Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!


Του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη, Αννόβερο Γερμανίας


Σχόλιο "Πατερικῆς Παράδοσης"

   Εἶναι θλιβερὸ τὸ γεγονὸς ἕνας –ὑποτίθεται ὀρθόδοξος– ἀρχιμανδρίτης νὰ «καταδέχεται» μὲν νὰ ἀπαντᾶ σὲ ἄρθρο, ποὺ ἀναφέρεται σὲ κακόδοξες ἐνέργειές του (ὑποτίθεται γιὰ νὰ ἀπολογηθεῖ ἢ νὰ δικαιολογήσει τὶς οἰκουμενιστικὲς ἐπιδόσεις του), ἀλλὰ στὴν ἀπάντησή του αὐτὴ νά …μὴν ἀπαντᾶ σὲ τίποτα ἀπ’ ὅσα ἀναφέρει τὸ ἄρθρο, ὅπως κάνει ὁ π. Γεράσιμος σὲ ἄρθρο του μὲ τὸν τίτλο "Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!".
    Καὶ τότε γιατί ἀπάντησε; Μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἀποπροσανατολίσει ὅσους πιστοὺς τῆς Γερμανίας τὸ διάβασαν (καὶ τὸν πληροφοροῦμε ὅτι οἱ ἀναγνῶστες μας στὴ Γερμανία εἶναι πολλοί), καὶ βέβαια γιὰ νὰ συκοφαντήσει καὶ νὰ ὑβρίσει ἀρθρογράφο καὶ ἱστολόγιο ποὺ φιλοξένησε τὸ ἄρθρο (ἐδῶ) καὶ ἔτσι τὸν ἔφερε σὲ ἀντίθεση μὲ ὅσους πιστοὺς ἀκόμα, ἐμμένουν στὴν ὀρθόδοξη Πίστη καὶ ἀπεχθάνονται τὰ οἰκουμενιστικὰ καραγκιοζιλίκια τοῦ κ. Φραγκουλάκη!
   Γράφει ὁ κ. Φραγκουλάκης: «Θα συνιστούσα δε στο ιστολόγιο το οποίο μας έχει συνηθίσει σε αναρτήσεις Δ.Π. να είναι συγκεκριμένα και αληθινά εκείνα τα οποία γράφει»! Ἐπαναλαμβάνουμε λοιπόν (στὸ τέλος τῆς ἀνάρτησης) τὸ ἄρθρο ποὺ τὸν ἐνόχλησε, γιὰ νὰ διαπιστώσει ὁ ὀρθόδοξος ἀναγνώστης (ποὺ ἔτυχε νὰ μὴν τὸ ἔχει διαβάσει), πόσο «αληθινά καὶ συγκεκριμένα», μὲ φωτογραφίες ὁλοζώντανες, εἶναι τὰ ὅσα παρουσιάζει τὸ συγκεκριμένο ἄρθρο, ποὺ ἐνόχλησε τὸν κ. Φραγκουλάκη!
    Ἀλλὰ τί νὰ πεῖ κανείς γιὰ ἕνα ἀρχιμανδρίτη ποὺ κάνει πὼς δὲν ξέρει ὅτι ὑπάρχει Παναίρεση ποὺ λέγεται Οἰκουμενισμὸς  καὶ ὁ ὁποῖος, ὅ,τι γράφεται γιὰ τὴν Παναίρεση, τὰ θεωρεῖ ὡς «πόλεμο εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου»;   Ποὺ θεωρεῖ ὡς «ανακρίβειες, ψέματα και φαντασιώσει» ὅ,τι κατοχυρωμένο μὲ δεκάδες ἁγιοπατερικὰ κείμενα καταχωροῦμε στὸ ἱστολόγιό μας;
    Τί νὰ πεῖ σὲ ἕνα ἀρχιμανδρίτη, ποὺ τὸ μόνο ποὺ ξέρει νὰ χρησιμοποιεῖ εἶναι λέξεις τῆς «ἀργκό», ὅπως «μπαχαλάκηδες», καὶ οὔτε μία -γιὰ δεῖγμα- ἁγιογραφικὴ ἢ πατερικὴ λέξη! Ποὺ δηλώνει ὑπεροχικὰ καὶ ἐξουσιαστικὰ ὅτι δὲν εἶναι ἄξιοι καὶ ἁρμόδιοι οἱ λαϊκοὶ νὰ ὑπερασπίζονται τὴν Πίστη τους καὶ πρέπει νὰ τὴν ἀφήνουν στὰ βρώμικα θεολογικὰ χέρια τοῦ κ. Φραγκουλάκη καὶ τῶν ὁμοίων του γιὰ νὰ τὴν βεβηλώνουν! Ποὺ θεωρεῖ ὅτι εἶναι –ἄκουσον! ἄκουσον!– «αξιοκατάκριτοι και σφετεριστές της πνευματικής περιουσίας της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και συνεπώς της Ορθοδοξίας», ὅσοι ἀντιτίθενται στοὺς Οἰκουμενιστές, σὲ αὐτοὺς δηλαδή, ποὺ προδίδουν καθημερινῶς τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη!
     Δημοσιεύουμε τὴν ἀπάντηση τοῦ κ. Φραγκουλάκη, γιὰ νὰ διαπιστώσουν οἱ ἀναγνῶστες τὸ ὕφος, τὴ θεολογικὴ κατάρτηση καὶ τὸ ἦθος τοῦ ἀνδρός, καὶ στὴ συνέχεια ἐπαναλαμβάνουμε τὸ ἄρθρο ποὺ τὸν ἐνόχλησε τόσο πολύ, ὥστε νὰ ἀναγκαστεῖ νὰ ἀπαντήσει!


 Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!

 Του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη,
Αννόβερο Γερμανίας


  «Η μουσικόφιλη φραγκολαγνεία του αρχιμανδρίτη κ. Φραγκουλάκη». Αυτός είναι ο τίτλος ενός άρθρου, το οποίο υποτίθεται απαντά σε δικό μου άρθρο σχετικό με τη συναυλία της Ενορίας Αγίων Πάντων Μονάχου. 
Τεχνηέντως βεβαίως προσανατολίζει τις υποτιθέμενες απαντήσεις του εκεί που θέλει ο ως συνήθως ανώνυμος αρθρογράφος. Το ιστολόγιο μάλιστα το οποίο φιλοξενεί αυτό το άρθρο θέλει να εμφανίζεται ως σοβαρό,
παραδοσιακό και πατερικό γι αυτό και αναφέρει ότι το άρθρο αυτό «μας εστάλη από Δ.Π.» νομίζοντας προφανώς ότι έτσι τηρεί την δεοντολογία που διέπει τις δημόσιες αναρτήσεις οι οποίες αναφέρονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα όπως στην περίπτωση μου! 
Δεν γνωρίζω αν κρύβεται πίσω από τα αρχικά Δ.Π. άνδρας ή γυναίκα, αυτό άλλωστε λίγη σημασία έχει, η ανοησία δεν έχει γένος, και δεν ξέρω επίσης αν πρόκειται για πραγματικά αρχικά. Για μένα το Δ.Π. σημαίνει Δ(ίχως) Π(ρόσωπο) και δεν θα καταπιαστώ με το να απαντήσω στα όσα ανούσια και εν πολλοίς βλακώδη αναφέρει κάποιος ή κάποια ανύπαρκτος ή δειλός ή Δ.Π. 
Θα συνιστούσα δε στο ιστολόγιο το οποίο μας έχει συνηθίσει σε αναρτήσεις Δ.Π. να είναι συγκεκριμένα και αληθινά εκείνα τα οποία γράφει. Η προσπάθεια με τις διάφορες ασυναρτησίες που κατά καιρούς αναρτά, περισσότερο θυμίζει άδειο τενεκέ που σύρεται στο έδαφος και επειδή ακριβώς είναι άδειος κάνει πολύ θόρυβο. Οι ανακρίβειες, τα ψέματα και οι φαντασιώσεις δεν συνιστούν αποτείχιση, αποτυχία ίσως ναι, ούτε βεβαίως μπορούν να χαρακτηρίζονται πατερικά ή παραδοσιακά. Η τακτική του «πες πες κάτι θα μείνει» έχει αποτελέσματα μόνο στους ομονοανοούντες με αυτό. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια «λασπονιέρα» που παράγει και πετά λάσπη στο ανεμιστήρα. Μαζί με άλλα αδελφά ή μάλλον «κλωνοποιημένα» ιστολόγια έχουν πάρει εργολαβικά τον πόλεμο εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δημιουργούν διάφορες αιτιάσεις για εντυπωσιασμό, ποτέ όμως δεν αναφέρονται σε εκείνα για τα οποία είναι υπόλογοι και εγκαλούνται. Πολλές φορές το έχω γράψει, ουδέποτε όμως έχουν ασχοληθεί, παρά μόνο αραδιάζουν προς ενίσχυση των αιτιάσεών τους Κανόνες και ρήσεις Πατέρων, άλλοτε αορίστως και άλλοτε παρερμηνεύοντας. 
Δεν μπορείτε αγαπητοί μου, όποιοι, όποιες κι αν είστε να μας βάζετε σε θέση απολογητική, δεν είστε ούτε αρμόδιοι, ούτε άξιοι. Είστε αξιοκατάκριτοι και σφετεριστές της πνευματικής περιουσίας της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και συνεπώς της Ορθοδοξίας. 
Ας μιλάτε κατά τρόπο μυθικό και απαράδεκτο, για τις συναναστροφές που έχουμε με άλλα δόγματα. Εμείς όπου κι αν βρισκόμαστε θεμελιώνουμε Ορθοδοξία. Εσείς πάτε όπου υπάρχουν Ορθόδοξοι και δημιουργείτε προβλήματα και σκάνδαλα. Σε μας (τους διακονούντες στο Οικουμενικό Πατριαρχείο) δεν θα βρείτε αφορισμένους να περιφέρονται και να διδάσκουν δήθεν, γενόμενοι αποδεκτοί ως ομολογητές και ιεραπόστολοι (καλό και αυτό, εκτός και αν αποτελεί ομολογία, αλλοτρίων διδασκαλιών, γιατί ιεραποστολή στους Ορθοδόξους από Ορθοδόξους, κομμάτι αλλόκοτο φαίνεται!). Ούτε θα μας βρείτε να συλλειτουργούμε πραγματικά με καθηρημένους και ΓΟΧ. 
Δεν σας χαλαλίζουμε, ούτε καν αποδεχόμαστε ότι έχετε υγιές φρόνιμα και ορθή πίστη, «μπαχαλάκηδες» είσαστε!

 Η μουσικόφιλη φραγκολαγνεία του αρχιμανδρίτη κ. Φραγκουλάκη


Μᾶς ἐστάλη ἀπὸ Δ.Π.



Σταθερός στον ανηφορικό δρόμο της κατάκτησης του επισκοπικού θρόνου ο εκ Αννοβέρου της Γερμανίας αρχιμανδρίτης κ. Φραγκουλάκης έσπευσε να απαντήσει σε άρθρο που καυτηρίαζε τις συναυλίες που γίνονται στους ορθόδοξους ναούς (ΑΡΧΙΜ. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΚΗΣ: ΠΡΟΣ ΤΑ "ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ" ΤΟΥ "ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ" ΚΑΙ "ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΑΣ" http://fanarion.blogspot.de/2018/03/blog-post_27.html).

Στο άρθρο του αυτό, το αυλικό φερέφωνο των οικουμενιστών, το καλύτερο παράδειγμα, για το πως μπορεί να κάνει κανείς καριέρα ως κληρικός, εξέφρασε δύο απόψεις, τις οποίες επαναλαμβάνει συνέχεια:

Α) Δεν υπάρχει Οικουμενισμός!!!  Ας μας πει λοιπόν ο κ. Αρχιμανδρίτης πως θα τιμήσει ως ιερέας τους Αγιους που μίλησαν για τον Οικουμενισμό όπως π.χ. τον Άγ. Ιουστίνο Πόποβιτς, τον άγιο Παΐσιο, όταν τους βγάζει ψεύτες. Διότι και ο Άγ. Ιουστίνος και ο Άγ. Παΐσιος μας διαβεβαίωσαν για την ύπαρξη του Οικουμενισμού ο μεν ως Παναίρεση ο δε Άγ. Παΐσιος ως το τρίτο κέρατο του Διαβόλου. Ο κ. Αρχιμανδρίτης όμως τα ξέρει καλύτερα. Δεν υπάρχει Οικουμενισμός. Μα τόση βλασφημεία; Τόση έπαρση; Μα για τόσους χαζούς μας έχει ο οικουμενιστής ψευδοποιμένας που μας πουλάει ψευδοδιδασκαλίες ως ορθόδοξες θέσεις; Αλλά πως θα γίνει επίσκοπος και μάλιστα στην Γερμανία; Λέγοντας ότι υπάρχει;

 Β) Χαρακτηρίζει,  ο υποτιθέμενος «γίγαντας» της Ορθοδοξίας και από τα λεγόμενά του φανερά παντελώς άσχετος ως προς την Ι. Παράδοση αρχιμανδρίτης, τους αντιδρούντες στις συναυλίες στους ναούς ως παράφρονες και γράφει «Μην καταλάβουν ότι οι Ψαλμοί του Προφητάνακτος Δαυίδ αναφέρονται σε μουσικά όργανα γιατί κινδυνεύει σε καταδίκη! Καραδοκούν όλοι αυτοί για να βρουν κάτι, κατά τη γνώμη τους "θολό" και "αδιευκρίνιστο" για να το ερμηνεύσουν κατά το δοκούν και να επιτεθούν. Ασχολούνται με τα ανούσια και τα επουσιώδη, διαστρεβλώνουν και κακοποιούν την ουσία».
Τί να πει κανείς; Πόσο αδιάβαστος επιτρέπεται να είναι ένας ιερέας; Διαβάζουμε στην εκκλησιαστική ιστορία του νυν οικουμενιστή  και συμπορευτή του κ. Φραγκουλάκη Βλ. Φειδά (Εκκλησιαστική Ιστορία, τόμος Α΄ Βλασίου Φειδά σελ. 906-907) ότι, υπό την επίδραση των γνωστικών Βαρδησάνη, Αρμονίου κ.α. καθιερώθηκε προοδευτικά η μελοποίηση εκκλησιαστικών ύμνων με έντεχνη μουσική επένδυση. Ο αιρετικός επίσκοπος Αντιοχείας Παύλος ο Σαμοσατεύς [260-268] ευνόησε την τάση αυτή, η οποία προφανώς είχε διαδοθεί στην Α. Συρία και στη Μεσοποταμία.
Έντεχνα εκκλησιαστικά άσματα με θεολογικό περιεχόμενο και για
ποικίλες περιστάσεις είχε καθιερώσει κατά τις αρχές του Δ΄ αιώνα και ο αιρεσιάρχης Άρειος, η δε πιστή στον Άρειο τάξη των παρθενευουσών της Αλεξανδρείας έψαλλε τα άσματα αυτά όχι μόνο στις οδούς της Αλεξανδρείας, αλλά και στις λατρευτικές συνάξεις των αρειανοφρόνων.
Η κίνηση από την εμμελή ανάγνωση προς το έντεχνο εκκλησιαστικό άσμα δεν ήταν βεβαίως ομοιόμορφη σε όλες τις τοπικές εκκλησίες, αλλά κατά τον Ε΄ αιώνα είχε ήδη γίνει ευρύτερα αποδεκτή για την εξουδετέρωση κυρίως της επιρροής των αιρετικών.
Ο Θεοδώρητος Κύρου αναφέρει ως εισηγητή του έντεχνου εκκλησιαστικού άσματος στη Συρία Εφραίμ τον Σύρο [Εκκλ. Ιστορία, IV,3], αλλά δεν ήταν ο μόνος [Ιωάννου Μαϊουμά, Patrologia Orientalis, VIII, 180].
Είναι ευνόητο ότι με την εισαγωγή του έντεχνου εκκλησιαστικού άσματος ενισχύθηκε ο ρόλος του ψάλτη και του αναγνώστη στη θ. λατρεία, ενώ περιορίσθηκε σταδιακά η έκταση της συμμετοχής του λαού στα τελούμενα.
Ο Μ. Αθανάσιος αξίωνε να ψάλλονται οι ψαλμοί «μετά μέλους και ωδής», η δε αξίωση αυτή δεν ήταν μόνο «ευφωνίας σπουδή, αλλά τεκμήριον της αρμονίας των εν τη ψυχή λογισμών» [Επιστολή εις Μαρκελλίνον. ΒΕΠ, 32, 25 κεξ.].
Ο Μ. Βασίλειος αναφέρεται στον συντονιστικό ρόλο του ψάλτη. Οι υμνωδίες των εκκλησιαστικών ακολουθιών εξετελούντο «ψάλτου κατάρχοντος του μέλους», ενώ οι λοιποί πιστοί «υπηχούσιν» [Επιστ., 267].
Ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρεται στην καθ’ υπακοήν ψαλμωδία, κατά την οποία «οι μεμυημένοι συνεχώς υποψάλλουσιν» [Ομιλ. εις ψαλμ. μα΄, ριζ΄, ρμε΄]. Πολλοί αιρετικοί χρησιμοποίησαν και χορούς γυναικών [Βαρδησάνης, Αρμόνιος, Παύλος ο Σαμοσατεύς, Άρειος κ.α.], το παράδειγμα δε αυτό ακολούθησε σε ορισμένες περιπτώσεις και η Εκκλησία [Ευσεβίου, Εκκλ.Ιστορία, VII, 30, Assemani, Bibl. Orientalis, I, 47 κεξ.]. Αντιθέτως, χοροί παίδων προϋπήρχαν στην Εκκλησία και διατηρήθηκαν. Στο Οδοιπορικόν της Αιθερίας περιγράφεται η ακολουθία του Λυχνικού στο ναό της Αναστάσεως των Ιεροσολύμων, κατά την οποία χορός πολλών μικρών παιδιών αποκρινόταν με το «Κύριε, ελέησον» σε κάθε εκφώνηση ονόματος από τον διάκονο [«et diakono dicente singulorum nomina sember pisinni plurimi stant respondentes sember – Kyrie eleison»].
Ο Εφραίμ ο Σύρος θεωρούσε επίσης αυτονόητη την ύπαρξη χορών παίδων στη θ. λατρεία.
Η χρησιμοποίηση όμως μουσικού οργάνου στη Θ. Λατρεία είναι άγνωστη στις πατερικές πηγές, αρχιμανδρίτα κ. Φραγκουλάτη και απαγορεύεται από τους Ι. Κανόνες. Η δε μαρτυρία του Ιουλιανού του Παραβάτη [361-363] περί υπάρξεως οργάνων στο ναό των Αγίων Αποστόλων της Κ.πόλεως [Επιστολαί, εκδ. J. Bidez, 1924, 215] είναι κατά τον κ. Φειδά μεμονωμένη και ασαφής.
Και αν είναι άγνωστη για την Θεία Λειτουργία πόσο άγνωστη είναι, κ. Φραγκουλάκη στην χρησιμοποίηση του Ι. Ναού ως οίκο πολιτισμικής επιμόρφωσης, οίκο ακουστικής ηδονής και συλλογής χρημάτων;
Για εσάς όμως ισχύει: Πρώτα Λειτουργία μετά Συναυλία.
Και παρά την περίοδο της Μ. Σαρακοστής έχετε το θράσος να υποβαθμίζετε το γεγονός ότι οι Συναυλίες στους Ορθόδοξους Ναούς της Γερμανίας συνεχίζονται. Μάλλον οι ιερείς της Γερμανίας είναι πιο εκλεπτυσμένοι και πολιτισμένοι από τους Πατέρες της Εκκλησίας που απαγόρευαν τέτοιες ενέργειες μέσα μάλιστα στους ναούς. Ο Οικουμενισμός σας είναι τελικά πολύ "πολιτισμένος". Σας υπενθυμίζουμε λοιπόν κάποια παραδείγματα.

  


Από https://www.visitestonia.com/de/kirche-pootsi-kopu


Από http://www.orthodox-bruehl.de/index.php/fotogalerie


Έχετε κάνει τους Ναούς μας φιλαρμονικές. Παραιτηθείτε από Αρχιμανδρίτης και γίνετε Μαέστρος. Πιο πολλά θα προσφέρετε
Αλλά και για να μην ξεχνάμε περί τίνος ιερέως πρόκειται, όταν μιλάμε για τον κ. Φραγκουλάκη, θαυμάστε τον σε τουριστική αρτοκλασία (πιστοί στον ναό δεν υπάρχουν μόνο οι οικουμενιστές και οι επισκέπτες αιρετικοί, στους οποίους ο μελλοντικός επίσκοπος τους δείχνει πως κάνουν αρτοκλασία) με προτεστάντη ἑπίσκοπο https://www.landeskirche-hannovers.de/damfiles/gallery_img_lightbox/evlka/frontnews/2012/11/galerien/17/JS1_5221-cea27ce433876208a2792d6a3a890fba.JPG

Η Φραγκολαγνείας σας κ. Φραγκουλάκη δεν έχει όριο. Όταν θα γίνετε Οικουμενιστής Επίσκοπος, για τις τόσες προθυμίες που δείχνετε, θυμείστε μας να κάνουμε μία συναυλία μετά την χειροτονία σας.
Δ.Π.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος15/3/18, 1:08 π.μ.

    Τα ιστολόγια δεν του αρέσουν του αργκοαρχιμανδρίτη, αλλά ο ίδιος και γράφει στα ιστολόγια της αρέσκειας του και παρακολουθεί (να υποθέσουμε ενδιάμεσα του κανόνα του) τι γράφουν τα άλλα ιστολόγια. Πω πω συνέπεια και ήθος!!! Πάντως για οικουμενιστής δεσπότης θα του πήγαινε. Το 'χει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.