Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Οι ίδιοι οι Γ.Ο.Χ. αμφισβητούν τις Συνόδους τους;

     Προσχώρησαν μερικοί πιστοί ὑπὸ τὸν π. Ἰωάννη στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο καὶ ἄρχισαν νὰ θριαμβολογοῦν τὰ Γ.Ο.Χ. ἱστολόγια καὶ νὰ ὁμιλοῦν γιά ...ἀναμύρωσή τους!
   Καὶ ἐγκαλοῦν τὸν "δάσκαλο" τους: Ἀμφισβητεῖς τὶς Συνόδους μας; Κάνουν λάθος 100 χρόνια οἱ Γ.Ο.Χ.  ποὺ ὁμιλοῦν γιὰ ἄκυρα μυστήρια τῶν Νεοημερολογιτῶν;

Πηγή

5 σχόλια:

  1. Απάντησε με τις γνωστές αντιφάσεις ο δάσκαλος..
    Τμηματικά από την απάντηση του, βάζω μερικά λόγια του που συνοψίζουν αυτά που ισχυρίζεται..
    ========================================
    δάσκαλος19 Φεβρουαρίου 2019 - 11:18 π.μ.
    " ...δεν λέω την Σύνοδο.."περίεργους"...δεν την θεωρώ αλάθητη.."
    "..οι Εγκύκλιοι ..δεν έγιναν αποδεκτές από όλους.."
    "..οι Εγκύκλιοι..δεν είναι Όροι Οικουμενικών Συνόδων.."
    "..η μη αποδοχή τους από μεγάλη μερίδα ..τις έχει ακυρώσει στην πράξη.."
    "οι Εγκύκλιοι δεν έχουν κάποιο κύρος..αντ' αυτών, υπάρχει το Εκκλησιολογικό Κείμενο.."
    "..δεν αναφέρει καθόλου περί του κύρους των Μυστηρίων..ΕΙΔΙΚΩΣ των Νεοημερολογιτών αλλά..αντιλήψεις...κύρους των Μυστηρίων ΓΕΝΙΚΩΣ των σχισματικών και αιρετικών και τον ΓΕΝΙΚΟ τρόπο αποδοχής τους."
    =================================================

    ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ και ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΟΧ.

    Mάλιστα, εμείς ξέρουμε από την εκκλησιαστική ιστορία ότι οι συνοδοί συνοψίζουν και ανακεφαλαιώνουν τα λόγια των Αγίων. O γνωστός δάσκαλος και τόσοι ομόφρονες του δεν δέχονται ούτε τα λόγια του «άγιου» Φλωρίνης. Έναν πρωτοστάτη «’άγιο» επίσκοπο των ΓOΧ , της πνευματικής κεφαλής δηλαδή του όλου κινήματος. Δεν δέχονται δηλαδή την βασική αιτία του όλου θέματος. Το ότι δηλαδή ο Φλωρίνης καθαρά για το ημερολόγιο, την «καινοτομία», θεώρησε σχισματική την υπόλοιπη Ελληνική Εκκλησία. Αν ο Φλωρίνης είχε τις σημερινές απόψεις των ΓΟΧ, δεν θα έκανε νέα σύνοδο! Θεώρησε άκυρη την σύνοδο που τον καθαίρεσε και άκυρα τα μυστήρια. Καθαρά πράγματα. Άρα με συνέπεια, οι σύνοδοι των ΓΟΧ για δεκαετίες, θεωρούσαν το μύρο το ελάχιστο για την επαν-είσοδο στην Εκκλησία. Συνεπείς οι παλαιοί ΓΟΧ με συνόδους και τον Πατέρα τους Φλωρίνης. Παρομοίως φρονούν και οι Ματθαίου ακόλουθοι.

    1) Μα αν από δημιουργίας ήταν λάθος οι πολλαπλές αποφάσεις 65 + ετών, δεν θα έπρεπε τότε το Α. Πνεύμα μέσω κάποιων έστω εκ πληρώματος των ΓΟΧ να κάνει άμεση ένσταση και να υπάρχουν κείμενα διαμαρτυρίας κτλ. από τότε και όλες τις δεκαετίες; Μάλιστα μιλάμε για τον 20 αιώνα και όχι εποχές που πολλά μπορεί να μην διασώζονται. Yπάρχουν σε βιβλία και τύπο η ενιστάμενη γνώμη;

    2) Νομίζω όλοι συμφωνούν ότι το θέμα σωστής εισαγωγής στην εκκλησία είναι σωτήριο και όχι κάτι δευτερεύων. Όχι μόνο για το μυστήριο αλλά και για το διδακτέο φρόνημα και την ευρύτερη κοινωνία και σχέσεις με τους άλλους χριστιανούς, σχισματικούς οι αιρετικούς. Αν μετά από χρόνια κάποια Σύνοδος η απόφαση είναι ληστρική, η αγιότητα εκείνου(Φλωρίνης) στον οποίο στηρίχτηκαν οι εγκύκλιοι δεκαετιών , μια τόσο σημαντική συνοδική απόφαση που άπτεται σχίσματος, αίρεσης και εκκλησιολογικής ύπαρξης δεν θα πρέπει να αναιρεθεί; Πως μπορεί να είναι ακόμα «άγιος “κάποιος με τόσο σημαντικό λάθος;

    3) Εδώ βλέπουμε απλά, ένα γενικότερο κλίμα επιλεκτικής ανυπακοής, μέσα στην εκκλησία των ΓΟΧ αυτή τη φορά, χωρίς θεολογική και εκκλησιαστική και νομοκανονική τεκμηρίωση. Ένα κλίμα ελευθερίας των πιστών να επιλέγουν ελεύθερα και κυρίως καθυστερημένα αν θα σεβαστούν ή όχι το κύρος των πολλαπλών αποφάσεων των συνόδων, χωρίς προηγουμένη γραπτή ένσταση και νέα σύνοδο να ακυρώσει τις προηγούμενες αποφάσεις για τέτοιο σημαντικό θέμα, σωτηρίας και εκκλησιαστικής υπόστασης. Ποιος εχέφρων άνθρωπος θα μπορούσε να το εξηγήσει και να ταιριάξει αναφορές μέσα από κανόνες και ιστορία;

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
    ---------------------------------------
    4) Η ακύρωση της γνώμης του Αγίου τους και των συνοδικών εγκυκλίων και η υποβίβαση του κύρους όλων αυτών των ΙΔΙΩΝ τους των Πατέρων γίνεται με ένα ενωτικό "Εκκλησιολογικό Κείμενο", μία διακήρυξη ενώσεως ομάδων ΓΟΧ δηλαδή, που αφήνουν την εξουσία κρίσης για το ποιος είναι σχισματικός και χρήζει μύρωσης, βάπτισης, γάμου κτλ. στη ...διακριτική ευχέρεια του κάθε επισκόπου τους. Τέτοια υπαρξιακή ασυνέπεια λόγων και πράξεων και με τέτοια διάρκεια πρέπει να είναι μοναδική στην εκκλησιαστική ιστορία. Οι πιο ειδικοί ας μας ενημερώσουν, υπάρχει κάποια έστω μερική αντιστοιχία τέτοιων υποκειμενικών επισκοποκεντρικών κριτηρίων που αντικαθιστούν συνοδικούς εγκυκλίους χωρίς νέα συνοδική απόφαση που ακυρώνει συγκεκριμένα τις προηγούμενες;

    5) Mπορείς να αλλάζεις την εκκλησιολογία των προγόνων σου ότι είσαι η κανονική εκκλησία και να εισάγεις τη θεωρία της παράλληλης εκκλησίας στον ίδιο γεωγραφικό χώρο, τη στιγμή που δεκαετίες μετά, η τεράστια πλειοψηφία, αυτών που εσύ πλέον δεν θεωρείς σχισματικούς αλλά αδερφούς χριστιανούς, πιστεύουν ότι δεν είχες δίκιο που έκανες δικιά σου Σύνοδο, άρα εκκλησία ακοινώνητη των υπολοίπων; Aν λοιπόν ήταν θέμα Δικαιοσύνης, όπως ήταν με εκκλησιαστικά παραδείγματα που επικαλέστηκες παλαιότερα , δεν θα είχε φανεί και λυθεί το ζήτημα πλήρη δικαίωση και αγιοκατάταξη κάποιων έπειτα από τόσα έτη;

    6)Eπειδή λοιπόν η δικαιοσύνη δεν λύθηκε υπέρ ΓΟΧ, φτιάχνεις τη θεωρία, περί ρύθμισης του ζητήματος σε μελλοντική Οικουμενική Σύνοδο! Αυτό, τη στιγμή που ξέρεις ότι ΙΣΩΣ κάποια στιγμή γίνεις εύκολα Δεκτός, λόγω ευρύτερου απροϋπόθετα ενωτικού πνεύματος και οικουμενισμού.(Εφόσον γίνονται δεκτές όλες οι άλλες αιρετικές «εκκλησίες»). Μάλιστα, μπορεί να έχεις το προνόμιο της χρονικής πρωτιάς. Δηλαδή προσβλέπεις στο πνεύμα αυτό που υποτίθεται πολεμάς να σε δικαιώσει, χωρίς κανένα ανάλογο προηγούμενο στην εκκλησιαστική ιστορία, για την παράλληλη και παγκοσμίως άδικη επί δεκαετίες σχισματική στάση σου σε γεωγραφική δικαιοδοσία άλλου κανονικό επισκόπου. Πιστεύει κάποιος ότι έχεις το άπειρο χρονικό δικαίωμα αναμονής και το δικαίωμα να αιτείται οικουμενική σύνοδος προς επίλυση; Kι αν είναι έτσι, έγινε κάποια προσπάθεια , όταν ήταν γνωστό ότι ετοιμαζόταν η μεγάλη σύνοδος της Κρήτης για δεκαετίες, να συμπεριληφθεί το θέμα προς συζήτηση;
    Πως περιμένεις να αποκατασταθεί από μελλοντική Σύνοδο όταν πλέον δεν έχεις Πατριαρχείο
    με το μέρος σου, όπως είχες όταν υπήρχε η αρχική αντίδραση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις παραπάνω διαπιστώσεις και απορίες που διατύπωσα δύναται να έχει κάποιος, που ακολουθεί τις θέσεις και παραπλανήσεις του κ.Ν.Μαννη, γνωστού ως δάσκαλο των γοχ. Συνεχίζει ο δάσκαλος την παραπλάνηση των ΓΟΧ εκτρέποντας από τα ίδια τους τα κείμενα. Ρωταεί εύλογα ο
    ----------------------------------------------------------
    Στυλιανός19 Φεβρουαρίου 2019 - 1:42 μ.μ.

    Δηλαδή Νικόλαε ανήκουμε σε μια σύνοδο που σφάλει 70 χρόνια;

    δάσκαλος19 Φεβρουαρίου 2019 - 3:56 μ.μ.
    Δεν είναι ακριβής η έκφρασή σου, αλλά μάλλον παραπλανητική. Η Σύνοδός μας δεν σφάλλει "70 χρόνια", απλά ...δεν εξέφρασε την ακρίβεια της Εκκλησίας..,.διότι το ζήτημα του κύρους των Μυστηρίων των ακρίτων σχισματικών και αιρετικών δεν αποτελεί δογματικό ζήτημα (για αυτό και μπορούμε να συνυπάρχουμε μεταξύ μας, οι φορείς αντιθέτων απόψεων,......
    -----------------------------------------------------------------------
    Προσέξτε ψεύδος και σύγχυση που διασπείρει ο δάσκαλος, αθετώντας την ίδια τη διακήρυξη τους, η οποία είναι συμβατή με τις εγκυκλίους που αθετεί ο κύριος Μάννης κατά βούληση.Είναι αδύνατον να ισχυρίζεσαι ότι δεν είναι δογματικό και μπορείς να συνυπάρξεις με κάποιους που δεν έχουν ενταχθεί ακόμα στην εκκλησία όπως την ορίζει η ορθοδοξία σε συνδυασμό με τη διακήρυξη. Παρακάτω ακολουθούν τα επίμαχα σημεία της δικής τους διακήρυξης, αυτήν που ο δάσκαλος αναφέρει "η Σύνοδός μας πλέον (από το 2014, με το Εκκλησιολογικό Κείμενο) εκφράζει πολύ καλύτερα τις εκκλησιολογικές θέσεις της"
    Δείτε λοιπόν τις θέσεις των ΓΟΧ παρακάτω. Όντως, η διακήρυξη των ΓΟΧ έχει πολύ μεγαλύτερη συνέπεια στα διαχρονικά και συνοδικά πιστεύω τους. Το πρόβλημα με όλες τις προηγούμενες ερωτήσεις, δημιουργήθηκε από την τρομακτική εκφραστική ασυνέπεια και νοητική τρικυμία του Δασκάλου, σε συνδυασμό με την διαστρέβλωση και την απόκρυψη των βασικών θέσεων τους.

    =================ΕΠΙΜΑΧΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΉΡΥΞΗ ΤΩΝ ΓΟΧ======================
    "Δ’. Ἡ λεγομένη ἐπίσημος Ὀρθοδοξία
    6….ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀδυνατεῖ νὰ ἔχῃ οἱανδήποτε προσευχητικήν, μυστηρια-κὴν καὶ διοικητικὴν κοινωνίαν,"

    "Ε’. Ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία
    5. τῆς νομίμου καὶ κανονικῆς τάξεως, καὶ ἔχοντας γνησίαν καὶ ἀδιάκοπον Ἀποστολικὴν Διαδοχὴν, οἱ ὁποῖοι βεβαίως συγκροτοῦν ἐν τῷ συνόλῳ αὐτῶν τὴν Γνησίαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, Ἥτις ἀποτελεῖ, μετὰ τὴν συνεχῶς καὶ μεγαλυτέραν ἀπομάκρυνσιν τῶν Οἰκουμενιστῶν ἀπὸ τῆς ὁδοῦ τῆς Ἀληθείας, τὴν αὐθεντικὴν συνέχειαν τῆς Μιᾶς, Ἁγίας,"

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΧ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ (ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΏΝΤΑΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ.
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
    ====================================================
    ΣΤ’. Ἡ Ἐπιστροφὴ εἰς τὴν Γνησίαν Ὀρθοδοξίαν
    3. Ἡ ἐφαρµογὴ τῆς Οἰκονοµίας κατὰ τὴν εἰσδοχὴν τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισµατικῶν εἰς Ἐκκλησιαστικὴν Κοινωνίαν, οὐδόλως σηµαίνει ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀναγνωρίζει τὴν ἐγκυρότητα καὶ τὸ ὑπαρκτὸν τῶν μυστηρίων αὐτῶν, τῶν τελεσθέντων ἐκτὸς τῶν Κανονικῶν καὶ Χαρισματικῶν Ὁρίων Αὐτῆς.

    4. Ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία οὐδέποτε ἀνεγνώρισεν, οὔτε κατ’ Ἀκρίβειαν, οὔτε κατ’ Οἰκονομίαν, τὰ ἐκτὸς Αὐτῆς τελούμενα μυστήρια ἀπολύτως καὶ ἐξ ἀποστάσεως, ἐφ’ ὅσον δηλαδὴ οἱ τελοῦντες ἢ οἱ μετέχοντες τῶν μυστηρίων τούτων παραμένουν ἐν τοῖς κόλποις τῆς ἰδίας αὐτῶν αἱρετικῆς ἢ σχισματικῆς Κοινότητος.

    =================================================
    Αφού λοιπόν έχοντας κοινωνία εκκλησιαστική και εορτολόγικη με ΓΟΧ, πρέπει πέρα από την τυπική εισαγωγή μετά μύρου και χειροθεσίας ή όχι, να αποδεχτεί οπωσδήποτε ότι πριν δεν ανήκε στην εκκλησία. Η τελετουργική οικονομία της εισαγωγής Δεν αναιρεί την απαιτούμενη ομολογία των πιστών. Ορθοδόξων δηλαδή προερχόμενων από το νέο ημερολόγιο ή την επίσημη εκκλησία ή και το Ορος με το παλαιο. Το κοινό ημερολόγιο όμως ενός αγιορείτη π.χ που πάει στους ΓΟΧ δεν φτάνει. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ η παραδοχή του Άκυρου των προηγούμενων μυστηρίων.
    Η Δικαίωση του Σχίσματος για τον ανεπαρκή λόγο που έγινε τότε. Τα συγχαρητήρια για την δολοφονία επειδή με κοίταξε ο άλλος στραβά.
    Εκεί είναι το Θέμα, η ψευδέσηση " Καλώς ήρθες τώρα στην γνήσια εκκλησία, πριν ήσουνα σε μία ..αιρετική απάτη". Η εκμαίευση της παραδοχή του προσερχόμενου δηλαδή ότι δεν ήταν βαπτισμένος, δεν συμμετείχε στην εξομολόγηση και στη θεία ευχαριστία, εν πνεύματι Αγίω, παρά μόνο με εξωτερικό τύπο, είναι πρωταρχικής σημασίας. Και εδώ είναι το κλειδί που άπτεται της Σωτηρίας και όχι Αν θα γίνει τελετουργική οικονομία επισκόπου. Διότι άρνηση της εκκλησίας του Χριστού είναι άρνηση, Συνεπώς η αποδοχή της εκκλησιολογίας του σχίσματος τον ΓΟΧ, μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και ως προσβολή του Α. Πνεύματος. Αυτό πάει να καλύψει με την τεχνική της σουπιάς ο δάσκαλος.
    Το θέμα λοιπόν ίσως να είναι υπέρ-δογματικό, και έχει πολλές προεκτάσεις.Διότι αποδεχόμενος κάποιος την αυθεντική συνοδική θεωρία των γωχ, συμπεραίνει ότι το Άγιο Πνεύμα δεν κατεύθυνε την ορατή παγκόσμια εκκλησία για μεγάλο διάστημα, αλλά επέτρεψε μία τόσο μεγάλη και παγκόσμια παράλληλη και ψευδείς απομίμηση της μετ' αναρίθμητων υπερφυσικών ενεργειών και μαρτυριών.
    Όταν ο Ιερός Χρυσόστομος μας λέει ότι ο Θεός επιτρέπει τον αντίχριστο για να αφαιρέσει και την τελευταία δικαιολογία, πόση άραγε δικαιολογία προσφέρει η ΓΟΧΙΚΗ θεώρηση σε αναρίθμητους ορθόδοξους και αιρετικούς πλανεμένους; Ας μην πλατειάσομε..
    Εν κατακλείδι, στους ΓΟΧ το κλασσικό ορθόδοξο δόγμα κρατείται μόνον ως ευσεβισμός και εξωτερικός τύπος. Η ΓΟΧ πίστη γίνεται επιλεκτική, η ΓΟΧ πίστη γίνεται αναρχική, η ΓΟΧ πίστη αντιδημοκρατική, η πίστη της τότε μειοψηφίας των απείθαρχων στασιαστών και των σημερινών ισχυρογνώμων! Η πίστη για δικαίωμα σχίσματος κατά βούληση και περιφρόνηση και αντιποίηση όλων των αλλων .Το μεγάλο θαύμα των ΓΟΧ που συνέχεια αναμασούν ίσως τελικά να ήταν το όριο του Θεού για την ενέργεια τους, ότι μόνο εάν καταργούσαν το ιερό σύμβολο του Σταυρού θα είχαν το δικαίωμα. Ότι ο Σταυρός είναι το σημαντικό και όχι το χρονολόγιο. Οι ΓΟΧ κατάλαβαν πάλι ότι ήθελαν να καταλάβουν και όχι ότι έπρεπε, ως συνήθως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ αναμένει ο Δάσκαλος για να ψαρεύει αδαείς..
    =======ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΧ =================
    Ζ’. Πρὸς σύγκλησιν Μεγάλης Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας
    6. Οὕτως, ἐν Συνόδῳ Μεγάλῃ καὶ Γενικῇ τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, δέον ὅπως διακηρυχθῇ πάσῃ τῇ κτίσει, ἀφ’ ἑνὸς μὲν ἡ ἐν ἡμῖν Μοναδικὴ Ἐλπὶς, ὡς μόνη διέξοδος ἐξ ὅλων τῶν ἀδιεξόδων «διὰ τοὺς μέλλοντας κληρονομεῖν σωτηρίαν», ἀφ’ ἑτέρου δὲ ἡ πλήρης καὶ ὁριστικὴ ἀντίθεσις, ὡς ἀλληλο-αποκλειομένων, Ὀρθοδοξίας καὶ Συγκρητισμοῦ,......
    =======================================================
    Βλέποντας λοιπόν την βούληση των ΓΟΧ για παγκόσμια Σύνοδο και σε συνδυασμό με τη δική τους θεώρηση για τα όρια της εκκλησίας, είναι αδύνατον ποτέ, βάσει του παρόντος κειμένου τους, να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος όπως την εννοεί ο δάσκαλος, με συμμετοχή και με Ιεράρχες του Νεου. Η υποτιθέμενη Οικουμενική Σύνοδος που ..περιμένει για να λύσει το πρόβλημα, είναι προερχόμενη μόνο από τους ΓΟΧ, όσους αντίστοιχα αυτοί αναγνωρίζουν παγκοσμίως και σε όσους προσχωρήσουν σε αυτούς. Αυτό φαίνεται καθαρά από τη διακήρυξη τους. Δεν θα δεχτούν ποτέ να συμμετάσχουν μαζί με τις επίσημες τοπικές ορθόδοξες (οικουμενιστικές) εκκλησίες σε Σύνοδο. Παρομοίως και ποτέ δεν θα καλεστούν σαν ισότιμα ορθόδοξα μέλη από τις επίσημες τοπικές εκκλησίες. Αν φυσικά μία Οικουμενική Σύνοδος των επίσημων τοπικών εκκλησιών τους καταδικάσει και επισήμως και αμετακλήτως, θα αρνηθούν φυσικά να την αναγνωρίσουν. Συνεπώς βαδίζουν με το
    εγωιστικό θεώρημα:

    A) Eίτε με αναγνωρίζετε, μετανιώνετε και προσέρχεστε στη δικιά μου εξουσία και δομή, γιατί είχατε πέσει σε οικουμενισμό και τώρα πρέπει οι "δὲ Κληρικοὶ ὑποβάλλουν γραπτὴν αἴτησιν καὶ ἐφ’ ὅσον αὕτη ἐγκριθῇ, γίνονται δεκτοὶ εἰς Κοινωνίαν κατὰ τὸν αὐτὸν τρόπον, ὡς καὶ διὰ µιᾶς εἰδικῆς Τάξεως Χειροθεσίας, συντεταγµένης πρὸς τοῦτο, εἰδικῶς διὰ τοιαύτας περιπτώσεις."

    B) Αλλιώς δεν σας αναγνωρίζω ποτέ και θα σας παραπέμπω άχρι καιρού.

    Αναρχία δηλαδή, ας τους ελεήσει ο Θεός προς ταπείνωση και επαναφορά!





    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.