ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΘΕΤΕΙ Η ΑΠΟ 16-8-2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ:
«Κατά την ημέρα της εορτής έγινε η
αποθέωσι της μέθης τους, αφού συλλειτούργησε ο π. Ιγνάτιος Καλαϊτζόπουλος και ο
αρχιμ. Παϊσιος Παπαδόπουλος, με τον ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟ από χρόνια κύριον Ε. Τρικαμηνά
και τον άνευ αδείας του Επισκόπου του και του Μητροπολίτου μας αρχιμ. Μόδεστου
Διασάκη κληρικό της Ιεράς Μητροπόλεως Καστορίας. Βλέπουμε ότι συντάσσονται
πλέον καινούργιες Εκκλησιολογίες και Εκκλησιαστικά Δίκαια! (Μια όμως και
ονομάζονται Καντιωτικοί, τους αναφέρουμε ένα παλιό γεγονός, για να
καθρεφτισθούν. Ο Γέρων π. Αυγουστίνος πριν 35 χρόνια δεν επέτρεψε να
λειτουργήση λαμπρός κληρικός άρτι ελθών από τη Αυστραλία, επειδή ήταν σε
εξέλιξη οι ανακρίσεις του. «Παιδάκι μου, του είπε, ο Αυστραλίας σε έχει
υπόδικο. Να τελειώσουν όλα και ύστερα να έλθης!»). Έτσι έπραττε ο Γέρων, ώ
όψιμοι Καντιωτίζοντες!».
Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης και οι σύμβουλοί του ας
μελετήσουν έντιμα και ειλικρινά την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Εκκλησιαστικό
Δίκαιο, ιδίως σε καιρό διωγμού της Ορθοδοξίας από τις αιρέσεις τις οποίες
εισάγουν συνήθως επίσκοποι σε διάφορες φάσεις της Εκκλησιαστικής Ιστορίας, για
να μην εκτίθενται για τη σχετική άγνοιά τους μιλώντας για νέα Εκκλησιολογία και
νέο Εκκλησιαστικό Δίκαιο!
Θέμα συλλείτουργου του Ιερομονάχου π. Ευθυμίου
Τρικαμηνά
Η φράση της Μητρόπολης Φλωρίνης «Συλλείτουργο μετά
από ετών καθηρημένου του κυρίου Ε. Τρικαμηνά» αποδεικνύει και αυτή την
προσχώρηση του Μητροπολίτη Φλωρίνης στην αίρεση της δεσποτοκρατίας (ή θεσμικού
παπισμού), κατά την οποία όπου επίσκοπος, έστω και αν αποδέχεται και διαδίδει
δημοσίως αίρεση, εκεί δήθεν η Εκκλησία. Αυτή η αίρεση της δεσποτοκρατίας είναι
υποβοηθητική της επιβολής κάθε αιρέσεως σε διάφορες φάσεις της Εκκλησιαστικής
Ιστορίας, εν προκειμένω της Παναίρεσης του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού
Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά από την
Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης.
Συγκεκριμένα, ο ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς,
ο οποίος έλαβε μέρος στο συλλείτουργο της Ιεράς μας Μονής, καθαιρέθηκε
αντι-εκκλησιολογικά και αντι-κανονικά το 2007 από το Δευτεροβάθμιο Συνοδικό
Δικαστήριο της «Εκκλησίας της Ελλάδος»:
1 - τόσο για λόγους Πίστεως (δηλαδή εξαιτίας της
υπερασπίσεως από αυτόν της Ορθοδοξίας εναντίον της Παναίρεσης του Οικουμενισμού
ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, πριν την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης),
οπότε στην περίπτωση αυτή το εν λόγω Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο
παραβίασε τους Ιερούς Κανόνες 31ο Αγίων Αποστόλων και 15ο
της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, οι οποίοι προβλέπουν την υποχρεωτική παύση
μνημοσύνου επισκόπου από τους κληρικούς για λόγους Πίστεως,
2 - όσο και για λόγους Δικαιοσύνης (ήτοι παραβάσεως
της κανονικής τάξεως, εν προκειμένω από την Σύνοδο της Ιεραρχίας,