Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Σχόλιο στην συζήτηση περί πατριάρχου Δημητρίου


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

    Μοῦ ζητήθηκε ἀπὸ σχολιαστὴ νὰ συνεισφέρω στὸν διάλογο ποὺ προέκυψε περὶ ὑπάρξεως οἰκουμενιστικοῦ φρονήματος ἢ ὄχι τοῦ κεκοιμημένου πατριάρχου Κων/πόλεως Δημητρίου (ἐδῶ). Ἂν καὶ δὲν θεωρῶ τὸν ἑαυτό μου εἰδήμονα τοῦ θέματος, πιστεύω ὅτι γιὰ νὰ μάθουμε, ἂν πατριάρχης Δημήτριος ἦταν οἰκουμενιστὴς ὄχι, πρέπει νὰ ἀνατρέξουμε μᾶλλον στὶς πηγὲς τῶν Οἰκουμενιστῶν παρὰ στὶς δικές μας ὀρθόδοξες, ποὺ δὲν εἶναι ξεκάθαρες, ἀφοῦ οἱ πιὸ πολλὲς ἀποκρύπτουν ἐντέχνως κάποια στοιχεῖα.
Κοιτάζοντας λοιπόν, στὴν γερμανικῆς ἐκδόσεως Wikipedia (ξεκάθαρης οἰκουμενιστικῆς προπαγάνδας), ἀνακάλυψα τὰ ἑξῆς, ποὺ δὲν ἀναφέρονται στὴν ἑλληνικὴ καὶ ἀγγλικὴ ἔκδοση (Orthodoxwiki) καὶ τὰ ὁποῖα παρουσιάζω μεταφράζοντάς τα (ἐδῶ):
«Στὰ 19 χρόνια τῆς πατριαρχίας του ὁ Δημήτριος συνέχισε τὴν ὁλοκλήρωση τῶν στόχων, ποὺ εἶχε θέσει ὁ προκάτοχός του Ἀθηναγόρας, διακριτικὰ μὲν ἀλλὰ μὲ συνέπεια. Τὸ 1979 ὑποδέχθηκε τὸν Πάπα Ἰωάννη Παῦλο

Συγκλονιστική μαρτυρία της γερόντισσας Μακρίνας μοναχής

– Ένα ακόμα σύγχρονο θαύμα

   Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να διαβάσετε την διήγηση η οποία ακολουθεί.
Πρόκειται για μία προσωπική μαρτυρία, της αείμνηστης γερόντισσας Μακρίνας μοναχής, από την Πορταριά του Βόλου, που τη διηγείτο τακτικά.

Μία νεαρά σχετικώς κυρία, είχε υποστεί κάποιο εγκεφαλικό επεισόδιο με αποτέλεσμα να παραλύσει τελείως από τη μέση και κάτω, έμεινε παράλυτη από τη μέση και κάτω, και ελαφρά από τη δεξιά της πλευρά. Το μυαλό της, όμως, και η ομιλία της δεν πειράχτηκαν καθόλου, όπως αναφέρεται στο paraklisi.blogspot.com.

Το σχίσμα, του σχίσματος, ...ω σχίσμα!

-Οικουμενιστικά παιχνίδια με παίκτες οικουμενιστές Πατριάρχες

Πανικός σε Φανάρι-Κίεβο μετά το “σχίσμα” Φιλάρετου

                    Εκκλησιαστικό «τσουνάμι» εξελίξεων

Ανατροπές σε εκκλησιαστικό πεδίο και σπασμωδικές κινήσεις επέφερε η χθεσινή Σύνοδος του “Πατριαρχείου Κιέβου” με την οποία άνοιξε και επισήμως η αυλαία για την νέα διαίρεση στην ουκρανική εκκλησία. (Διαβάστε εδώ

Ο “Πατριάρχης Κιέβου” μετά από όσα συνέβησαν χθες δήλωσε πως θεωρεί ότι η Ουκρανία μπορεί να έχει 3 ορθόδοξες εκκλησίες.
«Στη συνέχεια, η Ουκρανία θα έχει την Εκκλησία του Πατριαρχείου Μόσχας, την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας που έχει ένα Τόμο – που την υποτάσσει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο – και θα υπάρξει μια τρίτη ανεξάρτητη εκκλησία – η Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία του Πατριαρχείου Κιέβου”, δήλωσε ο Φιλάρετος στους δημοσιογράφους στο Κίεβο αποφασισμένος να παίξει τα ρέστα του στο εκκλησιαστικό διπλωματικό παιχνίδι.

"Η δέσμευση των Εκκλησιών στην κοινωνική δικαιοσύνη"! --Ο Οικουμενισμός του Βαρθολομαίου συνεχίζεται μαζί με τον ύπνο των μισθωτών ποιμένων!

Οικουμενικός Πατριάρχης: 

Υπάρχει δικαιοσύνη και για τους λαούς που ανοίγουν τα σύνορά τους 

– Τι είπε για την τουρκική εισβολή


Οικουμενικός Πατριάρχης: Εάν υπάρχει ανάγκη για παγκόσμια δικαιοσύνη για πολλούς λαούς σε μετανάστευση, υπάρχει και η δικαιοσύνη των λαών που ανοίγουν τα σύνορά τους-Τι είπε για την τουρκική εισβολή

Χθες με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων αναφερθήκαμε στο συνέδριο που γίνεται στην Νάπολη παρουσία του Πάπα Φραγκίσκου.

Σε αυτό το συνέδριο όπου επι τάπητος τίθεται κατά βάση και το μεταναστευτικό ζήτημα απέστειλε μήνυμα και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος υποστηρίζοντας πως για ένα αληθινό

«Σημεία μετά θάνατον του γέροντος π. Γερβασίου Παρασκευοπούλου (+1964)»

Αποτέλεσμα εικόνας για γεροντας γερβασιος
«Σημεία μετά θάνατον του γέροντος π. Γερβασίου Παρασκευοπούλου(+1964)»

Αναπλάστική Σχολή Πατρών   

Ένας εργάτης στο εργοστάσιο Β.Ε.Σ.Ο. διηγήθηκε τα εξής: Κάποια βραδιά είδε στον ύπνο του τον π. Γερβάσιο να του λέει: «Πήγαινε, παιδί μου, και αγόρασε μερικά τρόφιμα, βάλε τα σε ένα καλαθάκι μαζί με μερικά χρήματα και σπεύσε να τα δώσεις εις κάποιαν γριούλα -είπε ακριβώς την διεύθυνση που έμενε- διότι αποθνήσκει εκ πείνης, χωρίς να έχει δικό της άνθρωπον». Πράγματι, το επόμενο πρωί αγόρασε τα τρόφιμα και αφού βρήκε το σπίτι, που του είχε υποδείξει ο Γέροντας, διαπίστωσε ότι όντως υπήρχε η γερόντισσα και ήταν σε άθλια κατάσταση. Σώθηκε, όμως, χάρη στην επέμβαση του καλού ποιμένα, ο οποίος είχε κοιμηθεί προ πολλού. Ας σημειωθεί ότι σε αυτή την γριούλα έστελνε συνεχώς τρόφιμα, όσο ζούσε ο Άγιος Γέροντας.

«Το Προορατικό Χάρισμα του π. Γερβασίου»
Είναι γεγονός ότι ο π. Γερβάσιος ζούσε και εκινείτο εν Αγίω Πνεύματι. Ο Κύριος του, τον Οποίο αγαπούσε από την μικρή του ηλικία, θέλοντας να τον βοηθήσει στο δύσκολο αλλά και σωτηριώδες έργο του, τον αξίωσε να λάβη το προορατικό χάρισμα.

Γνωρίζεις καλά τόν Επίσκοπο καί τόν εκθειάζεις;

 ΕΞΥΜΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΑΘΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ




Ο άξιος είναι «λόγων τε ῥητὴρ ἔργων τε πρηκτήρ» (μέ λόγια αγαθά καί

έργα σημαντικά)

                                 

     i.  Ρωμαϊκές φιέστες μέ αυτοχειροτονήτους

  Τελευταία είχαμε μερικές ονομαστικές εορτές Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων καί Μητροπολιτών. Ρωμαϊκές φιέστες. Ακόμη καί μετακίνησι εορτών είχαμε, προκειμένου νά έχουν τή δυνατότητα μερικοί νά παραστούν σέ σημαντικότερες εκδηλώσεις.
   Σέ μία εορτή, παρατηρούμε έκπληκτοι τόν Προκαθήμενο τής Ελλάδος νά παρακάθηται εις θρόνο δίπλα σέ Ψευτο-Προκαθημένο, «χειροτονηθέντα» καί «εκλεγέντα» από  αυτοχειροτονήτους καθηρημένους καί αναθεματισμένους ρασοφόρους.
    Μάλιστα δέ νά αποδέχεται από αυτόν ως δώρο καί ένα εγκόλπιο.
   Ανατριχιάζουμε βλέποντας Έλληνα Επίσκοπο, επιτελικής θέσεως, νά σκύβη καί νά  ασπάζεται τό χέρι αυτού τού Ψευτο-Κιέβου.
d16df
            

H αποτείχισις και οι διώξεις των Aγιορειτών Πατέρων από τόν Πατριάρχη Δημήτριο!


       πειδὴ μᾶς ἐζητήθη ἀπὸ σχολιαστὲς νὰ πάρουμε θέση γιὰ τὴν οἰκουμενιστικὴ δράση τοῦ πατριάρχη Δημητρίου δημοσιεύουμε τὴν τοποθέτησή μας, ὅπως διατυπώνεται σὲ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, δημοσιευμένο τὸ 2012.



Ἡ ἀποτείχισις τῶν Ἁγιορειτῶν ἀπό τόν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα

 Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ "Ἡ διαχρονικὴ συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως..."
  
       Επειδή ὁ σκοπός τῆς παρούσης μελέτης δέν εἶναι ἡ διεξοδική ἀνάλυσις ἑκάστης ἀποτειχίσεως, ἀλλά τό ὅτι ἡ ἀποτείχισις εἶναι ἡ ἐν καιρῷ αἱρέσεως ὀρθόδοξος θέσις καί γραμμή, διά τοῦτο θά ἀναφέρωμε καί ὀλίγα διά τήν δευτέρα ἀποτείχισι τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος, ἡ ὁποία συνέβη στό Ἅγιον Ὄρος κατά τήν τριετία τοῦ 1970-1973. [σ.σ. “Π.Π.”: Κάποιοι ἐκ τῶν Γ.Ο.Χ. ποὺ ἔχουν στὸ αἷμα τους τὴν συκοφαντία καὶ τὴν λασπολογία, γράφουν καὶ ξαναγράφουν ἔτει 2019 ὅτι θεωροῦμε ὅτι ὁ π. Εὐθύμιος εἶναι ὁ πρώτος ποὺ ἀποτειχίστηκε. Μὲ ἀφορμὴ τὴν δημοσίευση αὐτοῦ τοῦ κειμένου, ἂς πάρουν τὴν ἀπάντηση ἀπὸ τὰ ἴδια του τὰ γραπτά, ποὺ ἔχουν δημοσιευθεῖ τὸ 2012!]. Μελετῶντας ὅσα κείμενα ἔφθασαν εἰς ἡμᾶς διά τήν ἁγιορείτικη ἀποτείχισι, διαπιστώνομε ὅτι αὐτή ἐξεκίνησε μέ ὅλες τις πατερικές προϋποθέσεις, οἱ ὁποῖες πρέπει νά ὑπάρχουν διά νά εἶναι νόμιμος ἡ ἀποτείχισις καί θεάρεστος ὁ σκοπός της. Δυστυχῶς ὅμως, ἐνῶ τό ξεκίνημα ἦτο ἄριστον, τό τέλος της ἦτο ἀπελπιστικά κακό, ταπεινωτικό καί ἄδοξο. Διότι οἱ ἁγιορεῖτες Πατέρες κατέθεσαν τά ὅπλα τότε πού ἔπρεπε νά ἐντείνουν τόν ἀγῶνα των, ὅταν δηλαδή ἄρχισαν οἱ ἀπειλές καί οἱ φοβέρες ἀπό τούς Πατριαρχικούς ἐξάρχους· τότε πού ἦταν προβληματισμένοι οἱ Πατριαρχικοί καί οἱ Οἰκουμενιστές· τότε πού τά βλέμματα τῶν Ὀρθοδόξων ἐνατένιζον εἰς τό Ἅγιον Ὄρος ὡς εἰς τήν ἀκρόπολιν τῆς Ὀρθοδοξίας, προσδοκῶντας τήν ἀποκατάστασιν τῆς πίστεως. Καί θυμίζει αὐτή ἡ ἀποτείχισις τήν Μικρασιατική καταστροφή, ἡ ὁποία ἐξεκίνησε μέ νίκες καί θριάμβους καί κατέληξε σέ ταπεινωτική ἧττα καί θρίαμβο τῶν ἐχθρῶν, οἱ ὁποῖοι εἰς τό ἑξῆς θά ἔχουν τόν ἀέρα τοῦ νικητοῦ καί θά ρυθμίζουν τίς κινήσεις καί τούς «πατριωτισμούς» τῶν ἡττημένων. Ὁ νοῶν νοείτω καί διά τά ἐκκλησιαστικά.
Οἱ λόγοι πού ἐπικαλοῦνται οἱ ἁγιορεῖτες Πατέρες, διά τούς ὁποίους διέκοψαν τήν μνημόνευσι τοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρα, ἦταν καθαρά λόγοι πίστεως καί συνίσταντο στήν ἄρσι τῶν ἀναθεμάτων πού αὐτός ἐνήργησε μέ συνοδική ἀπόφασι τό 1965, στή συνάντησι τοῦ Ἀθηναγόρα μέ τόν Πάπα στά Ἱεροσόλυμα καί γενικῶς στήν φιλοπαπική του στάσι. Εἶναι γνωστό τοῖς πᾶσι ὅτι ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας δέν εἶχε δογματικούς φραγμούς, δέν ἐπίστευε στήν μοναδικότητα τῆς Ὀρθοδοξίας, οὔτε βεβαίως δεχόταν ὅτι οἱ αἱρετικοί εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας. Θά ἀναφέρωμε δύο-τρία ἀποσπάσματα ἀπό ὁμιλίες του…

Για να μη λυπάσθε

Του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Για να μη λυπάσθε Του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
«Δεν θέλω, αδελφοί μου, να αγνοείτε όσα έχουν σχέση με εκείνους που έχουν κοιμηθεί, για να μη λυπάσθε, όπως όλοι οι άλλοι που δεν έχουν ελπίδα. Γιατί, αν πιστεύουμε ότι ο Ιησούς πέθανε και αναστήθηκε, έτσι και ο Θεός, εκείνους που έχουν κοιμηθεί, όντας ενωμένοι μαζί του με την πίστη στον Ιησού, θα τους πάρει κοντά Του» (Α΄ Θεσ. 4, 13).
1. Ας δούμε λοιπόν, πρώτα απ’ όλα αυτό: Γιατί δηλαδή, όταν μιλάει ο Απόστολος για τον Χριστό, χρησιμοποιεί τη λέξη «θάνατο», ενώ όταν μιλάει για το τέλος του ανθρώπου, ονομάζει το θάνατο «κοίμηση», και όχι θάνατο. Μιλάει για όσους έχουν «κοιμηθεί» και όχι για όσους έχουν «πεθάνει». Γιατί λέει: «Αυτούς που έχουν κοιμηθεί με πίστη στον Ιησού, θα τους πάρει Εκείνος κοντά Του».
Και στη συνέχεια λέει:

Η ανασύσταση του "Πατριαρχείου" Κιέβου καταρρίπτει τα περί Αποστολικής διαδοχής των σχισματικών



Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
     Τόση έγνοια να αποδείξουν το δήθεν "νομικό πνεύμα" που συνείχε τα περί συνέχειας της Αποστολικής διαδοχής σε καθαιρεθέντες και αποκοπέντες από την Εκκλησία σχισματικούs; Τώρα που η κληθείσα ανασύσταση του "Πατριαρχείου" Κιέβου, διετράνωσε ότι το "Πατριαρχείο" Κιέβου "υφίστατο, υφίσταται και θα υφίσταται", θα προστρέξουν στο "νομικό πνεύμα" κατ’ αυτούς; Οι εκληφθείσες ολοκληρωμένες μελέτες και οι έπαινοι που συμπαρέσυραν, τώρα καταρρίπτονται;
     Όσοι ήθελαν την Αποστολική διαδοχή να υφίσταται και μετά τις καθαιρέσεις εκείνων που υπέπεσαν στο έγκλημα του σχίσματος στην Ουκρανία, τι θα αποφανθούν;

ΜΗ ΜΕΡΙΜΝΑΤΕ...