Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

«Ουδέ δύναμαι αυτόν κοινωνόν ηγήσασθαι των αγίων»

(Μ. Βασίλειος – Επιστολή (214) προς Κόμητα Τερέντιον)

 Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

      Ο Μ. Βασίλειος στα όρια της ποιμαντικής του ευθύνης, ως επίσκοπος, ως έμπονος παρατηρητής των εκκλησιαστικών πραγμάτων και ως Θεοφόρος αναλυτής της Ορθόδοξης εκκλησιολογίας, απευθύνεται στο Μ. Αθανάσιο σε καιρό «φοβερού χειμώνος», όπως χαρακτηρίζει την εκκλησιαστική πραγματικότητα στην Αντιόχεια (σχίσμα).
Για το Μ. Βασίλειο μια εκκλησιαστική ενότητα στην Αντιόχεια σε έδαφος εκριζωμένης Ορθοδοξίας, σε φιλοαρειανική βάση, είναι πνευματική απώλεια, βαρύς χειμώνας, γι’ αυτό και επικαλείται για πνευματική βοήθεια τον Μ. Αθανάσιο.
Γράφει σχετικά: «όσον των Εκκλησιών τα αρρωστήματα επί το μείζον πρόεισι, τοσούτον πάντες επί την σην επιστρεφόμεθα τελειότητα, μιαν εαυτοίς υπολείπεσθαι των δεινών παραμυθίαν την σην προστασίαν πεπιστευκότες…» δηλ.: «όσον τα αρρωστήματα των Εκκλησιών γίνονται βαρύτερα, τόσον περισσότερον στρεφόμεθα όλοι προς την τελειότητά σου, διότι έχομεν πιστεύσει ότι μόνο μια παραμυθία δια τα δεινά μάς έχει μείνει, η δική σου προστασία (Προς Αθανάσιον Αλεξανδρείας – Επιστολή 80).
Σήμερα, που η Εκκλησία μετατρέπεται σιγά–σιγά σε «οικουμενιστική Εκκλησία» (π. Ανατόλιος–προφητεία) και διαφαίνονται τα στοιχεία–σημάδια της πανθρησκείας, οι ευαίσθητες–εξεγερμένες ορθόδοξες

Καμαρώστε την νέα "εκκλησία". Όσοι κοινωνούν και μνημονεύουν αυτούς, σε ποιά Εκκλησία ανήκουν;




Ο Μητρ. Μαυροβουνίου Αμφιλόχιος παρίσταται σε εγκαίνια Παπικού Ναού και δίνει Παπικό σταυρό!


Ο Μητροπολίτης Μαυροβουνίου Αμφιλόχιος μιλάει για την ενότητα της Πίστεως των Ορθόδοξων, των παπικών και των μουσουλμάνων!


Ο Μητροπολίτης Μαυροβουνίου Αμφιλόχιος (Εκκλησία της Σερβίας) μιλάει για την ενότητα της Πίστεως των Ορθόδοξων, των παπικών και των μουσουλμάνων!

Με την ευκαιρία των εγκαινίων ενός παπικού ναού στο Μπαρ (Μάουροβούνιο), ο

Άγιος Αντώνιος της Όπτινα


Δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνας ἅγιος, ποὺ νὰ πέρασε στὴ ζωὴ τοῦ χωρὶς πόνο καὶ θλίψη, χωρὶς νὰ ὑποφέρει




     κουσα, ὅτι ἡ οἰκογενειακή σας ζωή, τὸ σπίτι σας, δὲν εἶναι ἔξω ἀπὸ ἀρρώστιες καὶ ἀπὸ ἄλλες λυπηρὲς καταστάσεις, καὶ λυπήθηκα πολύ. Καὶ παρακάλεσα τὸν Κύριο, νὰ σᾶς ἐπισκεφθῆ μὲ εὐσπλαχνία καὶ ἔλεος καὶ νὰ θεραπεύσει τὶς ἀσθένειές σας.
Τί νὰ κάμωμε;

     Ἔτσι τὸ θέλησε ὁ Κύριος: νὰ μὴ περνάει ἡ πρόσκαιρη αὐτὴ ζωὴ χωρὶς πίκρες καὶ θλίψεις.

    Ἡ ἁγία Γραφὴ λέγει: «πάσα κεφαλὴ εἰς πόνον καὶ πάσα καρδία εἰς λύπην» (Ἡσ. 1,5). Δηλαδή: Δὲν θὰ βρεῖς στὸν κόσμο κεφάλι χωρὶς σκοτοῦρες- καρδιὰ χωρὶς πόνο καὶ στενοχώριες. Καὶ αὐτὸ ἰσχύει ὄχι ἁπλὰ γιὰ κάθε ἄνθρωπο· ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς ἁγίους! Δὲν

Εδώ μας οδηγούν!


Σκάνδαλο!

Πομπή Ινδουιστών με άγαλμα μπήκαν σε χριστιανικό ναό

Ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος Juan Mateos Castro χαιρέτισε θερμά τους επισκέπτες, ενώ οι Χριστιανοί τραγουδούσαν ύμνους προς την ...Παναγία!!!



  Ένα απίστευτο περιστατικό, δείγμα του που οδεύει η πανθρησκεία, συνέβη στην Ισπανία…
   Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή, 27 Αυγούστου στο ισπανικό θύλακα της Θέουτα, που βρίσκεται στην αφρικανική ακτή των Στενών του Γιβραλτάρ. Μάλιστα ο τοπικός Ισπανός Επίσκοπος

Προσοχή! Κίνδυνος εθισμού από τις μολυσματικές πρακτικές των αιρετικών! Κατ' εξοχήν για όσους κοινωνούν με την αίρεση!


Ενθρονίστηκε ο Μητροπολίτης Δαμπροβοσνίας Χρυσόστομος


Σε απαρτία η νέα «εκκλησία» σε χειροτονία «ορθόδοξου» Επισκόπου στὴν Σερβία!


angier-1709-1840-enthronement-sarajevo-bih.jpg


Ενθρονίστηκε ο Μητροπολίτης Δαμπροβοσνίας Χρυσόστομος







  Παρουσία πλήθους πιστών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου η ενθρόνιση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Δαμπροβοσνίας κ. Χρυσοστόμου στον Καθεδρικό Ναό στο Σαράγεβο.
   Στην Πατριαρχική Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο Προκαθήμενος της Σερβικής Εκκλησίας κ. Ειρηναίος, και συλλειτούργησαν Αρχιερείς από την Εκκλησία της Σερβίας και ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μυτιλήνης κ. Ιάκωβος.

Πού κρύφτηκαν οι αντι-Οικουμενιστές; --Χειμέρια νάρκη για τους αντι-Οικουμενιστές, καλοκαίρι για τους Οικουμενιστές!


 Στο συνέδριο του Bose ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας


Οικουμενικό Πατριαρχείο:

   Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, αύριο Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017, θα πραγματοποιήσει την εναρκτήρια ομιλία στο 25ο Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας, που διοργανώνει η Μονή του Bose στην Βόρειο Ιταλία από 6 – 9 Σεπτεμβρίου 2017, με γενικό θέμα: «Το δώρο της φιλοξενίας».
   Ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα αναπτύξει στα ιταλικά το θέμα του: «Φιλοξενώντας την ανθρωπότητα σε μία κατοικήσιμη γη». [σ.σ.: Καταλαβαίνετε πόσο εκκλησιολογικό-θεολογικό-πατερικό, και άρα ορθόδοξο, θα είναι το θέμα του!!!].
   Θα ακολουθήσει ομιλία του Πατριάρχου Αλεξανδρείας Θεοδώρου Β΄, με θέμα: «Διακρίνοντας την ευλογία του ξένου».
Στο Συνέδριο του Bose, το οποίο είναι πλέον ένας καταξιωμένος θεσμός διεθνούς εμβελείας, θα συμμετάσχουν δεκάδες αρχιερείς, κληρικοί και θεολόγοι από όλες σχεδόν τις Ορθόδοξες Εκκλησίες.
Από το Οικουμενικό Πατριαρχείο θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο οι Σεβ. Μητροπολίτες Ιταλίας κ. Γεννάδιος και Ικονίου κ. Θεόληπτος.

Η οικονομία του αγίου Γαβριήλ, πρέπει να μας προβληματίσει για την απολυτότητα του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ μας!



"Έστω δέ ο λόγος υμών ναί ναί, ού ού· το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού εστίν"

    Οι διώξεις κι οι συμπεριφορές των ψευδεπισκόπων-λύκων είναι αναμενόμενες και μάλλον αποτελούν θετική εξέλιξη που μπορεί να βοηθήσει να κατανοήσουν οι οπαδοί της "οικονομίας" και της μετριοπάθειας ότι έχουμε να κάνουμε με αιρετικούς, εχθρούς του Θεού και συμμάχους του διαβόλου.
   Ως αρετικοί κι εχθροί του Θεου έχουν θέσει εαυτούς εκτός Εκκλησίας, επομένως δεν έχουν ούτε Μυστήρια ούτε Χάρη πράγμα που αποδεικνύεται από τους λόγους τους και τις πράξεις τους (ο Μέγας Βασίλειος δεν δεχόταν Μυστήρια ούτε στους αιρετικούς, ούτε στους σχισματικούς, Πηδάλιον Αγίου Νικοδήμου σελ. 54).
    Ο Άγιος Γαβριήλ ο Ομολογητής και δια Χριστόν Σαλός μας προέτρεψε να φεύγουμε μακριά από αιρετικό ιερέα που κηρύττει λανθασμένα σε δογματικά θέματα γιατί είναι εχθρός της Πίστεως και προδότης κι αυτά πολύ πριν την σύνοδο (ο Άγιος εκοιμήθη το 1995).
  Μάλιστα ο Άγιος Γαβριήλ (ομιλώντας για μεμονωμένη περίπτωση αιρετικού ιερέα) ξεκαθαρίζει οτι η Χάρις του Θεού θα δoθεί μέσω αυτού όσο βρίσκεται εν ενεργεία, μόνο σε όσους τον πλησιάζουν για πρώτη φορά χωρίς να τον γνωρίζουν.
   Μετά την παγκόσμια και καθολική προδοσία της

Ο Προφήτης Ζαχαρίας

               



     Ζαχαρίας, πατέρας τοῦ Ἰωάννη τοῦ Βαπτιστή, ἔζησε στὰ χρόνια του Ἡρῴδη, βασιλιὰ τῆς Ἰουδαίας. Κατὰ τὴ γνώμη τοῦ Χρυσοστόμου, καθὼς καὶ ἄλλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, ὁ Ζαχαρίας δὲν ἦταν ἁπλὸς ἱερέας, ἀλλὰ ἀρχιερέας ποὺ ἔμπαινε στὰ Ἅγια τῶν Ἁγίων.

   Σύζυγο εἶχε τὴν Ἐλισάβετ καὶ δεν  εἶχαν παιδί. Κάποια μέρα λοιπόν, τὴν ὥρα τοῦ θυμιάματος μέσα στὸ θυσιαστήριο, εἶδε ἄγγελο Κυρίου ποὺ τοῦ ἀνήγγειλε ὅτι θὰ ἀποκτοῦσε γιὸ καὶ θὰ ὀνομαζόταν Ἰωάννης. Ὁ Ζαχαρίας σκίρτησε ἀπὸ χαρά, ἀλλὰ δυσπίστησε. Ἡ γυναῖκα του ἦταν στεῖρα καὶ γριά, πῶς θὰ γινόταν αὐτὸ ποῦ ἄκουγε; Τότε ὁ ἄγγελος τοῦ εἶπε ὅτι θὰ μείνει κωφάλαλος μέχρι νὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ βουλὴ τοῦ Θεοῦ.
   Πράγματι, ἡ Ἐλισάβετ συνέλαβε καὶ ἔκανε γιό. Ὅταν θέλησαν νὰ δώσουν ὄνομα στὸ παιδί, ὁ Ζαχαρίας ἔγραψε πάνω σὲ πινακίδιο τὸ ὄνομα Ἰωάννης. Ἀμέσως δὲ λύθηκε ἡ γλῶσσα του καὶ ὅλοι μαζὶ δόξασαν τὸ Θεό.
   Βέβαια, ἡ χάρη αὐτὴ ἔγινε ἀπὸ τὸ Θεὸ στὸν Ζαχαρία, διότι ἦταν «δίκαιος ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, πορευόμενος ἐν πάσαις ταῖς ἐντολαῖς καὶ δικαιώμασι τοῦ Κυρίου ἄμεμπτος». Ἦταν, δηλαδή, δίκαιος μπροστὰ στὸν Θεὸ καὶ ζοῦσε σύμφωνα μὲ τὶς ἐντολὲς καὶ τὰ παραγγέλματα τοῦ Κυρίου, ἄμεμπτος ἀπὸ κάθε σοβαρὴ ἐνοχή.


Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ΄. Κατεπλάγη Ἰωσήφ.
Ἱερωσύνης στολισμόν, περιβαλλόμενος σοφέ, κατὰ τὸν νόμον τοῦ Θεοῦ, ὁλοκαυτώματα δεκτά, ἱεροπρεπῶς προσενήνοχας Ζαχαρία· καὶ γεγονὸς φωστήρ, καὶ θεατὴς μυστικῶν, τὰ σύμβολα ἐν σοί, τὰ τῆς χάριτος, φέρων ἐκδήλως πάνσοφε, καὶ ξίφει ἀναιρεθεὶς ἐν τῷ ναῷ τοῦ Θεοῦ· Χριστοῦ Προφῆτα, σὺν τῷ Προδρόμῳ, πρέσβευε σωθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
  

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον. Ἦχος γ΄. Θείας πίστεως.
Θείου Πνεύματος, τῇ ἐπιπνοίᾳ, ἱεράτευσας, Θεῷ ἀμέμπτως, ἱερωσύνην νομικήν ἐνδυσάμενος· καὶ τὸν Σωτῆρα ἀσπόρως σαρκούμενον, Ἀνατολὴν τὴν ἐξ ὕψους ἐκήρυξας. Ἀλλὰ πρέσβευε, Ζαχαρία Προφῆτα ἔνδοξε, δωρήσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.


Κοντάκιον. Ἦχος γ΄. Ἡ Παρθένος σήμερον.
Ὁ Προφήτης σήμερον, καὶ ἱερεὺς τοῦ Ὑψίστου, Ζαχαρίας προὔθηκεν, ὁ τοῦ Προδρόμου γενέτης, τράπεζαν, τῆς αὐτοῦ μνήμης πιστοὺς ἐκτρέφων, πόμα τε, δικαιοσύνης τούτοις κεράσας. Διὸ τοῦτον εὐφημοῦμεν, ὡς θεῖον μύστην, Θεοῦ τῆς χάριτος.


Μεγαλυνάριον.
Χρῖσμα κατὰ νόμον περιβληθείς, Θεῷ τὰς λατρείας, ἀναφέρεις τὰς τυπικάς, καὶ τὴν τῶν συμβόλων, φανέρωσιν κηρύξας, Προφῆτα Ζαχαρία, ξίφει ἐκτέτμησαι.


Η πονηρή διγλωσσία των Οικουμενιστών και η προωθούμενη φοβερή σύγχυση του Ορθοδόξου ποιμνίου

Τοῦ Σάββα Ηλιάδη, δασκάλου


Ναί, δάσκαλε, ἀλλὰ ἡ ἀφελὴς κοινωνία μετὰ τῶν πονηρῶν, βλασφήμων καὶ διγλώσσων Οἰκουμενιστῶν αἴρει ἢ ἐπιτείνει τὴν σύγχυση;



Η πονηρή διγλωσσία των Οικουμενιστών
και η προωθούμενη φοβερή σύγχυση
του Ορθοδόξου ποιμνίου


Τοῦ Σάββα Ηλιάδη, δασκάλου

 «Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν» (Σύμβολον της Πίστεως)



  Δεν είναι μόνο οικουμενιστικό το περιεχόμενο του κοινού μηνύματος Πάπα και Πατριάρχου, για την «ημέρα περιβάλλοντος», αλλά και υβριστικό και ασεβές προς την Αγία Ορθόδοξη Παράδοση. Αντιφατικό δε σε τέτοιο βαθμό, ώστε γίνεται καταφανής η σύγχυση (ή η πονηρία), που διακατέχει το νου και την καρδιά των συνταξάντων και μάλιστα των «Ορθοδόξων» ποιμένων. Σύγχυση, η οποία προωθείται σκοπίμως  για την αλλοίωση του φρονήματος του ανύποπτου πληρώματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής, Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού. Επιβεβαιώνεται δε το αποστολικό: «καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν». (Πραξ. 20,30)      
    Όσο κι αν προσπαθήσει, ακόμη και ο πλέον καλοπροαίρετος, δεν μπορεί να αποδεχθεί τα αταίριαστα, που κατάφερε να ταιριάξει ο αντιεκκλησιαστικός οίστρος  των συνταξάντων αυτό το μήνυμα. Ιδού μερικά από τα ανορθόδοξα και αντορθόδοξα:
    1. Με τη φράση: «Το Κοινό Μήνυμα των δύο Προκαθημένων», με την

1. Αποκατάσταση αλήθειας για διωκόμενους μοναχούς. 2. Κριτική της ψευδοσυνόδου. 3. Η εκκλησιαστικότητα της διακοπής μνημοσύνου


Ὀρθόδοξη ὁμολογιακὴ μαρτυρία τῶν διωκωμένων ἀποτειχισθέντων μοναχῶν τῆς Ἱερᾶς Κοινοβιακῆς Σκήτεως Τιμίου Προδρόμου, Ἁγίου Ὄρους


Ἀχειροποίητος θαυματουργικὴ εἰκὼν Παναγίας Προδρομητίσσης

παροῦσα ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ ἔχει γραφεῖ μὲ ἕνα σκοπό: τὴν ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας ἡ ὁποία βάναυσα ἔχει διαστραφεῖ ἀπὸ τὴν ἐπιστολὴ τοῦ δικαίου τῆς Σκήτης Τιμίου Προδρόμου Ἁγίου Ὄρους ἀρχιμ. Ἀθανασίου, ἡ ὁποία δημοσιοποιήθηκε στὰ ἑλληνικά, ἀγγλικὰ καὶ φυσικὰ καὶ στὰ ρουμανικὰ στὶς 26 Ἰουνίου 2017 μὲ ἀρ. πρωτ. 169. Ἄξιο παρατήρησης εἶναι ἐπίσης τὸ γεγονὸς ὅτι πρωτοεμφανίστηκε ἡ ἐπιστολὴ στὸ διαδίκτυο στὸν ἐπίσημο ἰστότοπο τοῦ πατριαρχείου Ρουμανίας, τὸ ὁποῖο ἀναπαράγει ὡς -δῆθεν- σχολιασμὸ τὰ βασικὰ ψεύδη τῆς ἐπιστολῆς. Ἡ συγκεκριμένη ἐπιστολὴ ἐπιχειρεῖ σὲ πολλαπλὰ ἐπίπεδα νὰ συσκοτίσει τὴν ἀλήθεια περὶ τῶν ἐντὸς τῆς Σκήτεως γεγονότων: ἀφ’ ἑνὸς ἀποκρύπτει τόσο τὸ γεγονὸς ὅσο καὶ τὰ ἐπακόλουθα τῆς διακοπῆς μνημοσύνου (οἱ λόγοι ποὺ ὡδήγησαν σ’ αὐτὴν ἐξηγοῦνται στὸ δεύτερο τμῆμα τῆς παρούσας μελέτης), -ἀρχικά- ΟΛΗΣ τῆς Σκήτεως, ἀφ’ ἑτέρου δέ, προσπαθεῖ νὰ συγκαλύψει τὴν ἐμπλοκὴ τῆς κυριάρχου Μονῆς, τῆς Ἱ.Μ.Μ. Λαύρας, ἡ ὁποία κάνοντας κατάχρηση ἐξουσίας, κατὰ πλήρη καταπάτηση σχεδὸν τοῦ συνόλου τοῦ ΚΧΑΟ (Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Ἁγίου Ὄρους), ἐπιχείρησε νὰ καταπνίξει τὴν ὀρθόδοξη ὁμολογιακὴ στάση τῶν μοναχῶν τῆς Σκήτεως.
Τέλος νὰ σημειωθεῖ κάτι ποὺ ἤδη ἔχει ἐλεγχθεῖ ἀπὸ τὴν δημοσιευθεῖσα ἐπιστολὴ τοῦ μέλους τῆς γεροντικῆς συνάξεως τῆς Σκήτεως, γέροντος ἱερ. Παϊσίου: ἡ ἐπιστολὴ τοῦ γ. Ἀθανασίου παρουσιάζεται ὡς ἡ ἐπίσημη θέση τῆς