Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Ο κ. Αβραμόπουλος εκφράζει τις θέσεις της Ν. Τάξης!

Δήλωση Αβραμόπουλου
υπέρ της ένωσης των θρησκειών!

Αβραμόπουλος:

Πιο σημαντικός από ποτέ ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών


   «Ιδιαίτερα δεδομένων των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε στους τομείς της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης, της κοινωνικής συνοχής και της ένταξης», τόνισε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μετανάστευσης.

   Το μεταναστευτικό και η ένταξη ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στη συνάντηση που είχε σήμερα ο Επίτροπος Μετανάστευσης Δημήτρης Αβραμόπουλος στη 12η ετήσια συνάντηση υψηλού επιπέδου με θρησκευτικούς ηγέτες από την Ευρώπη.
 
   Προσερχόμενος στη συνάντηση, ο κ. Αβραμόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
   «Ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών είναι σήμερα πιο σημαντικός από ποτέ. Είναι η στιγμή που χρειαζόμαστε περισσότερο αμοιβαίο σεβασμό μεταξύ των πολιτισμών και των θρησκειών. Στο παρελθόν ο κόσμος ήταν χωρισμένος εξαιτίας εθνικών και θρησκευτικών συγκρούσεων, και εμφύλιων πολέμων.

   Έχει γίνει πλέον σαφές ότι οι κοινές προσπάθειες των θρησκευτικών ηγετών για το διάλογο και την καλύτερη κατανόηση μεταξύ των θρησκειών, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στον αμοιβαίο σεβασμό, ιδιαίτερα δεδομένων των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε στους τομείς της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης, της κοινωνικής συνοχής και της ένταξης.

   Η αλληλεγγύη πρέπει να επικρατήσει παντού. Είναι μια έννοια που υπάρχει σε όλες τις θρησκείες. Οι συναντήσεις, οι ανταλλαγές απόψεων και η ευρύτερη συνεργασία στο μέλλον θα οδηγήσουν σε πιο συνεκτικές και ενωμένες κοινωνίες.

   Η σημερινή πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής φέρνει στις Βρυξέλλες γύρω από το ίδιο τραπέζι ηγέτες διαφορετικών θρησκειών. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά. Οι θρησκείες μπορούν πραγματικά να ενώσουν τους ανθρώπους, γιατί σε όλον τον κόσμο οι θρησκείες διαδίδουν το μήνυμα της ειρήνης και της αλληλεγγύης».

     Προκειμένου να μην υπάρχει μίσος και σφαγές από το Ισλάμ, θα υπάρξει ένωση των θρησκειών υπό στην σιδηρά πυγμή ενός παγκόσμιου ηγέτη, ο οποίος θα φέρει δήθεν «ειρήνη» και «ασφάλεια».
  Αυτά φυσικά δεν είναι σχέδια του Δημήτρη Αβραμόπουλου αλλά της Νέας Τάξης.
Πηγή 

Η τύχη της ...απαράδεκτη εικόνας!

    Λάβαμε ἀπὸ τὸν π. Νικόλαο Μανώλη (μετὰ τὴν δημοσίευση τῆς εἰκόνας ἐδῶ) μιὰ σχετικὴ ὁμιλία του (Βίντεο), μὲ τὴν ὁποία μᾶς πληροφορεῖ γιὰ τὴν τύχη τῆς ἐπαισχύντου αὐτῆς εἰκόνας.

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης

Απαράδεκτη εικόνα στο site Αρχιεπισκοπής...


Δημοσιεύτηκε στις 22 Οκτ 2013
http://katanixis.blogspot.gr/2012/05/...
Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, "Ο † Κυρηνείας Παύλος" και "Απαράδεκτη εικόνα στο site της Αρχιεπισκοπής Κρήτης"
ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΙΣ 4-10-2011

Με την Σύνοδο της Κρήτης ξεχάσαμε άλλες αιρετικές θέσεις των αδιόρθωτων αιρετικών Οικουμενιστών;

Οι ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ
από τον πατρ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟ
και τον άγ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ

Γράψαμε πάλι καὶ πάλι γιὰ τὶς θέσεις τοῦ μητροπολίτου Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα. Μὲ τὰ κείμενα ἄλλων Ἁγίων Πατέρων ποὺ παρουσιάσαμε καταδείχθηκε ὅτι ὁ κ. Ζηζιούλας ἀστοχεῖ περὶ τὴν Πίστη.
Μήπως αὐτὲς οἱ δημοσιεύσεις μας (ποὺ προστέθηκαν σὲ δημοσιεύσεις καὶ καταγγελίες ἄλλων ἁρμοδιότερων ἀπὸ μᾶς) ἔφερε κάποιο ἀποτέλεσμα; Δυστυχῶς οὐδέν! Ὁ κ. Ζηζιούλας (ὑπὸ τὰς προστατευτικὰς πτέρυγας τοῦ κ. Βαρθολομαίου), ὄχι μόνο δὲν ἐνοχλήθηκε, ἀλλὰ μετὰ τὶς καταγγελίες ἐπαινέθηκε ἀπὸ τὸν Πατρ. Βαρθολομαῖο, ὡς ὁ ...«δεξιὸς βραχίων» τοῦ Πατριαρχείου!!!
Μήπως, ὅμως, ἡ Μηνυτήρια ἀναφορά μας στὴν Ἱ. Σύνοδο, ποὺ τολμήσαμε πρὶν χρόνια, κίνησε τὶς διαδικασίες διερευνήσεως τοῦ θέματος, τουλάχιστον ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα; Δυστυχῶς ὄχι;
Μήπως ἔθιξε τὸ θέμα στὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης κάποιος Ἐπίσκοπος; Καὶ πάλι, φυσικὰ ὄχι. Ἀντίθετα ὁ Ναυπάκτου μᾶς πληροφόρησε ὅτι ὁ Πατριάρχης τὸν ἐπαίνεσε στὴν Σύνοδο, ἐπειδὴ βρίσκεται στὸ ἴδιο θεολογικὸ ὔψος μὲ τὸν μεγάλο αἱρετικὸ Ζηζιούλα. Ἡ μεγάλη αὐτὴ βλασφημία τοῦ Ζηζιούλα ἀπὸ τοὺς πολλοὺς φαίνεται νὰ ξεχάστηκε, ἀφοῦ οἱ Ἐπίσκοποι περὶ ἄλλα τυρβάζουν. Ὅ,τι ἀγγίζει τὴν παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς φορεῖς του, τὸ προσπερνοῦν, γιατὶ δὲν θέλουν μπλεξίματα μὲ τὸν ἔνοικο τοῦ Φαναρίου, φοβοῦνται γιὰ τὴ θέση τους. Καὶ συνεχίζουν νὰ κοινωνοῦν μετὰ τῶν ἀκοινωνήτων καὶ μὲ τὶς αἱρέσεις τους ποὺ μένουν ἀδιόρθωτες!
Ἐμεῖς, ὅμως, σὺν Θεῷ, θὰ δημοσιεύουμε, ὅσα νέα στοιχεῖα βρίσκουμε, καὶ τὰ ὁποῖα θὰ ἀποδεικνύουν τὶς πλανεμένες θέσεις του, καθὼς θὰ συγκρίνονται μὲ τὶς διδασκαλίες τῆς Ἐκκλησίας μας.
Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ μητροπολίτης Περγάμου,  ἀναμασᾶ,  μὲ νέο τρόπο, παμπάλαιες πλάνες. Εἰσάγει ἔχρονες ἰδιότητες καὶ ἐγκόσμιες καταστάσεις στὸν χῶρο τῆς Ὑπερουσίου καὶ Ἀκτίστου Ἁγίας Τριάδος. Τὸ δὲ ἔτι χειρότερο· δὲν φαίνεται νὰ «θεολογεῖ» ἢ νὰ «φιλοσοφεῖ» ἀναζητῶν τὴν ἀλήθεια καὶ ἔστω ἀποτυγχάνων πρὸς τοῦτο νὰ διορθώνει τὶς πεποιθήσεις του, ἀλλὰ ἐκ σκοπιμότητος καὶ μὲ στόχο νὰ προάγει τὶς Βατικάνειες καὶ Οἰκουμενιστικὲς θέσεις περὶ "Πρώτου" καὶ "Πρωτείου" τοῦ Πάπα!
Τὰ παρακάτω δύο μικρὰ κείμενα εἶναι τὸ α) ἀπάντηση  τοῦ Πατριάρχου Γεωργίου Γενναδίου ἢ Σχολαρίου σὲ ἐρώτηση ποὺ τοῦ ἔγινε, καὶ περιλαμβάνεται στὴν Ἑλληνικὴ Πατρολογία τοῦ Migne 160, 329C καὶ τὸ β) ἀπὸ λόγο τοῦ ἁγίου Γρηγοριου τοῦ Θεολόγου.
Μετὰ τὰ μικρὰ αὐτὰ κείμενα, δημοσιεύουμε τὶς θέσεις τοῦ κ. Ζηζιούλα:

α) Γεωργίου Γενναδίου:




  β) Αγίου  Γρηγορίου του Θεολόγου:
«4. Αν υπήρξε χρόνος κατά τον οποίο δεν υπήρχε ο Πατήρ, αλλο τόσο υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ο Υιός. Και αν υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ο Υιός, τότε υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ούτε το άγιο Πνεύμα. Αν το ένα υπήρχε από την αρχή, τότε και τα τρία υπήρξαν το ίδιο. Τολμώ να πω, πως αν το ένα υποβιβάσεις, ούτε τα άλλα δύο να εξυψώσεις. Ποια άραγε ωφέλεια υπάρχει από μία ατελή θεότητα; Ακόμη περισσότερο, τι είδους θεότητα είναι αυτή, αν δεν είναι τέλεια;».


   (Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου, Λόγος λα' περί του Αγίου Πνεύματος, Στυλ. Γ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Μιλάει ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, μτφρ. Διονύσιος Κακαλέτρης, εκδ. Αποστολική Διακονία, Αθήνα 1991).


Ἂς ἀκούσουμε ὅμως καὶ τοὺς κακόδοξους καὶ βλάσφημους λόγους τοῦ κ. Ζηζιούλα, τοὺς ὁποίους δὲν εἴδαμε ἕως τώρα νὰ ἀναιρέσει (ὅπως τὶς διετύπωσε καὶ τὶς ἀπομαγνητοφωνήσαμε στὴν διεύθυνση: paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/06/blog-post_7514.html).


   « πρῶτος λοιπὸν  λοιπὸν αὐτομάτως γεννᾷ τὴν Ἱεραρχία. Ὀντολογικὰ ἡ Ἱεραρχία ὑπάρχει καὶ στην Ἁγ. Τριάδα. Ἡ πηγή, ἡ Ἀρχή, εἶναι ὁ Πατήρ, ἀπὸ ’κεῖ πηγάζουν τὰ πρόσωπα τῆς Ἁγ. Τριάδος. Στὴν Ἁγία Τριάδα, λοιπόν, ἔχουμε  μία  διαβάθμιση,  δὲν ἔχουμε αὐτόματη συνύπαρξη, ἀλλὰ ἔχουμε ὕπαρξη ἡ ὁποία μεταφέρεται ἀπὸ τὸν ἕναν στὸν ἄλλον. Ἐὰν βάλουμε τὰ πρόσωπα νὰ ἐμφανίζονται ἔτσι ταυτόχρονα, τότε καταργοῦμε τὴν ἔννοια τῆς αἰτιότητος. Ἡ αἰτιότητα δὲν εἶναι κάτι ποὺ μποροῦμε νὰ παραβλέψουμε. Ἡ αἰτιότητα εἶναι βασικὸ στοιχεῖο τῆς Ἑτερότητος. Ἡ Ἑτερότητα στὴν Ἁγία Τριάδα δὲν ἀναδύεται ἔτσι φυσικά, αὐτομάτως. Ὑπάρχει ἕνα πρόσωπο, πρέπει νὰ προέρχεται ἐλεύθερα. Ἀπὸ τὴ στιγμὴ ὅμως ποὺ εἰσάγουμε αὐτὸ τὸ πρόσωπο, αὐτὴ τὴν αἰτιότητα, εἰσάγουμε Ἱεραρχία»  (σ.σ. φυσικὰ καὶ Πρῶτον)!

«Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω»!



ἱερὸς Ἰωσὴφ Καλόθετος ἦταν μαθητὴς καὶ συναγωνιστὴς τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ κατὰ τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς τους. Ἡ ἐπιστολή, τῆς ὁποίας ἕνα μικρὸ τμῆμα παρουσιάζουμε καὶ σχολιάζουμε, ἐγράφη τὸ 1344 (περὶ τὰ τέλη Νοεμβρίου κατὰ τὸν Δημ. Τσάμη στὸ Σύγγραμμα «Ἰωσήφ Καλόθετος», σελ. 352). Κατὰ τὴν περίοδο αὐτὴ ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς κατηγορεῖται ὡς αἱρετικὸς ἀπὸ τὸν νόμιμο καὶ κανονικὸ Πατριάρχη Ἰωάννη Καλέκα. Ὁ Π. Χρήστου μᾶς πληροφορεῖ σχετικά:
«Το 1344 ενδημούσα σύνοδος της Κωνσταντινούπολης έθεσε (τὸν Γρηγόριο Παλαμᾶ) εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας επειδή παρερμήνευσε τον Τόμο του 1341 και επειδή δεν μνημόνευσε τον Πατριάρχη». Καὶ ὅπως γράφει ὁ Jean Meyendorff: «Ο Πατριάρχης (σ.σ.: Ἰωάννης Καλέκας) διέταξε τη σύλληψη του Γρηγορίου Παλαμά, με πρόσχημα καθαρά πολιτικό. Αλλά, για να νομιμοποιήσει τη σύλληψη, αποφάσισε να κατευθύνει εναντίον του μια δίκη για αίρεση. Ο Ακίνδυνος, με απαίτηση του αρχιερέα, δημοσίευσε τις αναιρέσεις εναντίον του Παλαμά, κι ο Παλαμάς, απ' το βάθος της φυλακής του, δεν παρέλειψε ν’ απαντήσει» (Jean Meyendorff, “Γρηγόριος Παλαμάς, Ο Θεολόγος του Ησυχασμού” -ἐδῶ). 
Ἐκείνη λοιπόν, τὴν περίοδο, ποὺ ὁ Ἱερομόναχος Γρηγόριος Παλαμᾶς βρίσκεται στὴ φυλακὴ κατηγορούμενος γιὰ αἵρεση, ὁ ἱερὸς Ἰωσὴφ Καλόθετος γράφει αὐτὴ τὴν ἐπιστολή, στὴν ὁποία τονίζει ὅτι «αἱ δυνάμεις τοῦ κακοῦ πολεμοῦν ποικιλοτρόπως τὴν ἀλήθειαν. Αἱ αἱρέσεις εἶναι ὅπλον των κατὰ τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ὅμως διὰ τῶν Ἁγίων της περιορίζει τὴν ἔκτασιν τῆς ἀποστασίας».
Ὁ Ἀκίνδυνος τώρα (σύμμαχος τοῦ Κελέκα), εἶχε ἤδη καταδικαστεῖ γιὰ τὶς θέσεις του ἀπὸ Σύνοδο τοῦ 1341, ἀλλὰ δέχτηκε «να υπογράψει μια θολή δήλωση μεταμέλειας, και απέφυγε τη μνημόνευση του ονόματος του μέσα στις συνοδικές αποφάσεις». Ἔτσι, μὲ τὴν ὑποστήριξη τοῦ πατριάρχη Καλέκα, καὶ ἀφοῦ δὲν ὑπάρχει ἔγγραφη-ἐπίσημη καταδικαστικὴ ἀπόφαση, διαδίδει «τὰς κακοδόξους διδασκαλίας του, ὡς βραβεῖον δὲ τοῦ ἀπονέμονται Μοναί»! (Δ. Τσάμη, ὅπ. παρ.).
Οἱ μαθητὲς τοῦ Ἁγίου, βέβαια, δὲν ἀποδέχονται αὐτὲς τὶς «δραστηριότητες» τοῦ Ἀκίνδυνου (καὶ Καλέκα), ἀφοῦ μὲ αὐτές, κατὰ τὸν ἱ. Ἰωσὴφ Καλόθετο
ὁ Ἀκίνδυνος «ἀπεκόπη οὐσιαστικῶς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἵδρυσε μετὰ τοῦ Πατριάρχου (Καλέκα) ἰδιαιτέραν Ἐκκλησίαν» (Δ. Τσάμη, ὅπ. παρ.).
Καὶ αὐτὰ τὰ λέει ὁ ἱερὸς Ἰωσήφ, χωρὶς κάποια Σύνοδος νὰ ἔχει ἀφορήσει τὸν Καλέκα, μεταφέροντάς μας τὴν ἐπικρατοῦσα πεποίθηση-πράξη τῆς Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ὁ συνειδητὰ αἱρετίζων ἀντιμετωπίζεται ἀπὸ τοὺς πιστοὺς ὡς ἀποκεκομμένος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Στὸ τμῆμα τῆς 2ας Ἐπιστολῆς τοῦ Ἰωσὴφ Καλόθετου ποὺ παραθέτουμε, ὁ ἱερὸς συγγραφεὺς ἀνατρέχει στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ ἐρωτᾶ: 

§9. Εἶναι δυνατόν, ἀφ’ ὅτου ὁ Ἄρειος καὶ ὁ Νεστόριος ἀποκόπηκαν καὶ ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, κατόπιν, κάποιοι ἐκκλησιαστικοὶ προϊστάμενοι (Πατριάρχες, Ἐπίσκοποι κ.λπ.) νὰ ἐπιχειροῦν νὰ φέρουν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ πάλι στὴν Ἐκκλησία; Νὰ ἐπαναφέρουν δηλαδή, τοὺς αἱρεσιάρχες, ἀλλὰ καὶ ἐκείνους ποὺ ἔχουν προσβληθεῖ ἀπὸ τὸ ἴδιο πνευματικὸ νόσημα τῆς αἱρέσεως, στὴν ἀμώμητο νύμφη τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία καὶ νὰ τοὺς συγκαταλέξουν μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους, ἐνόσῳ οἱ αἱρετικοὶ συνεχίζουν νὰ φρονοῦν καὶ νὰ παραμένουν ἀμετανόητοι στὴν αἵρεση;
Ὁ ἅγιος Κύριλλος π.χ., ποὺ ὑπερασπίστηκε τὴν Ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἀντιπαρατέθηκε σὲ ὑψηλοὺς τόνους μετὰ τοῦ Νεστορίου, ἦταν δυνατόν, λέγει ὁ ἱ. Ἰωσήφ, ἀφότου καταδικάστηκε ὁ Νεστόριος κι ἐκδιώχθηκε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, κατόπιν ὁ ἴδιος νὰ τὸν «εἰσαγάγει» καὶ πάλι

Πάπας: Την Εκκλησία της Ελλάδος την έχω υποτάξει, αλλά εκείνους τους κουρελιάρηδες εκεί πάνω δεν μπορώ.

ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ.


Ομιλεί ο Γέροντας Κύριλλος Κατουνακιώτης, Ασκητής Αγίου Όρους.

   ...Συμπληρωματικά στον αδελφό μας π. Σάββα και για ένα νέο θέμα που προέκυψε για μας τους δύο αλλά και για άλλους μοναχούς που εξέρχονται από το Όρος και κατά καιρούς βρίσκονται κοντά σας, εδώ στον κόσμο. Όπως ακούσατε, είμαστε εμείς όχι ζηλωταί με την κακή έννοια, είτε στο Όρος μέσα, όσοι υπάρχουν, ούτε ζηλωταί με την έννοια που υπάρχουν εδώ στον κόσμο, ούτε Εσφιγμενίται είμαστε. Είμαστε αυτοί που αντιδρούμε τώρα στη ‘Σύνοδο’ αυτή που αναφέρθηκε. Μια κατατόπισις γίνεται για να καταλάβετε τι είμαστε εμείς οι πατέρες. Επειδή δεν γνωρίζετε τα του Αγίου Όρους, επόμενο είναι να μπερδεύεστε.
   Εμείς είμαστε από τους μνημονεύοντες τον Πατριάρχη, αλλά με τη γενομένη ‘Σύνοδο’ και τα αποτελέσματα αυτής δεν συμφωνούμε. Όχι εμείς· ακριβώς δεν συμφωνούν οι Άγιοι και Θεοφόροι Πατέρες. Αυτούς ακολουθούμε εμείς για να μην πλανηθούμε. Άρα μέχρι στιγμής ακολουθούμε εμείς την Αγία Γραφή, την Παλαιά και την Καινή, δεύτερον,την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας μας και τρίτον, τους Αγίους και Θεοφόρους Πατέρας.

   Πολλοί όμως Μητροπολίται κυρίως από όλον τον χώρο της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν θέλουν εμάς να εξερχόμεθα από το Όρος και να ερχόμαστε εδώ, όχι να σας προσηλυτίσουμε -άλλος είναι ο προσηλυτισμός και άλλο η διαφώτησις. Εμείς αυτά που πιστεύουμε και είμαστε αντίθετοι [είναι] ως προς τον οικουμενισμό, ως προς τον παπισμό και κυρίως είμαστε ανθενωτικοί. Δεν θέλουμε την ένωση της Ορθοδοξίας με κάποια ή κάθε αίρεση. Νομίζω ότι είναι κατανοητό. Δεν θα μνημονεύσουμε αν θα αποφασίσουμε στη συνέχεια και διακόψουμε το μνημόσυνο του Πατριάρχου.
   Εμείς οι λίγοι; Ναι. Στηριζόμαστε. Μα θα πείτε τώρα εσείς: Οι υπόλοιποι Αγιορείται και οι Ηγούμενοι κυρίως, αυτοί είναι πλανεμένοι που είναι με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και θέλουν την ένωση; Αυτοί για πολλούς λόγους δεν θέλησαν, ούτε είναι του παρόντος να εξηγήσουμε γιατί δεν θέλησαν, να βοηθήσουν εμάς τους ασκητάς. Εμείς αυτή τη στιγμή, οι περισσότεροι, είμαστε ασκηταί, ερημίται του Αγίου Όρους, δεν έχουμε κοινοβιάτες μαζί μας. Οι κοινοβιάτες ανήκουν στον Ηγούμενό τους. Ο Ηγούμενος δε, αναφέρει και αναφέρεται γενικότερα στο Πατριαρχείο όπου ανήκουμε και ανήκει γενικότερα το Άγιον Όρος. Αυτοί σας είπα για πολλούς λόγους και διαφόρους δεν συμφώνησαν μαζί μας, για να

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΕΙ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΡΗΤΗΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΝΩΣΗ!!!!



Σπέρνοντας ανέμους

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ


ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ  ΑΝΕΜΟΥΣ




  Ὡς πεδίο ἀναμέτρησης Ὀρθοδοξίας καί οἰκουμενισμοῦ, ἡ «σύνοδος» Κρήτης δέν ἀπέδωσε ὅλα τά ἀναμενόμενα στούς ἐνδιαφερόμενους γιά μιά ψευδένωση ὡς προστάδιο συγκερασμοῦ τῶν θρησκειῶν μέ κεφαλή ἀντι-μεσσία. 

   Παρά τήν ἀδιαφάνεια καί τούς ἀποκλεισμούς πού καταλογίζονται

Η ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ (Διακοπή Μνημοσύνου) ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ, Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτου

   Καντιώτης: «Δὲν τὸ λέγω ἐγὼ ὁ ἁμαρτωλός, ὄχι, τὸ λέγει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ὅτι ὅποιος κηρύττει ἄλλο Εὐαγγέλιο ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο ποὺ ἐκήρυξαν οἱ Ἀπόστολοι καὶ ἑρμήνευσαν οἱ μεγάλοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, Εὐαγγέλιο διαφορετικό -ἀντι-Εὐαγγέλιο- κἂν Ἱερεύς, κἂν Ἐπίσκοπος, κἂν Πατριάρχης, κἂν Ἄγγελος δὲν θὰ ὑπακούσουμε. "ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω"»!

π. Νικόλαος Μανώλης, ''Θέλουμε αγίους Ιεράρχες και όχι αιρετικούς''

Τάδε ἔφη π. Νικόλαος Μανώλης: 
«Στὴ Σύναξη τῆς Κρήτης, ποὺ εἶναι ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσης τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσης…» ἐπαναλαμβάνει γιὰ δεύτερη φορά, μήπως καὶ δὲν τὸ καταλάβουμε!!! Ὥστε,ἡ Κρήτη εἶναι ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσης γιὰ τὸν π. Νικόλαο. Γι' αὐτὸ κοινωνεῖ μὲ τοὺς "ὀρθόδοξους" Οἰκουμενιστές! Οἱ ἄνθρωποι μόλις τώρα ἄρχισαν τήν... πτωτική τους πορεία!
    
   Σχόλιο: Γιὰ τὸν π. Νικόλαο δὲν ὑπάρχουν δεκαετίες Οἰκουμενιστικῆς αἵρεσης, δὲν ὑπάρχει Μπάλαμαντ, Πόρτο Ἀλέγκρε, Σάμπεζυ, Πουσάν…!!! Γιατί δὲν μετανοεῖ γιὰ τὴν κοινωνία του τόσα χρόνια μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τὴν διαστροφὴ τῆς σχετικῆς Πατερικῆς Παραδόσεως.
   Πράγματι, π. Νικόλαε, διαφωνοῦμε μὲ τὶς διαστρεβλώσεις τῆς ΠατερικῆςΠαραδόσεως (ὅπου τὴν διαστρέφετε), ἀλλὰ σᾶς ἐπαινοῦμε γιὰ τοὺς ἀγῶνες σας, καὶ συμφωνοῦμε μαζί σας καὶ συναντιόμαστε, ὅταν ἐκφράζετε (καὶ αὐτὰ εἶναι τὰ περισσότερα) τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, ὅπως π.χ. ὅταν λέτε στὸ βίντεο· 
ὅποιοι δὲν ἀκολουθοῦν τοὺς Ἁγίους Πατέρες, διαδραματίζουν ἕνα ρόλο πονηρό, ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει νὰ τὸν ἐλέγξουμε, γιὰ νὰ πληροφορήσουμε τὸν κόσμο ποὺ εἶναι πάνω στὸ καράβι ποὺ λέγεται Ἐκκλησία, ὅτι θὰ πρέπει νὰ πηγαίνει σωστὰ τὸ καράβι, σὲ σωστὸ προορισμό. Κι ἂν ὁ καπετάνιος τρελαθεῖ καὶ μᾶς πάει στὸν γκρεμό, θὰ πρέπει νὰ ἀντισταθοῦμε. Νὰ τοῦ μιλήσουμε, νὰ τοῦ φωνάξουμε γιὰ νὰ ἀλλάξει ρότα"! 

Κείμενο Ι. Κοινοβίου Οσίου Νικοδήμου Κιλκίς περί της εν Κρήτη συνόδου

«Ἡ σύνοδος τῆς Κρήτης ἔφερε μιά ἀνατροπή. Δέν εἶναι "ἑπόμενη τοῖς Ἁγίοις Πατράσι"».


Καὶ τὸ δίδαγμα τῶν Πατέρων τῆς Μονῆς:

 Παρόλα αὐτά, "ἐμεῖς ποὺ ζοῦμε τὴν ἐμπειρικὴ λειτουργικὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας" συνεχίζουμε νὰ ...ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους!!!


Σχετική εικόνα

.

Κείμενο Ἱεροῦ Κοινοβίου Ὁσίου Νικοδήμου Πενταλόφου Παιονίας Κιλκίς περί τῆς ἐν Κρήτῃ συνόδου



Ἐρωτώμενοι ἀπό ἀδελφούς μας ἐν τῷ κόσμῳ περί τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», θά θέλαμε νά καταθέσουμε τά ἑξῆς:

Ἐμεῖς οἱ Μοναχοί, ἀδελφοί μου, ζοῦμε καθημερινά τή λειτουργική ζωή τῆς Ἐκκλησίας μας στό ἀναλόγιο καί ἐνώπιον τῆς Ἁγίας Τραπέζης. Ἀπό τήν ἀναστροφή μας μέ τά ἱερά κείμενα (Παρακλητική, Μηναῖονκλπ), διδασκόμεθα ἐμπειρικά τήν δογματική ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Μέ πόνο ἀντικρίζουμε τά κείμενα τῆς ἐν Κρήτῃ συνόδου ὡς ξένα πρός τήν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας.Ἡ «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος» δέν εἶναι «Συνοδός», δέν ἐπορεύθη τήν ὁδόν τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀφοῦ δέν ἐπεκύρωσε τίς προηγούμενες Συνόδους. Δέν εἶναι «ἑπόμενη τοῖς Ἁγίοις Πατράσι». Ἡ σύνοδος τῆς Κρήτης ἔφερε μιά ἀνατροπή στήν ἱστορία τῆς λειτουργίας τῶν Συνόδων.
Μιά ἀληθινή Σύνοδος εἶναι συνέχεια τῶν πρό αὐτῆς Συνόδων καί ἐπικυρώνει τίς

Εγκώμιο στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο

 

(Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού)


   Έπρεπε βέβαια, ω πάγχρυσε Ιωάννη, όσοι επιχειρούν να συνθέσουν τα εγκώμιά σου, να σου εκφωνούν χρυσόρροο λόγο, έχοντας προηγουμένως την τύχη να έχουν γλώσσα χρυσή. Σ’ αυτούς όμως έπρεπε να υπάρχει η δική σου φωνή, γιατί αυτή μόνο θα πετύχαινε αντάξια την ευφημία σου και μάλιστα τώρα. Γιατί για σένα που έζησες πάνω στη γη μαζί με τους ανθρώπους, ήδη πριν από την εκδημία σου σε αγώνα για το πρωτείο στους λόγους η λήθη των κατορθωμάτων σου ήταν κατήγορος της καλής σου φήμης. Γιατί στην περίπτωση των σοφών κρύβουν κατά κάποιο τρόπο τα κατορθώματά τους, ώστε να μη διαφύγει η πραγματικότητα κάτω από τα φαινόμενα, ενώ στην περίπτωση των πατέρων θαυμάζουν αυτοί και τα ψελλίσματα των παιδιών τους και τα δύο λεπτά είναι προσφιλέστερα στο Θεό από τα λαμπρά κατορθώματα. Γιατί είναι φυσικό να κρίνονται αυτά από την προαίρεση και όχι από το αποτέλεσμα. Επιπλέον δεν πρέπει ν’ αποκρούομε και την προτροπή ενός ανθρώπου που αγαπά το Θεό, γιατί αυτός είναι σεβαστός και του χρεωστούμε πολλές χάρες. Γι’ αυτό αρχίζω το λόγο μου, όχι με θράσος και δίχως συστολή, αλλά με δισταγμό και φόβο σου προσφέρω ό,τι καλύτερο από τα δικά σου θεία και ιερά διδάγματα. Γιατί, αναπτύσσοντας ένα τέτοιο θέμα, δε θα είναι ο έπαινός μου ασήμαντος, εάν πλησιάσω το άξιο, αν όμως δεν το επιτύχω, που βέβαια άριστο είναι να μην το πάθω, αν και αμφίβολο, μου αξίζει συγχώρεση, γιατί υπέκυψα σε δικαιολογημένη ήττα. Δος μου λοιπόν την πυρίπνοη χάρη του Πνεύματος, γιατί και συ χρημάτισες στόμα του Χριστού, βγάζοντας απ’ το μηδαμινό σπουδαίο. Και όχι ένα και δύο, γιατί αυτό μπορεί ίσως να το επιτύχει ο καθένας, αλλά οικοδομώντας σπίτια ολόκληρα και χωριά και πόλεις.

ΣΥΓΚΥΠΤΟΥΣΑ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!


ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΑΘΟΡΥΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΙΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!!!

ΔΕΙΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ
(Μητροπολιτης Φλωρινης Αυγουστινος)
  • «…Ὑποκριτὴς ἦτο ὁ ἀρχισυνάγωγος (Λουκ. 13,10-17). Ὑποκριταὶ ἦταν καὶ οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ φαρισαῖοι, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦσαν τὴν ἀφρόκρεμα τοῦ ἀρχαίου Ἰουδαϊκοῦ λαοῦ, οἱ ἡγέται, οἱ πολιτικοὶ καὶ θρησκευτικοί. Καὶ γι᾽ αὐτοὺς τοὺς ὑποκριτάς, τοὺς γραμματεῖς καὶ φαρισαίους, ὁ Χριστός, ὅπως ἀκοῦμε τὴ Μεγάλη Τρίτη, εἶπε τὰ «οὐαί» ἐκεῖνα, τὰ τρομερὰ· «Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριταί…» (Ματθ. 23,13 κ.ἑ)….

ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ;

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ, ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ, ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΘΟΡΥΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!

ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ! ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΧΩΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΥΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ!!!

«Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριταί…»


ΔΕΙΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ

ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ

Μασονια Πατρ.- παπαςΤοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


  • «…Ὡς κληρικός τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ ὁποῖος κατὰ τὴν φρικτὴν στιγμὴν τῆς χειροτονίας μου ἄκουσα καὶ ἐγώ· τὸ Λάβε τὴν Παρακαταθήκην καὶ φύλαξον ταύτην μέχρι τῆς δευτέρας τοῦ Χριστοῦ παρουσίας, θεωρῶ βαρὺ νὰ σιωπήσω ἐπὶ θέματος πίστεως.
    Δειλὸν καὶ ἄναδρον καὶ προδότην θὰ μὲ κατηγορήση ἡ συνειδησίς μου ἐὰν σιωπήσω καὶ δὲν ὑπερασπίσω τὰ ὑψηλὰ δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. Καὶ τὸν ἔλεγχο τοῦτον τῆς συνειδήσεώς μου μὴ ἀνεχόμενος μετὰ πολλῆς συγκινήσεως γράφω τὸ παρόν, καὶ ἑλάχιστος ἐγὼ ἱερομόναχος, ὁ ὁποῖος ἀνιδιοτελῶς ὑπηρέτησα Πίστιν καὶ Πατρίδαν, διαμαρτύρομαι καὶ παρακαλῶ τὴν σεπτὴν ἱεραρχία, ἡ ὁποῖα κατ᾽ αὐτὰς τὰς ἡμέρας θὰ συνεδριάση, ἱνα ἐπιληφθῆ τοῦ σπουδαιοτάτου τούτου θέματος καὶ ἐπιδιώξη συντόμως τὴν κατὰ τοὺς Ἱ. Κανόνας λύσιν τοῦ προβλήματος, μὴ ἐπηρεαζόμενη ἀπὸ τὰ σχόλια και τὶς κρίσεις τοῦ ψυχροῦ, ἀδιαφόρου καὶ ἀπίστου κόσμου, ὁ ὁποῖος τὰς ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως φωνὰς τῶν πιστῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἀποκαλεῖ ἄκαρπον Βυζαντινολογίαν…
    Ἀδελφοὶ καὶ Πατέρες! Ἄς σκεφθοῦμε τίνος εἴμεθα στρατιῶται, ὑπὸ ποίαν σημαίαν στρατευόμεθα, ποίους ἡρωϊκοὺς ἀγωνιστὰς εἴχε ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία, πῶς αὕτη ἐπολέμει καὶ ἐνίκα τὰς πλάνας καὶ τὰς αἰρέσεις καὶ ἐθριάμβευεν ἐπὶ πάντων, καὶ νὰ πράξωμεν ἀναλόγως. Ἀλλως θ᾽ἀποδειχθοῦμε ἀνάξιοι υἱοὶ καὶ θυγατέρες τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
  • Πηγή