Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Μισανθρωπία είναι η Οικουμενιστική "αγάπη", Μητροπ. Ράσκας Αρτέμιου




Ἀπάντηση πρὸς κ. Κερμενιώτη Βασ., Πανταζῆς Νικ.



«Βασίλειον διάδημα ἐστέφθη... σὴ κορυφή...»

του Θεολόγου κ. Νικολάου ΠΑΝΤΑΖΗ


Δὲν εἴχαμε πρόθεση νὰ δημοσιεύσουμε αὐτὸ τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Πανταζῆ, τὸ ὁποῖο ἔρχεται ὡς συμπαραστάτης μας στὶς ἄδικες κατηγορίες καὶ συκοφαντίες τοῦ κ. Β. Κερμενιώτη (Β.Κ.). Ὅμως μάθαμε πὼς ὁ Ἡγούμενος μὲ τὸν ὁποῖον σχετίζεται (καὶ τοῦ ὁποίου τὸ «ἀστεῖο» ποιηματάκι-μεγαλυνάριο ὑπὲρ τοῦ Πειραιῶς χρησιμοποίησε ὁ Β.Κ.) μοίρασε σὲ μεγάλη «ὁμάδα» κληρικῶν καὶ μοναχῶν τὸ συκοφαντικὸ ἄρθρο τοῦ κ. Κερμενιώτη. Ὡς ἐκ τούτου πρὸς πληροφόρηση τῆς «ὁμάδος» δημοσιεύουμε τὸ μεγαλύτερο τμῆμα τῆς ἀπαντήσεως (ὅπως δημοσιεύσαμε καὶ τὸ ἄρθρο τοῦ  κ. Β.Κ.).


Ονοματοκρύπτα, κατήγορε και συκοφάντη του Γέροντα π. Ευθυμίου, Βασίλειε Κερμενιώτη
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που εμφανίζεσαι με Ονοματεπώνυμο, αυτό σε τιμά.
Το να καταφέρεσαι όμως με εμπάθεια και ειρωνικά στο πανέντιμο πρόσωπο του π. Ευθυμίου και των κάποτε συνεργατών σου και συναγωνιστών σου, αυτό δεν σε τιμά.
Θα μου πεις: "Και ποιός είσαι συ;"
Όταν κατηγορείς τον πολύ αγαπητό Γέροντά μου, όταν κατηγορείς τον Αγώνα μας και τα αγαπητά μου αδέλφια, θίγεις και μένα και αναγκάζομαι εσωτερικά, από αγάπη και με αλήθεια Χριστού να ανταποκριθώ παρορμητικά, έστω και από μακρυά στις "αντιοικουμενιστικές" σου σαπουνόφουσκες και φλυαρίες.
Τους Ορθοδόξους δεν τους χωρίζουν αποστάσεις και δεν θα 'πρεπε να μας χωρίζουν Οικουμενιστικές Δαιμονικές καταστάσεις. Το άσπρο, άσπρο και το μαύρο, μαυρο. Ή είναι ή δεν είναι Παναίρεση ο Οικουμενισμός. Ή υπάρχει ή δεν υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή και στάση από τους Αγίους Πατέρες ως προς τη δική μας στάση και κοινωνία μαζί τους. Μέση διπλωματική οδός δεν υπάρχει. Οι θεωρητικές καταδίκες και τα ταυτόχρονα, παράλογα Συλλείτουργα και η Μνημόνευση των ονομάτων τους δεν υπάρχει. Συγκοινωνία με την αίρεση δεν υπάρχει και ούτε επιτρέπεται να υπάρξει, τα δε λοιπά εκ του πονηρού.
Δεν έχω τίποτε προσωπικό μαζί σου. Δεν γνωριζόμαστε (δόξα τω Θεώ για αυτό) δεν έχω να ωφεληθώ τίποτε από μοχθηρούς και κακόβουλους "αγωνιστές". Αντί να στρέψεις τον αγώνα σου στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, στρέφεις τα παράλογα πυρά σου στον Γέροντα π. Ευθύμιο, στις Ιστοσελίδες Πατερική Παράδοση και Αποτείχιση και στους λιαν αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς μου. Δεν βλέπω πού σε αδίκησαν προσωπικά και δεν βλέπω ούτε και δικαιολογώ το λόγο να καταφέρεσαι προσωπικά εναντίον τους, τέτοιες Άγιες Ημέρες που είναι, αντί να ασχολείσαι με την πνευματική ζωή και τον δι' ημάς Ενσαρκούμενον Λόγο του Θεού. Τα εν οίκω μη εν δήμω.
Λόγια συκοφαντικά, υπονοητικά και ειρωνικά, λόγια άδικα και υποτιμητικά δεν χρειάζονται. Και επειδή ο κακός λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται, καλύτερα μη μιλάς. Καταλαβαίνω έχεις πικρίες, κακίες και πολλά φοβερά απωθημένα εντός σου. Μην το κάνεις όμως αυτοσκοπό σου. Ξεπέρασέ το ή λύσε το θέμα ιδιωτικά, αδελφικά και ταπεινά, εφ' όσον ήσουν αρκετό καιρό συναντιλήπτορας, ομόφρονας και συναγωνιστής τους υπήρξες.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
Η Μητρόπολη Πειραιώς που φανατικά υποστηρίζεις –δικαίωμά σου– αρχικά προσκάλεσε τον π. Ευθύμιο και άλλους Ιερείς σε Ημερίδα για την Αποτείχιση. Ο π. Ευθύμιος ανταποκρίθηκε, πολύ σοφά και Αγιοπατερικά, κάνοντας επιτακτικά και πάρα πολύ λογικά μια έντονη παράκληση και δίκαιη προυπόθεση για συνοδεία του με προτεινόμενα πρόσωπα. Ουδέν μεμπτόν και απορώ πού βρίσκεις το άδικο. Είναι δίκαιο και σωστό να επιτίθενται και να μαχαιρώνουν εκατό μεγαλοσχήμονες, μεγαλοεπίβουλοι εγκάθετοι κατήγοροι ένα απλό, ταπεινό ιερομόναχο;
Η Αλήθεια δεν φοβάται και δεν κολλά σε αριθμούς, αλλά το δίκαιο που υποτίθεται εφαρμόζουμε και διψούμε, επιτάσσει και επιβάλει ισοτιμία και "ισοφωνία" επί ίσοις όροις. Δεν βρίσκω κανένα κακό να ζητά ο π. Ευθύμιος συνοδεία. Δεν είναι δικαστήριο (αν και εκεί σου επιτρέπουν συνήγορο ν' αντιμετωπίζεις κατήγορο και γίνονται οι υιοί του σκότους φρονιμώτεροι των υιών του Φωτός). Είναι, υποτίθεται μία ευλογημένη εν Χριστώ Παρέα που θέλει όμορφα και ωραία να λύσει κάποιες παρεξηγήσεις σε σοβαρά, επουσιώδη και σωτηριώδη θέματα Πίστεως και Ομολογίας Χριστού. Κι' γω εάν σε κατηγορούσα υπό την Αιγίδα μιας Μητροπόλεως ουχί περιφρονητέας, θα σου έλεγα δικαιωματικά και ευχαρίστως, αδελφέ μου, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου, ΕΛΑ και ΦΕΡΕ και όποιον αγαπητό αδελφό νομίζεις, αλλοίμονο, κανένα πρόβλημα, όπως αγαπάς!
Όταν όμως γυρίζει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και κάνει μια τόσο αήθη, επηρμένη και σιχαμερά υπερήφανη δήλωση, αυτό καθόλου δεν τον τιμά και είναι άκρως αποκαλυπτική της δικής του έπαρσης και αισχρής προκατάληψης που τον διέπει και ντρέπομαι για λογαριασμό του:
“O Μητροπολίτης Πειραιώς και εμείς, σαράντα κληρικοί-γέρoντες, (Σαράντα Παληκάρια, τύφλα να'χει η Σαμαρίνα) που εκπρoσωπούμε την Παράδοση, (ΠΟΙΑ Παράδοση; της Συλλειτουργίας, της Μνημονεύσεως, της Συμπλεύσεως και Συμπορεύσεως, την "παράδοση" Συγκοινωνίας με Παναιρετικούς και βλασφήμους Οικουμενιστάς;;;)...   που εκπρoσωπούμε την Εκκλησία, (ΠΟΙΑ "Εκκλησία" αυτή τη Βαρθολομαιϊκή που λέει ΔΕΝ είμαστε ΜΙΑ αλλά ΠΟΛΛΕΣ αδεφές ΔΙΗΡΗΜΕΝΕΣ;;;;)...  θα είμαστε από την μία μεριά, και από την άλλη μεριά θα είναι αυτοί. Αυτό μας υποτιμά. Γιατί βάζει από τη μια μεριά εμάς, (ποιός στη χάρι σας!) και από τηv άλλη μεριά, ίσα κι ίσα, την oμάδα τoυ Τρικαμηνά. (ΣΑ ΔΕ ντρεπόμαστε, αηδίες και Φαρισαιολογίες). Με την παρoυσία μας θα τoυς προσδώσουμε κύρoς, διότι τους κάνoυμε επισήμους συνoμιλητές μας, (το Θεάρεστο της Συνομιλίας θεωρείται κατάντια, τι αθλιότητα, φτηνότητα και Ιερατικός ξεπεσμός!) διότι εξισωνόμαστε με μία μικρή ομάδα προσώπων, (ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΠΟΙΜΝΙΟΝ) πoυ δεν έχoυν την ταπείνωση (ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;;;) να ακολουθήσουν μια ευρύτερη oμάδα (Η ΜΕΓΆΛΗ η οδός η απάγουσα εις το Οικουμενιστικό Πυρ το εξώτερον τω ητοιμασμένω τω Διαβόλω και τω Αγγέλω αυτού Πάπα και ΤΟΙΣ ΣΥΝΕΥΔΟΚΟΥΣΙ ΑΥΤΩ). Σήκωσαν μπαϊράκι. (Ζούμε σε καιρούς Αντίχριστους που η Ομολογία Πίστεως και η Αγιοπατερική Αγωνιστική Γραμμή  θεωρείται "μπαϊράκι" ακούς εκεί.... τί ρηχότητα, Θεέ μου... "μπαϊράκι"). Εγώ (νά 'το αυτό το καταραμένο "εγώ", το λέει και γεμίζει το στόμα του, "εγώ" σου λέει, σου το βροντοφωνάζει και σπαράζει) "εγώ" δεν θα συμμετάσχω. (Με γιά σου και χαρά σου, Ανώτατε, Υπεροχικώτατε και Μεγαλειοδέστατε Παμβασιλεύ!) Αυτήν την κίνηση τoυ Πειραιώς τηv θεωρώ εσφαλμένη”» (και συ 'σαι γέροντα σωστός κι' αλήθητος;;;)
Δεν θεωρεί εσφαλμένη τη Μνημόνευση, τα Συλλείτουργα με Μοντέρνους Μεταπατερικούς, αλλά θεωρεί εσφαλμένη την πρόσκληση ενός "Τρικαμηνά"...
Και έπειτα διατείνεσαι: "Αν οι διαχειριστές του ιστολογίου έχουν τη μαρτυρία της συνειδήσεώς τους ότι έπραξαν