Πρόκειται γιὰ ἕνα
“ἀξιολύπητο” κείμενο ποὺ μὲ δημοσιογραφικὴ μαεστρία διαστρέφει τὰ πάντα.
Σὲ προηγούμενη ἀνάρτησή μας (15
Φεβρουαρίου 2017) μὲ τίτλο «"Στύλος
Ορθοδοξίας": Άλλος ένας "Δούρειος Ίππος" του Οικουμενισμού και
στύλος του Φαναρίου!!!», σχολιάσαμε ἕνα τμῆμα ἀπὸ τὴν ραδιοφωνικὴ ἐκπομπὴ τοῦ κ.
Διονύση Μακρῆ "ΓΙΑ
ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ" στὸ κανάλι τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας (ἐδῶ), ποὺ δικαιολογοῦσε
τὸν συγγράψαντα τὴν Ἐγκύκλιο «Πρὸς
τὸν Λαό» καὶ τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ τὸ ἐνέκριναν ὡς Ὁμολογητές!!! Αὐτοὶ οἱ Ἐπίσκοποι
λέγει «προβαίνουν σὲ μιὰ ὁμολογία Πίστεως»!!!!!! Αὐτὴ ἡ ἐκπομπὴ
τοῦ κ. Δ.Μ., γράφαμε, εἶναι μιὰ «ἐξωφρενικὴ καὶ φαντασιακὴ ἀνάγνωση τῆς
Ἐγκυκλίου "Πρὸς τὸν Λαό"», μὲ τὴν ὁποία «ἐπιχειρεῖται ἡ
καθησύχαση τοῦ Λαοῦ!!!» (ἐδῶ).
Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι εἴχαμε μιὰ ἐλπίδα ὅτι
θὰ γινόταν μιὰ ἀνασκευή, ὅσων ἐκεῖ ἐλέχθησαν. Ὅμως, ὁ κ. Μακρῆς ἐπανέρχεται σὲ
νέα ἐκπομπή του (ἐδῶ) καὶ
ἐπαναλαμβάνει κάποιες ἀπὸ τὶς ἴδιες θέσεις διὰ τῶν ὁποίων ἀποπροσανατολίζεται ὁ
λαὸς τοῦ Θεοῦ καὶ δίδεται ἡ ἐντύπωση ὅτι τὸ αἱρετικὸ
Φανάρι ἔλαβε ὑπ’ ὄψιν τὶς διαμαρτυρίες καί, ἴσως, …μετανόησε!!!
Ὡς ἐκ τούτου εἶναι ἀνάγκη νὰ παρουσιάσουμε ἀπομαγνητοφωνημένο τὸ κείμενο (ὁμιλία) τοῦ κ. Μακρῆ καὶ νὰ τὸ σχολιάσουμε, γιατί, πράγματι, πρόκειται γιὰ ἕνα κείμενο, ποὺ μόνο ἕνας δεξιοτέχνης Οἰκουμενιστὴς θὰ μποροῦσε νὰ γράψει. Ὅσο τὸ μελετᾶ κανείς, τόσο ἀγανακτεῖ, ἀλλὰ καὶ μένει ἔκπληκτος ἀπὸ τὴν προπαγανδιστικὴ δικαιολόγηση τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἱεραρχῶν τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ ἄνθρωπο ποὺ θέλει νὰ πιστεύει ὅτι ὑπερασπίζεται τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη. Καὶ ἀσφαλῶς, ἀπὸ ἕνα ποὺ ἐμφανίζεται στὰ ἱστολόγια καὶ στὴ Γατζέα ὡς «ἀντιΟἰκουμενιστής», ὁ κίνδυνος εἶναι μεγαλύτερος· γιατὶ ἀπὸ ἕνα ποὺ γνωρίζεις ὅτι εἶναι Οἰκουμενιστὴς φυλάγεσαι· ἀπὸ ἕναν, ὅμως, ποὺ τὸν θεωρεῖς «ἀντι-Οἰκουμενιστή», πῶς νὰ φυλακτεῖς;
Ὡς ἐκ τούτου εἶναι ἀνάγκη νὰ παρουσιάσουμε ἀπομαγνητοφωνημένο τὸ κείμενο (ὁμιλία) τοῦ κ. Μακρῆ καὶ νὰ τὸ σχολιάσουμε, γιατί, πράγματι, πρόκειται γιὰ ἕνα κείμενο, ποὺ μόνο ἕνας δεξιοτέχνης Οἰκουμενιστὴς θὰ μποροῦσε νὰ γράψει. Ὅσο τὸ μελετᾶ κανείς, τόσο ἀγανακτεῖ, ἀλλὰ καὶ μένει ἔκπληκτος ἀπὸ τὴν προπαγανδιστικὴ δικαιολόγηση τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἱεραρχῶν τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ ἄνθρωπο ποὺ θέλει νὰ πιστεύει ὅτι ὑπερασπίζεται τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη. Καὶ ἀσφαλῶς, ἀπὸ ἕνα ποὺ ἐμφανίζεται στὰ ἱστολόγια καὶ στὴ Γατζέα ὡς «ἀντιΟἰκουμενιστής», ὁ κίνδυνος εἶναι μεγαλύτερος· γιατὶ ἀπὸ ἕνα ποὺ γνωρίζεις ὅτι εἶναι Οἰκουμενιστὴς φυλάγεσαι· ἀπὸ ἕναν, ὅμως, ποὺ τὸν θεωρεῖς «ἀντι-Οἰκουμενιστή», πῶς νὰ φυλακτεῖς;
Βραβεύει τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο! |
Παρὼν στὰ ὀνομαστήρια τοῦ Μεσσηνίας |
Ἐξ ἀρχῆς ὁ κ. Διονύσης Μακρῆς (Δ.Μ) παίρνει θέση: Ἡ Ἐγκύκλιος «Πρὸς τὸ λαό», δὲν ἐνημερώνει τὸ λαό, ἀλλὰ
ἀντίθετα (ὅπως παρακάτω ἀποδεικνύει ὁ ἴδιος) τὸν ἐξαπατᾶ.
Ἀλλά, παραδόξως, ἀπὸ τὴν 2§ τῆς ὁμιλίας
του ἀναλαμβάνει νὰ δικαιολογήσει τὰ ἀδικαιολόγητα καὶ νὰ δικαιώσει τὸν συγγραφέα καὶ τὴν Σύνοδο τῶν Ἐπισκόπων ποὺ ἐνέκρινε τὴν
ἐξαπάτηση τοῦ
λαοῦ
ποὺ
ἐπιχειρεῖ δολίως ἡ Ἐγκύκλιος!!! Μὲ
ποιό ἐπιχείρημα; Ὅτι ἡ Σύνοδος μὲ τὴν χρησιμοποίηση αὐτῆς τῆς δολιότητας καὶ τὴν ἀπάτης …θέλει νὰ διατηρήσει τὴν «ἑνότητα
τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας»!!!
Νά, λοιπόν, ποὺ καὶ οἱ λεγόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστές διέρχονται
καὶ νομιμοποιοῦν κακόδοξες οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς καὶ μεθόδους! Ἡ δολιότητα καὶ ἡ ἐξαπάτηση στὴν
ὑπηρεσία τῆς Ὀρθόδοξης Πίστης!
Πότε, ὅμως, ὁ Κύριος, οἱ Ἀπόστολοι, οἱ Ἅγιοι χρησιμοποίησαν τὸν δόλο γιὰ τὴν προώθηση τῆς ἀλήθειας καὶ τῆς ἑνότητος; Ποτέ! Ἀλλὰ ὁ Δ.Μ. μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ Πειραιῶς φαίνεται πὼς εἶναι τοῦ Ἰησουΐτικου δόγματος «ὁ σκοπὸς ἁγιάζει τὰ μέσα»!
Πότε, ὅμως, ὁ Κύριος, οἱ Ἀπόστολοι, οἱ Ἅγιοι χρησιμοποίησαν τὸν δόλο γιὰ τὴν προώθηση τῆς ἀλήθειας καὶ τῆς ἑνότητος; Ποτέ! Ἀλλὰ ὁ Δ.Μ. μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ Πειραιῶς φαίνεται πὼς εἶναι τοῦ Ἰησουΐτικου δόγματος «ὁ σκοπὸς ἁγιάζει τὰ μέσα»!
Ἀλλ’ ἂς ἔλθουμε στὴν ὁμιλία τοῦ κ. Μακρῆ.
Λέει:
Γιὰ τὴν Ἐγκύκλιο αὐτὴ τῆς Δ.Ι.Συνόδου «Πρὸς
τὸ λαό» «δημιουργήθηκαν
πολλὰ ἐρωτηματικά. Ἂν ὄντως ὅλα πῆγαν τόσο καλά, ὅπως ἀναφέρεται στὸ
κείμενο, τότε γιατί νὰ ἀντιδροῦν
οἱ ἑκατοντάδες ἁγιορεῖτες, μεγάλοι θεολόγοι τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως ὁ