Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Ως μέλος της Ν. Τάξης και της Πανθρησκείας ο Πάπας, κάτι πρέπει να ...ξέρει!

Πάπας Φραγκίσκος:

«Αυτά μπορεί να είναι τα τελευταία ειρηνικά Χριστούγεννα»

P

Ο Πάπας Φραγκίσκος ανακοίνωσε στα πλήθη που συναθροίζονται στην  Πλατεία Αγίου Πέτρου,  ότι τα φετινά Χριστούγεννα θα μπορούσαν να είναι τα  τελευταία για την ανθρωπότητα, αναφέρει σχετικό δημοσίευμα.

Σε μια ζοφερή, από κάθε άποψη  ομιλία του, ο Πάπας δήλωσε ότι η υπάρχουσα χαοτική κατάσταση του κόσμου σηματοδοτεί την αρχή των «έσχατων καιρών», και  από το νέο έτος  ο κόσμος είναι πιθανό να είναι εντελώς αγνώριστος , σε σχέση με αυτόν  που  γνωρίζαμε τουλάχιστον  μέχρι σήμερα .
Ο Ποντίφηκας ανακοίνωσε στην ουσία  την  επίσημη  έναρξη του Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου, επισημαίνοντας ότι  η φετινή Χριστουγεννιάτικη περίοδο θα είναι ουσιαστικά μια «παρωδία», όπως δήλωσε  και στον ναό   Santa Maria μέσα στον Δεκέμβριο.

«Είμαστε κοντά στα Χριστούγεννα. Θα υπάρξουν φώτα, θα υπάρξουν εορτές , φωτεινά δέντρα, ακόμα και στολίδια ενώ ο κόσμος συνεχίζει να διεξάγει ένα ανελέητο και αιματηρό  πόλεμο», είπε ο ίδιος.
Ο Ποντίφικας, διευκρίνισε  τις απόψεις του αυτές  το Σαββατοκύριακο, λέγοντας στο πλήθος των πιστών Καθολικών στην κεντρική πλατεία ότι, «ενώ ο κόσμος λιμοκτονεί, και το  χάος διευρύνεται, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι οι  φετινές γιορτές των Χριστουγέννων για εκείνους που επιλέγουν να τις  γιορτάσουν,  μπορεί να είναι οι  τελευταίες τους».
Σε άρθρο από την ιστοσελίδα pentapostagma.gr, με τίτλο: Ο σύγχρονος παγκόσμιος πόλεμος μεταξύ δύο πολιτισμών, τονίζαμε ότι η  περίοδο της ανθρωπότητας που διανύουμε, ειδικά τα τελευταία χρόνια, οδηγεί σε ένα σύγχρονο πόλεμο μεταξύ  δύο  εντελώς διαφορετικών πολιτισμών, με έπαθλο την ψυχή των ανθρώπων.
Ο παλαιός πολιτισμός παραμένει προσκολλημένος στις παλιές αξίες, οι οποίες είναι  δοκιμασμένες εκατό φορές ως ορθές  «απομιμήσεις συμπεριφοράς».
Τώρα μέσα στην δίνη των παγκόσμιων εξελίξεων «νέοι  άνομοι τρόποι συμπεριφοράς» κάνουν την εμφάνιση τους, και προσπαθούν να διαμορφώσουν την δική τους « φόρμουλα».
Προωθούνται από μια συγκεκριμένη ελίτ, ζητήματα όπως το σύμφωνο συμβίωσης, η νέα μορφή της οικογενείας, ο πολυπολυτισμός, η αχρήματη κοινωνία, και  άλλα τα οποία γυρνούν στην κυριολεξία τον κόσμο » ανάποδα».
Παρόλα αυτά ο προκαθήμενος της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, θεωρούμε ότι γνωρίζει πολλά περισσότερα από αυτά που λέει.
Η Ευρώπη κινδυνεύει από τις ορδές των τζιχαντιστών, το  περιστατικό στο Παρίσι άλλωστε το αποδεικνύει, η Συρία φλέγεται, η Λιβύη το ίδιο.
Νέα τεράστια γεωπολιτικά συμφέροντα εμφανίστηκαν στον ορίζοντα , τα οποία προμηνύουν παγκόσμια σύγκρουση, στον ειδικό χώρο της Μέσης Ανατολής.
Το πιο επικίνδυνο όμως είναι η πιθανή διενέργεια θρησκευτικών συγκρούσεων τόσο μεταξύ των μουσουλμάνων ( σουνίτες–σιίτες), όσο και μεταξύ  μουσουλμάνων  εναντίον των χριστιανών στην Ευρώπη.
Με αυτά τα δεδομένα η επόμενη  περίοδο αξιολογείται από μια πλειάδα έμπειρων γεωπολιτικών αναλυτών,    ως  άκρος  επικίνδυνη και ασταθής.

«Βλέπω μια σταλαγματιά από το Άγιο αίμα! Ακτινοβολεί τόσο δυνατά που δεν μπορώ να την αντικρύσω»

572da-370958-ce97cea0ceb7ceb3ceaecf84ceb7cf82ce96cf89ceaecf82

Οταν πηρετοσε σάν δεύτερος διακονητής στήν κκλησία τς Μονς το ατόπτης μάρτυς μερικν θαυμάτων πού συνέβησαν στήν ρα τς Θείας Λειτουργίας, στήν κκλησία τς Σκήτης Συχαστρία.
δού τί μς διηγήθηκε:
«Νά βλέπατε τί παθα μ᾿ να νάρετο ερέα, τόν π. Καλλίστρατο Μπόμπου». ς Πνευματικός πέρασε κάποτε πό μία μοναχή, σκήτρια σέ σπηλιά το δάσους. Τότε στά δάση σκήτευαν περί τούς 50 μοναχούς καί μοναχές. Ατή μοναχή επε στόν π. Καλλίστρατο:
-«Σέ σς δέν κατέρχεται τό γιο Πνεμα, διότι κολουθήσατε τό Νέο μερολόγιο!».
πό τότε πατήρ Καλλίστρατος διατελοσε ν πολλ μφιβολί.

Μιά φορά, ταν μουν βοηθός διακονητής στήν κκλησία, παρετήρησα τι τό πρόσφορο πού λειτουργοσε γούμενος το σπρο καί γλυκό, ν ατό μέ τό ποο λειτούργησε πατήρ Καλλίστρατος το πικρό καί πρασινωπό. Τότε ρώτησα τόν Γέροντα π. ωαννίκιο:
-Γέροντα, γιατί ταν λειτουργ πατήρ Καλλίστρατος τό πρόσφορό του εναι μουχλιασμένο καί πικρό;
-Μά, παιδί μου, διότι λειτουργε μέ  μφιβολία. Δηλαδή μφιβάλλει ν κατέρχεται τό γιο Πνεμα στήν κκλησία το Χριστο πού κολουθε τό Νέο μερολόγιο. Μετέβη πρό καιρο σέ μιά ρημίτισσα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ἐπικοινωνία) Δ΄.

«Μηδὲ κοινώνει ἁμαρτίαις ἀλλοτρίαις»
(Α΄ Τιμόθ. ε΄ 22)

   
Ὅπως φάνηκε καὶ στὶς τρεῖς προηγούμενες ἀναρτήσεις, ἡ Ἁγία Γραφή (μαζὶ μὲ ὅλους τοὺς Ἁγίους Πατέρες) εἶναι ξεκάθαρη στὸ θέμα τῆς κοινωνίας (ἐπικοινωνίας) καὶ τὸ βλέπει ἀπὸ πολλὲς πλευρές. Ὁ Μ. Βασίλειος εἶναι ἀναλυτικὸς στὸ θέμα αὐτό, ἀλλὰ καὶ ὁ ἅγ. Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης ἑρμηνεύοντας τὴ φράση τοῦ ἀποστ. Παύλου "μηδὲ κοινώνει ἁμαρτίαις ἀλλοτρίαις" παρουσιάζει μιὰ ἀκόμα πλευρὰ τοῦ θέματος.
Ὁ Μ. Βασίλειος, λοιπόν, θεωρεῖ ὅτι συνεργάζεται καὶ «κοινωνεῖ» κανεὶς μὲ κάποιον, κατὰ τρεῖς τρόπους.
Πρῶτον, ὅταν συμμετέχει στὸ ἴδιο ἔργο: «Κατὰ τὸ ἔργον, ὅταν ἀλλήλοις ἐπὶ τῷ αὐτῷ σκοπῷ συλλαμβάνωνται πρὸς τὴν ἐνέργειαν».
Δεύτερον, ὅταν κάποιος δὲν συμμετέχει μέν, ἀλλὰ ἀποδέχεται τὴν γνώμη ἐκείνου ποὺ ἐνεργεῖ κάποιο ἔργο, καὶ τότε κοινωνεῖ: «Κατὰ δὲ γνώμην, ὅταν συγκατάθηταί τις τῇ διαθέσει τοῦ ποιοῦντος, καὶ συναρεσθῇ».
Τρίτον·  ὑπάρχει, λέγει, κι ἕνας ἀκόμα τρόπος κοινωνίας, ποὺ πολλοὶ δὲν τὸν ἀντιλαμβάνονται, ἀλλὰ μᾶς τὸ ὑποδεικνύει ἡ Ἁγία