Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

«Έκθεσις του αγιωτάτου μητροπολίτου Εφέσου...» Μάρκου Ευγενικού

   Ἀναγκαία ἐπανάληψη  -μετὰ τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο-  παλαιότερης ἀναρτήσης γιὰ τὸν ἑορτάζοντα σήμερα «Ἄτλαντα τῆς Ὀρθοδοξίας» ἅγιο Μᾶρκο τὸν Εὐγενικό.

Ακτινογραφία των προδοτικών Διαλόγων από τον άγ. ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ

  Παρουσιάζουμε ἕνα σημαντικὸ κείμενο τοῦ ἁγίου Μάρκου Εγενικο μὲ τίτλο «Ἔκθεσις τοῦ ἁγιωτάτου μητροπολίτου Ἐφέσου...». Τὸ κείμενο αὐτὸ

α) ποτελε μι περιγραφή, μι κτινογραφία τς παθολογίας τν θεολογικν Διαλόγων καί, περιγράφοντας σα πραξε διος γιος κα σα παρέλειψαν ν πράξουν ο πίσκοποι πο συμμετεχαν στ Σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, διαζωγραφίζει κπληκτικά, τ σα κατάπτυστα πράττουν σήμερα ο διάφοροι Βαρθολομαοι, Ζηζιούληδες, Σαββτοι, γνάτιοι κ.λπ., ο ποοι εναι συνειδητο προδότες τς Πίστεως μ δίπλωμα Παπικό: γνωρίζουν δηλ. κκλησιαστικ στορία, γνωρίζουν τί πραξαν ο γιοί μας, γνωρίζουν τί πραξε γιος Μρκος Εγενικός (πο ντιμετώπισε ταυτόσημα δίδυμα μ τ σημεριν θέματα τν συγχρόνων νωτικν-ονιτικν Διαλόγων) κι μως πράττουν τ ντίθετα, κενα πο τος παγορεύει ποκαλυπτόμενη ντίχριστη παγκόσμια ξουσία.
β) (Δημοσιεύουμε τ κείμενο ατό) γι ν παύσουν πιτέλους ο νακρίβειες κα ο σέβειες πρς τ πρόσωπο το γίου Μάρκου κα τν λλων πισκόπων πο λαβαν μέρος στν Σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας. Μ τ κείμενο δηλ. ατ διαψεύδονται σοι Οκουμενιστς διασπείρουν τς ψευδες πληροφορίες (κρίνοντας π κάποιες φιλόφρονες προσφωνήσεις κατ τν ναρξη τς Συνόδουτι ὅσοι ἔλαβαν μέρος στν Διάλογο μ τος Παπικούς (κα φυσικ γιος Μρκος), ετε χαρίστηκαν στν Πάπα, ετε σαν ξ ρχς φιλενωτικο κα νδοτικο ες τ τς Πίστεως.
Εἶναι, ἀκόμα, καιρὸς ν παύσουν ν παραπληροφορον ο λεγόμενοι κ Πειραις "ντι-Οκουμενιστές" πο τος "συμφέρει" κα θέλουν ν ποδείξουν τι γιος Μρκος πικοινωνοσε κκλησιαστικ μ λατινόφρονες (πως ατο σήμερα μ Οκουμενιστς ρχιερες κα Πατριάρχες) κα ἰσχυρίζονται ὅτι δν εχε ποτειχιστε π ατούς! γιος Μρκος στν παρακάτω «κθεση», τος διαψεύδει.
Κα να μεγάλο ρώτημα εναι: Πς γ. Μρκος ντελήφθη μέσωςμετ τς πρτες συζητήσεις μ τος Λατίνουςτι ο Παπικο δν θελαν ν ερουν στν Σύνοδο τς Φερράρας τν λήθεια, κα ο δικοί μας Οκουμενιστς ρχιερες κα θεολόγοι, διαλεγόμενοι μ τος Παπικούς π τόσα χρόνια, δὲν κατάλαβαν τι ο Παπικο τούς (κα μς) μπαίζουν, τι προσθέτουν νέες αρέσεις π αρέσεων, τι οδόλως

Θα υπάρξει και κάποιος Μητροπολίτης που θα αντιδράσει; --Μετά τον Γόρτυνος, τον Κορίνθου, τον Φθιώτιδος, τον Μεσσηνίας κ.ά., κι ο Λαγκαδά δίνει "γην και ύδωρ" στον αιρεσιάρχη Πατριάρχη!

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης:

Με στεναχώρησαν (μόνο;) τα λόγια του μητροπολίτου Λαγκαδά

Καὶ 
       Ἀνάρτηση ἀπὸ "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ":

"Καλέ τι όμορφος δεσπότης είναι αυτός ...!!!" 

ΚΑΤΑΝΤΙΑ. 



Ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, σχολίασε στο Ιστολόγιό μας (σσ. katihisis.blogspot.gr) τις θέσεις που διατύπωσε κατά την πανήγυρη του αγίου Αθανασίου στη Λητή, ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ. Ιωάννης.  Ολόκληρη την παρέμβαση του μητροπολίτου μπορείτε να την διαβάσετε εδώ

Παραθέτουμε τις επίμαχες φράσεις του σεβασμιωτάτου και στη συνέχεια το σχόλιο του π. Νικολάου.

Μητροπολίτης κ. Ιωάννης: 
...είναι και καθήκον μας να στηλιτεύουμε εκείνους που είναι βλάσφημοι της Πίστεως και των Ιερών Προσώπων και Θεσμών, εν’ ονόματι της δήθεν ανυπάρκτου ευλαβείας και ευσεβείας που τους κυριεύει, όπως είναι πολλοί που εμφανίζονται τον τελευταίο καιρό ως δήθεν ομολογητές της Πίστεως μας, αλλά δυστυχώς είναι μόνο ομολογητές της πλάνης τους. ..................................................................... ...κάποιους που θεολογούν μέσα από το θολό τους το μυαλό και μέσα από την πλάνη τους, υβρίζοντας και κατακρίνοντας συνεχώς Ιερές Συνόδους, Ιεράρχες, Κληρικούς αλλά και λαϊκούς. .................................................................................... Αυτή είναι η ακριβής αλήθεια περί των πραγμάτων που αφορούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο που συνεκλήθη τον Ιούνιο εις την νήσον Κρήτην. Όλα τα άλλα εκφράζουν πολιτικές σκοπιμότητες ...

Ο πατήρ Νικόλαος δήλωσε τα εξής:
     "Θα ξαφνιαζόμουν αν προ μερικών ετών άκουγα αυτά τα λόγια από τον εν λόγω μητροπολίτη. Τώρα όμως όχι. Πολλοί λένε πως έχει γίνει, από τους πλέον φιλοπατριαρχικούς ιεράρχες της Εκκλησίας μας, σε μια εποχή που το Πατριαρχείο μας έχει ξεσαλώσει πραγματικά διαφημίζοντας την παναίρεση του Οικουμενισμού!  
     Δυστυχώς δεν περιμένει πια κανείς από τον σεβασμιώτατο Λαγκαδά, να αρθρώσει ελεγκτικό λόγο, για τις αιρετικές διαδρομές του Οικουμενικού Πατριάρχου αλλά και τόσων άλλων μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ούτε φυσικά να παρέμβει στα όσα αιρετικά και προδοτικά διατυπώθηκαν και αποφασίστηκαν από την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, κάνοντας το αυτονόητο καθήκον του. Φρουρώντας ως επίσκοπος, την Πίστη

Ιεροί Κανόνες από την διαχρονική Ιερά διδασκαλία των Θεολόγων και Απλανων Αγίων Πατερων της Εκκλησίας


Ιεροι Κανόνες από την διαχρονική Ιερά διδασκαλία των Θεολογων και Απλανων Αγίων Πατερων της Εκκλησίας, ως οδηγός και μπούσουλας προς αντιμετώπιση της Αιρεσεως του Οικουμενισμού και των Αιρετικών Οικουμενιστων Επισκόπων, Ιερέων και Μοναχων. 

Και εφόσον είναι αδύνατον να μην τηρείται ο Λόγος του Θεού και να είναι θέλημα του Θεου, κατά το Αψευδες στόμα του Χριστού, "Οποιος δέχεται εσάς δέχεται εμένα και όποιος δέχεται εμένα δέχεται αυτόν που με απέστειλε... και όποιος δεν δέχεται εσάς και τους λόγους σας ή κρίση για τα Σόδομα και τα Γόμορρα θα είναι ανεκτοτερη πάρα για τον άνθρωπο αυτόν ", οι Χριστιανοί θα κάνουμε υπακοη στο θέλημα του Θεου, συμφωνως και με τον Ορο της Ζ' Οικουμενικης Συνοδου:
"Οι Προφηται ως ειδον, οι Αποστολοι ως εδιδαξαν, η Εκκλησία ως παρελαβεν, οι Διδασκαλοι ως εδογματισαν, η οικουμενη ως συμπεφρονηκεν, η Χάρις ως ελαμψεν...".
Και "Η αιρεσις χωριζει από της Εκκλησίας πάντα ανθρωπον".
" Ει τις πασαν παραδοσιν εκκλησιαστικην εγγραφων ή αγραφων αθετει, ανάθεμα έστω".

α) Αγιος Ιωάννης Θεολογος: "Ει τις έρχεται προς υμάς και ταυτην την διδαχην ου φέρει, μη λαμβάνεται αυτόν εις οικιαν, και χαιρειν αυτω μη λέγετε, ο γαρ λεγων αυτω χαιρειν κοινωνει τοις εργοις αυτού τοις πονηροις".

β) Αγιος Απόστολος Παύλος: "Αλλά και εάν ημεις ή άγγελος εξ ουρανου ευαγγελιζηται υμιν παρ' ο παραλάβετε ανάθεμα έστω. Ως προειρηκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω, ει τις υμας ευαγγελιζηται παρ' ο παραλάβετε, ανάθεμα έστω".

γ) Αποστολικες Διαταγές 19 κεφ. του δεύτερου βιβλίου: "Ινα μηποτε ειπη ο λαϊκος, ότι εγώ προβατον ειμί και ου ποιμην, και

ΔΥΟ ΠΑΠΑΔΕΣ από τη ΚΡΗΤΗ δεν ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ψευδεπισκόπους!

Οι επαναστάτες με τα ράσα από τα Σφακιά
που τα έβαλαν με ΗΠΑ και Τουρκία
  
ΝΗΣΟΣ  ΚΡΗΤΗ.  ΝΟΜΟΣ  ΧΑΝΙΩΝ.
ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΨΕΥΤΟΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ.


ΠΟΛΗ ΧΑΝΙΩΝ. Ο ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΠΟ 1-5-2016 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ 20-10-2016. 


ΣΚΑΛΩΤΗ ΣΦΑΚΙΩΝ.  Ο  ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2016 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-1-2017.

Ὑπ' ὄψιν ὅτι, ὅπως μᾶς πληροφόρησαν, "ο Παπά Σπύρος είναι γιός του συγχωρεμένου Παπά Μιχάλη Δαμανάκη, που ήταν ο πιο δυναμικός από την πεντάδα των θρυλικών σφακιανών παπάδων".


«Ό,τι και να κάνουν, δεν μπορούν να σταματήσουν τον έλεγχο που τους ασκούν οι Άγιοι»

Ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς κολαφίζει τοὺς σύγχρονους δοκησισόφους Ἐπισκόπους ποὺ θεωροῦν τοὺς διακόπτοντες τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία λόγῳ αἱρέσεως ἐκτὸς Ἐκκλησίας. 


Γράφει ο Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Κλασσικός Φιλόλογος, Ἱστορικός


 Διάφοροι σύγχρονοι Ἐπίσκοποι πρεσβεύοντες σιωπηλῶς ἢ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ θέλοντες μὲ νύχια καὶ μὲ δόντια –χαρακτηριστικὸ τῶν ἀνὰ τοὺς αἰῶνας αἱρετικῶν– νὰ τὴν ὑπερασπίσουν, ἐκδίδουν κηρύγματα καὶ ἐγκυκλίους, μὲ τὶς ὁποῖες καλοῦν τὸ ποίμνιό τους νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τοὺς ὁμολογητές, ἁγιορεῖτες καὶ μή, μοναχούς, ἱερεῖς καὶ λαϊκούς, ποὺ ἀκολουθώντας τὴν ἁγιοπατερικὴ παράδοση διέκοψαν τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς οἰκουμενιστές. Σὲ αὐτὲς τὶς ἐγκυκλίους χρησιμοποιοῦν χαρακτηρισμοὺς ποὺ θὰ τοὺς ζήλευε κάθε αἱρετικὸς τοῦ παρελθόντος, παραχαράσσουν τὶς ἱερὲς διδαχὲς καὶ διαστρεβλώνουν συνειδητὰ τὰ λόγια τῶν Ἁγίων Πατέρων.


   Ὅ,τι καὶ νὰ κάνουν ὅμως δὲν μποροῦν νὰ σταματήσουν τὸν ἔλεγχο ποὺ τοὺς ἀσκοῦν οἱ Ἅγιοι. Γιατὶ οἱ Ἅγιοι εἶναι μέλη τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ (Ἐφεσ. α΄ 25), φίλοι τοῦ Θεοῦ (Ψαλμ. 138, 17), τέκνα (Γαλ. γ΄ 26) καὶ κληρονόμοι τοῦ Χριστοῦ (Ρωμ. η΄ 17). Ἡ φωνή τους, φωνὴ τῆς Μίας Ἀληθείας, δὲν χάνει ποτὲ τὴν δύναμη καὶ τὴν ἐπικαιρότητά της.
  Ἔτσι ἀκούγεται καὶ σήμερα ἡ φωνὴ τοῦ Ἄτλαντος τῆς Ὀρθοδοξίας, Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, ποὺ ἀπαντᾶ καὶ κολαφίζει ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀσεβεῖς καὶ δοκησίσοφους Ψευδοεπισκόπους, ποὺ μέχρι σήμερα συνειδητὰ τὸν περιφρονοῦν ὡς Ἅγιο καὶ ὁμολογητὴ καὶ βάζουν καὶ βγάζουν, ὅποιον αὐτοὶ θέλουν, ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Τοὺς λέει λοιπὸν ὁ ἕνας ἀλλὰ γιὰ τὸν Θεὸ μέγας Μᾶρκος: 
   «Οἱ Σύνοδοι κατεδίκαζαν, ὅσους δὲν πείθονταν στὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ προέβαλαν κάποια διδασκαλία ἐνάντια σὲ αὐτὴν καὶ τὴν κήρυτταν καὶ ἀγωνίζονταν γιὰ αὐτὴ (δηλ. τοὺς οἰκουμενιστές) γι’ αὐτὸ καὶ τοὺς ὀνόμαζαν αὐτοὺς αἱρετικούς... Ἐγὼ (καὶ σήμερα οἱ ὁμολογητὲς πιστοἰ) δὲν κηρύττω δική μου διδασκαλία, οὔτε προβάλλω κάποιο ἄλλο δόγμα ξένο καὶ νόθο (σημ. οἱ οἰκουμενιστές τὸ κάνουν), ἀλλὰ τηρῶ τὸν ἑαυτό μου καὶ τὴν ἀκραιφνὴ διδασκαλία, ποὺ παρέλαβε ἡ Ἐκκλησία ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Σωτῆρα μας Χριστό... Ἐὰν λοιπὸν παραμένω καὶ δὲν θέλω νὰ παρεκκλίνω ἐξ αὐτῆς, πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ κατακριθῶ καὶ νὰ δικασθῶ... Ἐὰν αὐτὴ εἶναι ὁμολογουμένως εὐσεβὴς καὶ ὀρθόδοξος, πῶς ἐγὼ εἶμαι ἄξιος καταδίκης;» (Συρόπουλος, απομνημονεύματα Χ 23); 
   «Αὐτοὺς λοιπὸν πρέπει νὰ τοὺς ἀποφεύγουμε, ὅπως ἀποφεύγει κανεὶς τὸ φίδι ἢ τοὺς πολὺ χειρότερους ἀπὸ ἐκείνους, γιατὶ εἶναι χριστοκάπηλοι καὶ χριστέμποροι. Αὐτοὶ εἶναι, σύμφωνα μὲ τὸν θεῖο Ἀπόστολο (Β΄ Κορ. 7, 15), οἱ ὁποῖοι θεωροῦν τὴν εὐσέβεια ὡς εὐκαιρία πλουτισμοῦ. 
   »Ἐμεῖς μαζὶ μὲ ὅλους τοὺς Πατέρες, δὲν λέμε, ὅτι τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ ἐκ τοῦ Υἱοῦ ἐκπορεύεται... μαζὶ μὲ τὸν Γρηγόριο τὸν Θεολόγο ὡς πρὸς τὴν αἰτία διακρίνουμε τὸν Πατέρα ἀπὸ τὸν Υἱό... μαζὶ μὲ τὸν σεπτὸ Μάξιμο τὸν Ὁμολογητὴ καὶ τοὺς τότε Ρωμαίους καὶ Δυτικοὺς Πατέρες δὲν κάνουμε τὸν Υἱὸ αἰτία τοῦ Πνεύματος... μαζὶ μὲ τὸν μάρτυρα καὶ φιλόσοφο Ἰουστῖνο λέμε, ὅτι ὅπως ὁ Υἱὸς ἐκ τοῦ Πατρὸς, ἔτσι καὶ τὸ Πνεῦμα ἐκ τοῦ Πατρός... μαζὶ μὲ τὸν Ἰωάννη τὸν Δαμασκηνὸ καὶ ὅλους τοὺς Πατέρες ὁμολογοῦμε, ὅτι ἀγνοοῦμε τὴν διαφορὰ γεννήσεως καὶ ἐκπορεύσεως» (Ἐγκύκλιος ἐπιστολὴ τοῖς ἀπανταχοῦ τῆς γῆς καὶ τῶν νήσων εὑρισκομένοις Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς). 
  «...Ποτὲ δὲν θὰ δεχθῶ σὲ κοινωνία ὅσους τόλμησαν νὰ προσθέσουν στὸ Σύμβολο τὴν καινοτομία περὶ ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος... Γιατὶ ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τὸν ἀκοινώνητο ἂς εἶναι καὶ αὐτὸς ἀκοινώνητος... εἶναι φανερὴ ἔκπτωση τῆς πίστεως καὶ κατηγορία γιὰ ὑπερηφάνεια, τὸ νὰ ἀθετεῖς κάτι ἀπὸ τὰ γεγραμμένα ἢ νὰ εἰσάγεις κάτι ποὺ δὲν εἶναι γεγραμμένο... αὐτοὶ ποὺ προσποιητὰ ὁμολογοῦν τὴν ὑγιῆ πίστη, ἔχουν ὅμως κοινωνία μὲ ὅσους φρονοῦν διαφορετικὰ, ἂν δὲν ἀκούσουν τὶς νουθεσίες μας, ὄχι μόνο νὰ μὴν ἔχουμε κοινωνία μαζί τους, ἀλλὰ οὔτε ἀδελφοὺς νὰ τοὺς ὀνομάζουμε....» (Ὁμολογία περὶ τῆς ὀρθῆς Πίστεως). 


   ς ὀνομάζουν ὁ Μεσσηνίας, ὁ Κορίνθου, ὁ Γόρτυνος, ὁ Βόλου, ὁ Ἀργολίδος, ὁ Κυδωνίας, ὁ Περγάμου, ὁ Πατριάρχης, ὁ Γερμανίας, ὁ π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης καὶ τόσοι ἄλλοι ὅλους, ὅσους ὁμολογοῦν, «ἐκτὸς Ἐκκλησίας». Ὁ ἔλεγχος τοῦ Ἁγίου δὲν θὰ σταματήσει, γιατὶ δὲν ἀνήκει σὲ αὐτούς, ἀλλὰ στὸν Θεό· καὶ ὁ Θεὸς δὲν ἐμπαίζεται. Εἶναι μέγας ἐν τοῖς Ἁγίοις αὐτοῦ.


Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικός Φιλόλογος, Ἱστορικός