Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Ένα άρθρο με αφορμή μια κινηματογραφική ταινία και τα τρομοκρατικά γεγονότα στο Παρίσι, που σχετίζεται με το πρόβλημα της Πανθρησκείας και του Οικουμενισμού!


              

«Οποιαδήποτε αντίσταση είναι άχρηστη»
("Resistance is futile")

              

ΠΩΣ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ Η ΣΥΓΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ


του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

Την  ίδια στιγμή που ο κόσμος έχει συγκλονιστεί από την τρομοκρατική ενέργεια των ισλαμιστών στο Παρίσι, μόλις μια ημέρα πριν είχε πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες η νέα ταινία της σειράς "007" SPECTRE, η οποία εμφανίζει ... "ύποπτες" πολιτικές συμπτώσεις με τα τραγικά γεγονότα των τελευταίων ωρών.
 Στην ταινία, κατά το σενάριο, η Νότια Αφρική αρνείται να ενοποιήσει τις μυστικές υπηρεσίες της σε μια ενιαία παγκόσμια οργάνωση παρακολούθησης των πάντων με άλλες οκτώ χώρες. Ένα σχέδιο που έχει καταρτιστεί από έναν τύπο με ...τρομακτική ομοιότητα -σε ό,τι αφορά το ρόλο και τις δυνατότητές του- με τον Τζορτζ Σόρος!
 Μέσω της ενοποίησης των εννέα κρατικών μυστικών υπηρεσιών, ο "κακός" θα ήλεγχε σε επίπεδο πληροφοριών και επιτήρησης, ολόκληρο τον πλανήτη.
 Και ξαφνικά η Νότια Αφρική που "αρνείτο να κατανοήσει τους κινδύνους" δέχεται ένα τρομακτικό τρομοκρατικό κτύπημα.
 Αμέσως μετά ... συμφωνεί!
 Φοβερές ομοιότητες με την πραγματικότητα…
Προκαλεί εντύπωση πώς ο κινηματογραφικός κόσμος "προφητεύει" γεγονότα που διαδραματίζονται αργότερα στον πραγματικό, ίσως για αυτό στο τέλος μια ταινίας αναγράφεται "οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα είναι καθαρά συμπτωματική".
Στην ουσία πρόκειται για ένα είδος παγκόσμιας υπερκυβέρνησης, με παγκόσμια δυνατότητα ελέγχου των ζωών των υπηκόων-πολιτών. 

Πίσω από την παγκόσμια αυτή "νόμιμη" υπεροργάνωση βρίσκεται η Spectre μια εγκληματική "εταιρεία" που τα "πλοκάμια" της βρίσκονται παντού, σε κυβερνήσεις, μυστικές υπηρεσίες, δυνάμεις ασφαλείας, επιχειρηματικό κόσμο κ.λπ.
Και αν όλα αυτά ακούγονται μυθοπλασία, δεν είναι γιατί μόλις χθες οι κάτοικοι του Παρισιού τα ζήσανε αυτά.
 Aυτή τη στιγμή σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα έχει διεισδύσει μεγάλος αριθμός τζιχαντιστών που μόλις τα διεθνή υπερεθνικά κέντρα που τους κατευθύνουν τους χρειαστούν αναλαμβάνουν δράση, και προκαλούν ασύμμετρα χτυπήματα που γονατίζουν το κράτος.
 Ο τρόμος και ο φόβος από την χρήση τέτοιας μεσαιωνικού τύπου βίας, απλά παραλύει τις καρδιές και το νου των πολιτών και τότε είναι πολύ εύκολο να περάσουν ό,τι θέλουν όπως: Νέα Μνημόνια, νέα μέτρα ασφαλείας, οικονομικές αλλαγές, θρησκευτικές αλλαγές, πολιτιστικές αλλαγές όλα για χάρη της Ειρήνης μεταξύ των λαών.
 Αλήθεια τι νέα μέτρα ασφαλείας μπορούν να παρθούν; Μήπως να μας αναγκάσουν να βάλουμε όλοι ένα μιρκοτσίπ στο σώμα μας για να γνωρίζουν για το "καλό" μας πού είμαστε και τι κάνουμε;
 Τι οικονομικές αλλαγές μπορούν να προωθηθούν; Μήπως όλοι να πληρώνουν με ηλεκτρονικό χρήμα ώστε, να μην μπορούν οι τζιχαντιστές να αγοράζουν όπλα;
 Τι θρησκευτικές και εθνικές αλλαγές μπορούν να προωθηθούν; Μήπως η κατάργηση των θρησκειών και των εθνών, ώστε να μην υπάρχει μίσος, να είμαστε όλοι "ίσοι", ένας ενιαίος "πολτός" με μηδενική προσωπικότητα που το μόνο που θα μας ενδιαφέρει θα είναι αν μας χάλασε η φριτέζα στο σπίτι ή αν θα έχουμε λεφτά να πάρουμε νέο καναπέ;
 Δεν είναι τυχαίο ότι στο διαδίκτυο κυκλοφορεί το ακόλουθο κείμενο:
 "Όταν αποκαλείς τον εαυτό σου Ινδό ή Μουσουλμάνο ή Χριστιανό ή Ευρωπαίο, ή οτιδήποτε άλλο, είσαι βίαιος. Καταλαβαίνεις γιατί αυτό είναι βίαιο; Γιατί διαχωρίζεις τον εαυτό σου από την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Όταν διαχωρίζεις τον εαυτό σου μέσω των πιστεύω, της εθνικότητάς, της παράδοσης, εκτρέφεις βία. Οπότε ο άνθρωπος που πασχίζει να κατανοήσει τη βία δεν ανήκει σε καμία χώρα, σε καμία θρησκεία, σε καμία πολιτική παράταξη ή σύστημα, παρά ασχολείται με την συνολική κατανόηση της ανθρωπότητας". -Jiddu Krishnamurti

Είναι γνωστό ότι οι "γκουρού" θεωρούνται κατεξοχήν εκφραστές της Παγκομιοποίησης και από αυτό το κείμενο φαίνεται η τάση που επιχειρείται να δημιουργηθεί:
 Να μην τολμάς να πιστεύεις, να μην τολμάς να διαβάζεις, να μην τολμάς να είσαι. Θα είσαι μόνο 'πολίτης του κόσμου' με ό,τι και αν σημαίνει αυτό.

Μήπως αυτός είναι και ο στόχος τελικά; Όπως έλεγε κάποτε ο σοφός, "δημιούργησε ένα πρόβλημα, προκάλεσε αντίδραση, και στο τέλος φέρε την λύση που εσύ θέλεις".
 (Ὅλο τὸ ἄρθρο ἐδῶ).


«Οποιαδήποτε αντίσταση είναι άχρηστη» ("Resistance is futile").

Σχόλιο: Αὐτὸ τὸ μήνυμα, λοιπόν, ἐκπέμπεται ἀπὸ ὅλους τοὺς χώρους τῆς παγκοσμιοποιημένης πιὰ ζωῆς μας. Μ.Μ.Ε., κινηματογράφο, τηλεόραση, ἠλεκτρονικὰ παιχνίδια καὶ Ἴντερνετ (ἰδίως γιὰ τοὺς νέους), πολιτική, κοινωνική, οἰκονομική, θρησκευτικὴ ζωή!
Τελευταῖα, ὅλο καὶ περισσότερο, πιστοποιεῖται ὅτι αὐτή, ἡ χωρὶς ἀντίσταση ὑποταγὴ στὰ τεκταινόμενα ἀπὸ τὴν Νέα Τάξη Πραγμάτων ἔχει εἰσδύσει καὶ στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας.
Οἰκουμενιστικὸς ἐπισκοποκεντρισμὸς ἔχει κάνει καλὰ τὴ δουλειά του· ἡ ἐλευθερία δὲν ἔχει νόημα· διὰ τῆς ὑποταγῆς στὸν Ἐπίσκοπο-Ποιμένα σώζεσαι· ἡ «νεοταξικὴ» ἰσότητα καὶ ἡ ἀνεκτικότητα παρουσιάζονται ὡς χριστιανικὲς ἀρετές, ἀφοῦ μάλιστα αὐτές, τὶς προπαγανδίζουν οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέτες, μὲ τοὺς ὁποίους οἱ «ἐντεταλμένοι» Ποιμένες κοινωνοῦν καὶ μᾶς συμβουλεύουν νὰ τοὺς τιμοῦμε! Αὐτοὺς ποὺ συμβιβάστηκαν μὲ τοὺς ἄρχοντες «τοῦ αἰῶνος τούτου»! Κι ἂν δὲν ἀντισταθεῖς σ’ αὐτοὺς ποὺ νοθεύουν καὶ διακυβεύουν τὰ τίμια καὶ καίρια τῆς Ζωῆς σου, γιατί νὰ ἀντισταθεῖς γιὰ ἄλλα σημαντικὰ μέν, μὰ δευτερότερα πράγματα καὶ πολιτικὲς ἐλευθερίες;
Τὸ τίμημα τῆς ἀλήθειας καὶ τῆς ἐλευθερίας εἶναι μεγάλο γιὰ νὰ τὸ σηκώσει κανεὶς χωρὶς τὴν Ἀλήθεια!
Ὡς ἐκ τούτου δὲν εἶναι παράξενο ποὺ ἡ πολτοποίηση τῶν συνειδήσεων δὲν συναντᾶται μόνο στὸ κοινωνικό-πολιτικὸ ἐπίπεδο, ἀλλὰ καὶ στὸ ἐκκλησιαστικό. Καὶ οἱ παγκοσμιοποιητὲς ἐπιζητοῦν τὴν συμμαχία τῆς θεσμικῆς Ἐκκλησίας, γιὰ νὰ ἐπιτύχουν ρῆγμα ἐκ τῶν ἔσω στὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν, γιατὶ ἔχουν ἐπισημάνει ὅτι ἐκεῖ βρίσκεται ἡ καρδιὰ τῆς ἀντίστασης στὴν Παγκοσμιοποίηση!

Καὶ δυστυχῶς, μὲ τὴν ἐκκοσμίκευση καὶ τὸν Οἰκουμενισμό εὐκολότερα ἐπιτυγχάνουν τὸ στόχο τους. 

Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ των ΠΑΤΕΡΩΝ στην αντιμετώπιση της αιρέσεως και η ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ των ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ και ΘΕΟΛΟΓΟΥΝΤΩΝ

Μὲ ἀφορμὴ τὴν χθεσινὴ ἑορτὴ τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ




Ἀπόσπασμα ἀπὸ ἐργασία τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ
ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, κατ’ ἀπολύτως παρόμοιον τρόπον  καί χρησιμοποιῶν τίς ἴδιες εἰκόνες μέ τόν μέγα Φώτιο, λέγει ἐπί τοῦ θέματος τούτου τά ἑξῆς: «Φύγωμεν οὖν τούς τάς πατρικάς ἐξηγήσεις μή παραδεχομένους, ἀλλά παρ’ ἑαυτῶν πειρωμένους εἰσάγειν τά ἐναντία, καί τάς μέν ἐν τῷ γράμματι λέξεις περιέπειν ὑποκρινομένους, τήν δέ εὐσεβῆ διάνοιαν ἀπωθουμένους· καί φύγωμεν μᾶλλον ἤ φεύγει τις ἀπό ὄφεως. Ὁ μέν γάρ ἐνδακών τό σῶμα θανατοῖ πρόσκαιρα, τῆς ἀθανάτου ψυχῆς χωρίσας· οἱ δέ τῆς ψυχῆς αὐτῆς λαβόμενοι τοῖς ὀδοῦσι χωρίζουσιν αὐτήν τοῦ Θεοῦ, ὅπερ ἐστί θάνατος αἰώνιος τῆς ἀθανάτου ψυχῆς. Φεύγωμεν οὖν τούς τοιούτους πάσῃ δυνάμει, καί προσφεύγωμεν τοῖς ὑποτιθεμένοις τά εὐσεβῆ καί σωτήρια, ὡς συνάδοντα ταῖς πατρικαῖς παραδόσεσι» (ΕΠΕ 10, 356).
Ὁ μέγας Φώτιος, ὁ ὁποῖος ὡς γνωστόν προήδρευσε καί τῆς Συνόδου πού ἐξέδωσε τόν ΙΕ΄ Κανόνα, ἀναφέρει ἐπί τοῦ θέματος τά ἑξῆς: «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί· φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ·  φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως· ἀγκίστρῳ μέν καί δελέατι ἰχθύες ἁλίσκονται, ὁμιλία δέ πονηρά καί τόν αἱρετικόν ἰόν ὑποκαθήμενον ἔχουσα πολλούς τῶν ἁπλουστέρων προσιόντας καί μηδέν βλάβος παθεῖν ὑφορωμένους ἐζώγρησε· φεύγειν οὖν παντί σθένει διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους» (ΕΠΕ 12, 400, 31).
Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος ἐπίσης διά τό ἴδιο θέμα μᾶς διδάσκει τά ἑξῆς: «Πῶς οὖν ὁ Παῦλός φησι· Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν, τότε εἶπε, Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς ᾖ, καὶ μὴ πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἂν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών» (P.G. 63, 231A).
Τέλος, γιά νά μή μακρυγορῶ γιά κάτι πασιφανές, θά ἀναφέρω  καί τήν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ ὁ ὁποῖος λέγει: «Καί τί δεῖ πολλά λέγειν;  Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Patrologia Orientalis, Τοme XV, Αu Concile de Florence, σελ. 304, καί Τά εὑρισκόμενα ἅπαντα, Τόμ. Α΄, σελ. 424).

Καί ἐπίσης σέ ἄλλη ἐπιστολή: «Ἀλλά τί, φησί, δράσωμεν πρός τούς μέσους τούτους Γραικολατίνους, οἵ τήν μεσότητα περιέποντες, τά μέν ἐπαινοῦσι τῶν λατινικῶν ἐθῶν καί δογμάτων ἀναφανδόν, τά δ' ἐπαινοῦσι μέν, ἀλλ' οὐκ ἄν ἕλοιντο, τά δ' οὐδ' ἐπαινοῦσιν ὅλως; -Φευκτέον αὐτούς, ὡς φεύγει τις ἀπό ὄφεως, ὡς αὐτούς ἐκείνους, ἤ κακείνων πολλῷ δήπου χείρονας, τούς χριστοκαπήλους καί χριστεμπόρους·  ...Φεύγετε οὖν αὐτούς, ἀδελφοί, καί τήν πρός αὐτούς κοινωνίαν· οἱ γάρ τοιοῦτοι ψευδαπόστολοι, ἐργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εἰς ἀποστόλους Χριστοῦ (“Τοῖς Ἁπανταχοῦ τῆς γῆς καί τῶν νήσων εὑρισκομένοις Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς, Μρκος Ἐπίσκοπος τῆς Ἐφεσίων Μητροπόλεως ἐν Κυρίῳ χαίρειν”, Patrologia Orientalis, Τοme XV Αu Concile de Florence, σελ. 318-320 καί  Τά εὑρισκόμενα ἅπαντα, Τόμ. Α’, σελ. 258, 266).

Γέροντας Παίσιος: «Στὴν Γαλλία χιλιάδες ἔγιναν Μουσουλμάνοι... καί οἱ Γάλλοι δὲν θὰ βροῦν ἀνάπαυση»

Ἀπὸ τὸ βιβλίο:

«Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο», Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου, Λόγοι Α΄ 

     Στὴν Γαλλία, παρ' ὅλο ποὺ εἶναι κράτος προοδευμένο -δὲν εἶναι ὑπανάπτυκτο-, τελευταία* ὀγδόντα χιλιάδες ἔγιναν Μουσουλμάνοι. Γιατί; Γιατί ἔχουν κάνει τὴν ἁμαρτία μόδα. Βλέπεις ὅμως, ἐλέγχονται καὶ θέλησαν νὰ ἀναπαύσουν τὴν συνείδησή τους. Καὶ ὅπως οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες, γιὰ νὰ δικαιολογοῦν τὰ πάθη τους, εἶχαν βρεῖ τοὺς δώδεκα θεούς, ἔτσι καὶ αὐτοὶ ἔψαξαν νὰ βροῦν μία θρησκεία ποὺ νὰ δικαιολογεῖ τὰ πάθη τους, γιὰ νὰ τοὺς ἀναπαύση σ' αὐτὸ τὸ θέμα. Ὁ Μουσουλμανισμὸς κατὰ κάποιο τρόπο τοὺς ἐξυπηρετεῖ. Ἐπιτρέπει νὰ πάρουν ὅσες γυναῖκες θέλουν, ὑπόσχεται στὴν ἄλλη ζωὴ ἕνα βουνὸ πιλάφι, μία λίμνη γιαούρτι, ἕνα ποτάμι μέλι! Καὶ ὅσες ἁμαρτίες καὶ νὰ ἔχουν, ἅμα τοὺς λούσουν μὲ ζεστὸ νερό, ὅταν πεθάνουν, καθαρίζονται! Πᾶνε στὸν Ἀλλὰχ καθαροί! Τί ἄλλο θέλουν; Ὅλα βολικά! Ἀλλὰ οἱ Γάλλοι δὲν θὰ βροῦν ἀνάπαυση. Πᾶνε νὰ ἀναπαυθοῦν, ἀλλὰ δὲν θὰ ἀναπαυθοῦν, γιατί τὰ πάθη δὲν δικαιολογοῦνται.

     Ὁτιδήποτε καὶ ἂν κάνουν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ἀναίσθητοι νὰ εἶναι, πάλι ἀνάπαυση δὲν βρίσκουν, πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν τὰ ἀδικαιολόγητα, ἀλλὰ ἐσωτερικὰ βασανίζονται, εἶναι ἀγριεμένοι. Γι' αὐτὸ ζητοῦν ψυχαγωγίες, τρέχουν στὰ νταούλια, μεθοῦν, βλέπουν τηλεόραση. Χαζεύουν δηλαδή, γιὰ νὰ ξεχνιοῦνται, γιατί ἐλέγχονται. Καὶ ὅταν κοιμοῦνται, λὲς ὅτι ἡσυχάζουν; Ὑπάρχει συνείδηση, βλέπεις. Ἡ πρώτη Ἁγία Γραφὴ ποὺ ἔδωσε ὁ Θεὸς στοὺς Πρωτοπλάστους εἶναι ἡ συνείδηση, καὶ ἐμεῖς τὴν ξεσηκώνουμε φωτοτυπία τώρα ἀπὸ τοὺς γονεῖς μας. Ὅσο καὶ ἂν τὴν καταπατήση κανεὶς τὴν συνείδησή του, πάλι μέσα τοῦ ἐλέγχεται. Γι' αὐτὸ λένε: «Τὸν τρώει τὸ σαράκι». Ναί, δὲν ὑπάρχει γλυκύτερο πράγμα ἀπὸ τὸ νὰ ἔχη κανεὶς ἀναπαυμένη τὴν συνείδησή του. Φτερὰ νιώθει μέσα του, πετάει. 

* Εἰπώθηκε τὸν Νοέμβριο τοῦ 1988

Σχόλιο:

  1. Και στο βιβλίο του Ν. Ζουρνατζόγλου ''Μαρτυρίες Προσκυνητών Γέροντας Πα'ί'σιος ο Αγιορείτης 1924-1994'' τ'ομος Β΄, σελ. 359, λέει: ''Είπε χαρακτηριστικά για τους Γάλλους: Άσ' τους αυτούς, που μαζεύουν τους μουσουλμάνους και χτίζουν τζαμιά.Αργότερα θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν.'' 

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΕΝΤΗ -ΠΕΡΙΜΕΝΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΤΙΠΟΤΕ ΚΡΥΦΟ, ΘΑ ΤΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΗ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΤΙΜΩΡΗΣΗ Ο ΘΕΟΣ – «ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ»

ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

Δεν θα μεινει τιποτε κρυφο, ολα θα φανερωθουν

«Εν ημέρα ότε κρινεί ο Θεός τα κρυπτά των ανθρώπων κατά το ευαγγέλιόν μου δια Ιησού Χριστού» (Ρωμ. 2,16)

Τα κρυπτά των ανθρώπων

KYRIE TΩN DYNAM.ist

Από όσα διαπράτουν οι άνθρωποι, ελάχιστα συλλαμβάνει ο νόμος. Νομίζετε ότι αυτοί που βρίσκονται στη φυλακή είναι οι μόνοι εγκληματίες; Λίγοι είναι μέσα. Από τα χίλια εγκλήματα ένα πιάνει η τσιμπίδα, και από αυτά πιάνει το μικρότερο. Τα μεγαλύτερα είναι σκεπασμένα. Τα ’χει ο διάβολος κλεισμένα στο ψυγείο. Υπάρχουν εγκλήματα!… Βλέπεις το φτωχό, κλέβει πέντε κουλούρια στο δρόμο και ο ταλαίπωρος μπαίνει στη φυλακή. Και βλέπεις τον άλλο με τα μεγάλα αξιώματα να κάνει βουτιές στα δημόσια ταμεία, να κλέβει συνεχώς, να χτίζει πολυκατοικίες, να πηχτώνει τη θάλασσα από καράβια, κ’ είναι ελεύθερος και περπατάει έξω σαν κύριος. Υπάρχουν κλοπές που δεν τις έχει ανακαλύψει κανένας έφορος. Υπάρχουν συζυγικές και οικογενειακές απάτες καλυμμένες. Ο άντρας απατά τη γυναίκα, κι αυτή η δυστυχής τον θεωρεί σαν άγγελο. Το αγόρι ή το κορίτσι έχουν παραστρατήσει, κ’ οι γονείς το αγνοούν… Υπάρχουν ψευδομάρτυρες που άπλωσαν τα βρωμερά τους χέρια στο Ευαγγέλιο και έστειλαν τον αθώο στη φυλακή. Υπάρχουν εγκλήματα ασύλληπτα. Κλέφτες, πόρνοι, μοιχοί, περπατούν ελεύθεροι και τους δέχονται παντού με ανοικτές τις πόρτες. Αυτά είναι «τα κρυπτά των ανθρώπων».

Περίμενε, θα τα ξεσκεπάσει και θα τα τιμωρήσει ο Θεός

-Και που είναι ο Θεός, θα πείτε, που είναι η δικαιοσύνη;… Περίμενε, «μηδένα προ του τέλους μακάριζε». Το λέει καθαρά ο σημερινός απόστολος. «Κρινεί ο Θεός τα κρυπτά». Θα ξεσκεπάσει και θα τιμωρήσει ο Θεός τα κρυμμένα αμαρτήματα. Όσο κι αν παίζει το κρυφτούλι ο άνθρωπος, θα έρθει ώρα της αλήθειας. Έχουμε παραδείγματα πολλά. Κι αφήνω την αγία Γραφή, πιάνω την κοινωνία. Το είπε ο Κύριος «Δεν θα μείνει τίποτε κρυφό, όλα θα φανερωθούν. Θέλετε παράδειγμα;
Προ ετών συνέβει το εξής. Ένας κακός σύζυγος είπε στη γυναίκα του. Πάμε στο βουνό ν’ αναπνεύσουμε αέρα; Δεν υποπτεύθηκε τίποτα η ταλαίπωρη και τον ακολούθησε.
Εκεί άρχισε μια λογομαχία, κι αυτός τι κάνει. Παίρνει ένα κατσαβίδι και της κόβει το λαρύγγι! Ποτάμι το αίμα, νεκρή η γυναίκα. Μετά; Την πήρε, την κατέβασε στην παραλία την έβαλε στη βάρκα του (ήταν ψαράς), και τι τον έβαλε ο διάβολος να κάνει; (Είναι να μην υποχωρήσεις, άμα αρχίσεις τον κατήφορο, θα κατρακυλάς συνεχώς μέχρι την άβυσσο). Έδεσε λοιπόν στα πόδια της δυο άγκυρες και την φούνταρε μέσα στο πέλαγος σε χίλια μέτρα βάθος. Πήγε στο σπίτι. Τα παιδιά ρωτούσαν –Που είναι η μάνα; -Είναι στη θεία στην Αθήνα, είναι καλά εκεί… Η θάλασσα όμως δεν άντεξε το έγκλημα. Με αφρισμένα κύματα μέσα από τόσο βάθος σήκωσε το σώμα και μαζί με τις άγκυρες το πέταξε έξω. Τρόμαξε ο κόσμος, ήρθε αστυνομία, αντεισαγγελεύς, και το έγκλημα αποκαλύφθηκε. Ιδού «τα κρυπτά των ανθρώπων»! Τίποτα δε μπορεί να κρυφτεί.
Που καταντήσαμε! Θα πείτε. Και που θα φτάσουμε ακόμα! Στην αρχή είμεθα. Πρώτα, όχι άνθρωπο να σκοτώσουν, μυρμήγκι φοβούνταν να πατήσουν. Όχι ξένη περιουσία να πειράξουν, αλλά και χρυσάφι να εύρισκαν στο δρόμο δεν το άγγιζαν Όχι ν’ ατιμάσουν γυναίκα ή κορίτσι, αλλά για ένα λόγο ή ένα βλέμμα θεωρούσαν προτιμότερο να πεθάνουν. Τώρα; Όπως πίνουν το νερό, έτσι κάνουν την αμαρτία, καθώς έλεγε μια προφητεία (βλ. Ιώβ 15,16). Πέφτουν στην ατιμία, και μετά κοιμούνται ήσυχοι!

Ο κόσμος έχει αφέντη

Δεν πιστεύουν πλέον στο Θεό. Ή λένε μερικοί, ο Θεός είναι πολύ ψηλά, δεν τον νοιάζει τι γίνεται εδώ στη γη… Τι είπες, άνθρωπε; Ο κόσμος έχει αφέντη! Λοιπόν σου λέω και τελειώνω, Όπου να πας κι όπου να κρυφτείς, μη ξεχνάς, ότι υπάρχει ένα μάτι που τα βλέπει όλα, υπάρχει ένα αυτί που τ’ ακούει όλα, υπάρχει ένα χέρι που τα γράφει όλα «τα κρυπτά των ανθρώπων». Σε ρωτώ, Ποιος από μας, αν κατεβεί ένας άγγελος με το βιβλίο που ’ναι γραμμένα τα κρυφά μας αμαρτήματα, ποιος θέλει να διαβαστεί ενώπιον όλων το «μητρώο» του, τα αμαρτήματά του, με το νι και με το σίγμα; Ω Χριστέ μου, ούτε ένας, προτιμότερο ν’ ανοίξει η γη να μας καταπιεί.
Γι’ αυτό, έως ότου ζούμε στο μάταιο τούτο κόσμο, εμπρός αδέρφια μου να μετανοήσουμε. Το αμαρτάνειν είναι ανθρώπινον, το εμμένειν εν τη αμαρτία είναι σατανικόν! Αν μετανοήσουμε, ο άγγελος θα πάρει το αίμα του Χριστού μας και θα σβήσει τ’ αμαρτήματά μας. Έτσι, όταν φύγουμε από το μάταιο τούτο κόσμο, να σφραγίσουμε τα χείλη μας μ’ εκείνο που είπε ο ληστής «Μνήσθητί μου, Κύριε, όταν έλθεις εν τη βασιλεία σου» (Λουκ. 23,42), αμήν.

+Επίσκοπος Αυγουστίνος
Απόσπασμα απομαγνητοφωνημένης ομιλίας, η οποία έγινε στον ι. ναό Αγίου Σπυρίδωνος συνοικίας των Αθηνών την 27-6-1965.

Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟ ΣΤΟΥΔΙΤΗ ..."θλιβερό" άγιο!!!

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ
Πρίν δυὸ μέρες στὸ ἱστολόγιο «Ἀμέθυστος» διαβάσαμε ἕνα σχόλιο συκοφαντικὸ γιὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη. Τὸ σχόλιο οἱ ἱστολόγοι ἐπεστράτευσαν γιὰ νὰ  κατατροπώσουν τὸν π. Ἰωάννη Διώτη, ὁ ὁποῖος τοὺς κατήγγειλε ὡς ἀνθρώπους ποὺ δὲν ἔχουν «φόβο Θεού και εντροπή, αδίστακτους ανθρώπους που χαρακτηρίζουν τον άγιον Θεόδωρον Στουδίτην ως “θλιβερόν Άγιον”».
Ἐπισημάναμε κι ἐμεῖς παλαιότερα τὴν κατάντια τοῦ ἁγιομάχου πλέον «Ἀμέθυστου», ὁποῖος κατηγόρησε ὡς ἁγιομάχο τὸν κ. Σιαμάκη, ἐπειδὴ καταφέρθηκε κατὰ τοῦ (Γέροντος τότε καὶ ἐξ ὑστέρων ἁγιοκαταταχθέντος)  ἁγίου Παϊσίου καὶ τώρα αὐτός, ἀποκαλεῖ ἕναν ἤδη ἀναγνωρισμένο Ἅγιο ὡς θλιβερό! Ἡ ὕβρις κατὰ τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἰσχύει μόνο στὴν μία περίπτωση, κατὰ τὸν «Ἀμέθυστο», κι ὄχι στὴν ἄλλη!
Τὸ ἀκόμα χειρότερο εἶναι ὅτι ὁ «Ἀμέθυστος» φέρεται πλέον καὶ ἀνέντιμα. Διότι δημοσιεύει ἕνα σχόλιο γιὰ νὰ στηρίξει τὶς θέσεις του, τὸ ὁποῖο εἶναι ἀνακριβὲς καὶ ὄφειλε νὰ τὸ γνωρίζει, τὴν στιγμὴ ποὺ παρακολουθεῖ καὶ σχολιάζει ὅσα δημοσιεύουμε. Τὸ κείμενο-σχόλιο ποὺ δημοσιεύει ἐναντίον τοῦ ἁγίου Θεοδώρου, ἔχει ἀποδειχθεῖ ὅτι δὲν εὐσταθεῖ ἀπὸ μελέτη ἐκτεταμένη του π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, καὶ μάλιστα …δυὸ φορὲς ἀπὸ τὸ 2009! Ἀλλὰ εἶναι δυνατὸν ὁ «Ἀμέθυστος» νὰ διαβάσει Τρικαμηνᾶ;
Παρουσιάζουμε α) τὸ σχόλιο τοῦ «Ἀμέθυστου» καὶ β) τὴν ἀπόδειξη τῆς ἀνακρίβεια τοῦ περιεχομένου τοῦ σχολίου, ἀπὸ ἀπόσπασμα ἐκτεταμένης μελέτης τοῦ π. Εὐθυμίου.

Δὲν εὐελπιστοῦμε, βέβαια, ὅτι θὰ ἀλλάξουμε τὶς γνῶμες ὅσων τυφλώττουν μπροστὰ στὴν ἀλήθεια, συκοφαντοῦν πρόσωπα καὶ Ἁγίους ἐπανειλημμένως (καὶ παρὰ τὴν διαμαρτυρία μας γι’ αὐτὲς τὶς συκοφαντίες), ἀλλὰ τὸ δημοσιεύουμε πρὸς ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας καὶ γιὰ ὅσους δὲν ἔχουν ὑπόψη τους τὴν συγκεκριμένη ἀπάντηση.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Τ ΣΧΟΛΙΟ:
Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ (ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΟΙ Γ.Ο.Χ.» ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ), ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ! ( ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ). Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ, ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΤΑΡΑΣΙΟΣ, ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ. ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΣΤΟΥΔΙΤΩΝ, ΤΑ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!!! ΟΙ ''ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ'' ΤΟΥ Μ. ΓΕΔΕΩΝ (σελ. 185) ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ: ''Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΕΞΗΝΕΓΚΕΝ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΟΥ ΜΟΝΑΧΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟΣΧΙΣΑΝΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΕΙΧΟΝΤΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑΡΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΚΛΗΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΝΤΩΝ...''! Ο ΜΕΓΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΣΤΗ ''ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ'' ΤΟΥ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ'' ΚΑΙ ΤΟΝ ''ΑΓΙΩΤΑΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ'' ! (P.G. 108 σελ. 992Β). Ο ΟΣΙΟΣ ΔΑΝΙΗΛ Ο ΣΤΥΛΙΤΗΣ, ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩΡΙΖΟΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΕΥ ΛΟΓΩΝ ΠΙΣΤΕΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ: ''ΟΥΚ ΑΚΙΝΔΥΝΩΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΟΜΕΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΗΜΩΝ ΜΗΤΡΟΣ''! (Les saints Stylites... σελ. 85). ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΣΤΟΥΔΙΤΙΚΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΚΙΟΣ ( ΟΣΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΟΥ, P.G. 116 σελ. 85Α - 88Β ) ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ: ΜΕΘΟΔΙΟΣ ( P.G. 99 σελ. 1853D) ΚΑΙ ΔΟΣΙΘΕΟΣ (ΔΩΔΕΚΑΒΙΒΛΟΣ τόμος ζ΄ κεφ. Δ΄).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ
ΣΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
ὁ ὁποῖος εἶναι καὶ ὁ συγγράψας τὸ σχόλιο!

 σκοπός μου μως, πως προανέφερα π. Βασίλειε, δέν εναι νά σχοληθ μέ τά σκόρπια παραδείγματα πού πικαλέσθηκες, πολλά πό τά ποα δυσκολεύτηκα νά τά ντοπίσω μέ βάσι τίς παραπομπές πού δωσες, λλά μέ βασικές θέσεις σου, μέ τίς ποες πιστεύω τι διαστρέφεις τήν ρθόδοξο διδασκαλία καί Παράδοσι καί μέ τήν γραμμή πού κολουθες ποφεύγοντας τεχνηέντως τήν διδασκαλία τν Γραφν καί τν γίων. Δι’ ατό ρχομαι νά σχολιάσω τά σα νέφερες σχετικά μέ τόν σιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη.
Πρέπει κατ’ ρχάς νά ναφέρωμε, πρίν καταπιασθομε μέ τό τμμα τς εσηγήσεως το π. Βασιλείου Παπαδάκη, τό ποο φοροσε τόν σιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη, τι δέν θά σχοληθομε, χι μόνο μέ τά σκόρπια παραδείγματα, τά ποα προσπάθησε νά τά παρουσιάση ς δθεν ν καιρ αρέσεως ρθόδοξο Παράδοσι, λλά οτε κα μ σα πικαλέσθηκε, παίρνοντας στοιχεα πό τούς Παλαιοημερολογίτες,  σα φοροσαν θέσεις καί καταστάσεις τν Παλαιοημερολογιτν. Θεωρομε τι, δι’ ατά, εναι ρμόδιοι κενοι νά παντήσουν καί, ν πάσ περιπτώσει, μς δέν μς φορον. Μέ τήν δόλια καί πονηρή τοποθέτησί του νά τούς κατατάξη λους (Παλαιοημερολογίτες καί ποτειχισμένους) στούς Ζηλωτές, δημιούργησε μία σύγχυσι καί πιβάλλεται μες νά ξεχωρίσωμε ,τι ναφέρεται στούς ποτειχισμένους, στε σέ ατά νά παντομε, καθόσον σέ ναν πλό κροατή καί ναγνώστη τν στοσελίδων,  ποος προφανς δέν γνωρίζει νά κάνη ατή τή διάκρισι, δημιουργε τήν ντύπωσι τι, ατά τά ποα ναφέρει  π. Βασίλειος, φορον λους καί τσι, τά λάθη τν Παλαιοημερολιτν, τά φορτώνει στούς ποτειχισμένους.
Κατ’ ρχάς  π. Βασίλειος ρχεται σέ ξεία ντίθεσι μέ