Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Ξέρουν τί θέλουν και πού μας οδηγούν;



    Μας εστάλη μια ανακοίνωση για την πραγματοποίηση «ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ» τὴν ὁποία ἀνάρτησε τὸ ἱστολόγιο «synaksiorthodoxon» (ἐδῶ). Κι ἑτοιμαζόμαστε νὰ ἀναρτήσουμε τὴν εἴδηση μὲ τὴν ἑξῆς ἐρώτηση:

    Στὴν Ἡμερίδα ἀνακοινώθηκε ὅτι ὁμιλητὴς θὰ εἶναι ὁ π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ὁ ὁποῖος σὲ χθεσινὸ ἄρθρο του (ποὺ δημοσίευσε κατ’ ἀποκλειστικότητα τὸ παλαιοημερολογίτικο ἱστολόγιο «Ἐν τούτῳ Νίκα», ἐδῶ) δήλωνε ὅτι  
      «όσοι απορρίπτουν την αγιότητα του π. Παϊσίου του Αγιορείτου, θεωρώ ότι ξέφυγαν» καί· «θεωρώ» πὼς εἶναι «λάθος το να τα ισοπεδώνουμε όλα». Γι’ αὐτὸ «θα αναγκασθώ να ξεχωρίσω την θέση μου με όποιο κόστος, ακόμη και αν χρειασθεί να μείνω τελείως μόνος!».
     Τὸ ἐρώτημά μας εἶναι: Πῶς θὰ εἶναι στὸ ἴδιο τραπέζι μὲ τὸν π. Ἐπιφάνιο, ὁ ὁποῖος δὲν δέχεται τὴν ἁγιότητα τοῦ γέροντα Παϊσίου;

     Δὲν προλάβαμε ὅμως νὰ δημοσιεύσουμε τὸ ἐρώτημα αὐτό, γιατὶ εἴδαμε σὲ νεώτερη ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου «synaksiorthodoxon», ἀλλὰ καὶ τοῦ «Ἐν τούτῳ Νίκα» νὰ ἔχει διαγραφεῖ ἀπὸ ὁμιλητὴς ὁ π. Παΐσιος ποὺ εἶχε ὡς θέμα τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ καὶ τὴν ἀποτείχιση καὶ στὴ θέση του νὰ ἔχει γραφεῖ τὸ ὄνομα τοῦ π. Χαρίτωνος(!), ὁ ὁποῖος θὰ διαπραγματευτεῖ ἄλλο θέμα!!!
     Ὁπότε διερωτᾶτε κάθε πιστός: Τί προέκυψε καὶ σὲ λίγες ὧρες ἀντικαταστάθηκε ὁ π. Παΐσιος; Μήπως ὁ λόγος εἶναι τὸ ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος δὲν δέχεται τὴν ἁγιοποίηση τοῦ γέροντος Παϊσίου; Κι ἂν εἶναι αὐτὸς ὁ λόγος, οἱ ἄλλοι ὁμιλητὲς καὶ διοργανωτὲς τῆς Ἡμερίδος μὲ ποιόν συμφωνοῦν; Μὲ τὸν π. Παΐσιο ἢ τὸν π. Ἐπιφάνιο;
     Ξέρουν ἄραγε οἱ διοργανωτὲς τί θέλουν και ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν;



    Ἀναρτοῦμε στὴ συνέχεια τὴν Ἀνακοίνωση γιὰ τὴν Ἡμερίδα:




ΗΜΕΡΙΔΑ

Σάββατο 12 Μαίου 2018 & ΩΡΑ 6.30.00 μ.μ 


ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ με θέμα την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.
ΟΜΙΛΗΤΕΣ : 

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ 
Διακοπή Μνημοσύνου και Κοινωνίας 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου του Μεγάλου Φωτίου .

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΑΡΙΤΩΝ ΚΑΡΕΩΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
. Ιστορικές Προυποθέσεις για την Μετάλλαξη Του Δυτικού Χριστιανισμού (filioque).
ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΑΨΑΛΙΩΤΗΣ
. Η Γέννησης Του Οικουμενισμού.
Φορείς: 

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ 
ΣΥΝΑΞΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ 
ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΙΟΙ 

Μία ακόμη ανακοίνωση για την ίδια εκδήλωση: 
ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ(Πληροφορίες. Το Πολιτιστικό Κέντρο βρίσκεται στη Δ.Κ. Μελισσίων επί των οδών 17ης Νοεμβρίου 15 και Αγίου Γεωργίου)

Δεῖτε καὶ τὴν πρώτη Ἀνακοίνωση γιὰ τὴν ἴδια Ἡμερίδα ποὺ γιὰ ἄγνωστους λόγους ἀνεβλήθη κι ἔχει τὸ ἴδιο λογότυπο. Μᾶς τὸ ἔστειλε σχολιαστή.

30 σχόλια:

  1. Τα πρώτα συναισθήματα

    Απογοήτευση Απογοήτευση.Αν υπήρχε ειλικρίνεια θα συγκεντρώνονταν οι πατέρες σε ένα μοναστηρι και θα συζητούσαν μέχρι να βρούν τις λύσεις, αλλά αυτά είναι καλά μόνο για να τα διαβάζουμε και να μας παίρνει ο ύπνος
    Στην επόμενη ημερίδα μην παραλείψετε να μας πείτε για τον αρειανισμό και πως ξεκίνησε ο προτεσταντισμός.
    Αν δεν έχουν ξεκαθαρίσει οι Πατέρες οτι δεν υπάρχει Χριστός εν μέσω οικουμενιστών διαβόλων και δεν έχουν τίποτα να μας κηρύξουν σχετικά με την σωτηρία μας, και δεν μπορούν να συννενοηθούν για τα αυτονόητα της πίστεως ούτε μεταξύ τους ώστε να μας τα μεταλαμπαδεύσουν, δικαίωμά τους, δεν εχουμε πρόβλημα, αλλα να μην μας δουλεύουν κι από πάνω με ημερίδες.....ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ;;;;;...ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ....ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ....ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ!!!....ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ!!Κ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ....ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ.....ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ...ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ.....!!!!ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΛΔ;;;....ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ .ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑ .....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΘΕΟΥ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!!!!!!....ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ..ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΩΝ ....ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/4/18, 5:04 μ.μ.

    Λυπάμαι αφάνταστα για τον π.Σάββα Λαυριώτη.

    Συνομιλητής με φανατικούς παλαιοημερολογίτες και αγιομάχους.

    Και θέλει να του έχουμε και εμπιστοσύνη σε όσα λέει!

    Μα δεν καταλαβαίνει τί κάνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/4/18, 5:04 μ.μ.

    Θέλουν να μας κάνουν χρονολάτρες και μας οδηγούν στον αντίχριστο Παλαιοημερολογιτισμό.
    Τα Μελλίσια είναι στην Πεντέλη Αττικής.
    Γιατί δεν κάνουν και μια σύναξη στην Θεσ/νίκη;
    Μπράβο στον π.Παΐσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ, πολλά αβγά έφαγες το Πάσχα!
      Δεν κατάλαβες ακόμα ότι ο π.Παΐσιος προωθεί την επιστροφή στο Παλαιό?
      Αφού το έχει γράψει καθαρά!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος26/4/18, 5:40 μ.μ.

    ΔΥΣΦΗΜΙΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
    Αγιομαχία και φανατικός παλαιοημερολογιτισμός..Κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/4/18, 5:46 μ.μ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ..!ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/4/18, 6:01 μ.μ.

    Χριστός Ανέστη. Πάλι ο Σημάτη καί οι συν αυτώ ρίχνουν το δηλητήριο για νά διχάσουν!!! Οι αγιορείτες καί ιδιαιτέρως ο γέροντας Σάββας εχουν πει πώς δέχονται τήν αγιότητα του αγίου παισίου καί Πορφυρίου. Θά τό ξαναπουν προς καταισχυνην σας καί στην ημερίδα. Σταματήστε νά διχάζετε καί να πολεμήται τους πατέρες. Καί κάτι τελευταίο. ΜΠΡΑΒΟ στους πατέρες που δέν ασχολούνται εδω καί καιρώ μαζί σας. Τό σχόλιο αυτό παρακαλώ νά ανέβει πρός πίστωσιν της αληθείας. Σας ευχαριστω. Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος26/4/18, 6:08 μ.μ.

    Κύριε Σημάτη γράφετε οτι Στὴν Ἡμερίδα ἀνακοινώθηκε ὅτι ὁμιλητὴς θὰ εἶναι ὁ π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ὁ ὁποῖος σὲ χθεσινὸ ἄρθρο του (ποὺ δημοσίευσε κατ’ ἀποκλειστικότητα τὸ παλαιοημερολογίτικο ἱστολόγιο «Ἐν τούτῳ Νίκα», ἐδῶ) ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΑΚΙ? το "Εν τούτω νίκα" δηλώνει ως πηγή την "Σύναξη Ορθοδόξων Κρητών". Από αυτό καί μόνον δηλώνετε πως πρόθεσή σας ειναι νά διχάσετε καί οχι νά βοηθήσετε. Ο Κόσμος τά καταλαβαίνει αυτά. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/4/18, 6:13 μ.μ.

    Τί προέκυψε καὶ σὲ λίγες ὧρες ἀντικαταστάθηκε ὁ π. Παΐσιος; Μήπως ὁ λόγος εἶναι τὸ ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος δὲν δέχεται τὴν ἁγιοποίηση τοῦ γέροντος Παϊσίου; Κι ἂν εἶναι αὐτὸς ὁ λόγος, οἱ ἄλλοι ὁμιλητὲς καὶ διοργανωτὲς τῆς Ἡμερίδος μὲ ποιόν συμφωνοῦν; Μὲ τὸν π. Παΐσιο ἢ τὸν π. Ἐπιφάνιο;
    Ξέρουν ἄραγε οἱ διοργανωτὲς τί θέλουν και ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν;
    Γιατί κυριε Σημάτη δεν το αναρτήσατε πιό πρίν? Γιατί το αναρτήτε τωρα που αλλαξαν για κάποιους λόγους ο ομιλητής που οι πατέρες ξέρουν? Σκοπίμως......... Σας καταλαβαίνουμε κ. Σημάτη. Δεν σας δίνουν πλέον σημασία οι πατέρες. Κρίμα. Πρέπει νά ηγηθήτε του αγώνως. Θά τους το μεταφέρουμε μιάς καί δεν διαβάζουν το ιστολόγιό σας νά σας βάλουν μπροστά καί νά σταματήσουν νά δρουν ως αγιορείτες καί ως μοναχοί. Αλλωστε δέν θέλουμε το ράσο μπροστά αλλά τους λαικους που τόσο καιρό ηταν στην αφάνεια. Θά τους το μεταφέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/4/18, 7:36 μ.μ.


    Μια ερώτηση προς όλους :

    Αν οι εν γνώσει κοινωνούντες με τον οικουμενισμό και τους οικουμενιστές αγιάζουν, τότε προς τι η αποτείχιση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/4/18, 8:20 μ.μ.

    Αντί να επιτίθονται στην Π.Π. οι διάφοροι και στον κ. Σημάτη καλό θα ήταν να φρεσκάρουν την μνήμη τους. Παραθέτω το επόμενο:

    "Hμερίδα στις 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, για τα θέματα Της Ορθοδοξίας στον καιρό μας , στην Πτολεμαΐδα .

    ΗΜΕΡΙΔΑ

    Β'ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

    4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 & ΩΡΑ 5.00 μ.μ

    ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ

    ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

    ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ : ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
    ΑΙΘΟΥΣΑ : << ΠΑΛΑΤΑΚΙ >>

    ΟΜΙΛΗΤΕΣ :

    ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΑΡΙΤΩΝ ΚΑΡΕΩΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
    . Ιστορικές Προυποθέσεις για την Μετάλλαξη Του Δυτικού Χριστιανισμού (filioque).

    HΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
    .Το Παράδειγμα Της Αποτείχισης Του Αγίου Γρηγορίου Του Παλαμά και η Θεολογία Του.

    ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΑΨΑΛΙΩΤΗΣ
    . Η Γέννησης Του Οικουμενισμού.

    ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ
    . Διακοπή Μνημοσύνου η και Κοινωνίας 15ος Κανόνας Της Α΄και Β' Οικουμενικής Συνόδου."

    Είναι τα θέματα τα ίδια ή δεν είναι; Ακόμα και το Λόγκο της ημερίδας το ίδιο είναι. Ο μόνος που λείπει είναι ο π. Παίσιος. Γιατί λιπόν χτυπιέστε κύριοι και κατηγορείτε αδίκως ανθρώπους που θέλουν την αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/4/18, 2:40 μ.μ.

      Το ότι απουσιάζει ένα όνομα από την ημερίδα δεν σημαίνει ότι τον εκδίωξαν.... σας διαφεύγει ότι μπορεί να μην ήθελε να συμμετάσχει πλέον ? Γιατί χτυπάτε εσείς όποιους θέλετε ? και δεν ψάνετε την αλήθεια πρώτα ?

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος26/4/18, 8:24 μ.μ.

    Αυτός που θα πρέπει να απαντήσει και να ξεκαθαρίσει την κατάσταση είναι ο π. Παίσιος κι όχι ο κ. Σημάτης, ο οποίος ως διαχειριστής ιστολγίου οφείλει ως ορθόδοξος να γράφει και να ρωτάει για την αλάηθεια.Ας βγει ο π. Παίσιος και ασ πει ποιούς εννοεί. Ποιοί είνια αυτοί που δεν θεωρούν Άγιο τον γέροντα Παίσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος26/4/18, 8:36 μ.μ.

    Είναι δυνατόν οι αναφερόμενοι αγιορείτες μοναχοί να κατηγορούν τον κ. Σημάτη και το ιστολόγιο Π.Π. Ένα ιστολόγιο που παρά τις όποιες αδυναμίες του αγωνίζεται για την αλήθεια με οποιοδήποτε κόστος; Αυτό μας ενημερώνει τόσο καιρό, ενώ αυτοί σιγούν. Τι μας είπατε Πατέρες για τις εξελίξεις; Τίποτα. Τι μας είπατε για τον τρόπο ομονοίας; Τίποτα. Τι μας είπατε για τους σκανδαλισμούς που έχουμε; Τίποτα.
    Στην θεσσαλονίκη μάλιστα μάθαμε ότι την περασμένη Κυριακή είσασταν για πολλοστή φορά στο εξωτερικό και ειδικώτερα στην Σερβία και κάνατε ΣΥΝΑΞΗ. Με πιό θέμα, με πια εξουσιοδότηση; Την παλιά από τον π. Γαβριήλ; Αφού κι αυτόν τον κατηγορείτε. Ποιόν αντιπροσωπεύσατε εκεί; Κάνετε δηλαδή τα ίδια όπως οι άλλοι που κατηγορείτε;
    Είναι απίστευτο. Και χτυπάτε τους ανθρώπους που ευλόγως!!!! ρωτάνε, γιατί πρόκειται για την πίστη τους !!!! και όχι για την φήμη του κάθε γέροντα. Δεν σας τιμήσαμε για να κάνετε ότι θέλετε χωρίς να μας ενημερώνετε. Κάνετε όλοι Συνάξεις Σερβίες Ρουμανίες, ξέρω γω στην Κίνα και δεν έχετε καταφέρει να κάνετε μία στην Ελλάδα, Σύναξη όχι ημερίδα. Μετά το Ωραιόκαστρο του οποίου η επιτυχία είναι μάλλον ανεπιτυχία εξαφανιστήκατε.
    Κατά τα άλλα σας φταίει ο λαικός Σημάτης και το ιστολόγιο Π.Π. για τα χάλια που εσείς δημιουργήσατε.
    Πείτε μας μία δημόσια δήλωση με κείμνο και υπογραφή που να ομολογεί την αγιότητα του Παισίου από π. Χαρίτωνα και π. Επιφάνιο. Αιδώς Αργείοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/18, 9:30 μ.μ.

      Ποιά σύναξη; Καινούργια Σύναξη όπως λέει το τραγούδι για εμάς χωρίς εμάς; Τελικά αυτοί οι άνθρωποι και οι μεν και οι δε ποιόν αντιπροσωπεύουν εκεί που πάνε; Που θα πάει αυτό το πράγμα; Και πάλι θα μάθουμε σημαντικά για την πίστη μας πράγματα μέσω σχολίων, ενώ θα έπρεπε να μας ενημερώνουν ΑΜΕΣΑ οι υπεύθυνοι. Είχαμε τους οικουμενιστές τώρα πάλι τα ίδια. Αλλά υπάρχει και Θεός.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος26/4/18, 8:39 μ.μ.

    Καλά τα θέματα της ημερίδας θα βοηθήσουν το ποίμνιο στην κατάσταση που επικρατεί;
    Εδώ ο κόσμος χάνεται και θα ακούσουμε για το Φιλιόκβε;
    Μήπως συναγωνίζεστε τον π. Θεόδωρο στην επιστημοσύνη και χάνετε από τα μάτια σας την τραγικότητα της καταστάσεως; Λέω μήπως; Τελικά μας έχετε για πολύ κουτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος26/4/18, 8:56 μ.μ.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ-ΠΑΙΣΙΟΣ-ΙΑΚΩΒΟΣ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ Ε'ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΟΥΤΕ ΜΟΝΑΧΟΣ ΟΥΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ. Ο ΛΟΓΟΣ ? ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΜΟΛΙΣ ΕΧΘΕΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΑΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ , (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ ΤΖΟΥΡΑΣ ) Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/18, 9:24 μ.μ.

      ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΕ ΜΑ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ..!ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Αληθώς Ανέστη , Πάτερ Φώτιε!!
      Την ευχή σου να έχουμε!
      Εσένα η αποτείχιση σε πυρώνει κάθε μέρα στην κάμινο των δακρύων και σε άλλους χαρίζει "ζωή και κότα"...και μεγάλη γλώσσα..
      Όμως "Ο Κύριος εγγύς".
      Ι.Ρίζος

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/4/18, 4:48 μ.μ.

      Αληθώς Ανέστη! Την ευχή σου πάτερ Φώτιε! Τον σταυρό που σηκώνεις αυτήν την στιγμή μέσα στην απόλυτη φτώχεια μαζί με τα δύο παιδάκια σου,ελάχιστοι από εμάς σηκώνουμε!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος26/4/18, 9:48 μ.μ.

    Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος

    Εξηγήσεις για να αρθούν οι παρεξηγήσεις σχετικά με τον πατέρα Επιφάνιο


    Επειδή στο ιστολόγιο αποτείχιση και πατερική παράδοση αναφέρεστε στο πρόσωπο μου σχετικά με την συμμετοχή μου στη ημερίδα που θα γίνει στην Αθήνα 12 Μαΐου 2018 μπερδεύετε τα πράγματα και το πρόσωπο του πατρός επιφανείου του Καψαλιώτη είμαι υποχρεωμένος να κάνω κάποια ενημέρωση.
    Καταρχήν σας θεωρώ ως πρωτεργάτες της διάσπασης της αποτείχισης που συμβάλετε ποικιλοτρόπως και με πρόσωπα που σχετίζονται με το ιστολόγιο σας και με τον πατέρα Ευθύμιο ο οποίος μετέβη στην σύναξη αποτειχισμένων πατέρων του Αγίου όρους και όξυνε περαιτέρω τα πράγματα για να επισέλθει η διάσπαση τελικά και στους Αγιορείτες πατέρες. Προς τούτο είστε οι μόνοι που δεν σας επιτρέπω να κατηγορείτε τους Αγιορείτες έστω κι αν για θέματα τακτικής κυρίως διαφωνούμε καθώς και για το θέμα της αγιοκατάταξης του Αγίου Παϊσίου που εσείς ως μήλον της έριδος θέσατε στη σύναξη, κατ' εξοχήν με τον μοναχό Δοσίθεο. Σας ενημερώνω ωστόσο ότι ενώ υπάρχει διαφοροποίηση για το Θέμα της αγιοκατάταξης του Αγίου Παϊσίου δεν είναι οι πατέρες εξίσου προκλητικοί, ορισμένοι μάλιστα τον ομολογούν ως Άγιο. Προσωπικά όσο με σκανδαλίζει το ότι κάποιοι έχουν πρόβλημα με τον Άγιο Παΐσιο τόσο με σκανδάλισε η εριστική διάθεση του ιστολογίου σας καθώς και προσώπων που σχετίζονται μαζί σας. Σας ενημερώνω οτι ο πατήρ Επιφάνιος δεν κάθησε να ασχοληθεί με το θέμα του Αγίου Παϊσίου πολύ απλά διότι αυτό δεν υπήρξε το θέμα της αποτείχισης αλλά δικό σας θέμα για να διασπάσετε τους πατέρες. Προσωπικά συνεργάζομαι με ολα τα πρόσωπα αυτά έστω κι αν διαφωνώ και θεωρώ ως βασικό πρόβλημα το να αυτοσχεδιάζει κανείς μάλιστα από αυτούς που βγαίνουν στο εξωτερικό. Το αν για λόγους συνειδήσεως δεν παρευρεθώ τελικά στην ημερίδα θα το πράξω για να αλλάξει η τακτική στους αποτειχισμένους πατέρες για να είμαι δίκαιος αφού δεν θα χαρίζομαι σε κανέναν για να ενεργεί όπως θέλει χωρίς πρωτίστως να μας ενημερώνει και όχι εκ τον υστέρων.

    Υ.Γ. Το κείμενο γράφτηκε και απαγορεύθηκε στην Κοϊμτζίδου Χρύσα διότι δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν η Π.Π. δημοσίευσε την έκκληση να μαζευτείτε οι ιερείς και μοναχοί (ΧΩΡΙΣ ΛΑΙΚΟΥΣ!!) αναγνωρίζοντας την σημασία του ρόλου σας, εις το όνομα της ομονοίας και να τα βρείτε μεταξύ σας, κανείς σας πάτερ Παίσιε δεν δημοσίευσε έστω μία θετική κουβέντα ή έριξε μία γέφυρα πρως αυτήν την κατεύθυνση. Όταν δημοσιεύτηκε μία επιστολή με πάνω από 130 υπογραφές πάλι για την ομόνοια πάλι σιγήσατε και τίποτα δεν πράξατε. Και τώρα κατηγορείτε τους λαικούς ως διασπαστές; Απαγορεύεται να ρωτήσει κάποιος, ακόμα και να αμφισβητήσει όταν πρόκειται για θέματα Πίστεως ή συνέχειας του αντιαιρετικού αγώνα. Δεν έχετε καταλάβει ότι όλα πηγάζουν από αγνές και νόμιμες ανησυχίες κι όχι από εμπάθεια, την οποία μόνο εσείς ανακαλύπτετε; Αυτά που μας κατηγορούν οι Οικουμενιστές τα λέτε τώρα κι εσείς; Γιατί για άλλα θέματα δεν μας λέγατε να σιωπούμε αλλά να μιλούμε όσο μπορούμε. Τα ερωτήματα τα γεννήσατε εσείς με το κείμενο σας κι όχι ο κάθε λαϊκός.

      Διαγραφή
    2. Τάδε έφη ο νέος προφήτης, που προφήτεψε (αυτό που ενδόμυχα ήθελε και επιθυμούσε) να πάθουν κακό οι διώκτες του -παράγοντες της Μητροπόλεώς του- εντός τριών ημερών, επειδή τον εδίωξαν! Παρακολουθείστε το προφητικό του παραλήρημα στις 28 Μαρτίου 2018:

      «Πλην όμως να ξέρετε ότι σήκωσα τα χέρια στον Θεό σαν το προφήτη Ηλία και θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε… Λοιπόν άλλος χρόνος δεν απομένει τρείς ημέρες μετράτε!». Εδώ: https://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/2018/03/blog-post_28.html
      Και βέβαια η προφητεία του δεν πραγματοποιήθηκε.

      Επιτίθεται στο ιστολόγιό μας, επειδή ασκήσαμε κριτική σε λόγους και πράξεις του και επειδή δεν δημοσιεύουμε (από ένα σημείο κι έπειτα) τα κείμενά του (γιατί στην αρχή τον υποστηρίξαμε με θέρμη).
      Μας κατηγορεί για διάσπαση του αγώνα, αυτός που συντάχθηκε με τους αγιορείτες, εκείνους που θέλουν να μας οδηγήσουν στο Παλαιό, και έχουν αναρτημένο ακόμα το βιβλίο του π. Χαρίτωνος, παρέσυραν δε και τον π. Σάββα να το προλογίσει. Επιτίθεται συκοφαντικά και στον π. Ευθύμιο, ενώ ο π. Παΐσιος δεν ήταν παρών στην Σύναξη για την οποία μιλά, μεταφέροντας ανεξέλεγκτα ό,τι του είπαν! Ως «εξουσίαν έχων» μας συκοφαντεί ως κατηγόρους και μας απαγορεύει (με ποια ιδιότητα;) να πληροφορούμε τους πιστούς και να ασκούμε κριτική, αφού την κριτική την ονομάζει κατηγορία, ασφαλώς κακόπιστη: «δεν σας επιτρέπω» λέγει «να κατηγορείτε τους Αγιορείτες πατέρες»! Κι αυτό την στιγμή που δεν κατηγορούμε, αλλά πληροφορούμε και αποδεικνύουμε εσφαλμένες θέσεις.
      Αποφεύγει να μας πει ότι ο π. Επιφάνιος, πράγματι, δεν αποδέχεται τον γέροντα Παΐσιο ως Άγιο. Εμπλέκει στο σχόλιό του και ονόματα, όπως του π. Δοσίθεου, για να ρίξει σε άλλους τις ευθύνες. Λέγει ότι δεν χαρίζεται σε κανένα, αλλά χαρίζεται μόνο στους Αγιορείτες πνευματικούς του.
      Έγραψε τέλος ένα κείμενο, χωρίς να απαντήσει σε τίποτα, μόνο και μόνο για να δικαιώσει χωρίς στοιχεία τους Αγιορείτες και λασπώσει τον π. Ευθύμιο κι εμάς. Παρότι, ναι μεν τελευταία δεν δημοσιεύουμε κείμενά του, για να αποφύγουμε την ταύτιση με τον παραληρηματικό και εριστικό λόγο του, αλλά κάθε τόσο, με δεκάδες κείμενα, ενημερώνουμε τους πιστούς και υπερασπιζόμαστε τους τρείς διωκομένους κληρικούς από την μητρόπολη Πτολεμαΐδος: τον π. Μάξιμο Καραβά, τον π. Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο και τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/4/18, 11:14 μ.μ.

      Χριστός ανέστη. Τι ακριβώς έχουν να καταλογίσουν στον γέροντα Ευθύμιο; Τι ακριβώς έχει συμβεί;

      Διαγραφή
  16. Στην εκληση του ιστολογίου για εκληση ως προς τους ποιμένες για ενότητα δύο μέρες είναι αναρτημένο αλλά απάντηση ουδέν.Λυπαμε πάρα πολύ.Χριστος Ανεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος27/4/18, 6:53 π.μ.

    Επιτελους θέλουμε από έγκυρη πηγή να μάθουμε τι συμβαινει. Γίνονται τα πάνω κάτω κι εκεί που λέμε δόξα το Θεό μετά Παναγία μου βοηθα. Π. Σάββα εξήγησε μας τι γίνεται από δω και περα και όχι ποιος ευθύνεται για τις διαιρέσεις μας. Συνεχίστε ενωμένοι και δείξτε ταπείνωση γιατί βλέπω τον κόσμο να γυρυζει στον οικουμενισμό. Σταματήστε να κοκορομαχειτε έχουμε γίνει ρεζίλι όλοι οι αποτοιχισμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος27/4/18, 8:30 π.μ.

    ΑΡΑΓΕ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ,ΕΑΝ -ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΝΤΑΙ- ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ -ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ- ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΓΟΧ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος27/4/18, 8:38 π.μ.

    Ο ΚΑΘΕ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΟΙΜΝΙΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ..
    !ΠΛΕΟΝ.ΓΙΝΑΜΕ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΓ.ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑΜΕ?ΤΩΡΑ ΓΙΝΑΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΧ!!ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΙΕΣ-ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ..!!ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος27/4/18, 2:20 μ.μ.

    Συγγνώμη αλλά έχετε την ψευδαίσθηση ότι όσοι βρίσκονται στον οικουμενισμό θα αποτειχιστούν,όταν ακούν για φανατικούς παλιοημερολογίτες και αγιομάχους?(Δηλαδή πλανεμένους ανθρώπους?)

    Π.Σάββα έχεις εκτιμήσει τον βαθμό της ευθύνης σου για όλα αυτα?

    Κάνε τις ομιλίες σου χωρίς συνομιλητές ύποπτους για αγιομαχία και φανατισμό στο παλιό ημερολόγιο,εάν αγαπάς πραγματικά την αποτείχιση και θέλεις να έχει αξιοπιστία το πρόσωπό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος27/4/18, 3:04 μ.μ.

    Πατερική Παράδοση σας παρακαλώ θερμά προσθέστε μόνιμα στην αρχική σελίδα του ιστολογίου σας,τιμητικά ψηλά τους αγαπημένους μας Άγιο Παίσιο και Άγιο Πορφύριο,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ όσοι ακούν για αγιομαχίες και φανατικούς παλιοημερολογίτες!

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ οι φανατικοί παλιοημερολογίτες!

    ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.