Ο «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» και «πρώτος της καθολικής εκκλησίας» πετάχτηκε τον περασμένο μήνα (και) ως τα Αραβικά Εμιράτα. Ποιός ο λόγος, αφού οι «καθολικοί» στην αραβική χερσόνησο είναι σχεδόν ανύπαρκτοι; Μα φυσικά να τακτοποιήσει κάποιες «εκκρεμότητες» σχετικά το πανθρησκειακό και κοσμοκρατορικό του όραμα! Δείτε την είδηση, όπως την σχολίασε ο έγκριτος δημοσιογράφος κ. Μ. Κείος:
Πέμπτη 11 Απριλίου 2019
Το πανθρησκειακό και κοσμοκρατορικό ταξίδι του κ. Φραγκίσκου στα Αραβικά Εμιράτα
Ο «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» και «πρώτος της καθολικής εκκλησίας» πετάχτηκε τον περασμένο μήνα (και) ως τα Αραβικά Εμιράτα. Ποιός ο λόγος, αφού οι «καθολικοί» στην αραβική χερσόνησο είναι σχεδόν ανύπαρκτοι; Μα φυσικά να τακτοποιήσει κάποιες «εκκρεμότητες» σχετικά το πανθρησκειακό και κοσμοκρατορικό του όραμα! Δείτε την είδηση, όπως την σχολίασε ο έγκριτος δημοσιογράφος κ. Μ. Κείος:
ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ
«Τίποτε
δεν υπάρχει ίσο ή ανώτερο από τους οικτιρμούς του Θεού. Γι’ αυτό όποιος
απελπίζεται, σφάζει ο ίδιος τον εαυτό του» (λόγ. ε΄, 23).
Υπάρχει
συμφωνία σε όλους τους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας που βασίζονται στην
Αγία Γραφή, ότι δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στον κόσμο από την
απελπισία. Την θεωρούν απείρως χειρότερη και από την ίδια την αμαρτία.
Κι ο Πονηρός ακόμη δεν χαίρεται τόσο όταν βλέπει τον άνθρωπο να
αμαρτάνει, όσο όταν απελπίζεται. Γιατί στην αμαρτία υπάρχει διέξοδος: η
μετάνοια. Όταν μετανοείς, από την κόλαση πας στον ουρανό. Σαν τον άσωτο
της γνωστής παραβολής: από τον άδη της ασωτείας βρέθηκε στην αγκαλιά του
Θεού Πατέρα. Γιατί ακριβώς μετάνιωσε.
Ο «άγιος» Χρυσόστομος Καβουρίδης των Γ.Ο.Χ. λέγει: «διακόψαμε την εκκλησιαστικήν ἐπικοινωνίαν καί πήξαμε ίδιον θυσιαστήριον»! (Αυτό, π. Θεόδωρε, δεν σημαίνει δημιουργία σχίσματος;)
Ἐπειδή συνεχίζουν νὰ προκαλοῦν καὶ νὰ ἁμαρτάνουν στὴν Ἀλήθεια (ἐδῶ): ἐπαναλαμβάνουμε ἄλλη μιὰ φορά, καὶ ξεσκεπάζουμε τη δολιότητα και τα ψέματα των Γ.Ο.Χ., γιὰ τὸ ποιός δημιούργησε τὸ σχίσμα:
Εἰσήγηση Παναγιώτη Σημάτη
στὴν παρουσίαση του βιβλίου
«Ου βουλόμεθα ζην
ψευδολογούντες»
(γιὰ τὰ ψεύδη τοῦ
"ἁγίου" τους!)
Ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος οὐσιαστικὰ ὅρισε τὸ Αἰγυπτιακὸ Ἡμερολόγιο ὡς Πάτριο κι ὄχι τό …Ἰουλιανό, ἀφοῦ μὲ βάση αὐτὸ καθοριζόταν τὸ Πασχάλιο!!! Μάλιστα ἐκεῖνος ποὺ καθόριζε –λίγο μετὰ τὴν Α΄ Οἰκουμενική– τὸ Πασχάλιο, μὲ βάση ὄχι τὸ Ἰουλιανὸ ἀλλὰ τὸ Αἰγυπτιακὸ Ἡμερολόγιο, ἦταν ὁ πρόμαχος τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὁ Μ. Ἀθανάσιος!
Εἶναι φανερό, ἀγαπητοί, ὅτι ὁ Κύριος ἐνεργεῖ διὰ πάντων καὶ χρησιμοποιεῖ κάθε μέσο καὶ τρόπο ἐν τῇ ἀνυπερβλήτῳ ἀγάπῃ Του πρὸς σωτηρίαν πάντων τῶν ἀνθρώπων. Παρ’ ὅτι ἐμεῖς μὲ τὶς ἁμαρτίες μας συντελοῦμε στὴν δημιουργία προβλημάτων καὶ σχισμάτων στὴν Ἐκκλησία Του, ὁ Κύριος, καὶ μέσα ἀπ’ αὐτὰ τὰ γεγονότα, ἐνεργεῖ μὲ τέτοιο τρόπο, ὥστε καὶ ἀπὸ τὸ πικρὸ νὰ προκύψει ὠφέλεια.
Πώς να προσερχόμαστε στη θεία Κοινωνία
(Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος)
Ὅσα σᾶς συμβαίνουν στό διάστημα τῆς προετοιμασίας σας γιά τή θεία Κοινωνία, φόβος, ταραχή κλπ, προέρχονται καθώς φαίνεται ἀπό τόν ἐχθρό. Δέν ὑπάρχει ἀμφιβολία, ὅτι αὐτός σᾶς τριγυρίζει…. Ἡ Ἐξομολόγηση καί ἡ θεία Κοινωνία τόν καῖνε καί τόν διώχνουν μακριά. Γιά νά σᾶς ἐμποδίσει λοιπόν, ἀπ’ αὐτά, σᾶς
προξενεῖ τόσους πειρασμούς. Ἀγωνισθεῖτε νά κρατήσετε τή μνήμη τοῦ Θεοῦ
καί τή μνήμη τοῦ θανάτου. Αὐτές οἱ δυό μνῆμες, ὄχι μόνο ὅταν ἑτοιμάζεστε
γιά τή θεία Μετάληψη, ἀλλά πάντοτε, ἐξουδετερώνουν τά τεχνάσματα τοῦ
πονηροῦ.
Ξέρετε καί αἰσθάνεσθε πόσο ψυχοσωτήρια εἶναι τὰ πανάχραντα Μυστήρια. Νά κοινωνεῖτε λοιπόν συχνά.
Γιά νά προσερχόμαστε ἄξια στή θεία Κοινωνία, πρέπει πρῶτα-πρῶτα νά καθαριζόμαστε ἀπό τ’ ἁμαρτήματά μας μέ τήν Ἐξομολόγηση. Ὕστερα, ὅταν πλησιάζουμε στό ἅγιο Ποτήριο, νά ἔχουμε πίστη, φόβο Θεοῦ καί συντετριμμένη καρδιά· νά μή νιώθουμε ὑπεροχή ἀπέναντι στούς ἄλλους, πού δέν κοινωνοῦν, ἀλλά νά εἴμαστε πλημμυρισμένοι ἀπό αἰσθήματα αὐτοκατακρίσεως.
Ξέρετε καί αἰσθάνεσθε πόσο ψυχοσωτήρια εἶναι τὰ πανάχραντα Μυστήρια. Νά κοινωνεῖτε λοιπόν συχνά.
Γιά νά προσερχόμαστε ἄξια στή θεία Κοινωνία, πρέπει πρῶτα-πρῶτα νά καθαριζόμαστε ἀπό τ’ ἁμαρτήματά μας μέ τήν Ἐξομολόγηση. Ὕστερα, ὅταν πλησιάζουμε στό ἅγιο Ποτήριο, νά ἔχουμε πίστη, φόβο Θεοῦ καί συντετριμμένη καρδιά· νά μή νιώθουμε ὑπεροχή ἀπέναντι στούς ἄλλους, πού δέν κοινωνοῦν, ἀλλά νά εἴμαστε πλημμυρισμένοι ἀπό αἰσθήματα αὐτοκατακρίσεως.
Ο π. Θ. Ζήσης θεωρεί Εκκλησία τους Γ.Ο.Χ. και σχίσμα την Εκκλησία της Ελλάδος, στην οποία χειροτονήθηκε;
Δημοσιεύσαμε σήμερα 11 Ἀπριλίου (ἐδῶ)
ἄρθρο τοῦ π. Θ. Ζήση καὶ ἐπισημάναμε ὅτι σὲ μία περίοδο τοῦ ἄρθρου του ἢ ἀποδέχεται
τοὺς Γ.Ο.Χ. ὡς τὴν Ἐκκλησία, ἢ ἔκανε λάθος στὴν διατύπωση. Ἤδη οἱ Γ.Ο.Χ.
εἶχαν σπεύσει νὰ δημοσιεύσουν τὸ ἄρθρο του ἀπὸ χθές (10 Ἀπριλίου) (ἐδῶ),
γιατὶ αὐτὸ κατάλαβαν: ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας δημιούργησε τὸ σχίσμα κι ὄχι οἱ Γ.Ο.Χ.
Κι ἄρα ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία ...ἀνήκει ὁ π. Θ. Ζήσης, εἶναι σχισματική!
Ὡς ἐκ τούτου ὁ π. Θεόδωρος εἶναι σοβαρὰ ἐκτεθειμένος. Πρέπει νὰ πάρει θέση.
Δημοσιεύουμε (1) τὸ τμῆμα τοῦ ἐν λόγῳ ἄρθρου, (2) τὸ σχόλιό μας καὶ (3) τὰ σχόλια τῶν Γ.Ο.Χ.
Πώς κατάντησε, να τον οικτείρουν όλοι -εκτός από τους Οικουμενιστές- ο άλλοτε θαυμαζόμενος από πολλούς Ναυπάκτου!
Ἀκρωτήρι Χανίων 10.4.2019
Διάβασα τὴν εἰσήγησι τοῦ ἐπισκόπου Ναυπάκτου Ἱεροθέου πρὸς τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος γιὰ τὴν στάσι ποὺ θεωρεῖ ὅτι πρέπει νὰ κρατήσει (ἡ ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος) στὸ πρόβλημα τῆς αὐτοκεφαλίας τῆς ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας.
Ἡ ἄποψις του εἶναι ὅτι ἡ ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος «πρέπει νὰ ἀποδεχθεῖ αὐτὴ τὴν ἀπόφασι» διότι διαφορετικὰ «κινδυνεύει ἡ αὐτοκεφαλία της ὅπως καὶ ἡ αὐτοκεφαλία τῶν ἄλλων ὀκτὼ ὑφισταμένων ἐκκλησιῶν». Καὶ γιατί αὐτό; «Διότι αὐτές οἱ Αὐτοκεφαλίες χορηγήθηκαν μόνον ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο».
Τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο χορηγοῦσε τὶς αὐτοκεφαλίες, μὲ τὸν τρόπο ποὺ τὶς χορηγοῦσε καὶ στὶς συνθῆκες ποὺ ἐπικρατοῦσαν. Οἱ ὑπόλοιπες ἐκκλησίες συναινοῦσαν ἐμπράκτως. Οἱ αὐτοκέφαλες ἐκκλησίες ξεκίνησαν κάποια στιγμή καὶ συνεχίζουν μέχρι σήμερα τὴν ζωή τους.
Σε αδιέξοδο ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για το Ουκρανικό
Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ
Σπεύδει σέ βοήθεια ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος
Σπεύδει σέ βοήθεια ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος
[Σχόλιο "Π.Π." ὡς πρὸς τὸν ἰσχυρισμὸ στὸ ἄρθρο αὐτὸ τοῦ π. Θεοδώρου, ποὺ συμφωνοῦν μὲ ἐκεῖνον τῶν Γ.Ο.Χ.: Ἐκεῖνα ποὺ στὴ μέση τοῦ ἄρθρου σας γράφετε, π. Θεόδωρε, αὐτὰ λένε καὶ οἱ Γ.Ο.Χ. Ὅτι τὸ σχίσμα δὲν τὸ δημιούργησαν οἱ ἴδιοι, ἀλλὰ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ Κων/πόλεως. Τὸ ὅτι ὑπῆρξε ἀφορμὴ τὸ Ἡμερολογιακὸ γιὰ τὸ σχίσμα, εἶναι ὀρθό. Τὸ σχίσμα ὅμως τὸ δημιούργησαν οἱ Γ.Ο.Χ. Μήπως πρέπει νὰ ἐπαναδιατυπώσετε τὴ φράση αὐτή; Διαφορετικὰ εἶναι σὰ νὰ παραδέχεσθε ὅτι χρόνια ἀνήκατε/ἀνήκετε σὲ μιὰ σχισματική Ἐκκλησία!].
1. Ἀπομονωμένος ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος. Κίνδυνος ἐθνοφυλετισμοῦ
Γιά πρώτη φορά ἡ Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως βρίσκεται ἀπομονωμένη
ἀπό τίς λοιπές αὐτοκέφαλες ἐκκλησίες, λόγω τῶν ἀντικανονικῶν καί
ἀντισυνοδικῶν ἐνεργειῶν στήν παραχώρηση αὐτοκεφαλίας στούς σχισματικούς
τῆς Οὐκρανίας. Ἔθεσε ἔτσι ἡ ἴδια σέ ἀμφισβήτηση τόν ἀναγνωρισμένο συντονιστικό της ρόλο ὡς παράγοντα ἑνότητας καί
ὁδήγησε σέ πλήρη ἀποτυχία τήν δοκιμασμένη καί ἀποτελεσματική
ἐκκλησιαστική της πολιτική, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τήν κολοβή καί ἐλλιπῆ
ἐκπροσώπηση τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας στήν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου
τῆς Κρήτης.Πειρασμοί, θλίψη, πόνος, υπομονή
Με την ταπείνωση περιορίζουμε τους πειρασμούς των θλίψεων
Εάν όμως είναι άκαμπτοι και δεν ομολογούν, τα βασανιστήριά τους πληθαίνουν και στο τέλος, ύστερα από πολλά βάσανα που τραβούν και αφού τα πλευρά τους καταπληγωθούν, αναγκάζονται και, χωρίς να το θέλουν, ομολογούν, αλλά δεν ωφελούνται καθόλου, γιατί τράβηξαν όλο τον πόνο. Έτσι λοιπόν συμβαίνει και με μας.