Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017
Ο Γέρων Γαβριήλ δίνει ευλογία στο Γέροντα Σάββα Λαυριώτη
"Απάντηση
στη συκοφαντική δυσφήμιση του Πατριαρχείου Ρουμανίας που διέδιδε ότι ο
Γέροντας Σάββας Λαυριώτης δεν είχε πάρει ευλογία από τους Γέροντες του
Αγίου Όρους, όπως τον Γέροντα Γαβριήλ, τον Γέροντα Ιουλιανό Προδρομίτη
και άλλους, για να κάνει ομιλίες στην Ρουμανία".
Δημοσιεύτηκε στις 19 Οκτ 2016
Λύσαξε ο Βασιλειάδης! --(Και σχόλιο για τους σιγονταρο-Οικουμενιστές)
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΜΑΓΙΣΣΩΝ
Του θεολόγου Ανδρέα Κυριακού
Ο ομότιμος Καθηγητής κ. Πέτρος Βασιλειάδης συνέγραψε άρθρο τιτλοφορούμενο «Εκκλησιαστική ανασκόπηση του 2016: Η Πανορθόδοξη Σύνοδος, η Amoris Laetitia και οι αντιφρονούντες»(“Αμήν”).
Σ’ αυτό ο Ελλογιμώτατος βλέπει «λυσσαλέα
επίθεση με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο κατά των αποφάσεων [του
Κολυμβαρίου] από γνωστή μερίδα ακραίων φονταμενταλιστικών κύκλων, τους
οποίους κατ’ άκραν οικονομίαν, επιείκεια και ανοχή δεν έχουν ακόμη
επιβληθεί τα υπό της κανονικής παραδόσεως της Εκκλησίας προβλεπόμενα
επιτίμια».
Πρώτο σχόλιο είναι η ανεξήγητη επιμονή (που καταντά εμμονή) του κ. Καθηγητού να μεταποιεί τη Σύναξη του Κολυμβαρίου σε «Πανορθόδοξη Σύνοδο»!!!
Όντως μεγάλος ο καϋμός των οικουμενιστών και δη των αγουριδικών. Δεν
έχουμε Πανορθόδοξη Σύναξη, Ελλογιμώτατε. Εννοήσατέ το. Τέσσερις
Εκκλησίες γύρισαν την πλάτη στη Σύναξη και δύο μάλιστα εξ αυτών (η εν
Βουλγαρία και η εν Γεωργία) την απέρριψαν ως οικουμενιστική Σύνοδο, με
τον πιο επίσημο τρόπο, εν Συνόδω. Αυτές οι τέσσερις Εκκλησίες
αντιπροσωπεύουν άνω του ημίσεως των απανταχού Ορθοδόξων! Για ρίξτε μια
ματιά στο χάρτη.
Όσον
αφορά τη δαμόκλειο σπάθη που κραδαίνει (επαπειλών τους πάντας δίκην
επιλοχίου άλλων εποχών) δεν καταλαβαίνει ότι ΔΕΝ πείθει, ούτε εκφοβίζει
κανένα; Το πλέον εξωπραγματικό και εκτός πραγματικότητος είναι η φτηνή
ρετσινιά ότι «οι ακραίες αυτές αντιδράσεις δεν οφείλονται σε πιστότητα στην ορθόδοξη παράδοση», αλλά «σε τυφλή μίμηση ακραίων κύκλων της Δυτικής χρστιανωσύνης»!!!
Αυτό κι είναι άνω ποταμών και γελώτων άξιον! Ποιος έχει την όρεξη να
κάτσει να αναγνώσει την παπική Εγκύκλιο Amoris Laetitia, που σημειωτέον
αποτελείται από 255 ολόκληρες σελίδες, και το κυριώτερο να εμπνευσθεί
από την αντίδραση ορισμένων παπικών κύκλων κατά του αιρεσιάρχου του
Βατικανού;
Κύριε
Βασιλειάδη! Τέλος λόγου. Απαντήστε στις ορθόδοξες ανησυχίες κι αφήστε
στην μπάντα την τρομοκρατία. Τόσο πολύ σας έχει εμπνεύσει η «Δυτική χριστιανωσύνη»;
Σχόλιο: Σὲ
ἄλλο κόσμο –φαντασιακό– ζοῦν ὁ κ. Κυριακοῦ καὶ ὁ κ. Τελεβάντος; Δὲν βλέπουν ὅτι
οἱ διώξεις ἔχουν
ἀρχίσει; Ἐπειδὴ αὐτοὺς δὲν πρόκειται νὰ τοὺς διώξει κανείς (ἀφοῦ ὁ ρόλος τους
εἶναι ρόλος σιγονταρο-Οἰκουμενιστῶν) φαντάζονται ὅτι δὲν ὑπάρχουν διώξεις; Γράφει
ἀνακριβῶς καὶ προπαγανδιστικά: «Όσον αφορά
τη δαμόκλειο σπάθη που κραδαίνει (επαπειλών τους πάντας δίκην επιλοχίου άλλων
εποχών) δεν καταλαβαίνει ότι ΔΕΝ πείθει, ούτε εκφοβίζει κανένα;»!!!
Ὥστε, ἔτσι, ἔ! Δὲν ἐκφοβίζει κανέναν;
Καὶ τὸν π. Παναγιώτη Μητριτσάκη στὴν
Κρήτη, τὸν π. Σάββα, τὸν π. Χερουβείμ καὶ τόσους ἄλλους Ἁγιορεῖτες κανεὶς δὲν τοὺς
ἐκφοβίζει καὶ διώκει; Καὶ τὸν «λέοντά» σας Πειραιῶς Σεραφείμ, τὸ καμάρι
σας, ποιός τὸν «φίμωσε»; Καὶ τὴν ἄλλη σημαία
σας, τὸν Γόρτυνος Ἱερεμία ποὺ ἔκανε
ἀπὸ δειλία, ὑπολογισμοὺς καὶ συμφέρον νέα «κολοτοῦμπα», ποιός τὸν ἀνάγκασε; Καὶ
τὸν διάδοχο τοῦ Φλωρίνης Θεόκλητο, ποιός τὸν ὑποχρέωσε νὰ ἐκτεθεῖ ἀνεπανόρθωτα ἐνώπιον
Θεοῦ, ἀγγέλων καὶ ἀνθρώπων; Καὶ ὁλόκληρη Σύνοδο Ἱεραρχῶν ποιός τὴν ἀνάγκασε νὰ ἀποδεχτεῖ
τὴν Κολυμπάριο; Καὶ τόσους ἄλλους -ποὺ σὲ λίγο θὰ μάθετε τὰ ὀνόματά τους- ποιός
δρομολόγησε τὴν δίωξή τους;
Κύριε Ἀνδρέα Κυριακοῦ, ἐπικοινωνεῖτε μὲ
τὴν πραγματικότητα; Προσγειωθεῖτε κύριοι! Μὴν παραπλανᾶτε τὸ λαό!
Θὰ συνιστούσαμε στὸν κ. Κυριακοῦ, ἐπαναλαμβάνοντας
τὴν δικιά του ἔκκληση πρὸς τὸν κ. Βασιλειάδη
μὲ ἄλλο περιεχόμενο: «Κύριε Κυριακού! Τέλος λόγου. Απαντήστε μας, γιατί συνεχίζετε
να κοινωνείτε με τους παναιρετικούς οικουμενιστές, των οποίων παραδέχεσθε και
καταγγέλλετε τις αιρετικές ενέργειες και λόγους»;»! Ἕνας ἁπλὸς πιστὸς ἢ καὶ ἱερωμένος ποὺ συνεχίζει πελαγωμένος τὴν κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἔχει κάποια ἐλαφρυντικά· κι ἕνα πρῶτο ἐλαφρυντικό του εἶναι ὅτι ἐσεῖς, ποὺ κάνετε τοὺς εἰδήμονες καὶ διὰ τοῦ ἱστολογίου σας τὸν διδάσκετε νὰ μὴν ἀπομακρύνεται ἀπ' αὐτούς· δὲν καταλαβαίνετε ὅτι τὸν παίρνετε στὸ λαιμό σας, διδάσκοντάς τον νὰ παραμένει σὲ κοινωνία μαζί τους (καὶ γι' αὐτὸ θὰ δώσετε λόγο στὸν Θεό);
Ἐσεῖς, λοιπόν, ποὺ ἔχετε διαβάσει καὶ γνωρίζετε τί ἔπραξαν οἱ Ἅγιοί μας στὶς περιπτώσεις καὶ μικρότερων αἱρετικῶν παρεκκλίσεων, ποὺ γνωρίζετε μὲ ποιά ἀγανάκτηση καὶ ἀποτροπιασμὸ μιλοῦσαν γιὰ τὶς αἱρέσεις καὶ τοὺς αἱρετικούς, καὶ πόσο τόνιζαν τὸν ἀναπότρεπτο μολυσμὸ ποὺ μεταδίδουν στοὺς πιστούς, ἐσεῖς, τί θὰ ἀπολογηθεῖτε;
Ἐσεῖς, λοιπόν, ποὺ ἔχετε διαβάσει καὶ γνωρίζετε τί ἔπραξαν οἱ Ἅγιοί μας στὶς περιπτώσεις καὶ μικρότερων αἱρετικῶν παρεκκλίσεων, ποὺ γνωρίζετε μὲ ποιά ἀγανάκτηση καὶ ἀποτροπιασμὸ μιλοῦσαν γιὰ τὶς αἱρέσεις καὶ τοὺς αἱρετικούς, καὶ πόσο τόνιζαν τὸν ἀναπότρεπτο μολυσμὸ ποὺ μεταδίδουν στοὺς πιστούς, ἐσεῖς, τί θὰ ἀπολογηθεῖτε;
Π.Σ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ …ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ …ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ!
Συντριπτικὴ ἡ Ἀπολογία
τοῦ παπα-Παναγιώτη, κονιορτοποιεῖ τὶς ἀντικανονικὲς καὶ ἀσύστατες κατηγορίες τοῦ
Μητροπολίτη Χανίων.
Ἂς τὴν ἔχουν ὑπ’ ὄψιν
ὅσων (ὅπως μάθαμε) ἔχει δρομολογηθεῖ ὁ …διωγμός!
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ
ΣΥΝΟΔΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ …ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ …ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η
ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ!
Ἀφοῦ πρῶτα πέρασαν μὲ πιέσεις, ἐκφοβισμὸ καὶ ἐκβιασμοὺς
τὶς κακόδοξες ἀποφάσεις τους στὴν
κακόδοξη Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου Κρήτης·
ἀφοῦ στὴ συνέχεια κατάφεραν μὲ ἀναβολὴ στὴν ἀναβολὴ νὰ ἐπιτύχουν τὴν μὴ καταδίκης της ἀπὸ τοὺς ὑποτελεῖς στὸ Φανάρι Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας
τῆς Ἑλλάδος καὶ οὐσιαστικὰ στὴν ἀποδοχή της·
ἀφοῦ ἐπίσης προχώρησαν σὲ ποικίλους ἐκφοβισμοὺς τοὺς Ἕλληνες κληρικούς,
μοναχοὺς καὶ λαϊκούς,
τώρα πέρασαν στὸ ἑπόμενο στάδιο:
Ἄρχισαν τὶς διώξεις
καὶ ἐκ-διώξεις κληρικῶν καὶ
μοναχῶν ἀπὸ τὴν Κρήτη ἕως τὸ Ἅγιον Ὄρος!
Σκοπός τους «να τρομοκρατήσουν όσους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς δεν αποδέχονται τις κακόδοξες ψευδο-συνοδικές αποφάσεις της Κρήτης».
Εἶναι γνωστό ἤδη ὅτι προχθές, παραμονὴ
Πρωτοχρονιᾶς, ὁ Μητροπολίτης Χανίων κάλεσε σὲ Ἀπολογία τὸν π. Παναγιώτη
Μητριτσάκη. Ὅμως, ὅπως διαβάσαμε στὴν Ἀπολογία ποὺ κατέθεσε, πρὶν κἂν ἀπολογηθεῖ ὁ ἱερέας,
καὶ ΟΛΩΣ
ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ὁ Μητροπολίτης τοῦ εἶχε ΔΙΑΚΟΨΕΙ τὴν ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
κάτι, ποὺ δὲν προβλέπει κανένας ἐκκλησιαστικὸς ἢ πολιτικὸς Νόμος. Μάλιστα τὴν
μισθοδοσία τὴν εἶχε διακόψει ἀπὸ τὸν μήνα Ὀκτώβριο, ἀσφαλῶς γιὰ νὰ τὸν ἐκβιάσει
Ἀπὸ τὴν Ἀπολογία τοῦ π. Παναγιώτη Μητριτσάκη
(Π.Μ.) πληροφορούμεθα ὅτι ὁ Π.Μ. ἐκλήθη στὸ Γραφεῖο τοῦ Μητροπολίτη Χανίων πρὶν
ἀπὸ τὴν Σύνοδο γιὰ νὰ δώσει ἐξηγήσεις. Τότε ὁ Π.Μ. μᾶς λέγει «του εξέφρασα και
την άποψή μου την αντίθετη γι’ αυτήν, δηλ. ότι δεν έχει ορθόδοξα στοιχεία». Τὰ ἴδια
ἐπανέλαβε καὶ μετὰ τὴν Σύνοδο, ὁπότε ὁ Μητροπολίτης ἄρχισε νὰ πιέζει τὸν Π.Μ.
στέλνοντας διδοχικὰ ἱερεῖς του, οἱ ὁποῖοι κι αὐτὸν καὶ τὴν μητέρα του διὰ
διαφόρων τρόπων προσπαθοῦσαν νὰ τοὺς κάνουν νὰ ἀλλάξουν φρόνημα ὡς πρὸς τὴν
Σύνοδο τῆς Κρήτης, μὲ τὸ ἐμβιαστικὸ δίλημμα: «πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό», τὸ ὁποῖο ἀντέκρουσε ὁ Π.Μ. μὲ τοὺς
λόγους: «εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό
και όχι για τον μισθό»!!!
Στὴ συνέχεια εἶχε ἄλλη μιὰ συνάντηση ὁ
Π.Μ. μὲ τὸν Μητροπολίτη τὸ καλοκαίρι. Σ’ αὐτὴν ὁ Μητροπολίτης τοῦ ἔδωσε προσθεσμία
μέχρι τὸν Οκτώβριο γιὰ νὰ ἀποφασίσει «αν
θα παραμείνει στη Μητρόπολη Χανίων για να τον μνημονεύει».
Ἡ τελικὴ συνάντηση ἔγινε στὶς 20-10-2016
στὸ γραφεῖο τοῦ Ἐπισκόπου. Γράφει στὴν Ἀπολογία του: «Μου είπαν να τους ανακοινώσω τις θέσεις μου για τη
Σύνοδο της Κρήτης και για τη μη μνημόνευση του Επισκόπου, καθώς και για τα
γεγονότα των χωριών. Του απάντησα ότι δεν δέχομαι τη Σύνοδο. Ρώτησα τον
Μητροπολίτη, αν ασπάζεται τη Σύνοδο.
Ο
Μητροπολίτης απάντησε ότι η Σύνοδος έγινε δεκτή από την Ορθοδοξία μόλις έληξε.
Του
απάντησα αν εσείς τη δέχεσθε σαν κανονική και μου απάντησε ναι την δέχομαι.
Του
είπα ότι δεν σε μνημονεύω, αλλά μνημονεύω “πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των
ορθοτομούντων τον Λόγον της Σης Αληθείας”».
Μετὰ ἀπὸ κάποιες ὀρθόδοξες ἀπαντήσεις ποὺ
ὁ Π.Μ. ἔδωσε στὶς φιλο-οικουμενιτικὲς τοῦ Μητροπολίτη, καὶ τῶν ἐπίσης Οἰκουμενιστῶν
Πρωτοσύγκελου καὶ τοῦ Ἀρχιερατικοῦ Ἐπιτρόπου πῆρε τὴν ἑξῆς ἐκφοβιστικὴ καὶ ἀπειλητικὴ
ἀπάντηση: «Μου απάντησε ο Αρχιερατικός
ότι με όλα αυτά που λέω το μόνο που θα καταφέρω είναι να χάσω το μισθό μου,
είσαι ένα φτωχάκι, ο Θεός να σε φωτίσει γιατί πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό»!!!
Σὲ ἄλλο σημεῖο γράφει: Ὁ Μητροπολίτης «μου απάντησε ότι αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό σου
απαγορεύω να λειτουργείς…,
κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι
αδέσποτος. Του είπα ότι εγώ δεν είμαι
αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη
τον Χριστό»!
Παραθέτουμε τὸ ἐνημερωτικὸ σημείωμα-Μήνυμα καὶ τὴν Ἀπολογία τοῦ πάπα-Παναγιώτη Μητριτσάκη, μὲ τὴν παράκληση:
"Παρακαλείσθε να διαδώσετε, με κάθε τρόπο, αυτό το μήνυμα".
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ
ΙΕΡΕΑ ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ,
ΕΤΩΝ 49, ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ
–πνευματικού παιδιού του αγωνιστή και
ευσεβούς πάπα-Γιώργη Χιωτακη από τα Σφακια (ενός από τους γνωστούς πανελληνίως
ανδρείους και ευσεβείς πέντε ιερείς της ένωσης Σφακιανών παπάδων, ο οποίος
κοιμήθηκε τον Φεβρουάριο του 2016)–
ΣΤΑ
ΧΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ κ. ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ (ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ),
επειδή έπαυσε το μνημόσυνό του, λογω
της αποδοχής και διαδόσεως από αυτόν τον μητροπολίτη των κακόδοξων αποφάσεων
της ψευδό-σύνοδου της Κρήτης
ΤΑ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1 – Απαξίωση – αμφισβήτηση του ορθόδοξου φρονήματος του Οικουμενικού Πατριάρχου και του κύρους της Αγιας και Μεγάλης Σύνοδου2 – Μη μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου του3 - Ανυπακοή προς τον Επίσκοπό του4 – Συμπεριφορά μη αρμόζουσα στο πρόσωπο του Επισκόπου του
Ο
ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
ΣΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΚΑΙ ΩΡΑ 8 Μ.Μ., ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΧΑΝΙΩΝ.
Ο
πάπα-Παναγιώτης Μητριτσάκης δεν έχει διαπράξει κανένα εκκλησιαστικό ποινικό
αδίκημα από αυτά για τα οποία κατηγορείται. Αυτά είναι ψευτο–ποινικά αδικήματα,
διότι σκοπό
έχουν να τρομοκρατήσουν όσους κληρικούς,
μοναχούς και λαϊκούς δεν αποδέχονται τις κακόδοξες ψευδο-συνοδικές αποφάσεις
της Κρήτης.
Αντιθέτως, ο πάπα-Παναγιώτης, με την παύση του
μνημοσύνου του Μητροπολίτη Κυδωνιάς και Αποκορώνου (Χανίων), θέλει να
παραμείνει στην Εκκλησία των Αποστόλων, η οποία είναι άμωμη και άσπιλη από
αιρέσεις και για την οποία ο θείος δομήτορας της Αγίας μας Εκκλησίας Θεάνθρωπος
Κύριος Ιησούς αποφάνθηκε ότι «και πυλαι άδου ου κατισχύσουσι αυτής». Δηλαδή,
δεν θέλει, με τη συνέχιση του μνημοσύνου αυτού του Μητροπολίτη που ακολούθει
τις κακόδοξες αποφάσεις της ψευδό-σύνοδου της Κρήτης, να ανήκει στη νεοφανή
ψευδο-εκκλησία του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού η Θρησκευτικού Συγκρητισμού,
την οποία ίδρυσαν οι δέκα (10) αυτοκέφαλες που συμμετείχαν στο συνέδριο της
αποστασίας της Κρήτης.
Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, (ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ):
1) Για την Αγία Ορθοδοξία μας κατά της παναίρεσης
του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, η οποία εισήχθη
ψευδο-συνοδικώς από το Συνέδριο αποστασίας της Κρήτης ως δήθεν επίσημη
διδασκαλία της Αγίας Εκκλησίας μας, προκείμενου να αμφισβητήσει ότι ο Μεσσίας
που σώζει, είναι ο Θεάνθρωπος Κύριος Ιησούς, και για να τον αντικαταστήσει με τον Αντίχριστο,
2)
Για τα δικαιώματα των κληρικών, μοναχών και λαϊκών να εγκρίνουν ή να
απορρίπτουν τις αποφάσεις συνόδων σε θέματα πίστεως καθότι όλο οι πιστοί είναι
οι φύλακες της πίστεως της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας (όπως αναγνωρίζει ρητώς και
με έμφαση και η Εγκύκλιος των τεσσάρων Πατριαρχών και των Πατριαρχικών Σύνοδων
τους του έτους 1848), τα όποια δικαιώματα επιδίωξε να καταργήσει η
ψευδό-σύνοδος της Κρήτης στην παράγραφο 22 της παναιρετικής δογματικής απόφασης
«σχέσεις
της ορθόδοξου εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον». Αυτή η
παράγραφος καθιστά υποχρεωτικές της κακόδοξες αποφάσεις της ψευδο-σύνοδου της
κρήτης για τις αυτοκέφαλες και για όλους τους πιστούς στους οποίους απαγορεύει με
αυταρχικό τρόπο κάθε αμφισβήτησή τους. Τούτο σημαίνει ότι η παράγραφος αυτή
προεξαγγέλει και απειλεί καθαιρέσεις
για τους κληρικούς, αρχιερείς και ιερείς, που δεν αποδέχονται αυτές τις
κακόδοξες αποφάσεις, δηλαδή ο πάπα-Παναγιώτης αγωνίζεται και κατά της
ετσιθελικής επιβολής στην ορθόδοξη εκκλησία μας της παπικής δεσποτοκρατιας, η
οποία εισάγει αιρέσεις στην άγια εκκλησία μας.
Ο
πάπα-Παναγιώτης Μητριτσάκης δεν αναγνωρίζει τη δικαστική δικαιοδοσία του
Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου Χανιών να τον δικάσει για τα παραπάνω ψευτο-ποινικά
εκκλησιαστικά αδικήματα για τα οποία κατηγορείται. Διότι ο Καταστατικός Χάρτης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κρήτης εφαρμόζεται μόνον αν και ο δικάζων Μητροπολίτης και ο κατηγορούμενος
Ιερέας είναι Ορθόδοξοι και όχι αν ο Μητροπολίτης ασπάζεται τις κακόδοξες αποφάσεις
της ψευδό-σύνοδου της Κρήτης, δηλαδή αν έπαυσε πλέον εκκλησιολογικα
να ανήκει στην εκκλησία των αποστόλων -κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και
τον μαθητή του μοναχό Ιωσηφ Καλοθετό- επειδή ανήκει πλέον στη νεοφανή ψευδό-εκκλησία
του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, την οποία ίδρυσαν
οι δέκα (10) αυτοκέφαλες που συμμετείχαν στο Συνέδριο της αποστασίας της
Κρήτης, περιλαμβανόμενων του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και της
αυτοκέφαλης της Ελλάδος.
Δηλαδή
ο πάπα-Παναγιώτης Μητριτσάκης παρίσταται ενώπιόν του εκκλησιαστικού ανακριτή
σήμερα και αργότερα ενώπιόν του Επισκοπικού Δικαστηρίου Χανίων και του
Πρωτοβάθμιου Συνοδικού Δικαστηρίου Χανίων μόνον για να ομολογήσει την ορθόδοξη
πίστη, όπως κάθε πιστός οφείλει.
Όσοι πιστοί επιθυμούν να
ομολογήσουν και εκείνοι την ορθόδοξη πίστη, μαζί με τον πάπα-Παναγιώτη
Μητριτσάκη, παρακαλούνται να αγωνιστούν έμπρακτα για την ορθόδοξη πίστη κατά
της παναίρεσης του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, –η
οποία εισήχθη ήδη ψευδο-συνοδικώς από το Συνέδριο της αποστασίας της Κρήτης– διαμαρτυρόμενοι γι’ αυτήν την άδικη,
αντικανονική, αντιεκκλησιολογικη και αντιδογματική εκκλησιαστική ποινική δίωξη
από τον Μητροπολίτη Κυδωνιάς και Αποκορωνου (Χανίων) και σχολιάζοντας την στα
διαφορά blogs καιστα εξής e-mails της Μητρόπολης Κυδωνιάς και Αποκορώνου
(Χανίων):
email γραμματείας: imka@imka.gr
email γραφείου τύπου:
grafeiotypou@imka.gr
Παρακαλείσθε να διαδώσετε, με κάθε
τρόπο, αυτό το μήνυμα.
Η
απολογία του πάπα-Παναγιώτη Μητριτσάκη στον εκκλησιαστικό ανακριτή άποψη
Σαββάτο 31-12-2016, παραμονή Πρωτοχρονιάς του νέου πολιτικού έτους 2017, και
ώρα 8 μ.μ., είναι η ακόλουθη:
Προς τον εκκλησιαστικό
ανακριτή
π. Ευτύχιο Πετράκη
τον οποίο διόρισε ο
Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου
κ. Δαμασκηνός
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας,
δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η
Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού
ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα
που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου
Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία
ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της
Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των
Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν,
Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,
όπως
ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον
Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος
Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον
Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση
αυτού του τελευταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά
τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας,
αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με
τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού
τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι
οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των
Αποστόλων ως Σώμα Χριστού )
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Του Ιερέα π. Παναγιώτη Μητριτσάκη, Εφημερίου της Ενορίας (ορεινής Χανίων)
……………………………………………
Α. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
Δυνάμει του άρθρου 72
Νόμου 4149/1961, σε συνδυασμό με το άρθρο 11 του Νόμου 1700/1987, για την
υπεράσπισή μου ενώπιον των Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων σε όλα τα στάδια της
εκκλησιαστικής δίκης, προδικασία (ανάκριση) και κύρια διαδικασία, και σε όλους
τους βαθμούς δικαιοδοσίας και για όλα τα στάδια των εκκλησιαστικών δικών,
διορίζω συνήγορο τον κ. Κυριάκο Κυριαζόπουλο του Νικολάου, Δικηγόρο παρ’ Αρείω
Πάγω (ΔΣΘ – ΑΜ 7232), Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και
Θεολόγο, κάτοικο Τριαδίου Θέρμης Θεσσαλονίκης, οδός Πλαστήρα, αριθ. 6, τηλ.
2310-223480 και κιν. 6932464058.
………………………………………………..
Β. - ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ
Μετά από ημέρες από τη
διακαινήσιμο εβδομάδα, ο Μητροπολίτης με κάλεσε για εξηγήσεις, λίγο πριν τη
Σύνοδο της Κρήτης, και του εξέφρασα και την άποψή μου την αντίθετη γι’ αυτήν,
δηλ. ότι δεν έχει ορθόδοξα στοιχεία.
Ο Μητροπολίτης μου είπε
ότι, επειδή τότε δεν είχε χρόνο λόγω προετοιμασίας της Συνόδου, θα μιλήσουμε
μετά τη Σύνοδο.
Εν τω μεταξύ μετά τη
Σύνοδο μιλήσαμε και του είπα ότι η Σύνοδος αυτή για μένα είναι οικουμενική και
δεν έχει στοιχεία ορθοδοξίας που διακρίνουν μια ορθόδοξη σύνοδο, ότι έγινε μια
σύνοδος πριβέ, αποκλείοντας
Τι λέγει ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ σε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ και ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ (και ανακολουθίες Τελεβάντου)
Πηγή: "Τελεβάντος"
ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ
ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
(Ἀκολουθεῖ Σχόλιο τῆς "Π. Π.")
Από τον διάλογο του Μεγάλου Βασιλείου με τον έπαρχο Μόδεστο αντιπρόσωπο του αιρετικού αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ουάλεντα -που παραθέσαμε σε πρόσφατη ανάρτηση- παραλείψαμε, επί σκοπού, το ακόλουθο επιλογικό απόσπασμα, για να το αναπτύξουμε πιο διεξοδικά.
Λέγει ο Μέγας Βασίλειος:
Ετικέτες
Μ. Βασίλειος,
Τελεβάντος
Θλίψη: ΟΒΙΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Καντιωτικών τινών ιερέων με την ανοχή του άβουλου και ανύπαρκτου Μητροπολίτη τους! --(Υπαρκτού πλέον, μόνο προς επικράτηση του Οικουμενισμού!).
Σεβαστέ μου π. Νικηφόρε, ευλογείτε και καλή χρονιά!
Α΄. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ: «ΤΙ ΦΛΥΑΡΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΠΑΣ;»
Διάβασα χθες ένα άρθρο σας στα «Νέα της Πτολεμαΐδας» με τίτλο: «Τι φλυαρεί ο μέγας παπάς;»1 και
ομολογώ ότι σκανδαλίστηκα και στενοχωρήθηκα πολύ. Δεν σκεφτήκατε,
πάτερ, ότι διανύουμε περίοδο μεγάλων εορτών και μας αναγκάζετε τέτοιες
χρονιάρες μέρες να γράφουμε και να απαντούμε; Γιατί μας προκαλείτε;
Το
άρθρο σας είχε αποσπάσματα από ένα βιβλίο με λόγους του Αγίου Ευσταθίου
Θεσσαλονίκης. Τα εν λόγῳ αποσπάσματα αναφέρονται σε κακούς και
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ κ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ
Του Παναγιώτη Τσάλλου, Ιστορικού
Σημ. "Π.Π.": Ἀπὸ τὸν τίτλο διαγράψαμε τὴ λέξη "πλαστογράφος"
γιατὶ ὁ συγγραφέας μᾶς ἀπέστειλε διόρθωση τοῦ κειμένου του,
ἐκ τοῦ ὁποίου προέκυπτε ἡ πράξη τῆς πλαστογραφίας. Ζητᾶμε
γι' αὐτὸ συγγνώμη ἀπὸ τὸν μητρ. Γόρτυνος.
Με μεγάλη μου λύπη ανέγνωσα την πρωτοχρονιάτικη εγκύκλιο του Γόρτυνος Ιερεμία, εγκύκλιο γεμάτη ανακρίβειες, παρερμηνείες, παραλογισμούς, ακόμα και πλαστογραφίες! Η θρησκευτική μου συνείδηση δεν επιτρέπει να βλέπω παθητικά το ψεύδος να πλασάρεται ως αλήθεια και μάλιστα από την πένα εις τόπον (μα όχι και τύπον) Χριστού Αρχιερέως, γι αυτό και προβαίνω στην αναίρεσή της. Με κόκκινα γράμματα θα παρατίθεται τα όποια αποσπάσματα της εν λόγω επιστολής, ενώ με μαύρα ο σχολιασμός μου.
Μέ ἀφορμή τά φιλοπαπικά καί φιλοοικουμενιστικά κινήματα πού παρατηροῦνται στίς ἡμέρες μας, ὅπως συνέβαιναν καί παλαιότερα καί τά ὁποῖα ἀσφαλῶς καταδικάζουμε, γιατί ὁ παπισμός εἶναι αἵρεση, ὁ δέ οἰκουμενισμός παναίρεση, μερικοί, κληρικοί καί λαϊκοί, δείχνουν ἕναν ὑπέρμετρο ἄκριτο καί ἄτακτο ζῆλο καί ἐπιτίθενται ἐναντίον τῶν Ἀρχιερέων κυρίως, τούς ὁποίους ἀποκαλοῦν μέ προσβλητικές ἐκφράσεις καί τούς παρουσιάζουν ὡς προδότες τῆς πίστης μας καί ἀνάξιους, λοιπόν, γιά τήν διαποίμανση τῆς ποίμνης τους.
Αφού ο
παπισμός είναι αίρεση, γιατί δεν επικυρώσατε στην Κρήτη την αντιπαπική Σύνοδο
επί Μεγάλου Φωτίου; Μήπως επειδή δεν συμφωνείτε μαζί της; Αφού παπισμός και
οικουμενισμός είναι αίρεση και παναίρεση αντίστοιχα, πού είναι οι εντός της Εκκλησίας
φορείς της; Διότι θα ήταν παράδοξο να μιλάμε για αίρεση, χωρίς θιασώτες… Αφού
λοιπόν υπάρχουν φορείς της αιρέσεως οι οποίοι προωθούν τα σύγχρονα κινήματα που
αναφέρατε, γιατί δεν τους καταδικάζετε; Ακόμα χειρότερα
Ετικέτες
μητρ. Γόρτυνος Ιερεμίας,
Τσάλλος Π.
Νέα ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΜΟΝΑΧΟΥ
ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ
.
ΤΟΥ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΜΟΝΑΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ
.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΑΡΧΙ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ
.
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ
Στην Ιερά διδασκαλία του Πανόσιου και Ομολογητού,
Θεοδώρου Στουδίτη, όπως προσφωνείται ο Άγιος στο συνοδικό της Ζ' Οικουμενικής
Συνόδου αναφέρονται τα εξής:
"Η κατάργησις των Ευαγγελικών Εντολών και η
διαλυσις του Ευαγγελιου δεν γίνεται συνήθως δια της ακυρώσεως Συνοδικώς των
Εντολών, αλλά δια της αχρηστεύσεως των στην πράξι, καθ' όσον θεσπίζομε ως γραμμή
της Εκκλησίας κάτι αντίθετο στο Ευαγγέλιο".
Μία από τις αντίχριστες διδασκαλίες της Αιρέσεως
του Οικουμενισμού, που διακήρυξε
επισήμως η Σύνοδος της Κρήτης, αντίθετη προς την Χριστιανική διδασκαλία, την
οποία ασπαστηκαν
Οι Άγιο Σιλβέστρος -Πάπας Ρώμης- ο όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ
Ὁ Ἅγιος Σιλβέστρος Πάπας Ρώμης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)