Μπορεί ολόκληρος ο κόσμος να συζητά τις τελευταίες ώρες για την διακοπή Κοινωνίας μεταξύ Μόσχας και Κωνσταντινούπολης, όμως αυτές οι δυο Εκκλησίες δεν είναι οι μόνες που δεν μοιράζονται το Κοινό Ποτήριο.
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018
Απειλή διακοπής κοινωνίας και με τα Ιεροσόλυμα
Προ των χειλέων του γκρεμού!
Μόσχα: Σχισματική η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης
-Απειλή διακοπής κοινωνίας και με τα Ιεροσόλυμα
-Πως επηρεάζεται η Ελλάδα
Η διαστροφή έγινε συνήθεια στους Γ.Ο.Χ.
Ἀπάντηση
στὸ ἄρθρο τοῦ κ. Μάννη
«Άγ. Νικόλαος Πλανάς και Τρικαμηνικοί»
Δημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρο τοῦ «Κρυφοῦ Σχολειοῦ» γιὰ τὸν ἅγιο
Νικόλαο Πλανᾶ καὶ ἐπισημάναμε ὅτι ἡ
φράση ποὺ εἶχε πεῖ ὁ Ἅγιος,
«από πεποίθηση το
Παλαιό, από υποχρέωση το Νέο Ημερολόγιο!» (ἐδῶ).
εἶναι
μιὰ τοποθέτηση ποὺ ἀνατρέπει τὶς δογματικὲς
διαστάσεις ποὺ δίνουν οἱ Γ.Ο.Χ. στὸ Ἡμερολόγιο, οἱ ὁποῖοι ἀποκλείουν ἀπὸ
τὴν κοινωνία τους, ὅσους ἀρνοῦνται τὸν Οἰκουμενισμό, ἀλλὰ δὲν ἐπιστρέφουν γιὰ
δογματικοὺς καὶ ἄλλους λόγους στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο.
Ὑπ’
ὄψιν ὅτι οἱ Γ.Ο.Χ. δὲν δέχονται ὡς Ἅγιο κάποιον ποὺ σφάλλει στὰ θέματα τῆς
Πίστεως· γι’ αὐτὸ ἐπαινοῦν μὲν τὸν ἅγιο Νικόλαο Πλανᾶ, καθὼς λανθασμένα
νομίζουν ὅτι, ἐπειδὴ λειτουργοῦσε καὶ μὲ τὸ Παλαιό, δὲν τοὺς καταδικάζει ἡ στάση του, ἀλλὰ δὲν
δέχονται τὸν Ἅγιο Παΐσιο, παρότι λειτουργοῦσε μὲ τὸ Π.Η. Γιατί αὐτὴ ἡ
διαφοροποίηση; Γιατὶ ὁ ἅγιος Παΐσιος δὲν ἀναγνώριζε τοὺς Παλαιοημερολογίτες,
ἀφοῦ ἦσαν σχισματικοί. Καὶ βέβαια, ἐπειδὴ δὲν πῆρε σαφῆ θέση στὸ θέμα Πίστεως, ὅπως
εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός, ὅπως θέλουν νὰ πιστεύουν.
Ἀλλά,
ἂν τὸ Ἡμερολόγιο ἔχει σχέση μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, οὔτε ὁ ἅγιος Νικόλαος πῆρε
θέση …ὁμολογιακὴ καὶ ὀρθόδοξη κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἁπλούστατα γιατὶ λειτουργοῦσε καὶ μὲ τὸ Νέο
Ἡμερολόγιο τῶν …Οἰκουμενιστῶν!!! Νά, ποῦ ὁδηγοῦν οἱ ἀπέλπιδες
προσπάθειες τῶν Γ.Ο.Χ. νὰ βροῦνε στηρίγματα τοῦ σχίσματος σὲ Ἁγίους, ποὺ ἀνήκουν
σὲ ἄλλη (διαφορετικὴ ἀπὸ τὴν δικιά τους) «ἐκκλησία»! Ὁ Ἅγιος Νικόλαος, ὅμως, ἔβλεπε
τὸ πρόβλημα τοῦ Ἡμερολογίου, ἀλλὰ δὲν συμφωνοῦσε μὲ τὴν σχισματικὴ θέση τῶν
Γ.Ο.Χ., γι’ αὐτὸ καὶ ἀπέρριψε ἐν τῇ πράξει
τὶς σχισματικὲς θέσεις τους. Τὸ ἴδιο καὶ ὁ γέροντας Φιλόθεος Ζερβᾶκος, ποὺ
δὲν προσχώρησε στὸ σχίσμα τους. Μήπως, λοιπόν, πρέπει (γιὰ λόγους συνεπείας πρὸς
τὶς ἰδικές τους θέσεις) νὰ ἀποκηρύξουν τὸν ἅγιο Νικόλαο καὶ τὸν γ. Φιλόθεο, ὅπως
τὸν ἅγιο Παΐσιο;
[Αὐτὴ τὴν ἀσυνέπεια
τοῦ κ. Μάννη, κατάλαβαν καὶ οἱ ἴδιοι οἱ Γ.Ο.Χ.! Κάποιος γράφει στὸ ἱστολόγιο τοῦ
κ. Μάννη τὰ ἑξῆς: «Ὡς γνωστόν, ὁ πρώην
Φλωρίνης ἀποτειχίστηκε, διώχθηκε, ἐξορίστηκε καὶ σήμερα τιμᾶται ὡς Ἅγιος καὶ ὁμολογητής.
Εἶχε δηλώσει: …σὲ καμιὰ περίπτωση κοινωνία μὲ τοὺς σχισματικούς)... Ὁ δὲ πατὴρ
Νικόλαος Πλανᾶς παρέμεινε κοινωνικὸς μὲ τοὺς διώκτας τοῦ πρώτου καὶ ἀκολουθοῦσε
τὸ νέο ὡς ὑποχρέωση(!) Σὲ τί ἄραγε; Στὴν σχισματικὴ ἐκκλησία ἢ στοὺς πρωτεργάτας
τῆς καινοτομίας;... Θὰ τὸν ἐπαινέσουμε σὰν
ΓΟΧ γιὰ αὐτὴν του τὴν ἐνέργειαν καὶ θὰ τὸν κατατάξουμε καὶ αὐτὸν μὲ τοὺς ἁγίους;
Δυὸ ἄτομα σὲ διαφορετικὲς ἐκκλησίες ἅγιοι;»!].
Γιὰ
τὸν ἅγιο Παΐσιο καὶ τὴ στάση του ἀπέναντι στὸν Οἰκουμενισμὸ
Ο Οικουμενισμός δεν είναι μόνο ό,τι φαίνεται!
Για πρώτη φορά δυο ταυτόχρονες «Ακοινωνησίες» κορυφής στην Ορθόδοξη Εκκλησία
Κείμενο: Ανδρέας Λουδάρος
Η Μόσχα καλεί σε μετάνοια το Φανάρι!
Σε μετάνοια καλεί την Κωνσταντινούπολη που «έχασε τον συντονιστικό της ρόλο» ο Βολοκολαμσκ Ιλαρίων
Να
μετανοήσει και να κάνει πίσω καλεί εμμέσως πλην σαφώς το Οικουμενικό
Πατριαρχείο, ο μητροπολίτης Βολοκολάμσκ. Μιλώντας χθες, στην εκπομπή
«Μεγάλο Παιχνίδι» του τηλεοπτικού σταθμού «Ρωσία 1», ο μητροπολίτης
Ιλαρίων άφησε να εννοηθεί πως για να αποκατασταθούν οι σχέσεις με το
Φανάρι θα πρέπει να προηγηθεί η μετάνοια.
"Ο Χριστός γίνεται χίλια κομμάτια" κι εσείς πατέρες της Θεσ/νίκης λέτε στους πιστούς να κοινωνούν, μ' αυτούς που συμμετέχουν στο κομμάτιασμα!
"Ο Χριστός γίνεται χίλια κομμάτια"
Εξοργιστικές αποκαλύψεις της Ελισάβετ Προδρόμου για όσα συνέβησαν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης.
σ.σ. (π. Φ. Βεζύνιας) Τι συμβαίνει όταν αντιμετωπίζει κανείς την Εκκλησία σαν αντικείμενο των «κοινωνικών επιστημών»; Πλήρης ισοπέδωση. ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ που θα δείτε παρακάτω.
Μα επιτέλους, τι άλλο πρέπει να γίνει για να σημάνει ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στο Χριστεπώνυμο ποίμνιο της Εκκλησίας;Η αίρεση έχει στρογγυλοκαθήσει στην Εκκλησία. Μόνο που τώρα οι «ειδικοί» των «κοινωνικών επιστημών» δεν την ονομάζουν αίρεση αλλά «διαφορετικότητα», όπως δηλ. περιγράφουν την σύσταση και τα χαρακτηριστικά διάφορων ανθρωπογενών κοινωνικών ομάδων. Με αυτές τις λογικοφανείς «επιστημονικές» γελοιότητες οι Μασώνοι κατάφεραν να μπάσουν την αίρεση μέσα στην Εκκλησία από την μπροστινή πόρτα και δεν κουνιέται φύλλο. Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό; Ότι ο Χριστός γίνεται χίλια κομμάτια και ότι το δόγμα στην Εκκλησία παύει να έχει σημασία. Είμαστε απλά «διαφορετικοί», άλλο πιστεύει ο ένας, άλλο ο άλλος, δεν βαριέσαι.
«ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ»
Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
Ανάμεσα
στο γραπτό κείμενο της Αγίας Γραφής και στην ερμηνεία της, υπάρχει (οφείλει) η
καθοδηγητική συνειδησιακή λειτουργία ότι αυτή η Γραφή ανήκει στην Εκκλησία. Εάν
υπάρχει απλά μια ατομοκεντρική φιλοσοφική οπτική της Γραφής και κρίνει ο
άνθρωπος κατά λόγον τις αιτίες και τις επιπτώσεις τους, τότε δημιουργεί
ανθρώπινες προσεγγίσεις, που δημιουργούν και βιβλία, όπως: «Ψυχανάλυση του
Χριστιανισμού» του Α. Σακραμέντο, βιβλίο βλάσφημο, ή «Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΟΞΕΙΑ ΚΑΙ
ΔΙΣΤΟΜΟΣ ΡΟΜΦΑΙΑ», του αγιορείτου ιερομονάχου Νείλου Σωτηρόπουλου, βιβλίο με
πλάνες (1964).
Ο
π. Αυγουστίνος σημειώνει:
«Όλα νικιούνται – Τίποτα να μην σας απελπίζει»
Άγιος Νεκτάριος
Σκοπὸς τῆς ζωῆς μας εἶναι νὰ γίνουμε τέλειοι καὶ ἅγιοι. Νὰ ἀναδειχθοῦμε παιδιὰ τοῦ Θεοῦ καὶ κληρονόμοι τῆς βασιλείας τῶν οὐρανῶν. Ἂς προσέξουμε μήπως, γιὰ χάρη τῆς παρούσας ζωῆς, στερηθοῦμε τὴ μέλλουσα, μήπως, ἀπὸ τὶς βιοτικὲς φροντίδες καὶ μέριμνες, ἀμελήσουμε τὸ σκοπὸ τῆς ζωῆς μας.
Ἡ νηστεία, ἡ ἀγρυπνία καὶ ἡ προσευχὴ ἀπὸ μόνες τους δὲν φέρνουν τοὺς ἐπιθυμητοὺς καρπούς, γιατί αὐτὲς δὲν εἶναι ὁ σκοπὸς τῆς ζωῆς μας, ἀποτελοῦν τὰ μέσα γιὰ νὰ πετύχουμε τὸ σκοπό.
Στολίστε τὶς λαμπάδες σας μὲ ἀρετές. Ἀγωνιστεῖτε ν’ ἀποβάλετε τὰ πάθη τῆς ψυχῆς. Καθαρίστε τὴν καρδιά σας ἀπὸ κάθε ρύπο καὶ διατηρῆστε τὴν ἁγνή, γιὰ νὰ ἔρθει καὶ νὰ κατοικήσει μέσα σας ὁ Κύριος, γιὰ νὰ σᾶς πλημμυρίσει τὸ Ἅγιο Πνεῦμα μὲ τὶς θεῖες δωρεές.
Όλα τα άνθη του κακού μαζί! Μπουκέτο!
πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος:
Δεν
υπάρχει σχίσμα, υπάρχει ρήγμα
Και οι ΗΠΑ τάχθηκαν στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριάρχη στη διαμάχη με τη ρωσική Εκκλησία
Τη στήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών στην απόφαση του Οικουμενικού
Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης για την παροχή αυτοκεφαλίας στην
Ουκρανική Εκκλησία εξέφρασε εκ νέου το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών,
το οποίο χαρακτηρίζει τον κ. Βαρθολομαίο «φωνή της θρησκευτικής ανοχής
και του διαθρησκειακού διαλόγου».
Κληθείς να σχολιάσει την απόφαση της Ρωσικής Εκκλησίας για τη διακοπή κάθε επικοινωνίας με το Φανάρι, αξιωματούχος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τόνισε ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ στηρίζει τη
Κληθείς να σχολιάσει την απόφαση της Ρωσικής Εκκλησίας για τη διακοπή κάθε επικοινωνίας με το Φανάρι, αξιωματούχος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τόνισε ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ στηρίζει τη
«Ώστε αν αμελήσετε την πίστιν όπου σας παραδώσαμεν... ούτε να ζήσετε μπορείτε ούτε να πεθάνετε»!
«Ώστε
αν αμελήσετε την πίστιν
όπου σας παραδώσαμεν, Ορθόδοξην Ανατολικήν,
και σας την κλέψουν,
αν πέσετε στις παραλυσίες κι αφήσετε τα κάστρα αφύλαχτα και σας τα πάρουν, ούτε
να ζήσετε μπορείτε ούτε να πεθάνετε…
Παρηγοριέστε, ότι θα
βρείτε εκεί που θα πάτε τους γενναίους πατέρες σας το Διάκο, τον
Υψηλάντη, τον Κολοκοτρώνη, το ‘Δυσσέα....... θα σας ζητήσουν τα αίματα
πίσω που χύθηκαν για την ελευθερία της πατρίδος. Και καθώς τα αίματα δε
γυρίζουν πλέον, θε να είστε καταδικασμένοι.
Όθεν, αγαπητά μου
Ελληνόπουλα, κάνετε τα καλά σας και μη σκολάτε τις προσευχές σας και τις
μετάνιές σας για τούτη την άγια πατρίδα, τηράτε να ’χετε το νου καθαρό
και Ορθόδοξο και το σώμα τυραννισμένο, για να αντέχει τους κόπους και να
πηγαίνετε τούτες τις μέρες στους τάφους μας και να στοχάζεστε τα χρέη
σας.
Ότι εμείς από μέσ’ απ’ αυτούς τους τάφους μας μια μέρα θ’ αναστηθούμε και θα σας κρίνουμε».
Γιάννης Μακρυγιάννης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)