Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Τι ρόλο παίζει ο π. Ματθαίος Βουλκανέσκου;

Μας εστάλη από τον Δ.Π.

Με αφορμή ένα βίντεο!


Γιατί "βγάζει" τους διωκόμενους από το Πατριαρχείο Πατέρες του Γέροντος Εφραίμ να απενοχοποιούν, ελαχιστοποιώντας την ανομία που εκεί διαπράχθηκε, την Κολυμπάριο Ψευτοσύνοδο, υμνώντας Ιεράρχες όπως ο Ναυπάκτου και ο Πειραιώς που δεν πράττουν τίποτα, σύμφωνο με την αγιοπατερική διδασκαλία της Εκκλησίας για την αντιμετώπιση των αιρετικών της θέσεων,  και κοινωνώντας με τους ενόχους; 
Πώς είναι δυνατόν ένα χρόνο μετά την Ψευτοσύνοδο μοναχοί, πνευματικά παιδιά του γέροντος Εφραίμ που διώκεται και κατηγορείται από τους οικουμενιστές, να δηλώνουν στην κάμερα, ότι δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες και τα κείμενα της Συνόδου, όταν η οικουμένη σείεται από αυτά, παρά αρκούνται σε γενικολογίες και αμφισβητήσεις αντί σε καταδίκες, με την "ευλογία μάλιστα (κανείς αντίλογος) του π. Ματθαίου;
Πώς είναι δυνατόν να αναφέρεται, ως μαχόμενος κατά της Συνόδου θεολόγος, ο π. Πέτρος Χίρς, ο οποίος από τότε που πήρε την έδρα στο Θεολογικό σεμινάριο στην Αμερική, σχεδόν εξαφανίσθηκε από τον αντιαιρετικό αγώνα;


Γιατί πήγε στην Ρουμανία και δήλωσε ο π. Ματθαίος ότι τάχα ο μητροπολίτης Πειραιώς δεν μνημονεύει τον Ιερώνυμο και ότι ηγείται του αντιαιρετικού αγώνα, όταν ακόμα και οι πέτρες γνωρίζουν, ότι ακόμα και ψηφιδωτά πορτραίτα κάνει δώρο στον Πατριάρχη για να αποδείξει την πιστή ακολουθία του και συγκοινωνεί με τα πιστά όργανά του;
Γιατί πήγε στην Ρουμανία κατηγορώντας μαζί με άλλους ιερείς του περιβάλλοντος των τριών Αγιορειτών τον π. Ευθύμιο ως καθηρεμένο και πλανεμένο;
Γιατί το περασμένο καλοκαίρι στο ακόμα μη μνημονεύον μετόχι της Μεγίστης Λαύρας "Άξιον Εστί" (πριν διώξουν τον π. Ευστράτιο) στον Εσπερινό δεν μνημόνευσε, αλλά μετά μιλάει κατά της παύσης μνημονεύσεως, σαν να είναι η μνημόνευση κάτι που μπορείς να το αλλάζεις ανάλογα με τις περιστάσεις; 
Ποιόν "πνευματικό" σκοπό έχουν αυτά τα ταξίδια και οι συνεντεύξεις που παίρνει;

        Γιατί εμφανίστηκε στα βίντεο του π. Θεοδώρου Ζήση μετά την διαφωνία του πριν το Ωραιόκαστρο χαριτολογώντας και γελώντας, αλλά -όταν πρόκειται για την ταμπακιέρα- μην εφαρμόζοντας την ιεροκανονική αποτείχιση;

Ποιός είναι τελικά ο ρόλος αυτού του ανθρώπου που παντού είναι και πουθενά και πότε τελικά θα μάθουμε τί πραγματικά πρεσβεύει; 
Δ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.