Ανοιχτή επιστολή
προς τον Μακαριότατο Πάπα
και Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο Β΄.
Δημήτρη Καραμάτσκου
Θεολόγου
Μακαριότατε,
ευλογείτε!
Στις
5 Ιανουαρίου ε.έ. Σας έγραψα μεταξύ άλλων σε επιστολή που Σας απέστειλα:
«Η
ιστορία κρίνει τους ηγέτες και θα κρίνει και Σας ανάλογα με τη στάση που θα
τηρήσετε απέναντι στο λαό του Θεού, που απαιτεί να εισακουστεί η φωνή του. Μην
γίνετε αιτία να αποχωρήσουν πολλοί σκανδαλισμένοι από την Εκκλησία του Κονγκό.
Ο λαός είναι ανάστατος και οι πιστοί απειλούν ότι θα φύγουν από την Εκκλησία...
κατηγορώντας την Εκκλησία ότι λειτουργεί όπως οι πολιτικοί, χωρίς αναγνώριση
των υπηρεσιών των προσώπων που πραγματικά προσφέρουν στην Εκκλησία. Θα ακούσετε
τη φωνή του;».
Δυστυχώς,
τα πράγματα εξελίχθηκαν κάπως έτσι και ήδη οι
καρποί στην Εκκλησία του Κονγκό είναι πολύ πικροί. Δεν γνωρίζω αν ενημερώνεστε για τα έργα και τις ημέρες του Επισκόπου του Κονγκό, αλλά θα ενθυμείστε από την επίσκεψή Σας εκεί ότι οι σχέσεις μου με τους πιστούς του Κονγκό και ιδιαίτερα με τη νεολαία ήταν πολύ στενές. Έτσι καθημερινά ακούω τον γόο των θρήνων τους και πληροφορούμαι για την κατάσταση, που μόνο Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θυμίζει.
καρποί στην Εκκλησία του Κονγκό είναι πολύ πικροί. Δεν γνωρίζω αν ενημερώνεστε για τα έργα και τις ημέρες του Επισκόπου του Κονγκό, αλλά θα ενθυμείστε από την επίσκεψή Σας εκεί ότι οι σχέσεις μου με τους πιστούς του Κονγκό και ιδιαίτερα με τη νεολαία ήταν πολύ στενές. Έτσι καθημερινά ακούω τον γόο των θρήνων τους και πληροφορούμαι για την κατάσταση, που μόνο Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θυμίζει.
Προς
άρση κάθε παρεξήγησης ξεκαθαρίζω ότι το μόνο μου κίνητρο είναι η αγάπη μου προς
την Εκκλησία του Κονγκό, την οποία υπηρέτησα για ένα διάστημα, όπως γνωρίζετε
και δεν επιδιώκω να επιστρέψω στην ιεραποστολή αυτή, εκτός αν ο Θεός το
θελήσει, με οποιοδήποτε τρόπο. Ήδη ευρίσκομαι σε άλλη ιεραποστολή σε χώρα
εκτός της Αφρικής εδώ και ένα μήνα και ο Κύριος μου έδειξε το δρόμο να εργασθώ
σε άλλον αμπελώνα, όπου οι εργαζόμενοι ανιδιοτελώς δεν διώκονται, όπως
συμβαίνει στο Κονγκό.
Ο
τρόπος που επέλεξε ο νέος Επίσκοπος να αντιμετωπίσει την κρίση στην τοπική
εκκλησία είναι τρόπος δικτατορικός, ξεχνώντας ότι η Εκκλησία είναι χώρος
ελευθερίας και αγάπης. Αν δεν έχετε πληροφορηθεί λοιπόν, Σας αναφέρω ανοιχτά
και επίσημα τα παρακάτω, για τα οποία ελπίζω να λάβετε μέριμνα, γιατί, όπως Σας
έγραψα, η ιστορία θα μας κρίνει όλους.
1.
Ο νέος Επίσκοπος επήγε στο Κονγκό και ξεκίνησε μια
ακατανόητη (και ανόητη) κατασυκοφάντηση του π. Θεολόγου, μέχρι που κατάφερε να
τον διώξει από την ιεραποστολή στην οποία διακόνησε, χωρίς να υπάρχει κανένας
προφανής λόγος. Συνεργήσατε σ’ αυτό πιστεύοντας ίσως τις αιτιάσεις του. Δεν
αρκέστηκε σ’ αυτό και συνέχισε και μετά την αναχώρηση του π. Θεολόγου τις
συκοφαντίες και τα ψέματα, για τα οποία οι ίδιοι οι Κονγκολέζοι αντιδρούν,
γιατί γνωρίζουν τους δύο άνδρες και τα έργα τους είναι οι αδιάψευστοι μάρτυρες
της ποιότητας και του ήθους του καθενός τους.
Μακαριότατε συμφωνείτε με τη χρήση συκοφαντιών και ψεύδους εναντίον ανθρώπων που εργάστηκαν ανιδιοτελώς στην Εκκλησία και στην ιεραποστολή και με τις διώξεις ιεραποστόλων;
2. Αφόρισε ήδη πέντε νέους ενώ απέλυσε από τις εργασίες τους
επίσης πέντε νέους χωρίς διάλογο ή κάποια προειδοποίηση και παρά τις σαφείς
αντίθετες διατάξεις των κανόνων της εκκλησίας. Σε μια περίπτωση μάλιστα
απέστειλε και στις υπηρεσίες του κράτους υπόμνημα εναντίον τους για να μη βρουν
εργασία ποτέ στη ζωή τους. Το μίσος για τα μέλη του ποιμνίου του σε όλο του το
μεγαλείο!
Μακαριότατε συμφωνείτε με τη χρήση των αφορισμών των νέων χωρίς διάλογο ως μέσου τρομοκράτησης και επιβολής της θέλησης του Επισκόπου στην Ορθόδοξη Εκκλησία της αγάπης;
3. Οι νέοι και οι πιστοί τον κατηγόρησαν σε επιστολή που
απέστειλαν στον ίδιο και σε Σας προσωπικά, αλλά δημοσιεύθηκαν και σε μέσα
ενημέρωσης της Ελλάδος, για παραπτώματα ανεπίτρεπτα. Δεν συνηγορώ στις
κατηγορίες. Εσείς ως υπεύθυνος για την ειρήνη της Εκκλησίας της Αλεξανδρείας,
μπορούσατε να στείλετε μια επιτροπή Μητροπολιτών, για να ελέγξουν την αλήθεια ή
όχι των καταγγελιών, απευθυνόμενοι φυσικά σε όσους καταγγέλλουν, για να
βεβαιωθείτε για τις καταγγελίες αυτές. Δεν έγινε τίποτε.
Αν αληθεύουν, Μακαριότατε, συμφωνείτε να παραμένει στη θέση του ένας Επίσκοπος που τον βαρύνουν τέτοιας φύσεως κατηγορίες;
4.
Ο φίλος του, κ. Κ. Γκρόζος, που δεν γνωρίζει κανείς ποιος
είναι ο ρόλος του στο Κονγκό, αφού σύμφωνα με τις διαπιστώσεις των πιστών δεν
προσφέρει τίποτε εκεί, δίδαξε στους νέους
λεξιλόγιο ανεπίτρεπτο για χώρους της Εκκλησίας όπως: ......,
............, ρουφιάνε κτλ. (ζητώ συγγνώμην που αναγκάζομαι να τα γράψω αυτά δημοσία,
δεν ανήκουν στο λεξιλόγιό μου και στο ήθος μου, αλλά μόνο έτσι θα αντιληφθείτε
κι εσείς, που ίσως αγνοείτε όλα αυτά και ο κόσμος περί ποίων ανθρώπων και
ποίας ποιότητας πρόκειται. Άλλωστε η απλή αναφορά των λέξεων δεν συνιστά κακό,
κακό είναι να τις χρησιμοποιεί κανείς, όπως έκανε η εκλεκτή παρέα στο Κονγκό).
Συμφωνείτε Μακαριότατε με την πρακτική αυτή και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί η «εκλεκτή αυτή παρέα» σε μια χώρα της ιεραποστολής; Δώσατε εντολή να απομακρυνθεί αυτός ο κύριος με το βρόμικο λεξιλόγιο;
5.
Επειδή οι νέοι και οι πιστοί αντιδρούν και έχουν ήδη μαζέψει
υπογραφές για την απομάκρυνσή του, συγκέντρωσε τους προέδρους των ενοριακών
επιτροπών και τους ιερείς για να του συμπαρασταθούν και να υπογράψουν ένα κείμενο συμπαράστασης για να το
παρουσιάσει στην Ιερά Σύνοδο και να
εγκρίνουν τους αφορισμούς και όλων των νέων που συμμετείχαν σε συγκέντρωση της
νεολαίας. Κάποιοι αν και δεν
συμφωνούσαν αναγκάστηκαν να υπογράψουν, γιατί ήξεραν ότι θα χάσουν τη
θέση τους και το μισθό τους!!!
Μου μετέφεραν δύο διαφορετικές πηγές ότι το κείμενο που δόθηκε προς υπογραφή ήταν διαφορετικό
από αυτό που τελικά είδαν οι υπογράψαντες, οι οποίοι βρέθηκαν σε δύσκολη
θέση αντιλαμβανόμενοι την απάτη. Οι ραδιουργίες
δεν έχουν τέλος. Επειδή δε κάποιοι πρόεδροι αντέδρασαν στους αφορισμούς
των νέων, για τους οποίους είπαν ότι είναι το νέο
αίμα της εκκλησίας και δεν επιτρέπεται να τους διώχνουμε με τον αντιδημοκρατικό
αυτό τρόπο, έδωσε εντολή να αλλάξουν οι πρόεδροι των ενοριακών επιτροπών που
δεν συμφωνούν μαζί του. Σε λίγο καιρό θα έχει αφορίσει τη μισή
Εκκλησία, που δεν συμφωνεί μαζί του!!!
Συμφωνείτε Μακαριότατε με τις μεθοδεύσεις αυτές, με τις απάτες, τις ραδιουργίες,την τρομοκρατία και τους αφορισμούς όσων δεν συμφωνούν με τον Επίσκοπο και συμμετέχουν σε συγκεντρώσεις των νέων; Είναι λόγος αφορισμού αυτός;
Μακαριότατε,
έχετε κάθε δικαίωμα να
κρατήσετε τον συγκεκριμένο Επίσκοπο μόνιμα στο Κονγκό, είστε ο πνευματικός
ηγέτης της Εκκλησίας της Αφρικανικής ηπείρου και να κωφεύσετε στις κραυγές
αγωνίας του ποιμνίου σας. Όμως οι ηγέτες κρίνονται από τις αποφάσεις τους σε
δύσκολες στιγμές για την Εκκλησία. Αυτό που δεν αντιλήφθηκε ο Επίσκοπος
του Κονγκό είναι ότι Εκκλησία δεν είναι ο Επίσκοπος αλλά οι πιστοί, το σώμα του
Χριστού, οι οποίοι συγκεντρώνονται γύρω από τον Επίσκοπο, όταν αυτός φέρεται ως
πατέρας πνευματικός και όχι ως δικτάτορας. Γνωρίζετε τη σχέση μου με το Κονγκό
και γι’ αυτό και το ενδιαφέρον μου, γιατί οι νέοι απευθύνονται σε μένα, αφού
δεν έχουν πού αλλού να στραφούν. Ενθυμούνται ότι τους υποσχεθήκατε, όταν τους
επισκεφθήκατε, πως θα είστε κοντά τους σε κάθε τους πρόβλημα, γι’ αυτό σας
απέστειλαν την επιστολή τους αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχει απάντηση στις κραυγές
αγωνίας τους.
Τα παιδιά του ορφανοτροφείου Σας
απέστειλαν επιστολή, στην οποία διεκτραγωδούν τα προβλήματά τους. Πένονται, Μακαριότατε.
Ο Επίσκοπος δεν έχει την ικανότητα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα λειτουργίας
του, όπως και του σχολείου. Τα πάντα έχουν διαλυθεί. Τουλάχιστον λυπηθείτε τα
παιδιά αυτά, για τα οποία εκφράζατε πάντοτε την συμπάθειά Σας. Κι εγώ τα
αγάπησα και τα αγαπώ, γιατί έζησα κοντά τους πολύ καιρό. Ο επίσκοπος όμως μου
απαγόρευσε να στέλνω χρήματα στο ορφανοτροφείο, για να μη φανεί η δική του
αδυναμία και ανικανότητα. Έστω και αν τα ορφανά πεινούν και γυμνητεύουν.
Μετά της εν Κυρίω αγάπης και σεβασμού,
αιτούμενος την ευχή Σας
Δημήτρης Καραμάτσκος
Θεολόγος, Μάστερ
Θρησκειολογίας
Δυστυχώς η αλητεία στο χώρο της εκκλησίας είναι πιο οδυνηρή, γιατί σκανδαλίζει ψυχές. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τους πιστούς, αλλά για θέσεις και πατερίτσες. Ο Πατριάρχης καλά θα κάνει να τραβήξει κανένα αυτί, αν ακόμη είναι το αφεντικό και δεν τον κρατάει στο χέρι του ο Αράθυμος για λόγους που δεν λέγονται, όπως έχει γραφεί σε άλλες ιστοσελίδες. Ξεχνούν όμως ότι ο Θεός θα είναι ο κριτής στο τέλος της ιστορίας και αλλοίμονο σε όποιον έχει σκανδαλίσει "ένα των μικρών" πιστών. Ο καθένας θα λογοδοτήσει και στην ιστορία αλλά και στον Θεό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που γράφει στην επιστολή του ο κ. Καραμάτσκος είναι όλα αλήθεια και δεν τα γράφει όλα. Αυτός ο επίσκοπος μόνο κακό κάνει στην εκκλησία μας και ο Πατριάρχης τον στηρίζει. Εκτός από τα ψέματα και τις συκοφαντίες κατά του ιεραποστόλου π. Θεολόγου, που είναι ο πνευματικός μας πατέρας, τις άσχημες λέξεις που μπροστά του λέει ο φίλος του, ο ίδιος χρησιμοποιεί το λεξιλόγιο αυτό και σε μια συνομιλία μας μου είπε: «αυτά όλα Ρωμανέ είναι μα-λα-κί-ες».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις πιο πολλές Κυριακές δεν πηγαίνει στην Εκκλησία, που είναι κάτω από το μπαλκόνι του, κάθεται με τον φίλο του στο μπαλκόνι και καπνίζει σκανδαλίζοντας τους πιστούς.
Για τα ηθικά θέματα και τη νυχτερινή ζωή του, για την οποία μας ενημέρωσε η αστυνομία έχουμε γράψει επιστολή και στον Πατριάρχη, αλλά αντί να τιμωρηθεί αυτός τιμωρήθηκαν με αφορισμό οι νέοι που αντέδρασαν και τώρα ετοιμάζεται να αφορίσει και όσους νέους πήραν μέρος σε μια συγκέντρωση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.
Πολλοί νέοι γράφουν στο Facebook της νεολαίας του ΚΟΝΓΚΟ ότι δεν θα ξαναπάνε σε μια εκκλησία που έχει ένα τέτοιο επίσκοπο, με ζωή απαράδεκτη και που τρομοκρατεί τους νέους. Αν βλέπατε τι γράφουν οι νέοι θα αισθανόσασταν αηδία για όσα συμβαίνουν στην πατρίδα μου.
Dane Milandou (Ρωμανός το όνομα του βαπτίσματος), σπουδαστής του Παντείου Πανεπιστημίου
Θεέ μου πώς να αντέξουμε τέτοια βρώμα και δυσοσμία; Έλεος δείξε για την Εκκλησία μας, για τους νέους μας που σκανδαλίζονται και φεύγουν από το κοπάδι Σου, για όλους τους σκανδαλισμένους πιστούς όπου γης. Καθαιρούν οι επίσκοποι αγιασμένους γέροντες κι αφορίζουν ευλαβείς κι αγωνιστές θεολόγους και κρατούν στους θρόνους σκανδαλοποιούς και αντίχριστους. Έλεος, είμαστε στα έσχατα και δεν το γνωρίζουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς είναι δυνατόν το Πατριαρχείο να μην κάνει τίποτε και να αφήνει ένα τύπο τέτοιο στη θέση του. Δεν ξέρει ότι αυτός που προκαλεί σκάνδαλο είναι προτιμότερο να βάλει μια πέτρα στο λαιμό και να φουντάρει στη θάλασσα; Εκτός και αν τον κρατάει τον Πατριάρχη στο χέρι του ο Αράθυμος. Τόσα χρόνια δεξί του χέρι, ε, όλο και κάτι θα συμβαίνει για να μην αντιδρά το Πατριαρχείο σε όλη αυτή τη βρόμα. Άλλωστε ο σοφός λαός μας το έχει πει. Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τι γράφουν οι νέοι του Κονγκό σε μήνυμά τους, που το έβαλαν σε μηχανή μετάφρασης αλλά καταλαβαίνει κανείς τι θέλουν να πουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.agioritikovima.gr/arxeio/31439-poia-ekkliia-e
κ. Καραμάτσκο ,επιβεβαιώνετε και τώρα ο λόγος του Κυρίου μας
ΑπάντησηΔιαγραφή'' Οι υιοί του αιώνος τούτου εξυπνότεροι των υιών της Βασιλείας '' ;;;
Να το εξηγήσω :
Οι Εκπρόσωποι Παγκοσμίων Ιδιωτικών Οικονομικών Οργανισμών - Επιχειρήσεων διαπιστευμένοι σε ξένα κράτη ,
αξιολογούνται συνεχώς από την επιχείρησή τους με πολλαπλά αντικειμενικά κριτήρια .
Σ΄αυτά περιλαμβάνονται και:
1) η ικανότητα του Εκπροσώπου για αύξηση των πελατών και του τζίρου της Επιχείρησης ,
2) οι άριστες σχέσεις του προσωπικού με τους πελάτες καθώς και η άριστη εξυπυπηρέτηση των πελατών της Επιχείρησης ,
3)Οι επιτυχυμένες διαφημιστικές καμπάνιες της Εταιρείας για την προώθηση και βελτίωση των προϊόντων της,
4) η γνώμη και κρίση των πελατών της Εταιρείας για τα προϊόντα της, για το προσωπικό και τον υπεύθυνό της
Έτσι όσοι αξιολογούνται θετικά προάγονται ,
όσοι αρνητικά ή απολύονται ή μετατίθενται ή επανακρίνονται.
Έτσι για τις Οικονομικούς οργανισμούς
το ΠΡΩΤΕΥΟΝ είναι ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ και όχι ο εκπρόσωπός του
Στο ΘεοΙδρυτο τώρα Οικουμενικό ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, την ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας,
ανθρωπίνως λειτουργούν αξιοκρατικά κριτήρια ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ στην ΕΠΙΛΟΓΗ των εκπροσώπων της;
Άν λειτουργούσαν αυτά και στην περίπτωση της Επισκοπής του ΚΟΓΚΟ,
θα ΕΔΙΩΚΕΤΟ ο επι ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ,
και ΕΠΙΤΥΧΥΜΕΝΟΣ
ιεραπόστολος π. Θεολόγος ;;;
Ίσχυσαν κριτήρια ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ,
στην επιλογή του εκεί Επισκόπου ;;;
Τώρα που διασκορπίζονται οι ''πελάτες'', οι Πιστοί ,
ποιοί ευθύνονται ;;;
Αυτά που ξέρουν και κάνουν οι του κόσμου για να προκόβουν στα βιοτικά τους έργα ,
δυστυχώς φαίνεται να επιμένουν να τα αγνοούν ακόμη οι Ιεράρχες της Αλεξάνδρειας;;;
Ξέρουν ωστόσο ότι:
και οι κρίνοντες κρίνονται από ''πελάτες'' -πιστούς-
αλλά κυρίως από το Δικαιοκρίτη ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥΣ.
(Γνωρίζουν τις επιπτώσεις των οικονομικών σαμποτάζ ;;; )