ο π. Ευθύμιος, έχων πνεύμα εκκλησιομαχικής πολιτείας, χρησιμοποίησε
και το αγιομαχικό όχημα της πρωτοφανούς κατ’ αυτόν Συνοδικής πράξης των
«Οικουμενιστών» επισκόπων του 1992, κυρίως για να στοιχειοθετήσει τις ευρύτερες
εγκλήσεις του κατά της Εκκλησίας και να εξέλθει αυτής».
Ἔτσι λοιπόν. Τί παραπάνω ζητᾶμε; Ποιά περαιτέρω συζήτηση νὰ γίνει μὲ τὸν
κ. Νούση; Ἡ Ἐκκλησία γι’ αὐτὸν εὑρίσκεται ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει ἡ αἵρεση. Ὅποιος
μιμεῖται τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ ἐφαρμόζει τοὺς ἱεροὺς Κανόνες, εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Ἀντίθετα ὅποιος ἀκολουθεῖ τὴν «εσχατολογική θεώρηση και
οντολογία της αγιότητας» τοῦ Οἰκουμενιστὴ Ζηζιούλα,
εἶναι ἐντὸς τῆς νεοφανοῦς «ἐκκλησίας» τῶν Οἰκουμενιστῶν!
«Πατερικὴ Παράδοση»
Το σχόλιο αυτό το έστειλα προχθές στην «Ιδιωτική Οδό» που τάχα δεν λογοκρίνει τα σχόλια και δεν το δημοσίευσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Ανδριόπουλε,
Μια κι έρχομαι από ορκωμοσία του νεοσύλλεκτου γιού μου, μου ήρθε στο νου μια παραλλαγή στη φράση: "εκεί που σταματάει η λογική, αρχίζει ο στρατός".
Κάθε πρόταση του άρθρου αυτού του κ. Νούση, κακοποιεί τη λογική κάποιου που έχει διαβάσει λίγη ιστορία και τα κείμενα του Καργάκου, του Κων. Πολίτη, του Χρ. Σολομωνίδη κ.ά. για τον Χρυσ. Σμύρνης.
Ως συνάδελφος του κ. Νούση λυπάμαι βαθύτατα για τα ευλογοφανή επιχειρήματα που κατασκευάζει, με τα μεγάλα λογικά κενά και τις απίθανες αντιφάσεις.
Είναι ακατανόητο, πώς δημοσιεύετε στο ιστολόγιό σας ένα τέτοιας ποιότητας και τόσο μεγάλης διαστρεβλωτικἠς τακτικής κείμενο. Μη ξεχνάτε ότι τα κείμενα μένουν και θα σας εκθέτουν στα μάτια εκείνων που τρέφουν κάποια εκτίμηση στο πρόσωπό σας. Και δυστυχώς το κείμενο αυτό του κ. Νούση είναι παραληρηματικό. Τα άλλα κείμενά του, κι αν ακόμα δεν συμφωνούσε κάποιος μαζί του, είχαν μια αξιοπρέπεια. Σ' αυτό ξέφυγε εντελώς, μόνο και μόνο ίνα "δικαιώσει εαυτόν. Πρόκειται για ένα κείμενο που ξεπερνά σε ταχυδακτυλουργική λογικοφάνεια και αυτούς τους εξπέρ στο είδος, Χιλιαστές!
Είπαμε κριτική στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και σκληρή κριτική, αλλά τέτοιο κακότεχνο αμοραλισμό, δύσκολα συναντά κανείς σε κείμενα επιστήμονα και μάλιστα συναδέλφου.
Λοιπόν, να και η παραλλαγή: «Εκεί που σταματάει η λογική, αρχίζει ο Νούσης»!
Κ.Ε.Ν., φιλόλογος
Αυτή είναι η ...δημοκρατία του Ανδριόπουλου! Κατά τα άλλα ονομάζει τους αντιφρονούντες...χρυσαυγίτες!
ΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!
Διαγραφήhttp://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5.html
ΔιαγραφήΤο πόσο "χριστιανικό" είναι το ιστολόγιο Ιδιωτική Οδός φαίνεται από πολλά.
Όχι μόνο απ τις αισχρές φωτογραφίες που δημοσιεύει και τους ακόμη αισχρότερους ομοφυλοφυλικούς πίνακες του Τσαρούχη αλλά και απ το ότι προβάλλει εκδηλώσεις υπέρ του αντίχριστου Καζαντζάκη. Σημειωτέον ότι στη συγκεκριμένη εκδήλωση συμμετέχει σαν ομιλητής ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας Νανάκης που ξανασταυρώνει το Χριστό, ορθόδοξος (;) επίσκοπος αυτός!
ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διαρκής Ιερά Σύνοδος εις μίαν των συνεδριών της κατά τον μήνα Νοέμβριον "κατέταξεν εις την χορείαν των αγίων ως εθνο-ιερομάρτυρας τον Χρυσόστομον Σμύρνης, άλλους τέσσαρας ιεράρχας της Μικράς Ασίας, καθώς και άπαντας τους Κληρικούς και Λαικούς αδελφούς μας, που ετελειώθησαν με άδικον και μαρτυρικόν θάνατον εις την Μ.Ασίαν κατά την διάρκειαν της Τραγωδίας του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας".
Η πράξις αυτή της ΔΙΣ ήγειρεν, ως ήτο επόμενον, αντιδράσεις. Επίκεντρον δε των αντιδράσεων είναι το πρόσωπον του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου, το οποίον φέρεται ως "ενεργόν μέλος" της μασονικής στοάς "Ιωνία" της Σμύρνης.
Ο ειδήμων επί του αντιμασονισμού κ.Νικόλαος Ψαρουδάκης με άρθρα του εις την εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" ελέγχει ως επιπολαίαν κ.λ.π. την ενέργειαν αυτήν της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ως προς το επιπόλαιον της αποφάσεως συμμεριζόμεθα τας απόψεις του κ.Ψαρουδάκη και προσθέτομεν ένα ακόμη λόγον. Ότι η Ιερά Σύνοδος, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΓΟΡΕΥΟΝ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗΝ ΔΙ ΕΥΘΕΤΩΤΕΡΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΟΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΤΑ ΗΓΝΟΗΣΕΝ.
Ποίος θα ήτο ο ευθετώτερος χρόνος; Όταν θα εδίδοντο ΚΑΠΟΙΟ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ. Ο Κύριος, ο μόνος ετάζων καρδίας και νεφρούς, έχει την δύναμιν και τον τρόπον να αποκαλύψη την αγιότητα προσώπου, το οποίον εύρε χάριν ενώπιόν του. Η μετάνοια έχει την δύναμιν να εξαλείψη κάθε αμάρτημα, και την φοίτησιν ακόμη εις μασονικάς στοάς.
Το τελευταίον είναι το ΣΚΟΤΕΙΝΟΝ ΣΗΜΕΙΟΝ εν μέσω του φωτεινού μαρτυρίου του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης. Έχομεν μαρτυρίας διά τα τελευταία λόγια του. Μεταξύ όμως των λόγων αυτών δεν υπάρχει ή μάλλον δεν έφθασε μέχρις ημών κάποια αποκήρυξις του τεκτονισμού. Ποίος θα ηδύνατο επ αυτού να ισχυρισθή, ότι πράγματι έγινε μία τοιαύτη αποκήρυξις πλην όμως άνθρωποι της στοάς δεν άφησαν να ίδη αύτη το φως της δημοσιότητος και να φθάση μέχρις ημών;
Όλοι θέλομεν ο τραγικός μάρτυς της Σμύρνης Χρυσόστομος να ήτο άγιος. Το θέλομεν και ως χριστιανοί και ως Έλληνες. Φοβούμεθα όμως ότι η εσπευσμένη ανακήρυξίς του ως αγίου ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ. Και εν προκειμένω, διατί η αναγνώρισις του έγινεν από την Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος και όχι από το Οικουμενικόν πατριαρχείον, όπως συνηθίζεται μέχρι τώρα; Μήπως αυτό θα πρέπη να μας κάνη περισσότερον επιφυλακτικούς ως προς την ανακήρυξιν της αγιότητός του; Εκτός εάν συμβή ό,τι και με τον άγιον Γρηγόριον τον Ε', οπότε τα σημεία μας αναγκάζουν να προβώμεν εις την θεοφιλή αυτήν ενέργειαν.
Είναι, νομίζομεν, προτιμότερον ΝΑ ΑΦΗΣΩΜΕΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ να αποφανθή περί της αγιότητος του ενδόξου εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1992
από Λ.Ν.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ' ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήEχαρακτηρίσαμεν ως επιπολαίαν την ενέργειαν της Ι.Συνόδου να ανακηρύξει άγιον τον Χρυσόστομον Σμύρνης. Και επειδή δεν θέλομεν αβασανίστως να χαρακτηρίζομεν πρόσωπα και καταστάσεις παραθέτομεν απόσπασμα από το βιβλίον " Εκκλησιαστικόν Δίκαιον της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας", συγγραφέν υπό του δρος Νικοδήμου Μίλας, ορθοδόξου επισκόπου Ζάρας της Δαλματικής.,
"Η Εκκλησία ορίζει τίνες των αγίων εισίν άξιοι τοιαύτης τιμής. Το κατ αρχάς απενέμετο η τιμή αύτη άνευ τινός διατυπώσεως τοις υπέρ της πίστεως την εαυτών ζωήν προσενεγκούσι μάρτυσι. Τα ονόματα των αγίων τούτων κατεχωρίζοντο εν τοις διπτύχοις και εμνημονεύοντο κατά την Θείαν Λειτουργίαν εγκωμιαζομένων και των έργων αυτών. Κατά πρώτον μεν περιωρίζετο η τιμή αύτη εν ταις εκκλησίαις της περιφερείας και τέλος εγίνετο γενική. Κατά δε την ΙΑ' εκατονταετηρίδα εισήχθη η καλουμένη ΑΝΑΚΗΡΥΞΙΣ (CANONISATIO) των αγίων.
Η ανακήρυξις των αγίων είναι απόλυτον δικαίωμα της επισκοπικής συνόδου, ήτις ΔΕΟΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΗ ΕΙΣ ΤΟΥΤΟ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΡΙΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΟΣ. κατά δε τα άλλα ισχύουσι περί του θέματος τούτου εν τη Εκκλησία τα επόμενα ως κανών:
Εάν τις διέπρεψεν υπό πάσαν έποψιν και αείποτε διά του επί γης εναρέτου και τελείου βίου αυτού, περιεκοσμείτο υπό πασών των χριστιανικών αρετών, τα έργα αυτού κατεδήλουν εσωτερικόν πόθον προσεγγίσεως προς το ιδεώδες της αγιότητος και προύκειντο ως τύπος και υπογραμμός της αγάπης και ευσεβείας, εάν εφαίνοντο παρ αυτώ προφητικά σημεία και θαυματουργός δύναμις ή εάν εν τοις λειψάνοις αυτού κατεδείχθησαν σημεία αγιότητος, και, συνελόντι ειπείν, εάν τις και ζων και μετά θάνατον κατέδειξε τας ιδιότητας του αγίου, η ανωτέρα εκκλησιαστική εξουσία αποφαίνεται, ότι δέον ν απονεμηθή τω προσώπω τούτω η γενική τιμή,ό εστίν να θεωρήται άγιον και θεοφιλές. Όθεν, εάν καταδειχθή σαφώς, ότι τις έζησεν ως άγιος και απέθανεν ως τοιούτος, ανακηρύσσεται ούτος υπό της επισκοπικής συνόδου ως άγιος, διατάσσεται η δημοσία τιμή (δουλεία) αυτού, τα λείψανα αυτού εναποτίθενται εν ιερώ τόπω και εορτάζεται η μνήμη αυτού εν ωρισμένη του έτους ημέρα" (Αθήναι 1906, σελ.806-807).
ΔΥΝΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗ , ΟΤΙ ΠΡΟΕΒΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΙΝ ΩΣ ΑΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΠΕΡΙΣΚΕΨΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΙΛΑΣ; ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΜΕΝ!
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1992
(από Λ.Ν.)
Του ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ήταν διευθυντής το γνήσιο πνευματικό παιδί του Γέροντα Αυγουστίνου, ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ! Τον συκοφαντούν μερικοί αλλά είναι για κλάμματα αυτοί που τον συκοφαντούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανης
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ κ. Νούσης μᾶς ἔστειλε τὸ σχόλιό του σὲ συνέχειες. Δὲν ξέρουμε α) γιατί δὲν τὸ δημοσίευσε στὸ ἱστολόγιο ποὺ δημοσιεύει τὰ ἄρθρα του καὶ β) γιατί ἔστειλε τὸ σχόλιό του σὲ ἄλλη -παλαιότερη- ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου μας:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/09/blog-post_29.html
Παρότι τὸ ἱστολόγιο μὲ τὸ ὁποῖο συνεργάζεται δὲν δημοσιεύει (κατὰ δήλωσή του) σχόλια ἀντι-οἰκουμενιστικά, ἐμεῖς δημοσιεύουμε τὸ σχόλιο τοῦ κ. Νούση. Τὸ δημοσιεύσαμε ἐπίσης, παρόλο ποὺ γράφει ἀσεβέστατα γιὰ τὸν π. Εὐθύμιο (καὶ δὲν αἰσθάνεται τὴν ἀνάγκη νὰ διορθώσει τοὺς χαρακτηρισμούς του). Τὸ δημοσιεύσαμε παρὰ τὴ σύγχυση ποὺ διέπει καὶ αὐτό του τὸ κείμενο, παρὰ τὶς ἀστήρικτες ἐπεξηγήσεις ποὺ δίδει γιὰ ὅσα γράφει στὸ ἄρθρο του, τὸ ὁποῖο καὸ σχολιάσαμε.
Βέβαια δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε πάλι μὲ τὶς νέες ἀντιφάσεις του, ὄχι γιατὶ τὸν ὑποτιμοῦμε, ἀλλὰ γιατὶ δὲν ὑπάρχει σημεῖο συνεννόησης. Γι’ αὐτὸ καὶ δὲν θὰ ἐπανέλθουμε ὡς "Πατερική Παράδοση", ἀφοῦ φαίνεται ἀδύνατο νὰ πεισθεῖ ὅτι ἡ γραμμὴ τῶν Πατέρων συνίσταται στὴν α) ἀναίρεση κάθε ἐμφανιζόμενης αἵρεσης, β) στὴν ὀνομαστικὴ κατάδειξη τῶν αἱρετικῶν καὶ γ) τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ αὐτούς, ὅπως στὸ τελευταία μας σημερινὴ ἀνάρτηση ἐπισημαίνουμε. Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔχει διαβρώσει τὰ πάντα. Τὸ Ὀρθόδοξο αἰσθητήριο ἔχει τραγικὰ ἄμβληθεῖ. Γιὰ ὅλα ὅσα γράφει, ἔχει ὁ π. Εὐθύμιος ἀπαντήσει ἐξαντλητικὰ στὰ βιβλία του, ὄχι μὲ δικές του σκέψεις, ἀλλὰ μὲ ἑκατοντάδες πατερικὰ κείμενα, ποὺ ἀποδίδουν καὶ τὸ γράμμα, ἀλλὰ κυρίως τὸ πνεύμα τῶν Πατέρων.
Θὰ προσευχόμαστε κ. Νούση, γιὰ τὸν ἄνωθεν φωτισμό, ὥστε ἀμφότεροι νὰ κατανοήσουμε τὰ τυχὸν λάθη μας. Γιὰ τὸν ἴδιο Παράδεισο ἀγωνιζόμαστε, ἢ καλύτερα τὸν ἴδιο Κύριο ἀγαποῦμε καὶ ἀλλοίμονο ἂν ἐκπέσουμε τῆς ἀγάπης Του ἐξ αἰτίας τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
«Πατερικὴ Παράδοση»
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4.h
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κάνετε και αποφασίσατε να προσεύχεστε για το λεγάμενο.
Σας στολίζει πάλι με εμπαθείς χαρακτηρισμούς.
Δεν αξίζει να ανοίξετε πάλι διάλογο μαζί του
Κακώς που ανοίξατε μέχρι τώρα.
Η σύγκριση της δικής σας τοποθέτησης με τις ύβρεις που εξαπολύει εναντίον σας στο ακατονόμαστο ιστολόγιο της Πάτρας φθάνει για να πειστεί ο κάθε απροκατάληπτος για το ποιος έχει δίκαιο.
Αρκετή αξία του δώσατε.
Αγαπητή "Πατερική Παράδοση", ο κ.Κώστας Νούσης, σε σημερινό του σχόλιο στο ιστολόγιο Ιδιωτική Οδός, με καλεί να διαψεύσω, ως γνώστης της πραγματικότητας, το γεγονός ότι "χρηματιζόταν", όπως χαρακτηριστικά γράφει, κατά το διάστημα της διαμονής του, κατά τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων, στο φοιτητικό Οικοτροφείο "Άγιος Δημήτριος" της Θεσσαλονίκης, εξ αιτίας σχετικού δημοσιεύματος που διελάμβανε κάτι τέτοιο. Τόσο κατά το διάστημα της τριετούς παραμονής μου (τα υπόλοιπα τρία χρόνια της εν Θεσσαλονίκη εξαετούς παραμονής μου διέμενα σε διαμέρισμα) στο Οικοτροφείο όσο και αργότερα, ουδέποτε και από κανένα, τουλάχιστον εξ όσων εγώ γνωρίζω, ελέχθη ή ακούστηκε ότι ο κ.Νούσης δεν κατέβαλε ολόκληρη τη δαπάνη διαμονής και διατροφής του στο συγκεκριμένο Οικοτροφείο.. Δε γνωρίζω ποιος ή ποιοι διέδωσαν τα περί "χρηματισμού". Δικαίως ο κ.Νούσης διαμαρτύρεται εφ όσον διεστράφη η αλήθεια και θα πρέπει το πρόσωπο που διέδωσε τη συγκεκριμένη ψευδή πληροφορία να την ανακαλέσει αιτούμενος και τη σχετική συγγνώμη, την οποία είμαι βέβαιος ότι ο κ.Νούσης θα παράσχει. Προέβην στη συγκεκριμένη διάψευση κατά συνειδησιακό χρέος μολονότι ο τρόπος με τον οποίο ο κ.Νούσης με κάλεσε να προβώ στην εν θέματι διάψευση απέτρεπε από μία τέτοια εξέλιξη. Από κει και πέρα, δηλώνω για μία ακόμη φορά, ότι δεν προτίθεμαι επ ουδενί να διαλεχθώ είτε δημοσίως είτε ιδιωτικώς με τον κ.Νούση, απ τον οποίο με χωρίζει άβυσσος ιδεολογικών διαφορών, ως τυγχάνει και τυφλώ δήλον. Αυτονόητο επίσης τυγχάνει, ότι η επιλογή των ιστολογίων στα οποία αρθρογραφώ και καταθέτω τις απόψεις μου, αφορά τον υποφαινόμενο και ουδένα έτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΡΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ!
ΔιαγραφήΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥΣΗ.
ΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΒΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕ ΧΑΝΕΙ.
Σαν πολύ δεν ασχοληθήκατε με το Νούση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει δίκαιο ο 9:40. Υπάρχουν πολύ περισσότερο σοβαρά θέματα!
ΔιαγραφήΠολύ ασχοληθήκατε με τον Νούση! Έλεος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί νομίζετε ότι είναι ο Νούσης και ασχολήστε τόσο μαζί του; Έλεος! Βαρεθήκαμε να ακούμε για τον Νούση!
Από πού κι ως πού ο Κ.Ν. ανακατεύει το ιστολόγιό σας με τα περί οικονομικής βοήθειας όταν ήταν οικότροφος; Πότε το ιστολόγιό σας έγραψε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν παραθέτει το συγκεκριμένο άρθρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο άρθρο!
ΔιαγραφήΑκόμα και κάποιοι που συμφωνούν μαζί του, του συνέστησαν στο πατρινό ιστολόγιο να προσέχει τη γλώσσα του.
ΔιαγραφήΑπ τη μια εσάς και το Λ.Ν. σας αποκαλεί φίλους κι απ την άλλη σας περνά γενεές δεκατέσσερις! Είναι γνώρισμα σοβαρού ανθρώπου μια τέτοια συμπεριφορά;
ΔιαγραφήΚάθε απροκατάληπτος μπορεί να καταλάβει πλέον ότι ο διάλογος με το λεγάμενο δεν έχει κανένα νόημα. Αφήστε τον στη μοναξιά του να εκτονώνεται στο χυδαίο ιστολόγιο.
ΔιαγραφήΚατ αρχήν το ιστολόγιό σας δεν είχε δημιουργηθεί πριν τρία χρόνια όταν γράφτηκαν τα περί οικονομικής βοήθειας τα οποία ο Νούσης βαρύγδουπα ονόμασε χρηματισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλείται λοιπον ο Νούσης να αφήσει ήσυχη την Πατερική Παράδοση γιατί αλλοιώς καταντάει συκοφάντης.
Ὁ κ. Νούσης ἀπέδειξε ὅλη τὴν ἐμπάθεια ποὺ ἔκρυβε τόσον καιρό, πίσω ἀπὸ τὸ φιλοσοφικο-θεολογικὸ ὕφος τῆς ἀνωτερότητας ποὺ προσπαθοῦσε νὰ οἰκοδομήσει γιὰ τὸν ἑαυτό του. Παρὰ τὴν διακρινόμενη διὰ γυμνοῦ ὀφθαλμοῦ ἐμπάθειά του, δημοσιεύσαμε παραπάνω ἕνα μακροσκελές σχόλιό του, παρόλο ποὺ καὶ σὲ αὐτὸ ὑπῆρχαν ὕβρεις ἐναντίον μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜὲ αὐτὸ τὸ σχόλιο καθιστούσαμε σαφές, ὅτι δὲν ἔχουμε τὴν διάθεση νὰ συζητοῦμε μὲ κάποιον ποὺ ἐκβράζει χολή καὶ μὴ ἰσορροπημένο λόγο, γεμᾶτο ἀντιφάσεις καὶ δοκησισοφίες.
Δὲν τὸ κατάλαβε καὶ ζήτησε νὰ δημοσιεύσουμε κι ἕνα ἄλλο σχόλιό του, διὰ τοῦ ὁποίου μᾶς ζητοῦσε νὰ τοποθετηθοῦμε-διαψεύσουμε κάποια συκοφαντικὴ ἀνάρτηση ποὺ ἔγινε πρὶν 2-3 χρόνια σὲ ἄλλο ἱστολόγιο.
Δὲν δημοσιεύσαμε τὸ 2ο σχόλιό του, οὔτε τοῦ ἀπαντήσαμε, γιατὶ ἔχουμε κάτι καλύτερο νὰ κάνουμε ἀπὸ τὸ νὰ ἀσχολούμαστε μὲ ἕνα ἀμετανόητο ὑβριστή μας, ὁ ὁποῖος ἐπὶ πλέον ἀπαιτεῖ νὰ ἱκανοποιήσουμε τὸ ἀνόητο αἴτημά του, δηλ. νὰ διαψεύσουμε δημοσίευση ἄλλων, γιὰ θέμα ποὺ δὲν γνωρίζουμε, ποιός ἔχει δίκιο.
Βέβαια, χθὲς ὁ κ. Λυκοῦργος Νάνης, ὁ ὁποῖος κατὰ τὸν κ. Κ.Ν. «ἤξερε», προέβη σὲ διάψευση ποὺ ζητοῦσε ὁ κ. Νούσης, μᾶς τὴν ἔστειλε ὡς σχόλιο. Καὶ αμέσως τὴν δημοσιεύσαμε.
Παρόλα αὐτὰ ὁ κ. Νούσης ἔχει ἐκμανεῖ, καὶ ἐπανῆλθε στὸ ἱστολόγιο ποὺ τὸν φιλοξενεῖ, καὶ μὲ ὕβρεις τέτοιες ποὺ μποροῦσαν νὰ προκαλέσουν τὴν ἐπέμβαση τῆς δικαιοσύνης (αὐτὸς ὁ «θεολόγος» τῶν ὑψηλῶν ἐννοιῶν, ὁ ἀπεχθανόμενος τὴν ἠθικολογία ἀλλὰ ἀποδεικνύων ἕνα χείριστο ἦθος, ποὺ καθιβρύζει σκαιῶς πρόσωπα συνανθρώπων του) ζητᾶ καὶ τὴ δική μας διάψευση, ἐπαναλαμβάνουμε γιὰ περιστατικά ποὺ δὲν γνωρίζουμε και, τέλος ο κ. Νούσης, αφού αποφαίνεται και για μας ότι «ΔΕΝ ειναι αξιοι να ΦΕΡΟΥΝ οτι αυτο το στοιχειωδες ΟΝΟΜΑ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ», τέλος ζητά και
τον Α Φ Ο Ρ Ι Σ Μ Ο μας!!!
Δὲν τοῦ κάνουμε τὴ χάρη να δημοσιεύσουμε το σχόλιο που μᾶς έστειλε.
Γιὰ τὴν ΙΣΤΟΡΙΑ όμως, θα δημοσιεύουμε ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «τους» μερικὰ σχόλια, γιὰ νὰ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Έπειδή στὰ σχόλια δὲν ἔχουμε τὴν δυνατότητα νὰ χρωματίσουμε κάποιες λέξεις (καὶ ἐπειδὴ στὰ σχόλια δὲν ὑπῆρχαν λέξεις μὲ κεφαλαῖα γράμματα), ἔχουμε μετατρέψει τὶς ὑβριστικές του λέξεις ἀπὸ πεζὰ γράμματα σὲ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ
οπως το περιμενα, οχι μονο καθυστερει η αποποιηση της ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ για τη συκοφαντικη μου δυσφημηση απο το ιστολογιο "πατερικη παραδοση", αλλα δεν εγινε ουτε η αναρτηση του αποσταλεντος μου σε αυτους σχετικου σχολιου. θα περιμενω λιγο ακομα, αν και οι ελπιδες μου ειναι ελαχιστες.
(Συνεχίζεται)
(Συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μεταξυ θα ηθελα να ρωτησω απο το "οικουμενιστικο" αυτο βημα τον παλαι ποτε συμφοιτητη μου κ. Λ.Ν. ...αν θα διαψευσει τις λασπολογιες περι χρηματισμου μου στον χωρο που μας "φιλοξενουσε" αμφοτερους επ' αμοιβη και που ανηκε σε συγκεκριμενη Οργανωση. διοτι εκεινος ξερει πολυ καλυτερα την αληθεια... Αν, μετα τις ενεργειες του αυτες και την αρνηση εκεινων να προβουν στη διαψευση, θα προκειται για καποιο... ακομα μεταλλαγμενο προϊον της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ φονταμενταλιστικης ορθοδοξιας μερικων ζηλωτων και ΠΑΡΑΦΡΟΝΩΝ, που τον μεταποιησαν σαν τα μουτρα τους... εν αναμονη λοιπον, αγαπητε Λ.Ν. και φιλοι της Πατερικης Παραδοσης.
Κ.Ν. 7 Οκτωβρίου 2013 - 1:28 μ.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Πάντως γενικά τα σχόλια σας, όπως και το παρόν, γέμουν προσωπικών χαρακτηρισμών, ενώ συνυπάρχει και ένα γενικότερο πνεύμα ταραχής και εκνευρισμού, ενώ τα δικά τους (πλην μερικών του Πανταζή), είναι γραμμένα με πιο ήρεμο ύφος, με απλό και άμεσο λόγο, και προδιαθέτουν θετικά τον αναγνώστη, κερδίζοντας τις εντυπώσεις εις βάρος σας. Αυτό πρέπει να το παραδεχθείτε.
7 Οκτωβρίου 2013 - 3:28 μ.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε... Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 3:28. Φίλε Κώστα, φαίνεται πως γράφεις βιαστικά, εν θερμώ, αναγκάζεσαι να διορθώσεις ένα προηγούμενο σχόλιο σου... Γιατί; Σε πανικοβάλλανε τα σχόλιά τους; Ο Παναγιώτης είναι πιό νηφάλιος όταν απαντά. Γράφεις σαν να μην έχεις δίκιο. Προς τι ο θόρυβος; Τους χαρακτηρίζεις θλιβερα, ποταπα ανθρωπακια, θρασυδειλα και αναιδη, μικροπρεπη και υψηλοφρονα. για μια ακομη φορα κριμα, κριμα γιατι παρασυρουν και αθωες ψυχες που αγνουν και ειναι ευπιστες... κ.λπ. Δεν μας έχεις συνηθίσει Κώστα σε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Σε έκαναν και έχασες την ψυχραιμία σου; Και μάλιστα, γράφεις πως όλα αυτά ισχύουν, αν δεν δημοσιοποιήσουν το σχόλιό σου. Σαν συνάδελφό σου, που γνωρίζω μερικούς από αυτούς (Λαρισαίους), νομίζω πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Ηρέμισε.
Γ. 7 Οκτωβρίου 2013 - 5:49 μ.μ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ @ 5.24
...ειλικρινα σου λεω, δεν εχω χασει καμια ψυχραιμια. μα δεν υπαρχει και λογος για αυτο. οι χαρακτηρισμοι μου δεν ειναι προσωπικης εμπαθους επιθετικοτητας, αν και δεχτηκα τετοια λασπη απο τετοιους ανθρωπους. η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να δω ανθρωπους της Εκκλησιας να μεταλλασσονται σε "ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"...
Θα ηθελα εδω ναπροβω σε μια αναγκαια διευκρινιση. η απαιτηση μου για δημοσιευση
(Συνεχίζεται)
(Συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήτου σχολιου μου και η υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου, δεν γινεται διοτι περιμενω την αποκατασταση της ηθικης ταξης και της προσωπικης μου φημης και υποστασης απο την πραξη τους αυτη. θελω απλα να καταδειξω ποσο ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ειναι στην πραγματικοτητα, την ιδια ωρα που διατεινονται οτι ειναι οι μονοι υπερορθοδοξοι και αρα το ηγαπημενο εκλεκτον λειμμα του Κυριου. προκειται για αυταποδεικτη αυτοκαταδικη τους μεσα απο τη μικροτητα και ΚΑΚΟΤΗΤΑ και εγωιστικοτητα που τους διακρινει και η οποια διαφαινεται απο τη μικρη αυτη ανωδυνη ενεργεια, στην οποια δισταζουν να προχωρησουν ενω ειναι τοσο απλη και ευκολη! προκειται για ΦΟΒΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ λοιπον και δεν μπορουμε να σιωπησουμε αλλο, το ιδιο και η επισημη Εκκλησια, που πρεπει να τους αναχαιτισει με καποια εστω ανακοινωσηή επισημο Α Φ Ο Ρ Ι Σ Μ Ο
Κ.Ν. 7 Οκτωβρίου 2013 - 6:29 μ.μ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ @5.49
με ματιαξες και λαθεψα και πάλι... στη φραση "η απαιτηση μου για δημοσιευση του σχολιου μου και η υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου" διαβασε ορθοτερα "η απαιτηση μου για δημοσιευση του σχολιου μου και για την υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου".
οσον δε αφορα στους συντοπιτες μου και οποιους αλλους διαφερουν αρκετα απο τους αχαρακτηριστους και ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ αποτειχισμενους, περα απο το οτι εξαπαντος δεν ειμαι τοσο ανοητος να τους βαζω στο ιδιο τσουβαλι, θα τους συμβουλευα να τους εγκαταλειψουν το ταχυτερο δυνατο. και ας παρουν σε αυτο παραδειγμα και ενθαρρυνση απο την ηδη αναλογη σταση και ενεργεια του μητροπολιτου Πειραιως.
Κ.Ν. 7 Οκτωβρίου 2013 - 6:45 μ.μ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ Αναφορικα με τον Ιερομαρτυρα και οσα εγραψα τελευταια, η συνειδηση μου αμφιταλαντευεται αναμεσα στον ελεγχο της ορθοτητας ή μη της συγκεκριμενης αποφασης μου. απο τη μια δλδ αισθανομαι οτι επραξα κατ΄ ελαχιστον το χρεος μου απεναντι στην Εκκλησια, τη θεολογικη αληθεια και τον Αγιο και απο την αλλη ενοχικως εξαιτιας του οτι εγινα αφορμη να ανοιξουν το ΑΠΥΛΩΤΟ και ΒΟΡΒΟΡΩΔΕΣ στομα τους και να καθυβρισουν εκ νεου τον Αγιο οι εν λογω αγιομαχοι, οπως διαβασα και πριν απο λιγο σε αναρτηση τους. σε αυτην μαλιστα για μια ακομη φορα αυτοαποκαλυπτουν τις τραγικες τους φιγουρες μεσα απο τις αντιφασεις τους. κατηγορουν δλδ τον αγιο και λενε επι λεξει: "Λεγεται οτι σαν
(Συνεχίζεται)
(Συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήχαρακτηρας ηταν ευεξαπτος, βλοσυρος και θυμωδης. Ετσι ηταν οι Αγιοι; "ποιοι μιλανε πραγματικα! αυτη λοιπον την ερωτηση επιστρεφω στους συγχρονους αυτους "αγιους" που ανελαβαν να καθαρισουν την "οικουμενιστικη" Εκκλησια μας...
Κ.Ν. 7 Οκτωβρίου 2013 - 7:04 μ.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5.html#comment-form
Ο συμφοιτητής σας κύριε Νούση διέψευσε τα περί χρηματισμού σας.
7 Οκτωβρίου 2013 - 7:44 μ.μ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ @ Λ.Ν.
σε αντιθεση με την "ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ" και προς τιμην του ο κ. Λ.Ν. εσπευσε προ ολιγου να διαψευσει τις συκοφαντικες φημες ενιων αποτειχισμενων σε βαρος μου στο αμεσως προαναφερθεν ιστολογιο. περιμενω και απο τους ιστολογους την αμεση αποκατασταση της αληθειας και το ξεκαθαρισμα της θεσης τους, διοτι θεωρω οτι δεν ειναι δα και τοσο δυσκολη η επικοινωνια τους με τους ετερους δυσσεβεις και δυσωνυμους καππαδοκες της αποτειχισης.
ωστοσο θα ηθελα να προβω και σε εναν μικρο σχολιασμο της απαντησης του παλιου φιλου (για μενα δεν αλλαξαν τα συναισθηματα, οπως μαλλον επισυνεβη απο την εκεινου πλευρα) και εν Χω αδελφου κ. Λ.Ν.
αναφερει ο κ. Λ. οτι προεβη στη συγκεκριμενη διαψευση "κατα συνειδησιακο χρεος". θα προτιμουσα εν προκειμενω να καταγραψει, πολλω δε μαλλον να το διεπραξε, κατα αγαπητικον και φιλικον χρεος.
συνεχιζει και λεει: "Από κει και πέρα, δηλώνω για μία ακόμη φορά, ότι δεν προτίθεμαι επ ουδενί να διαλεχθώ είτε δημοσίως είτε ιδιωτικώς με τον κ.Νούση, απ τον οποίο με χωρίζει άβυσσος ιδεολογικών διαφορών"... παρα ταυτα, ομως, με προλαμβανει και με προλαβαινει σε αυτο που θα του ελεγα και ο ιδιος: οτι δλδ δεν θα μπορουσα να διαλεχθω σε καμια περιπτωση με εναν οποιονδηποτε "μεταλλαγμενο" χριστιανο και πολυ περισσοτερο φιλο, τουλαχιστον απο εκεινον που εγω γνωρισα στο παρελθον. εκτος και αν μου αποδειξει εν τοις πραγμασιν το αντιθετο, αρχης γενομενης απο μια απλουστατη, συμβολικη, ευκολοτατη και λυτρωτικη κινηση για εκεινον και τον καθε χριστιανο: ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ, πολλω δε μαλλον να μην ξαναγραψει σε ΚΑΦΡΟΛΟΓΙΑ...
Κ.Ν. 7 Οκτωβρίου 2013 - 8:02 μ.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ευχαριστώ συνάδελφε Κώστα για την άμεση απάντηση.
Ως προς εκείνα που έγραψε ο Ανώνυμος 9:08. Συμφωνώ μαζί του. Η Πατερική Παράδοση δεν υπήρχε όταν διατυπώθηκε η κατηγορία εναντίον σου, Κώστα από τον
(Συνεχίζεται)
(Συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήλεγάμενο. Γιατί απαιτείς και από αυτούς την διάψευση, τη στιγμή που διαχώρισαν τη θέση τους μαζί του; Είναι υποχρεωμένοι να διαψεύδουν κάθε τι που ο λεγάμενος γράφει;
Γ. 7 Οκτωβρίου 2013 - 10:44 μ.μ.
Κ. ΝΟΥΣΗΣ ποτε δεν κατηγορησα την πατερικη παραδοση οτι με συκοφαντησε επι του συγκεκριμενου προσωπικου, ως ετεροι "συγγενεις" τους ιστολογοι. ζητησα ομως τον συγκεκριμενο διαχωρισμο της θεσης τους για ενα τοσο απλο ζητημα, οπως ειναι η διαψευση μιας συκοφαντιας για τρεις κυριως λογους: αφενος για να αποδειξουν εν τοις πραγμασι το δικο τους απλο και κοινο ανθρωπινο ηθος, το οποιο ειναι πολυ υποδεεστερο του χριστιανικου, του οποιου φορεις διατεινονται πως ειναι. αν επομενως δεν διαθετουν το στοιχειωδες, τοτε δεν μπορουν να μας εμπαιζουν με τις διακηρυξεις υπαρξης του τελευταιου. αν επισης δεν μας αποδειξουν οτι εχουν μια κοινη βαση ηθικης, τοτε δεν μπορουμε να διαλεχθουμε καν με τετοια ατομα. τελος, ετσι θα αρχισουν να διαισθανονται την "πλανη" των συναποτειχισμενων αδελφων τους και απο ενα ασχετο φαινομενικα γεγονος θα αρχισει να ξετυλιγεται το νημα της κρυμμενης δυσειδους πραγματικοτητας αυτων των υπερορθοδοξων, που σε πλειστα οσα σημεια ΔΕΝ ειναι αξιοι να ΦΕΡΟΥΝ οτι αυτο το στοιχειωδες ΟΝΟΜΑ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ετσι οχι απλα θα διαχωρισουν τη θεση τους απο εκεινους, αν ειναι τιμιοι, αλλα και πιθανοτατα θα Αρχισουν να προβληματιζονται μηπως θα επρεπε να αρχισουν να διαχωριζουν τη θεση τους απο την πλανη της αποτειχισης, που ειναι και το ζητουμενο.
να το πω με αλλα απλα λογια: αν ενας ειναι τοσο εμπαθης και στοιχειωδως ΑΝΗΘΙΚΟΣ σε τοσο απλα ζητηματα - μιλαμε για μια απλη και ακοπη και ανωδυνη διαψευση μιας συκοφαντιας, η οποια δια του Λ.Ν. ηδη απεδειχθη και απεκαλυφθη - τοτε εξαπαντος δεν μπορει να μας μιλαει για οικουμενιστικες πλανες και αιρεσεις, οντας ο ιδιος ο ορισμος της καραμπινατης πλανης, κατι που αποδεικνυει αλλωστε καθημερινα και με το αηθες ηθος του των υβρεων, των προπηλακισμων και των βωμολοχιων του. και εννοειται πως οσοι συνηγορουν εμμεσα σε αυτα δια της οποιας συμμετοχης τους σε αυτα τα ιστολογια, εχουν και αυτοι και προβλημα και συνευθυνη. για μενα αυτα ειναι τοσο προδηλα και αυτονοητα. γιατι οχι και για τους αλλους ;
Κ.Ν.
8 Οκτωβρίου 2013 - 8:54 π.μ
Τέλος
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΙΠΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΗΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ. Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗΛΟΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ. ΑΪ ΝΑ ΧΑΘΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ. ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΡΑΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΡΕ. ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ, ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήοι Οικουμενιστές και οι φίλοι τους πρέπει να πάρουν απάντηση. Δεν είναι τόσο αφελή τα πράγματα όσο τα σκέφτεσαι χαζοβιόλη ανώνυμε 9,33 πμ.
ΔιαγραφήΔεν μπορεί την αντιπαράθεση οικουμενιστών και ορθοδόξων να την ονομάζεις τσακωμούς σαν να γίνεται για μικρά πράγματα. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ γίνεται.
Τάσος
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_10.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς καταντά ο εγωισμός τον άνθρωπο!
Αλλά και μέχρι πού φθάνει η αθλιότητα του Ανδριόπουλου να χρησιμοποιεί τον εγωισμό και την εμπάθεια του δυστυχούς Νούση και του κάθε Νούση προκειμένου να πλήξει όσους δε συμφωνούν μαζί του...!