Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

«Το θηρίο περιμένει-666»

 Σοκάρουν τα σατανιστικά στοιχεία στο παιχνίδι Pokemon GO

- «Το θηρίο περιμένει-666»


Απίστευτη ανακάλυψη από Έλληνα προγραμματιστή. Ο συγκεκριμένος προγραμματιστής εργάζεται επάνω σε εφαρμογές κινητού και κάνοντας μια

Τελικά, η "Μεγάλη και Αγία Σύνοδος" γίνεται αφετηρία για απομάκρυνση από την δολιότητα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού!

 Ρουμανία: 

Ηγούμενος διέκoψε τη μνημόνευση Αρχιεπισκόπου ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συμμετοχή του στη Σύνοδο της Κρήτης


Ρουμανία - Ο Ηγούμενος της Ιεράς Σκήτης Oituz, Μακάριος Banu, αποφάσισε να διακόψει τη μνημόνευση του Αρχιεπισκόπου Joachim Băcăoanul, της Αρχιεπισκοπής Romanului și Bacăului ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συμμετοχή του  στη  Σύνοδο της Κρήτης. 
Μια μέρα μετά ο εκπρόσωπος της Αρχιεπισκοπής Romanului și Bacăului, ιερέας Alexandru Zamfir, προσπαθώντας να κρατήσει ανοικτούς τους διαύλους επικοινωνίας περιέγραψε τη θέση του ηγουμένου Μακαρίου και των μοναχών ως «φευγαλέα καλοκαιρινή βροχή" και τόνισε ότι ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος “κρατά στάση ανοχής. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα παιδί είναι θυμωμένο με τον πατέρα του, προφανώς χωρίς λόγο”. Περιμένουμε τόνισε  “υπομονετικά την επιστροφή” του “άσωτου υιού” όπως ο πατέρας στην Αγία Γραφή.


Ο Αρχιεπισκόπος Joachim Băcăoanul


• purtătorul de cuvînt al Arhiepiscopiei Roman sustine că supărările monahilor de la schitul Oituz sînt treburi interne ale bisericii • „E o mică problemă pe care o vom rezolva în interior. Este ca o ploaie de vară: ne sperie, ne tulbură, dar trece“, a declarat ieri preotul Alexandru Zamfir • 
Articolul „Caz fără precedent în Biserica Ortodoxă“ publicat marti, 19 iulie, făcea cunoscut opiniei publice că staretul schitului Oituz, Macarie Banu a decis să întrerupă pomenirea în

Αντίδοτο για τον Οικουμενισμό:


Η αγία τρέλα
του πύρινου Προφήτη

Γράφει: Ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα Παΐσιος Παπαδόπουλος

«Καὶ ἀνέστη ᾿Ηλίας προφήτης ὡς πῦρ, καὶ ὁ λόγος αὐτοῦ ὡς λαμπὰς ἐκαίετο» (Σοφ. Σειρ. 48, 1)
Πηγή
 
Από τους γνωστότερους και μεγαλύτερους προφήτες που τιμά η Εκκλησία μας είναι ο Ηλίας ο Θεσβήτης. Το όνομά του σημαίνει "ο Γιαχβέ είναι o Θεός". Δίκαια έχει ονομασθεί ο πύρινος Προφήτης, διότι, από την γέννησή του ακόμη, ο πατέρας του είδε οπτασία με δύο άνδρες λευκοφορεμένους να τον σπαργανώνουν με φλόγες και να τον ταΐζουν με φωτιά· είναι αυτός που «ἀνέσχεν (έκλεισε) οὐρανόν, κατήγαγεν οὕτως τρὶς πῦρ» (Σοφ. Σειρ. 48,3) και όχι μόνο, αλλά και «ὁ ἀναληφθεὶς ἐν λαίλαπι πυρὸς ἐν ἅρματι ἵππων πυρίνων» (Σοφ. Σειρ. 48,9).

Γράφει ο Φώτης Κόντογλου:
    «Ὁ προφήτης Ἠλίας εἶναι πολὺ τιμημένος ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες. Ὅπου νὰ πᾶς θὰ δεῖς ρημοκλήσια του ἀπάνω στὶς κορφὲς τῶν βουνῶν, ἀπὸ τὰ μικρὰ ὡς τὰ μεγάλα. Ὁ ἅγιος Νικόλας φυλάγει τὴ θάλασσα κι᾿ ὁ προφήτης Ἠλίας τὰ βουνά. Μέσα στὰ ρημοκλήσια του εἶναι ζωγραφισμένος ἀπὸ κείνους τοὺς παληοὺς μαστόρους…».
  «Αὐτὸς ὁ ἅγιος ξεχωρίζει ἀνάμεσα στοὺςἄλλους, καὶ μὲ ὅλο ποὺ ἤτανε ἄνθρωπος, φαίνεται σὰν κάποιο ὑπερφυσικὸ καὶ μυστηριῶδες πλάσμα, ποὺἔρχεταικαὶ ξανάρχεται στὸν κόσμο». Εμφανίζεται κατ’ αρχήν σε μια δύσκολη εποχή για τον Ισραήλ όταν βασίλευσε ο Αχαάβ, ένας κακός βασιλιάς, που επηρεαζόταν από την ειδωλολάτρισσα σύζυγό του Ιεζάβελ. Η ιστορία του Ηλία ξεκινάει όταν πηγαίνει ως απεσταλμένος του Θεού προς τον ασεβή βασιλιά του Ισραήλ Αχαάβ (Γ' Βασιλέων 17,1) για να προφητεύσει για τα τρία χρόνια ανομβρίας που θα έρχονταν. Για να γλιτώσει από την οργή του Αχαάβ, ο Θεός λέει στον Ηλία να πάει ανατολικά και να κρυφτεί κοντά στο χείμαρρο Χορράθ από όπου θα πίνει νερό (Γ' Βασιλέων 17,3), και για φαγητό τον προμήθευε κόρακες «ἄρτους τὸ πρωΐ καὶ κρέα τὸ δείλης» (Γ' Βασιλέων 17,3-6).
  Αυτό το στιγμιότυπο ιστορεί κυρίως η ορθόδοξη εικονογραφία «σὰν τσομπάνος μὲ τὴ φλοκάτα, μὲ μαλλιὰ καὶ γένια ἀνακατεμένα καὶ στριφτὰ σὰν ἀγριόπρινος, γερακομύτης σὰν ἀητός, μὲ μάτια φλογερά. Κάθεται ἀπάνω σὲ μιὰ πέτρα, μπροστὰ σὲμιὰ σπηλιά, σὰν τὸ ὄρνιο στὴ φωλιά του. Ἔχει ἀκουμπισμένο τὸ κεφάλι του στὴν ἀπαλάμη του, καὶ κοιτάζει κατὰ πίσω, σὰν νὰ ἀκούγει τὴ φωνὴ τοῦ Θεοῦ ποὺ τοῦ μιλᾶ μέσα σὲ κεῖνα τὰ ἄσπλαχνα κράκουρα. Ἀπὸ πάνω του πετᾶ ὁ κόρακας μ᾿ ἕνα κομμάτι κρέας, καὶ χυμίζει κατὰ κάτω νὰ τοῦ τὸ δώσει. Ὅπως εἶναι ζωγραφισμένος μέσα στὸ ρημοκλήσι του, θαρρεῖς πὼς βρίσκεσαι ἀληθινὰ μέσα στὴ σπηλιά του, καὶ ἀκοῦς τὸν ἀγέρα ποὺ βουΐζει στὰ χορτάρια καὶ τὰ ὄρνια ποὺ κράζουνε κόβοντας γύρους ἀπὸ πάνω ἀπὸ τὸ βουνό. Κανένα παμπάλαιο θυμιατήρι εἶναι κρεμασμένο δίπλα τοῦ ἀπάνω στὸν καπνισμένον τοῖχο, κανένα κερὶ σβηστὸ στέκεται μπηγμένο στὸνἄμμο σ᾿ ἕνα μανουάλι βουνίσιο σὰν τὸν ἅγιο ποὺ εἶναι ὁ νοικοκύρης ἐκείνου τοῦ ρημοκλησιοῦ. Κάθε χρόνο, στὶς 20 Ἰουλίου, ἔρχουνται ἀποβραδὺς οἱ χριστιανοὶ ἀπὸ τὸ χωριὸ μὲ τὸν παπά, καὶ τὸν προσκυνᾶνε τὸν προφήτη Ἠλία, ἀνάβουνε τὰ καντήλια, θυμιάζουνε, καὶ ψέλνει κανένας γέρος καὶ λέγει τὰ στιχηρὰ τῆς μνήμης του, καὶ κεῖνος ἀκούγει μὲ τὸ ἄγριο κεφάλι του ἀκουμπισμένο στὸ χέρι του, κι᾿ ὁ κόρακας βαστᾶ τὸ ἴσιο μὲ τὴ βραχνὴ φωνή του:
«Χαίροις ἐπίγειε  Ἄγγελε καὶ οὐράνιε ἄνθρωπε, Ἠλία μεγαλώνυμε. Χαίροις Ἠλία ζηλωτά, τῶν παθῶν αὐτοκράτωρ. Ὢ τοῦ θαύματος! Ὁ πήλινος ἄνθρωπος, οὐρανοὺς τοῦ βρέχειν ὑετὸν οὐκ ἔδωκεν, καὶ οὐρανοὺς ἀνατρέχει ἐν πυρίνῳ ἄρματι».
Καὶ τὴν ἄλλη μέρα, ἅμα τελειώσει ἡ λειτουργία, φεύγουνε οἱ ἄνθρωποι, κι᾿ ὁ Ἠλίας κάθεται πάλι ὁλομόναχος «μονώτατος», βουβός, τυλιγμένος στὴν προβιά του, σὰν ἀγιούπας κουρνιασμένος. Χιλιάδες χρόνια κάθεται ἔτσι, ἄλλες πολλὲς θὰ κάθεται, «ἕως τοῦ ἐλθεῖν τὴν ἡμέραν Κυρίου τὴν μεγάλην καὶ ἐπιφανή».

   Τί να συλλογίζεται άραγε τώρα για τον οικουμενισμό ο προφήτης εκεί, στην περίγειο, που τον κρατά ο Θεός μέχρι να τον παρουσιασθεί ξανά για να δώσει την τελευταία μάχη με τον αντίχριστο; Και σήμερα τα ίδια, στο νέο Ισραήλ της χάριτος! Ο πόνος και θλίψη για την παρανομία μέσα στην Εκκλησία έγιναν ο καθημερινός μας άρτος. «Τὰ θυσιαστήριά σου κατέσκαψαν, κἀγὼ ὑπελείφθην μόνος, καὶ ζητοῦσιν τὴν ψυχήν μου» (Ρωμ.11, 3) θα έλεγε.
    Καθώς ατενίζω όμως νοερά την ηρωική αυτή θωριά του προφήτη αναρωτιέμαι, τί θα έκανε σήμερα αν θα βρισκόταν μπροστά τα εκκλησιαστικά τεκταινόμενα. Θα ήταν και αυτός της πολλής συνέσεως; Σύνεση, σύνεση, σύνεση! Με πολύ σύνεση πρέπει να ενεργήσουμε ακούω και ξανακούω. Και σωστά, γιατί αν δεν ενεργήσουμε με σύνεση ο αγώνας μας θα πάει χαμένος.
   Ξέρετε όμως κάτι; Μας χρειάζεται και λίγο η φλόγα του πύρινου προφήτη και, βέβαια, αρκετή από την αγία τρέλα του γιατί απ’ την πολύ μας γλυκύτητα ο οικουμενιστές δεν καταλαβαίνουν!
   Εσείς, οι όποιοι αγωνιστές, παύσατε αυτό το ρήμα σύνεση, σύνεση, διότι γνωρίζουμε πως  όταν ακούγεται πολύ να λέγεται μια λέξη χάνει το νόημά της. Έχουμε κάνει πολύ υπομονή με αυτά που κάνει ο πατριάρχης και οι περί αυτόν. Έως εδώ! Τώρα θα γνωρίσουν την τρέλα μας! Τέτοια τρέλα  σαν και εκείνη που ζήτησε ο προφήτης Ελισαίος από τον Ηλία λέγοντάς του· «γενηθήτω δὴ διπλᾶ ἐν πνεύματί σου ἐπ᾿ ἐμέ» (Δ΄ βασ.2, 9). Θέλω τοῦ εἶπε νὰ μοῦ δώσεις διπλῆ τὴν προφητικὴ χάρη σου καὶ νὰ κάμω κι ἐγὼ διπλάσια ἔργα ἀπὸ τὰ δικά σου.
   Θέλει απόφαση σαν και εκείνη που πήραν οι αγωνιστές για να κάνουν την έξοδο του Μεσολογγίου. Έξοδο από τον Οικουμενισμό και το παγκόσμιο συμβούλιο των “εκκλησιών” (των αιρέσεων δηλαδή )πρέπει να οργανώσουμε και όχι όπως-όπως αλλά με στρατηγική. Εκεί χρειάζεται σύνεση.
   Σύνεση χρειάζεται πρωτίστως για να τεθεί θέμα στη σύνοδο της Ιεραρχίας γι αυτό που έγινε στην Κρήτη. Διότι άλλη απόφαση έβγαλε η σύνοδος της Ιεραρχίας και άλλη πρόταση ψηφίστηκε εκεί στο Κολυμβάρι Χανίων.
   Σύνεση χρειάζεται για να αγωνισθούμε όλοι μαζί και να μην αφήσουμε τους αγιορείτες μόνους όταν θα παύσουν το μνημόσυνο.
  Σύνεση χρειάζεται όταν ο ένας γράφει, ο άλλος να προσεύχεται και αντίστροφα, ώστε και ο ίδιος να παίρνει επίσημα θέση μην αφήνοντας εκτεθειμένο και ακάλυπτο τον αδερφό του αλλά και να παρέχει την δυνατότητα στον άλλο να γεμίζει και εκείνος τις πνευματικές του μπαταρίες με την προσευχή.
   Σύνεση χρειάζεται ώστε με το ένα άρθρο να δίνεται “πάσα” για άλλο από τον επόμενο, και ο επόμενος να κατοχυρώνει με επιχειρήματα τον προηγούμενο.
   Χρειάζεται όμως και πνεύμα Ηλιού! Αν οι μητροπολίτες δεν έχουν την τρέλα να δεσμευθούν ότι θα θέσουν το θέμα στην ιεραρχία όχι ένας αλλά πολλοί τότε τα πράγματα θα είναι πολύ σοβαρά. Και θα είναι πολύ σοβαρά, διότι θα αναγκασθούμε να αποκτήσουμε “διπλή τρέλα” για να διακόψουμε το μνημόσυνό τους ταυτοχρόνως, όλοι μαζί όσοι έχουμε τα ίδια φρονήματα για να μην πέσουμε θύματα.
   Άγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμάς σαφώς συνιστά:
«Φύγωμεν οὖν τοὺς τὰς πατρικὰς ἐξηγήσεις μὴ παραδεχομένους, ἀλλὰ παρ’ ἑαυτῶν πειρωμένους εἰσάγειν τὰ ἐναντία, καὶ τὰςμὲνἐντῷ γράμματι λέξεις περιέπειν ὑποκρινομένους, τὴν δὲ εὐσεβῆ διάνοιαν ἀπωθουμένους· καὶ φύγωμεν μᾶλλον ἢ φεύγει τις ἀπὸ ὄφεως. Ὁ μὲν γὰρ ἐν δακώντὸ σῶμα θανατοῖ πρόσκαιρα, τῆς ἀθανάτου ψυχῆς χωρίσας· οἱδὲ τῆς ψυχῆς αὐτῆς λαβόμενοι τοῖς ὀδοῦσι χωρίζουσιν αὐτὴν τοῦ Θεοῦ, ὅπερ ἐστί θάνατος αἰώνιος τῆς ἀθανάτου ψυχῆς. Φεύγωμεν οὖν τούς τοιούτους πάσῃ δυνάμει, καὶ προσφεύγωμεν τοῖς ὑποτιθεμένοις τὰ εὐσεβῆ καὶ σωτήρια, ὡς συνάδοντα ταῖς πατρικαῖς παραδόσεσι» (ΕΠΕ 10, 356)





Μετά την επισημοποίηση της Παναιρέσεως εν Κολυμπαρίῳ, τώρα η Ι. Σύνοδος (δια του μητρ. Μεσογαίας Νικολάου) προχωρά στην επισημοποίηση του εγκληματικού νομοσχεδίου περί "δωρεάς οργάνων"!

 Έρχεται Εθνικό Σχέδιο Μεταμοσχεύσεων δια χειρός Ξανθού, με την συναίνεση και της Εκκλησίας

2004781.jpg
                        
Η ανάγκη συγκρότησης ενός Εθνικού Σχεδίου για τις Μεταμοσχεύσεις με την απόλυτη μάλιστα συναίνεση της Εκκλησίας, αναδείχθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων υπό τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό. 
«Ένα συγκροτημένο σχέδιο με βάθος χρόνου θα δώσει στην κοινωνία το σήμα

Από την σχιζοφρένεια ή την τρέλα των εσχάτων χρόνων!

Προικοννήσου Ἰωσήφ:

«Βιάστηκαν μερικοί να συκοφαντήσουν την μεγάλη μας Σύνοδο. O Θεός ας τους συγχωρήσει»



    Τὸ ἱστολόγιο "Κατάνυξις" δημοσιεύει ἄλλη μιὰ φαιδρὴ Οἰκουμενιστικὴ δήλωση τοῦ Προικοννήσου Ἰωσήφ, σημαίνοντος τρόφιμου τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς καὶ συλλειτουργοῦ τοῦ κ. Σεραφείμ. Καὶ τὸν μὲν κ. Ἰωσήφ χαρακτηρίζει "ἀπρόσεκτο", τὸν δὲ μητροπολίτη Μεσογαίας μέμφεται, ἐπειδὴ προσκάλεσε  τὸν Προικοννήσου στὴν Μητρόπολή Μεσογαίας, παρότι "γνωρίζει τις οικουμενιστικές ιδέες και τις αντιλήψεις από τις οποίες εμφορείται"! (δεῖτε τὸ σχόλιό τῆς "Κατάνυξις" στὸ τέλος).
  Τελικά, θὰ τρελαθούμε! Καὶ μὲ τὴν οἰκουμενιστικὴ παράκρουση κάποιων ἐπισκόπων, καὶ μὲ τὴν ἐπιλεκτικὴ κριτική ἐπισκόπων ἀπὸ κάποια ἀντι-Οἰκουμενιστικὰ ἱστολόγια! Ἂν φταίει ὁ μὴ ἀντι-Οἰκουμενιστὴς Μεσογαίας ποὺ προσκάλεσε τὸν Προικοννήσου, τότε πόσο περισσότερο φταίει ὁ λέων τοῦ "ἀντι-Οἰκουμενιστικοῦ" ἀγῶνος μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ποὺ φιλοξενεῖ μονίμως στὸν Πειραιᾶ τὸν Οἰκουμενιστὴ ἐπίσκοπο Προικονήσου Ἰωσήφ, ὁ ὁποῖος καὶ τὸν ἀναπληρώνει στὶς λειτουργικὲς ἀνάγκες τῆς ...ἀντι-Οἰκουμενιστικῆς του δράσεως; Δὲν εἶναι φανερὸ ὅτι ὁ κ. Σεραφεὶμ εἶναι "καὶ μὲ τὸν ...ἀστυφύλαξ καὶ μὲ τὸν χωροφύλαξ"!!! Ἀλλὰ ὁ Πειραιῶς εἶναι ὁ "λέων" τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος, καὶ ἄρα εἶναι ἐκτὸς κριτικῆς καὶ ἐλέγχου γιὰ τὴν "Κατάνυξι"!


Προικοννήσου:

«Βιάστηκαν μερικοί να συκοφαντήσουν την μεγάλη μας Σύνοδο. O Θεός ας τους συγχωρήσει»



Mε δυναμικό λόγο ο Μητροπολίτης του Οικουμενικού Θρόνου, Προικοννήσου Ιωσήφ προεξήρχε της πανηγυρικής Θείας λειτουργίας στον εορτάζοντα ναό της Αγίας Μαρίνας στην Αρτέμιδα.
Πλήθος πιστών κατέκλυσε από νωρίς τον περικαλλή Ναό, για να προσευχηθεί και να συμπανηγυρίσει την πολιούχο και προστάτιδα της περιοχής.
Ο κ. Ιωσήφ, προσκεκλημένος του οικείου ποιμενάρχου κ. Νικολάου, έκανε λόγο για την πρόσφατη Σύνοδο, που διεξήχθει στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, τον περασμένο μήνα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «δεν μαζευτήκαμε εκεί, για να

Αυτά τη δεκαετία του 1970! Σήμερα τί θα έλεγε;

«ΔΥΝΑΜΕΙ» ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ –Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΡΑΧΥΝΕΤΑΙ. ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΓΟΗΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΠΕΦΤΕΙ. ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΛΕΘΡΟΣ. ΝΑ, ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΠΑΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ «ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ» ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕ´ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (ΜΗΤΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ)

ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ «ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ»
ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ

Στὴν περίπτωσι αὐτή, πού «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» κηρύττει διδασκαλίες ἀντορθόδοξες, δὲν ἀπαιτεῖται προηγουμένως ἀπόφασι καθαιρέσεως ἀπὸ ἁρμόδιο συνοδικὸ δικαστήριο· ἡ καθαίρεσις ἐπέρχεται αὐτομάτως κατὰ τὸν ΙΕ΄ κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τὸν ὁποῖο καὶ ἐγὼ ὡς ἱεροκῆρυξ εἶχα μνημονεύσει καὶ εἶχα ζητήσει ἀπὸ τοὺς ἀρχιερεῖς τῆς Β. Ἑλλάδος νὰ τὸν ἐφαρμόσουν καὶ νὰ διακόψουν τὴν κοινωνία μὲ τὸν οἰκουμενικὸ πατριάρχη


Πως φθασαμε στην διακοπη τοῦ μνημοσύνου του πατριαρχου Αθηναγορα το 1970

Τί προηγήθηκε (Φεβρ. 1970). Μόλις ἔγινα ἐπίσκοπος ὡρισμένοι παλαιοημερολογῖται μὲ κατηγοροῦσαν, ὅτι δὲν ἔπαυσα τὸ μνημόσυνο τοῦ πατριάρχου Ἀθηναγόρα, ποὺ δὲν ὀρθοτομεῖ τὸν λόγο τῆς ἀληθείας, καὶ δὲν τὸν ἀπεκήρυξα ὡς αἱρετικό...

Ὁ πατριάρχης Ἀθηναγόρας χωρὶς ἀμφιβολία εἶχε προβῆ σὲ ἐνέργειες, ποὺ τὸν ἔφεραν μακριὰ ἀπὸ τὸ ὀρθόδοξο φρόνημα· μοῦ

Ο κ. Βαρθολομαίος κάνει ό,τι ΟΛΟΙ οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ: Καλλωπίζει και υπερασπίζεται την Παναίρεση, διαστρέφοντας τους Αγίους!

Εὐχαριστήρια Ἐπιστολή
τοῦ Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου
πρός ρασοφόρους καί λαϊκούς τῆς Κρήτης
γιά τήν προδοσία τῆς ψευδοσυνόδου!

"Διετυπώσαμεν ...όσα παρελάβομεν 
παρά των θεοφόρων Πατέρων ημών"!

Τραβᾶμε τά μαλλιά μας...
καί δέοντα σχόλια ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ 

 Βαρθολομαίος για Πανορθόδοξη: Οι συνοδικές αποφάσεις είναι οικοδομημένες σε όσα παραλάβαμε από τους θεοφόρους Πατέρες μας
Ὁ Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαῖος
ἔστειλε τήν παρακάτω εὐχαριστήρια ἐπιστολή
πρός ὅλους τούς ρασοφόρους καί λαϊκούς συντελεστές
τῆς Κρήτης γιά τήν διεξαγωγή τῆς ψευδοσυνόδου της:
«Ιερώτατοι, ο τε Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κύριος Ειρηναίος και πάντες οι Μητροπολίται, οι συγκροτούντες την Ιεράν Επαρχιακήν Σύνοδον της εν Κρήτη Εκκλησίας, αδελφοί και συλλειτουργοί της ημών Μετριότητος εν Κυρίω αγαπητοί, χάρις είη υμίν και ειρήνη παρά Θεού.

Αισίως επανεκάμψαμεν εις τα ίδια, βιώσαντες πάντες οι Ορθόδοξοι, Προκαθήμενοι, Ιεραρχία, κλήρος και λαός, κατά τας παρελθούσας ημέρας όσια και ιερά, μεγάλα τε και εξαίσια και θαυμαστά, εν τη αποστολοβαδίστω και αγιοτόκω νήσω Κρήτη, πεπιστευμένη εκκλησιαστικώς και κανονικώς τω καθ’ ημάς Αγιωτάτω Αποστολικώ και Πατριαρχικώ Οικουμενικώ Θρόνω ως θεοτίμητος και πολυτίμητος κληρουχία αυτού και διακεκριμένη θυγάτηρ αυτού Εκκλησία, συντεταγμένη θεσμικώς και ευπλοούσα πρωτοναυαρχίς αυτού, δια της οργανώσεως και συγκλήσεως υπό την προεδρίαν της ημετέρας Μετριότητος εν ευλογίαις και επιτυχία εν Κολυμπαρίω Κισάμου, εν τω εγκαλλωπίσματι της μεγαλονήσου, τη Ορθοδόξω Ακαδημία Κρήτης, της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἀπό πότε ἀποκαλοῦνται οἱ μικτοί γάμοι μέ αἱρετικούς ἑτεροδόξους, τό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν μέ τούς οἰκουμενιστικούς διαλόγους μέ κάθε παγκόσμια κακοδοξία καί οἱ αἱρέσεις ὡς "Ἐκκλησίες"...βιώματα "ὅσια" καί "ἱερά" καί ὄχι ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΝ ΛΗΣΤΡΙΚῌ ΣΥΝΟΔῼ;).


Ούτω, λαβόντες πείραν άπαντες ομού οι συνελθόντες, ημείς τε και υμείς, η σεβασμία

«…Αεί γαρ την μετάνοιαν πάντων αναμένει, ο μόνος φιλάνθρωπος»


Όταν ο Προφήτης Ηλίας έκανε «χιούμορ»!

Ἀπὸ τὸ νεοεκδοθὲν βιβλίο τοῦ π. Διονυσίου Ταμπάκη:
«Ὅταν οἱ Ἅγιοι ἔχουνε χιοῦμορ»  

Ὅταν ὁ Προφήτης Ἠλίας ἔκανε «χιοῦμορ»!





Μήπως οἱ θεοὶ σας εἶναι στὸ wc;

ΜΕΣΑ στὴ χορεία τῶν Προφητῶν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ξεχωριστῆ εἶναι καὶ ἡ θέση τοῦ Προφήτου Ἠλία. Ἐπίσης ὁ ἴδιος ὁ Προφήτης, ἐνόσῳ δέν ἔχει ἀκόμη πεθάνει σωματικά, θά ξαναέλθει στά ἔσχατα τῆς ἱστορίας γιά νά καταγγείλει τόν Ἀντίχριστο καί τά ὄργανά του. 
Ὅμως, ὅπως σὲ ὅλους τούς Ἁγίους, ἔτσι καὶ σὲ ἐκεῖνον δὲν ἀπέλειπεν τὸ χιοῦρορ καὶ οἱ ἑτοιμόλογες γεμάτες θάρρος ἀπαντήσεις του. 
   Ἂς μεταφερθοῦμε λοιπὸν στὸ καρμήλιον Ὅρος τότε ποὺ ὁ προφήτης Ἠλίας(*) προσκαλεῖ τοὺς ἱερεῖς τῆς αἰσχύνης σ’ ἕναν πρωτότυπο διαγωνισμό. Παραγγέλλει συγκεκριμένα: «Ἄς μᾶς

Προς Επισκόπους: Θα συνεχίσετε να μνημονεύετε Βαρθολομαῖο και Ιερώνυμο;


Ἠλεκτρονικό Μέηλ καί Ἀνοιχτό Ἐρώτημα
πρός ὅλες τίς Ἐπισκοπές Ἑλλάδος 
καί Κρήτης:

Θά μνημονεύετε τόν Πατριάρχη 
καί τόν Ἀρχιεπίσκοπο 
μετά τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης 2016;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6FjQ5pmGszdaf4ToZzLPur81lmA0d1gUiAh_ZFVnZTW7CNVynmPr6DTMC3ukNkSpXhLr2FiKnOV0AKuFR5EkngRRcX_zPWBGM0HlJpHhKtconNsGF0DNxTcRZbA8BYpWtLiQQ1xMNbKdB/s1600/ORTHODOX-CHURCH-1-572x640.jpg

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3ICR3Af5toMBQVZ8ACXRw0KBBLzg-_N3UWmUVJsx13D9F0oQp-yOvYz-XLwHf5-hGGdLHruAAQERecq2iRHy_MHU2m_4GqlBx4HTtWNsY8Bu0Q3Gr9Uv-MLV3XTpFEqWC4_5z0Qz923A/s1600/ierosolima.jpg

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG9qPKyl-THHEeX_tHVZ9Dyn-OSNGpBmy09giVa8Q4LrZSXP4FrGRfjtbhRsxvVXbl_fVVTtDxv5XIRr9Z31jUAe5bN9G5j3fwbdW3_n-pBB1_oVBJ46iP5qvDlgJohAYEfatZlmAbkgkY/s1600/%25CE%2593%25CE%25BF%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B7%25CF%2582+%25CE%2592..jpg



ρωτοῦμε δημόσια καί συγχρόνως ἀποστείλαμε ἠλεκτρονικό μέηλ πρός ὅλους τούς Ἐπισκόπους τῆς Ἑλλάδος καί Κρήτης, ἀντιπροσωπεύοντας ἑκατομμύρια πιστούς ἐν Ἑλλάδι καί παγκοσμίως, μέ τό ἑξῆς εὔλογο ἐρώτημα ὅλων ἡμῶν:
Σεβασμιώτατοι Πατέρες μας, 
Ὡς γνωστόν, ἡ ἀντορθόδοξη, ληστρική, ἄκυρη, οἰκουμενιστική, αἱρετική, γιά τήν συνείδηση τοῦ μεγαλυτέρου ὄγκου τῶν πιστῶν, ψευδοσύνοδος τῆς Κρήτης 2016, ὄχι μόνο δέν κατεδίκασε τήν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ὁποιαδήποτε ἄλλη αἵρεση, ἀλλά

π. Θ. Ζήσης: Γιατί δεν διακόπτουν το μνημόσυνο του Πατριάρχη; Δεν γνωρίζουν ότι όποιος μνημονεύει τον Πατριάρχη περιπίπτει σε παράπτωμα; Φταίς κι εσύ λαϊκέ!!!

Τά παραλειπόμενα τῆς συναθροίσεως στό Κολυμπάρι!


Ἀπειλές, ἐκβιασμοί, πιέσεις, ἀψιμαχίες καί ὕβρεις στό παρασκήνιο τῶν ἐργασιῶν...
καταγγέλλονται ἀκόμη καί ἀπό ἐπίσημα χείλη!


Γράφει ὁ Διονύσης Μακρῆς


  Ἀποτελεῖ ἄραγε ἐγγύηση γιά τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδας ἡ γραπτή διαβεβαίωση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου ὅτι σέβεται τόν πατριαρχικό τόμο τοῦ 1928 μέ τόν ὁποῖο καθορίζεται τό καθεστώς διοίκησης τῶν Μητροπόλεων τῆς Βορείου Ἑλλάδας καί τοῦ Βορείου Αἰγαίου (Ν. Χωρῶν); Ἡ διαβεβαίωση αὐτή δίδει ἄραγε ὁριστικό τέλος στήν ἐνδόμυχη ἀλλά ὁλοφάνερη ἀπό πράξεις καί ἀποφάσεις ἐπιδίωξη ἀμφισβήτησης τοῦ πατριαρχικοῦ τόμου ἐκ μέρους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου; Λύνονται δηλαδή διά παντός τά προβλήματα πού προκαλοῦν ὀξύτητες καί ἔριδες στίς σχέσεις Κωνσταντινούπολης καί Ἀθήνας; Ἡ γραπτή αὐτή διαβεβαίωση δικαιολογεῖ τούς βεβιασμένους «πανηγυρισμούς» τῶν πρώτων ἡμερῶν τῶν ἐργασιῶν τῆς συναθροίσεως τοῦ Κολυμπαρίου ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου