Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

«Μα επιτέλους, τι άλλο πρέπει να γίνει για να σημάνει ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ»! --Ρωτήστε κ. Φαίη τους αντι-Οικουμενιστές, με τους Οποίους συμπορεύεστε!

Εξοργιστικές αποκαλύψεις της Ελισάβετ Προδρόμου για όσα συνέβησαν στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης.

    Ἤξερε ποιά διάλεγε ὁ Βαρθολομαῖος!  [Κι ἂν μᾶς πεῖτε ὅτι τοῦ τὴν ἐπέβαλαν, ἀκόμα χειρότερο].

Μετάφραση / σχολιασμός Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

    Τι συμβαίνει όταν αντιμετωπίζει κανείς την Εκκλησία σαν αντικείμενο των «κοινωνικών επιστημών»; Πλήρης ισοπέδωσηΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ που θα δείτε παρακάτω.

   Μα επιτέλους, τι άλλο πρέπει να γίνει για να σημάνει ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στο Χριστεπώνυμο ποίμνιο της Εκκλησίας;
    Η αίρεση έχει στρογγυλοκαθήσει στην Εκκλησία. Μόνο που τώρα οι «ειδικοί» των «κοινωνικών επιστημών» δεν την ονομάζουν αίρεση αλλά «διαφορετικότητα», όπως δηλ. περιγράφουν την σύσταση και τα χαρακτηριστικά διάφορων ανθρωπογενών κοινωνικών ομάδων. Με αυτές τις λογικοφανείς «επιστημονικές» γελοιότητες οι Μασώνοι κατάφεραν να μπάσουν την αίρεση μέσα στην Εκκλησία από την μπροστινή πόρτα και δεν κουνιέται φύλλο. Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό; Ότι ο Χριστός γίνεται χίλια κομμάτια και ότι το δόγμα στην Εκκλησία παύει να έχει σημασία. Είμαστε απλά «διαφορετικοί», άλλο πιστεύει ο

Άρθρα για την σκόπιμη Ημερίδα, προς αποτροπή της αγιοπατερικής Διακοπής Μνημοσύνου των Οικουμενιστών





    σοι παρακολουθοῦν τὰ δρώμενα ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν ἐπέκταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θὰ ἔχουν νωπὲς μνῆμες ἀπὸ τὴν Ἡμερίδα ποὺ διοργάνωσε ὁ π. Νικόλαος Μανώλης καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης στὴ Θεσσαλονίκη τὴν 16 Ἰουνίου 2018. Κατηγορήθηκε ἐπισήμως μὲ συγκεκριμένα ἄρθρα, ὅτι σκοπός της ἦταν  νὰ  ἀποτρέψει  κλῆρο καὶ λαό, ἀπὸ τοῦ νὰ μιμηθοῦν τοὺς Ἁγίους καὶ νὰ προχωρήσουν σὲ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου (Ἀποτείχιση) τῶν Οἰκουμενιστῶν, σύμφωνα μὲ τὴν ἀποτελεσματικὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων κι ὄχι σύμφωνα μὲ τὴν ἀναποτελεσματικὴ δική τους μετα-πατερικὴ διδασκαλία, ἡ ὁποία συνιστᾶ στοὺς πιστοὺς νὰ ἀρκεστοῦν σὲ μιὰ μεσοβέζικη ἀποτείχιση (ποὺ δὲν μαρτυρεῖται στὴν δισχιλιόχρονη ἁγιοπατερικὴ Παράδοση) καὶ ἡ ὁποία ΟΥΔΟΛΩΣ πονοκεφαλιάζει τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, μᾶλλον δὲ καὶ τοὺς χαροποιεῖ, ἀφοῦ καταργεῖ τὴν Ἐντολὴ «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔστω», καὶ διδάσκει ὅτι δὲν εἶναι καθῆκον τῶν Χριστιανῶν νὰ ἀπομακρύνονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ποιμένες καὶ πνευματικούς, ἀλλὰ κάτι προαιρετικό. Ὁπότε, εἴτε ἀποτειχίζεται κανείς, εἴτε ὄχι, αὐτὸ δὲν τὸν βλάπτει καὶ δὲν ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία του!
    Ἐπειδὴ οἱ λαλίστατοι στὰ ἄλλα καὶ γρήγοροι σὲ ἀπαντήσεις πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης δὲν ἀπάντησαν ἕως τώρα, ὑποθέτουμε

Περί παραμυθιών!

'Αγιος Πορφύριος 

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος πορφύριος

   Μια μέρα ήταν ξαπλωμένος μέσα στην παράγκα και ένας ηλεκτρολόγος έφτιαχνε ηλεκτρικά σ' αυτήν. Έξω περίμενε πολύς κόσμος να πάρει την ευχή του και τις συμβουλές του. Σε μια στιγμή ρωτά ο ηλεκτρολόγος τον γέροντα:

- Καλά γέροντα τι θέλει όλος αυτός ο κόσμος που περιμένει απ' έξω από ένα γέροντα σαν και σένα;
- 'Ε να, έρχεται ένας ένας εδώ και τους λέω ένα παραμύθι και φεύγουν.
- Μα καλά τόσο βλάκες είναι όλοι αυτοί που περιμένουν για να τους πεις ένα παραμύθι και να φύγουν;
- Ε, επειδή τους λες ότι είναι όλοι αυτοί βλάκες θα σου πω κι εσένα ένα παραμύθι.
     Και άρχισε ο παππούλης να του λέει όλα τα οικογενειακά του και τα ελαττώματά του οπότε ξαφνιασμένος ο ηλεκτρολόγος από τις αποκαλύψεις που του έκανε άρχισε να φωνάζει.
-Σταμάτα γέροντα. Σταμάτα γιατί όλα αυτά που μου λες εμένα δεν είναι παραμύθι
-'Ε τότε, του λέει ο παππούλης, σταμάτα να ρωτάς και να είσαι περίεργος και κοίτα τα ηλεκτρικά σου, αφήνοντάς τον κατάπληκτο.
Πηγή 

Συνεχίζουν να εξαπατούν, για να αποφύγουν δικαστικές περιπέτειες! --Και ασφαλώς, γιατί διέγνωσαν ότι οι αντιδράσεις είναι για την τιμή των όπλων!

 

Η «αναθεωρημένη έκδοση» του Φακέλου Μαθήματος Θρησκευτικών Α΄ Γυμνασίου


Στα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία του Ψηφιακού Σχολείου, όπου αναρτώνται επίσημα τα βιβλία που διδάσκονται στα σχολεία, για το μάθημα των Θρησκευτικών στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου αναρτήθηκαν εκ νέου οι Φάκελοι Μαθήματος που είχαν πέρυσι δημοσιευθεί για πρώτη φορά.

Στα Θρησκευτικά της Α΄ Γυμνασίου το Διαδραστικό Σχολικό Βιβλίο αναφέρει ως ημερομηνία δημοσίευσης την 18-06-2018. Ανοίγοντας κανείς το σχετικό αρχείο (pdf) βλέπει στο εξώφυλλο του γνωστού από πέρυσι Φακέλου Μαθήματος μία στάμπα που γράφει «ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 21-0192». Αυτή η «αναθεωρημένη» έκδοση του Φακέλου εστάλη σε έντυπη μορφή και στα σχολεία.
Το παράδοξο είναι ότι η αναθεωρημένη έκδοση του Φακέλου Μαθήματος των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου είναι πανομοιότυπη με την πρώτη περσινή έκδοση του.

Ο ευσεβέστερος από τους «ευσεβείς» των "αντι-Οικουμενιστών" της Θεσσαλονίκης και ο ...Βερύκιος!!!

Ο "ΘΕΟΣΕΒΗΣ" ΚΑΙ "ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΝΟΩΝ" ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΥΚΙΟΣ



Π.Α. Ανδριόπουλος 
Εντύπωση προκάλεσε σε πολλούς η «εδαφιαία μετάνοια» (κατά την καλογερική διάλεκτο), του δημοσιογράφου Δήμου Βερύκιου, την οποία έκανε γνωστή μέσω δηλώσεών του, σχετικά με την ανέβασμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter εικόνας, προσβλητικής για την Παναγία, από την οποία έβγαιναν τρωκτικά. 
Ο Δ. Βερύκιος επέλεξε μάλιστα και ένα εκκλησιαστικό πρακτορείο, για να δημοσιοποιήσει στο χριστεπώνυμο πλήρωμα τη «συγγνώμη» του και την «συντριβή» του. Στην δήλωσή του ο δημοσιογράφος τονίζει: 
«Τόσο ο πνευματικός μου, όσο η προσπάθεια μου να ενισχύσω όλα αυτά τα χρόνια, από όποιο πόστο και αν υπηρέτησα, το έργο της εκκλησίας και η προσπάθεια μου να αναδείξω το φιλανθρωπικό της έργο, ομολογούν πως όχι μόνο πρόθεση δεν είχα να προσβάλλω το Πανίερο Πρόσωπο της Παναγίας...». 
Για όποιον λοιπόν δεν γνωρίζει, θα πρέπει να θυμίσουμε ένα – δύο περιστατικά για να επισημανθεί η «θεοσέβεια» του ανδρός. Και για

Το ραντεβού με τον… Θεό!


Ένας ερημίτης προσευχόταν πολύ σκληρά και επίπονα, ζητώντας να συναντηθεί με το Θεό. Επιτέλους κατάφερε να «κλείσει» ένα ραντεβού μαζί Του. «Αύριο, πάνω στο όρος» του είπε ένας άγγελος.


Την επομένη ημέρα ο ερημίτης σηκώθηκε πολύ πρωί και κοίταξε το όρος, ήταν τελείως καθαρό από σύννεφα.
Ξεκίνησε, λοιπόν, χαρούμενος και με δέος, προς την κορυφή του

Περί ονείρων και οραμάτων



   Ένα θέμα που δημιουργεί αρκετή σύγχυση σε πολλούς συνανθρώπους μας, ακόμη και σε βαπτισμένους χριστιανούς, είναι το θέμα των ονείρων και των οραμάτων. Δεν είναι εύκολο τις περισσότερες φορές να διακρίνει κανείς αν τα όνειρα ή τα οράματα προέρχονται από τον Θεό, από δαιμονική ενέργεια ή είναι απλώς φυσικά γεγονότα.


Γι᾽ αυτό και απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην αποδοχή τους ή όχι, κάτι που μας έχουν επισημάνει οι περισσότεροι νηπτικοί και ασκητικοί διδάσκαλοι της Εκκλησίας μας.
Έτσι, κατά τους πατέρες αυτούς, το όνειρο, το όραμα ή και το