Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ: ΝΥΦΗ …ΕΞΗ ΕΤΩΝ



Πο εναι ο ντιρατσιστές, ο κάθε εδους ργανισμο κα τομα, πο τάχα νδιαφέρονται γι τς λευθερίες τν λαν κα τ νθρώπινα δικαιώματα; Γιατί δν πεμβαίνουν -ο ποκριτές- στ  «μάθημα του "βιασμού" των μικρών κοριτσιών με το πρόσχημα του γάμου;»

 

Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ:

ΝΥΦΗ …ΕΞΗ ΕΤΩΝ

ΝΥΦΗ 6 ΕΤΩΝ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
 Η παιδεραστία στο Ισλάμ έχει την μορφή του γάμου, ενός ισλαμικού γάμου όπου παρατηρείται συχνά το άθλιο φαινόμενο η νύφη να είναι πολύ μικρής ηλικίας, μέχρι και… έξη ετών, όπως το περιστατικό που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες στο μουσουλμανικό Σουδάν. Άλλωστε, όπως

Οικουμενιστικός εορτασμός των Χριστουγέννων στην Ατλάντα! Η αλλοίωση του φρονήματος των πιστών συνεχίζεται αδιαλείπτως, ενώ οι Ποιμένες κοιμούνται!

Ἡ συγχώνευση καὶ ἀπορρόφηση τῶν πιστῶν τῆς Ὀρθοδόδοξης Ἐκκλησίας ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, συνεχίζεται ἀδιαλείπτως.
Κι ἐνῶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες, διαμαρτύρονταν καὶ διέκοπταν τὴν ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀκόμα καὶ ἐπὶ ὑποψίᾳ αἱρέσεως, καὶ οὐδέποτε διενοοῦντο νὰ συμπροσευχηθοῦν μετὰ τῶν αἱρετικῶν ἢ νὰ κοινωνήσουν μαζί τους, οἱ σύγχρονοι ὀρθόδοξοι διάδοχοί τους, ἄλλα, ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ ἐδίδαξαν οἱ Ἅγιοι κάνουν.
Ἔτσι, οἱ Ὀρθόδοξοι, τάχα, ἱερεῖς καὶ Ἐπίσκοποι, καὶ ἱστολόγια, ἀλλὰ καὶ κάποιοι «φωτισμένοι» τυχοδιῶκτες τύπου Τελεβάντου καὶ Ἀμέθυστου (ὁ καθένας θεωρεῖ τὸν ἑαυτό του ὡς τὸν μόνο αὐθεντικὸ ἐκφραστὴ τῆς Ὀρθοδοξίας), ἔχουν ἐπιλέξει τὴν συμπόρευση, ἢ τὴν σιωπή, ἢ τὴν διαμαρτυρία μέν, ἀλλὰ ταυτόχρονα καὶ τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς!
Νά, λοιπόν, ἄλλη μιὰ συμπροσευχή, ἄλλη μιὰ ἀλλοίωση τοῦ φρονήματος τοῦ Πιστοῦ λαοῦ στὴν Ἀτλάντα.

Πηγή: "Ἀκτίνες"

Οικουμενιστικός εορτασμός των Χριστουγέννων στην Ατλάντα (Φωτογραφίες)

Ατλάντα -  Οικουμενιστική συμπροσευχή Ορθοδόξων και Παπικών για την εορτή των χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014, στις 7 μ.μ., στον Ελληνικό Ορθόδοξο Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Συμμετείχαν ο Μητροπολίτης Ατλάντας Αλέξιος και ο Παπικός Αρχιεπίσκοπος Wilton D. Gregory. Θέμα της συνάντησης «Γιορτάζοντας την Γέννηση του Κυρίου σε ένα διηρημένο κόσμο."
 
Χιλιάδες παρόμοιες συναντήσεις καὶ συμπροσευχὲς συντελοῦνται σὲ ὅλες τὶς ὀρθοδοξες χῶρες τὰ τελευταῖα χρόνια καὶ σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα οἱ παραπάνω «ὀρθόδοξοι», ἀντὶ νὰ ἀπομακρυνθοῦν πάραυτα ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἀντίθετα διδάσκουν τὴν κοινωνία μαζί τους ...ἕως συγκλήσεως Συνόδου!
Ἢ ἰσχυρίζονται ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς δὲν κάνουν καὶ τίποτα αἱρετικό, νά, ΜΟΝΟ κάποιες «ἀσχήμιες» κάνουν! (ἔτσι μετονόμασε τὶς αἱρετικὲς πράξεις τους ὁ Τελεβάντος).
Ἢ ἀκόμα, φιλοσοφοῦν (Ἀμέθυστος) ὅτι, ὅσοι δὲν ἔχουν τὴν δική τους φιλοσοφικοθεολογικὴ κατάρτιση, ὥστε νὰ κατανοήσουν πλήρως τὶς λεπτεπίλεπτες οἰκουμενιστικὲς ἀποκλίσεις, «δὲν δικαιοῦνται διὰ νὰ ὁμιλοῦν», εἰσάγοντας ἔτσι (χωρὶς νὰ τὸ καταλαβαίνει;) ἕνα ἀριστοκρατικὸ χριστιανισμό.
Ἀκόμα κι ἂν διδάσκουν (ἐμᾶς ποὺ δὲν καταλαβαίνουμε), τὴν αὐθεντικὴ Ὀρθόδοξη Παράδοση (ποὺ νομίζουν ὅτι αὐτοὶ ὀρθὰ κατέχουν), δὲν καταλαβαίνουν –οἱ ταλαίπωροι– ὅτι μένοντας κολλημένοι στὸν Οἰκουμενισμό, κανέναν δὲν πείθουν γιὰ τὴν ἀλήθεια τῶν λεγομένων τους, ἀντίθετα ἀποτρέπουν νὰ τοὺς ἐμπιστευθεῖ κανείς, ἀφοῦ ἀρνοῦνται τὴν πρακτικὴ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ποὺ δίδαξε ὁ Κύριος καὶ ἐπανέλαβαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες.
Σύμφωνα μὲ τὴν λογική τους, μιὰ γιαγιά ἢ ἕνας παπποὺς ποὺ δὲν γνωρίζει ἄριστα θεολογία, εἶναι ὑποχρεωμένος νὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἔστω κι ἂν καταλαβαίνει ὅτι οἱ παναιρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς διαστρέφουν κι αὐτὸ τοῦτο τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, ἀφοῦ διδάσκουν πολλὲς Ἐκκλησίες καὶ πολλὰ βαπτίματα!
Ἀλλὰ μωραίνει Κύριος...!

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ (και φωτογραφίες)

Όταν συμπλέκονται μια απίστευτη έπαρση, η συκοφαντία και η ψευτιά, ο άνθρωπος οδηγείται τελικά στην παραφροσύνη!



Ὁ κατήφορος τοῦ κ. Τελεβάντου δὲν ἔχει τέλος. Δὲν ντρέπεται να συνεχίζει χριστουγεννιάτικα τὶς συκοφαντίες καὶ τὰ ψέματα ἐναντίον τῶν ἀποτειχισμένων. Δὲν ντρέπεται, χωρὶς νὰ ἀναφέρει κείμενα τῶν πατέρων, νὰ διαγράφει μὲ μιὰ μονοκονδυλιὰ τὶς θέσεις περὶ τῆς Ἀποτειχίσεως, χωρὶς νὰ τολμήσει -ὁ μεγάλος θεολόγος- νὰ ἀνατρέψει τὶς πατερικὲς θέσεις ποὺ παραθέτουμε χρόνια τώρα (παρότι ἔτσι ὑποσχέθηκε δημοσίως πρὶν ἀπὸ τρία περίπου χρόνια!)
Σήμερα, λοιπόν, σειρὰ εἶχε ὁ π. Εὐθύμιος Χαραλαμπίδης ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὸν λατινόφρονα μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο καὶ ὁ ὁποῖος ἀνακοίνωσε ὅτι, ἐκδιωχθεὶς ἀπὸ τὴν Ἄνδρο, θὰ λειτουργεῖ στὴν Ἀθήνα, ὅπου, ὅπως μάθαμε διαμένει (φανταζόμαστε χωρὶς νὰ ἀναφέρει τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου του, ἀφοῦ αὐτὸ σημαίνει ἀποτείχιση).
Ὁ κ. Τελεβάντος, λοιπόν, αὐτὴν τὴν ἐνέργεια, ἀποφαινόμενος ὡς Πάπας τῆς Ἀμερικῆς, τὴν ὀνομάζει σχίσμα, ἀντίθετα μὲ τὸν «πνευματικό» του π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ὁ ὁποῖος δίδασκε ὅτι ἡ ὁ ἀποτειχισμένος συνεχίζει τὶς ἱεροπραξίες του, χωρὶς νὰ μνημονεύει Ἐπίσκοπο:
« ποτείχιση εναι, «κανονικν δικαίωμα... Ο ερο Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου το αρετικς διδασκαλίας κηρύσσοντος πισκόπου Πατριάρχου... ν τις, χρησιμοποιν τ δικαίωμα ατο, παύσ τ μνημόσυνον, καλς ποιε (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).

Τὸ ἀνόητο καὶ συκοφαντικὸ δημοσίευμα τοῦ Τελεβάντου:



ΙΔΟΥ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΕΥΘΥΜΙΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ 

Του Παναγιώτη Τελεβάντου 
=====

Εγραψα για τον αποτειχισθέντα Αρχιμανδρίτη Ευθύμιο Χαραλαμπίδη ότι στην αρχή θα κάτσει φρόνιμος αλλά δεν θα περάσει πολύς καιρός και θα προσχωρήσει σε σχίσμα.

Ιδού ότι με διέψευσε σχεδόν αμέσως επειδή ήδη προσχώρησε σε σχίσμα.

Πληροφορούμαστε από τα ιστολόγια των σχισματικών που αυτοαποκαλούνται αποτειχισμένοι, ότι ο π. Ευθύμιος έστειλε χριστουγεννιάτικο μήνυμα και ότι λειτούργησε τα Χριστούγεννα κάπου στην Αττική ειδικά για τους αποτειχισμένους!!!

Μπορούμε να μάθουμε σε ποιο ναό; Και με ποιου επισκόπου την άδεια;

Σ’ αυτά δυστυχώς τα απαράδεκτα προβαίνουν οι αυτοαποκαλούμενοι αποτειχισμένοι!

Για να εφαρμόσουν ένα κανόνα που αναφέρεται στη δυνητική και όχι υποχρεωτική διακοπή του μνημοσύνου του οικείου ιεράρχη όταν κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αίρεση, καταπατούν στη συνέχεια αδίστακτα τον υποχρεωτικό χαρακτήρα πλήθους Ιερών Κανόνων.!!!

Προθυμότατοι να εφαρμόσουν για τον εαυτό τους οικονομία για κάθε παρανομία που κάνουν μόνον και μόνον για να βάλουν σε εφαρμογή ένα κανόνα που έχει δυνητικό και όχι υποχρεωτικό χαρακτήρα.

Θαυμάστε θεολογική ασχετωσύνη και αντιεκκλησιαστικό φρόνημα!!! Και αυτά εν ονόματι του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.!!! Τέτοιους σύμμαχους οι Οικουμενιστές τους αναζητούν στον ουρανό και τους βρίσκουν στη γη!

Διακοπή Μνημοσύνου και ΑΝΑΞΙΟΣ του Πατριάρχη για τα ...κτήματα! Για την Πίστη κανένα ενδιαφέρον!

Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε… Μεγάλος κίνδυνος για την Ορθοδοξία.

 Επικίνδυνες ώρες για το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο στα Ιεροσόλυμα! Φώναζαν «Ανάξιος» (βιντεο)

Πηγή: nefthalim

Το σχίσμα μεταξύ αράβων Ορθοδόξων και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων έφτασε… Μεγάλος κίνδυνος για την Ορθοδοξία

Πήρε φωτιά η Ιορδανία μετά την απόφαση του Πατριάρχη Ιεροσολύμων να εκδιώξει τελικά ηγούμενο ο οποίος του ζητούσε να μην ξεπουλάει το Πατριαρχείο και του επιδείκνυε να προασπίζει τα συμφέροντα της Ορθοδοξίας.
Όπως είχε αποκαλύψει πρόσφατα το HellasForce απο την Ιορδανία θα ξεκινούσε το σχίσμα μετά τις αντιδράσεις των ορθοδόξων στους διωγμούς των ηγουμένων από τον Θεόφιλου Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Είχαμε αποκαλύψει τον διωγμό του Δοσίθεου ηγούμενου στην Κανά και τον διωγμό του Χριστοφόρου, ηγούμενου στο Ντιμπίν της Ιορδανίας.
Είχαμε προβλέψει την κρίση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την πιθανότητα του σχίσματος και τώρα επιβεβαιωνόμαστε με την απόφαση των ορθοδόξων να διακόψουν να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων που σημαίνει ότι θα αρχίσουν τα

ΑΓΙΟΙ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ο Πρωτομάρτυρας και ΘΕΟΔΩΡΟΣ ο Γραπτός


Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ο Πρωτομάρτυρας και Αρχιδιάκονος
Ήταν ένας από τους πιο διακεκριμένους μεταξύ των επτά διακόνων, που εξέλεξαν οι πρώτοι χριστιανοί για να επιστατούν στις κοινές τράπεζες των αδελφών, ώστε να μη γίνονται λάθη. Αν και κουραστική η ευθύνη του επιστάτη για τόσους αδελφούς, παρ΄ όλα αυτά ο Στέφανος έβρισκε καιρό και δύναμη για να κηρύττει το Ευαγγέλιο του Χριστού.
Και όπως αναφέρει η Αγία Γραφή,
«Στέφανος πλήρης πίστεως και δυνάμεως εποίει τέρατα και σημεία μεγάλα εν τω λαώ» (Πράξεις των Αποστόλων, στ΄ 8-15, ζ΄ 1-60).
Δηλαδή ο Στέφανος, που ήταν γεμάτος πίστη και χάρισμα ευγλωττίας δυνατό, έκανε μεταξύ του λαού μεγάλα θαύματα, που προκαλούσαν κατάπληξη και αποδείκνυαν την αλήθεια του χριστιανικού κηρύγματος.
Οι Ιουδαίοι όμως, καθώς ήταν προκατειλημμένοι, εξαπέλυσαν συκοφάντες ανάμεσα στο λαό, που διέδιδαν ότι άκουσαν το Στέφανο να βλασφημεί το Μωϋσή και το Θεό.
Με αφορμή λοιπόν αυτές τις συκοφαντίες, που οι ίδιοι είχαν ενσπείρει, άρπαξαν με μίσος το Στέφανο και τον οδήγησαν μπροστά στο Συνέδριο, τάχα για να απολογηθεί.
Η απολογία του Στεφάνου υπήρξε πρότυπο τόλμης και θάρρους.
Χωρίς να φοβηθεί καθόλου, εξαπέλυσε λόγια-κεραυνούς εναντίον των Ιουδαίων.
Και από υπόδικος, ορθώθηκε θυελλώδης ελεγκτής και κατήγορος.
Τότε, ακράτητοι από το μίσος οι Ιουδαίοι, τον έσυραν έξω από την πόλη, όπου τον θανάτωσαν με λιθοβολισμό.
Εκεί φάνηκε και η μεγάλη συγχωρητικότητα του Στεφάνου προς τους εχθρούς του με τη φράση του,
«Κύριε, μη στήσης αυτοίς την αμαρτίαν ταύτην».
Κύριε, μη λογαριάσεις σ΄ αυτούς την αμαρτία αυτή.

Απολυτίκιο. Ήχος δ΄. Ταχύ προκατάλαβε.
Βασίλειον διάδημα, εστέφθη ση κορυφή, εξ άθλων ων υπέμεινας, υπέρ Χριστού του Θεού, Μαρτύρων Πρωτόαθλε Στέφανε· συ γαρ την Ιουδαίων, απελέγξας μανίαν, είδες σου τον Σωτήρα, του Πατρός δεξιόθεν. Αυτόν ουν εκδυσώπει αεί, υπέρ των ψυχών ημών.

Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ο Γραπτός
Ήταν γιος του Ιωανά, από την Παλαιστίνη, και υπήρξε μαθητής μαζί με τον αδελφό του Θεοφάνη, στη μονή του αγίου Σάββα.
Στα χρόνια του βασιλιά Λέοντα του Ε΄ ήλθαν στην Κων/πολη, αλλά και οι δύο για το ζήτημα των αγίων εικόνων, περιορίστηκαν σε κάποια Μονή στο Στόμιο της Μαύρης Θάλασσας.
Ο βασιλιάς Μιχαήλ ο Τραυλός τους επανέφερε, αλλά αυτοί δεν θέλησαν να εξαγοράσουν την ησυχία τους με αδιαφορία στα εκκλησιαστικά ζητήματα και να νεκρώσουν τις ιερές πεποιθήσεις τους.
Γι΄ αυτό εκδήλωσαν με θάρρος τα φρονήματά τους και έτσι πάλι περιορίστηκαν από τον βασιλιά, σε κάποιο τόπο κοντά στο Σωσθένιο.
Αργότερα επί Θεοφίλου του Εικονομάχου, στάλθηκαν

Ο αδικούμενος, οι αδικούντες και η δικαιοσύνη του Θεού!



Ἀπὸ τὴν ἀπολογία τοῦ Πρωτομάρτυρος
καὶ Ἀρχιδιακόνου Στεφάνου.

24 κα δν τινα δικομενον μνατο, κα ποισατο κδκησιν τ καταπονουμν πατξας τν Αγπτιον. 25 νμιζε δ συνιναι τος δελφος ατο τι Θες δι χειρς ατο δδωσιν ατος σωτηραν· ο δ ο συνκαν. 26 τ τε πιοσ μρ φθη ατος μαχομνοις, κα συνλασεν ατος ες ερνην επν· νδρες, δελφο στε μες· να τ δικετε λλλους; 27 δ δικν τν πλησον πσατο ατν επν· τς σε κατστησεν ρχοντα κα δικαστν φ' μν;
... 35 Τοτον τν Μωϋσν ν ρνσαντο επντες· τς σε κατστησεν ρχοντα κα δικαστν; τοτον Θες ρχοντα κα λυτρωτν πστειλεν ν χειρ γγλου το φθντος ατ ν τ βτ. ... οκ θλησαν πκοοι γενσθαι ο πατρες μν, λλ πσαντο κα στρφησαν τ καρδίᾳ ατν ες Αγυπτον 40 επντες τ αρν· ποησον μν θεος ο προπορεσονται μν·
48 λλ' οχ ψιστος ν χειροποιτοις ναος κατοικε, καθς προφτης λγει· 49 ορανς μοι θρνος, δ γ ποπδιον τν ποδν μου· ποον οκον οκοδομσετ μοι, λγει Κριος, τς τπος τς καταπασες μου; 50 οχ χερ μου ποησε τατα πντα; 51 Σκληροτρχηλοι κα περτμητοι τ καρδίᾳ κα τος σν, μες ε τ Πνεματι τ γίῳ ντιππτετε, ς ο πατρες μν κα μες. 52 τνα τν προφητν οκ δωξαν ο πατρες μν;
...54 κοοντες δ τατα διεπροντο τας καρδαις ατν κα βρυχον τος δντας π' ατν. 55 πρχων δ πλρης Πνεματος γου, τενσας ες τν ορανν εδε δξαν Θεο κα ησον σττα κ δεξιν το Θεο, 56 κα επεν· δο θεωρ τος ορανος νεγμνους κα τν υἱὸν το νθρπου κ δεξιν το Θεο σττα. 57 κρξαντες δ φων μεγλ συνσχον τ τα ατν κα ρμησαν μοθυμαδν π' ατν, 58 κα κβαλντες ξω τς πλεως λιθοβλουν. κα ο μρτυρες πθεντο τ μτια ατν παρ τος πδας νεανου καλουμνου Σαλου, 59 κα λιθοβλουν τν Στφανον, πικαλομενον κα λγοντα· Κριε ησο, δξαι τ πνεμ μου. 60 θες δ τ γνατα κραξε φων μεγλ· Κριε, μ στσς ατος τν μαρταν τατην. κα τοτο επν κοιμθη. Σαλος δ ν συνευδοκν τ ναιρσει ατο.