Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Το πρότυπο του Οικουμενισμού: ΑΝΟΧΗ της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΟΣ. Καθολικοί, Ορθόδοξοι και Ευαγγελικοί αγαπημένοι και μονιασμένοι!


Συνύπαρξη καὶ συμπόρευση μὲ τὴν Βατικάνεια καὶ Ζηζιούλεια ἀντι-ησυχαστικὴ ἐκκλησιολογία περὶ Ἐπισκόπου!
Τοῦτο, ὅμως, δὲν θὰ ἐμποδίσει τὸν Πειραιῶς, τὸν Κυθήρων, τὸν Αἰτωλίας (καὶ τοὺς ἄλλους συλλειτουργοὺς κληρικοὺς τοῦ Δημητριάδος Ἰγνάτιου καὶ τοῦ Σύρου Δωροθέου) νὰ ἐκδώσουν τὰ Μηνύματά τους για τὸν ἅγ. Ἰωάννη Κλίμακος καὶ τὴν ὁσ. Μαρία τὴν Αἰγυπτία!
Πηγή: "agioritikovima"

Σύρου και Δημητριάδος σε εκδήλωση της "Κίνησης Καθολικών Επιστημόνων και Διανοουμένων Ελλάδος" (ΦΩΤΟ)

Σύρου και Δημητριάδος σε εκδήλωση της  "Κίνησης Καθολικών Επιστημόνων και Διανοουμένων Ελλάδος" (ΦΩΤΟ)




       Ο Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β' παρέστη χθες βράδυ στην Εορταστική Εκδήλωση της "Κίνησης Καθολικών Επιστημόνων και Διανοουμένων Ελλάδος", στην Αθήνα, ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου της, διακεκριμένου Ορθοπεδικού ιατρού κ. Στεφ. Προβελέγγιου, με κεντρικό θέμα "O Επίσκοπος στις Χριστιανικές Εκκλησίες και Ομολογίες".
   Εκ μέρους της Ορθόδοξης Εκκλησίας ομίλησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος με θεολογικό και πατερικό λόγο τεκμηρίωσε τη θέση του Επισκόπου στην Ορθόδοξη Εκκλησία, ως σημείου έκφρασης της ενότητας και ως προεξάρχοντος της Ευχαριστιακής Συνάξεως.
   Εκ μέρους της ΡΚαθολικής Εκκλησίας ομίλησε ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος των εν Αθήναις ΡΚαθολικών κ. Σεβαστιανός, ο οποίος αναφέρθηκε στην πρωταρχική διακονία του Επισκόπου, στο έργο της Κατηχήσεως του λαού και της ασκήσεως ποιμαντικής μερίμνης.
       Ο εκπρόσωπος των Ευαγγελικών, αιδέσιμος κ. Πέτρος μίλησε για την Πρεσβυτερική αντίληψη περί του τρόπου διοικήσεως της Ευαγγελικής Κοινότητας.
      Κατά τη διάρκεια της Εκδηλώσεως τιμήθηκαν με αναμνηστικά δώρα οι Σεβασμιώτατοι πρώην Επίσκοποι των εν Αθήναις ΡΚαθολικών κ. Νικόλαος και Σύρου κ. Φραγκίσκος, οι οποίοι και ευχαρίστησαν για την προσγενομένη προς αυτούς τιμή, καθώς και το μέλος της Κίνησης, Δικηγόρος κ. Γασπαράκης, με τιμητική πλακέττα, για τις υπηρεσίες του.
       Στην Εκδήλωση παρέστησαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος των εν Αθήναις Συριανών κ. Δημ. Βαφίας, ο Καθηγητής κ. Αριστ. Πανώτης, Κληρικοί, Εκπαιδευτικοί και πολλοί πιστοί.  

Η δίκη του Αδεκαστου!

ΚΟΖΑΝΗ: ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΙΣΙΑΣ ΚΑΤΟΧΗΣ, ΠΟΥ TA KAΡA TOY ΔHMOY ΜΑΖΕΥΑΝ ΚΑΙ ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ:
«Έχε πιστι εις Εμε και προσευχου. Αντιπροσωπος μου επι της γης ερχεται προς βοηθειαν σας».


Ἄρθρον τοῦ κ. Ν. Ἀλευρᾶ


 δίκη  το  δεκαστου

«ΙΔΟΥ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ»

 «Κόσμος πολὺς μαζεμένος γύρω. Καὶ στὴν μέση ἕνα παιδάκι, ὄχι πάνω ἀπὸ δέκα χρονῶν, μελανιασμένο, τουμπανιασμένο, καὶ νὰ βγάζῃ ἀφροὺς ἀπὸ τὸ στόμα. Ψυχορραγοῦσε. Τὸ συνηθισμένο καθημερινὸ θέαμα, στὰ μαῦρα χρόνια τῆς ἀπαίσιας κατοχῆς. Ποὺ ὅσοι τὴν ἔζησαν καὶ τὴν ἀναθυμοῦνται, ἀκόμα ριγοῦν σύγκορμα. Καὶ οἱ ἄλλοι ποὺ ἀκοῦν νὰ τὰ διηγοῦνται, τὰ δέχονται μὲ συγκατάβαση, ὅπως ἕνα καλὸ παραμύθι μὲ μακάβρια ὑπόθεση. Πῶς νὰ πιστέψουν, ὅτι οἱ ἄνθρωποι πέθαιναν ἀπ’ τὴν πεῖνα; Καὶ μήπως ποιός πιστεύει καὶ σήμερα, πὼς ὑπάρχουν ἄνθρωποι σ’ ὁλόκληρο τὸν κόσμο, ποὺ πεθαίνουν ἀπ’ τὴν πεῖνα;
Τὸ παιδάκι ἔκανε ἀκόμα δύο-τρεῖς ἐπιθανάτιους σπασμοὺς καὶ στήλωσε τὰ γυάλινα μάτια του στὸ ἄπειρο τ’ οὐρανοῦ, σὰ νὰ

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ που ισχυρίζεται ότι ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ άνω-κάτω ΤΟΥΣ Ι. ΚΑΝΟΝΕΣ!!!





Ἡ διάλυση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ συντελεῖται ἀσταμάτητα, ξεπερνώντας καὶ τὰ πιὸ φιλόδοξα σχέδια καὶ προγραμματισμοὺς τῶν Οἰκουμενιστῶν-Νεοταξιτῶν. Βέβαια «πύλαι δου, οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς» (τῆς Ἐκκλησίας), ἀλλὰ ἡ διάλυση συντελεῖται, ὅσον ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν θέληση τῶν ἀνθρώπων: ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ βαυκαλίζονται νὰ λένε ὅτι εἶναι «εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ»· τοὺς ἱερεῖς, ποὺ οἱ πιστοὶ τοὺς βλέπουν ὡς Πατέρες· τοὺς πιστούς, ποὺ ἐπιτρέπουν αὐτὴ τὴν διάλυση καὶ ἀποδέχονται παθητικὰ τὸ ἐκθεμελιωτικὸ ἔργο τῶν συγχρόνων κληρικῶν, ὅσων λειτουργοῦν ὡς ψευδοποιμένες!
Ἀφορμὴ γι’ αὐτὲς τὶς σκέψεις εἶναι οἱ νέες δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως Ἀνθίμου (ἐδῶ), ὁ ὁποῖος ἔδωσε συνέντευξη σὲ τοπικὸ κανάλι καὶ εἶπε τὰ παραπάνω «ἄρρητα ρήματα»! (Τὰ σημεῖα στὸ Βίντεο: μετὰ τὸ 27:00 καὶ τὸ 37:00).

Δημοσιογράφος: Εἶστε ἱκανοποιημένος ἀπὸ τὸ  ἂν (οἱ πιστοί) ἐρχόμαστε νὰ σᾶς ἀκούσουμε κι ἂν εἴμαστε καλὰ ἐκπαιδευμένοι νὰ ἀκοῦμε τὸ λόγο τῆς Ἐκκλησίας;
Μητροπολίτης Ἄνθιμος: Χρειάζεται ἕνα ὑγιὲς ἐκκλησιολογικὸ φρόνημα, ὅπως λέμε στὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία ἔχει τὴν τάξη της, ἔχει τὶς ἀρχές της, κι ἔχει τοὺς Κανόνες της, ἔχει τὴν ἐμπειρία της. Νομίζω ὅτι ὁ λόγος τοῦ Ἐπισκόπου φτάνει στοὺς ἀνθρώπους. Καμιὰ φορὰ οἱ ἄνθρωποι δὲν εἶναι διατεθειμένοι, ὄχι νὰ ἀκούσουν, ἀλλὰ νὰ ἀποδεχθοῦν αὐτὸν τὸν λόγο. Ἀλλὰ τὸ ἴδιο συνέβαινε καὶ μὲ τὸν Χριστό...
Στὴν περίπτωση τῆς Ἐκκλησίας σήμερα, δὲν εἶναι ὁ λόγος τοῦ ἀνθρώπου, τοῦ Ἐπισκόπου, εἶναι ὁ λόγος τῆς Εκκλησίας. Αὐτὸ ποὺ λέμε ἐμεῖς, δὲν εἶναι τίποτε περισσότερο ἀπ’ αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Χριστός. Ὁπότε, ἔχει νὰ κάμει ὁ ἄνθρωπος, ὄχι μὲ τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἐκφωνεῖ τὰ λόγια τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ μὲ τὸν ἴδιο τὸν Χριστό, ποὺ διδάσκει μὲ τὰ στόματα τῶν κληρικῶν, τῶν Ἐπισκόπων σήμερα. Ὁ Ἐπίσκοπος ἔχει τὴν εὐθύνη τῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁ Ἐπίσκοπος ἔχει καὶ τὸ δικαίωμα -τὸ θυμᾶσθε αὐτό, τὸ βρίσκουμε στὴν Ἐκκλησία πολλὲς φορές- τοῦ «δεσμεῖν καὶ λύειν», νὰ δένει καὶ νὰ λύνει μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ ἀνατρέπει ὅλους τοὺς Κανόνες, νὰ τοὺς ἀνατρέπει, τὰ πάνω κάτω νὰ φέρνει. Κάποιους νὰ τοὺς τηρεῖ διαφορετικὰ τελείως ἀπ’ ὅ,τι εἶναι καταγεγραμμένοι, κάποιους νὰ μὴν τοὺς τηρεῖ καθόλου. Ὁ Ἐπίσκοπος μπορεῖ νὰ τὰ διαχειριστεῖ αὐτά· πότε, ὅταν εἶναι νὰ ἀποβοῦν πρὸς ὄφελος πνευματικὸ τῶν ἀνθρώπων (27:00).
Μητροπ. Ἄνθιμος: Δέξου αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, ἀκόμα κι ἂν δὲν τὸ καταλαβαίνεις, ἀκόμη κι ἂν δὲν σοῦ ἀρέσει. Γι’ αὐτὸ λένε οἱ Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας: Ὅποιος πράττει ἐνάντια στὴν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου, αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος λατρεύει τὸ διάβολο («Ὁ πράσσων δίχα τῆς γνώμης τοῦ Ἐπισκόπου τῷ διαβόλῳ λατρεύει»). Ἢ λένε, ἡ Ἐκκλησία λέει: «Κρείσων πλανᾶσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἢ ὀρθοτομεῖν ἐκτὸς αὐτῆς»· καλύτερα νὰ πλανιέσαι καὶ νὰ εἶσαι μέσα στὴν Ἐκκλησία, παρὰ νὰ ὀρθοτομεῖς ἐκτὸς αὐτῆς». Γιατὶ μέσα στὴν Ἐκκλησία εἶναι ἡ σωτηρία, ἔξω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία (ἡ δική μου ἄποψη, ἡ δική μου γνώμη), θὰ χάσεις τὴ λύτρωση καὶ τὴ σωτηρία καὶ θὰ χαθεῖς.
Δημοσ.: Ὑπάρχει περίπτωση μὲ τὰ σημερινὰ δεδομένα νὰ φτάσει κάποιος ἄνθρωπος μέχρι τὴν αἵρεση;
Μητροπ. Ἄνθιμος: Βέβαια. Ἔχουμε καὶ σύγχρονες αἱρέσεις καὶ σύγχρονες πλάνες στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας. Ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι, φαίνεται, ἡ σχέση τους μὲ τὴν Ἐκκλησία εἶναι ταραγμένη. Ἡ συνείδησή τους δὲν εἶναι ἤρεμη· δὲν ζοῦν δηλ. κάτω ἀπὸ τὴν ὀμπρέλα τῆς γαλήνης ποὺ προσφέρει ἡ Ἐκκλησία καὶ ἡ σιγουριὰ τῆς Ἐκκλησίας. Ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι ἔχουν τὴν γνώμη τους, τὴν ἄποψή τους, τὴν προτάσσουν, λένε, αὐτὸ εἶναι τὸ σωστό. Αὐτὸ μᾶς κάνει νὰ φοβόμαστε γιατὶ ἡ ποίμνη εἶναι μία καὶ ὁ ποιμένας εἶναι ἕνας. Φοβόμαστε γι’ αὐτοὺς ποὺ ζοῦν ἐκτὸς αὐτῆς τῆς ποίμνης, εἴτε συναισθηματικά, εἴτε πνευματικὰ καὶ τελικὰ χάνουν τὴν ψυχή τους, γιατὶ ἐδῶ παιχνίδια δὲν παίζονται, δηλ. τὸ κρασὶ πρέπει νὰ εἶναι ἀνόθευτο. (37:00)

Νά, λοιπόν, πῶς οἱ Ἐπίσκοποι δικαιολογοῦν τὶς καινοτομίες τους! Νὰ τὰ ἔλεγε αὐτὰ κάποιος Ἅγιος, κάποιος ποὺ  ἐφαρμόζει ὅσα λέει, μάλιστα. Νὰ τολμᾶ, ὅμως, νὰ πεῖ ὅλα αὐτὰ ὁ κ. Ἄνθιμος Κουκουρίδης μὲ τὴν «ραφιναρισμένη ἔπαρση», ὁ ὁποῖος «μετῆλθε περίεργες πρακτικὲς» γιὰ νὰ γίνει Μητροπολίτης· ὁ ὁποῖος «εὐλόγησε» τὴν διανομὴ Κ. Διαθήκης ἀπὸ τὴν νεοπροτεσταντικὴ ὀργάνωση «“Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση”»· ὁ ὁποῖος «ὑποδέχτηκε μετὰ “φανῶν και λαμπάδων” τοὺς μονοφυσίτες Ἀρμενίους», ἀποκαλώντας τοὺς αἱρετικοὺς μονοφυσίτες «Ὀρθόδοξη Εκκλησία»· ὁ ὁποῖος «πραγματοποίησε ἐντὸς τοῦ Καθολικοῦ Ὀρθόδοξης Ἱ. Μονῆς τὴν δωδεκαθεϊστικὴ τελετὴ ἁφῆς τῆς Ὀλυμπιακῆς Φλόγας τῶν special Olympics» καὶ τόσα ἄλλα! (ἐδῶ

Νὰ τολμᾶ, λοιπόν, μετὰ ἀπὸ τόσες καὶ τόσες κακόδοξες ἐνέργειες καὶ λόγους ποὺ ἔχει ἐκστομίσει, νὰ ζητᾶ νὰ τὸν ἀκολουθήσουν οἱ πιστοὶ ἐκλαμβάνοντες τὸν λόγο του ὡς «λόγο τῆς Εκκλησίας» καὶ ἔμμεσα ἐκφοβίζοντας τοὺς πιστοὺς ὅτι τυχὸν ἄρνηση νὰ τὸν ἀκούσουν, ἰσοῦται μὲ ἄρνηση «τοῦ ἴδιου τοῦ Χριστοῦ, ποὺ διδάσκει μὲ τὰ στόματα τῶν Ἐπισκόπων σήμερα», αὐτὸ λέγεται θράσος!
Μήπως πρέπει νὰ τοῦ ἀπαριθμήσουμε τὰ κατορθώματα τῶν συνεπισκόπων του, τῆς μεταπατερικῆς καὶ Οἰκουμενιστικῆς ἰδεολογίας, ἀλλὰ καὶ τῆς διαθρησκειακῆς κακοπραξίας καὶ ἰσλαμολαγνείας, ἀρχίζοντας ἀπὸ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ τελειώνοντας στοὺς ἄλλους τρεῖς Μητροπολίτες τῆς Θράκης; Θὰ εἶναι μακρὺς ὁ κατάλογος γιατὶ θὰ ἀναγκαστοῦμε νὰ μιλήσουμε γιὰ αἱρετικὲς κακοδοξίες, γιὰ βαπτισματικὴ θεολογία, γιὰ διηρημένη Ἐκκλησία, γιὰ συμμετοχὴ Ἑλλήνων Μητροπολιτῶν τῆς Θράκης σὲ μυστικιστικὴ τελετὴ μὲ «Περιστρεφόμενους Δερβίσηδες Μεβλεβί, ποὺ διακρίνεται γιὰ τὰ δαιμονικὰ στοιχεῖα ποὺ κατ’ αὐτὴν ἐκδηλώνονται κ.ἄ.
Δὲν πρέπει κάποτε, νὰ ἀπαιτήσουν οἱ πιστοὶ τὴν τήρηση τῶν Ἱ. Κανόνων ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους;


ΠΟΝΗΡΟΣ ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΛΗΜΑ…, Ν. Πανταζή



ΠΟΝΗΡΟΣ ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΛΗΜΑ

Ἀπὸ ἄρθρο τοῦ Ἀποτειχισθεντος Θεολόγου 
Νικολάου Πανταζ

 
 «Οι συγκρίσεις μεταξύ της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και της Ρωμαιοκαθολικής, είναι μάταιες και στερούνται νοήματος σε μεγάλο βαθμό…Κάθε ένας από εμάς πρέπει να επικεντρωθεί στην δική του δουλειά και δεν θα πρέπει να τριγυρίζει στις αυλές των άλλων…».


Τάδε έφη: “Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλος!” Υμών τε και ημών και πασών των Ρωσιών και «Δι’ ευχών των Αγίων Ρώσων ημών…». Η αυτού υψηλότητα! Η αυτού μεγαλειότητα! Η Παπόφιλη και Προσκυνηματική Οικουμενιστικότητα!
Η Διοικητική “Εκκλησία” της Ρωσίας ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ και προσβάλλει τη νοημοσύνη μας με το χειρότερο και φθηνότερο τρόπο! Είναι και αυτή Ενεργό, Μυστηριακό Μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Βλασφημιών! Εκεί η ρίζα όλων των κακών.
Εξισώνει και ισοκυρώνει την μολυσμένη και συμβιβασμένη υπόστασή της με όλες τις άλλες αιρέσεις–μέλη, καθώς και ενώνει λειτουργικά τους πιστούς της με την απόλυτη εξουσία και ειδωλοποιημένη-θεοποιημένη Κεφαλή του Π.Σ.”ε”: τον Πάπα! Ισοπεδώνει τα πάντα! Το να κάθεται ο Κύριλλος να κατηγορεί κυρα-κατινίστικα το Βαρθολομαίο, ενώ ο ίδιος εμπλέκεται στην ίδια βεβηλωτική λάσπη και οικουμενιστική σαπίλα, αυτό συνιστά το άκρον άωτον της Εκκλησιολογικής Υποκρισίας.
Ας αποτραβηχτεί από το Σατανικό Π.Σ.”ε”, ας παύσει οποιαδήποτε κοινωνία με τα λοιπά Πατριαρχεία, ας αρνείται να Ενσωματώνεται με Ακοινώνητους και να καταντά τον εαυτό της Ακοινώνητη και ΜΕΤΑ να έρθει να μας πουλά πνεύμα περί του ποιος θα τριγυρίζει σε αυλές αλλουνού, στον Εωσφορικό Αυλόγυρο του Οικουμενισμού!
Όσο για την πολυπόθητη Οικουμενικότητα και Πρωτείο στη Μητρότητα που ονειρεύεται, ας του υπενθυμίσουμε πως η Β’ Οικουμενική Σύνοδος τα όρισε, διόρισε και προσδιόρισε έτσι, «διά το είναι αυτήν, (την Κωνσταντινούπολη) «Νέαν Ρώμην» (Παρ. Β, 5) και μόνο Οικουμενική Σύνοδος μπορεί να το αλλάξει. Ας πάψει το κυνήγι μαγισσών, ο παπόφιλος πασών των Ρωσιών.