Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Ο Άγιος Απόστολος Ανδρέας

  

Ο Άγιος Απόστολος Ανδρέας

Του Κωνσταντίνου Αθ. ΟικονόμουΔασκάλου

Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ: Ο Απόστολος Ανδρέας, αδελφός του Σίμωνος Πέτρου, που φέρει ελληνικό όνομα, σύμφωνα με την κοινή συνήθεια πολλών Ιουδαίων της εποχής του, καταγόταν από την Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας. Οι γονείς του ονομάζονταν Ιωνάς ή Ιωάννης και Ιωάννα. Μαζί με τον αδελφό του, Πέτρο, εργαζόταν ως αλιέας στη λίμνη της Τιβεριάδος. Η Βίβλος δεν μας δίνει πολλές πληροφορίες για το πρόσωπό του, ενώ οι παραδόσεις εμφανίζονται από τα μέσα του 3ου αιώνα και έπειτα.
Γνωρίζουμε πάντως από το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον ότι και τα

Η άρνηση να δεχτούν μετάγγιση αίματος οδήγησε στο θάνατο δύο γυναίκες «Μάρτυρες του Ιεχωβά», σύμφωνα με έκθεση Καναδού Ιατροδικαστή

  

Ο Ιατροδικαστής Λουκ Μαλουίν (Dr. Luc Malouin) εξέτασε τις συνθήκες θανάτου των Mirlande Cadet και Éloïse Dupuis, 46 και 26 χρόνων αντίστοιχα, οι οποίες πέθαναν λόγω

«Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών ακοινώνητος»!


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ
 «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ» 
ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ


Βέροια, 15/11/2017

Ως συνδρομητές του περιοδικού σας «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ», εδώ και πολλά χρόνια, σας ανακοινώνουμε μετά  λύπης πολλής, οτι διακόπτουμε τη συνδρομή μας, εξαιτίας της μη ενδεδειγμένης αγιοπατερικής σας στάσεως και της μη εφαρμογής του 15ου κανόνος της ΑΒ συνόδου στο θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς.
Κι ενώ η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης και οι αποφάσεις της, εδραιώνονται δυστυχώς, δυστυχέστατα, στη συνείδηση του ορθοδόξου πληρώματος, εσείς ως κατά τα άλλα, αγωνιστικό και αντιοικουμενιστικό περιοδικό, συνεχίζετε και έχετε κοινωνία με τους αιρετικούς-αιρετίζοντες Οικουμενιστές!
Ήδη ο αρχιοικουμενιστής πατριάρχης Βαρθολομαίος, έδωσε το σύνθημα προς την Ελλαδική Εκκλησία, για εφαρμογή των αποφάσεων αυτών. Ο δε έτερος Οικουμενιστής συνοδοιπόρος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος, ομολόγησε πως, όποιος βρίσκεται σε κοινωνία μαζί τους –με τους Οικουμενιστές– αποδέχεται de facto τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου! Άρα ο κ. Θεόφιλος κάνει χρήση της λογικής των «συγκοινωνούντων  δοχείων», αλλά από την  ανάποδη. Έτσι ειναι σαν να «φοράει γυαλιά» σε αντιοικουμενιστές και στα περιοδικά τους, στα οποία γράφανε εναντίον της αποτείχισης και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων  δοχείων».
Ενθυμούμεθα στο τεύχος 109 (2016) του περιοδικού σας, πως σχολιάζατε αρνητικά το «Αποτείχιση τώρα» και μάλιστα με τη λογική των «συγκοινωνούντων  δοχείων». Κρίμα, πολύ κρίμα, διότι δεν θέλετε να εννοήσετε και να μιμηθείτε τη στάση των Αγίων!
Τρανταχτή απόδειξη περί της λογικής των «συγκοινωνούντων  δοχείων» αποτελεί, η ομολογιακή επιστολή του Αγίου Κοσμά του Πρώτου και των συν αυτώ Αγιορειτών Οσιοματρύρων Πατέρων, προς τον Βασιλέα Μιχαήλ Η’ τον Παλαιολόγο (1273 μ.Χ.). Του αναφέρουν μεταξύ άλλων, οτι «Ο ακοινωνήτοις συγκοινωνών ακοινώνητος έσται, ως συγχέων τον κανόνα της εκκλησίας»!
Επίσης ο Άτλαντας της Ορθοδοξίας, άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, τονίζει πολύ χαρακτηριστικά τη λογική  των «συγκοινωνούντων  δοχείων» με την παρακάτω στάση του:

Όταν η Ορθοδοξία δεν θα στέκεται πια στο ύψος της, τότε θα έλθει ο Αντίχριστος

Γέροντας Διονύσιος της Κολιτσού (+2004)
   Τώρα που φτάσαμε στον 8ο αιώνα, έχουμε ανάγκη από προσευχή. Μέρα-νύχτα προσευχή στο Θεό για να μας φωτίσει το μυαλό και να μην δεχτούμε όπως οι εχθροί της Ορθοδοξίας να μας γκρεμίσουν.

     Αυτά που ξέρουμε, με τη βοήθεια του Θεού να προσπαθούμε να τα εφαρμόζουμε. Θα έλθουν δύσκολοι καιροί και μεγάλες αλλαγές. Οι άνθρωποι θέλουν να διαμορφώσουν την Ορθοδοξία σύμφωνα με τα πάθη τους. Τα πάθη δηλαδή των ανθρώπων να είναι ελύθερα (ανθρώπινα δικαιώματα). Αυτή είναι η πιο δόλια επινόηση του σατανά για να κυριαρχήσει στους ανθρώπους,δηλαδή να προστατεύει τα πάθη δια νόμου.
    Η Αλήθεια είναι η Εκκλησία. Η Αλήθεια είναι η Ορθοδοξία. Η Αλήθεια είναι ο Ιησούς Χριστός, ο Θεός που κατέβηκε από τους ουρανούς.
   'Όταν η Ορθοδοξία δεν θα στέκεται πια στο ύψος της, τότε θα έλθει ο Αντίχριστος, μέχρι τότε δεν θα μπορεί να βασιλεύσει. Εμείς κρατιόμαστε από την Αλήθεια, που είναι η Ορθοδοξία, και από τις αποφάσεις των επτά Οικουμενικών Συνόδων.

"Πάντα κέκτημαι άπερ μισεί ο Θεός"!



Τῌ ΚΘ' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Παραμόνου

ἐξ ὑψίστου κληθεὶς
οὐκ ἀποκρύπτω ὁ τάλας τὰ δεινά μου,
ὅτι πάντα κέκτημαι ἅπερ μισεῖ ὁ Θεός,
σάρκα μολύνας καὶ πνεῦμά μου,
καὶ νοῦν ἐννοίαις, καὶ ἀθεμίτοις ἔργοις
                                         καὶ λόγοις αἰσχροῖς·
γλώσσῃ κατακρίνων τε τοὺς ἁμαρτάνοντας,
αὐτὸς τὰ χείρω ἐργάζομαι· Θεογεννῆτορ,
τούτων μοι δίδου πάντων διόρθωσιν,
ἵνα ἐκνήψας τῆς κακίστης μου,
συνηθείας προσπέσω καὶ κλαύσωμαι,
ἃ δεινὰ εἰργασάμην,
τῆς ζωῆς μου τὸ ὑπόλοιπον.

Ἑσπερινός. Θεοτοκίον. Ἦχος δ'



    Μαρτύρησε μαζὶ μὲ ἄλλους 370 χριστιανοὺς στὰ μέσα του 3ου μ.Χ. αἰώνα, ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Δέκιος, ποὺ εἶχε κάνει πολλοὺς φόνους χριστιανῶν.
    Τότε λοιπόν, κοντὰ στὸν ποταμὸ Τίγρη ὑπῆρχαν ἰαματικὰ λουτρά. Στὰ λουτρὰ αὐτὰ εἶχε πάει καὶ ἕνας φανατικὸς λάτρης τῶν εἰδώλων, ὁ ἄρχων Ἀκυλίνος. Ὅταν ἔκανε θυσίες στὸ ναὸ τῆς

«Ουκ εά με καθεύδειν το του Μιλτιάδου τρόπαιον»,


ήτοι ουκ εά με καθεύδειν το της Κορίνθου κατακόμβης ομολογιακό τρόπαιον.

      «Στις μέρες μας το πρόσωπο του Επισκόπου καθίσταται τραγικό, όχι τόσο εκ της μη αναγνωρίσεως του έργου του, όσο εκ των σοβαρών εκκλησιολογικών εκτροπών, όπως από τους φερομένους και αλληλοσπαρασσομένους Παλαιοημερολογίτες ή και “ζηλωτές”, οι οποίοι με φανατισμό καταστρατηγούν, αποδομούν και παραπλανούν, την υπό τον κανονικό και νόμιμο Επίσκοπο, λογική ποίμνη του Χριστού».

Με αυτά τα λόγια προσπάθησε ο οικουμενιστής Ψευδοποιμένας Κορίνθου Διονύσιος να προστατεύσει την θέση του και να αποδείξει το κύρος του και την δυναμικότητα του.
Αντίθετα όμως από τους δημαγωγικούς επικοινωνιακούς σκοπούς του –και παρά την υποστήριξη του συναγωνιστή του στις επικοινωνιακού τύπου δηλώσεις Γόρτυνος– απέδειξε, ότι όχι μόνο σίγουρος δεν νιώθει αλλά δεν μπορεί ακόμα και να κοιμηθεί από την ανησυχία του, διότι εκεί στην Κόρινθο υπάρχει κάτι που τον ελέγχει διαρκώς:
Μία κατακόμβη αποτειχισμένων πιστών, που αψηφώντας τις κατηγορίες και την λάσπη που τους αποδίδουν από άμβωνος οι αυλικοί ιερείς της κορινθιακής επισκοπής, αγωνίζονται για την πίστη τους