Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Ετήσια Ημερίδα Προχαλκηδονίων και Ορθοδόξων Κληρικών στην Ι.Μ. Τορόντο


proxalkidonia 1

   Κάθε χρόνο μετά το Πάσχα γίνεται ετήσια ημερίδα των Προχαλκηδονίων και Ορθοδόξων Κληρικών της περιοχής Τορόντο, στην Ι.Μ. Τορόντο.

      Το πρόγραμμα αρχίζει με ορθόδοξη πασχαλινή Ακολουθία την οποία παρακολουθούν όλοι και συνεχίζεται με ομιλία. Συζήτηση επί της ομιλίας. Γεύμα. Μετά το γεύμα συζήτηση επί άλλων θεμάτων.
      Ομιλητής εφέτος ήταν ο ιερεύς Μάξιμος Rizkalla της Κοπτικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, με θέμα «Ορθόδοξη Νεολαία: Αντιμετώπιση νομιμοποίησης μαριχουάνας και διδασκαλίας σεξ στα σχολεία».
     Ο π. Μάξιμος ανέλυσε διεξοδικά το θέμα και ανέφερε όλους τους κινδύνους τους οποίους διατρέχει η ορθόδοξη νεολαία, μάλιστα όταν η διδασκαλία του σεξ αρχίζει από την Α΄ τάξη του δημοτικού, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψη ουδεμία ηθική.
     Η ατμόσφαιρα ήταν άκρως φιλική και τα πάντα συζητήθηκαν με χριστιανική αγάπη. Το γεύμα, όπως κάθε χρόνο, προσφέρθηκε από την Ι.Μ. Τορόντο
  Το Φθινόπωρο κάθε έτους γίνεται Εσπερινός, τον οποίο παρακολουθούν οι Προχαλκηδόνιοι και Ορθόδοξοι κληρικοί, αλλά και λαϊκοί χριστιανοί.
   Eφέτος ο Εσπερινός θα γίνει την Τρίτη 17 Οκτωβρίου, στον Καθεδρικό Κοπτικό Ορθόδοξο Ναό Αγ. Μάρκου, στο Markham.

Πηγή

Τα Ιερά Λείψανα των Αγίων μας χρησιμοποιούνται στα σχέδια των Οικουμενιστών




Μέσα στις προσπάθειες να συνηθίσει ο λαός τις συμπροσευχές με τους Καθολικούς και να εμπεδώσει τις αγνές διαθέσεις που οι Παπικοί έχουν, 
εντάσσεται κι η υποδοχή του σκηνώματος της Αγίας Ελένης της Ισαποστόλου εκ...Βενετίας.
Όπου προφανώς θα γίνουν συμπροσευχές, τόσο κατά την τελετή παράδοσης του σκηνώματος στην ελληνική αντιπροσωπεία, που θα πραγματοποιηθεί στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου, όσο και στην υποδοχή στην Αθήνα θα παρίστανται – συμπροσεύχονται Καρδινάλιοι. 
Ενώ προφανώς θα ευχαριστήσουμε και πολλάκις του μεγαλόκαρδους Παπικούς, οι οποίοι μας παραχωρούν για λίγο το σκήνωμα, το οποίο μας είχανε αρπάξει...
(αλλά η διοργανώτρια - Αποστολική Διακονία ομιλεί για αφαίρεση και μετακομιδή...κάτι σαν τον συνωστισμό στη Σμύρνη δηλαδή...περισσότερα για αυτούς στο τέλος).

Κατά καιρούς έρχονται πολύ σημαντικά Ιερά Λείψανα, τα οποία καθώς δεν είναι εκ...Βενετίας, τυγχάνουν μικρής προβολής και πηγαίνοντας να προσκυνήσεις βρίσκεις καμιά δεκαριά Πιστούς.

Όπως π.χ.

Φοβούνται να ενημερώσουν το λαό, για να μη μάθει τις θεολογικές εκτροπές τους!


H ΔΙΣ ασχολήθηκε με τις Διορθόδοξες και Διαχριστιανικές σχέσεις, αλλά δεν μπαίνει στο κόπο να μας δώσει λεπτομέρειες


     Λίγες μόνο μέρες μετά τις νέες θεολογικές εκτροπές στην Αίγυπτο με τον Πάπα Φραγκίσκο, τον Κόπτη Πατριάρχη, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας να συμπροσεύχονται, η Ελλαδική Εκκλησία μεταξύ άλλων θυμήθηκε να βάλει στην ατζέντα της τις Διορθόδοξες και Διαχριστιανικές σχέσεις.
    Αυτές που…. ξέχασε στην πρόσφατη Ιεραρχία, όταν και δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί με τα περί «εκκλησιών» που βαφτίστηκαν τα άλλα δόγματα και με τις σχέσεις με τους Ρωμαιοκαθολικούς.

Χωρίς λεπτομέρειες και ανακατεμένη ανάμεσα στις υπόλοιπες αναφορές του κλασσικού δελτίου τύπου που εκδίδει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος είναι η πληροφορία πως ασχολήθηκε με θέματα της Συνοδικής Επιτροπής επί των Διορθοδόξων και των Διαχριστιανικών Σχέσεων…
   Τι αντικείμενο είχαν οι συζητήσεις, τι αποφάσεις ελήφθησαν δεν θα μάθουμε ποτε;; Προς τι τόσος μυστικισμός; 
   Αναλυτικά πάντως, συνήλθε χθες και σήμερα η Διαρκής Ιερά

Ο Οικουμενιστές συναγωνίζοντες στην εκκοσμίκευση Παπικούς και Προτεστάντες υπό τις "ευλογίες" του Φαναρίου!



Οι Οικουμενιστές μετατρέπουν τους ορθόδοξους ναούς του εξωτερικού σε πηγές χρημάτων.
-Βγάζουν και από την μύγα ξύγκι.

Πληροφορίες πιστών από την Γερμανία μας αναφέρουν, ότι σε πολλές ορθόδοξες ενορίες της Ι.Μ. Γερμανίας οι εφημέριοι έχουν επιδοθεί σε ένα αγώνα δρόμου συλλογής χρημάτων με κάθε δυνατό τρόπο, με αποτέλεσμα να συμβαίνουν καταστάσεις που δεν ταιριάζουν με το Ορθόδοξο πνεύμα και την Ορθόδοξη διδασκαλία:
Το κάθε κερί στην Γερμανία κοστίζει στην παραγωγή 15 λεπτά και οι πιστοί το αγοράζουν για ένα Ευρώ το κομμάτι. Φανταστείτε πόσα έξοδα έχει κάθε Κυριακή μία πολυμελής οικογένεια αν συναριθμήσουμε και τον δίσκο, που δεν λείπει ποτέ. [σ.σ.: Μόλις μας πληροφόρησαν (9:15) με e-mail: "Καλησπερα! Το κερι στην εκκλησια στην Στουγκαρδη ειναι ολα πανω απο 2€, κατω απο 2€  κερι δεν υπαρχει!"].
Πολλές ενορίες έχουν καθιερώσει μετά την Θεία Λειτουργία την "τέλεση" ψησταριάς για να αποκομίσουν έσοδα. Μερικές από αυτές μάλιστα το έχουν σχεδόν καθιερώσει, ψήνοντας ακόμα και σε καιρούς νηστείας, βαπτίζοντας το κρέας ψάρι.
Το ακατανόητο σε αυτήν την περίπτωση, εκτός από την μετατροπή των προαυλίων των Ι. Ναών σε εντευκτήρια, στα οποία μετά την Θεία Κοινωνία το τσίπουρο πάει σύννεφο, είναι ότι πιστοί δεν λειτουργούνται και δεν κοινωνούν για κάποιες Κυριακές επειδή έχουν την ευλογία των "ποιμένων" τους να προετοιμάσουν την ψησταριά!!! από το πρωΐ, μιας και αν την κάνουν μετά την Θεία Λειτουργία μπορεί να φύγει ο κόσμος και να χαθούν τα έσοδα.
Ναός Αγ. Αποστόλων. Γερμανία.
Άλλος τρόπος εσόδων είναι η αυξανόμενη εμφάνιση συναυλιών κλασσικής, παραδοσιακής ακόμα και ρεμπέτικης μουσικής σε Ι. Ναούς ή στους πρόναους ή στην αίθουσα, που γίνεται η κυριακάτικη τράπεζα με τα ανάλογα πάλι εδέσματα.
Να μην ξεχνάμε μάλιστα και την αύξηση των πανηγυριών με την δικαιολογία της ενίσχυσης του Ελληνισμού, όταν οι πιο πολλοί Ναοί δεν προσφέρουν ούτε το ελάχιστο στην διδαχή της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής ιστορίας.

Ο Φώτης Κόντογλου και όσοι εργάζονται για την κατάργηση του ράσου!


Φώτης Κόντογλου

Τὸ ράσο καὶ τὰ γένεια

(ἀπὸ τὸ Ἀσάλευτο Θεμέλιο, Ἀκρίτας 1996)

 


  Ὁ Φώτης Κόντογλου ἀπαντᾶ στοὺς νεωτεριστές, μετα-πατερικούς, ψυχικοὺς ξερόλες, δηλ. τοὺς οἰκουμενιστὲς ἱερεῖς, οἱ ὁποῖοι ἐπιθυμοῦν  τὴν κατάργηση τοῦ ράσου καὶ τῶν γενιῶν!



   Πολλὰ ἔχουν γραφῇ γιὰ τὰ ράσα καὶ τὰ γένια τῶν κληρικῶν. Οἱ περισσότεροι ἀπ᾿ ἐκείνους ποὺ δὲν τὰ χωνεύουνε, εἶναι κάποιοι ποὺ θέλουνε νὰ φαίνουνται ἐλεύθεροι καὶ νεωτεριστικὰ πνεύματα. Αὐτοὶ ὅλοι εἶναι πάντα «πρακτικοὶ» ἄθρωποι, ποὺ κρίνουνε τὰ τῆς θρησκείας μὲ τὸ πρακτικὸ καὶ πεζὸ μυαλό τους, ἐνῷ ἡ χριστιανικὴ θρησκεία δὲν ἔχει καμιὰ σχέση μὲ τὰ πρακτικὰ μυαλά, γιατὶ εἶναι ἡ βαθύτερη ποίηση, ἡ ἄβυσσο τῆς ποίησης. Ἡ κακοδαιμονία τῆς Ἐκκλησίας μας ἔχει τὴν αἰτία της, κατὰ τὴν γνώμη μου, στὸ ὅτι λείψανε ἀπ᾿ αὐτὴν οἱ ποιητικὲς ψυχές, μὲ τὴν πραγματικὴ σημαία τῆς ποίησης, καὶ γέμισε ἀπὸ «πρακτικοὺς ἀνθρώπους, ἤγουν ἀπὸ ξεραΐλα καὶ τὸ μέγα ἔλεος.
   Νὰ βάλῃ κανεὶς μὲ τὸν νοῦ του καὶ ν᾿ ἀπορήσῃ τί σχέση ἔχουν αὐτοὶ οἱ «θετικοὶ καὶ πρακτικοὶ» ἄνθρωποι, οἱ λεγόμενοι φρόνιμοι καὶ ἔξυπνοι, μὲ τὸν Χριστό, ποὺ εἶπε τὰ παρακάτω λόγια: Ἂν δὲν γυρίσετε πίσω καὶ γίνετε σὰν τὰ παιδιά, δὲν θὰ μπεῖτε στὴν βασιλεία τῶν οὐρανῶν.- μὴν φροντίζετε τί θὰ φᾶτε καὶ τί θὰ πιῆτε καὶ τί ροῦχο θὰ φορέσετε.- Ἐγὼ σᾶς λέγω μὴν ἀντισταθεῖτε στὸν πονηρό, ἀλλὰ ὅποιος σὲ χτυπήσει ἀπὸ τὸ δεξὶ μάγουλό σου, στρέψε καὶ τ᾿ ἄλλο.- Μακάριοι ὅσοι καταδιώκονται γιὰ μένα. - Ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθρούς σας.- Μὴ θησαυρίζετε θησαυροὺς ἀπάνω στὴ γῆ.- Ἐμπᾶτε ἀπὸ τὴν στενὴ πύλη, γιατὶ εἶναι στενὸς καὶ θλιμμένος, ὁ δρόμος ποὺ πηγαίνει στὴ ζωή, κ᾿ εἶναι λίγοι ποὺ τὸν βρίσκουνε.- Ἀφῆστε τοὺς νεκροὺς νὰ θάψουν τοὺς πεθαμένους τους.- Δὲν ἦλθα νὰ φέρω εἰρήνη ἀλλὰ μάχαιρα.- Ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ παίρνεται μὲ τὴ βία κ᾿ οἱ βιαστὲς τὴν ἀρπάζουνε».

«Ως λυπούμενοι αεί δε χαίροντες»!

Ἀληθινή καί όχι ψεύτικη χαρά


Τοῦ Φώτη Κόντογλου

25-9-300x224

“Ἀληθινὴ κι᾿ ὄχι ψεύτικη χαρὰ νοιώθει μονάχα ὅποιος ἔχει τὸν Χριστὸ μέσα του, κ᾿ εἶναι ταπεινός, πρᾶος, γεμάτος ἀγάπη. Ἀληθινὴ χαρὰ ἔχει μονάχα ἐκεῖνος ποὺ ξαναγεννήθηκε στὴν ἀληθινὴ ζωὴ τοῦ Χριστοῦ. Κι᾿ αὐτὴ ἡ ἀληθινὴ χαρὰ βγαίνει ἀπὸ καρδιὰ ποὺ πονᾶ καὶ θλίβεται γιὰ τὸν Χριστό, καὶ βρέχεται ἀπὸ τὸ παρηγορητικὸ δάκρυο τὸ ὁποῖο δὲν τὸ γνωρίζουνε οἱ ἄλλοι ἄνθρωποι, κατὰ τὸν ἅγιο λόγο ποὺ εἶπε τὸ στόμα τοῦ Κυρίου: «Μακάριοι οἱ πενθοῦντες, ὅτι αὐτοὶ παρακληθήσονται» (Ματθ. ε´ 4), «Καλότυχοι ὅσοι εἶναι λυπημένοι, γιατὶ αὐτοὶ θὰ παρηγορηθοῦνε.» Κι᾿ ἀλλοῦ λέγει:… «Καλότυχοι ὅσοι κλαῖτε τώρα, γιατὶ θὰ γελάσετε.» (Λουκ. στ´ 21).
Ὅποιος λυπᾶται καὶ ὑποφέρνει γιὰ τὸν Χριστό, πέρνει παρηγοριὰ οὐράνια καὶ εἰρήνη ἀθόλωτη. Παράκληση δὲν θὰ πεῖ παρακάλεσμα, ἀλλὰ παρηγοριά. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα λέγεται Παράκλητος, δηλαδὴ Παρηγορητής, ἐπειδὴ ὅποιος τὸ πάρει, παρηγοριέται σὲ κάθε θλίψη του καὶ βεβαιώνεται καὶ δὲν φοβᾶται τίποτα. Κι᾿ αὐτὴ ἡ βεβαιότητα ποὺ δέχεται μυστικά, τὸν κάνει νὰ χαίρεται πνευματικά. Καὶ πάλι λέγει ὁ Κύριος παρακάτω στὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία: «Μακάριοι ἐστὲ ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσι καὶ εἴπωσι πᾶν πονηρὸν ρῆμα ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ» (Ματθ. ε´ 11). Καὶ κατὰ τὸν μυστικὸ Δεῖπνο εἶπε στοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους: «Ἀμήν, Ἀμήν λέγω ὑμῖν ὅτι κλαύσετε καὶ θρηνήσετε ὑμεῖς, ὁ δὲ κόσμος χαρήσεται· ὑμεῖς δὲ λυπηθήσεσθε, ἀλλ᾿ ἡ λύπη ὑμῶν εἰς χαρὰν γενήσεται.» (Ἰω. ιστ´ 20).
Ὅλα τὰ ἄλλα ποὺ τὰ λένε χαρὲς οἱ ἄνθρωποι, δὲν εἶναι ἀληθινὲς χαρές· μιὰ εἶναι ἡ ἀληθινὴ χαρά, τούτη ἢ ἡ πονεμένη χαρὰ τοῦ Χριστοῦ, ποὺ ξαγοράζεται μὲ τὴ θλίψη, γιὰ τοῦτο κι᾿ ὁ Κύριος τη λέγει «πεπληρωμένη», δηλ. τέλεια, ἀληθινή, σίγουρη (Ἰω. ιστ´ 25). Κι᾿ ὁ ἅγιος Παῦλος στὶς Ἐπιστολές του λέγει πολλὰ γι᾿ αὐτὴ τὴ βλογημένη θλίψη ποὺ εἶναι συμπλεγμένη μὲ τὴ χαρά: «Ἡ λύπη γιὰ τὸν Θεό, λέγει, φέρνει ἀμετάνοιωτη μετάνοια γιὰ τὴ σωτηρία (δηλ. ἡ λύπη ποὺ νοιώθει ὅποιος πιστεύει στὸν Θεό, κάνει ὥστε ἐκεῖνος ὁ ἄνθρωπος νὰ μετανοιώσει καὶ νὰ σωθεῖ, χωρὶς νὰ ἀλλάξει γνώμη καὶ νὰ γυρίσει πίσω στὴν ἁμαρτία), ἐνῶ ἡ λύπη τοῦ κόσμου φέρνει τὸν θάνατο.» (Κορινθ. Β´, ζ´ 10).
Κι᾿ ἀλλοῦ λέγει πὼς οἱ χριστιανοὶ φαίνουνται στοὺς ἀσεβεῖς πὼς εἶναι λυπημένοι, μὰ στ᾿ ἀληθινὰ χαίρουνται: «ὡς λυπούμενοι ἀεὶ δὲ χαίροντες, ὡς πτωχοὶ πολλοὺς δὲ πλουτίζοντες, ὡς μηδὲν ἔχοντες καὶ πάντα κατέχοντες» (Κορινθ. Β´, στ´ 10). Ἀπ᾿ αὐτὴ τὴν παντοτινὴ χαρὰ φτερωμένος ὁ ἅγιος Παῦλος, γράφει ὁλοένα στοὺς μαθητάδες του: «Χαίρετε ἐν Κυρίῳ πάντοτε!» (Φιλιπ. δ´ 4). «Πάλιν χαρῆτε» (Φιλιπ. β´ 28). «Πάντοτε χαίρετε» (Θεσσαλ. ε´ 16).
«Λοιπόν, ἀδελφοί, χαίρετε» (Κορινθ. Ζ΄16)