Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Πώς λέγεται αυτός που παίρνει φανερά από τους εχθρούς του Χριστού χρήματα,

ἀλλὰ κι ατο πο τν νέχονται καί,
παρ τὰ ὅσα κάνει, κοινωνον μαζί του;

100 χιλ. από Βατικανό σε Βαρθολομαίο για ανέγερση ορθόδοξης μονής στην Αυστρία


100.000€ από Βατικανό σε Βαρθολομαίο για την ανέγερση της πρώτης ορθόδοξης Ιεράς Μονής στην Αυστρία
100.000€ ΑΠΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΣΕ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ
   Tο απόγευμα της Τρίτης, ο Οικουμενικός Πατριάρχης προεξήρχε της Ακολουθίας για την πανηγυρική καθιέρωση του νεόδμητου Παρεκκλησίου της Ι. Μ. Αυστρίας, αφιερωμένου στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.

   Στην τελετή παρέστησαν ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος, ο Καρδινάλιος Kurt Koch, Επίσκοποι της Επισκοπικής Συνελεύσεως καθώς και μεγάλος αριθμός Ρωμαιοκαθολικών Επισκόπων, η Πρέσβης

Η νέα "εκκλησία" είναι πλέον εκεί, εδώ και παντού! Και οι αντι-Οικουμενιστές, κρατούν το Φανάρι -όσο κοινωνούν μαζί τους- και διαφημίζουν το έργο τους!

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ 

(ΦΩΤΟ)



ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Όλοι παραζαλισμένοι από την πλάνη του οικουμενισμού... Κρίμα... "..πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;" (Λουκ. 18.8) 
π. Φώτιος Βεζύνιας



Από το Γραφείο Τύπου του Οικουμενικού Πατριαρχείου 

Συνάντηση του Οικουμενικού Πατριάρχου με τον Ομοσπονδιακό Καγκελάριο 
της Αυστρίας στη Βιέννη

   Πραγματοποιήθηκε στην Ομοσπονδιακή Καγκελαρία σε θερμή ατμόσφαιρα Συνάντηση με τον Καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Αυστρίας, κ. Sebastian Kurz, είχε την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της επισήμου επισκέψεώς του στην χώρα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Κατά τη διάρκεια της συναντήσεως, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο της Ομοσπονδιακής Καγκελαρίας, ο Καγκελάριος Kurz και ο

Συνοπτικά 21 από τις αιρετικές αποκλίσεις που συγκροτούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού



Των Αγιορειτών πατέρων της Ρουμανικής Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου

Ἀποκηρύττουμε ὡς αίρεση καί ἀπορρίπτουμε  τόν Οἰκουμενισμό ὑπό ὅλες τίς μορφές του: 
1) τήν παρουσία τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν στό λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν»,
2) τήν αἵρεση, κατά τήν ὁποία ἡ Ὀρθοδοξία ἀποτελεῖ μόνο ἕνα μέρος τῆς Ἐκκλησίας,
3) τήν αἵρεση, κατά τήν ὁποία ὅλες οἱ χριστιανικές ὁμολογίες εἶναι κλάδοι τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας,
4) τήν αἵρεση, κατά τήν ὁποία ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι μία Ἐκκλησία μεταξύ πολλῶν ἄλλων «οἰκογενειῶν Ἐκκλησιῶν», οἱ ὁποῖες ἀποτελοῦν μαζί τήν Μία Ἐκκλησία,
5) τήν αἵρεση, κατά τήν ὁποία ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας ἔχει ἀπολεσθεῖ. Ἡ Ἐκκλησία, σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία, εἶναι Μία καί Μοναδική, ἐπειδή ἡ Κεφαλή της εἶναι Μία, ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός. Ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας ἐκφράζεται διά τῆς ἑνότητος τῆς πίστεως,  τῆς λατρείας καί τῆς διοικήσεως καί διά τῆς ὑπακοῆς τῶν πιστῶν στήν ἱεραρχία της, ἐφ’ὅσον ἡ ἱεραρχία διατηρεῖ τήν ἑνότητα τῆς πίστεως.
6) τήν αἵρεση, κατά τήν ὁποία ἡ Ἐκκλησία εἶναι «διηρημένη σέ χριστιανικές ὁμολογίες», καί ὅτι τώρα ἐμεῖς, ὡς δῆθεν «νέοι πατέρες», θά πρέπει νά «ἐπανεύρουμε τήν ἑνότητά της» διά τοῦ «δογματικοῦ μινιμαλισμοῦ», μέ τό νά ἀποδεχτοῦμε δηλ. ὡς βάση τῆς ἑνώσεως τῶν ὀρθοδόξων μέ τίς αἱρέσεις μία μινιμαλιστική πίστη, δηλ. μόνο τήν πίστη στήν Ἁγία Τριάδα καί

«Η μίμησις του Χριστού». Ένα αιρετικό παπικό βιβλίο

Κωνσταντίνα Ξυγαλατᾶ, Βρεφονηπιοκόμος
Ἐν Θεσσαλονίκῃ τῇ 1ῃ Μαρτίου 2018
Πρόσφατα ἐπισκέφτηκα βιβλιοπωλεῖο ὀρθόδοξης ἀδελφότητας καί ἡ ματιά μου ἔπεσε σέ ἕνα βιβλίο μέ τίτλο «Ἡ μίμησις τοῦ Χριστοῦ». Συνηθίζω, προτοῦ ἀγοράσω κάποιο βιβλίο, νά διαβάζω κάποιες σελίδες, γιά νά καταλάβω κατά πόσο ἀνταποκρίνεται τό ὕφος τοῦ συγγραφέα σέ αὐτό, τό ὁποῖο ἀναζητῶ. 
Ἔτσι, λοιπόν, στήν πρώτη ματιά, πού ἔριξα στή σελίδα, πού τυχαία ἐπέλεξα, παραξενεύτηκα ἀπό τό ὕφος τοῦ συγγραφέα, γιατί δέν μοῦ θύμιζε τό ὕφος, πού ἔχουν τά ἁγιοπατερικά κείμενα. Δέν τό ἀγόρασα, ἀλλά, ὅταν ἐπέστρεψα στό σπίτι, σκέφτηκα νά κάνω μιά ἔρευνα στό διαδίκτυο σχετικά μέ αὐτό τό βιβλίο. Μετά ἀπό μιά σύντομη ἔρευνα, διαπίστωσα ὅτι πρόκειται γιά ἕνα βιβλίο, πού τό ἔχει γράψει παπικός μοναχός, ὁ Θωμᾶς Κεμπήσιος, καί πώς μέ τό ἐν λόγῳ βιβλίο ἔχει ἀσχοληθεῖ ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ὁ ὁποῖος χαρακτηριστικά λέει ὅτι «τό βιβλίο αὐτό εἶναι ἐντεταμένο μέσα στά δυτικά πλαίσια καί ἐκφράζει τήν πνευματικότητα τοῦ δυτικοῦ ἀνθρώπου». Πιό κάτω θά σᾶς παραθέσω ὁλόκληρο τό ἄρθρο τοῦ Σεβασμιωτάτου, ἁπλά πρίν τό  κάνω, θά ἤθελα νά ἐκφράσω τόν προβληματισμό καί τήν δυσαρέσκειά μου γιά τό γεγονός ὅτι τό ἐν λόγῳ βιβλίο ἐκτίθεται σέ βιβλιοπωλεῖο ὀρθόδοξης ἀδελφότητας.

κτός ἀπό τόν Σεβασμιώτατο κ. Ἱερόθεο, γιά τό βιβλίο «Μίμησις τοῦ Χριστοῦ» ἔχει γράψει καί ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ, ὁ ὁποῖος λέγει:

«Καί κλασσικό παράδειγμα ἀσκητικοῦ βιβλίου, πού ἐγράφη ἀπό συγγραφέα,πού βρισκόταν στήν κατάσταση τῆς πλάνης, πού ὀνομάζεται «ἀπόνοια», μποροῦμε νά θεωρήσωμε τήν «Μίμηση τοῦ Χριστοῦ» τοῦ Θωμᾶ Κεμπήσιου.
Ἀποπνέει μιά λεπτή φιληδονία καί ὑψηλοφροσύνη, πού σέ ἀνθρώπους γεμάτους πάθη καί τυφλωμένους ἀπό αὐτά προκαλοῦν ἕναν ἡδονισμό, πού αὐτοί τόν θεωροῦν «πρόγευση τῆς θείας χάριτος»! Οἱ ταλαίπωροι! Οἱ ἐσκοτισμένοι! Δέν τό καταλαβαίνουν κἄν ὅτι, ὀσφραινόμενοι τήν λεπτή αὐτήν εὐωδία τῶν παθῶν, πού ζοῦν μέσα τους, ἡδονίζονται ἐξαιτίας της. Καί -στήν τύφλωση τους- τήν θεωροῦν «ὀσμή τῆς θείας χάριτος»! Δέν τό καταλαβαίνουν ὅτι ἄξιοι νά δεχθοῦν τήν ὀσμή, νά αἰσθανθοῦν τήν εὐωδία τῆς χάριτος, εἶναι μόνον οἱ ἅγιοι! Οὔτε ὅτι, γιά νά αἰσθανθῆ ὁ ἄνθρωπος τήν πνευματική γλύκα μέσα του, πρέπει πρῶτα νά ἀποκτήσει μετάνοια καί νά καθαρθῆ ἀπό τά πάθη!
Ὁ ἁμαρτωλός πρέπει νά τό καταλάβει, ὅτι δέν εἶναι οὔτε ἱκανός οὔτε ἄξιος γιά πνευματική γλύκα! Καί ὀφείλει νά τό ὀμολογεῖ καί νά τό διακηρύττει ὅτι εἶναι ἀνάξιος γιά αἴσθηση τέτοιας γλύκας πνευματικῆς. Καί ἄν ἀρχίσει κάτι τέτοιο νά τοῦ ἔρχεται, ὀφείλει νά μή τό ἀποδέχεται· ἀλλά νά τό ἀπορρίπτει σάν κάτι τό ξένο· σάν μιά ὁλοφάνερη καί πανώλεθρη αὐταπάτη· σάν μιά ἐκλεπτυσμένη κίνηση ματαιοδοξίας, ὑψηλοφροσύνης καί ἡδυπαθείας.
Τό κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου (Ναυπάκτου) [1] ἔχει ὡς ἑξῆς:
«Εἴδαμε προηγουμένως ὅτι μερικοί Ὀρθόδοξοι θεολόγοι εἶναι λίγο διστακτικοί στόν ὅρο «μίμηση τοῦ Χριστοῦ» καί αὐτό γιατί ὁ ὄρος αὐτός ἔχει ταυτισθῆ μέ τό γνωστό βιβλίο «μίμησις τοῦ Χριστοῦ», πού γράφηκε στήν Δύση, καί μεταφέρθηκε καί στήν

Η στάση του Μ. Αθανασίου προς τους επιστρέφοντας αιρετικούς: Επιστολή προς Ρουφινιανόν




Ἀκολουθεῖ τὸ ἀρχαῖο κείμενο:

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:

Φακελωμένος ο π.Νικόλαος Μανώλης από το Πατριαρχείο


(Οικουμενιστική συμπαιγνία) 


Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης


Στό φῶς ἔρχονται σιγά σιγά οἱ μεθοδεύσεις τῶν κυρίων Βαρθολομαίου καί Ἀνθίμου σέ σχέση μέ τήν ὑπόθεσή μου. Ὡς γνωστόν ἀνήκω στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, εἶμαι ἱερέας τῆς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Μέ ποιό δικαίωμα, λοιπόν, ὁ μητροπολίτης Θεσσαλονίκης ἀποστέλλει στόν Πατριάρχη τό