Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Ποιός διαπράττει την «εκκλησιολογική εκτροπή» κ. Χαραλάμπους;


Οἱ «Ἀκτίνες» δημοσίευσαν ἕνα ἄρθρο τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους μὲ τίτλο «Ούτε αποσχιστικές ενέργειες, ούτε οικουμενιστικές εκτροπές». Σ’ αὐτὸ ὁ συγγραφέας καταγράφει τὰ Οἰκουμενιστικὰ αἴσχη καὶ ἐκφράζει τὴ λύπη του γι’ αὐτά, καὶ ταυτόχρονα στὴν γραμμὴ Τελεβάντου καὶ Χριστοΰφαντου διαπράττει τὸ δικό του Χαραλάμπιο αἶσχος, προσφέροντας τὶς χρήσιμες ὑπηρεσίες του στοὺς Οἰκουμενιστές, τῶν ὁποίων ἡ καρδία ἀγάλλεται ὅσο βλέπουν νὰ κοινωνοῦν μαζί τους, ἐκεῖνοι ποὺ τοὺς ...καταγγέλλουν γιὰ «ἐκκλησιολογικὲς ἐκτροπές»!
Αὐτὴ κι ἂν εἶναι «ἐκκλησιολογικὴ ἐκτροπὴ» κ. Χαραλάμπους!

Δημοσιεύουμε τὸ κείμενο τοῦ κ. Χαραλάμπους κι ἕνα σχόλιο ἀπὸ τὶς «Ἀκτίνες» τοῦ κ. Νίκου Χειλαδάκη.

Πηγή: «Ἀκτίνες»
Ούτε αποσχιστικές ενέργειες,
ούτε οικουμενιστικές εκτροπές.
(Οι δύο ακρότητες που σαφώς παρεκκλίνουν
από το Ορθόδοξο Εκκλησιολογικό ήθος)


Σε κείμενο του π. Ιωάννη Χρυσαυγή, στο Amen.gr, που τιτλοφορείται ‘’Η Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας το 2016’’, μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:  «Μια ενιαία και κατηγορηματική απάντηση στα εξτρεμιστικά στοιχεία και παρατάξεις – μερικές φορές από κύκλους που επηρεάζονται από ακραίους αντιδραστικούς μοναχούς…».
Η υποδεικνυόμενη αυστηρότητα μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους, όταν η αναφορά γίνεται σε όλους τους εκτραπέντες, τόσο των αποσχιστικών ενεργειών, όσο και των  απαράδεκτων οικουμενιστικών ατοπημάτων.
Όντως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα εκκλησιολογικής στρέβλωσης, για όσους προβαίνουν σε αποσχιστικές ενέργειες, αλλά εξίσου σοβαρό εκκλησιολογικό πρόβλημα έχουν και όσοι τους Ιερούς Κανόνες παραβιάζουν, με τα οικουμενιστικά ατοπήματά των. 
Όσοι εισηγούνται αυστηρότητα, για εκείνους που με αδόκιμο ζήλο προβαίνουν σε αποσχιστικές ενέργειες, δεν πρέπει να είναι επιεικείς με την μία των αιτιών που τους οδήγησαν στην πράξη τους αυτή.  Συνήθως εθελούσια αγνοούν, την αιτία των οικουμενιστικών και άλλων ατοπημάτων, κάποιων Ιεραρχών μας.  Τα οικουμενιστικά ατοπήματα κάποιων Ιεραρχών μας, συνηγορούν με τον τρόπο τους στον αδόκιμο ζήλο αυτών των Χριστιανών, που προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες.
Επιπρόσθετα πρέπει να πούμε ότι πάμπολλοι είναι εκείνοι, που χωρίς ακρότητες και αποσχιστικές ενέργειες, εκφράζουν τη λύπη τους για τις οικουμενιστικές εκτροπές κάποιων Ιεραρχών μας. 
Λύπη μεγάλη προκαλούν οι συμπροσευχές μετά αιρετικών και αλλοθρήσκων. 
Λύπη μεγάλη αισθάνεται ο Ορθόδοξος, όταν να δωρίζονται τα βλάσφημα κοράνια από Ιεράρχες μας.  
Λύπη μεγάλη αισθάνεται ο Ορθόδοξος, όταν καλούνται ιερά,  τα ανίερα κοράνια από Ιεράρχες μας. 
Λύπη μεγάλη προκαλεί Ιεράρχης να  ίσταται προσευχόμενος σιωπηρώς, εν μέσω αιρετικών και αλλοθρήσκων, κατ’ ενώπιον  σφαίρας, την ‘’Μητέραν Γαίαν’’ (αν είναι δυνατό) συμβολίζουσαν. 
Λύπη μεγάλη αισθάνεται ο Ορθόδοξος, να ακούει κατά την διάρκεια Ορθόδοξης Ακολουθίας, τη φήμη του αιρετικού Πάπα. 
Λύπη μεγάλη αισθάνεται ο Ορθόδοξος, όταν βλέπει αιρετικό ‘’ιερωμένο’’ να εισέρχεται από την Ωραία Πύλη εις το Άγιο Βήμα, κατά την διάρκεια Ορθόδοξης Ακολουθίας. 
Λύπη μεγάλη  αισθάνεται ο Ορθόδοξος, όταν δίδεται ο λόγος σε ‘’αιρετικό ‘’επίσκοπο, για να απευθύνει λόγο στο εκκλησίασμα, κατά τη διάρκεια Εσπερινής Ακολουθίας και τόσα άλλα οικουμενιστικά ατοπήματα.
Καλούμε λοιπόν σε προτροπή παράλληλης καταδίκης, τόσο των ‘’ανατρεπτικών’’ στοιχείων όπως τους καλούν, όσο και των εκπιπτόντων σε οικουμενιστικά ατοπήματα.  Αμφότεροι μερίζονται τη ζημιά, που προκαλείται σε αυτά τα θέματα στην Εκκλησία μας.  Συνοδικά θα πρέπει σε αμφοτέρους, να υποδειχθεί το μέγεθος των Εκκλησιολογικών εκτροπών τους.

Σχόλιο:
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ είπε...
Ο στρουθοκαμηλισμός σε όλο του το μεγαλείο! Αυτοί που εκδηλώνονται κατά των Οικουμενιστών και συνήθως το κάνουν με πόνο ψυχής, δεν είναι η αιτία της εκκλησιαστικής ταραχής της εποχής μας. Η βασική αιτία είναι η θρησκευτική αποστασία που όλο και πιο πολύ γίνεται «καταιγίδα» που καταλύει κάθε ορθότητα του Λόγου και είναι η κατάφορη παραβίαση των Ιερών Κανόνων. Φτάνει πια η ευσεβιστική υποκρισία!
Αν θέλουμε να είμαστε μύωπες, τότε να βάλουμε τα ερίφια μαζί με τους λύκους στο ίδιο τσουβάλι και όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι αλλά το έργο της αίρεσης θα συνεχίζεται ενώ όλοι θα καλούνται να κάνουν υπακοή. Υπακοή σε τι; Στον θρίαμβο του Οικουμενισμού που επέτυχε τις συμπροσευχές σαν το πρώτο βήμα. Εκτός αν θέλουμε να πολτοποιήσουμε τα πάντα και τότε θα καυχόμαστε ότι προστατεύουμε την ενότητα της Ορθοδοξίας που δεν θα είναι πια Ορθοδοξία.
Ας προστρέξουμε και λίγο στους Αγίους Κοσμά τον Αιτωλό και στον Άγιο Νεκτάριο για να μην πάμε στους Πατέρες της εποχής του Σχίσματος. Αλλά φαίνεται πως έχουμε πάθει νοσηρή αμνησία.
Το δικαίωμα του λόγου ειδικά στην εποχή που ζούμε είναι ιερό και είναι χαρακτηριστικό της Ορθοδοξίας όπου δεν υπάρχουν αλάθητα και παπικές δικτατορικές παρεκτροπές.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Συνεχίζει την σπίλωση υπολήψεων ο Τελεβάντος!



Μας εστάλη το παρακάτω e-mail:
 «Φίλος που αγανάκτησε με τις κακοήθειες και τις φαντασιοπληξίες του Τελεβάντου με προέτρεψε να επικοινωνήσω με τον κ. Αθανάσιο Σακαρέλλο τον οποίον συνεχώς, ανεξήγητα και ανελέητα διασύρει ο Τελεβάντος και να τον πληροφορήσουμε, γι' αυτά που γράφει εναντίον του. Επικοινώνησα με τον κ. Σακαρέλλο και τον ρώτησα, τι έχει να δηλώσει, για τὴν κακοήθεια Τελεβάντου, νὰ ισχυρίζεται ότι ανήκουν στον Σακαρέλλο, κείμενα που υπογράφουν άλλοι.
Η λιγόλογη απάντησή του ήταν:
«"Ο άγιος αγιαστήτω έτι και ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω...". Όλα όσα γράφει το ρυπαρό ιστολόγιο του ανεκδιήγητου Τελεβάντου είναι κακοηθέστατα ψεύδη».
Τούτο  αποτελούσε και δική μας πεποίθηση, αφού γνωρίζαμε και ότι τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και ότι τα κείμενα είναι δικά τους, αλλά και ότι ο κ. Σακαρέλλος έχει εδώ και καιρό σταματήσει να ασχολείται με ιστολόγια και συγγραφές.
Αν, λοιπόν, φαντασιοκοπεί τόσο ανέντιμα και επί χρόνια σ’ αυτό το θέμα ο Τελεβάντος, φανταστείτε τι γίνεται στα σπουδαία!
Κ.Ε., Εκπαιδευτικός»

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ Ο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ!





Δήλωσε ἡ Ἱ. Μητρόπολη Θεσ/νίκης:
Όπως καλώς γνωρίζετε, ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος έχει συμπληρώσει 41 χρόνια αρχιερατείας στις Ιερς Μητροπόλεις Αλεξανδρουπόλεως και Θεσσαλονίκης και… ουδέποτε ησχολήθη με το θέμα του Οικουμενισμού, ούτε του Αντιοικουμενισμού!!!

 Διαβάζοντας αὐτὴ τὴν ἀδιανόητη γιὰ Ὀρθόδοξο Ἐπίσκοπο δήλωση τοῦ κ. Ἄνθιμου, συλλογίζεται κανείς:
Νά, γιὰ ποιούς Ποιμένες διετύπωσε ὁ Κύριος τὶς παρακάτω προειδοποιήσεις καὶ χαρακτηρισμούς, ὅταν μιλοῦσε γιὰ τὴν «θύρα  τῶν  προβάτων» καὶ τοὺς πρὸ καὶ μετὰ ἀπ’ Αὐτὸν κλέφτες, ληστὲς καὶ ψευδοποιμένες λύκους:
 
«γ εμι θρα τν προβτων. πντες σοι λθον πρ μο, κλπται εσ κα λστα· λλ' οκ κουσαν ατν τ πρβατα... γ εμι ποιμν καλς. ποιμν καλς τν ψυχν ατο τθησιν πρ τν προβτων·
μισθωτὸς δ κα οκ ν ποιμν, ο οκ εσ τ πρβατα δια, θεωρε τν λκον ρχμενον κα φησι τ πρβατα κα φεγει» (Ἰωάν. 10, 7-12).
«Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσιν λύκοι ἅρπαγες» atθ. 7, 15).


Τὸ κείμενο τῆς δηλώσεως τοῦ κ. Ἄνθιμου τὸ εἴδαμε στὴν παρακάτω ἀνάρτηση τῆς «Κατανύξεως»:
Ανακρίβειες από τον Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο: Οικουμενιστική μεταστροφή ή βολική λησμοσύνη;
Με ένα απογοητευτικό από κάθε άποψη κείμενο απαντά ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος στον “Ορθόδοξο Τύπο” και στην επιστολή των 1052 πιστών στο φύλλο 2058 στις 20/2/2015. Την κατάλληλη απάντηση από εμάς, τους διαχειριστές της “Κατάνυξης” θα την λάβει, πρώτα ο Θεός, αυτήν την Παρασκευή 13/3/2015, στο νέο φύλλο του Ο.Τ.
Προς το παρόν όμως θα θέλαμε να εκθέσουμε στους αγαπητούς αναγνώστες μας, την εξής απορία. Σε ένα σημείο της απάντησης του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης διαβάζουμε τα εξής:
Όπως καλώς γνωρίζετε, ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος έχει συμπληρώσει 41 χρόνια αρχιερατείας στις Ιερς Μητροπόλεις Αλεξανδρουπόλεως και Θεσσαλονίκης και… ουδέποτε ησχολήθη με το θέμα του Οικουμενισμού, ούτε του Αντιοικουμενισμού…
Φαίνεται όμως πως είτε ξεχνάει ο Παναγιώτατος είτε θέλει να ξεχάσει, το πιο πιθανόν, για προφανείς λόγους… Όχι απλώς ασχολήθηκε με τον Οικουμενισμό και με τον Αντιοικουμενισμό, αλλά υπό της αιγίδος της μητροπόλεώς του πραγματοποιήθηκε το 2004, στην μητροπολιτική του περιφέρεια και ένα μεγάλο συνέδριο το οποίο στα πορίσματά του καταδίκασε την παναίρεση του Οικουμενισμού. Συνεπώς, η δυσκολία του και η αποφυγή να καταδικάσει την παναίρεση του Οικουμενισμού ανταποκρινόμενος στην επιστολή των 1052, δεν είναι δικαιολογημένη. Του έδωσε ο Θεός καταπληκτικές πραγματικά ευκαιρίες σοβαρής ενασχόλησης με το θέμα. Η παρουσία άλλωστε στην μητρόπολή του δύο πολύ δυνατών και σοφών αντοικουμενιστικών ιερέων του (του π. Θεοδώρου Ζήση και του π. Νικολάου Μανώλη), είναι μια πολυτέλεια που άλλοι συνάδελφοί του δεν την έχουν. Αν ήθελε θα μπορούσε να ασφαλίσει τον εαυτό του ώστε να μην υποπέσει σε οικουμενιστικές πρακτικές τύπου πατριάρχου των Μονοφυσιτών...
Το γεγονός του αντιοικουμενιστικού συνεδρίου το διαπιστώσαμε ενώ ετοιμάζαμε για να αποστείλουμε στην Αυστραλία μία σειρά ανεκδότων Ομιλιών του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. Μέσα σε αυτόν τον ανέκδοτο θησαυρό των καταπληκτικών ομιλιών του πατρός Νικολάου, ανακαλύψαμε και αυτήν την Ομιλία, της οποίας μικρό απόσπασμα δημοσιεύουμε στην παρούσα ανάρτηση.
Τα συμπεράσματα δικά σας…

Το απαίσιο πρόσωπο των Οικουμενιστών!




Με μια επιστολή που σοκάρει, ο πρώην Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίος απαντά στον νυν Πατριάρχη κάνοντας πολύ σοβαρές καταγγελίες-αποκαλύψεις.
Η επιστολή απευθύνεται στην εκπομπή «Μακκαβαίοι» της Romfea.gr και κοινοποιείται σε όλους τους Προκαθημένους και όλους τους Αρχιερείς.
Σε αυτή ο κ. Ειρηναίος αναφέρει ότι από τον Φεβρουάριο του 2008 δεν μπορεί να εξέλθει από το κελί του στο Πατριαρχείο.
Αφήνει αιχμές γι’ αυτή την κατάσταση και εναντίον πολιτικών προσώπων (αναφέροντας συγκεκριμένα την Ντόρα Μπακογιάννη) και προσθέτει ότι τα δυο πρόσωπα που κλείδωσαν τις πόρτες του είναι ο Κωνσταντίνης κ. Αρίσταρχος και ο Θαβωρίου κ. Θεόφιλος.
Δηλώνει ότι από τον Μάϊο του 2005 και εξής, δεν του δόθηκε το λεγόμενο τάσι, το δοχείο δηλαδή με το καθημερινό μεσημεριανό φαγητό, το οποίο ο κάθε Αγιοταφίτης που ζει εντός του Πατριαρχείου παίρνει από το κεντρικό μαγειρείο.
«Εξάλλου, δεν μπορώ, και να έδιναν ακόμη φαγητό, να το πάρω από την κουζίνα, αφού οι εξωτερικές πόρτες, όπως σας ανέφερα είναι κλειστές, και δεν δύναμαι να φθάσω ως τον χώρο του Μαγειρείου» αναφέρει.
«Όλους τους χειμώνες ζεσταίνω νερό στην κουζίνα και το χρησιμοποιώ για κάθε χρήση σωματική και οικιακή. Δεν επιτρέπουν την είσοδο σε οποιονδήποτε ακόμα και γιατρό να με επισκεφθεί ή οδοντίατρο, ήδη δεν μου έχει απομείνει ούτε ένα δόντι, λέγοντας ότι πέθανα, ότι δεν υπάρχω, ότι έχω φύγει, ή παραπέμπουν όσους θέλουν να με επισκεφθούν στον Κωνσταντίνης Αρίσταρχο, ο οποίος αφού ρωτήσει τον κ. Θεόφιλο, δεν απαντά καθόλου στους προσκυνητές ή αρνείται, ότι δήθεν υπάρχουν