Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Νέα Τάξη και Οικουμενισμός σφιχταγκαλιασμένοι! Και οι υπόλοιποι Ποιμένες εφαρμόζουν την αρετή της ...ΑΝΟΧΗΣ!


ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ο επικεφαλής της ελλαδικής εκκλησίας ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό αυτής της δύσμοιρης και προδομένης χώρας, εν όψει πολύ κρίσιμης εκλογικής αναμέτρησης, για τα όσα «καλά» και «ωραία» έκανε στην εκκλησία φυσικά με κύριο στόχο να επηρεάσει το ποίμνιο για να τον ξαναψηφίσει.
Και ποια είναι αυτά τα «καλά» και τα «ωραία» που έκανε αυτός ο πρωθυπουργός για την εκκλησία, το ποίμνιο και την πατρίδα, για τα οποία με τόση ευγνωμοσύνη τον ευχαρίστησε η κεφαλή της ελλαδικής εκκλησίας;
Καταργησε την Κυριακη αργια και την εκανε, οπως οι Εβραιοι, εργασιμη ημερα.
Μετετρεψε τα θρησκευτικα απο ομολογιακο μαθημα σε θρησκειολογικο.
Διελυσε την πολυτεκνη οικογενεια, αλλα και την οικογενεια γενικωτερα και ετσι τα σημερινα παιδια απελευθερώθηκαν απο αυτα τα αρχαια δεσμα και επαψαν να παντρευονται και να κανουν παιδια, αλλα θα μενουν πλεον ως …αγαμοι γονεις.
Ψήφησε το συμφωνητικό συμβίωσης και τον αντιρατσιστικό νόμο που ποινικοποιεί την Αγία Γραφή.
Καταργησε ολα τα εργατικα δικαιωματα των Ελλήνων, κατοπιν εντολης της κυριας Μερκελ.
Εξαφανισε και κατεστρεψε τα ονειρα της νεολαιας της πατριδας μας και την εξαπέστειλε στο εξωτερικό για να μπορέσει να επιβιώσει.
Αυξησε την ανεργια των νεων που απεμειναν στον αριθμο του ενος εκατομμυριου και πάνω και επεβαλες τον μισθο της εσχατης πενιας.
Εγινε ηθικος αυτουργος στην αυτοκτονια 5 και χιλιαδων Ελληνων, εξ αιτιας της αβασταχτης φορολογιας και της αβασταχτης ανεχειας τους.
Απομηζυσε και την τελευταια ρανιδα του αιματος ολων των Ελληνων, εκτος απο τους μεγαλοκαρχαριες βολευτες, υπουργους, δημοσιοκάφρους και ολους τους παρακοιμωμενους, που τους αφησε αθικτα ολα τα δικαιωματα τους και καταγεματες τις τσεπες τους απο τις πολλες χιλιαδες ευρω που τους χορηγούσε για να εχει τις ψηφους τους και τα συνεχη εγκωμια τους.
Κατασχεσε και αυτα τα περιουσιακα στοιχεια ολων των Ελληνων αφου αρνηθηκαν να πληρωσουν τους δυσβασταχτους φορους που τους επεβαλε αυτή η σαδιστικη κυβερνησι των δουλοπαροικων.
Καταφερε να επιφερει αμνησια στον Ελληνικο λαο για τα πολλα και μεγαλα και τερατωδη ΨΕΜΜΑΤΑ που ελεγε πριν ακομα καταλαβη την εξουσια και καταφερε να τον κανει να τα ξεχαση με την βοηθεια των των προδοτικών ελληνόφωνων τηλεοπτικών καναλιών.
Εκανε και αλλα πολλα «α ουκ εστιν αριθμος».
Επεφερε κυριολεκτικα πανωλεθρια στο Γενος των Ελληνων.
Με μια κουβεντα δεν αφησες τιποτα ορθιο!
Αυτόν τον μεγάλο «εθνικό ευεργέτη», ευλόγησε για άλλη μια φορά ο άλλος μεγάλος ιεράρχης και οι δυο μαζί, εν πλήρη σύμπνοια, για να στείλουν μια ώρα αρχύτερα το ποίμνιο μια και καλή στους πεινασμένους λύκους που καραδοκούν να κατασπαράξουν ότι έχει απομείνει.
Ένα μεγάλο εύγε και στους δυο!
             Αλλοίμονο σε εμάς και σε αυτόν τον τόπο!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Πρωτοχρονιάτικη Θεία Λειτουργία στην Ι.Μ. Σύρου (ΦΩΤΟ)



ΔΕΝ ...ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ!

Παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, ὁ Μητροπολίτης Σύρου δὲν ἀκούει κανένα. Καὶ πῶς νὰ ἀκούσει ἀφοῦ ἔχει Συνοδικὴ ἀσυλία;  Ἀφοῦ, καὶ ἐνῶ οἱ ἀντιδράσεις κορυφώθηκαν κατὰ τοῦ Σύρου τὸ 2014, ὅλοι οἱ Μητροπολίτες συνεχίζουν νὰ συγκοινωνοῦν μαζί του, δίνοντας ...σιωπηρὰ συνοδικὴ ἄδεια γιὰ ὅσα πράττει!
Καλή χρονιά, λοιπόν! Κι αὐτὴ τὴ χρονιὰ ἡ Νέα Ἐκκλησία εἶναι ἐδῶ, ἔχει μάλιστα, σιωπηρά καὶ ἐπίσημη συνοδικὴ ἔγκριση!


Πρωτοχρονιάτικη Θεία Λειτουργία στην Ι.Μ. Σύρου (ΦΩΤΟ)
Πηγή: Ρομφέα / Ι.Μ. Σύρου
    Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος Β' σήμερα το πρωί τέλεσε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ερμουπόλεως την Θεία Λειτουργία της Πρωτοχρονιάς, τους ύμνους της οποίας απέδωσε η φημισμένη Χορωδία του Ναού, με τη συμμετοχή του τενόρου της Χορωδίας του Ι. Ναού Αγίου Γεωργίου Καρύτση, και προέστη της Δοξολογίας επί τω νέω έτει, παρουσία του Επισκόπου Ρκαθολικών Σύρου κ. Πέτρου, των Αρχών και των τα πρώτα φερόντων και εκπροσώπων του Στρατού, του Ναυτικού και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Προ της Δοξολογίας, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' ευλόγησε την κοπή της Αγιοβασιλειόπιττας του Ναού, διένειμε ευλογίες και μικρές εικόνες του Αγίου στο εκκλησίασμα, ενώ η Χορωδία απέδιδε τοπικά παραδοσιακά άσματα, και ευχήθηκε στους πιστούς για το νέο έτος.
Στη συνέχεια, μετέβη στο Γραφείο του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κ. Γεωργιου Λεονταρίτη, όπου, κατά το έθος, ευλόγησε την Αγιοβασιλειόπιττα των εργαζομένων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και ευχήθηκε σ` αυτόν και, δι` αυτού, στον Περιφερειάρχη Ν. Αγαίου κ. Γ. Χατζημάρκο καλή επιτυχία στο ευθυνοφόρο έργου τους.
Αμέσως μετά μετέβη στο Επισκοπείο Ερμουπόλεως, στην Αίθουσα του Θρόνου του οποίου ευλόγησε την Αγιοβασιλειόπιττα παρουσία όλων των Εφημερίων της νήσου και του Επισκόπου των Ρκαθολικών κ. Πέτρου.
Κατά την τελετή, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' έκανε ένα σύντομο απολογισμό του ποιμαντικού και φιλανθρωπικού έργου της Ιεράς Μητροπόλεως, αναφέρθηκε στη γενναία χορηγία Μυκονίου Επιχειρηματία για την υλοποίηση του Προγράμματος Φοιτητικής Μέριμνας, στο οποίο έχουν μέχρι σήμερα καταθέσει αιτήσεις 50 φοιτητές, ευχαρίστησε τους Εφημερίους για τη συνέργειά τους στην επιτέλεση του έργου της Ιεράς Μητροπόλεως στη Σύρο και ζήτησε τις προσευχές και τη στήριξή τους για την επιτυχία και επέκταση των ποιμαντικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων της Ιεράς Μητροπόλεως και το 2015.





Ἅγιος Σίλβεστρος, Πάπας Ρώμης



Αντιπαράθεση του Αγίου με τουσ Ιουδαίους
και η Ανάσταση ζώου

Ζωοῖ νεκρὸν βοῦν, αἰσχύνων Ζαμβρὴν Μάγον,
Ὁ καὶ νεκρὸς ζῶν, Σίλβεστρος Ῥώμης Πάπας.
Θυμὸν ἀποπνείει Σίλβεστρος δευτέρῃ ἠοῖ.

Βιογραφία

Με τη Δυτική Εκκλησία έχουμε κοινούς αρκετούς Αγίους, μέχρι το χωρισμό της από την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία. Ένας απ' αυτούς είναι και ο Άγιος Σίλβεστρος, Πάπας Ρώμης.

Ο Άγιος Σίλβεστρος ήταν γιος του Ρουφίνου, γεννημένος στη Ρώμη και από μικρή ηλικία εισχωρεί στους κόλπους της Εκκλησίας. Σε ηλικία τριάντα χρόνων χειροτονείται από τον Πάπα Μαρκελίνο· γίνεται Πάπας το 314 μ.Χ. και διαδέχεται τον Άγιο Μελχιάδη ή Μιλτιάδη (βλέπε 10 Απριλίου).

Ενδιαφέρθηκε και πολέμησε πολύ την αίρεση του Αρείου και θέσπισε τους λειτουργικούς κανόνες για τον καθαγιασμό του μύρου του αγίου χρίσματος. Αλλά μεταξύ των καλύτερων έργων του Πάπα Σιλβέστρου, ξεχωρίζει το έργο της μέριμνας για τη βιοτική συντήρηση των φτωχότερων κληρικών και των μοναχών γυναικών, ώστε οι άνθρωποι αυτοί της πνευματικής διακονίας και προσευχής να μην αποσπώνται από το κυρίως έργο τους.

Ο Άγιος Σίλβεστρος έκανε επίσης πολλά θαύματα με αποτέλεσμα να πιστέψουν στο Χριστό πολλοί άνθρωποι μεταξύ των οποίων και ο Μέγας Κωνσταντίνος (βλέπε 21 Μαΐου) τον οποίο χειραγώγησε στην πίστη και εν συνεχεία τον βάπτισε.Με τη συμβουλή του Αγίου Σιλβέστρου, ο Μέγας Κωνσταντίνος ανήγειρε επτά ναούς, για να εορτάζονται οι εορτές του Σωτήρος Χριστού και των Αγίων Μαρτύρων. Απέδειξε ότι ο Ιησούς Χριστός και το έργο του είχαν προκηρυχθεί από το Νόμο της Παλαιάς Διαθήκης και έλαβε μέρος στην Α' Οικουμενική Σύνοδο. Πολέμησε δε ιδιαίτερα τους αιρετικούς Δονατιστές και μεγάλυνε την Εκκλησία με την διδασκαλία των θείων δογμάτων.

Ο Άγιος Σίλβεστρος πέθανε ειρηνικά σε βαθιά γεράματα, την 31η Δεκεμβρίου του 335 μ.Χ.» (ἐδῶ).


Τὸ θαῦμα ποὺ ἀναφέρεται στὸ Συναξάρι τοῦ Ἁγίου ἐν συντομίᾳ ἔχει ὡς ἑξῆς:
«Αίσθηση προκαλεί το θαύμα ανάστασης ζώου που ενήργησε ο Άγιος Σύλβεστρος επίσκοπος Ρώμης. Όταν κάποτε ο Άγιος ήρθε σε αντιπαράθεση με μία ομάδα Εβραίων με αρχηγό τους τον Μάγο Ζαμβρή, ο Άγιος τους κατατρόπωσε. Η αντιπαράθεση έγινε ενώπιον του Μ. Κωνσταντίνου. Τότε ο Ζαμβρής ζήτησε από τον βασιλιά να αποδείξουν ο καθένας την δύναμή του Θεού του με έργα. Παρακάλεσε και έφεραν μπροστά του τον αγριότερο ταύρο. Ισχυρίστηκε μάλιστα ο μάγος ότι ο θεός τού φανέρωσε μαγικές λέξεις με τις οποίες μπορούσε να θανατώσει το ζώο και προκάλεσε τον Άγιο να φανερώσει την δύναμη του Θεού του κατά τον ίδιο τρόπο. Ο Ζαμβρής λοιπόν με έπαρση πλησίασε τον ταύρο, ψιθύρισε τις μαγικές λέξεις και αμέσως το ζώο έπεσε νεκρό. Οι Ιουδαίοι χάρηκαν και περιγελούσαν τον Άγιο. Ο Σύλβεστρος ανέβηκε σε τόπο υψηλό και αφού πρώτα κήρυξε ότι ο Ιησούς Χριστός γιατρεύει κάθε ασθένεια, εγείρει νεκρούς και δεν δίνει τον θάνατο, ζήτησε από τον Ζαμβρή να αναστήσει το ζώο για να πιστέψουν στον Θεό του. Ο μάγος όμως δήλωσε μπροστά στον βασιλιά την αδυναμία του να κάνει κάτι τέτοιο, ενώ ο Άγιος βεβαίωσε ότι, επικαλούμενος το όνομα του Ιησού Χριστού, θα το αναστήσει. Οι Ιουδαίοι υποσχέθηκαν να πιστέψουν στον Χριστό αν γίνει κάτι τέτοιο, νομίζοντάς αυτό ως αδύνατο να επιτευχθεί. Τότε ο Άγιος γονάτισε, ύψωσε προς τον ουρανό τα χέρια του και τα μάτια του και προσευχήθηκε κλαίγοντας. Έπειτα, μεγαλόφωνα παρακάλεσε τον Ιησού Χριστό να αναστήσει το ζώο, για να πιστέψουν όλοι οι παρευρισκόμενοι. Στην συνέχεια στράφηκε προς τον ταύρο και του φώναξε στο όνομα του Ιησού Χριστού να σηκωθεί και να ημερεύσει. Και ω του θαύματος!!! Ο ταύρος σηκώθηκε και ο Άγιος τον ελευθέρωσε. Οι Ιουδαίοι και οι άρχοντες, πέφτοντας στα πόδια του Αγίου, ζητούσαν να τους βαφτίσει (ἐδῶ).

Τό θαῦμα, ὅπως τὸ περιγράφεται στο ΧΡΟΝΙΚΟ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ.

Καὶ οἱ γραμματεῖς ἀποκριθέντες εἶπον· οὐκ ἀρνούμεθα ὡς ταῦτα μὲν πάντα γέγραπται, προσδοκῶμεν δὲ τὸν μηδέπω παραγενόμενον θεὸν λόγον. ὁ δὲ Σίλβεστρος ἔφη· καὶ πῶς οὐκ ἠκούσατε τοῦ Δανιὴλ προλέγοντος φανερῶς καὶ τὸν καιρὸν καὶ τὴν

Π. Τελεβάντος: ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ




Πηγή: "Τελεβάντος"
ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
(Ἀκολουθεῖ Σχόλιο τῆς "Π. Π.")
Από τον διάλογο του Μεγάλου Βασιλείου με τον έπαρχο Μόδεστο αντιπρόσωπο του αιρετικού αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ουάλεντα -που παραθέσαμε σε πρόσφατη ανάρτηση- παραλείψαμε, επί σκοπού, το ακόλουθο επιλογικό απόσπασμα, για να το αναπτύξουμε πιο διεξοδικά. 
Λέγει ο Μέγας Βασίλειος:
“Εμείς σε όλα τα άλλα ζητήματα είμαστε επιεικείς και ταπεινότεροι από κάθε άλλο άνθρωπο, γιατί τέτοια εντολή έχουμε από τον Κύριο. Και όχι μόνο απέναντι σε τόση μεγάλη εξουσία, όπως είναι η δική σου, αλλά και σε κάθε άνθρωπο. 
Αλλά όπου πρόκειται για το Θεό και κινδυνεύει η πίστη, φωτιά και ξίφος και θηρία και νύχια που κόβουν τις σάρκες είναι για μας αυτά περισσότερο ευχαρίστηση παρά εκφοβισμός και κατάπληξη. Γι’ αυτό βρίζε, φοβέριζε, κάνε ό,τι θέλεις, χρησιμοποίησε την εξουσία σου. 
Ας ακούση την απάντηση αυτή και ο Βασιλιάς. 
Δεν θα με υποτάξεις, ούτε θα με πείσεις να ταχθώ με το μέρος της αιρετικής ασέβειας, έστω και αν με απειλήσεις με ακόμη τρομερότερα.»

α.) Τι λέγει στους αιρετικούς της εποχής του -ας πούμε στους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της εποχής μας- ο Μέγας Βασίλειος;
1.) “Είστε αιρετικοί!” 
Δεν μασούσε, δηλαδή, τα λόγια του ο Μέγας Βασίλειος. Δεν μιλούσε για "Αγιο Πατέρα", για "άγιο αδελφό," για "Αγιότατο επίσκοπο της πρεσβυτέρας αδελφής Εκκλησίας της Ρώμης", για “διηρημένη Εκκλησία”, για “ετερόδοξους”, για "προχαλκηδόνιους", για "αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες", για πολυπολιτισμική “ανεκτικότητα”, για “διαφορετικότητα” και για "Αβρααμικές θρησκείες". Ούτε και έκανε κοινές ποιμαντικές παραστάσεις και ημισυλλείτουργα με αιρετικούς. Ούτε αντάλλασσε λειτουργικό ασπασμό μαζί τους. Ούτε τους έβαζε σε παραθρόνιο με ωμοφόριο την ώρα που λειτουργούσε. Ούτε ευλογούσε αιρετικούς με αρχηγούς αιρέσεων σε ναούς αιρετικών. Ούτε τους έψαλλε φήμες και τροπάρια.
2.) Κάνει θεολογικό διάλογο ομολογίας της πίστεως με τον Μόδεστο ο Μέγας Βασίλειος. Δεν πάει σε κοσμοπολίτικους και εξωτικούς προορισμούς για να υπογράψει κακόδοξα κείμενα, για να φάει αστακομακορανάδες και για να κάνει συμπροσευχές μαζί τους. Πάνω από όλα λέγει κατάμουτρα στον έπαρχο Μόδεστο ότι η αίρεση είναι απεχθής στο Θεό επειδή είναι ειδωλολατρεία και οδηγεί στην απώλεια.
3.) Δεν γνοιάζεται ο Μέγας Βασίλειος αν θα τον αποκαλέσουν οι αιρετικοί "ακραίο" ή φονταμενταλιστή ή οπισθοδρομικό ή κάτι παρεμφερές. Αλλωστε πρώτος χαρακτηρίζει τους Αρειανούς αιρετικούς.
4.) Μιλά τη γλώσσα της αλήθειας ασχέτως του ότι γνωρίζει ότι οι αιρετικοί έχουν με το μέρος τους την πολιτική εξουσία η οποία την εποχή που ζούσε ήταν ασύγκριτα πιο αδίστακτη από ότι σήμερα.

Β.) Και τι λέγει στους ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ο Μέγας Βασίλειος με τον περίφημο διάλογό του με τον έπαρχο Μόδεστο;
1.) Τίποτα να μη λογαριάσετε για να ομολογήσετε την πίστη μας. Ούτε εξορία, ούτε φυλακίσεις, ούτε θάνατο.
2.) Δηλαδή! Πολλώ μάλλον δεν λέγει νερώστε το κρασί σας επειδή μπορεί να μη σας επιτρέψουν να συνεχίσετε να λειτουργείτε στον Μέγα Αντώνιο ή στον Αγιο Αντύπα ή στον Προφήτη Ηλία. Ο Ομολογητής είναι πριν και πάνω από καθετί άλλο καυσοκαλυβίτης. Ξένος και πάροικος είναι ο χριστιανός και μόνη πατρίδα έχει την Ανω Ιερουσαλήμ.
3.) Δεν είπε ο Μέγας Βασίλειος ότι εδώ που είμαι στην Καισάρεια επιτελώ σπουδαίο έργο που δεν θέλω να διακινδυνεύσει με την Ομολογία μου. 
4.) Δεν είπε έστησα το πιο σπουδαίο σύμπλεγμα φιλανθρωπικών ιδρυμάτων που έγινε ποτέ και παρέχω σε χιλιάδες ανθρώπους βοήθεια και για χάρη τους βάζω νερό στο κρασί μου σε θέματα πίστεως από "διάκριση". Το ακριβώς αντίθετο είπε στον Μόδεστο. Ολα θα τα κάψω χωρίς κανένα ενδοιασμό, αλλά την Ομολογία της πίστεως δεν θα την νερώσω.
Ας ακούσουμε όλοι -Οικουμενιστές και αντιοικουμενιστές- τι λέγει ο Μέγας Βασίλειος γιατί κανείς που ακούει αυτό τον πραγματικά μεγάλο Αγιο της Εκκλησίας μας δεν ζημιώνεται.

Λοιπόν, τὰ ἀκούσαμε κ. Τελεβάντο. Ἄκουσε καὶ σύ, ὅμως, κάτι ποὺ τὸ ξέρεις καὶ τὸ ἀποκρύπτεις, κάνοντας τὸν ἔξυπνο στοὺς ἄλλους, καὶ δὲν θὰ ζημειωθεῖς:
1. Ὁ Μ. Βασίλειος δὲν κάνει ἀτέρμονο θεολογικὸ διάλογο, ὅπως τὸν ἐννοεῖς καὶ τὸν προπαγανδίζεις ἐσύ, ποὺ κάθε λίγο καὶ λιγάκι διακηρύσσεις πὼς εἶσαι ὑπὲρ τοῦ διαλόγου, ἀρκεῖ νὰ γίνεται μὲ Πατερικὲς προδιαγραφές, ὡσὰν ἐκεῖνοι ποὺ ζητοῦν νὰ σταματήσει ὁ διάλογος, εἶναι ἐναντίον τοῦ διαλόγου. Ὅπως καὶ ὁ Μ. Βασίλειος, δεχόμαστε κάθε διάλογο ὁμολογιακό, «πρὸς νουθεσίαν μόνο» κατὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη. Ἐσὺ ὑποστηρίζεις τὸν διάλογο, ἐνῶ εἶναι ἡλίου φαεινότερο, ὅτι ὁ διάλογος ἐδῶ καὶ δεκαετίες, εἶναι διάλογος προδοσίας τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
2.  Κατηγορεῖς τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές, καὶ καλῶς κάνεις, γιὰ συμβιβασμό. Καὶ λὲς ὅτι ὁ «Ομολογητής είναι πριν και πάνω από καθετί άλλο καυσοκαλυβίτης» καὶ ὅτι "δὲν μασοῦσε τὰ λόγια του ὁ Μ. Βασίλειος"!
Ἐσὺ λοιπόν, ποὺ γυρίζεις στὶς Οἰκουμενιστικὲς ἐνορίες τῆς Ἀμερικῆς, ποιά καλύβα ἔχεις κάψει; Δὲν ἔχεις συμβιβαστεῖ μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές; Δὲν κοινωνεῖς μαζί τους; Ἔτσι ἔκανε ὁ Μ. Βασίλειος; "Μασοῦσε τὰ λόγια του" καὶ μιὰ ἐπαινοῦσε τὸν Ἄρειο, τὸν Εὐνόμιο κ.λπ., καὶ πότε τοὺς ἐπαινοῦσε, ὅπως κάνεις ἐσὺ μὲ τὸν παναιρετικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, καὶ πότε τοὺς ἤλεγχε;
Ὁ Μ. Βασίλειος εἶχει Διακόψει τὴν κοινωνία, εἶχε ἀποτειχιστεῖ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ἀρειανούς, ποὺ εἶχαν καθαιρεθεῖ ἀπὸ Σύνοδο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοὺς Πνευματομάχους, ποὺ δὲν εἶχαν ἀκόμα καταδικασθεῖ καὶ καθαιρεθεῖ καὶ αὐτὸ πρότεινε, καὶ ἐπαινοῦσε τὸ λαὸ ποὺ εἶχε ἀποτειχισθεῖ!
Καὶ ἔχεις τὸ θράσος νὰ κατηγορεῖς καὶ νὰ ἐρωτᾶς, ὅσους ἐφαρμόζουν τὴν Πατερικὴ Παράδοση: Αὐτὰ τὰ ἔκαναν οἱ Ἅγιοι, ἐσεῖς εἶστε Ἅγιοι; Ἐμεῖς δὲν εἴμαστε Ἄγιοι, ἀλλὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς Ἁγίους· ἐσὺ ποιός, ποὺ ὄχι μόνο δὲν ἀκολουθεῖς τοὺς Ἁγίους, ἀλλὰ ἀντίθετα πηγαίνεις κόντρα στοὺς Ἁγίους καὶ καινοτομεῖς;
Ἐσύ, ὅμως, κακόδοξα προτείνεις (ἀντιστρατευόμενος τὴν Πατερικὴ διδασκαλία καὶ τὸ παράδειγμα τοῦ Μ. Βασιλείου ποὺ ἐπαινεῖς!!!) νὰ παραμένουμε σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, διότι κατὰ τὴν ἐγωϊστικὴ ἰδεοληψία σου, Ἀποτείχιση καὶ Διακοπὴ Μνημοσύνου σημαίνει σχίσμα. Διδάσκεις δηλαδή κακόδοξες θεωρίες! Καὶ ἔρχεσαι σὲ ἀντίθεση ὄχι μόνο μὲ τὸν «πνευματικό» σου, τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο (δὲς ἐδῶ),  διαδίδοντας ψευδέστατα ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος θεωροῦσε τὴν Ἀποτείχιση ὡς σχίσμα, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸν Μ. Βασίλειο. Στὸ ὑποδείξαμε πέντε (5 ἢ καὶ 6) φορὲς μὲ αὐτή, ἀλλὰ δὲν ἔχεις τὸν ἀνδρισμὸ νὰ παραδεχτεῖς τὸ λάθος σου!
Πῶς λοιπόν, κάνεις τὸ δάσκαλο, πράττοντας τὰ ἀντίθετα αὐτῶν ποὺ διδάσκεις;