Ἀδιαπραγμάτευτος
ὅρος γιὰ νὰ κάνουμε κοινὸ ἀγώνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως εἶναι:
νὰ παραδεχτοῦμε
ὅτι κάναμε σχίσμα καὶ πρέπει νὰ ἐπιστρέψουμε στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο!
Εἶναι ἀνάγκη νὰ
χαράξω λίγες ἀπαντητικὲς γραμμὲς γιὰ τὶς ΑΠΙΘΑΝΕΣ ἀπαντήσεις-σχόλια τῶν ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ
γιὰ τὴν δημοσίευση ἄρθρου γιὰ τὸν π. ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ καὶ τὴν ἀντιστροφὴ τῆς
πραγματικότητος ποὺ κάνουν (ἐδῶ).
1. Ὁ ἕνας
σχολιαστὴς γράφει τὰ ἑξῆς:
«Βρε κόλλημα που εχουνε φαει με το νεο ημερολογιο,
δεν το αποχωρίζονται με τιποτα... μπας και το εχουνε κανει οι ιδιοι δογμα και
δεν μας το λενε ξεκαθαρα;»!
Τὸ ποιός ἔχει
«κόλλημα» καὶ ποιός τὸ ἔχει κάνει δόγμα, εἶναι φανερό.
Οἱ Π.Η. θυσιάζουν τὴν ἑνότητα στὸν κοινὸ ἀγώνα
κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, γιὰ χάρη τοῦ μεγάλου κολλήματός τους: τοῦ Ἡμερολογίου!
Ἐμεῖς καὶ ἐκκλησιαζόμασταν
στοὺς Ναοὺς ὅλων τῶν Ὀρθόδοξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν ποὺ λειτουργοῦν μὲ τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο,
καὶ στοὺς Ναοὺς τοῦ Ἁγίου Ὄρους ποὺ λειτουργοῦν μὲ τὸ Π.Η., καὶ δὲν ἀπαιτοῦμε
νὰ ἀφήσουν τὸ Παλαιὸ οἱ ἴδιοι. Δὲν εἶναι πρόβλημα γιὰ μᾶς, λοιπόν, τὸ Ἡμερολόγιο,
ἀλλὰ πέρα ἀπὸ τοὺς ποιμαντικοὺς λόγους ποὺ σήμερα μᾶς κάνουν νὰ μὴ τὸ δεχόμαστε
(καὶ ἔχουμε ἐξηγήσεις τὸ γιατί), ὑπάρχει κι ὁ κύριος λόγος τῆς δογματοποίησής
του ἀπὸ τοὺς Π.Η.
1β. Καὶ
συνεχίζει:
Η απαντηση του ιστολογιου Π.Π. εχει ενα απιστευμενο
μενος... Όσο για τον πολυγραφότατο π. Ευθύμιο… εχει γραψει
μια πολυ ωραια μελετη για την α΄ περιοδο της εικονομαχιας, προς της 7ης
Οικουμενικης, για να καταδείξει την διακοπή κοινωνιας ακόμα και προς ΜΗ κεκριμενη
αιρεση… Και τωρα, στελνει Πιστους εν γνωσει να παντρευονται στους αιρετικους...
Τώρα τὴν ἔκθεση
τῆς ἀλήθειας τὴν ἀποκαλοῦμε μένος! Κανένα μένος. Οἱ μεσοβέζικες λύσεις δὲν ὑπηρετοῦν
τὴν ἀλήθεια.
Οἱ ἀντιφάσεις ὑπάρχουν
στὸ μυαλὸ τοῦ γράφοντος. Ὅλα ἔχουν ἀπαντηθεῖ. Ἡ κύρια γραμμὴ τοῦ π. Εὐθύμιου εἶναι
ξεκάθαρη· ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς. Και ὁ ἴδιος τὸ ἀποδεικνύει
ἐμπράκτως. Ὅσο γιὰ τὶς προσωπικὲς Οἰκονομίες, πάντα ἐγίνοντο καὶ θὰ γίνονται στὴν
Ἐκκλησία, γιὰ ὅσους δὲν ἀντέχουν τὴν Ἀκρίβεια· ἀσφαλῶς ὑπ’ εὐθύνη τους.
2. Κάναμε στὴν ἐν λόγῳ ἀνάρτηση (ἐδῶ) τὴν ἐρώτηση:
Γιατί
οἱ Παλαιοημερολογίτες δὲν ἑνώθηκαν μὲ τὶς ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες ποὺ τότε εἶχαν
τὸ Παλαιό; Σχολιάστρια ἐφεῦρε καὶ μᾶς σερβίρει τὸ ἑξῆς παρανοϊκό καὶ νέο-φρέσκο
ἐπιχείρημα: Διότι, λέει,