Σάββατο 8 Απριλίου 2017

OΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΒΑΪΑ

Ἁγίου Ἐπιφανίου, ἐπισκόπου Κύπρου

 Χαῖρε μέ ἀσυγκράτητη χαρά, θυγατέρα τῆς Σιών. Ἀπόλαυσε βαθιά χαρά καί ἀναγάλλιασε, ὁλόκληρη τοῦ Χριστοῦ ἡ Ἐκκλησία. Ἔρχεται πάλι σέ σένα ὁ Βασιλιάς. Ὁ νυμφίος σου ἔρχεται καθισμένος στό πουλάρι, ὅπως σέ θρόνο. Ἄς βγοῦμε νά Τόν προϋπαντήσουμε. Ἄς βιαστοῦμε νά δοῦμε τή δόξα Του. Ἄς προλάβωμε νά τιμήσωμε τόν ἐρχομό Του μέ χαρά. Ἄλλη μιά φορά σωτηρία στόν κόσμο, πάλι ὁ Θεός ἔρχεται γιά νά σταυρωθῆ.
Βασιλιάς τῆς Σιών, προσδοκία τῶν ἐθνῶν, ξαναέρχεται σ᾽ αὐτήν καί χαρίζει πάλι τή σωτηρία στόν κόσμο. Τό φῶς ἄλλη μιά φορά μᾶς ἐπισκέπτεται καί ἡ πλάνη διαλύεται, ἡ ἀλήθεια λουλουδίζει, χορεύει ἡ Ἐκκλησία καί χηρεύει ἡ Συναγωγή. Πάλι ντροπιάζονται οἱ δαίμονες, σκορπίζει ἡ κατάρα, καί πάλι ταράζονται οἱ Ἑβραῖοι, συντρίβεται ὁ δράκοντας, χαίρονται τά Ἔθνη καί ἡ Σιών στολίζεται.
Ἔρχεται ὁ Χριστός καθισμένος στό πουλάρι, ὅπως σέ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ


9/ 4   ΚΥΡΙΑΚΗ  ΒΑΪΩΝ  ΕΣΠΕΡΑΣ     8.00–11.30 μ.μ.

10/4  ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ  ΕΣΠΕΡΑΣ:    10–12.30 μ.μ.

11/4 ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ   ΕΣΠΕΡΑΣ:    10–12.30 μ.μ.
12/4  ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΡΩΙ: ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΑΓ.              ΕΥΧΕΛΑΙΟ: 7–11 
ΕΣΠΕΡΑΣ: 10–12.30 μ.μ.

13/4 ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΩΙ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 7 – 9.30
ΕΣΠΕΡΑΣ:  ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ    10 μ.μ.–2.30 π.μ.

14/4  ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΠΡΩΙ: ΜΕΓ. ΩΡΕΣ–ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ–ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΙΣ: 9 – 12.30 μ.μ.
ΕΣΠΕΡΑΣ: ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ  ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ  10 μ.μ –2.30 π.μ.

15/4 ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ
ΠΡΩΙ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  8 – 11.30 π.μ.
ΕΣΠΕΡΑΣ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ:   11.30μ.μ. – 4.30 π.μ.

17/4    ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
ΠΡΩΙ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ:    7.00–10.30π.μ.

18/4  ΤΡΙΤΗ  ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ 
(Στὸν ΑΓ. ΓΕΡΑΣΙΜΟ, ΛΑΡΙΣΑ)
ΠΡΩΙ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ:  7.00–10.30

17/4 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ
(Στὸν ΑΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ, ΒΟΛΟ)
ΠΡΩΙ: Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ:  7.00 -10.30 

Από την Λετονία ξεκινάει η εποχή της πανθρησκείας;

Κληρικοί από διαφορετικές θρησκείες, ροκάδες, αθλητές σε οικουμενιστική πομπή την Μεγάλη Παρασκευή



Του Μανώλη Κείου

Βιάζεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων να εγκαταστήσει στην συνείδηση των λαών την πανθρησκεία ανακατεύοντας στη χοάνη του οικουμενισμού δόγματα, πεποιθήσεις, πίστη, πνευματικότητα μαζί με το ….. αθλητικό πνεύμα και τη μουσική!!!!!

Σε έναν τέτοιο πνευματικό αχταρμά θα γίνουν μάρτυρες όσοι βρεθούν στην πρωτεύουσα της Λετονίας την Μεγάλη Παρασκευή. Μεγάλη Παρασκευή που φέτος είναι κοινή και για Ρωμαιοκαθολικούς και για Ορθοδόξους….

Στις 14 Απριλίου λοιπόν στην παλιά πόλη της Ρίγα θα

Τα πράγματα ξεκαθαρίζουν! Η κακοδοξία του «μη διωγμού» φαίνεται να επικρατεί!

   Τα πράγματα ξεκαθαρίζουν! Ὄχι μόνο τὸ Ἅγιον Ὄρος, οἱ Ἀδελφότητες, οἱ περὶ τὸν π. Θ. Ζήση Πατέρες, ἀλλὰ καὶ τὰ ἱστολόγια ποὺ μᾶς ὑπενθυμίζουν τοὺς λόγους τοῦ Καντιώτη, ὅτι εἰσερχόμεθα σὲ «περίοδο Διωγμῶν καὶ Κατακομβῶν», ἀκολουθοῦν τὸν εὔκολο δρόμο τοῦ «μὴ διωγμοῦ»! Δηλαδή, ἔχουν ἀποφασίσει ἐνσυνείδητα νὰ συνεχίσουν τὴν κοινωνία μὲ τὴν ἐπίσημη Ἐκκλησία ποὺ ἀποδέχτηκε τὴν ληστρικὴ Σύνοδο τῆς Κρήτης καὶ συνεχίζει νὰ ἀνήκει στὸ Παναιρετικὸ Π.Σ.Ε., τὰ ὁποῖα βέβαια,  κατὰ τὰ ἄλλα ...χαρτοπολεμικὰ καταδικάζουν!
    Καὶ τὰ χιλιάδες κηρύγματα καὶ ἀναρτήσεις στὰ ἱστολόγιά τους, ποὺ μᾶς προέτρεπαν σὲ  μίμηση τῶν Ἁγίων; Τὰ ἔκαναν «γαργάρα»! Δυστυχῶς «ξέχασαν» ὅτι αὐτοὶ μᾶς μιλοῦσαν γιὰ Ἁγίους Ὁμολογητές, ποὺ σὲ μικρότερης ἔντασης ἢ σημασίας αἱρέσεις μᾶς δίδασκαν νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς Ναούς, ὅσων ἱερωμένων αἱρετίζουν, ἢ ἀποδέχονται τοὺς αἱρετικούς, ἢ ἁπλὰ τοὺς ἀνέχονται! Αὐτοὶ μᾶς μιλοῦσαν καὶ μιλοῦν γιὰ σύγχρονες «Κατακόμβες»! Τώρα, ὅμως, μπροστὰ στὸ ἐνδεχόμενο κάποιας στερήσεως, τῆς κακοπάθειας νὰ μείνουν «χωρὶς Ἀκολουθίες τὶς ἅγιες μέρες»,  ὅλα αὐτὰ πετάχτηκαν στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων! Οὔτε κἂν συζητοῦν τὸ ἐνδεχόμενο, νὰ λειτουργήσουν οἱ ἴδιοι σὲ ἰδιωτικὰ ἐκκλησάκια, σὲ αἴθουσες, σὲ σπίτια καὶ ἔτσι νὰ ἀναστήσουν τὴν Ἐκκλησία, ὅπως ὁ ἅγιος Γρηγόριος ἔκανε στὴν Ἁγία Ἀναστασία τῆς Κωνσταντινουπόλεως στὸν καιρὸ τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς του!
   Ὅμως οἱ Ἅγιοι, ἐπιλήσμονες ἀδελφοὶ καὶ Πατέρες, ὄχι μόνον ἔμεναν χωρὶς ἐκκλησιασμό, ὄχι μόνο ἔκαναν λειτουργίες «ἐν ἐρημίαις καὶ ὄρεσι καὶ σπηλαίοις καὶ ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς», ἀλλὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Πίστεως ἔμεναν χωρὶς Μυστήρια βασανιζόμενοι σὲ φυλακὲς καί, βέβαια, δίνοντας τὴν ζωή τους γιὰ τὸ Χριστό. Χριστὸς καὶ αἵρεση δὲν ὑπάρχει. Χριστὸς καὶ ἀποδοχὴ τῆς αἱρετικῆς Συνόδου τῆς Κρήτης καὶ τοῦ Π.Σ.Ε. δὲν συμβιβάζονται.
    Τὸ Εὐαγγέλιο εἶναι σαφὲς καὶ ἀπόλυτο. Αὐτὴν τὴν διδασκαλία εἶστε ὑποχρεωμένοι νὰ διδάξετε. Τὸ ποιοί καὶ ἐὰν θὰ ἐφαρμόσουν τὴν διδασκαλία αὐτή, αὐτὸ ἀποτελεῖ προσωπική, ἐλεύθερη ἐπιλογὴ τοῦ κάθε πιστοῦ· εἶναι δηλαδὴ ἐκεῖνο, ποὺ ἐσεῖς θεωρεῖτε ὡς τὸ δυνητικ τῶν Ἱ. Κανόνων.

   Καὶ ἔτσι φτάσατε σὲ μιὰ τρομερὰ δαιμονικὴ πλάνη: 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ  ΕΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΤΟ …ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟΣ!!!

ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ!

    Ὁ Κύριος, ὅμως, ἀκόμα ἀπὸ τὴν Π. Διαθήκη, δὲν εἶπε στοὺς Προφῆτες· θὰ διδάσκετε μόνο ἐκεῖνα ποὺ ἀντέχουν καὶ μποροῦν νὰ ἐφαρμόσουν οἱ Ἰσραηλίτες! Ἀλλὰ τί τοὺς ἔλεγε; Τοὺς ἔδινε Ἐντολή: Ἐσεῖς θὰ λέτε ἐκεῖνα ποὺ σᾶς βάζω στὸ στόμα σας, παρότι οἱ ἀκούοντες δὲν θὰ τὰ δέχονται

Διαβάστε ἄλλη μιὰ φορὰ τὴν διδασκαλία ΕΝΤΟΛΗ τοῦ ἀποστόλου Παύλου:
«Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. διὸ ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ» (Β΄ Κορ. 6, 14-18).                    Π.Σ.



κολουθεῖ σχετικὴ ἀνάρτηση ἀπὸ τὰ ἱστολόγια "Αὐγουστῖνος Καντιώτης" καὶ "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"

ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΕΘΑ για ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ.
Οι συμβουλές του π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ.
ΜΠΗΚΑΜΕ, στην ΠΕΡΙΟΔΟ των ΔΙΩΓΜΩΝ.
Είμαστε προετοιμασμένοι;
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
Η απάντηση μας. 4 ακόμη "επίμαχες" τοποθετήσεις.



"Ἔ, φεύγουμε κ᾿ ἐμεῖς ἀπὸ τὸ σχῆμα αὐτὸ τῆς Ἐκκλησίας
ποὺ ἀπελαμβάναμε ὡρισμένα προνόμια σὲ ὡρισμένας ἐποχὰς καὶ εἶχε μερικὴ ἐλευθερία. 
Φεύγουμε πλέον ἀπὸ τὸ σχῆμα αὐτὸ τῆς Ἐκκλησίας, καὶ μπαίνομε στὸ σχῆμα τῶν κατακομβῶν.
Tότε πλέον, ὄχι μόνο τροπικῶς, ἀλλὰ καὶ τοπικῶς θὰ χωριστοῦμε. 
Καὶ ἡ Ἐκκλησία θὰ διωχθῇ· καὶ οἱ ναοὶ θὰ κλείσουν, ὃν τρόπον ἔχουν κλείσει στὴν Ἀλβανία καὶ σὲ ἄλλα μέρη.

Διωγμός. Φαίνονται αὐτὰ ἀπίστευτα· ἀλλὰ ὅλες οἱ ἐνδείξεις

Ευδοξία Αυγουστίνου, Προφητείες καί ψευδοπροφητείες



Σχετική εικόνα


Προφητεῖες καί ψευδοπροφητεῖες


   «γερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτοὺς» (Μθ 24, 24), εἶχε προειδοποιήσει ὁ Κύριος. Πρά­γματι, στίς μέρες μας ἡ προφητεία αὐτή ἐκπληρώνεται ποικιλοτρόπως, καθώς χρησμοί καί προρρήσεις κυκλοφοροῦν ἀνεξέλεγκτα, προσπαθώντας νά σπείρουν πανικό και ἀνασφάλεια καί νά ὑ­φαρπάξουν ψυχές. Πολλές φορές, μά­­λι­στα, βιβλία μέ ψευδοεπιστημονικό περιεχόμενο καί σενάρια γιά τό τέλος τοῦ κόσμου πυροδοτοῦν περαιτέρω τήν κατάσταση, ἐξάπτοντας τή φαντασία.
    Ἐδῶ καί αἰῶνες, ὅμως, ἡ ἁγία Γρα­φή, δίνοντας τά χαρακτηριστικά τοῦ ἀληθινοῦ προφήτη, τονίζει ὅτι τόν ἐκλέγει ὁ ἴδιος ὁ Θεός καί τόν προσκαλεῖ νά γίνει ὄργανό του. Ὁ γνήσιος προφήτης δέν μιλάει ποτέ «ἀφ᾽ ἑαυτοῦ».
   Ἐπιπλέον ὁ Κύριος κατηγορηματικά ὁρίζει: «πλὴν ὁ προ­φήτης, ὃς ἂν ἀσεβήσῃ λαλῆσαι ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου ρῆμα, ὃ οὐ προσέταξα λαλῆσαι, ... ἀποθανεῖται... ὅσα ἐὰν λαλή­σῃ ὁ προφήτης ἐκεῖνος τῷ ὀνόματι Κυρίου, καὶ μὴ γένηται καὶ μὴ συμβῇ, τοῦτο τὸ ρῆμα ὃ οὐκ ἐλάλησε Κύριος· ἐν ἀσεβείᾳ