Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Η μειοδοσία της Ελληνικής Ιεραρχίας υπό το πρίσμα της ομιλίας ενός μοναχού! (Και αναμένουμε τις αυριανές αποφάσεις της Σύναξης της Γατζέας: Επαναστατικές ή ψευτο-χαρτοπολεμικές;)

Γ. Σάββας Λαυριώτης 21-11-16:


H «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» της Κρήτης



πατήρ Σάββας Λαυριώτης: ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ http://www.youtube.com/playlist?list=...
H «Αγία και μεγάλη σύνοδος» της κρήτης,και περί διακοπής μνημοσύνου.Την 21ην Νοεμβρίου ημέραν δευτέραν και ώραν 6:30 μ.μ. εις την αίθουσαν της εφημερίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ : «Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως» (Π.Ο.Ε.) (Κάνιγγος 10, Α´ όροφος στην Αθήνα ) . 

Η τελευταία δικαιολογία των πάσης φύσεως αντι-Οικουμενιστών, παπαΜανώληδων κ.λπ.: Περίμεναν να μιλήσει ο π. Εφραίμ από την Αμερική, ασεβούντες σε τόσους Αγίους που έχουν μιλήσει! Δεν τους φτάνουν οι Άγιοι! Το Παπικό αλάθητο, λοιπόν, στον Αμερικής Εφραίμ!


Ιλιγγιά ο νούς μπροστά στις μεθοδεύσεις!

 Επικυρώνουν αυτοί τώρα την σύνοδο της Κρήτης 
και περιμένουν να έρθει μία άλλη σύνοδος να την ανατρέψει; 

   Δημιουργούν τις προϋποθέσεις της παγιώσεως της ψευδοσυνόδου και τάχα μου πετάνε το μπαλάκι σέ μία άλλη σύνοδο που θα ξηλώσει την παρούσα; Αμελούν το καθήκον του παρόντος και ευελπιστούν εις το μέλλον; 
   Σιωπούν ενόχως αυτοι και αναθέτουν στους επερχομένους να μιλήσουν; 
   Ευωχούνται αυτοί σήμερον ευδαιμονούντες και υποθηκεύουν το μέλλον της εκκλησίας; 
   Τρώνε αυτοί σήμερον καννιβαλικώς τις σάρκες της εκκλησίας και περιμένουν την σύνεση από τους επιγόνους; Δημιουργούν αυτοί σήμερον μώλωπες στό σώμα της εκκλησίας και περιμένουν τους μείρακες της αύριον να τους θεραπεύσουν; Και αυτοί από πού θα παραλάβουν την πίστη ανόθευτο, σέ τίνων τά πόδια θα μαθητεύσουν; 
   Κλέβουν αυτοί σήμερα ως ληστές και αρχαιοκάπηλοι όλο τον αποθηκευμένο πλούτο και λένε μέ τόσο κυνικό τρόπο ελάτε να μας πιάσετε άν μπορείτε! Και δέν ντρέπονται να τά λένε αυτά αυτοί οι θεολόγοι της φτήνιας που εξευτέλισαν το αξίωμα του επισκόπου! 
    Τον λόγο απο εδώ και πέρα θά έχει η συνείδηση της εκκλησίας και όποιος μεμονωμένος επίσκοπος διασώζει την τιμή του αξιώματός του! 
Λωρίτου Ελένη 



Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος. 

Όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού

   Μετά και τη σημερινή εξέλιξη, η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος αποδέχθηκε πλήρως και επίσημα (αφού δεν την απέρριψε ρητά και κατηγορηματικά ) την Αιρετική Κολυμπάρια Σύνοδο. 
    Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος και όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού και η αιρετική κοινωνία αυτή μεταφέρεται από τους Επισκόπους στους απλούς Κληρικούς και από τους απλούς Κληρικούς μεταφέρεται στους μοναχούς και τους απλούς λαϊκούς.
    Ο καθένας πρέπει να προφυλάξει την ψυχή του, όσο καλύτερα μπορεί, από την ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ.
   Είναι Αμετανόητοι άνθρωποι! Η Παναίρεση θερίζει, αναγνωρίστηκε επίσημα, και οι Ποιμένες και Επίσκοποι υπηρετούν τους αιρετικούς Πατριάρχες, δίνοντας χρόνο στην αίρεση για την περαιτέρω επέκταση και εδραίωσή της!
   Ευχαριστώ το blog ακτίνες που φιλοξένησε τόσο καιρό τα σχόλιά μου και μου επέτρεψε να αναπτύξω τις απόψεις μου.
  Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση από εμένα. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ !!!
Με εκτίμηση,
Κυριάκος Βαρβέρης
(τα 2 τελευταία σχόλια είδαμε εδώ)


Η απόφαση της Ομάδς Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός":


η φωτογραφία από εδώ


Δεν είμαστε προφήτες. 
 Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ τους υποτιθέμενους 5-6 αντιοικουμενιστές δεσποτάδες, να παριστάνουν τους κοιμισμένους που τάχα δεν πήραν χαμπάρι ότι έγινε η ψευδοΣύνοδο στην Κρήτη.
Που συνέχιζαν να συνκοινωνούν με πρωτοκλασσάτα στελέχη της ψευδοσυνόδου.
  Στείλαμε επιστολές, στείλαμε άφθονα εμαιλ, ΣΙΩΠΗ.

  Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ ένα σωρό άλλους καμαρωτούς αντιοικουμενιστές να αναζητάνε απεγνωσμένα δικαιολογίες:
-την μια περιμένουμε τους ακαδημαϊκούς να τοποθετηθούν, να ενημερώσουν τον λαό, και μετά θα προχωρήσουμε,
-την άλλη περιμένουν την Ιερά σύνοδο (Οκτώβριο) και τον Πειραιώς που θα επέμβει δυναμικά σαν λιοντάρι,
-την άλλη περιμένουμε την νέα συνεδρίαση (Νοέμβριο) (γιατί τον Οκτώβριο όλοι έκαναν τις "κότες" και δεν συζητήθηκε).
-Η τελευταία δικαιολογία ήταν ότι περιμένουμε τον Εφραίμ από την Αμερική, αν δεν δώσει αυτός το οκ δεν κάνουμε τίποτε! Καμαρώστε Ορθόδοξη ευθύνη! Το Παπικό αλάθητο στον Εφραίμ της Αμερικής.

    Ο δειλός πάντα θα βρίσκει μια δικαιολογία για να κουρνιάσει και να κρύψει τον φόβο του. 
    Όπως έχουμε τονίσει, το ανδρείο φρόνημα δεν χάθηκε μόνον από τον Ελληνικό λαό αλλά και από τους ανθρώπους της εκκλησίας.


   Μετά τις επίσημες σημερινές (24/11/2016) αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου, ΔΕΝ έχουμε να περιμένουμε τίποτε από κανέναν επίσκοπο. ΟΛΟΙ τους αποδείχθηκαν ανάξιοι της αποστολής τους.

Τα νέα από τη Γερμανία: Ορθόδοξη γιορτή θα γιορτασθεί κοινά από όλα τα χριστιανικά δόγματα!

Με την αποδοχή ή την ανοχή
.
 των "Ορθοδόξων" Επισκόπων!!!



     Η σημασία του Ανδρέα για την ορθόδοξη Εκκλησία είναι συγκρίσιμη με την σημασία του αδελφού του Σίμων Πέτρου για την ρωμαιοκαθολική εκκλησία. Βαρθολομαίος ο Α΄, σημερινός Αρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως και Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ο 270ος διάδοχος του αποστόλου Ανδρέα.

    Η γιορτή του στις 30.11 θα γιορτασθεί κοινά από όλα τα χριστιανικά δόγματα!

Να, ο πάπας της Ανατολής!

Andreas Bedeutung für die orthodoxe Kirche ist vergleichbar mit der seines Bruders Simon/Petrus für die römisch-katholische Kirche. Bartholomäus I., heutiger Erzbischof von Konstantinopel und Ökumenischer Patriarch, ist der 270. Nachfolger des Apostel Andreas.

Der Gedenktag des Apostel Andreas wird am 30. November von allen christlichen Konfessionen gemeinsam gefeiert.

Αντί για λέοντες, αλώπεκες!

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

  


   Ἅγιος Ἀθανάσιος μᾶς παρέδωσε μία ἱστορία, ἡ ὁποία ἀναδεικνύει τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ λυμαίνουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: Ἕνας ἄνθρωπος -ἔπασχε- ἔπασχε ἀπὸ βαρειὰ μορφῆς πνευμονία. Ἦρθαν λοιπὸν οἱ γιατροί, τὸν ἐξέτασαν στὰ χέρια καὶ στὰ πόδια, τὸν βρῆκαν ἀρτιμελῆ, συμφώνησαν, ὅτι εἶναι ὑγιῆς καὶ ἔφυγαν ἱκανοποιημένοι μὲ τὸ ἔργο τους.
     Ἔτσι καὶ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας συνεδρίασε καὶ οἱ Ἱεράρχες ἀνακάλυψαν, ὅτι ὑπῆρχε ἀπαρτία, ὅτι εἶναι ὁμόφωνοι καὶ ἑνωμένοι, ὅτι χρειάζεται νὰ μελετήσουν τὰ κείμενα, ὅσον ἀφορᾶ ὅμως τὴν πνευμονία τῶν καιρῶν μας, τουτέστιν τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν ζηζιούλεια  αἵρεση τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας, τὸν θρησκευτικὸ συγκρητισμό, ποὺ λυμαίνονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὴν Ἐκκλησία, οὐδεμία διάγνωση. Λὲς καὶ δὲν γνωρίζουν οἱ Ἱεράρχες, τί γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφθηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
   Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐξακολουθεῖ  γι’ αὐτοὺς νὰ μὴν εἶναι παναίρεση γιατὶ ἂν ἦταν θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν εἶχαν καταδικάσειἀλλὰ ἡ σύγχρονη καὶ  «νέα»  δῆθεν  ὁδὸς σωτηρίας.  Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ ἀποφάσισαν τὴν μελέτη –μὰ καλὰ τόσο καιρὸ τί ἔκαναν, πῶς πῆγαν στὴν σύνοδο χωρὶς νὰ ἔχουν μελετήσει– τῶν κειμένων, τὴν καταλλαγὴ καὶ τὴν συνύπαρξη σὲ ἐκκλησιαστικὸ ἐπίπεδο μὲ ὅλους αὐτούς, ποὺ καινοτομοῦν καὶ κακοδοξοῦν ἀσεβῶς σὲ θέματα Πίστεως καὶ παραχαράσσουν τὸ Εὐαγγέλιο.
     Ἀποδέχθηκαν οἱ ἐκπρόσωποί μας ἐπίσκοποι, μετὰ μάλιστα τὴν διευθυντήρια ἐπιστολὴ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου διὰ χειρὸς τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὅτι ἡ Σύνοδος τῶν ἀκριβῶν ξενοδοχείων, τῶν σωματοφυλάκων, τῶν λουκουλείων γευμάτων, τῶν συναυλιῶν καὶ ὅλων τῶν ἄλλων καινοτομιῶν εἶναι ὀρθόδοξη μεγάλη καὶ ἁγία.

  Καὶ ἀφοῦ ἀποδέχθηκαν τὴν Σύνοδο ἐκ τῶν πραγμάτων ἀποδέχθηκαν, ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησία –καὶ ἂς ψευδοθεολογεῖ ὁ Μεσσηνίας περὶ  terminus technicus, ἀφοῦ μᾶς θεωρεῖ τόσο ἀφελεῖς– πρᾶγμα ἐκκλησιαστικὰ ἀνήκουστο καὶ τερατῶδες (κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς καὶ ὅλους τοὺς προηγουμένους Ἁγίους), ὅτι ἡ Μία Ἐκκλησία εἶναι ἕνα μικρὸ καὶ ἀσήμαντο κομματάκι τοῦ πολύχρωμου  “ἐκκλησιαστικοῦ πάζλ” τῶν Παπικῶν, τῶν Ἀγγλικανῶν καὶ τῶν τριακοσίων πενήντα περίπου (350) προτεσταντικῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ, πιστοὶ στὴν ἀπόφαση τοῦ Porto Alegre, ὅτι ἡ πληθώρα τῶν κακοδοξιῶν τῶν “ἐκκλησιῶν” τοῦ Π.Σ.Ε., εἶναι “διαφορετικοὶ τρόποι διατυπώσεως τῆς ἰδίας Πίστης καὶ ποικιλία Χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνευματος” καὶ ὅτι αὐτὸ ποὺ ὁριοθετεῖ τὴν Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἡ κοινὴ ὀρθὴ Πίστη, ἡ Παράδοση καὶ ἡ Ἀποστολικὴ διαδοχή, ἀλλὰ τὸ “κοινὸ βάπτισμα”!



    να καλὸ ὅμως εἶχε αὐτὴ ἡ σύνοδος. Ἐπιτέλους τελείωσε τὸ ἴσως καλοπροαίρετο ἀλλὰ δυστυχῶς μὴ πειστικὸ ἐπιχείρημα περὶ ἀγωνιστῶν Ἐπισκόπων, λιονταριῶν, ἀφόβων ποιμένων περιφρουρόντων τὴν Ἐκκλησία. Οἱ λέοντες ἔγιναν ἀλώπεκες πονηρὲς καὶ δειλές. Τελείωσε ὁ χρόνος τῶν προφάσεων καὶ τῶν ἀδόξων ψευτοδάφνεων. Ἀμετανόητοι καὶ τυφλοὶ ἀπὸ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὸ συμφέρον καὶ τὴν ἔπαρσή τους οἱ ἱεράρχες ἀποκαλύφθηκαν μόνοι τους. Ἦρθε πλέον ἡ ὕστατη ὥρα τῶν ἀποφάσεων: Ἢ ἀκολουθοῦμε τὸν δύσκολο, μαρτυρικὸ ἀλλὰ θεάρεστο δρόμο τῶν πατέρων πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἢ τασσόμεθα πιὰ χωρὶς ὑπεκφυγὲς μὲ τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ θεωροῦν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πεδίο ἀτέρμονων καὶ συνεχῶν συνεδριάσεων, διεκδικοῦν ποσοστὰ τηλεθέασης καὶ μὲ τὶς ἀποφάσεις τους θέτουν τὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας –τὸν πραγματικὸ καὶ ὕστατο θεματοφύλακα τῆς πίστεως– ἀπροστάτευτο ἀπέναντι στὴν αἵρεση ἀλλὰ καὶ πρὸ τῶν εὐθυνῶν του.
   Ἰδοὺ λοιπὸν πεδίον δράσης λαμπρόν. Ἂς ἀποδείξουμε, ποιόν Χριστὸ πρεσβεύει ὁ καθένας μας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός

Αμετανόητοι άνθρωποι! Η Παναίρεση θερίζει, αναγνωρίστηκε επίσημα, και οι Ποιμένες και Επίσκοποι υπηρετούν τους αιρετικούς Πατριάρχες: Δίνουν χρόνο στην αίρεση για την περαιτέρω επέκταση και εδραίωσή της!

Από τον Άννα στον Καϊάφα η Ελλαδική Εκκλησία για τα κείμενα της Πανορθόδοξης



Σε τεντωμένο σχοινί μοιάζει να επιχειρεί να ισορροπήσει η  σχετικά με το φλέγον ζήτημα των κειμένων της της Κρήτης. Προ μηνός η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να παραπέμψει το θέμα στην έκτακτη Ιεραρχία. Σήμερα η επιστρέφει το…μπαλάκι πίσω στην ΔΙΣ αποφασίζοντας πως πρέπει αυτή να μελετήσει τα κείμενα και όλες τις τοποθετήσεις προκειμένου να βγει ενημερωτικό για τον λαό. Δυστυχώς η κατάσταση ομοιάζει με την περιφορά από τον Άννα στον Καϊάφα….
Αναλυτικά: 
Συνήλθε την Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016, στη δεύτερη ημέρα της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, στην Αίθουσα Συνεδριών της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας.
Κατά την πρωινή Συνεδρία, μετά την προσευχή, ανεγνώσθη ο Κατάλογος των συμμετεχόντων Ιεραρχών και διεπιστώθη απαρτία.
Κατόπιν επικυρώθηκαν τα Πρακτικά της χθεσινής Συνεδρίας.
Ακολούθως, σύμφωνα με την Ημερησία Διάταξη, συνεχίσθηκε εποικοδομητική συζήτηση επί της Εισηγήσεως του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες και είχε ως θέμα την ενημέρωση του Σώματος της Ιεραρχίας περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Μετά το πέρας της συζητήσεως, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έλαβε τον λόγο και αφού ευχαρίστησε όλους για τις τοποθετήσεις τους, αναφέρθηκε ιδιαίτερα στον Εισηγητή, ειπών μεταξύ άλλων: «Ευχαριστίες και συγχαρητήρια οφείλονται στον Σεβασμιώτατο Σερρών για την επιτυχή διαπραγμάτευση του θέματος».
Εν κατακλείδι, μετά από Εισήγηση του Μακαριωτάτου Προέδρου, η οποία έγινε ομόφωνα αποδεκτή, τονίζεται η, μετά την ενδελεχή και λεπτομερή ενημέρωση του Σώματος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, επιβεβαίωση της ενότητός Της, και αποφασίσθηκε η έγκριση των προτάσεων της Εισηγήσεως, καθώς και η μελέτη και όλων των κειμένων που υπεβλήθησαν, από την Δ.Ι.Σ., ώστε να συνταχθεί ανακοινωθέν προς ενημέρωση του ιερού κλήρου και του λαού.

Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας ασχολήθηκε επίσης με τρέχοντα υπηρεσιακά θέματα.

Δυστυχώς άργησε! Και θα συνεχίσει να "αγωνίζεται" κατά πως το δίδαξαν οι αντι-Οικουμενιστές Ποιμένες και θεολογούντες: Με χαρτοπόλεμο προς τους "σεπτούς" Ιεράρχες που τα ξεπούλησαν ΟΛΑ!



Το πλήρωμα της Εκκλησίας, με

 αφορμή την Σύνοδο της Ιεραρχίας,

αγρυπνεί και αγωνίζεται.


Το πλήρωμα της Εκκλησίας, με

 αφορμή την Σύνοδο της Ιεραρχίας,

αγρυπνεί και αγωνίζεται.
Με αφορμή την έκτακτη Σύνοδο της Ιεραρχίας, που θα ασχολείτο με τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, διακόσιες οικογένειες από την αγιοτόκο επαρχία της Ι. Μ. Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης, με ενυπόγραφο κείμενο, που επιδόθηκε μέσω πενταμελούς εκπροσώπησης, ζητήσαμε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Ιωάννη, ως γνήσιο τέκνο του μακαριστού Παντελεήμονος του Β’ και διάδοχος στον θρόνο του Αγίου Δαμασκηνού του Στουδίτου:

1ον.  Να υπερασπιστεί με όλες του τις δυνάμεις την ακεραιότητα της Εκκλησιολογικής και Δογματικής μας συνείδησης, έτσι όπως ορίζεται από τις Αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, από τους Ιερούς Κανόνες και από την Πατερική μας Παράδοση και
2ον. Να μεταφέρει στην Σύνοδο της Ιεραρχίας καθαρή την φωνή του ποιμνίου του, που δεν είναι άλλη από την φωνή των Αγίων μας Πατέρων.
Από την πλευρά μας δεσμευθήκαμε, για την ενίσχυση και τον φωτισμό του Επισκόπου μας,  ιδιαίτερα στο διήμερο 23-24/11, να προσευχηθούμε θερμά.
Τα πρώτα μηνύματα από την Σύνοδο της Ιεραρχίας δείχνουν, ότι οι προσδοκίες μας,

Αυτό που πρόβλεψε πριν την Σύνοδο γίνεται: Φεύγει η Παράδοση και μένει η ...παράβαση!

Χάνεται καί ἡ τελευταία εὐκαιρία!


Ἡ Ἱεραρχία ἐκτός πραγματικότητος καί....ἀληθείας;

Αποτέλεσμα εικόνας για Λυκούργος Νάνης: Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;

● Ὁρατός ὁ κίνδυνος ρήξεως Ἱεραρχίας

καί πιστοῦ λαοῦ

● Μεγάλη ἡ εὐθύνη τῶν ὀρθοφρονούντων

νά διαχωρίσουν τή θέση των

ἱστάμενοι γενναίως ὑπέρ τῆς ἀληθείας


Δυστυχῶς, συμβαίνει καί ἐξελίσσεται ὅ,τι ἀπευχόμασταν, τό ὁποῖο, ὅμως, ἦτο ἐν πολλοῖς ἀναμενόμενο. 
    Ἡ ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία πραγματοποιεῖται ἀπό ἐχθές καί συνεχίζεται σήμερον, μέ κύριο θέμα της τήν περιβόητη σύνοδο τῆς Κρήτης, τήν κατ' εὐφημισμόν λεγομένη ἁγία καί μεγάλη, φαίνεται ὅτι δέν σηματοδοτεῖ τήν ἀνάληψη τῆς ἱστορικῆς εὐθύνης καί τήν ἀξιοποίηση τῆς τελευταίας, ἴσως, εὐκαιρίας νά διασώσει τό κῦρος καί τήν ἀξιοπιστία της, ὡς θεματοφύλακος τῆς ὀρθοδόξου Πίστεως.

   Παρά τόν καταιγισμό τῶν ἑκατοντάδων ἐπικριτικῶν ἄρθρων καί θεολογικῶν τοποθετήσεων ἐγκρίτων θεολόγων περί τῆς ὀρθοδοξίας καί τῆς κανονικότητος τῆς ἐν λόγῳ συνόδου πού εἶδαν τό φῶς τῆς δημοσιότητος ἀπό τῆς λήξεώς της καί μέχρι σήμερον, παρά τίς καί διά γυμνοῦ ὀφθαλμοῦ διαπιστούμενες παρεκκλίσεις της ἀπό τήν διαχρονική Συνοδική παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, παρά τόν σάλο καί τόν σκανδαλισμό πού ἔχει προκαλέσει στίς συνειδήσεις τῶν ζωντανῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας ἀνά τόν κόσμο, ἡ Ἑλλαδική Ἱεραρχία σαφῶς κατώτερη τῶν περιστάσεων καί ἀδικαιολογήτως τρομοκρατημένη καί ἀνελεύθερη, ἤ πλήρως ἀλλοτριωμένη, φαίνεται καί φέρεται πρόθυμη νά συμμορφωθεῖ πρός τίς ὑποδείξεις τοῦ "πάπα τῆς Ἀνατολῆς".
   
   Μόλις πρίν λίγες ἡμέρες ἕνα τραγικό ἀπό θεολογικῆς ἀπόψεως κείμενο, μνημεῖο θεολογικοῦ ἀκροβατισμοῦ καί ἀποπροσανατολισμοῦ, ὑπέρ τῶν ἐκκλησιολογικῶν "ἁμαρτημάτων" τῆς συνόδου τοῦ Κολυμπαρίου ἦλθε νά προαναγγείλει τόν ἠθελημένο ἐγκλωβισμό τῶν ἱεραρχῶν (τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας των) στήν οἰκουμενιστική ὑπουλότητα καί διαστροφή τοῦ λόγου τῆς ἀληθείας (Ἡ χρήση τοῦ ὅρου «Ἐκκλησία-Ἐκκλησίαι» στό Κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον», Ἀναφορά στό κείμενο τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας). Συγγραφέας του ἕνας γνωστός καί μή ἐξαιρετέος θιασώτης τῆς συνόδου τῆς Κρήτης, Ἱεράρχης, σημαῖνον μέλος τῶν θεολογικῶν Διαλόγων καί Καθηγητής Πανεπιστημίου. Ἀκόμη καί ἡ σημερινή, τῆς πρώτης ἡμέρας Συνεδριάσεων τῆς ἐκτάκτου Ἱεραρχίας, ἐλεγχόμενη πληροφόρηση περί τῶν ἐργασιῶν της καί τοῦ δῆθεν ἐπικρατήσαντος πνεύματος συνετῆς ἀποδοχῆς τῆς γενομένης ἐν Κρήτη συνόδου, ἐν σχέσει καί ἀντιθέσει πρός τήν ἐκ διαρροῶν προερχομένη ἐνημέρωση περί τῶν ἀπιστεύτων δηλώσεων Ἱεραρχῶν δηλωτικῶν δουλοφροσύνης καί ἀλλοτριοφροσύνης ἀσυμβιβάστων μέ τήν ἰδιότητα τῶν ὀρθοδόξων ποιμένων καί ὑποτίθεται ἀνυστάκτων φυλάκων τῆς Παραδοθείσης Πίστεως, εἶναι ἐνδεικτικά καί χαρακτηριστικά. Τό ἔγκλημα κατά τῆς Ὀρθοδοξίας πού ἀποδεδειγμένως ἀρχιτεκτόνησαν συνειδητοί οἰκουμενιστές στήν Κρήτη, συνεχίζεται τώρα στήν Ἀθήνα.
   
    Αὐτό εἶναι πέρα ὡς πέρα ἀδικαιολόγητο καί προκλητικό. Προκαλεῖ ὄχι μόνο τό αἴσθημα τοῦ πιστοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος ἄναυδος παρακολουθεῖ τήν συνέχεια τοῦ αἴσχους τοῦ ἐκφοβισμοῦ τῶν δραματικῶς ἐλαχίστων φωνῶν ἐκκλησιαστικῆς ἀξιοπρεπείας καί ὀρθοδόξου φρονήματος νά συνεχίζεται μετά τό Κολυμπάρι, τώρα καί στίς Συνόδους τῶν κατά τόπους Ἐκκλησιῶν, ἀλλά (προκαλεῖ) καί θά ἐπιφέρει τήν δικαία ὀργή τοῦ Θεοῦ, γι' αὐτή τήν φοβερή ἀποστασία. Δέν ἐπικαλούμεθα, οὔτε παραθέτουμε σ' αὐτή τήν σύντομη κραυγή ἀγωνίας καί ἀπογοητεύσεως ἀπό τήν στάση τῶν μισθωτῶν Ποιμένων, καμμία σχετική Γραφική ἤ Πατερική ρήση. Μή θεωρηθεῖ ὕβρις νά θεωρήσουμε κάτι τέτοιο ὡς, ἐν προκειμένῳ, περιττό, τή στιγμή πού οἱ ταγμένοι κατά τούς ὅρκους τῆς Χειροτονίας των ἐπίσκοποι ὡς φύλακες τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τῶν ὄντως Ἁγίων Συνόδων τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ὁμιλοῦν καί ἐνεργοῦν ὡς ἐπίορκοι καί καταφρονητές των. Μακάρι κατά τήν τελευταία σημερινή συνεδρίαση οἱ ἐπίσκοποι τῆς Ἑλλαδικῆς Ἱεραρχίας νά ἔλθουν εἰς ἑαυτόν, νά ἀπορρίψουν τόν φόβο διά νά μή μείνουν στήν ἱστορία ὡς μητραλοῖες τῆς ὑπό τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διασυρομένης Ὀρθοδοξίας καί ὑπαίτιοι νέων σχισμάτων στούς κόλπους τῆς ὑπό διωγμόν τελούσης Ἐκκλησίας.
    
    Διότι σέ καμμία περίπτωση ἡ συγκάλυψη τοῦ κακοῦ καί ἡ μή ὁμολογία τῆς ἀληθείας δέν θά φέρει τήν ἑνότητα καί τήν εἰρήνη. Στῶμεν, λοιπόν, καλῶς, στῶμεν μετά φόβου Θεοῦ καί ὄχι ἀνθρώπων, κἄν πάπαι, κἄν Πατριάρχαι εἰσί καί ἔτσι ἀλληλοπροσαγορεύονται. Ὁ Θεός νά γίνει ἵλεως!