Του Ιωάννου Ρίζου
Μετά τις επιδερμικές και
δόλιες απαντήσεις του ιντερνετικού εκπροσώπου μερίδος των Ζηλωτικών Παρατάξεων
κ. Νικ. Μάννη, θα μας απασχολήσουν μερικά ακόμα δείγματα της πονηρής τακτικής
των παλαιοημερολογιτών. Στο ιστολόγιο
λοιπόν του κ. Μάννη «Κρυφό σχολειό», εμφανίζεται ο κ. Δημ. Χατζηνικολάου,
ομόψυχος, περιώνυμος και περισέβαστος
στον χώρο του παλαιού, να γράφει τα εξής αλλοπρόσαλλα:
1.
«…Δέν
ἀναγνωρίζουμε τούς "πατριάρχας" ἀπό τό 1920 καί ἐντεῦθεν, διότι εἶναι
ὅλοι τους αἱρετικοί…».[1] Δηλαδή όλοι οι
νεοημερολογίτες, ζωντανοί και νεκροί, από το 1920 και μετά είμαστε εκτός
Εκκλησίας, αιρετικοί και κολασμένοι!
Και οι παλαιοημερολογίτες είναι αυτοί
που προστατεύουν το δόγμα της Πίστεως.
Ο ίδιος κ. Χατζηνικολάου σε
άλλο σχόλιο του
αντιμαχόμενος τον εαυτό του, καταφερόταν εναντίον του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά
γράφοντας: «Δυστυχῶς, ὁ π. Εὐθύμιος πλανᾶται ὅταν λέγῃ ὅτι οἱ
παλαιοημερολογίται δῆθεν
ἀνήγαγον τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον εἰς δόγμα πίστεως…» (οι υπογραμμίσεις δικές μου).
Αφού όσοι αποδέχτηκαν το
νέο ημερολόγιο είναι για σας αιρετικοί, γιατί προσβάλλεστε που ο π. Ευθύμιος αναφέρει ότι πιστεύετε πως
το ημερολογιακό έγινε για σας δόγμα σωτηρίας ή λόγος απωλείας;
Ή λοιπόν διατελείτε σε πλήρη σύγχιση και σκοτισμό νοός ή
εφαρμόζετε ειδικές τεχνικές και μαθήματα παραπλάνησης.
2.
Από τα γραφόμενα του κ.
Χατζηνικολάου προκύπτει και μια άλλη πονηρία. Γιατί γράφει «…από το 1920 και εντεύθεν…»;
Γιατί δεν γράφει από το 1904 και εντεύθεν; Υπενθυμίζω ότι το 1904 επι
πατριάρχου Ιωακείμ Γ΄, γράφτηκε η Εγκύκλιος που εισήγαγε θετικά την
Προτεσταντική θεωρία των Κλάδων ως «αναδενδράδων». Μια εγκύκλιος που βεβαίως αποτελεί
τεράστια προδοσία, και τεράστιο βήμα
σύγκλισης, και αποδοχή της αίρεσης. Από τον ίδιο πατριάρχη το 1920, συντάχθηκε
και η επίμαχη Εγκύκλιος την οποία θεωρούν οι παλαιοημερολογίτες ορόσημο. Γιατί
όμως γίνεται αυτή η επιλογή της Εγκυκλίου του 1920 και εντεύθεν κι όχι του 1904
και εντεύθεν; O λόγος είναι
πονηρότατος. Ο Ιωακείμ ο Γ΄ χειροτόνησε τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο ως Μητροπολίτη
Ίμβρου το 1908. Αν άρχιζαν να μετρούν οι παλαιοημερολογίτες τους αιρετικούς
πατριάρχες από το 1904, θα έπρεπε να απολογηθούν για την εγκυρότητα της
χειροτονίας του πρ. Φλωρίνης από αιρετικό πατριάρχη, ενώ τώρα ξεμπέρδεψαν –όπως
νομίζουν– με αυτή την πονηρή χρονομετάθεση.
Και γιατί ο πρ.
Φλωρίνης δέχτηκε περιχαρής την χειροτονία από τον Ιωακείμ; Πάλι δεν ήξερε τίποτα για την Εγκύκλιο του
1904;
3. Λένε οι παλαιοημερολογίτες:
«Ὁ κ. Ρίζος ὁμιλεῖ περί τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ
1920 ὡς νά ἦτο αὐτή γνωστή στούς πάντας κατά τό 1924. Ὅπως μοῦ εἶπε ὁ π.
Θεοδώρητος, ὅμως, μόνον οἱ Ἀρχιεπίσκοποι
τήν ἐγνώριζαν, ἐνῷ οἱ θεολόγοι, ὅπως ἐκεῖνος, τήν ἔμαθαν ἀπό τά βιβλία
τοῦ Καθηγητοῦ Ἰωάννου Καρμίρη τό 1960». (οι
υπογραμμίσεις δικές μου)
Όμως,
αφού
μέχρι το 1960 δεν γνώριζαν την αιρετική Εγκύκλιο του 1920,
ΠΩΣ
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΝ
ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΤΟ 1924 ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΝΑ
ΕΡΧΕΤΑΙ;
Και πώς δεν φοβούνται τον Θεό;
Οι διαχειριστές των
ιστολογίων «Κρυφό σχολειό» και «Εν Τούτω Νίκα» κατηγόρησαν τον κ. Παν.
Σημάτη: «Εμείς τόσο καιρό κ. Σημάτη αυτό ακριβώς κάνουμε ενώ εσείς δεν το βλέπετε!
Συζητούμε την συμπόρευση μαζί σας και αυτήν ακριβώς την συζήτηση έχουμε και με
τον πνευματικό σας. Πώς λοιπόν ισχυρίζεσθαι ότι δεν θέλουμε καν να
συζητήσουμε;»… «Γράφετε ότι
θεωρούμε το ημερολόγιο ''θέμα πίστεως'', ενώ τόσο καιρό λέγουμε ακριβώς το αντίθετο!»… «Κανείς δεν είπε ότι είστε ''εκτός
Εκκλησίας''».
"Τι ψευδολογίες και υποκρισίες
!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Εσείς ο ίδιος δεν επαινείτε τον κ. Νικ. Σαββόπουλο, παλαιοημερολογίτη θεολόγο,
που έγραψε στο «Κρυφό σχολειό»: «δηλώνουμε ότι ΟΙ «ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ» ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ
ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑΝ ΕΥΣΕΒΕΙΑΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ Ή ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ. ΕΝ ΓΕΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ – ΟΠΩΣ ΟΙ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ – ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»;
4. Και το «Εν
τούτω Νίκα» άπλωσε τις δηλητηριώδης παγίδες μήπως πιαστεί κανένα προβατάκι. Γράφει:
«Εμείς είχαμε γράψει προς τον πνευματικό σας: ( εννοεί τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά)… «Ακολουθήστε μαζί μας στο Π.Η. και μην ενταχθείτε σε καμία Σύνοδο
των Γ.Ο.Χ.! Ο συμβιβασμός δηλαδή που ζητούμε είναι ότι εσείς θα υποχωρήσετε
δεχόμενος το παλαιό, και εμείς υποχωρούμε δεχόμενοι εσάς μη εντάσσοντας εαυτόν
σε κάποια Σύνοδο. Θα σας έχουμε πνευματικό αδελφό και πατέρα, επικοινωνώντας
πνευματικά μαζί σας… Τα πνευματικά σας τέκνα θα γίνουν ενεργεία και αδελφοί
δικοί μας και δεν νομίζουμε ότι έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να μην θέλουν την
ένωσιν μαζί μας! Εδώ ομιλούμε για το
μείζων! Τα υπόλοιπα είναι
δευτερεύοντα!».
(υπογράμμιση δική μου).
Βλέπουμε εδώ το «Εν
τούτω νίκα» να προτείνει ένα σχέδιο αντιπαροχής. Δηλαδή ο π. Ευθύμιος να
γυρίσει και να στρέψει τον κόσμο του στο
παλαιό, με αντάλλαγμα να αποδεχθούν τον
π. Ευθύμιο ως πνευματικό πατέρα, και ίσως τον αναβαθμίσουν ώς τοπικό ηγέτη (ας
πούμε επίσκοπο!)
Βέβαια, θολούρα υπάρχει και
στο ποιοι θα είναι οι αντισυμβαλλόμενοι σε αυτή τη σύμβαση, γιατι ενώ στην αρχή
δηλώνεται ότι αντισυμβαλλόμενος θα είναι ο διαχειριστής του «Εν τούτω Νίκα»,
στη συνέχεια –αν οι διαπραγματεύσεις είναι επιτυχείς– θα εμφανιστούν και οι
υποκρυπτόμενοι πίσω από τα δύο ιστολόγια «Αρχιερείς».
Όποιος
κατάλαβε, κατάλαβε!
http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/05/a-1.html