Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Η ευαγγελική αλήθεια πρέπει να λέγεται, κ. Αμβρόσιε, αλλά χωρίς να προκαλεί!

Αθώος ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος!
Τραμπουκισμοί  στο Αίγιο από τους αντιεξουσιαστές που ήρθαν συνήγοροι των ομοφυλόφιλων!

– Φθορές στην Παναγία Φανερωμένη, κατέβασαν και την σημαία (ΦΩΤΟ-Βίντεο)

Αθωωτική ήταν η απόφαση για το Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ.κ. Αμβρόσιο με σύμφωνη γνώμη Εισαγγελέα και Δικαστή σύμφωνα με την οποία "Το κείμενο του Μητροπολίτη (κατά των ομοφυλοφίλων) δεν προκάλεσε κίνδυνο ούτε παραβίασε την κείμενη νομοθεσία σχετικά το κατηγορητήριο".


Η Δίκη
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η ακροαματική διαδικασία στο Δικαστικό Μέγαρο Αιγίου όπου εκδικάστηκε η μήνυση που κατέθεσαν εννέα πολίτες, ενάντια στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, κ. Αμβρόσιο, για  «δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους και για κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος», με αφορμή

Στις ακούσιες λύπες κρύβεται κατά θαυμάσιο τρόπο το έλεος του Θεού,

 το οποίο οδηγεί εκείνον που τις υπομένει σε μετάνοια, και τον απαλλάσσει από την αιώνια κόλαση.


 
Άγιος Μάρκος ο Ασκητής

«Τά όνειρα δίνουν φτερά στούς ανόητους»!




ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ



τοῦ Πρωτοπρ. Βασιλείου Γεωργοπούλου, Ἐπίκουρου Καθηγητοῦ Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Διαβάζοντας σέ διάφορα αἱρετικά ἔντυπα τόν τρόπο, δυ­στυ­χῶς, πού κάποιοι συνάνθρωποί μας ἐγκατέλειψαν τήν Ἐκ­κλη­σί­α τοῦ Χριστοῦ γιά νά ἐνταχθοῦν σέ μιά αἱρετική κίνηση, πολλές φορές διαπιστώνουμε, ἐκτός ἀπό τήν ἀπουσία γνώσης τῆς Ὀρθόδοξης πίστης, νά γίνεται λόγος καί γιά ἕνα ἄλλο φαινόμενο. Γιά τά ὄνειρα.
    Στά πλαίσια τῆς διαδικασίας ἔνταξής τους στόν αἱρετικό χῶ­ρο, συχνά κάνουν λόγο γιά μιά ξεχωριστή ἐμπειρία πού εἶχαν, ὅπως τή φανέρωση τοῦ Χριστοῦ στό ὄνειρό τους, τήν περιγραφή εἰδυλλιακῶν πνευματικῶν καταστάσεων καί ἄλλοτε τήν ἀ­πο­κά­λυ­ψη γεγονότων, πού προκαλοῦν φόβο καί ἀγωνία σέ ὄνειρα πού εἶδαν στόν ὕπνο τους. Τά ὄνειρα αὐτά ὅλοι τους τά θεώρησαν ὡς ἐμπειρική ἀπόδειξη τῆς θείας παρουσίας, ὡς ἐ­πι­βρά­βευ­ση καί ἐνίσχυση στό νέο τρόπο ζωῆς τους, στόν αἱρετικό δηλαδή χῶρο, σέ συνδυασμό μέ τή μόνιμη ψευδαίσθηση, ὅτι ἐκεῖ γνώρισαν τόν Χριστό ἀληθινά.
    Δέν θά σταθοῦμε στήν ἐπιστημονική ἑρμηνεία τῶν ὀνείρων. Θά σταθοῦμε σ’ ἕνα ἄλλο βασικό καί θεμελιώδη παράγοντα. Στό ὅτι στίς αἱρετικές κινήσεις δέν ὑπάρχει ἡ δυνατότητα, πού νά μπορεῖ κάποιος νά διακρίνει τίς νόθες ἐμπειρίες ἀπό τίς γνήσιες καί τοῦτο γιατί ἡ αἵρεση δέν ἔχει ὑγιῆ πνευματικά κριτήρια.
   Ἀκατήχητοι, δυστυχῶς, προηγουμένως, ἄγευστοι πείρας καί ἀγῶνα πνευματικῆς ζωῆς, χωρίς ἔμπειρο πνευματικό ὁδηγό, οἱ πρώην Ὀρθόδοξοι δέν μποροῦν νά συνειδητοποιήσουν, ὅτι αὐτό τό ὁποῖο περιγράφουν ὡς μοναδική ἐμπειρία, τήν ὁποία ὁ Κύριος, ὑποτίθεται τούς ἔδειξε διά μέσου τῶν ὀνείρων, εἶναι κάτι τό πνευματικά ἐπικίνδυνο.
    Ποῦ ἔγκειται αὐτός ὁ κίνδυνος;

«Όσοι ακολουθούν τον Μόσχο του Οικουμενισμού, είναι λαός του Θεού;»



«Ουδέν της αληθείας σαφέστερον, ουδέν απλούστερον, εάν μη κακουργώμεν ημείς»

              (Ι. Χρυσόστομος – Ομιλία ΝΒ΄ στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο)

                                                                  Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Το «Ανώνυμο» σχόλιο (ΑΚΤΙΝΕΣ – 9/3/18, 8.10 π.μ.) είναι η αφορμή για την εκτεταμένη (οφειλόμενη) απάντησή μου.
Γράφει ο «Ανώνυμος» για το άρθρο μου (ἐδῶ) περί «αλλοτρίου πυρός» (Λευιτικό, 10 – 1,3):  «Κύριε Σακαλάκη πολύ υψηλά τα νοήματα και δεν τα πιάνουμε όλοι. Γιατί δεν τα λέτε πιο ξεκάθαρα, απλά; Μήπως γιατί μόνο η αλήθεια μπορεί να λεχθεί έτσι;».
Τα ερωτήματα αυτά αποτελούν συμπύκνωση, περίληψη, επανάληψη του Μετα-πατερικού (θεωρητικού) άξονα ερμηνείας της Αγίας Γραφής και της συνάφειάς της με το εκκλησιαστικό Σώμα. Στον άξονα αυτό κινούνται όλες, σχεδόν, οι (μεταφραστικές) προσπάθειες τελέσεως των Ι. Ακολουθιών στη δημοτική, όπως για παράδειγμα στη Μητρόπολή μου (Δημητριάδος).
Εάν εχρειάζετο, βέβαια, να συνοψίσει κανείς την ουσία μιας απαντήσεως στα ερωτήματα (;) του «Ανωνύμου», τα λόγια του Ι. Χρυσοστόμου που αναφέρουμε αποτελούν μια πλήρη απάντηση.
Αυτό που με ανησύχησε είναι η αναφορά του «Ανωνύμου» στην