Πάλι κωλυσιεργεῖ ἡ Μητρόπολη
Πειραιῶς καὶ δίνει χρόνο στὴν φατρία τοῦ Φαναρίου (φατρία ἀποκαλεῖ τὴν ὁμάδα τῶν
Οἰκουμενιστῶν ὁ Ἁγιορείτης Καθηγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Ἁγίου Παύλου Παρθένιος) νὰ
περατώσει τὸ διαλυτικὸ κατὰ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ ἔργο του!
Ἐπειδὴ κατηγορήθηκε ὅτι τελευταῖα
ἀδρανεῖ, θέλει νὰ ἀποδείξει ὅτι εἶναι ἐδῶ! Θέλει ἄλλη μιὰ φορὰ νὰ φρενάρει τὴν
ἀγανάκτηση τῶν ὀλίγων ἔστω πιστῶν, ποὺ βλέπουν πὼς ἡ προδοσία φτάνει στὸ τέλος
καὶ εἶναι ἕτοιμοι νὰ κάνουν ἐκεῖνο ποὺ φοβᾶται τὸ Φανάρι: νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη
καὶ τῆς «φατρίας»
του!!
Ὡς ἐκ τούτου, καλὰ καὶ ἅγια τὰ
κείμενα καὶ οἱ διαμαρτυρίες, ἀλλὰ γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τῆς Πατερικῆς στάσεως
ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, δηλ. γιὰ τὴν «ταμπακέρα», δὲν λένε τίποτε.
Οἱ καιροὶ δὲν εἶναι καιροὶ γιὰ λόγια, ἕνα νέο χαρτοπόλεμο, ἀλλὰ γιὰ πράξεις· μὰ
τέτοιες δὲν βλέπουμε!
Δυστυχῶς, ὁ (κατὰ
τὸν κ. Σεραφείμ) «σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οἰκουμενισμός, ποὺ ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις καί ἔχει διαβρώσει
σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα», φαίνεται ὅτι πρωτίστως ἔχει ἀλλοιώσει
καὶ ἁλώσει τὴν συνείδηση τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!
Ἔτσι, ὁ κ. Σεραφείμ ἤδη ἀρνεῖται καὶ τὸν ἑαυτό του! Ἀναιρεῖ, μὲ τὴν μετέπειτα ─καὶ ἕως σήμερα─ στάση του,
τὰ ἀναθέματα ποὺ ἐπὶ δύο συνεχεῖς χρονιὲς ἐκφώνησε ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν
Παπικῶν, ἀλλὰ καὶ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν! Μὲ τὰ ἀναθέματα ἐκεῖνα, κατέταξε
τοὺς Οἰκουμενιστὲς στοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς ἀναθεμάτισε. Ἀλλὰ οὐδέποτε συνειδητοποίησε
ὅτι τότε πραγματοποίησε μία φρικτὴ
τελετὴ ἐνώπιον Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, ποὺ δεσμεύει αἰωνίως τοὺς μὴ
μετανοήσαντας Οἰκουμενιστές! Ὅ,τι ἔκανε, φαίνεται, τὸ ἔκανε «σκηνικῶς παίζων», γιὰ
τὰ «μάτια τοῦ κόσμου»· ἦταν ἕνα θέατρο! Ἤ, τὸ χειρότερο, ὅ,τι ἔκανε, τὸ ἔκανε ὑπηρετῶν κάποια
σκοπιμότητα! Ἐνήργησε δηλαδή, γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ποὺ προβαίνει στὴν δημοσίευση
κι αὐτοῦ τοῦ ἄρθρου του.
Παρατηροῦμε συγκεκριμένα ὅτι σὲ ὅλο
τὸ ἄρθρο του, ἀλλὰ καὶ στὶς ἐπιμέρους προσεγμένες διατυπώσεις του, κατονομάζει
ὡς αἱρετικοὺς ὅλους τοὺς ἄλλους, ἐκτὸς τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τοῦ ἐνοίκου τοῦ
Φαναρίου! Ὁ κ. Βαρθολομαῖος δηλαδή, δὲν εἶναι πλέον αἱρετικός! Παρότι «ἐμμένει
στὸ οἰκουμενιστικό του κοσμοείδωλο», ὁ κ. Σεραφείμ τὸν διαχωρίζει ἀπὸ τοὺς
αἱρετικούς! Στὴν «Οἰκουμενι(στι)κή Κίνηση» διακρίνει ὁ
μητροπολίτης Πειραιῶς, ἀφ’ ἑνὸς μὲν τοὺς «αἱρετικοὺς καὶ ἑτερόδοξους ἀπό
τή μιά, καί τοὺς οἰκουμενιστὲς ἀπό τήν ἄλλη», δείχνοντας ἄλλη μιὰ φορὰ τὴν
διγλωσσία του καὶ δίνοντας (τὸ ἐπιθυμητὸ στὸ Φανάρι) σημειολογικὸ μήνυμα ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς δὲν εἶναι αἱρετικοί!!! Ἁπλῶς, οἱ καημένοι, δὲν ἔχουν
καταλάβει κάποια πράγματα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ «διακρίνονται γιά τήν
ἔλλειψη μαρτυρίας τῆς ὀρθοδόξου πίστεως, τόν ὑπερτονισμό τῆς ἀγάπης καί τόν
ὑποτονισμό τῆς ἀληθείας»!
Τί κι ἂν αὐτὴ ἡ στάση τους ὁδηγεῖ «στήν
ἄμβλυνση τῶν ὀρθοδόξων κριτηρίων, τήν ἀμοιβαία ἀναγνώριση ἐκκλησιαστικότητος». Τι κι ἂν διαπιστώνει ὁ κ. Σεραφεὶμ πώς,
ἡ δήλωση τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὅτι «οἱ συνθήκες ὑποχρεώνουν δῆθεν τούς Ὀρθοδόξους νά μετέχουν σέ συμπροσευχές καί κοινή λατρεία με τήν
ἑτεροδοξία» ἀποτελεῖ ἀνυπόστατη δικαιολογία, συντελεῖ στὴν «πλήρη
ἐκκοσμίκευση τῆς Ἐκκλησίας, καὶ συνιστᾶ κατάφωρη παραβίαση τῶν
Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς Ἁγιοπατερικῆς Παραδόσεως»; Ὅλα αὐτὰ τὰ κακά, τὰ καταλυτικὰ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, δὲν ἀποτρέπουν τὸν Πειραιῶς νὰ διατείνεται, ─θεωρητικῶς καὶ ἐμπράκτως─ ὅτι μποροῦμε νὰ ἐπικοινωνοῦμε ἀκόμα μὲ τὸν Πατριάρχη, «ἄχρι καιροῦ», ἐφ’ ὅσον δὲν ὑπάρχει
ἀκόμα «διακοινωνία»! Γράφει:
«Οἱ οἰκουμενιστές διακρίνονται γιά
τήν ἔλλειψη μαρτυρίας τῆς ὀρθοδόξου πίστεως, τον ὑπερτονισμό τῆς
ἀγάπης καί τον ὑποτονισμό τῆς ἀληθείας, τήν πρακτική τοῦ νά μή συζητοῦνται τά
χωρίζοντα, ἀλλά τά ἑνοῦντα, τήν ἄμβλυνση τῶν ὀρθοδόξων κριτηρίων, τήν ἀμοιβαία ἀναγνώριση ἐκκλησιαστικότητος
χωρίς
διακοινωνία»!
Μὲ
αὐτὰ δικαιολογεῖ τὴν κακόδοξη διδασκαλία του ὅτι μόνο ὅταν προχωρήσουν στὸ
κοινὸ ποτήριο, μόνο τότε ἐπιτρέπεται νὰ διακόψουμε τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία!
Ὡσὰν οἱ «κοινοὶ
γάμοι» (τέλεση «μυστηρίου» τοῦ
γάμου) ποὺ ἀποδέχεται ὁ Πατριάρχης, τὰ κοινὰ μυστήρια ποὺ πραγματοποιοῦνται στὸ
Παριαρχεῖο τῆς Ἀλεξάνδρειας καὶ τῆς Ἀντιόχειας, οἱ κοινοὶ ἁγιασμοὶ ποὺ
ἐπισυμβαίνουν σὲ κανονικοὺς τόπους τῆς δικαιοδοσίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριαρχείου, νὰ μὴν ἀποτελοῦν διακοινωνία! Ὡσὰν νὰ εἶναι δυνατὴ «ἑνότητα Πίστεως»
μεταξὺ Ἐπισκόπων καὶ πιστῶν, ποὺ πιστεύουν
διαφορετικά· οἱ μὲν ὁμολογοῦν Πίστη «εἰς Μίαν Ἐκκλησία καὶ ἓν Βάπτισμα»,
οἱ δὲ ἀρνοῦνται τὴν Μοναδικότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ ΕΝΑ Βάπτισμα, κηρύττοντες
τὶς κακόδοξες διδασκαλίες ὅτι καὶ οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες ἔχουν Μυστήρια καὶ
Βάπτισμα!
Δὲν θὰ σχολιάσουμε περισσότερο τὸ
ἄρθρο αὐτό, ὅπως καὶ τὸ παρόμοιο τοῦ ἀρχιμανδρίτη τῆς μητροπόλεως Πειραιῶς π.
Παύλου Δημητρακόπουλου περὶ τῆς προετοιμαζομένης Πανορθοδόξου Συνόδου, ποὺ …συνέπεσε
νὰ δημοσιευτεῖ ταυτόχρονα μὲ τοῦ κ. Σεραφείμ! Εἶναι ἄρθρα ὡραῖα καὶ χρήσιμα. Τὰ
παραθέτουμε μὲ τὸ ἐρώτημα:
Ποιά ἀποτρεπτικὴ σημασία, ὅμως, ἔχουν αὐτά, στὸ παρὰ πέντε δραματικῶν γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία γεγονότων;
Εἶναι δυνατὸν αὐτά, καὶ μερικὰ ἀκόμα ἄρθρα (χαρτοπόλεμος) νὰ ἀποτρέψουν τὶς
διαφαινόμενες οἰκουμενιστικὲς
ἀποφάσεις τῆς Πανορθοδόξου
Συνόδου τοῦ 2016; Μὰ μήπως, θὰ πεῖτε, ἡ Διακοπὴ
Μνημοσύνου θὰ ἀποτρέψει εἰλημμένες ἤδη ἀποφάσεις; Ἐδῶ ποὺ ἔχουν ὁδηγηθεῖ τὰ πράγματα μὲ εὐθύνη μας, εἶναι ἀπίθανον νὰ ἔχουμε θετικὸ ἀποτέλεσμα. Μᾶλλον τὰ πράγματα θὰ ἀκολουθήσουν τὸ δρόμο ποὺ οἱ Οἰκουμενιστὲς ἔχουν δρομολογήσει!
Ἀλλὰ ὅποιο καὶ νὰ εἶναι τὸ ἀποτέλεσμα, σημασία ἔχει γιὰ μᾶς ὅτι πραγματοποιοῦμε τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ ταυτόχρονα προφυλάσσουμε τὸν ἑαυτό μας. Ἐνῶ μὲ τὸν
χαρτοπόλεμο, καὶ οἱ ἀδελφοί μας ἀφήνονται νὰ παρασύρονται ἀπὸ τὸ ὁρμητικὸ ρεῦμα τῆς Παναιρέσεως, καὶ τὴν δική μας σωτηρία διακινδυνεύουμε, καὶ τὶς Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ ἀθετοῦμε.
Καὶ ὁ Θεὸς «οὐ μυκτηρίζεται»!
Ο
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ περί της Συνάξεως των Ιεραρχών του Οικουμενικού
Θρόνου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ
Ἐν Πειραιεῖ τῆ16ῃ/9/2015
Ἡ κυριότερη αἰτία, ἀπό ὀρθοδόξου
θεολογικῆς ἐπόψεως, τῆς παγκοσμίου κρίσεως, πού διέρχεται σήμερα ἡ ἀνθρωπότητα,
θά πρέπει νά ἑστιαστεῖ στήν ἀπομάκρυνση, τήν ἀποστασία ἀπό τόν Ἅγιο Τριαδικό
Θεό καί τήν ἀμετανοησία, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ στήν ὑποδούλωση καί αἰχμαλωσία στήν
παναίρεση τοῦ συγκρητιστικοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ὁ σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οἰκουμενισμός, ὄργανο στά χέρια τῆς
Μασονίας καί τοῦ διεθνοῦς φρικώδους Σιωνισμοῦ, πού ἀποσκοπεῖ στήν ἐγκαθίδρυση
τοῦ Ἀντιχρίστου, ὡς μοναδικοῦ παγκοσμίου βασιλέως, ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις
καί ἔχει
διαβρώσει σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα.