Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Κύκκου σε Ονούφριο: ''Οι αντικανονικές ενέργειες στην Ουκρανία απειλούν την Οικουμενική Ορθοδοξία''

 Εκπρόσωποι 10 Τοπικών Εκκλησιών στα Ονομαστήρια του Μητροπολίτη Ονουφρίου


onomastic onouf
Για την Romfea.gr | Θάνος Θανόπουλος

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε σήμερα, Τρίτη 25 Ιουνίου η μνήμη του Αγίου Ονουφρίου (παλαιό 12 Ιουνίου) στην Λαύρα των Σπηλαίων στο Κίεβο, ημέρα κατά την οποία άγει τα ονομαστήριά του ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Ονούφριος του Πατριαρχείου Μόσχας.
Στην πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο εορτάζων Μητροπολίτης Κιέβου κ. Ονούφριος, και συλλειτούργησαν Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ουκρανίας.

«Άνθρωπος σοφός σιγήσει εως καιρού, ο δε λαπιστής και άφρων υπερβήσεται καιρόν»


(Σοφ. Σειράχ – Κεφ. 20, 6 – 7)

Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Αναμφίβολα, η ακρίβεια, η σαφήνεια και η αλήθεια της Αγίας Γραφής, δεν επιδιώκεται μόνο από αγάπη (εν Χριστώ) ή από την δίψα μαρτυρίας για την «αποστολικο-Πατερική Ορθοδοξία», αλλά και για τον καθορισμό προσαρμοσμένων αντιδράσεων στο περιβάλλον της αμαρτίας ή της αιρέσεως.
Εδώ και εκατό (100) χρόνια, έχουμε στον ορθόδοξο χώρο την επιβαρυντική εισβολή της παναιρέσεως του οικουμενισμού.

Διδαχές του Οσίου Σιλουανού


Διδαχές του Οσίου Σιλουανού
  ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΣΙΛΟΥΑΝΟΥ 
                               (από εδώ)

 "Αν ένας λαός ή μία πολιτεία υποφέρουν, τότε πρέπει να μετανοήσουν οι πάντες κι ο Θεός θα τα εξομαλύνει όλα προς το καλό".

Όποιος δεν αγαπά τους εχθρούς, σ' αυτόν δεν έχει κατοικήσει ακόμη η χάρις του Θεού.

* Αφόρητη είναι η ζωή χωρίς αγάπη για τον Θεό. Σκότος και ανία για την ψυχή. Όταν όμως έλθει η αγάπη, τότε είναι αδύνατο να περιγραφεί η χαρά της ψυχής.

* Όποιος γνώρισε την αγάπη του Θεού, αυτός αγαπά όλον τον κόσμο και ποτέ δεν μεμψιμοιρεί, γιατί η πρόσκαιρη θλίψη για τον Θεό προκαλεί αιώνια χαρά.

* Ας ταπεινώσουμε τον εαυτό μας, και ο Κύριος θα δώσει να γνωρίσουμε την δύναμη της προσευχής του Ιησού.

Ο Καλαβρύτων καταγγέλλει τον Λαγκαδά ως Οἰκουμενιστή! Κι αυτός τι είναι;



     πειδή κάποιοι ἐκφράζουν τὴν ἀπορία τους, ἀδυνατοῦντες νὰ καταλάβουν, πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ γράφουμε ὅτι, ὅσα καταγγελτικὰ γράφει ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ἀποτελοῦν ἐντυπωσιακὰ ἐπικοινωνιακὰ παιχνίδια· ἐπειδὴ αὐτὸ δὲν μποροῦν νὰ τὸ καταλάβουν οὔτε οἱ ἀναγνῶστες τῆς "Κατάνυξις
     ὑπενθυμίζουμε ὅτι:
    Ὁ Καλαβρύτων ποὺ στὴν σημερινή μας ἀνάρτηση (ἐδῶ) κατηγορεῖ ὡς Οἰκουμενιστῆ τὸν συνεπίσκοπό του Λαγκαδᾶ Ἰωάννη, γιατὶ "ΒΑΠΤΙΣΕ" ΙΤΑΛΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ, ΔΙΑ ΕΠΙΧΥΣΕΩΣ ΥΔΑΤΟΣ ΜΕ ΚΑΝΑΤΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.....[σ.σ.: Ἡ κριτικὴ ποὺ ἀσκήσαμε γιὰ τὸ γεγονὸς αὐτό, ἔγινε ἀφορμὴ νὰ μᾶς ἐπιτεθεῖ καὶ λοιδορήσει φιλικὸ ἱστολόγιο. Ἀλλὰ νά, ποὺ ὁ Καλαβρύτων μᾶς δικαιώνει σ' αὐτό, ἔστω μετὰ κάποια χρόνια!].
     Ὅμως ὁ Καλαβρύτων, ποὺ κατηγορεῖ ὡς Οἰκουμενιστῆ τὸν συνεπίσκοπό του Λαγκαδᾶ Ἰωάννη
 ἐκτὸς τοῦ ὅτι κοινωνεῖ μὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ κατηγορεῖ ὡς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές·
        ἐκτὸς τοῦ ὅτι ἀνήκει κι αὐτὸς στὸ Π.Σ.Ε.·
          ἐκτὸς τοῦ ὅτι ἔχει ἐκφράσει κατάπτυστες φιλοπαπικὲς θέσεις· 
    ἐκτὸς ὅλων τῶν ἄλλων ποὺ ἔχουμε κατὰ καιροὺς ἐμπεριστατωμένα καταγγείλει, ἔχει κι ἄλλη μιὰ οἰκουμενιστικὴ ἐπίδοση, τὴν ὁποία -ἂν καὶ πολλάκις καταδείξαμε- μὲ πεῖσμα τὴν ὑποστηρίζει καὶ τὴν θεωρεῖ καύχημά του!
   Δὲν ἔφτανε δηλαδή, ποὺ εἶχε φορτώσει στὴν Μητρόπολη Καλαβρύτων ἐπὶ ἔτη τὸν ἀποδεδειγμένο-βετεράνο Οἰκουμενιστῆ Ἐπίσκοπο Αἰμιλιανὸ Σηλυβρίας, ὁ ὁποῖος ἦταν καὶ μοναχὸς τῆς...παπικῆς Μονῆς Bose!!! Δὲν ἔφτανε ποὺ τὸν ἔστελνε ἀντ' αὐτοῦ νὰ λειτουργεῖ, νὰ διδάσκει καὶ νὰ κατηχεῖ τὸ λαὸ οἰκουμενιστικά (μαζὶ μὲ ὅσα ὀρθόδοξα ἔλεγε). Δὲν ἔφταναν αὐτά, ἀλλά, ὅταν ἀπεβίωσε, τὸν τίμησε καὶ τιμᾶ ἰδιαίτερα: ἐξέδωσε βιβλίο στὴ μνήμη του (ἐδῶ) καὶ τελεῖ μνημόσυνο στὸν Αἰμιλιανό, τὸν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ εὐεργέτη τῆς Μητροπόλεώς ΤΟΥ, γιατί, ἂν καὶ τὸν ἐπαίνεσε ὡς "φτωχό", ὁ συχωρεμένος εἶχε πολλὲς χιλιάδες εὐρὼ γιὰ "τὰ γηρατειά" του, τὰ ὁποῖα ἐναπέθεσε γιὰ τὶς ἀνάγκες τῆς Μητροπόλεως!
     Καὶ καλὰ οἱ ἄλλοι.  Ἡ "Κατάνυξις" γιατὶ προβάλλει τὶς ἐνέργειες τοῦ Καλαβρύτων; Ἡ ἀπορία αὐτὴ μᾶς λύθηκε πρὶν λίγες μέρες, ὅταν ἀκούσαμε σὲ βίντεο μὲ τίτλο "Ὁ παπὰς καὶ ἡ παπαδιὰ κατὰ τὴν ἀποτείχιση" (ἐδῶ) τὸν π. Νικόλαο Μανώλη νὰ ἀποκαλύπτει: Στὴν Σύνοδο ποὺ μὲ παρέπεμψε ὁ Θεσ/νίκης Ἄνθιμος γιὰ ἀπολογία, ὁ μόνος ποὺ μὲ ὑποστήριξε ἦταν ὁ ...Καλαβρύτων!  "Σηκώθηκε καὶ εἶπε: Πατέρες, δὲν μποροῦμε νὰ τιμωρήσουμε τὸν συγκεκριμένο ἱερέα· τὸ μόνο γιὰ τὸ ὁποῖο μποροῦμε νὰ τὸν κατηγορήσουμε, εἶναι γιὰ ὑπερβάλλοντα ζῆλο"!!!  (Στὸ βίντεο: 59:00 ἑξῆς).
   Ὁπότε, ἀφοῦ γιὰ τοὺς λόγους του ὁ Καλαβρύτων ὑποστήριξε τὸν Γέροντα τῆς "Κατάνυξις", βαπτίστηκε καὶ λανσάρεται ἀπὸ τὴν "Κατάνυξη" ὡς ἀγωνιστὴς καὶ Ὀρθόδοξος! Παρότι ποτὲ δὲν ἀποκήρυξε ἐπισήμως τὶς πλάνες του καὶ συνεχίζει νὰ ἀνήκει στὴν Οἰκουμενιστικὴ Ἐκκλησία!

Όλα για τα αργύρια; --Λεμεσού: Η Εκκλησία της Κύπρου δεν θεωρεί Ἐπισκόπους τον Φιλάρετο κι όσους αυτός χειροτόνησε!!! Ο Ιερώνυμος, όμως, ο Φθιώτιδος, ο Ναυπάκτου, τους θεωρούν!!! --Οι αντι-Οικουμενιστές τώρα θα κοινωνούν με τους ακοινώνητους;

Καταγγελίες-σοκ

Φιλάρετου  κατά  Βαρθολομαίου:

ΟΛΑ για τα ΑΡΓΥΡΙΑ!   Ζητούσε 28 εκατομμύρια δολάρια το μήνα

-Άδειασμα και από τον Μητροπολίτη Λεμεσού



Στην Ελλάδα ο Ιλαρίων, συνεδριάζει η ελληνική ΔΙΣ


    Έχει απασφαλίσει για τα καλά ο Φιλάρετος και δεν τον σταματούν ούτε οι “κυρώσεις” της νέας ουκρανικής Εκκλησίας. 
     Σύμφωνα με δημοσίευμα του vesti-ukr.com ο Βαρθολομαίος αύξησε την πίεση για να αποκτήσει τον έλεγχο των Σταυροπηγίων (δηλαδή των μοναστηριών και των εκκλησιών, τα οποία θα διαχειριστεί άμεσα η Κωνσταντινούπολη) κάτι που φαίνεται να συμφωνήθηκε μεταξύ του πρώην προέδρου και του Οικουμενικού Πατριαρχείου, στην συμφωνία που υπογράφηκε στις 3 Νοεμβρίου στην Κωνσταντινούπολη. 
     Πηγές του vesti-ukr.com αναφέρθηκαν σε ένα e-mail που

«Ηγούμενοι της Νέας Εποχής»!

Ευχαριστούμε την "Κατάνυξη" που κάθε μέρα μας αποδεικνύει ότι ο καιρός της "οικονομίας" πέρασε.  Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την Πανθρησκεία

Δεν πρόλαβε να πάει στις Η.Π.Α. ο Ελπιδοφόρος και νάτον, γευματίζει πλέων σε πελάγη ευτυχίας με τον ραβίνο Σνάιερ!

του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας
αρθρογραφεί για katanixi.gr

    Έλαβε λοιπόν χώρα προχτές η ενθρόνιση ως Αρχιεπισκόπου Βορείου και Νοτίου Αμερικής του Προύσης Ελπιδοφόρου, η εκλογή (ή – για την ακρίβεια – η άνωθεν επιβολή) του οποίου, αντί του παραιτηθέντος (μετά από μακρόχρονες και ασφυκτικές πιέσεις) Δημητρίου, σηματοδοτεί μία νέα φάση στο κεφάλαιο που λέγεται «παγκόσμια επέλαση του Οικουμενισμού». Υπενθυμίζεται ότι μιλάμε για έναν από τους πιο σκληροπυρηνικούς Οικουμενιστές, «ηγούμενο» έως πρότινος στο μαγαζάκι της Χάλκης, με βασικό θεσμικό ρόλο στη νεοεποχίτικη πλάνη του αυτοφερόμενου ως Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (και κάθε λογής αιρέσεων), με κυρίαρχο επίσης ρόλο στη ληστρική ψευτοσύνοδο της Κρήτης (2016), αλλά και πρωταγωνιστής σε πάμπολλες ακόμη εκδηλώσεις της φρικώδους Παναίρεσης, που (δια της συγκρητιστικής ώσμωσης της Ορθοδοξίας με τις δυτικές αιρέσεις, αλλά και τις άλλες θρησκείες) προετοιμάζει πυρετωδώς την παγκόσμια Πανθρησκεία. Βασικό πρωτοπαλίκαρο εδώ και καιρό του αιρεσιάρχη του Φαναρίου (τα τελευταία χρόνια εθεωρείτο μάλιστα και οιονεί διάδοχός του, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως έπαψε πλέον και να θεωρείται – άλλωστε στις ΗΠΑ κατοικοεδρεύει το μείζον μέρος των ταγών της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Εποχής και συνεπώς οι εκεί μεγάλες στοές και οι λοιποί σατανιστικοί χώροι αποτελούν λαμπρή πιθανότητα για περαιτέρω…αναβάπτιση, «αναβάθμιση» και… προαγωγή).
    Γιατί όμως αναφέραμε πως η «εκλογή» του Ελπιδοφόρου σηματοδοτεί μία νέα φάση; Τη σηματοδοτεί καταρχάς συμβολικά,

Αγία Φεβρωνία († 25 Ιουνίου)


 Η ενάρετη μοναχή, που αρνήθηκε για σύζυγό της υψηλόβαθμο Ρωμαίο 



Η Αγία Φεβρωνία ήταν περιζήτητη νύμφη για τη σωματική της ομορφιά. Το ίδιο όμως έλαμπε και η αγνή ψυχή της.
Αποτέλεσμα εικόνας για αγια φεβρωνιαΓια τον λόγο αυτό, σε ηλικία 17 ετών, επέλεξε τον δρόμο της άσκησης και της εγκράτειας, στο μοναστήρι όπου ηγουμένη ήταν η θεία της, Βρυένη και βρισκόταν στη Μεσοποταμία (στην πόλη της Νισίβεως, που λέγεται Αντιόχεια της Μυγδονίας και βρισκόταν στα σύνορα του Βυζαντινού και του Περσικού κράτους). 
Γρήγορα, παρά το νεαρό της ηλικίας της, προσαρμόσθηκε στους δύσκολους κανόνες της μοναχικής ζωής, βρίσκοντας παράλληλα και χρόνο για να μελετά και να εμβαθύνει στις Θείες Γραφές.

Ο κρυπτοχριστιανός «χότζας» και δυο Κρητικοί στην Τραπεζούντα

Αποτέλεσμα εικόνας για κρυπτοχριστιανοι
~ Δύο αδέλφια Κρητικοί, καραβοκύρηδες και έμποροι, ο Μανώλης και ο Γιώργης, είχαν φτάσει την άνοιξη του 1866 στο λιμάνι της Τραπεζούντας με το ιστιοφόρο τους έμφορτο από κρητικά προϊόντα: λάδι, ελιές, σαπούνι κτλ.

Το μεγαλύτερο μέρος του εμπορεύματος πουλήθηκε αμέσως σε χονδρική τιμή στους Τραπεζούντιους εμπόρους, ενώ το υπόλοιπο κρατήθηκε για να πουληθεί σε καλύτερη λιανική τιμή.

Τα δυο αδέλφια ξεχύθηκαν στους δρόμους της Τραπεζούντας διαλαλώντας και πουλώντας το εμπόρευμά τους.

Η ΠΕΘ προς τον Υπουργό Παιδείας για το Θρήσκευμα στους Απολυτήριους τίτλους των μαθητών

Προς
Αξιότιμον κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου,
Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων,
Ανδρέα Παπανδρέου 3715180 Μαρούσι
Αθήνα

ΚΟΙΝ.:1) Διαρκή Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος2) Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμον και άπαντες τους Σεβασμιωτάτους Αρχιερείς της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος3) Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας

Θέμα: Η υποχρεωτική αναγραφή του Θρησκεύματος στα υπηρεσιακά σχολικά βιβλία, έντυπα και στους Απολυτήριους τίτλους των μαθητών/τριών.
  
             Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
 Μετά από πολλές επιστολές που λάβαμε από Εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας αλλά και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε για τα παρακάτω:
Σύμφωνα με την Υ.Α. 10645/ΓΔ4/23-01-2018:
α) Στο άρθρο 11, παρ. 1, αναφέρεται ότι στοιχεία που καταχωρίζονται στο Ατομικό Δελτίο κατά την εγγραφή ή κατά τη διάρκεια φοίτησης του/της μαθητή/τριας είναι μεταξύ άλλων και το Θρήσκευμα.
β) Στο ίδιο άρθρο 11 παρ. 3, αναφέρεται ότι «στοιχεία που δεν αναγράφονται στις ταυτότητες ή στα πιστοποιητικά γέννησης δεν καταχωρίζονται στα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα, εκτός αν δηλώνονται με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α' 75) των γονέων ή του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας».
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι:
1. Η αναγραφή του Θρησκεύματος στα υπηρεσιακά σχολικά βιβλία και έντυπα είναι υποχρεωτική.

Να, μια κύρια έκφραση της κακόδοξης "οικουμενιστικής" εκκλησιολογία των Γ.Ο.Χ.; ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ!!!


Τα δέχονται αυτά οι υπόλοιποι Γ.Ο.Χ.;
(και οι νεήλυδες) 

Πολυμενοπουλος Διονυσιος 24 Ιουνίου 2019 - 9:34 μ.μ.

    Αγαπητε Δημητριε 
         ...Η δικη μου αναφορα εχει να κανει με την λανθασμενη αυτοσυνειδησια, οτι η Εκκλησια ΓΟΧ Ελλαδος ειναι μονη Κανονικη συνεχεια της Εκκλησιας της Ελλαδος. Ναι ειναι συνεχεια και μαλιστα ακριβεστερη στα θεματα της Πιστεως και Παραδοσεως απο την Εκκλησια της Ελλαδος, αλλα οχι η μοναδικη συνεχεια. Η Εκκλησια της Ελλαδος λογω φιλοοικουμενισμου και ημερολογιακου εχει κλονισμενη Κανονικοτητα και Αποστολικοτητα, αλλα οχι ανυπαρκτη, καθως δεν καταδικαστηκε εισετι απο εστω Μεγαλη Συνοδο Ορθοδοξων για τα λαθη της. Κατα υπερβαση των Ιερων Κανονων εχουμε Αρχιεπισκοπο Αθηνων και Μητροπολιτες με τιτλους της καινοτομου Εκκλησιας, με τη συνειδηση οτι ειναι οι διαδοχοι ιστορικα των Αρχιερεων του 1924. Καθαιρεσαν δηλαδη με αυτη την πραξη πλειαδα Αρχιερεων χωρις καν Εκκλησιαστικη Δικη, αφου φερουν αυτους τους τιτλους. Και επειδη το θεμα ειναι σοβαρο ας διευκρινισουν Συνοδικα εστω, οτι οι τιτλοι τους ειναι π.χ. Αρχιεπισκοπος Αθηνων των ΓΟΧ Ελλαδος αυτη η προσθηκη των ΓΟΧ βελτιωνει καπως το προβλημα. Ομοιως πρεπει να αποβαλουμε με Συνοδικη Αποφαση οτι ειμαστε δηθεν η Ορθοδοξη Εκκλησια της Ελλαδος μονο εμεις. Ειμαστε

Ο Αμβρόσιος μας "δουλεύει", και τα Μ.Μ.Ε. τον ονομάζουν γι' αυτό το ..."δούλεμα" αγωνιστή! --Και ...πάλι ...ξύπνησε! "Ήρθε η ώρα να μιλήσω για τον Οικουμενισμό", λέει! Ξέχασε ότι τον έχει καταγγείλει ...πάλι και πάλι, αλλά κοινωνεί με όλους τους μολυσμένους Οικουμενιστές και θα κοινωνεί μέχρι τέλους, γιατί δεν έχει τον ηρωϊσμό να ξεκόψει απ' αυτούς!

ΗΛΘΕΝ  Η  ΩΡΑ  ΝΑ ΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ
 ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!


ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ, ΜΟΛΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ΜΑΣ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΝ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ

Παναγιώτατε, 

εξαιτούμεθα τήν προσοχήν Σας! 

Συγχωρήσατε ημίν την παρρησίαν! 

******

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ:

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ = ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ !

ΗΛΘΕΝ Η ΩΡΑ ΝΑ ΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ

 ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!


«Ο Οικουμενισμός δεν έχει το Πνεύμα το Άγιο, αλλά το πνεύμα το ακάθαρτο!».


_______Το νέο φρούτο(!!!!), που κυριαρχεί στην εποχή μας στον εκκλησιαστικό χώρο, είναι ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, δηλ. ένα ρεύμα (!!!!), που στοχεύει στην ενοποίηση των Θρησκειών. Αδελφάκι του είναι Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, δηλ. ένα παράλληλο ρεύμα στον πολιτικό χώρο, που αποβλέπει στην ενότητα των Λαών.
_______Το κομμάτι, που αφορά τους Λαούς, η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, διενεργείται από τα πολιτικά κόμματα και σχήματα καθώς επίσης και από ανθρώπους ή οργανώσεις του χρήματος καί του σκότους!
________Το κομμάτι, που αναφέρεται  στην ενότητα των Θρησκειών, ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, δηλ. στην ενοποίηση των διαφόρων Θρησκειών ή θρησκευτικών Ομολογιών, διενεργείται απο τους εκκλησιαστικούς Ηγέτες! 

Ποιμένες και ποιμαινόμενοι τα βλέπουν, αλλά ...κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τη σημασία τους!

Ο Πάπας Φραγκίσκος «ψάλλει» το εγκώμιο στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο


   «Ο αδελφός μου Βαρθολομαίος, Οικουμενικός Πατριάρχης Κων/πόλεως, είναι πρόδρομος πολλών ιδεών και πρωτοβουλιών, τις οποίες έχουμε ενστερνισθεί και τις έχουμε κάνει και δικές μας, όπως στην εγκύκλιο μας για το περιβάλλον, Laudato Si».


    Αυτά είπε ο Πάπας Φραγκίσκος στην ομιλία του που εκφώνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του Διεθνούς συμποσίου που έλαβε χώρα στην Νάπολη της Ιταλίας 20 και 21 Ιουνίου με θέμα: «Η Θεολογία μετά την εγκύκλιο Veritatis Gaudium στο χώρο της Μεσογείου». 
    Ένα συνέδριο που είχε ως σκοπό την θέση της Θεολογίας στις

Σύμφωνα με τον Άγιο, πού ανήκεις: Σε Σύνοδο και σε Εκκλησία Αγίων ή σε Σύνοδο και σε Εκκλησία πονηρευομένων;


Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος


    Λοιπόν, δεν είναι πάντοτε σεπτόν και τίμιον το της Συνόδου όνομα. Αλλ΄ εκείνη μεν είναι σεπτή και τιμία, η αγία Σύνοδος, η στοιχούσα τοις τε εγγράφοις και αγράφοις παραδεδομένοις υπό των αγίων Αποστόλων και της Καθολικής Εκκλησίας. Και της τοιαύτης Συνόδου κατά χρέος τας αποφάσεις δεχόμεθα και φυλάττομεν· των δε αλλοτρίων την φωνήν, ούτε γινώσκομεν, ούτε πειθόμεθα αυτή.      Δυνάμεθα εντεύθα ν΄ απαριθμήσωμεν πολλάς τοιαύτας Συνόδους, αλλ΄ ίνα μη χρονοτριβώμεν περιττώς, ας ίδη ο αναγνώστης τον Β΄ τόμον των Συνοδικών και θέλει εύρει αυτάς, όπου και ρητώς ληστρικαί επιγράφονται. Και το χειρότερον όπου όχι μόνον τοπικαί και ολιγάριθμοι αστάθησαν τοιαύται, αλλά και οικουμενικαί πολυάριθμοι, οία η εν Εφέσω το δεύτερον, η συμφωνήσασα τω μονοφυσίτη Ευτυχεί και τον ευσεβέστατον και αγιώτατον Φλαβιανόν τον Κων/πόλεως αποκτείνασα.      Μετά ταύτην η επί Κοπρωνύμου πολυαριθμοτάτη, η φριάξασα κατά των αγίων εικόνων. Ομοίως και η επί Βασιλείου του Μακεδόνος οικουμενική ονομασθείσα, παρανομωτάτη δ΄ αναφανείσα, ως καθελούσα και αναθεματίσασα τον αγιώτατον Φώτιον. Περιττόν δε είναι ν΄ αναφέρω το εν Φλωρεντία οικουμενικόν μεν, ληστρικώτατον δε συνέδριον.      Λοιπόν πάλιν λέγομεν, δεν είναι πάντοτε σεπτόν και τίμιον το της Συνόδου όνομα, καθώς ουδέ το της Εκκλησίας, καθ΄ ότι, εστί μεν Εκκλησία αγίων και Εκκλησία οσίων, αλλ΄ εστί κατά τον ψαλμόν και Εκκλησία πονηρευομένων.