Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Ο π. Θ. Ζήσης θεωρεί Εκκλησία τους Γ.Ο.Χ. και σχίσμα την Εκκλησία της Ελλάδος, στην οποία χειροτονήθηκε;




    Δημοσιεύσαμε σήμερα 11 Ἀπριλίου (ἐδῶ) ἄρθρο τοῦ π. Θ. Ζήση καὶ ἐπισημάναμε ὅτι σὲ μία περίοδο τοῦ ἄρθρου του ἢ ἀποδέχεται τοὺς Γ.Ο.Χ. ὡς τὴν Ἐκκλησία, ἢ ἔκανε λάθος στὴν διατύπωση. Ἤδη οἱ Γ.Ο.Χ. εἶχαν σπεύσει νὰ δημοσιεύσουν τὸ ἄρθρο του ἀπὸ χθές (10 Ἀπριλίου) (ἐδῶ), γιατὶ αὐτὸ κατάλαβαν: ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας δημιούργησε τὸ σχίσμα κι ὄχι οἱ Γ.Ο.Χ. Κι ἄρα ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία ...ἀνήκει ὁ π. Θ. Ζήσης, εἶναι σχισματική! Ὡς ἐκ τούτου ὁ π. Θεόδωρος εἶναι σοβαρὰ ἐκτεθειμένος. Πρέπει νὰ πάρει θέση.
     Δημοσιεύουμε  (1) τὸ τμῆμα τοῦ ἐν λόγῳ ἄρθρου,  (2) τὸ σχόλιό μας  καὶ  (3) τὰ σχόλια τῶν Γ.Ο.Χ.



(1) π. Θεόδωρος Ζήσης:
    «Θά ἦταν λοιπόν ἀπολύτως λογικό, συνοδικό, κανονικό, νά συνταχθεῖ καί ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος μέ τήν πανορθόδοξη ἀπόρριψη τοῦ αὐτοκεφάλου καί νά μήν ἀφήσει ἀνοικτή τήν πύλη στόν οἰκουμενικό πατριάρχη νά προχωρήσει στήν δημιουργία νέου σχίσματος, ὅπως ἔπραξε στό παρελθόν μέ τήν ἡμερολογιακή μεταρρύθμιση.  Ἐδημιούργησε τότε τό Φανάρι τό ἡμερολογιακό σχίσμα μέ τήν σύμπραξη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί προχωρεῖ τώρα στή δημιουργία τοῦ Οὐκρανικοῦ σχίσματος, ἀναμένοντας πάλιν, ὡς φαίνεται, τήν σύμπραξη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος».

(2)  Πατερική Παράδοση:
    «Αὐτὰ λένε, π. Θεόδωρε, καὶ οἱ Γ.Ο.Χ. Ὅτι τὸ σχίσμα δὲν τὸ δημιούργησαν οἱ ἴδιοι, ἀλλὰ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ Κων/πόλεως. Τὸ ὅτι ὑπῆρξε ἀφορμὴ τὸ Ἡμερολογιακὸ γιὰ τὸ σχίσμα, εἶναι ὀρθό. Ἀλλὰ τὸ σχίσμα τὸ δημιούργησαν οἱ Γ.Ο.Χ. Μήπως πρέπει νὰ ἐπαναδιατυπώσετε τὴ φράση αὐτή; Διαφορετικὰ παραδέχεσθε ὅτι ἀνήκατε/ἀνήκετε σὲ μιὰ σχισματική Ἐκκλησία».

(3) scripta manent:
    «Ο π. Θεόδωρος παραδέχθηκε την αλήθεια η οποία είναι πάντα μονόδρομος, καλό θα ήταν να τον μιμηθείτε» (ἐδῶ). 

(4) krufo-sxoleio:
     Δημήτριος Χατζηνικολάου 11 Απριλίου 2019 - 11:03 π.μ.
      Γράφει ὀρθότατα ὁ π. Θεόδωρος: "Ἐδημιούργησε τότε τό Φανάρι τό ἡμερολογιακό σχίσμα μέ τήν σύμπραξη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί προχωρεῖ τώρα στή δημιουργία τοῦ Οὐκρανικοῦ σχίσματος, ἀναμένοντας πάλιν, ὡς φαίνεται, τήν σύμπραξη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος."
    Ὡς συνήθως, ἡ γνωστή κρυπτο-οικουμενιστική σέκτα, μή ἀνεχομένη τήν ἀλήθειαν ἐπί τοῦ ἡμερολογιακοῦ, ἔγραψε τά ἀκόλουθα διαστρεβλωτικά:
    "Ἐκεῖνα ποὺ στὴ μέση τοῦ ἄρθρου σας γράφετε, π. Θεόδωρε, αὐτὰ λένε καὶ οἱ Γ.Ο.Χ. Ὅτι τὸ σχίσμα δὲν τὸ δημιούργησαν οἱ ἴδιοι, ἀλλὰ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ Κων/πόλεως. Τὸ ὅτι ὑπῆρξε ἀφορμὴ τὸ Ἡμερολογιακὸ γιὰ τὸ σχίσμα, εἶναι ὀρθό. Τὸ σχίσμα ὅμως τὸ δημιούργησαν οἱ Γ.Ο.Χ."
    Τό μῖσος τῆς ἐν λόγῳ σκέκτας γιά τούς "ΓΟΧ" συσκοτίζει τόν νοῦν τῶν παραγόντων της καί, διά πολλοστήν φοράν, συμπεριφέρονται ὡς ἀγράμματοι. Εἰς τό ὡς ἄνω σχόλιόν των, χρησιμοποιοῦν τήν λέξιν "ἀφορμή," ἐνῷ ἡ σωστή λέξις εἶναι ἡ "αἰτία." Μέ τήν χρῆσιν τῆς λέξεως "ἀφορμή" δίδουν τήν ΨΕΥΔΗ ἐντύπωσιν εἰς τόν ἀναγνώστην ὅτι οἱ "ΓΟΧ" ὑπῆρχαν ὡς φατρία καί πρίν τό 1924 καί βρῆκαν δῆθεν τήν εὐκαιρίαν νά "δημιουργήσουν σχίσμα" μέ τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἑορτολογίου τό 1924! Αὐτό ὑπονοεῖ ἡ χρῆσις τῆς λέξεως "ἀφορμή," τό ὁποῖον βεβαίως ἀποτελεῖ διαστροφήν πελωρίων διαστάσεων, ἀπό αὐτές πού μᾶς ἔχει συνηθίσει ἡ ὡς ἄνω σέκτα!
      δάσκαλος  11 Απριλίου 2019 - 1:02 μ.μ.
         Πολύ σωστά. Πάντως άλλη μία απόδειξη ότι αποτελούν σέχτα, με ιδιόμορφες απόψεις, είναι ότι δεν συμφωνεί μαζί τους κανένας και όχι μόνο εκείνοι που ανήκουν στους ΓΟΧ, αλλά και άλλοι αγωνιστές, μη ανήκοντες στους "Παλαιοημερολογίτες", όπως ο σεβαστός και άξιος θεολόγος π. Θεόδωρος Ζήσης! Οι μόνοι που συμφωνούν μαζί τους στο Ημερολογιακό τελικώς είναι οι Οικουμενιστές και οι Παπικοί! (ἐδῶ).
_____________
"Π.Π.": Γιὰ τὸ ποιός δημιούργησε τὸ σχίσμα δεῖτε ἐδῶ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.