Το τατουάζ ή δερματοστιξία όπως είναι και η επιστημονική ονομασία
του, είναι ένα μόνιμο σημάδι ή σχέδιο που δημιουργείται στο δέρμα με
την εισαγωγή ειδικών χρωστικών ουσιών στην εσωτερική στοιβάδα του, το
λεγόμενο κυρίως δέρμα ή χόριο.
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018
Και γι' αυτό έχει μιλήσει η Γραφή!
Γι’ αυτό δεν κάνω Τατουάζ
Γιάννης Κοτζάμπασης
«Και εντομίδας ου ποιήσετε επί ψυχή εν τω σώματι υμών και γράμματα στικτά ου ποιήσετε εν υμίν· εγώ ειμί Κύριος ο Θεός υμών» (Λευιτικόν κεφ. 19, στιχ. 28)Δεν θα κάμετε εντομάς στο σώμα σας, ούτε θα χαράξετε γράμματα στο δέρμα σας. Εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας.
Ο τελευταίος Οικουμενικός Πατριάρχης;
Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
➽ Θρησκεία και Γεωπολιτική➽ Γιατί χρειάζονται Ελλάδα/Κύπρο χωρίς Έλληνες➽ Η ΟυκρανίαΤα θρησκευτικά ζητήματα ήταν πάντα και μεγάλα γεωπολιτικά ζητήματα. Πολύ περισσότερο σήμερα.
Αν η τωρινή κρίση μεταξύ Οικουμενικού Πατριαρχείου και Ρωσικής Εκκλησίας, αντανάκλαση της σύγκρουσης Αμερικής και Ρωσίας στην Ουκρανία, αφεθεί να εξελιχθεί σε σχίσμα, θα είναι το μεγαλύτερο τράνταγμα της Ορθοδοξίας μετά το 1453.
Θα είναι βαρύνουσα γεωπολιτική εξέλιξη, αλλά και πλήγμα κατά του ελληνικού λαού, που αντιμετωπίζει, εδώ και δέκα χρόνια, ανηλεή πολιτικο-οικονομικό πόλεμο από την Αυτοκρατορία του Χρήματος, του Κακού δηλαδή σε όρους Ευαγγελίου. Πόλεμο που απειλεί άμεσα τη συγκροτημένη κοινωνική-εθνική υπόσταση των Ελλήνων. Σχίσμα στην Ορθοδοξία θα υποσκάψει την αλληλεγγύη των Ορθοδόξων λαών, που πλήττονται στο σύνολό τους από
Περί σημειοφόρων
Περί σημειοφόρων
4. Έλεγε ο αββάς Δουλάς, ο μαθητής του αββά Βησαρίωνα:
Καθώς βαδίζαμε κάποτε στα αμμώδη υψώματα δίπλα από τη θάλασσα, δίψασα και είπα στον αββά Βησαρίωνα:
«Αββά, διψώ πολύ».
Και ο Γέροντας, αφού έκαμε ευχή, μου είπε:
«Πιες απ΄ τη θάλασσα».
Κι έγινε γλυκό το νερό και ήπια. Ωστόσο όμως εγώ γέμισα και το δοχείο μου, μη τυχόν διψάσω παρακάτω.
Και μόλις με είδε ο Γέροντας μου είπε:
Παραμερίσαμε το ΕΠΕΙΓΟΝ και ερίζουμε για θέματα αρμοδιότητας Συνόδου!
Ἀφορμὴ γι’ αὐτὴ τὴν ἀνάρτηση εἶναι τὰ σχόλια ποὺ μᾶς στέλνουν καὶ πολλὰ ἀπ’ αὐτὰ δὲν ἀναρτοῦμε, ὄχι μόνο αὐτὰ ποὺ εἶναι ὑβριστικά, ἀλλὰ καὶ γιατὶ δὲν θέλουμε νὰ γίνουμε συνεργοὶ στὴν περαιτέρω σύγχυση τῶν πιστῶν, οὔτε νὰ δώσουμε χῶρο σὲ διάφορους νὰ προπαγανδίσουν ἰδέες ποὺ δὲν εἶναι Ὀρθόδοξες. Ἡ τάχα ἀπόδειξη δημοκρατικοῦ καὶ ἐλεύθερου πνεύματος μὲ τὴν δημοσίευση ὅλων τῶν σχολίων, δὲν κατοχυρώνεται ἁγιοπατερικά. Βέβαια, εἶναι δυνατὸν νὰ ἀναρτῶνται σχόλια καὶ νὰ ἀπαντῶνται μὲ βάση τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ γιὰ νὰ πραγματοποιηθεῖ κάτι τέτοιο, θὰ ἔπρεπε νὰ διαθέταμε ὁλόκληρο ἐπιτελεῖο θεολόγων. Μὲ ἀφορμὴ λοιπὸν τὸ περιεχόμενο πολλῶν ἀδημοσίευτων σχολίων, καὶ ἀπευθυνόμενοι σ’ αὐτούς, κάναμε τὶς παρακάτω σκέψεις-διαπιστώσεις.
Οι ἀντι-Οικουμενιστὲς τῆς Θεσσαλονίκης
καὶ τῆς Πτολεμαΐδος, ποὺ διδάσκουν ἐμπράκτως τὸν ἀχρικαιρισμὸ καὶ τὴν κατ’ οἰκονομία κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἢ ὅσοι μιλοῦν μὲ ἀπολυτότητα γιὰ ἄκυρα μυστήρια, ἢ ὅσοι ἀγωνίζονται γιὰ
τὴν ἐπιστροφὴ στὸ Παλαιό (λὲς καὶ τὸ
Παλαιὸ προφύλαξε Πατριαρχεῖα καὶ τοπικὲς Ἐκκλησίες ὥστε νὰ μὴν ἀποδεχθοῦν τὸν Οἰκουμενισμό!)
καὶ βέβαια οἱ ἑκούσιοι ἢ ἀκούσιοι συνεργοί τους, κατάφεραν τὸ ἀκατόρθωτο:
νὰ στρέψουν τὴν προσοχὴ τῶν πιστῶν σὲ ἐπὶ μέρους θέματα θεολογούμενα ἢ μή, νὰ σπείρουν τὴν σύγχυση καὶ τὴ διχόνοια στὸ χῶρο τῶν Ὀρθοδόξων, νὰ ἀποπροσανατολίσουν τοὺς πιστούς,
κι ἔτσι νὰ διαλύσουν τὸν ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν ἀγώνα ἐν τῇ γενέσει του.
Πρὸς χαρὰ καὶ ἄφατη ἀγαλλίαση, βέβαια, τῶν Οἰκουμενιστῶν.
Τὰ θέματα ποὺ κάθε τόσο
κάποιοι ἀποτειχισμένοι ἢ ἡμι-αποτειχισμένοι καὶ φιλο-αποτειχισμένοι θέτουν, μποροῦσαν καὶ ὄφειλαν νὰ
περιμένουν τὴ λύση τους σὲ μιὰ Σύναξη-Σύνοδο τῶν Ἀποτειχισμένων, ὥστε ὁ
κύριος ἀγώνας νὰ μείνει ἕνας, ἐκεῖνος ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν. Δυστυχῶς ἡ
Σύναξη ΟΛΩΝ ναυάγησε μὲ εὐθύνη τῶν συνδιοργανωτῶν
της, ἐπειδὴ ἀκριβῶς τέθηκαν θέματα πέραν τοῦ σκοποῦ τῆς ἀποτειχίσεως. Ἀλλὰ καὶ
μιὰ προσπάθεια ποὺ στὴ συνέχεια ἔγινε μὲ πρωτοβουλία καὶ τὶς ὑπογραφὲς 150
περίπου λαϊκῶν κυρίως, ποὺ παρακαλοῦσαν νὰ πραγματοποιηθεῖ μιὰ Σύναξη
τῶν ἀποτειχισμένων κληρικῶν-μοναχῶν, ἀπαξιώθηκε τελείως ἀπὸ τοὺς
κληρικούς-μοναχούς.
Ἔτσι, οἱ χιλιάδες πιστοὶ ποὺ ἔχουν διάθεση νὰ βγοῦν στὸν ἀγώνα, βλέπουν
αὐτὲς τὶς θεολογικὲς διαστροφὲς καὶ ὑπερβολές, τὶς ἀρχηγικὲς βλέψεις, τὴν ἔλλειψη
διαθέσεως γιὰ διωγμοὺς καὶ μαρτύριο καί, ἀντίθετα, τὴ διάθεση βολέματος στὸν ἔσχατο
αὐτὸ ἀγώνα τῆς Πίστεως, καὶ ἀπομακρύνονται. Περιμένουν νὰ δοῦν ἑνότητα καὶ κοινὴ
δράση καὶ βλέπουν διαμάχες.
Κι ὄχι μόνο αὐτό, ἀλλὰ ἐξ αἰτίας τῶν ἀλληλοκατηγοριῶν δὲν μποροῦν νὰ
διακρίνουν πλέον, ποιά εἶναι ἡ ὀρθόδοξη ἁγιοπατερικὴ στάση, ἀφοῦ, ὅσοι ἐπιμένουν
ἁγιοπατερικὰ καὶ ἑνωτικὰ πὼς
τὸ πρῶτο, κύριο καὶ ἐπεῖγον ζήτημα ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία μας καὶ τὴν ὑπεράσπιση
τῆς Πίστεώς μας, καὶ γιὰ τὸ ὁποῖο ἔχουμε
εὐθύνη εἶναι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ,
λοιδοροῦνται καὶ παραμερίζονται. Πρὸς χαρὰ καὶ ἄφατη ἀγαλλίαση, πάλι, τῶν Οἰκουμενιστῶν.
Κι ὅμως ὁ ΙΕ΄ Κανόνας (τὸν ὁποῖον ὅλοι ἐπικαλοῦνται) καὶ ἡ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, δὲν μιλᾶ γιὰ ἄκυρα
μυστήρια καὶ ἐπιστροφὴ σὲ κάποιο Παλαιὸ Ἡμερολόγιο, ἀλλὰ τὸ μόνο ποὺ λέγει εἶναι
ἡ ἄμεση ἀπομάκρυνση πρωτίστως ἀπὸ κάθε αἵρεση, καὶ σήμερα τὴν
παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς ψευδοποιμένες του. Ἂς ἑνωθοῦμε σ’ αὐτό, κι
ἔπειτα μποροῦμε ἑνωμένοι νὰ ἐξετάσουμε κι ὅλα τὰ ἄλλα.
Τώρα, ἂς βλέπουν οἱ ἡγέτες κάθε ὁμάδος ποὺ ὁδήγησαν τὸν ἀγώνα, ἂς
βλέπουμε ὅλοι τὰ λάθη μας. Κι ἴσως (πάντα ὑπάρχει ἐλπίδα) νὰ ἀναθεωρήσουμε τὶς
θέσεις μας, ἴσως μελετήσουμε καὶ ἐξετάσουμε σοβαρὰ τὴ ὁλοκάθαρη στάση τῶν Ἁγίων Πατέρων ἀπέναντι στὴν αἵρεση.
Σημάτης Παναγιώτης
Τί να μας φανερώσει και για τα θέματα της Πίστεως!
Τί να μας φανερώσει;
π.
Δημητρίου Μπόκου
Μεγάλη προθυμία έχουμε για φανουρόπιτες στον άγιο
Φανούριο, αλλά μεγάλη απροθυμία για πνευματικό αγώνα κατά των παθών, για μεταμόρφωση
της ψυχής μας.
Το πρώτο είναι εύκολο, Δεν στοιχίζει τίποτε. Και δείχνει
μια ρηχή θρησκευτικότητα. Το άλλο είναι δύσκολο Στοιχίζει πολύ. Έχει μεγάλο
κόστος και το απορρίπτουμε· γιατί είναι άσκηση για απάρνηση του θελήματός μας.
Θα ρωτήσει κανείς: Είναι κακό η προσφορά φανουρόπιτας;
Όχι βέβαια, αν γίνεται με το σωστό πνεύμα.
Είναι κακό να ζητάμε από τον άγιο να μας φανερώσει κάτι
στη ζωή μας; Να μας βρει μια καλή δουλειά; Να μας φέρει μια καλή επιτυχία; Να
μας φανερώσει τον σύντροφο της ζωής μας; Να μας δίνει προκοπή; Να μας δίνει
καλή υγεία;
Όχι, αν το θέλει και ο Θεός και όχι μόνο εμείς. Αν το
εγκρίνει και ο Θεός. Αν είναι σύμφωνο με το πνεύμα του Θεού. Τίποτε δεν είναι
κακό από όλα αυτά, αν
Η αρχιερατική ασυδοσία ξεπερνά τα όρια ανοχής του Θεού
Το «κύρος και η εξουσία» υπεράνω της μετάνοιας και της συγνώμης
Οι πιστοί ξαφνιάστηκαν. Άρχισαν να φωνάζουν όλοι πως δεν θα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)