Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΤΑ ΑΛΛΗΛΟΛΙΒΑΝΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!



  ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ!


ΤΑ  ΑΛΛΗΛΟΛΙΒΑΝΙΣΜΑΤΑ
ΚΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
 ΤΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!




μητροπολίτης Δημητριάδος Ἰγνάτιος, λιβανίζει τὸν συνυπεύθυνο τῆς τραγωδίας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ κάλυψε καὶ συμπορεύεται μὲ τοὺς ὑπευθύνους Πρωθυπουργούς τῶν τελευταίων χρόνων στὴν καταστροφὴ τῆς Ἑλλάδος, καὶ ἐπὶ πλέον συνοδοιπορεῖ μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὴν προώθηση τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὴν ἅλωση τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὸ Βατικανό.
Ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, ὁ κ. Ιγνάτιος εἶπε ὅτι ΝΙΩΘΕΙ «ΟΙΚΕΙΟΣ ἀνάμεσα στὰ πνευματικά του παιδιά» καὶ πλέκοντας του τὸ ἐγκώμιο, εἶπε πὼς ὁ κ. Ἱερώνυμος «φέρει τὸ Σταυρὸ ὁλόκληρου τοῦ λαοῦ»!!!
Καὶ συνέχισε: «Μποροῦμε νὰ νιώθουμε κοντά του, πρῶτα ἐμεῖς οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ συγκροτοῦμε τὸ Σῶμα τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐμπιστοσύνη ὅτι πηδαλιοῦχος ὑπάρχει, ὥριμος, ἱκανός συνετός, μὲ ἕναν μοναδικὸ τρόπο ἥσυχο ὁδηγεῖ τὸ σκάφος σὲ λιμένα ἀσφαλείας»!!!



Ὁλόκληρο τὸ ρεπορτάζ ἀπὸ τὸ dogma.gr:

ΛΑΜΠΡΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ
ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ: «Ο Αρχιεπίσκοπος φέρει το Σταυρό ολόκληρου του λαού».

Παρουσία του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, τελέσθηκε σήμερα στη Λιβαδειά, ο Εσπερινός της εορτής των Εισοδίων της Θεοτόκου στον πανηγυρίζοντα μητροπολιτικό Ναό της πόλης.
Στον Εσπερινό χοροστάτησε, ο νέος μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος, ενώ παρέστησαν οι μητροπολίτες, Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, Ιλίου κ. Αθηναγόρας, Θηβών κ. Γεώργιος και ο επίσκοπος Αβύδου κ. Κύριλλος.
«Νιώθουμε ότι παραμένετε πάντα ψυχικά κοντά μας σαν φιλόστοργος πατέρας» είπε προς τον Αρχιεπίσκοπο ο μητροπολίτης Θηβών κ. Γεώργιος ο οποίος τόνισε πως «Πίσω από κάθε μεγάλο έργο βρίσκεται η σφραγίδα που φέρει το όνομα σας».
Ο μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος ο οποίος εκφώνησε τον πανηγυρικό της ημέρας, μίλησε για την ελευθερία που δίνει ο Θεός στον άνθρωπο καλώντας τους πιστούς να νιώσουν την ελευθερία που δίνει ο Θεός μέσα από την πίστη.
«Πως μπορείς να αγαπήσεις τον Θεό, εάν δεν αγαπήσεις την ζωντανή Του εικόνα που είναι ο άλλος», αναρωτήθηκε ο κ. Ιγνάτιος που σημείωσε πως από όλη την κτίση, μόνο ο άνθρωπος έχει το προνόμιο να μιλάει στον Θεό.

«ΝΙΩΘΩ ΟΙΚΕΙΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ»
Απευθυνόμενος προς τον Αρχιεπίσκοπο, ο κ. Ιγνάτιος είπε ότι νιώθει «οικείος ανάμεσα στα πνευματικά του παιδιά» πλέκοντας το εγκώμιο του κ. Ιερωνύμου ο οποίος όπως σημείωσε «φέρει το Σταυρό ολόκληρου του λαού».
«Μπορούμε να νιώθουμε κοντά του, πρώτα εμείς οι αρχιερείς που συγκροτούμε το Σώμα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, εμπιστοσύνη ότι πηδαλιούχος υπάρχει, ώριμος, ικανός συνετός, με έναν μοναδικό τρόπο ήσυχο οδηγεί το σκάφος σε λιμένα ασφαλείας» σημείωσε ο μητροπολίτης Δημητριάδος.
«Αυτό μεταλαμπαδεύεται στους ιερείς μας, στους μοναχούς, στους άρχοντες και στο λαό μας. Κι έτσι η Εκκλησία γίνεται για μια ακόμη φορά η μάνα και η ενοποιός δύναμη για έναν λαό ο οποίος ξέρει να αντλεί κουράγιο από την Παναγιά και τους Αγίους» συμπλήρωσε.
http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=4429&catid=6

Παράνομο το Ευαγγέλιο και η υπεράσπιση της Πίστεως με το Νομοσχέδιο


Κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία το

αντιρατσιστικό νομοσχέδιο!


Χρηματικά πρόστιμα και φυλακίσεις

 σε όποιον αγαπά την πατρίδα του και την φυλή του! 

Από "Κατάνυξις"

Κατατέθηκε στη Βουλή το εθνοκτόνο "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο το οποίο προβλέπει μεταξύ άλλων την αναστολή της χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων που συνδέονται με .."ρατσιστικές ενέργειες" από έναν έως έξι μήνες και βαριά διοικητικά πρόστιμα που φθάνουν τα 100.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η επιβολή χρηματικής ποινής από 5.000 έως 20.000 ευρώ και φυλάκιση τριών μηνών σε όποιον προκαλεί, διεγείρει ή εκτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτούς, με τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή απειλείται η ζωή, η ελευθερία ή η σωματική ακεραιότητα τους.

Σε περίπτωση που οι αξιόποινες πράξεις τελέστηκαν προς όφελος ή για λογαριασμό νομικού προσώπου ή ενώσεως προσώπων (πχ πολιτικά κόμματα) ή από νόμιμο εκπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο πρόσωπό τους, ο υπουργός Δικαιοσύνης μπορεί να επιβάλει, με απόφασή του (σωρευτικά ή διαζευκτικά):

α) Διοικητικό πρόστιμο από 10.000 έως 100.000 ευρώ,

β) Αποκλεισμό από δημόσιες παροχές, επιχορηγήσεις, επιδοτήσεις, διαφημίσεις προμήθειες κ.ά. για διάστημα από έναν έως έξι μήνες. Αν οι αξιόποινες αυτές πράξεις έχουν τελεστεί σε ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή, οι κυρώσεις επιβάλλονται από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Οι αξιόποινες αυτές πράξεις κατά των διακρίσεων, καθώς και τα εγκλήματα που τελούνται συνεπεία αυτών, διώκονται αυτεπάγγελτα, ενώ όποιος θίγεται (παθών) κατά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς, αλλά και ως πολιτικός ενάγων απαλλάσσεται του σχετικού παραβόλου.

Εισερχόμαστε έτσι σε μια προσπάθεια φίμωσης των πολιτικών κομμάτων εθνικού προσανατολισμού, αλλά και δημάρχων, βουλευτών, υπουργών με πατριωτική προδιάθεση, οι οποίοι ουσιαστικά δεν θα μπορούν πλέον να αναφέρονται σε ζητήματα όπως η λαθρομετανάστευση, εγκλήματα αλλοδαπών, υπεράσπιση εθνικών ιδεωδών, και της ορθοδοξίας ως βασικής θρησκευτικής συνιστώσας του ελληνικού Έθνους 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr







 Και μια Επιστολή:


Αξιότιμοι Κύριοι/Κυρίες βουλευτές,

Σχετικά με το υπό ψήφιση αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, αν και δεν έχω διαβάσει την νέα εκδοχή του, υποθέτω ότι δεν θα διαφέρει σημαντικά από την προηγούμενη και γι αυτό σας ικετεύω να μην το ψηφίσετε. Διότι αν ψηφισθεί, πιστεύω ότι θα διαλύσει την Ελληνική κοινωνία. Οι κακοί πάντοτε θα εκτοπίζουν τους καλούς! Ποιος σωστός άνθρωπος θα επιλέξει να γίνει πολιτικός, δημοσιογράφος, εκπαιδευτικός, κληρικός, δικαστής, δικηγόρος κ.λπ. αν του απαγορεύεται να λέγει την αλήθεια; Τι θα απαντά, π.χ., ο δάσκαλος στην ερώτηση του μαθητή: «Τι είναι το Ισλάμ, Κύριε;» Δεν θα πρέπει να πει, μεταξύ άλλων, και ότι είναι μία θρησκεία μίσους, η οποία προτρέπει τους πιστούς της να φονεύουν τους «απίστους»; Αν όμως πει κάτι τέτοιο, θα καταδικασθεί για «ρατσισμό»!

Κληρικοί πάλι θα γίνονται μόνον οι Οικουμενιστές, για τους οποίους όλες οι αιρέσεις και θρησκείες είναι «διαφορετικοί δρόμοι» για να φθάσει κανείς στον Θεό (Πατριάρχης Αθηναγόρας)! Γενικά, μόνον οι ψεύτες, οι συμβιβασμένοι, οι υποκριτές, οι προδότες, οι αιρετικοί και οι ομοφυλόφιλοι θα τρέχουν να καταλάβουν τις ως άνω θέσεις! Θα έχουμε έτσι μία εφαρμογή του γνωστού από την Οικονομική Επιστήμη νόμου του Gresham, ο οποίος λέγει ότι «το κακό χρήμα εκτοπίζει το καλό από την κυκλοφορία» (“bad money drives good money out of circulation”)! Το Ευαγγέλιο, που απαγορεύει την ομοφυλοφιλία, θα κηρυχθεί παράνομο! Εσείς θα σηκώνατε μία τέτοια ευθύνη, της επιβολής δηλαδή αυτού του χειρίστης μορφής και άνευ προηγουμένου ΦΑΣΙΣΜΟΥ και της ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΕΩΣ της κοινωνίας;

Δημήτριος Χατζηνικολάου

Εισὀδια Θεοτόκου, Θεοφύλακτος Αχρίδος

  Ε ἰ σ ό δ ι α

Ἐγκώμιο στὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο 


 

(1ο μέρος)

Λόγος στη γιορτή της Υπεραγίας Δέσποινάς μας Θεοτόκου όταν οδηγήθηκε από τους γονείς της στο Ναό

Πολλές φορές «η ανάμνηση του δικαίου, που συνοδεύεται από εγκώμια», έγινε αφορμή να ελεγχθεί ο εγκωμιαστής, εάν έπεσε πολύ έξω από την αξία του εγκωμιαζόμενου -γιατί ο λόγος δεν εξισώνεται πάντοτε ούτε σ’ όλες τις περιπτώσεις με την πραγματικότητα. Για τη Δέσποινα όμως κάθε δικαίου, που είναι μητέρα του Θεού, του βασιλιά της δικαιοσύνης, πώς θα μπορέσω να μιλήσω έτσι, ώστε να αγγίξω έστω και λίγο ένα μέρος της πραγματικής άξιάς της, αφού έχω την πρόθεση να εγκωμιάσω τη μνήμη της Θεοτόκου;
ΤΑ-ΕΙΣΟΔΙΑ-ΤΗΣ-ΘΕΟΤΟΚΟΥ_02
Νομίζω πως αν υπήρχαν αγγελικά λόγια, που πραγματικά θα ήταν αγγελιοφόροι κά­ποιων μυστηρίων, ούτε αυτά θα μπορούσαν να φτάσουν τις χάρες της Θεομήτορος. Αυτήν, που η αγιοσύνη ξεπέρασε ολόκληρη την κτίση, κανένας λόγος κτιστού ανθρώπου δεν θα μπορούσε να την εξυμνήσει επάξια. Άραγε θα σωπάσουμε τελείως και θα αντιπαρέλθουμε ασυλλό­γιστα τη μητέρα του Λόγου, η οποία είναι για μας η αιτία της λογικής ζωής, ή θα μιλήσουμε μ’ όσες δυνάμεις έχουμε μακαρίζοντάς την σύμ­φωνα με την προφητεία και μ’ όλη μας τη δύναμη θα σεβαστούμε τα θαυμαστά έργα που έκανε; Μάλλον και μ’ αυτά θα δοξάσουμε το μεγα­λείο του απερίγραπτου Θεού, διακηρύττοντας το μέγεθος αυτών, που βέβαια και δεν κατανοούμε, συγχρόνως όμως θα αγιασθούμε και όσοι μιλάμε γι’ αυτά και όσοι τ’ ακούμε.[…]

Η είσοδος της Παναγίας στην παρούσα ζωή είναι στολισμένη πλούσια με τη θεία χάρη, ώστε

Τα Εισόδια της Θεοτόκου

Λόγος Πανηγυρικός εἰς τά Εἰσόδια
τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου
καί Ἀειπαρθένου Μαρίας

Ἁγίου Ταρασίου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως

 
Φαιδρά καί παράδοξος ἡ παροῦσα πανήγυρις, καί τῶν φιλεόρτων τόν πόθον πρός ὑμνωδίαν ἐγείρουσα ἡ τῆς Ἀειπαρθένου καί Θεοτόκου εἰς τόν Ναόν Εἴσοδος.
Σήμερον δηλαδή ὁ Οὐρανός καί ἡ Γῆ, ἔχουσι κοινήν Ἑορτήν, μαζί τόν Δημιουργόν δοξολογούσι, τόν ἐκ βροτείας φύσεως τήν Θεοπαίδα Κόρην ἐκλεξάμενον εἰς ἑαυτοῦ κατασκήνωσιν.

Σήμερον τοῦ πρό πάντων αἰώνων περιορισθέντος μυστηρίου, καί ἐπ' ἐσχάτων φανεροῦσθαι μέλλοντος, εὐτρεπίζεται οἰκητήριον. Σήμερον ἡ ἐξ' ἐπαγγελίας τεχθεῖσα ἐξ Ἰωακείμ καί Ἄννης,
προσφέρεται ὑπ' αὐτῶν τίμιον Δῶρον τῷ μετέπειτα ἐξ αὐτῆς τεχθῆναι εὐδοκήσαντι.
Σήμερον τό τῆς χαρᾶς Προοίμιον, εἰς τόν Ναόν εἰσάγεται τριετίζουσα, καί παρθένοι ταύτης μετά λαμπάδων προπορεύονται. Σήμερον προσάγεται, εἰς τά Ἅγια τῶν Ἁγίων, ἡ λύσις τῆς στειρωτικῆς κατάρας.
Σήμερον τό κήρυγμα τῶν Προφητῶν, ὑπό τοῦ ἱερέως καί Προφήτου Ζαχαρίου, εἰς τά ἄδυτα ἀνέρχεται.
Καί ἐνῶ αὐτός, ἅπαξ τοῦ ἐνιαυτοῦ μετ' εὐλαβείας εἰσήρχετο, αὔτη φαιδρῶς μετά ἀδείας ἡμέρας καί νυκτός ἐκαθέζετο.

Ποῖος νά μήν ἐκπλαγῆ εἰς τό παράδοξον τοῦτο πράγμα; Ποῖος νά μήν ἐκπλήττεται εἰς τό παράδοξον τοῦτο θαῦμα; Βλέπων ἐν τῷ Ναῶ παρεδρεύουσα τήν τοῖς ἱερεύσι γεγονυΐαν ἀπρόσιτον Μαρίαν τήν ἀμώμητον;
Τοῦτο της πρός ἡμᾶς συναφείας προοίμιον, τοῦτο τῆς τῶν Ἀγγέλων μίξεως μετά ἀνθρώπων προχάραγμα, τοῦτο τῆς ἡμῶν ἀνακαινίσεως ἐκσφάγισμα, τοῦτο τοῦ ἀκανθηφόρου βίου ἡμῶν καί τῆς ἀποφάσεως τῆς προτέρας του «Ἐπικατάρατος ἡ γῆ ἐν τοῖς ἔργοις σου..... ἀκάνθας καί τριβόλους ἀνατελεῖ σοί» [1],  καί τοῦ «Ἐν ἱδρῶτι τοῦ προσώπου σου φαγῆ τόν ἄρτον σου»[2], ἡ μετάλλαξις.
Τοῦτο τοῦ «Πληθυνῶ τάς λύπας σου καί τόν στεναγμόν σου»[3], καί τοῦ «Ἐν λύπαις τέξη τέκνα»[4], βεβαῖα ἀπολύτρωσις.
Ταύτην οἱ πιστοί ἑορτάσωμεν τήν παντιμον Ἑορτή, τήν λαμπρᾶν Πανήγυριν, τήν θεϊκαῖς ἀποστίλβουσαν μαρμαρυγαῖς, τήν νοηταῖς λαμπαδουχουμένην φωταγωγίαις, τήν μυστικαῖς ἀγλαϊζομένη φωτοδοσίαις, τήν μυστικαῖς περιαστράπτουσαν τῷ κόσμω θεογνωσίαις, τήν ἐν τρισί προσώποις μίαν Θεότητα Πατρός, Υἱοῦ καί Πνεύματος διδάξασαν Παντοκρατορίαν.
Αὕτη γάρ ἡ τῶν Ἁγίων Ἁγία,
ἡ ἀκηλίδωτός του Λόγου Παστάς,
τό Παρθενικόν Ἀπάνθισμα,
ἡ Κιβωτός τοῦ Ἁγιάσματος, 
τό Ὄρος τό Ἅγιον,
ἡ Θεοχώρητος Σκηνή,
ἡ ἀκατάφλεκτος βάτος,
τό πυρίμορφον Ἅρμα τοῦ Θεοῦ,
ἡ Περιστερά ἡ ἀμόλυντος,
τό εὐρύχωρόν του Λόγου Χωρίον,
ἡ θεοφωτός Νεφέλη,
ἡ πεποικιλμένη Βασίλισσα,
ἡ ἐκ σπέρματος Δαβίδ καταγομένη,
τῷ τοῦ Δαβίδ Κτίστη καί Θεῶ τετήρετο εἰς ἑαυτοῦ κατοίκησιν. Ἰωακείμ γάρ ἐν τή δωδεκαφύλῳ τοῦ Ἰσραήλ, πλούσιος ὢν καί δίκαιος, προσέφερε τά Δῶρα αὐτοῦ πρός τόν Θεόν. Μή ἔχοντος δέ σπέρμα αὐτοῦ, ἀλλ' ὄντος  ἀπαιδος, δέν ἐδέχθησαν αὐτά οἱ Ἱερεῖς λέγοντες :
«Οὐκ ἔξεστι σοί προσενεγκεῖν αὐτά τῷ Θεῶ, καθότι σπέρμα οὐκ ἐποίησας ἐν τῷ Ἰσραήλ».
Καί σκυθρωπάσας κατῆλθεν ἐκ Ναοῦ Κυρίου, ἔχοντας Λύπην ἀβάστακτον. Μετά ἀνέβη εἰς τό Ὄρος μόνος, μόνον τῷ Θεῶ, προσευχόμενος μετά ταπεινώσεως καί συντετριμμένης καρδίας.


[1] Γέν. γ' 17-18.
[2]. Γέν. γ' 19.
[3]. Γέν. γ' 16.
[4] Αὐτόθι.