Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Βίντεο: Η συζήτηση-συνέντευξη του κ. Ρίζου περί Οικουμενισμού. Και σχόλια του π. Νικολάου Μανώλη.


-Πόσο ταπεινό είναι, π. Νικόλαε,
να υβρίζετε όσους σας ελέγχουν;


Ἀπαντήσεις σὲ ψευδοεπιχειρήματα Οἰκουμενιστῶν!
Συζήτηση τοῦ δημοσιογράφου Λοϊζου Λ. μὲ τὸν συγγραφέα Ρίζο Ἰωάννη 

    
   Ο Ιωάννης Ρίζος είναι συγγραφέας των βιβλίων «Οι ληστές της θείας διδασκαλίας» (1ο Μέρος), «Οι ληστές της θείας διδασκαλίας, «Δοκίμιο στὴν Ἀποτείχιση» (2ο Μέρος) καθώς και του «Μικρού Πηδαλίου» (σε συνεργασία με τον Αδαμάντιο Τσακίρογλου). 

Το βίντεο



Σχόλια στὸ youtube





Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης
Γιατί ψεύδονται στο τέλος για μας τους τρείς "νεοαποτειχισμένους" o δημοσιογράφος και ο έτερος ο κατέχων πάσα τη γνώση, ότι κάναμε υπακοή στις τιμωρίες και αφήσαμε το ποίμνιό μας έρημο το Πάσχα χωρίς ακολουθίες; [σ.σ. "Π.Π.": Ἐπικοινωνεῖτε, πάτερ; Ἐσεῖς δὲν εἴπατε σὲ βίντεο, ὅτι θὰ πᾶτε τὸ Πάσχα στὴν ἐξέδρα τοῦ Ναοῦ σας, δίπλα στοὺς ἄλλους ἱερεῖς τοῦ κ. Ἄνθιμου, τοῦ ὁποίου, τάχα, κόψατε τὸ μνημόσυνο; Ἐσεῖς δὲν εἴπατε πολλάκις ὅτι τὸ ποίμνιό σας (ἐπειδὴ ἐσεῖς δὲν θὰ λειτουργήσετε ὡς τιμωρημένος) μπορεῖ νὰ πάει σὲ ἄλλους ἱερεῖς ποὺ μνημονεύουν τὸν κ. Ἄνθιμο; Ποιός ψεύδεται, πάτερ;]. Πώς βγάλαν αυτό το συμπέρασμα ανοήτως; Μήπως από την τύφλωση που διακατέχονται εξαιτίας της εμπάθειάς τους που τελευταία τους εμποδίζει να κατανοήσουν την αγιοπατερική μέθοδο της Οικονομίας και την αγιοπατερική μέθοδο της Ακρίβειας; Δηλαδή περίμεναν ανακοίνωση δημόσια και επειδή δεν την είδαν έβγαλαν απόφαση ο δημοσιογράφος και ο έτερος που έχει την πέτρα έτοιμη να μας λιθοβολήσει; Αλλά τί περιμένεις από κάποιους που ποίμνιο δεν έχουν και παριστάνουν τους μεγάλους πατέρες... Που την αγιοπατερική Οικονομία που προτείνουμε σε όσους εκ του ποιμνίου μας δεν μπορούν να μας ακολουθήσουν στο δρόμο της Ακρίβειας που επιλέξαμε, [σ.σ. "Π.Π.":: ἐδῶ γελᾶμε ἢ κλαῖμε, πάτερ, μὲ τὸ ψέμα σας; Ἐσεῖς δὲν μᾶς διαβεβαιώνατε ὅτι ἀκολουθεῖτε τὸ δρόμο τῆς Οἰκονομίας κι ὄχι τῆς Ἀκρίβειας;] τη δυσφημούν και μαζί με αυτήν και όσους αγίους την επέλεξαν στη ζωή τους για το ποίμνιο τους σε καιρούς ακόμα και αιρέσεων καταδικασμένων από Συνόδους; Αλλά φαίνεται η πολλή γραμματοσύνη αφαιρεί την απλότητα στη σκέψη και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε παραδείγματα αγίων που δεν είναι σε θέση να στηρίξουν τις απόλυτες και εν πολλοίς κακόδοξες θέσεις μας... [σ.σ. "Π.Π.":: Κανεὶς πάτερ, δὲν ἀμφισβητεῖ τὴν Οἰκονομία τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας. Μόνο ποὺ ἡ Οἰκονομία τῶν Ἁγίων ἔχει χρονοδιάγραμμα καὶ ἄλλη "λογική"· δὲν ἔχει καμιὰ σχέση μὲ αὐτὴ τὴν Οἰκονομία ποὺ διδάσκετε ἐσεῖς! Γιατί, πάτερ, δὲν μᾶς ἀποκαλύπτετε τπαραδείγματα τῶν Ἁγίων ποὺ σὲ ἐποχὴ αἱρέσεως ποὺ μετροῦσε δεκαετίες (περίπου ἑκατὸ χρόνια μᾶς λέτε ὅτι μετρᾶ ὁ Οἰκουμενισμός), κάνουν τὴν Οἰκονομία ποὺ κακίστως
καὶ αὐθαιρέτως διδάσκετε ἐσεῖς; Ἀποκαλύψατέ μας τὰ ὀνόματα αὐτῶν τῶν Ἁγίων!].

παναγιωτης δημητρουκας
Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης ....Πατερ ΝΙΚΟΛΑΕ , δεν σας δυσφημησε κανεις, ουτε σας κατηγορησε για τη σταση σας την ΟΝΤΩΣ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ αναμφισβητητα... Απλα ο κ. ΡΙΖΟΣ και ο κ. ΛΟΙΖΟΣ ανεφεραν μια απλη σκεψη-διαφωνια ως προς τη σταση σας στο συγκεκριμενο ζητημα...Τιποτα παραπανω ...Αλλωστε ΕΣΕΙΣ σε καποια ομιλια σας κατα τη διαρκεια της ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ (αν θυμαμαι καλα μαζι με τον π. ΘΕΟΔΩΡΟ) ειπατε οτι: "Επειδη εμεις ΔΕΝ εχουμε πια εκκλησια να λειτουργησουμε γιατι ο ΑΝΘΙΜΟΣ μας εδιωξε ΔΕΝ μπορουμε να σας αφησουμε αλειτουργητους λογω του ΠΑΣΧΑ που ερχεται, οποτε καλο θα ειναι εφαρμοζοντας και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ να  πατε στους ναους που μνημονευεται ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ "... Εσεις λοιπον ο ιδιος πατερ μου και ο σεβαστος π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ δωσατε αυτην την οδηγια στο ποιμνιο σας κι εγω δεν σας κρινω βεβαια... Μην ταραζεσθε λοιπον και μην χρησιμοποιειτε ορους (ψευτες, τυφλωση κ.λ.π) γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν σας επιτεθηκαν ουτε ο ενας κυριος ουτε ο αλλος... Ουτε βεβαια σας προσεβαλαν αν μη τι αλλο... ΑΠΛΗ ΓΝΩΜΗ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ...Τωρα, ευχομαι και επιθυμω εγω ενας απλος πιστος αποτειχισμενος απο εδω απο την ΑΘΗΝΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΤΕ  Δ Η Μ Ο Σ Ι Α   που θα λειτουργησετε στη ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗ ή καπου αλλου (σε μοναστηρι, ιδιωτ. εκκλησακι, ξωκλησι , χωραφι, οικοπεδο, ΑΠΟΘΗΚΗ ΚΑΤΑ ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΘΕΟΛΟΓΟ με ενα μικρο ναϊδριο ) για να ερθω κι ΕΓΩ ..."περπατωντας απο την ΑΘΗΝΑ" να παρω αντιδωρο απο τα χερια σας και την ευχη σας βεβαια... Ναι λοιπον πατερ μου Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ ΤΕ ΤΟ .... Τολμηστε το γιατι αυτο επιθυμουμε διακαως πολλοι εδω κατω... Πιστεψτε με... Τελος, μια απλη γνωμη: Αρκετα καναμε ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (και σωστα) 112 ολοκληρα χρονια περιπου... Τωρα καιρος για δραση πνευματικη και ΑΚΡΙΒΕΙΑ, γιατι το πλοιο μας εχει αναγκη και μπαζει απο παντου νερα... Δεν νομιζετε???? ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ και να ευχεστε και για μενα, μεσα απο την καρδια μου...




Ιωάννης Ρίζος
Πάτερ Νικόλαε Χριστός Ανέστη.
    1.  Αν «ανοήτως» έβγαλα το συμπέρασμα ότι δεν κάνατε ακολουθίες τη Μ. Εβδομάδα αυτό προήλθε από το ότι δεν ανακοινώσατε τίποτα. Αν τελικά κάνατε ακολουθίες –όπως αφήνετε να εννοηθεί σημαίνει ότι οι ακολουθίες σας ήταν για λίγους και εκλεκτούς προσκεκλημένους. Σε περίοδο λοιπόν τέτοιας ταραχής και θλίψης στην Εκκλησία, με τους λίγους πιστούς να μη ξέρουν που να ακουμπήσουν, η τακτική σας δεν φαίνεται  και πολύ ποιμαντική. Αν τώρα,  το να τολμάει κανείς να εκφέρει γνώμη για τα λόγια και έργα των δημοσίων προσώπων, αποτελεί αυτομάτως και «εμπαθή λιθοβολισμό», επιτρέψτε μου να κρατήσω την Χρυσοστομική γραμμή που λέει «τα δημοσίως λεγόμενα, δημοσίως να ελέγχονται».
     2. Είπατε ότι «δεν μπορούν [κάποιοι]να σας ακολουθήσουν στον δρόμο της ακρίβειας που επιλέξατε»!!!  Πολύ εντυπωσιακή η δήλωση σας  και εξίσου ακατανόητη.  Όλοι αναρωτιούνται για το ποια ακριβώς «ακρίβεια» ακολουθείτε; Αυτήν που λέει «διακόπτω κοινωνία με τον επίσκοπο μου που υποστηρίζει το Κολυμπάρι άλλα κοινωνώ με τους άλλους επισκόπους/ιερείς που επίσης το υποστηρίζουν; Την «ακρίβεια» που λέει: «διακόπτω την κοινωνία με τον επίσκοπο μου άλλα προτρέπω ελεύθερα τα ποίμνια να κοινωνούν με αυτούς που εγώ διέκοψα»; Κι αν εσείς λέτε ότι ακολουθήσατε την ακρίβεια πως επήλθε τέτοια ρήξη με τους αγιορείτες οι οποίοι κι αυτοί –όντως– ακολούθησαν την ακρίβεια; Απάντηση στο σχόλιο   του Argiris argi:  Όταν ένας ιερέας διώκεται επειδή κρατά την Πίστη και την Ορθόδοξη Παρακαταθήκη  και συνεχίζει να ιερουργεί δεν πήζει νέο θυσιαστήριο. Ο Μέγας Αθανάσιος, ο Ι. Χρυσόστομος, ο Γρηγόριος Παλαμάς καθαιρέθηκαν για την Πίστη. Δεν έπαψαν να ιερουργούν, ούτε θεωρήθηκε από την Εκκλησία ότι έπηξαν νέο θυσιαστήριο. Οι επίσκοποι της εποχής όμως που τους καθαίρεσαν, τους κατηγορούσαν ως σχισματικούς. Πάντα έτσι συνέβαινε.


Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης
Δε θα ήθελα να σας δώσω άλλη απάντηση γιατί και κατά το παρελθόν εκφραστήκατε για το πρόσωπό μου με τρόπο τέτοιον που δεν σας αξίζει. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τους αγίους Πατέρες στο Μυλοχώρι, ίσως κατεβάσετε τα γράδα στις εκφράσεις σας. Θα το κάνω όμως χάριν των πνευματικών μου παιδιών ως εξής: Για την πρώτη παρατήρησή σας έχω να πω πως δε γνώριζα πως ήμουν ποιμήν ολάκερης της Μακεδονίας και της Βορείου Ελλάδος, ενόμιζα πως έχω ποίμνιο τους ενορίτες μου και τα πνευματικά μου παιδιά. [σ.σ. "Π.Π.": Πάτερ Νικόλαε, τί "κωλοτοῦμπες" εἶναι αὐτὲς πάλι. Κανεὶς βέβαια δὲν σᾶς εἶπε ὅτι εἶστε "πάσης Μακεδονίας"! Ἀντίθετα ἐσεῖς δὲν διακηρύξατε -στὴν κοινὴ μὲ τὸν π. Θεόδωρο ἐκπομπή σας- ὅτι ἔχετε στὸ πετραχήλι σας καὶ διὰ τῶν ἱστολογίων σας χιλιάδες ἀκολούθους; (Νομίζω μάλιστα ὅτι εἴπατε και ἀριθμό: 20.000! Τώρα;]. Όσο για την δεύτερη παρατήρηση ερώτηση, για το ποια γραμμή ακολουθώ για τον εαυτό μου δεν έχω να πω περισσότερα (το ποίμνιό μου που με ακολουθεί σε αυτήν την πορεία γνωρίζει). Σε σας θα πω αυτά που είχαμε αποφασίσει να συμπεριλάβουμε στο ψήφισμα του Ωραιοκάστρου μαζί με τους αγιορείτες πριν το αλλάξουν την τελευταία στιγμή: "Συνιστάται στους πιστούς να αποφεύγουν να εκκλησιάζονται όπου λειτουργούν ή μνημονεύονται φανεροί αιρετικοί οικουμενιστές επίσκοποι και ιερείς. Να προτιμούν να πηγαίνουν εκεί που λειτουργούν ορθόδοξοι στο φρόνημα επίσκοποι και ιερείς, έστω και αν για κάποιους λόγους δεν έχουν κόψει το μνημόσυνο των αιρετιζόντων, και αυτό κατ' Οικονομίαν. Το άριστο και επαινούμενο κατά την κανονική Ακρίβεια είναι να εκκλησιάζονται εκεί που δεν μνημονεύονται οι αιρετίζοντες, εκεί δηλαδή που οι ιερείς έχουν προχωρήσει σε διακοπή μνημοσύνου". https://katihisis.blogspot.gr/2017/04/blog-post_7.html




Ιωάννης Ρίζος
Πάτερ Νικόλαε με μπερδεύετε με κάποιον άλλον!!! Γράφετε: "Δε θα ήθελα να σας δώσω άλλη απάντηση γιατί και κατά το παρελθόν εκφραστήκατε για το πρόσωπό μου με τρόπο τέτοιον που δεν σας αξίζει. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τους αγίους Πατέρες στο Μυλοχώρι, ίσως κατεβάσετε τα γράδα στις εκφράσεις σας". Τι και πότε σας είπα κάτι που σας προσέβαλε; Έχουμε επικοινωνήσει με email πριν ενα χρόνο και ο διάλογος μας ήταν εξαιρετικά καλού επιπέδου!! Έχω διαθέσιμη αυτήν την αλληλογραφία μας, οπότε μην εφευρίσκετε εχθρούς και δημιουργείτε στους αναγνώστες την αίσθηση ότι σας πολεμάμε.


Π. Νικολα Χριστος Ανεστη, διακρινω μια εμπαθεια απεναντι στους Αγιορειτες αδικως. Σταματειστε επιτελους να τους κατηγορειτε σε καθε ευκαιρια. Δεν προσφερετε πλεον καλες υπηρεσιες με τη σταση σας αυτη. Αρχιστε να λειτουργειτε, δε θα φερετε ΔΙΧΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (οπως αναφερατε στην ανακοινωση σας κατα του Ωραιοκαστρου https://katihisis.blogspot.gr/2017/04/blog-post_3.html). Καλη δυναμη.

https://www.youtube.com/watch?v=N75s6ssTkfQ&feature=youtu.be


Τὰ βιβλία τοῦ κ. Ρίζου καὶ πῶς θὰ τὰ προμηθευτεῖτε.





 Οι ληστές της Θείας διδασκαλίας!

να νέο θαυμάσιο βιβλίο μὲ τίτλο «Οἱ ληστὲς τῆς Θείας Δικαιοσύνης καὶ ὑπότιτλο «Δοκίμιο στὴν Ἀποτείχιση» τοῦ κ. Ἰωάννου Ρίζου ἔφτασε στὰ χέρια μας.
Τὸν συγγραφέα δὲν γνωρίζουμε προσωπικά, ἀλλὰ ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν τὸ πρῶτο βιβλίο του μὲ τὸν ἴδιο τίτλο καὶ μὲ τὸν ὑπότιτλο «Ἡ παγκόσμια Θρησκεία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ οἱ ψευδοδιδάσκαλοι στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία».
Τὸ νέο του βιβλίο ἐνημερώνει καὶ προβληματίζει τὸν ἀναγνώστη, διότι στηρίζει κάθε σημεῖο τὸ ὁποῖο ἀναπτύσσει, μὲ ἀναφορὲς στὶς πηγές, στὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων (τὰ ὁποῖα μάλιστα παρουσιάζει μεταφρασμένα, ὥστε νὰ γίνονται κατανοητὰ ἀπὸ ὅλους) κι ὄχι σὲ δικές του ἀποφάνσεις, ὅπως συνηθίζουν νὰ κάνουν οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστές», ποὺ ἀντιτάσσονται μὲ τὶς παιδαριώδεις θέσεις καὶ ἀναλύσεις τους στὴν Πατερικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας.
Παρουσιάζουμε ἐδῶ τὰ Περιεχόμενα τοῦ καινούργιου
βιβλίου.

Ἐπειδὴ τὰ βιβλιοπωλεῖα "ἀπαγορεύουν" τέτοια βιβλία, γιὰ νὰ μὴν ἔρθουν σὲ σύγκρουση μὲ τὴν νέα "ἐκκλησία" τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅσοι θέλουν νὰ ἀποκτήσουν κάποιο βιβλίο τοῦ κ. Ρίζου, ἂς τηλεφωνοῦν στὸ τηλ. 24630 27005

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.